9.5/10
★★★★★
op 4167 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Normaal
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/04/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik had gevraagd om wat stickers op te sturen, maar die heb ik niet gekregen.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/04/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Christofer en bedankt voor je bestelling. Helaas hebben we op dit moment geen stickers meer, daarom hebben we er geen in je pakket gedaan. We hebben er binnenkort weer een paar, ik hoop dat we je er een paar kunnen sturen bij je volgende bestelling. Groeten Laura
3/5
★★★☆☆
Zeer goede producten, maar de verzending moet veel beter.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/03/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik denk dat je betere prijzen kunt geven
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/04/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goed
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/01/2017 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het is moeilijk om contact te hebben met het personeel van mundo-surf en het zou fijn zijn als ik als klant meer zekerheid zou krijgen in de informatie die ze me geven over het gekochte artikel.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/01/2017 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik kocht het product met een 24-48-uurs bezorgservice ter waarde van 4,30. De bestelling kwam 15 dagen later aan. Op geen enkel moment namen ze contact met me op om me te laten weten wanneer mijn bestelling zou aankomen. Ik moest contact met ze opnemen zodat ze me konden informeren.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Ruben, Dag 13/12: ontvangst van je bestelling Dag 13/12: we laten je per e-mail weten dat we de deadline van 24 uur niet kunnen halen wegens gebrek aan voorraad van het bestelde product, waardoor je de mogelijkheid hebt om je bestelling te annuleren als je dat wilt Dag 22/12: Mundo-Surf laat je weten dat je pakket is verzonden Dag 22/12: SENDING (het transportbedrijf) laat je per sms en e-mail weten dat je pakket op de 23e wordt afgeleverd, met het trackingnummer en een link om de zending te volgen Dag 23/12: levering van je pakket We hebben er 8 werkdagen over gedaan in plaats van 1, maar geen 15 dagen. Het spijt ons zeer voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden, maar we hebben je vanaf de eerste dag gewaarschuwd voor deze vertraging en we hebben je bij elke belangrijke fase van de verwerking van je bestelling gewaarschuwd. Groeten
3/5
★★★☆☆
In de vezelbestelling stuurden ze me in plaats van 2 meter 1'96
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/12/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een website met concurrerende prijzen en snelle verzending, ook al kwam het bord een dag te laat omdat het koeriersbedrijf me niet waarschuwde of een briefje achterliet, verder was alles prima, zeer attent om mijn vragen te beantwoorden en het materiaal was in perfecte staat. Ik zet een normaal omdat ik alles online koop en ik gewend ben aan snelle verzending en dat alles correct is. IK ZOU WEER BIJ MUNDOSURF.COM KOPEN.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De bestelling was niet op tijd voor de datum die ze publiceerden...
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/10/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer goede klantenservice, maar het niet weergeven van het gebrek aan voorraad op de pagina en het communiceren ervan na de aankoop gaf me geen goed gevoel.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/09/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Alles goed, behalve de plank (met een gat) en de kielen (bekrast).
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/09/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Normaal.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/09/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het transportbedrijf moet worden verbeterd. De twee keer dat ik een bestelling heb geplaatst, wilden ze me betalen onder rembours en ik had al betaald toen ik de bestelling online plaatste.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/09/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Zeer attente service. De koeriersdienst was een ramp
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/09/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het materiaal is gemiddeld, maar de communicatie en werking van de website laat te wensen over.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/08/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
HET WERD NIET THUISBEZORGD HOEWEL IK MEER BETAALDE
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/07/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Na het betalen en accepteren van de verzendvoorwaarden kreeg ik te horen dat het materiaal niet op voorraad was. Pagina met de voorwaarde om het materiaal binnen 48 uur te ontvangen. Het materiaal kwam ongeveer 10 dagen later aan. Ik denk dat het eerlijker zou zijn geweest als ik vóór betaling te horen had gekregen dat het materiaal niet op voorraad was. Dan had ik de aankoop elders kunnen doen en het materiaal op tijd ontvangen. Het materiaal kwam in goede staat aan.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/06/2016 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Een van de potjes was slecht afgesloten in het pakket dat naar mij werd opgestuurd, waardoor het een beetje morste. Ik vind het een beetje armoedig dat de producten niet goed afgesloten worden geleverd.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/05/2016 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Normaal, zoals het hoort
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/05/2016 
Vertaalde beoordeling