Klantenbeoordelingen van 1001hobbies

Vertrouwenscertificaat
4,2 /5
Algemene beoordeling: 4,2 van 5
Gebaseerd op 41 123 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

1001hobbies levert doorgaans stevige verpakking en snelle verzending, met duidelijke en zorgvuldige opvolging van bestelling tot levering, waardoor producten vaak op tijd en in perfecte staat aankomen. Klanten noemen meerdere keren een responsieve en professionele klantenservice, snelle verzending, en betrouwbaarheid bij levering, met ervaringen die variëren van uitstekende service en snelle levering tot zorgvuldige verpakking en compleet ontvangen artikelen. Daarnaast waarderen ze het ruime assortiment en duidelijke beschrijving bij het kiezen van producten, waarmee ze vaak hun verwachtingen overtreffen en tevreden zijn met de aankoop. Ook zijn er meerdere vermeldingen van goede prijs-kwaliteitverhouding en de mogelijkheid om opnieuw te bestellen, wat bijdraagt aan een positieve algehele ervaring.

Alle beoordelingen

'
'Chin' M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 21/10/2024
Ik plaatste eind oktober een bestelling voor 3 gunpla's, één was meteen beschikbaar, een andere was net aangekondigd als terug op voorraad, en de laatste was in pre-order, met een geschatte leverdatum van november. 2 weken later, net na de terugtrekkingsperiode, werden de deadlines gewijzigd, niets op voorraad, alles werd uitgesteld tot december en januari. Ik krijg te horen dat ik geduld moet hebben, dat een van de modellen een erg populair product is en dat als ik annuleer ik verlies maak, en dat er in ieder geval geen restitutie mogelijk is omdat het herroepingsrecht verouderd is. Ik heb het er moeilijk mee, want het is een kerstcadeau ter waarde van bijna €300 dat ik niet heb kunnen geven. Half december werden de termijnen opnieuw verlengd tot eind januari en eind maart. Ik heb eind januari contact opgenomen met het bedrijf om te vragen of ze een aparte zending konden sturen, waarvoor ik indien nodig zou betalen, zodra elk model beschikbaar was (vergeet niet dat 2 ervan beschikbaar waren in oktober 2024) omdat de leveringsdata niet waren veranderd, maar ze vertelden me dat ze niet beschikbaar zouden zijn. Ik heb geen communicatie gehad over het volgen van mijn bestelling, dus ik ga naar de website en de levertijden zijn nu voor eind juli 2025. Als aannemer die zelf apparatuur en benodigdheden in het buitenland bestelt, vraag ik me nog steeds af hoe serieus dit bedrijf en hun online voorraadbeheer zijn, evenals de aanzienlijke prijsverschillen wanneer 2 identieke producten in hun winkel worden verkocht, soms met een verschil van €15 voor hetzelfde product, en een ontwijkende klantenservice die je wil laten zien dat je niet in je recht staat.
Ondertussen ben ik beroofd van €300, heb ik een teleurgesteld familielid dat mijn excuses voor zijn kerstcadeau niet begrijpt en denkt dat ik schaamteloos tegen hem lieg om hem niets te geven, en heb ik veel stress door deze situatie. Ik begin te denken dat ik de kleur van deze gunpla nooit zal zien.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo meneer, Wij betreuren dit incident oprecht en bieden onze excuses aan voor de situatie. We willen erop wijzen dat het product MG 1/100 FREEDOM GUNDAM Ver.2.0 - Verzonden binnen 1 week inderdaad beschikbaar was bij onze leverancier. We hebben echter helaas te laat positie ingenomen om levering binnen dit tijdsbestek te kunnen verwachten. Het product is daarom op pre-order geplaatst, met een nieuwe releasedatum van 28 maart 2025. De andere twee producten, Gundam Gunpla MG 1/100 Providence Gundam en Gundam Gunpla NG 1/100 15 Akatsuki Gundam, stonden op pre-order, zoals duidelijk aangegeven op onze website. Houd er rekening mee dat pre-order release data onderhevig zijn aan verandering zonder kennisgeving van de fabrikant. In overeenstemming met onze algemene voorwaarden en de informatie over voorbestellingen, zijn annuleringen mogelijk, maar worden er 25% annuleringskosten in rekening gebracht. We bestuderen echter elk geval afzonderlijk en zijn ons volledig bewust van het belang van de kwaliteit van de service die we onze klanten willen bieden. Wat betreft het verzoek om een gesplitste bestelling: we bieden deze optie zonder extra kosten aan voor bestellingen zoals die van u. We begrijpen het ongeduld van onze klanten en doen ons best om maximale service te bieden. Wat prijsverschillen betreft, passen we de prijzen van onze verschillende leveranciers aan. We werken met meer dan 50 leveranciers om een zeer breed assortiment referenties aan te kunnen bieden en onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen. Als je je bestelling wilt annuleren, stuur dan gewoon een e-mail naar onze klantenservice. We nemen binnen 48 uur contact met je op. Wij danken u voor uw begrip en staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
M
Morgane L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/02/2025
Product voldoet aan beschrijving, snelle en zorgvuldige levering. De website is duidelijk en makkelijk te gebruiken. Goed contact met het bedrijf. Zou het zeker aanraden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw enthousiaste feedback! We zijn blij dat uw ervaring aan uw verwachtingen heeft voldaan, zowel wat betreft het product als onze service. Tot snel voor uw volgende bestelling!
K
Konrad R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/01/2025
Geachte heer of mevrouw, De prijs-kwaliteitverhouding en de goederen die ik bestelde waren onberispelijk. Ik kan 1001 HOBBIES alleen maar aanraden vanwege de zeer goede kwaliteit. Je moet wel rekening houden met een beetje tijd van bestelling tot levering. Dit was voor mij echter geen doorslaggevende factor, omdat hier andere factoren meespelen die 1001 HOBBIES niet per se in de hand heeft. 5 sterren zijn daarom welverdiend. Hartelijk dank!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, we willen u bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
J
Juanjo F.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/02/2025
Zeer goede service
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de service, we hopen u snel weer te zien voor een volgende aankoop!
J
James W.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/01/2025
1001 Hobbies blijft de enige one-stop shop die ik heb gevonden voor Humbrol matte emailles. De voorraad is compleet en de service is betrouwbaar. Dat geldt niet voor alle online sites (of winkels) die ik in de VS heb gevonden. Mil fois merci.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo beste klant, Wij danken u voor uw opmerking en voor uw vertrouwen. Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom essentieel voor ons en we hechten er veel belang aan. We wensen u een fijne dag. 1001hobbies klantenservice
G
Giuseppe D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/01/2025
Uitstekende online winkel voor modelbouwmaterialen en -producten. Goed verpakt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste klant Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw feedback is daarom erg belangrijk voor ons en nemen we erg serieus! Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies
H
Hans W.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 05/01/2025
2 sterren voor de levertijd. Een pakketje uit China gaat nog sneller. Te laat voor een verjaardag.
Y
Yannick D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/02/2025
Behulpzame klantenservice :) Alles is in orde.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, we willen u bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
L
Luisa M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/02/2025
Ik kende de site niet, maar ik was op zoek naar een speciaal figuurtje dat jullie hadden. Ik kwam aan in perfecte staat, ik ben heel blij en zal zeker weer kopen, heel erg bedankt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw opmerking! We zijn blij om te horen dat je het figuur hebt gevonden dat je zocht en dat het in perfecte staat is aangekomen. We zullen blij zijn als je weer bij ons winkelt - tot snel en nogmaals bedankt!
M
Manuel S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 28/01/2025
Ik heb mijn bestelling 24 dagen na betaling ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. We willen je eraan herinneren dat je een bestelling hebt geplaatst voor verschillende artikelen op onze site. Sommige van deze artikelen waren op voorraad en andere waren vandaag beschikbaar voor verzending. Beschikbaar betekent dat deze producten speciaal voor u besteld moeten worden bij onze leverancier. Beschikbaar, vandaag verzonden betekent dat deze producten op voorraad zijn in ons logistieke magazijn in Isère en direct verzonden kunnen worden. We hopen dat je begrijpt dat de bestelling volledig wordt verzonden zodra alle artikelen klaar zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
N
Nathan G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/02/2025
Zeldzaam item beschikbaar
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat we je enkele zeldzame items kunnen aanbieden. Aarzel niet om terug te komen voor meer vondsten!
R
Rémi R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/02/2025
Hallo, zeer goede, onberispelijke service, zorgvuldig en attent. Ik zou het aanraden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw bericht! We zijn erg blij dat je helemaal tevreden was met onze service. We zien je graag terug voor een volgende bestelling!
V
Victor M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/02/2025
Alles perfect, verzending op tijd en goed verpakt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat alles perfect is verlopen, met vroege verzending en goede verpakking - we hopen je snel te zien voor je volgende aankoop!
B
Baldomero S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/02/2025
Het was de eerste aankoop en de waarheid is dat de ervaring zeer bevredigend was, het product arriveerde in perfecte staat en zeer goed verpakt... Ik zou er weer kopen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw uitstekende feedback! We zijn erg blij om te horen dat uw eerste ervaring zo bevredigend was. We zorgen er altijd voor dat de producten in perfecte staat aankomen en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn - we hopen je snel weer te zien voor je volgende aankoop!
P
Pascal D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/01/2025
Producten zoals besteld. Ik was echter een beetje verrast door de levertijd van een maand voor een bestelling die beschikbaar was verklaard. Geduld is een schone zaak. Dat gezegd hebbende, het is waar dat het op evolutionaire schaal erg snel is...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Bedankt voor je feedback, Pascal! We zijn blij dat de producten overeenkomen met je bestelling. We begrijpen dat de levertijd misschien verrassend was en we danken je voor je geduld en begrip. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze service om steeds kortere levertijden te kunnen bieden. We hopen je snel weer te zien!
F
Francisco D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/02/2025
Hoewel ik nog niet alles heb beoordeeld, ziet het er tot nu toe erg goed uit ... wat ik zocht, vond ik hier ... Ik heb opnieuw gekocht voor het gemak dat ze me geven, zowel in betalingsproces als verzending ... product van zeer goede kwaliteit en in perfecte staat!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw zeer gedetailleerde commentaar! We zijn erg blij om te horen dat je hebt gevonden wat je zocht en dat het aankoop-, betaal- en verzendproces gemakkelijk en bevredigend was. We zijn toegewijd aan het leveren van kwaliteitsproducten en zijn blij dat alles in perfecte staat is aangekomen - we hopen je snel weer te zien!
M
Maciej S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 12/02/2025
7 dagen om producten te verzenden die "beschikbaar" of "verzonden in 24h" zijn, is niet cool. En het is helaas niet de eerste keer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Onze excuses voor de vertraging in de verwerking van uw bestelling. In feite hadden alle producten in uw bestelling de status "beschikbaar, vandaag verzonden", met uitzondering van de M5A1 met 4 figuren, die beschikbaar was maar een bestelling van onze leverancier vereiste. De vertraging die u opmerkte komt daarom overeen met de levertijd tussen onze leverancier en ons logistieke depot. We willen u er ook aan herinneren dat er twee concepten zijn waarmee u rekening moet houden op onze site: "Product beschikbaar": betekent dat het artikel op onze site staat, maar besteld moet worden bij onze leverancier. "Product beschikbaar, vandaag verzonden": betekent dat het artikel op voorraad is in ons logistieke magazijn en binnen 3 dagen kan worden verzonden. Onze excuses voor de verwarring en wij staan tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, 1001hobbies
P
Pilar O.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/02/2025
Alles is perfect.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij te horen dat alles perfect was - tot de volgende keer!
M
Marcus H.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/01/2025
Item zoals beschreven. Snelle en betrouwbare levering.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
R
Rodrigue D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 27/12/2024
Een deel van mijn bestelling ontbreekt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, Wij betreuren dit bericht en verontschuldigen ons voor dit incident. We willen u graag informeren dat we een voorraadprobleem hebben ondervonden met betrekking tot de referentie: Duitse matrozenbeeldjes uit de 2e Wereldoorlog. Als gevolg hiervan is uw bestelling verzonden zonder dit product en wordt er een terugbetaling voor verwerkt. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor deze situatie en vragen u onze welgemeende excuses te aanvaarden. Met vriendelijke groet, 1001hobbies.
Y
Yannick D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/02/2025
Alles is in orde :)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, we willen u graag bedanken voor uw zeer positieve commentaar. Het is erg belangrijk voor ons. We willen u nogmaals bedanken. @bald op onze website, De klantenservice
L
Lorenzo P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 12/02/2025
Ik ben volledig tevreden, betrouwbare verkoper, snelle verzending en punctuele communicatie
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste klant Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw feedback is daarom erg belangrijk voor ons en nemen we erg serieus! Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies
S
Serge B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/02/2025
Veel keuze en snelle levering. Zou het aanbevelen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het verheugt ons dat onze ruime keuze en snelle levering aan uw verwachtingen voldeden. We kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
S
Siep D.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 17/01/2025
De online shop 1001hobbies is goed, ze hebben veel producten tegen lage prijzen en je krijgt ze snel. Maar ik heb een klacht ingediend over sommige producten, maar ik heb nooit een antwoord gekregen, wat me teleurstelde. Ik zal dus nooit meer zulke producten bestellen bij 1001hobbies.
Vertaalde beoordelingen
F
Francine L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/02/2025
heel goed
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Heel erg bedankt! Tot snel voor een volgende bestelling!
A
Antoine B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/01/2025
Geweldige prijs. Bestelling perfect uitgevoerd. Verzendkosten een beetje hoog.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat je tevreden was met de prijs en levering van je bestelling. We nemen nota van uw opmerkingen over de verzendkosten en zullen altijd proberen onze diensten te verbeteren. We hopen je snel weer te zien!
C
Christian L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/02/2025
Perfect in elk opzicht, niets op aan te merken, ik raad het 100% aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn erg blij dat alles zo goed voor je is verlopen. Tot snel voor een volgende bestelling, en bedankt voor je aanbeveling!
J
Julia S.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/01/2025
De levering duurde erg lang, er was geen verzendbevestiging. Er was geen klantenservice met betrekking tot de levering, maar de reactie via PayPal was snel en vriendelijk en het product kwam aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit incident te melden. Stuur ons een e-mail op het volgende adres: [email protected] zodat onze klantenservice uw vraag kan beantwoorden. Onze oprechte excuses voor dit incident. Met vriendelijke groet, De klantenservice van 1001hobbies.
J
J. V.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 08/02/2025
Goed. Verzending in eigen verpakking op maat.
Antwoord van 1001hobbies
Hallo,
Dank u voor het plaatsen van uw recensie. Wij danken u dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij betreuren dit incident en bieden u onze excuses aan.
Dank u voor uw begrip,
Hoogachtend,
1001hobbies klantendienst.
D
Didier F.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/02/2025
Onberispelijke klantenservice. Zeer attent voor technische verzoeken en advies. Strenge follow-up. Zeer snelle verzending wanneer de artikelen op voorraad zijn. Absoluut niets om over te klagen. Ik zou ze aanbevelen!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw gedetailleerde en positieve feedback! We zijn blij dat onze klantenservice, de follow-up en de kwaliteit van de verpakking aan uw verwachtingen voldeden. Uw aanbeveling is de beste beloning voor ons team. Tot snel voor een nieuwe bestelling!
F
Francine G.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/02/2025
17 dagen om een pakket te ontvangen - een beetje lang ....dommage
Vertaalde beoordelingen
M
Melisa S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/01/2025
De leveringsdatum die ik kreeg toen ik de bestelling plaatste, was veel later.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons te horen dat de door u aangegeven verzenddatum niet was zoals verwacht. Soms kunnen levertijden variëren, maar we werken eraan om dit te verbeteren en waarderen je geduld en begrip. We waarderen je geduld en begrip, en kijken ernaar uit om je een betere ervaring te bieden voor toekomstige aankopen!
D
David N.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/02/2025
Website was makkelijk te gebruiken en duidelijk, ik kon zonder problemen vinden wat ik zocht. De communicatie over de levering was ook erg duidelijk. De levering was snel en het artikel kwam in perfecte staat aan.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom van essentieel belang voor ons en we hechten er veel belang aan. Wij wensen u een fijne dag 1001hobbies klantenservice
J
Jean Luc G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/02/2025
Goede ervaring, productbeschikbaarheid, snelle levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat de beschikbaarheid van de producten en de snelheid van levering u bevielen. We kijken ernaar uit om u snel weer te zien!
D
David B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 13/02/2025
Snelle levering, correcte verpakking, ok product
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat de levering, verpakking en het product aan je verwachtingen voldeden. Tot snel voor een nieuwe bestelling!
S
Sandro C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/01/2025
Ze hebben een goede catalogus waar je goede koopjes kunt vinden. De verzending is snel en de verpakking is voldoende nauwkeurig.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste klant Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw feedback is daarom erg belangrijk voor ons en nemen we erg serieus! Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies
S
Simone B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 11/02/2025
Efficiënte service, niets te melden!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste klant Hartelijk dank voor uw opmerking! We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw feedback is daarom erg belangrijk voor ons en nemen we erg serieus! Bedankt voor uw vertrouwen in 1001Hobbies
J
Juan B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/01/2025
Zeer goede service, zowel de klantenservice als de data die ze je geven zijn erg accuraat, en de producten die ik tot nu toe heb gekocht hebben me niet teleurgesteld. Ik raad aan om via Hobbies te kopen in plaats van via andere websites met vergelijkbare producten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de klantenservice, de levertermijnen en de kwaliteit van de producten. We waarderen uw aanbeveling echt, het is een eer voor ons! We kijken ernaar uit om u te blijven voorzien van uitstekende service - tot de volgende keer!
T
Turgut B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 28/01/2025
iets langer wachten
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo beste klant, Bedankt voor je opmerking en voor je vertrouwen. We willen graag benadrukken dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen en suggesties zijn daarom van essentieel belang voor ons en we hechten er veel belang aan. Wij wensen u een fijne dag 1001hobbies klantenservice
M
Manuel N.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/02/2025
Ze doen er te lang over om de bestelling te leveren.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons te horen dat de levertijd niet was zoals verwacht. We werken eraan om onze levertijden te verbeteren en in de toekomst een snellere ervaring te bieden. We waarderen je geduld en begrip - we kijken ernaar uit om je de volgende keer beter van dienst te zijn!