★★★★★
op 10221 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Producten die nergens voor dienen, geld verspild, ik raad de aankoop af
Ik heb mijn bestelling die meer dan een maand geleden is geplaatst niet ontvangen. Ik heb verschillende e-mails gestuurd om de reden te begrijpen en heb ook geen antwoord ontvangen.
Na 10 dagen na verzending had ik nog niets ontvangen. Het pakket leek altijd stil te staan. Ik heb ze met verschillende e-mails benaderd zonder antwoord. Pas toen ik een klacht bij PayPal indiende, reageerden ze met het voorstel om alles opnieuw te verzenden. Ik heb ook ingestemd, maar toen hebben ze niet verzonden en reageerden ze weer niet. Gelukkig had ik met PayPal betaald.
Het product is niet zoals beschreven. Ik heb geen enkel voordeel of verandering gehad. Het is als het drinken van een glas water.
Ik heb gekocht met afhalen bij loker. Ik kon mijn aankoop niet op tijd ophalen en vroeg in plaats van een terugbetaling om uitstel van de artikelen omdat ik ze met belangrijke kortingen had gekocht. Maar ik kreeg mijn geld terug.
Ik heb ongeveer 5 items (Nutrimea Gominolas sueño) gekocht. De houdbaarheidsdatum voor allemaal is 10/2025. Ik was erg teleurgesteld om zo'n korte houdbaarheidsdatum te zien. Ik heb daardoor geld verspild, omdat ik ze niet voor de houdbaarheidsdatum kan gebruiken.
Ik heb de smaak van ijsthee helemaal niet lekker gevonden, die geen smaak heeft en veel te zoet en chemisch is...
Pakket is tot vandaag niet aangekomen. Ondanks meerdere e-mails geen antwoord en het geld is weg. Ik kan helaas alleen maar waarschuwen om daar niet te bestellen! Niet serieus!
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, ik heb meerdere keren e-mails gestuurd, nooit een antwoord, een schande
Ik kan het niet gebruiken omdat er contra-indicaties zijn die ik niet wist.
Ik wil vooraf zeggen dat ik altijd bij Nutrimea heb gekocht en dat ik altijd tevreden ben geweest. Deze keer kan ik echter niet hetzelfde zeggen. De bestelling die ik eind mei heb geplaatst, is nooit aangekomen. Het heeft meer dan 10 dagen geduurd, waarbij ik de klantenservice heb gecontacteerd, voordat de tracking (die stil stond in Milaan) zich naar Florence bewoog. Daarna is het weer vastgelopen. Het pakket is uiteraard nooit aangekomen, maar wat me het meest irriteerde, was dat ik altijd de klantenservice moest contacteren, terwijl zij me hadden verzekerd dat zij als eerste contact met mij zouden opnemen. Na elke dag een e-mail te hebben geschreven (want ik wil ook benadrukken dat de frequentie van antwoorden echt laag was), konden ze me eindelijk vertellen dat het pakket verloren was gegaan en dat het beter was als ik op Amazon kocht (gek, gezien ik ervoor heb gekozen om bij jullie, de producent, te kopen). Dit gezegd hebbende, was me ook een 'commercieel voordelig gebaar' beloofd als excuses voor wat er was gebeurd. Nooit ontvangen.
Mijn bestelling is niet aangekomen, ze beantwoorden de e-mail niet, noch op Instagram, nergens geven ze informatie. Ik zal niet meer kopen en ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat mijn kennissen niet kopen.
Ik heb voor het transport betaald en het is niet aangekomen! En ik moest ver van mijn huis gaan om de bestelling op te halen die bovendien al betaald was.
Ik zie geen verandering.
Het helpt niet.
Geen effecten
Probleem met de vervoerder: zeer lange vertraging en ik vraag me af over de conservering van de producten, vooral als het gaat om omega 3 en we in een sterke hitte zijn!
Bestelling nooit ontvangen en ondanks mijn verzoeken is er geen terugbetaling gedaan. Gelukkig is de betaling gedaan via PayPal, die veel sneller reageren op geschillen.
Ik kan het niet nemen omdat mijn darmen ontstoken raken.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ik wacht op een reactie van uw kant
Niets werkt, ik ben weer eens bedrogen zoals gewoonlijk
Zeer middelmatig
Ik heb de volle prijs betaald voor de 4 identieke producten die ik heb besteld, terwijl ik recht had op de aanbieding "3 identieke producten gekocht, de 4e is gratis"! Sindsdien bestel ik niet meer bij hen!
Mijn zoon heeft mijn creditcard gepakt om een aankoop achter mijn rug om te doen. Eenmaal het pakket ontvangen heb ik u gecontacteerd om het pakket terug te sturen om een terugbetaling te krijgen. U heeft me verteld dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, als ik het pakket had teruggestuurd, had ik 23 euro aan retourkosten moeten betalen. Uw klantenservice is een schande. Ik werk bij de Eiffage-groep, ik heb een nota gedrukt die door heel Frankrijk is verspreid, uw reputatie als dief is gevestigd en uw beschamende reputatie is dag na dag. De 23 € en uw pakket gaan u duur komen te staan. U zult het dit jaar voelen.
Geen effect waargenomen ondanks een goede voedingshygiëne
Het zou nuttig zijn om een virtuele operator te implementeren die adviseert welke producten aan te bieden. Het zou een mooie service zijn.
Wanneer je een product koopt dat een "voedingssupplement" wordt genoemd, moet je minimaal geïnformeerd zijn over de contra-indicaties (niet consumeren bij hoge bloeddrukproblemen), enz. Dus, aankoop in de prullenbak!!!!
Geen effect
Dief
Producten niet aan mijn verwachtingen!! Ik zou niet aanbevelen!!
Geen verandering
Ik heb het pakket nooit ontvangen !!!!
Goedendag, het product is goed maar GLS heeft de doos gewoon buiten op de trappen laten liggen. Vriendelijke groeten Aboutahir
Zeer sterk ondergedoseerd. Ik heb collageen in capsulevorm genomen, je zou 10 keer de aanbevolen hoeveelheid moeten nemen om een voldoende effectieve dosis te krijgen. En dat geldt voor veel andere supplementen.
Geen gewichtsverlies vastgesteld. Zeer aanwezige honger. Ik probeer ongeveer 1300 kCal/d te nemen door de hoeveelheid eiwitten te verhogen en de hoeveelheid zetmeel te verlagen, maar zonder resultaat.
Product arrived with a strange taste, not the same as last time.
Het is nu 3 weken geleden dat ik de pillen neem en er is geen verbetering.
Ik moest het product dat ik had gekocht stoppen, omdat het me drie weken lang ernstige migraine heeft gegeven.. "Active burner"
Niets is veranderd in mijn leven
Ik heb 2 lege capsules gevonden