★★★★★
op 4998 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Belabberde en onbegrijpelijke after-sales service.
....
De producten waren altijd van topkwaliteit en goed verpakt. Gelukkig was de bezorger verschrikkelijk, hij belde om de 10 seconden terwijl mijn gezin sliep en ik vroeg hem om te stoppen. Hij was al op weg naar buiten toen ik uitstapte. En met de vriendelijke opmerking toen ik hem uitlegde waarom ik hem vroeg om te stoppen met bellen "Nou, je had hem moeten komen halen! " Een opmerking als deze, om CDM voor te stellen dat ze van bezorger veranderen...
Ik heb geen nieuws gehad over mijn bestelling, niemand weet waar het is en ik kan niet eens mijn geld terugkrijgen. Geen nieuws van Mathilde's balie, we blijven zo achter.
Ik vind het brutaal om onverkochte paasproducten te omschrijven als een gastronomische verrassing.
Probleem met het registreren van het afleveradres: pakket kwam niet aan ... gemiste paasverrassing ... zelfs geen commercieel gebaar!
Ik geef het maar 2 sterren omdat Colissmo echt waardeloos is. Ik heb 8 euro betaald voor een levering voor mijn oma. De 1e dag belden ze niet, de 2e dag lieten ze een afleverbericht achter. Uiteindelijk moest ze het zelf ophalen in het postkantoor. Dit is onaanvaardbaar. Ook al is ze oud en was ze er beide dagen!
We kijken ernaar uit om van u te horen, Het Comptoir de Mathilde team.
De levering is niet in overeenstemming met mijn bestelling, klantenservice gecontacteerd, geen oplossing voorgesteld, antwoord mail boot ... Ik ben zeer teleurgesteld
Begin december besteld: op 27 december had ik nog steeds niets ontvangen: geen goederen, geen terugbetaling, geen antwoord op mijn meerdere e-mails (de eerste verzonden op 5 december om me te waarschuwen voor het probleem). Maar het was goed begonnen: de goederen werden heel snel verzonden. Maar omdat de verpakking te licht was, brak een van de potten tijdens het verzenden en morste in de coli. Dat gebeurt. Het is gemakkelijk te verhelpen. Maar mijn talrijke pogingen om contact op te nemen met de klantenservice (drie keer via e-mail, via het online formulier en via het paypal-formulier) bleven meer dan drie weken onbeantwoord. Ja, de omstandigheden zijn moeilijk, tussen de opsluiting en het overvolle postkantoor. Maar dat is geen excuus voor alles. Het is niet juist dat, volgens de persoon die verantwoordelijk is voor het reageren op negatieve recensies op deze site, de telefoon in het luchtledige rinkelt (je zou op zijn minst kunnen investeren in een antwoordapparaat), noch dat e-mails naar de klantenservice en verzoeken om terugbetaling wekenlang onbeantwoord blijven. Vooral niet als tegelijkertijd de verantwoordelijke van Instagram de tijd vindt om te antwoorden zonder concrete hulp te bieden: hij verwijst me door naar de klantenservice, die niet antwoordt! Er is een prioriteitsprobleem en de klantenservice is niet aangepast aan de verkoopvolumes. Dit is een keuze van het bedrijf, en het zijn de klanten die de pech hebben een probleem te hebben (en de arme, overwerkte medewerker die blijkbaar als enige verantwoordelijk is voor de klantenservice) die eronder lijden. Andere online verkopers, die meer respect hebben voor de klant, kiezen ervoor om hun verkoop te beperken als ze weten dat ze niet meer dan een bepaald volume kunnen garanderen. Omdat ik het goede idee had om paypal te gebruiken, kon ik bij hen aankloppen voor een volledige terugbetaling. Het zou fijn zijn geweest als comptoir de mathilde had gereageerd op de paypal-procedure om de terugbetaling te versnellen in plaats van het volledig te negeren en de deadline te laten verstrijken: dit laat zien hoe weinig respect ze hebben voor ontevreden klanten, vooral als ze hun ontevredenheid niet openbaar hebben gemaakt. Het heeft geen zin om op dit bericht te reageren, vooral niet als het is om mijn achternaam te publiceren, die avis-verifies in het antwoord zal hebben aangepast, of erger nog, zoals ik ook heb gezien, mijn e-mailadres. Zoals eerder vermeld, werd ik uiteindelijk terugbetaald en mijn mening is gemaakt.
Bestelling niet ontvangen vanwege beschadigd pakket. nooit antwoord ontvangen van klantenservice en bestelling niet vergoed.
Zeer teleurgesteld, item ontbreekt, pot lekt (baba), ik nam contact op met de klantenservice om terugbetaald te worden voor deze twee producten geen reactie, ik bestelde ook een jute zak om mijn items in te doen voor een cadeau, de zak is onbruikbaar dus het ruikt vochtig, onaanvaardbaar, ik zal nooit meer bestellen en ik raad uiteraard niet aan!!!!!
4 adventskalenderbestellingen. 2 ontvangen: zeer goed 2 niet ontvangen: rampzalige dienst na verkoop: - verschillende e-mails gestuurd, weinig antwoorden: check met postkantoor - telefoon: geen antwoord - bezoek aan de winkel: kan niets voor me doen
Mijn bestelling werd in tweeën gesplitst, waarvan een deel naar mijn oude adres werd gestuurd, en ik heb mijn 2 gratis cadeaus niet gekregen. Ik heb verschillende e-mails gestuurd, waarvan de eerste al meer dan een maand oud was, en ik heb nog geen antwoord gehad.
Mijn bestelling kwam onvolledig aan: 3 ORGANIC gedroogde tomaten- en geitenkaaspasta's ontbreken. Het hadden er 4 moeten zijn, maar er zijn er maar 3. Bovendien arriveerde 1 van de 2 gedroogde tomaten en porcini lekkernijen al geopend en bevuild de rest van de potten omdat alles samen verpakt was. Ik heb op 14 december een e-mail gestuurd naar jullie klantenservice met foto's en ik heb nog geen nieuws gehad. Ik moet toegeven dat ik nogal teleurgesteld ben... Aangezien Kerstmis voor de deur staat, moest ik de 4 ontbrekende en beschadigde producten in de winkel kopen zonder te profiteren van de Black Friday-korting op mijn eerste bestelling. Ik verwacht zo snel mogelijk een retourzending en terugbetaling van jullie, evenals een commercieel gebaar gezien het veroorzaakte ongemak.
Ik zal onmiddellijk contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij als eerste stap kunnen overgaan tot terugbetaling van uw product. Onze excuses voor het ongemak. Nog een fijne dag! Het hele team wenst u een fijne feestdagen.
De algemene voorwaarden zijn niet gedetailleerd genoeg
Wijzigt de producten in mijn bestelling als gevolg van voorraadniveaus zonder mij hiervan op de hoogte te stellen of om mijn toestemming te vragen.
Bestelling ontvangen met vervanging van 2 niet beschikbare producten door veel goedkopere producten zonder dat dit vooraf was meegedeeld. Klachtmail gestuurd naar verkoopafdeling zonder reactie na 4 dagen.
De site is erg goed maar de klantenservice is niet om over naar huis te schrijven.... Nog steeds geen antwoord na 1 week wachten.
4 adventskalenders besteld op 23 november. 2 ontvangen voor 1 december 2 niet ontvangen (maar beschouwd als geleverd per post) tot op heden (11 december) Nog steeds aan het wachten op een antwoord van lecomptoiredemathilde.com klantenservice.
Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen. Ik mis 3 artikelen. Ik heb een e-mail gestuurd om te klagen, maar ik heb nog niets terug ontvangen.
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op je verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is. Als onze klantenservice je e-mail ontvangt, zullen ze voorstellen om je delicatessen terug te sturen en zullen ze je e-mail met zorg en aandacht behandelen.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Probleem met levering, 2 van de 5 producten beschadigd, nog steeds geen nieuws van de klantenservice 8 dagen nadat het probleem werd gemeld.
Nogmaals onze excuses voor de langere verwerkingstijden in deze tijd van het jaar. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail, maar kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik heb om terugbetaling gevraagd... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en ze gaven me een trackingnummer. Na controle bij de post bleek dat het trackingnummer voor een colis was die in voorbereiding was om te verzenden en dat was alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen en gingen gewoon naar de post. Ik verlies tijd, verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n groot merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Na 14 dagen gedoe is het probleem nog steeds niet opgelost. Zeer ontevreden over de klantenservice. FR: De slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien. Ik heb online gewinkeld. Ik heb maar de helft van de producten ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice via e-mail en kreeg geen antwoord. Telefonisch zijn ze altijd in gesprek of het internet werkt niet. Ik vroeg om een terugbetaling ... Ze gaven geen commentaar. Ze zeiden dat er een andere doos was en gaven me een trackingnummer. Na navraag bij het postkantoor bleek dat het trackingnummer voor een pakket is dat wordt klaargemaakt om te worden verzonden en dat is alles wat ik kon krijgen. Ze weigerden te helpen, ga maar naar het postkantoor. Ik verlies tijd, ik verlies producten die ik nodig had voor speciale gelegenheden, ik verlies mijn geld. Waarom zou zo'n geweldig merk met producten van hoge kwaliteit zijn klanten zo mishandelen? Het probleem houdt aan na 14 dagen gedoe. Uitermate ontevreden over de klantenservice.
Zodra uw bestelling is verzonden, wordt deze beheerd door La Poste, en ondanks onze inspanningen zijn we zeer beperkt in wat we kunnen doen. De afgelopen weken werd La Poste geconfronteerd met een uitzonderlijke situatie, en dit is ook de reden waarom de levering van uw pakketten langer kan duren, de antwoorden langer zijn en de tracking minder nauwkeurig is. Uw klacht bij PayPal zorgt ervoor dat uw bestelling veilig wordt afgehandeld, en u zult snel een terugbetaling ontvangen als uw pakket nog steeds niet is geleverd.
We verontschuldigen ons oprecht voor dit ongemak, en doen ons uiterste best om elk verzoek zo snel mogelijk op te lossen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen, Het Comptoir de Mathilde team
Bestelling arriveerde beschadigd bij mij thuis. Een gebroken fles olie beschadigde een deel van mijn bestelling. Ik wacht al 1 week op antwoord op mijn e-mails.
Ik ben al klant bij Mathilde sinds mijn eerste bezoek aan de winkel in Martiques. Ik woon in de Hoge Alpen en ik ging altijd naar de winkel als ik mijn familie bezocht om persoonlijke aankopen en cadeautjes te doen. Helaas kon ik dit jaar niet gaan vanwege de gezondheidsomstandigheden! Dus plaatste ik een bestelling rechtstreeks op de site. De levering was snel. Er was alleen één product dat lekte en slecht verzegeld was, wat kan gebeuren, begrijp ik. Ik heb dus verschillende keren geprobeerd te bellen, maar kreeg nooit antwoord! Dus ik stuurde een e-mail naar de klantenservice en het is nu 10 dagen geleden en er is ook geen antwoord gekomen! Bovendien, een paar dagen na het gebruik van een ander item (mix van 4 paprika's en bessen) werkt het apparaat niet meer aan de zoutkant! Ik begrijp dat er soms problemen kunnen zijn met bepaalde producten, maar geen antwoord krijgen heeft me echt teleurgesteld, vooral omdat mijn bestelling voor 164,50 euro is!!!! Als niemand binnen een paar dagen contact met me opneemt, zijn ze een klant kwijt en zal ik geen reclame voor ze maken!
We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw verzoeken en telefoontjes. Als je geen antwoord krijgt aan de telefoon (eindeloos gerinkel), betekent dit dat onze medewerker al aan de telefoon is.
Zodra onze klantendienst uw e-mail heeft ontvangen, zal zij u voorstellen om uw lekkernijen terug te sturen. Nog een fijne dag en een heerlijke feestdagen! Het Comptoir de Mathilde team
Beschadigde goederen
Als uw delicatessen beschadigd zijn, aarzel dan niet om naar onze klantenservice te schrijven zodat zij u nieuwe delicatessen kunnen sturen. Nog een fijne dag en een fijne feestdagen! Het team van Comptoir de Mathilde
Pakket al 10 dagen onderweg. Ik hoop dat de adventskalender voor Kerstmis aankomt... Geen reactie van de klantenservice op mijn verzoeken.
Wij verzenden uw pakketten binnen 48 uur en doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat ze zo snel mogelijk aankomen. We beheren momenteel de situatie met La Poste, die niet zo eenvoudig is, en we doen er alles aan om zo snel mogelijk op uw verzoeken te reageren.
Nog een fijne dag, Het Comptoir de Mathilde team
Vandaag is het 3 december en de adventskalender die op 23/11/2020 werd besteld, is nog steeds niet ontvangen. Geen reactie van de klantenservice.
Goede producten maar helaas een rampzalige bezorgservice. Voor een levering in Luxemburg betaald op 2 oktober, werd het pakket eind november geleverd ...
Stuurde me het verkeerde artikel. Werd volledig genegeerd door de klantenservice. Schokkend!
Bezorgkosten te hoog!
De verzendingskosten zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket en onze producten zijn vrij zwaar, wat betekent dat ze duur zijn. Ze zijn echter nog steeds gratis voor aankopen van 60 € of meer, als een oprechte dank u. Nog een mooie dag, Het Comptoir de Mathilde team
Door uitzonderlijke omstandigheden duurde het meer dan een maand voordat ik mijn bestelling ontving, wat ik kan begrijpen. Maar ik betreur het gebrek aan informatie van de trage en niet-reagerende klantenservice ondanks 5-6 verstuurde e-mails. Uiteindelijk hebben ze geantwoord zonder snelle, concrete oplossingen te bieden. Ik heb 3 weken geleden een kleine bestelling geplaatst voor 2 minitablets voor een verjaardag... Maar ze vroegen me nog steeds om een erecertificaat en identiteitskaart om een oplossing te overwegen. Zou het niet aanraden om via de site te bestellen.
Bestelling ontvangen, maar het is niet wat ik besteld had, mijn nichtje is teleurgesteld. Ik zal niet opnieuw bestellen.
De figuurtjes op de afbeeldingen kunnen daarom veranderen, afhankelijk van de voorraad.
Deze informatie staat in de beschrijving onder "Willekeurige onderwerpen op de bovenkant". Daarom heeft u de juiste producten ontvangen met verschillende onderwerpen omdat ze willekeurig zijn. Het spijt ons dat deze informatie niet duidelijk voor u was. Nog een fijne dag, Hoogachtend, Het Comptoir de Mathilde team
Commercieel nutteloos!!! Een aanbieding viel op de dag van mijn ontvangst vind ik onjuist om er geen winst uit te halen de bestellingen van een paar dagen of om te waarschuwen dat er in qqls dagen kortingen zullen zijn dus retour bestelling voor kan maar niets is minder zeker om weer een bestelling te plaatsen om te profiteren van de aanbieding, van een stommiteit zonder naam ....
Zeer slecht beheer van de bestelling, zeer slechte klantenopvolging en geen commerciële relatie, nog minder compensatie...zeer teleurgesteld.
Wij betreuren deze ervaring ten zeerste en hopen desondanks dat u heeft kunnen genieten van uw bestelde producten! Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team
De baba's arriveerden op 15 januari
Zeer teleurgesteld, ik zal deze site niet aanbevelen. Ze hadden een fout gemaakt in de achternaam van de ontvanger, als het postkantoor niet coulant was geweest, had de ontvanger zijn pakket niet kunnen krijgen. Ik heb de site een e-mail gestuurd voor uitleg, maar nooit een antwoord ontvangen.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar de potjes broodbeleg waren gaan lekken, evenals de lavendelmosterd. Ik stuurde ze 2 e-mails....no news.... dus belde ik ze op. Ze stuurden me andere potjes .... Hetzelfde probleem. Dus ik heb het opnieuw gemeld. Nog steeds geen nieuws. Dus dat is het einde van bestellen bij hen... jammer, want ik ben dol op hun producten! Maar bestellen om in de prullenbak te gooien .....
Helaas, door een gebrek aan geluk of zorgvuldigheid van de vervoerder (het komt zelden voor dat producten kapot aankomen, laat staan twee keer achter elkaar), stuurde u op 09/01 een tweede klacht die nooit naar mij is doorgestuurd. Gezien de tijd die sindsdien verstreken is en om u te compenseren, wil ik u vragen contact met mij op te nemen via [email protected]. Onze excuses voor het ongemak. Hoogachtend