★★★★★
op 10479 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Het pakket is niet afgeleverd op het gevraagde adres en is teruggestuurd. Hoe kan ik een terugbetaling krijgen?
Ik ben tevreden met uw producten.
Nee, want mijn bestelling moest opnieuw worden verzonden naar dezelfde Mondial Relay en gisteren werd ik geïnformeerd dat mijn pakket naar Chatou is gestuurd terwijl ik het adres van de eerste levering opnieuw heb gegeven en ze hebben mijn e-mail niet in overweging genomen!! Ik denk niet meer op uw site te bestellen omdat het via Mondial Relay gaat en dat is niet wat ik wil. Met vriendelijke groet
Dit is de eerste keer dat ik bij Nutrimea bestel en het zal ook de laatste zijn. Ik kon mijn pakket niet op tijd ophalen omdat ik ondertussen naar het buitenland ben gegaan. Het pakket is dus teruggestuurd naar de afzender zonder dat ik verder iets heb gehoord. Ik heb ze twee keer gecontacteerd om de situatie uit te leggen en ofwel een terugbetaling ofwel een herverzending van het pakket te krijgen. En ik heb tot op heden nooit een reactie van hen ontvangen. Radiostilte. Ik heb alle bewijzen van de traceerbaarheid van het pakket dat inderdaad naar Nutrimea is teruggestuurd. Het is nu een maand geleden dat het pakket naar hen is teruggestuurd zonder dat ik een terugbetaling heb ontvangen. Hun gebrek aan professionaliteit is onaanvaardbaar. Ik raad ten zeerste af om op deze site te kopen.
Zeer tevreden met mijn bestelling en dat ik van de kortingen heb kunnen profiteren in tegenstelling tot mijn zoon..
Geen ontevreden effecten
Ik heb nooit geweten waar mijn pakket is afgeleverd. De klantenservice heeft erg lang gedaan om te reageren. En heeft me niet geholpen om mijn pakket terug te vinden. Uiteindelijk had ik net een bestelling geplaatst voor geweldige aanbiedingen waarvan ik aan dezelfde klantenservice vroeg of ze op mij toegepast konden worden. Mijn verzoek werd behandeld na de aanbiedingen op een minachtende toon. Nutrimea is voor mij voorbij.
Ik wilde het artikel retourneren maar ik heb geen nieuws. Een van de artikelen was al geopend.
Je volgt de collageen van type 1 en 2 niet meer! Eerlijk gezegd is het vervelend!!
Echt vies product en ik weeg mijn woorden. Onmogelijk om door te slikken. De 2 gekochte dozen gaan in de prullenbak.
Slechte service, pakket nooit aangekomen en klantenservice is niet-bestaande. Ik zal nooit meer van hun site kopen!! Schande, alleen maar weggegooid geld
Helaas was mijn goederen weg, het werd gezegd dat ik vervanging zou krijgen, maar helaas kwam er niets.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen en ik ben door niemand van jullie hierover geïnformeerd. Slechte ervaring. Jullie hebben een klant verloren.
Ik heb het product nooit ontvangen. Ik heb mijn geld teruggekregen.
Ik bestel vaak, maar deze keer heb ik voor bijna 200 euro besteld. Het omvatte een actie van 3+1, maar ik heb het vierde gratis item niet ontvangen. Ik heb erom gevraagd, maar ik heb nooit een reactie gekregen. Ik ben erg teleurgesteld... Klantenservice is niet bestaand, vermijd grote bestellingen omdat er geen opvolging is...
Het spel dat in elke verpakking zit werkt niet, en ik vroeg om hulp maar ze verduidelijken niets voor me.
Ik heb 3 supplementen besteld, 1 was niet wat ik had besteld, ik heb 2 keer geschreven zonder een antwoord van jullie te krijgen
De bestelling is nog niet aangekomen!
Producten die nergens voor dienen, geld verspild, ik raad de aankoop af
Ik heb mijn bestelling die meer dan een maand geleden is geplaatst niet ontvangen. Ik heb verschillende e-mails gestuurd om de reden te begrijpen en heb ook geen antwoord ontvangen.
Na 10 dagen na verzending had ik nog niets ontvangen. Het pakket leek altijd stil te staan. Ik heb ze met verschillende e-mails benaderd zonder antwoord. Pas toen ik een klacht bij PayPal indiende, reageerden ze met het voorstel om alles opnieuw te verzenden. Ik heb ook ingestemd, maar toen hebben ze niet verzonden en reageerden ze weer niet. Gelukkig had ik met PayPal betaald.
Het product is niet zoals beschreven. Ik heb geen enkel voordeel of verandering gehad. Het is als het drinken van een glas water.
Ik heb gekocht met afhalen bij loker. Ik kon mijn aankoop niet op tijd ophalen en vroeg in plaats van een terugbetaling om uitstel van de artikelen omdat ik ze met belangrijke kortingen had gekocht. Maar ik kreeg mijn geld terug.
Ik heb ongeveer 5 items (Nutrimea Gominolas sueño) gekocht. De houdbaarheidsdatum voor allemaal is 10/2025. Ik was erg teleurgesteld om zo'n korte houdbaarheidsdatum te zien. Ik heb daardoor geld verspild, omdat ik ze niet voor de houdbaarheidsdatum kan gebruiken.
Ik heb de smaak van ijsthee helemaal niet lekker gevonden, die geen smaak heeft en veel te zoet en chemisch is...
Pakket is tot vandaag niet aangekomen. Ondanks meerdere e-mails geen antwoord en het geld is weg. Ik kan helaas alleen maar waarschuwen om daar niet te bestellen! Niet serieus!
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, ik heb meerdere keren e-mails gestuurd, nooit een antwoord, een schande
Ik kan het niet gebruiken omdat er contra-indicaties zijn die ik niet wist.
Ik wil vooraf zeggen dat ik altijd bij Nutrimea heb gekocht en dat ik altijd tevreden ben geweest. Deze keer kan ik echter niet hetzelfde zeggen. De bestelling die ik eind mei heb geplaatst, is nooit aangekomen. Het heeft meer dan 10 dagen geduurd, waarbij ik de klantenservice heb gecontacteerd, voordat de tracking (die stil stond in Milaan) zich naar Florence bewoog. Daarna is het weer vastgelopen. Het pakket is uiteraard nooit aangekomen, maar wat me het meest irriteerde, was dat ik altijd de klantenservice moest contacteren, terwijl zij me hadden verzekerd dat zij als eerste contact met mij zouden opnemen. Na elke dag een e-mail te hebben geschreven (want ik wil ook benadrukken dat de frequentie van antwoorden echt laag was), konden ze me eindelijk vertellen dat het pakket verloren was gegaan en dat het beter was als ik op Amazon kocht (gek, gezien ik ervoor heb gekozen om bij jullie, de producent, te kopen). Dit gezegd hebbende, was me ook een 'commercieel voordelig gebaar' beloofd als excuses voor wat er was gebeurd. Nooit ontvangen.
Mijn bestelling is niet aangekomen, ze beantwoorden de e-mail niet, noch op Instagram, nergens geven ze informatie. Ik zal niet meer kopen en ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat mijn kennissen niet kopen.
Ik heb voor het transport betaald en het is niet aangekomen! En ik moest ver van mijn huis gaan om de bestelling op te halen die bovendien al betaald was.
Ik zie geen verandering.
Het helpt niet.
Geen effecten
Probleem met de vervoerder: zeer lange vertraging en ik vraag me af over de conservering van de producten, vooral als het gaat om omega 3 en we in een sterke hitte zijn!
Bestelling nooit ontvangen en ondanks mijn verzoeken is er geen terugbetaling gedaan. Gelukkig is de betaling gedaan via PayPal, die veel sneller reageren op geschillen.
Ik kan het niet nemen omdat mijn darmen ontstoken raken.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ik wacht op een reactie van uw kant
Niets werkt, ik ben weer eens bedrogen zoals gewoonlijk
Zeer middelmatig