9.2/10
★★★★★
op 10221 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Producten die nergens voor dienen, geld verspild, ik raad de aankoop af

User icon
Filippo O.
Op
na aankoop van 11/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling die meer dan een maand geleden is geplaatst niet ontvangen. Ik heb verschillende e-mails gestuurd om de reden te begrijpen en heb ook geen antwoord ontvangen.

User icon
Andrea B.
Op
na aankoop van 07/07/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Na 10 dagen na verzending had ik nog niets ontvangen. Het pakket leek altijd stil te staan. Ik heb ze met verschillende e-mails benaderd zonder antwoord. Pas toen ik een klacht bij PayPal indiende, reageerden ze met het voorstel om alles opnieuw te verzenden. Ik heb ook ingestemd, maar toen hebben ze niet verzonden en reageerden ze weer niet. Gelukkig had ik met PayPal betaald.

User icon
Manu P.
Op
na aankoop van 30/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het product is niet zoals beschreven. Ik heb geen enkel voordeel of verandering gehad. Het is als het drinken van een glas water.

User icon
Barbara G.
Op
na aankoop van 25/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb gekocht met afhalen bij loker. Ik kon mijn aankoop niet op tijd ophalen en vroeg in plaats van een terugbetaling om uitstel van de artikelen omdat ik ze met belangrijke kortingen had gekocht. Maar ik kreeg mijn geld terug.

User icon
Giulia S.
Op
na aankoop van 25/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb ongeveer 5 items (Nutrimea Gominolas sueño) gekocht. De houdbaarheidsdatum voor allemaal is 10/2025. Ik was erg teleurgesteld om zo'n korte houdbaarheidsdatum te zien. Ik heb daardoor geld verspild, omdat ik ze niet voor de houdbaarheidsdatum kan gebruiken.

User icon
Derek F.
Op
na aankoop van 16/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de smaak van ijsthee helemaal niet lekker gevonden, die geen smaak heeft en veel te zoet en chemisch is...

User icon
Thibault A.
Op
na aankoop van 14/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket is tot vandaag niet aangekomen. Ondanks meerdere e-mails geen antwoord en het geld is weg. Ik kan helaas alleen maar waarschuwen om daar niet te bestellen! Niet serieus!

User icon
Michaela B.
Op
na aankoop van 10/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, ik heb meerdere keren e-mails gestuurd, nooit een antwoord, een schande

User icon
Nastasia M.
Op
na aankoop van 02/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik kan het niet gebruiken omdat er contra-indicaties zijn die ik niet wist.

User icon
Estelle P.
Op
na aankoop van 03/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik wil vooraf zeggen dat ik altijd bij Nutrimea heb gekocht en dat ik altijd tevreden ben geweest. Deze keer kan ik echter niet hetzelfde zeggen. De bestelling die ik eind mei heb geplaatst, is nooit aangekomen. Het heeft meer dan 10 dagen geduurd, waarbij ik de klantenservice heb gecontacteerd, voordat de tracking (die stil stond in Milaan) zich naar Florence bewoog. Daarna is het weer vastgelopen. Het pakket is uiteraard nooit aangekomen, maar wat me het meest irriteerde, was dat ik altijd de klantenservice moest contacteren, terwijl zij me hadden verzekerd dat zij als eerste contact met mij zouden opnemen. Na elke dag een e-mail te hebben geschreven (want ik wil ook benadrukken dat de frequentie van antwoorden echt laag was), konden ze me eindelijk vertellen dat het pakket verloren was gegaan en dat het beter was als ik op Amazon kocht (gek, gezien ik ervoor heb gekozen om bij jullie, de producent, te kopen). Dit gezegd hebbende, was me ook een 'commercieel voordelig gebaar' beloofd als excuses voor wat er was gebeurd. Nooit ontvangen.

User icon
Francesca C.
Op
na aankoop van 30/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn bestelling is niet aangekomen, ze beantwoorden de e-mail niet, noch op Instagram, nergens geven ze informatie. Ik zal niet meer kopen en ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat mijn kennissen niet kopen.

User icon
Silvia J.
Op
na aankoop van 30/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb voor het transport betaald en het is niet aangekomen! En ik moest ver van mijn huis gaan om de bestelling op te halen die bovendien al betaald was.

User icon
Veronica C.
Op
na aankoop van 01/06/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik zie geen verandering.

User icon
Meir M.
Op
na aankoop van 26/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het helpt niet.

User icon
Catia G.
Op
na aankoop van 27/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen effecten

User icon
Maryline S.
Op
na aankoop van 25/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Probleem met de vervoerder: zeer lange vertraging en ik vraag me af over de conservering van de producten, vooral als het gaat om omega 3 en we in een sterke hitte zijn!

User icon
Martine P.
Op
na aankoop van 22/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nooit ontvangen en ondanks mijn verzoeken is er geen terugbetaling gedaan. Gelukkig is de betaling gedaan via PayPal, die veel sneller reageren op geschillen.

User icon
Christine T.
Op
na aankoop van 19/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik kan het niet nemen omdat mijn darmen ontstoken raken.

User icon
Elisa L.
Op
na aankoop van 21/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ik wacht op een reactie van uw kant

User icon
Amandine G.
Op
na aankoop van 21/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niets werkt, ik ben weer eens bedrogen zoals gewoonlijk

User icon
Jean Noel D.
Op
na aankoop van 17/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer middelmatig

User icon
Mael D.
Op
na aankoop van 13/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de volle prijs betaald voor de 4 identieke producten die ik heb besteld, terwijl ik recht had op de aanbieding "3 identieke producten gekocht, de 4e is gratis"! Sindsdien bestel ik niet meer bij hen!

User icon
Céline S.
Op
na aankoop van 11/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn zoon heeft mijn creditcard gepakt om een aankoop achter mijn rug om te doen. Eenmaal het pakket ontvangen heb ik u gecontacteerd om het pakket terug te sturen om een terugbetaling te krijgen. U heeft me verteld dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn, als ik het pakket had teruggestuurd, had ik 23 euro aan retourkosten moeten betalen. Uw klantenservice is een schande. Ik werk bij de Eiffage-groep, ik heb een nota gedrukt die door heel Frankrijk is verspreid, uw reputatie als dief is gevestigd en uw beschamende reputatie is dag na dag. De 23 € en uw pakket gaan u duur komen te staan. U zult het dit jaar voelen.

User icon
Jerome L.
Op
na aankoop van 11/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen effect waargenomen ondanks een goede voedingshygiëne

User icon
Bérengère L.
Op
na aankoop van 10/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het zou nuttig zijn om een virtuele operator te implementeren die adviseert welke producten aan te bieden. Het zou een mooie service zijn.

User icon
Omar G.
Op
na aankoop van 07/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Wanneer je een product koopt dat een "voedingssupplement" wordt genoemd, moet je minimaal geïnformeerd zijn over de contra-indicaties (niet consumeren bij hoge bloeddrukproblemen), enz. Dus, aankoop in de prullenbak!!!!

User icon
Raymond B.
Op
na aankoop van 02/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen effect

User icon
Roart A.
Op
na aankoop van 03/05/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Dief

User icon
Helene S.
Op
na aankoop van 28/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Producten niet aan mijn verwachtingen!! Ik zou niet aanbevelen!!

User icon
Sandra S.
Op
na aankoop van 24/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen verandering

User icon
Nathan C.
Op
na aankoop van 28/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het pakket nooit ontvangen !!!!

User icon
Julien K.
Op
na aankoop van 27/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Goedendag, het product is goed maar GLS heeft de doos gewoon buiten op de trappen laten liggen. Vriendelijke groeten Aboutahir

User icon
Khalid A.
Op
na aankoop van 15/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer sterk ondergedoseerd. Ik heb collageen in capsulevorm genomen, je zou 10 keer de aanbevolen hoeveelheid moeten nemen om een voldoende effectieve dosis te krijgen. En dat geldt voor veel andere supplementen.

User icon
Lino N.
Op
na aankoop van 15/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen gewichtsverlies vastgesteld. Zeer aanwezige honger. Ik probeer ongeveer 1300 kCal/d te nemen door de hoeveelheid eiwitten te verhogen en de hoeveelheid zetmeel te verlagen, maar zonder resultaat.

User icon
Wendy Hilary L.
Op
na aankoop van 15/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Product arrived with a strange taste, not the same as last time.

User icon
Antonella N.
Op
na aankoop van 13/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het is nu 3 weken geleden dat ik de pillen neem en er is geen verbetering.

User icon
Sarah M.
Op
na aankoop van 11/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik moest het product dat ik had gekocht stoppen, omdat het me drie weken lang ernstige migraine heeft gegeven.. "Active burner"

User icon
Maxence W.
Op
na aankoop van 07/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Niets is veranderd in mijn leven

User icon
Mehdi Amine M.
Op
na aankoop van 06/04/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 2 lege capsules gevonden

User icon
Hend D.
Op
na aankoop van 03/04/2025
Vertaalde beoordeling