9.2/10
★★★★★
op 6308 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik ben een maand geleden begonnen met de Biotin kuur en ik ben helemaal niet tevreden. Mijn haar is niet verbeterd en mijn nagels zijn nog zwakker dan normaal! Inderdaad teleurgesteld.
Reviewer icon
Silvia T.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nee, want als een van uw voedingssupplementen ons ziek maakt, kunnen we het niet terugbrengen of ons geld terugkrijgen.
Reviewer icon
Assia T.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling sinds half november nog steeds niet ontvangen. Er is een onderzoek geopend. Nog steeds geen nieuws. Ik begrijp niet hoe een pakje verloren kan gaan. Ik heb vandaag geen compensatie gekregen, het was een cadeau voor Kerstmis. Totale ontevredenheid. Ik wacht nog steeds op Mondial Relay... Stéphane Rousselle bestelling JWLUOAAFV
Reviewer icon
Stéphane R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Erg ziek in de maag
Reviewer icon
Rosanne U.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Een maand en geen resultaten... Wordt vervolgd
Reviewer icon
Adeline G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/11/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Trage levering
Reviewer icon
Jeremy C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/10/2022 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levering was rampzalig!!!En het resultaat van de producten is discutabel! Ik bestel liever ergens anders!
Reviewer icon
Bircan D.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me zeer voor de slechte ervaring die u had met de verzending. Uw feedback is belangrijk. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nooit ontvangen (geblokkeerd door Mondial Relais in België).
Reviewer icon
Kazalac S.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de verzending. De vervoerder had wat logistieke problemen, waardoor sommige zendingen helaas vertraging opliepen. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hebben uw bestelling terugbetaald. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden, ze hebben de verpakking van het product veranderd en dat stond niet op de website. In plaats van 200 capsules per potje zijn er nu slechts 90 en voor precies dezelfde prijs 19,72 €. Het is precies hetzelfde potje, er verandert niets, behalve dat de Franse vlag is vervangen door een klein groen blaadje, wat niet opvalt. Natuurlijk staat er 90 capsules op het potje, maar als je gewend bent hetzelfde product te bestellen let je daar niet meer per se op. Voor 200 capsules was het 0,10 €/capsule en voor 90 capsules is het 0,22 €/capsule, wat een verhoging is van meer dan twee keer !!!!!. Ze vertelden me dat het komt omdat ze de concentratie magnesium hebben verhoogd van 262,5mg naar 300mg, maar de vitamine B6 is van 1,73mg naar 1,34mg gegaan. Kortom, ik vind het echt niet goed. Jammer, want het was een goed product.
Reviewer icon
Donatienne T.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, ik begrijp uw verbazing. De stijging van de grondstofkosten en de herformulering van onze capsules met een hogere dosering maritiem magnesium en actieve vitamine B6 (die beter door het lichaam wordt opgenomen) zijn enkele redenen waarom wij het aantal tabletten en de prijs van ons fantastische premium maritiem magnesium hebben aangepast. Op de productpagina staat duidelijk vermeld dat dit een nieuwe formule is. Lees de productpagina zorgvuldig door voordat u bestelt, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Een zeer onaangename ervaring. Ik zou het niet aanraden.
Reviewer icon
Souad R.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, Zoals we al verschillende keren hebben uitgelegd, spijt het ons te horen dat uw ervaring niet bevredigend was met betrekking tot de productverpakking. Wij hebben hier nota van genomen en zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt. We zijn echter blij te horen dat het product zelf veilig op zijn bestemming is aangekomen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Dezelfde prijs voor 1 product van 200 capsules (bij de 1e bestelling), en 90 capsules daarna, nog niet eens de helft...1 kartonnen verpakking gekauwd, beschadigd en nauwelijks afgeplakt, schandalig!!!!
Reviewer icon
Souad R.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me te horen over uw ontevredenheid, maar het product met 200 capsules bestaat niet meer, we hebben een nieuw product gemaakt en de ingrediënten van de capsules opnieuw geformuleerd. We hebben een nieuw product gemaakt en de ingrediënten van de capsules opnieuw geformuleerd, die nu nog dichter bij het aanbevolen voedingsniveau liggen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
In mei kreeg ik mijn beste bod en tot nu toe heb ik geen goederen ontvangen. Het ophalen van mijn bestelling gebeurde door meinem Konto. Waar is meine Ware??????
Reviewer icon
Carmen L.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, We hebben contact met u opgenomen via onze klantenservice en u verteld dat het pakket is afgeleverd. Maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, Estelle.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben geen abonnee, en ben ongelukkig om producten te ontvangen die ik niet besteld heb.
Reviewer icon
Corinne B.(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hoi Corinne, het spijt me te horen dat je een product hebt ontvangen dat je niet hebt besteld. Heb je overwogen contact op te nemen met de klantenservice? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nooit ontvangen!
Reviewer icon
Frederico(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Federico, Na controle aan onze kant, hebben we uw bericht ontvangen via onze dienst na verkoop en we hebben u geantwoord op 13 april 2021. Zoals aangegeven in onze e-mail is uw pakket terug naar ons magazijn vanwege een probleem met het afleveradres. Wij nemen telefonisch contact met u op om dit met u te bespreken. Wij nemen telefonisch contact met u op om de zaak te bespreken.
1/5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen...
Reviewer icon
Pierre(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Pierre, Heb je eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van je ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen zeer teleurgesteld 40 euro weg ik raad niet aan
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo mevrouw, Heeft u eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Vertel ons hoe u met ons in contact bent gekomen.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht product, helemaal niet consumeerbaar! Een zogenaamde serieuze site die een wereldwijde estafette in een bubbel envelop stuurt! Ik kreeg voedingssupplementen in een erbarmelijke staat! Ik raad deze site helemaal niet aan!
Reviewer icon
Magalie(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Magalie, Het spijt ons voor de slechte ervaring die u heeft gehad. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onze klantenservice, zodat we een oplossing kunnen vinden.
1/5
★☆☆☆☆
Product kwam los in de envelop aan, de dop van de fles was opengegaan...
Reviewer icon
Jacques(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Jacques, Het spijt ons dat u uw pakket in slechte staat heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de schade te wijten is aan het transport, waar we maar weinig invloed op hebben. Goedendag, Pierre, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen tot op heden. Heel boos.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt ons zeer dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Het is mogelijk dat uw pakket verloren is gegaan door de vervoerder. Aarzel niet om ons te contacteren via onze klantendienst zodat we u kunnen helpen. Nog een fijne dag,Pierre, van het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijk. mijn bestelling is nooit aangekomen
Reviewer icon
Paola(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Paola, Het spijt ons voor het ongemak. Volgens onze informatie kon onze vervoerder uw pakket niet afleveren wegens een onvolledig adres en werd het naar ons teruggestuurd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst om een terugbetaling of een gratis terugzending te bekomen.