★★★★★
op 6658 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik ben blij met mijn aankoop omdat het een goede prijs is, maar helaas voel ik de smaak van ahornsiroop niet genoeg. Dus ik ben teleurgesteld in het product. En ook een groot probleem met de levering, die niet werd geleverd op de gevraagde locatie en werd geleverd op een nog andere plaats en verder weg dan wat was genoteerd op de tracking van de levering. Kortom, het was moeilijk te achterhalen waar mijn pakket was.
Gratis bezorgkosten van €2,50 voor aankopen van €100
De keuze van de vervoerder was niet geweldig (lange levertijden en één kapotte fles whisky van de 5 geleverde flessen).
Zeer goede producten, lange levering
Ik begrijp niet dat het afleveradres niet wordt gerespecteerd.
De esdoornkoekjes zijn uitstekend, maar in de bosbessenkoekjes zit te veel chocolade, wat de smaak bederft en dat is jammer.
Cadeauverpakking helemaal kapot ontvangen, jammer want het was voor een kerstcadeau.
Ik heb u een e-mail gestuurd met uitleg over de problemen die ik heb ondervonden (beschadigde doos en conserven en ontbrekende doos koekjes).
De Adirondack tuinstoel en de koekjes zijn een kerstcadeau. De persoon was er erg blij mee. Dat is het goede nieuws! Maar de levering van het pakket was ondergronds. 1. De serviceprovider werd verschillende keren veranderd, hoewel beide werden aangekondigd als UPS. De koekjes kwamen aan bij een UPS-centrum met GLS. De eigenaar bedreigde me met juridische stappen toen ik de goederen ging ophalen. De tuinstoel werd bij mij afgeleverd met DHL. 2. Het pakket met de tuinstoel moest opnieuw worden verpakt omdat de oorspronkelijke doos kapot was. Al met al zou ik nooit meer iets bij jullie bestellen.
Een van de 4 artikelen in mijn bestelling (ahornsiroop, de belangrijkste) ontbrak bij aankomst. Ik kreeg heel snel mijn geld terug na een brief, maar ik was teleurgesteld over de ervaring.
De UPS-afleverkosten werden niet vermeld in de bestelling.
Geen waarschuwing voor producten die niet op voorraad zijn. Producten ontbreken in pakket. Geen nieuws 1 week later ondanks een telefoontje
Het pakket is veilig aangekomen, maar het is jammer dat ik geen proefmonsters van de winkel heb gekregen.
Ik plaatste een bestelling op 29/11 die met een probleem kwam, ik schreef hen om hen te informeren en tot op de dag van vandaag hebben ze nog steeds niet geantwoord.
De producten lijken van goede kwaliteit te zijn, maar helaas heb ik niet mijn hele bestelling ontvangen en het was onmogelijk om een reactie van de klantenservice te krijgen.
Er zat een gat in de verpakking van de pannenkoekenmix, waardoor er geknoeid werd in het pakket. En ze betaalden me een artikel terug zonder me te vertellen wat het was voordat ik het pakket ontving, wat een verrassing was. Toen het pakket eenmaal bij de relay was, kreeg ik geen bericht van de winkel .... Ik ontving een e-mail van DPD 4 dagen voordat het pakket werd geretourneerd!
De bestelling was niet compleet
Na een zeer moeizame levering (via UPS) kwam het pakket aan met beschadigde dozen erin. Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice met foto's, maar al meer dan een week is er niets teruggestuurd. De producten zijn goed, maar ik zal niet opnieuw bij Trésors d'Érable bestellen... Jammer
Hoezeer ik de producten van Trésors d'érable ook waardeer. Jammer dat de levering niet werd gerespecteerd volgens mijn bestelling. Dit veroorzaakt onnodige problemen.
Ik vergat mijn bestelling voor te bereiden, wat leidde tot 2 leveringen nadat ik had geklaagd.... De eerste duurde erg lang en werd 3 keer uitgesteld door UPS, maar de tweede was op tijd!
Bonjour , pas très content car : commander un lot de 5 bouteilles et à la livraison que 4 bouteilles , dans le colis le coffret cadeau abimé , dons réclamation aussi . donc un deuxième colis pour le manque d'uns bouteille et le coffret , a l'arrivée le coffret cadeau aussi abimé , et pas d'excuus ; et je ne pas des potten de caramel sur le site au moment de la commande , payé et plus en stock . cordialement très très déçu . cordialement
Het pakket kwam veilig aan, maar een kleine beuk die de esdoorn vasthield was gebroken.
De producten zijn nog steeds uitstekend, maar de cadeauverpakking kwam zeer, zeer, zeer beschadigd en onbruikbaar aan. De koekjesdoosjes zijn ook beschadigd. Wat jammer!
Ik ben niet op de hoogte gesteld van de aankomst van mijn pakket op het afleverpunt.
Zeer tevreden over de producten, die ik al enkele jaren ken. Niet tevreden over de levering door UPS.
Hallo, ik heb besteld met een zogenaamd gratis levering en een korting van 10%, maar in feite heb ik de volledige prijs betaald en voor de levering betaald.
Ik bestelde 2 potten esdoornpasta en een ervan was open... het stak helemaal over de bubbeltjesplastic...
De levering was correct, er zat nog wat ahornsiroop in een doos en op de potten.
Bestelling aangekomen in slechte staat
Koerier UPS is mijn pakket kwijt.
Ik stuurde een bericht en een sms, maar kreeg geen antwoord.
Bestelling ontvangen, maar niet de cadeauverpakking die bij de bestelling was inbegrepen. Bericht gestuurd naar de klantenservice en geen antwoord!
Gekocht als cadeau, zal er met kerst van genieten. De cadeauverpakking kwam beschadigd aan. Gelukkig werd het aangeboden!
Bestelling slecht opgeborgen en slecht vastgezet in de doos. Resultaat: 2 pakjes geplette koeken.
5/5 voor de producten, maar 2/5 voor de ontvangst van het pakket 1e pakket: er ontbrak een item 2e pakket: kwam beschadigd aan. Daardoor waren de koekjesdozen geplet en de kaarsenpotten gedeukt. Jammer, de kwaliteit van de producten is correct.
Voor de aankoop nul probleem, wanneer u markeren (geschenkdoos aangeboden dobbelstenen 60€); je factuur 5,58 € en een korting van 5,02 € voor => geschenkdoos aangeboden dobbelstenen 60€ Me Ik zou zeggen niet aangeboden Bij UPS, wijziging van de plaats van levering (de 1e zou hebben geweigerd) en verschuiving in de datum van levering
De doos is gescheurd bij de naad van het deksel en kan dus niet worden gebruikt.
Ontbrekende geschenkverpakking
Normaal gesproken zat er een cadeautje bij, een zakje, maar dat ontbrak in het pakket. Ik heb een bericht achtergelaten op het telefoonnummer dat op de factuur stond: ik heb nog nooit een retour gehad!
Ik heb mijn pakket ontvangen met een product dat niet overeenkwam met mijn bestelling. Ik heb Céline gebeld. Er werd mij gezegd dat ik een voicemailbericht of een sms moest achterlaten, wat ik heb gedaan zodra ik mijn pakket op maandag 25 had ontvangen. Ik wacht op een contactpersoon om deze fout recht te zetten. Bijgevoegd is mijn bericht. Ik heb mijn bestelling AXKTXHOGU ontvangen maar in de LTEOO16 heb ik een jam van wilde bosbessen terwijl ik een hard snoepje van ahornsiroop zou moeten hebben.