Klantenbeoordelingen van Wesco

Vertrouwenscertificaat
9 /10
Algemene beoordeling: 9 van 10
Gebaseerd op 15 100 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.

Alle beoordelingen

T
Thierry B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/09/2026
Zeer goede opvolging van de bestellingen en erg blij dat ik iemand telefonisch kan bereiken
Vertaalde beoordelingen
N
Nicole C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/10/2026
Snelle levering
Vertaalde beoordelingen
A
Armelle B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/10/2026
De artikelen met de toverstaf en de zandloper zijn perfect, misschien iets minder die met de lichtgevende stervormige bal, die niet erg praktisch is om het licht te zien omdat je hem moet laten stuiteren. Voor een leerling in het speciaal onderwijs is de boodschap niet gemakkelijk duidelijk te maken.
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/09/2026
snel en conform
Vertaalde beoordelingen
S
Sivos Saint Exupery -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/09/2026
Niets aan de hand
Vertaalde beoordelingen
F
Francoise C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 02/10/2026
Goed ontvangen, product conform. Aan te bevelen
Vertaalde beoordelingen
M
Mairie De Mas Saintes Puelles -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/09/2026
Perfect. Snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Audrey L.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/10/2026
Bestelling snel ontvangen, goed verpakt en conform de beschrijving. Ik raad Wesco aan.
Vertaalde beoordelingen
A
Assita D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 01/10/2026
Zeer tevreden met mijn aankoop
Vertaalde beoordelingen
N
Nadine F.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 09/09/2026
Top
Vertaalde beoordelingen
S
Sophie R.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 24/09/2026
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen. Het moet op een verkeerd adres zijn bezorgd...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Bedankt dat u ons op deze manier op de hoogte brengt van de situatie met uw pakket. Er is een probleem opgetreden bij de verzending van uw bestelling en onze excuses voor de vertraging.
Na navraag bij de vervoerder blijkt dat uw pakket vandaag bij u bezorgd zou moeten zijn.
We hopen dat het product u volledig tevreden zal stellen en blijven tot uw beschikking als u ons nodig hebt.

Fijne dag
M
Mairie De Hennezis -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/10/2026
Uitstekende kwaliteit
Vertaalde beoordelingen
A
Association Des Centres Sociaux Douai -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 16/09/2026
Er ontbreekt een pakket bij de levering. Daardoor worden mijn activiteiten, die net begonnen waren, geblokkeerd.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons te horen dat er bij de levering een pakket ontbrak en we begrijpen heel goed hoeveel hinder dit heeft veroorzaakt bij de start van uw activiteiten.
We bevestigen dat het ontbrekende pakket is verzonden en vandaag nog bij u moet worden bezorgd.
Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. We hopen dat u volop van uw producten kunt genieten zodra u ze ontvangt.

Fijne dag
I
Isabelle D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/10/2026
Perfect!
Vertaalde beoordelingen
M
Multi Accueil Des Libellules -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/09/2026
perfect
Vertaalde beoordelingen
C
College Jehan Le Povremoyne -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/09/2026
Levering ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
M
Multi Accueil De Belleville -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 30/09/2026
pakket snel geleverd !
Vertaalde beoordelingen
G
Gisele G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/09/2026
Voldoet aan mijn verwachtingen.
Vertaalde beoordelingen
S
Sabrina L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 03/09/2026
Ontvangsttijd veel te lang (meer dan een maand!)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw ontevredenheid volledig. Het bestelde product was tijdelijk niet op voorraad, en een lichte vertraging bij de ontvangst in ons magazijn heeft helaas de levertijd van uw bestelling verlengd.
We bevestigen dat uw pakket momenteel onderweg is en vandaag bij u bezorgd moet worden.
We hopen dat het product u volledig tevreden zal stellen en dat we de kans krijgen om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling.

Fijne dag
A
Agnes B.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/09/2026
Voldoende...met een klein probleem met de verzendkosten op het moment van de bestelling!
Vertaalde beoordelingen
L
Lydie R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/09/2026
Alle artikelen waren daar. Perfect
Vertaalde beoordelingen
L
Laurence M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/09/2026
Zeer goed product, snelle service, zeer tevreden met mijn bestelling!
Vertaalde beoordelingen
C
Creche Les Petites Canailles C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/09/2026
Super service na verkoop, kwaliteit prijs top. Snelheid van levering
Vertaalde beoordelingen
L
Les Petits Pachas -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/08/2026
pakket in goede staat geleverd
Vertaalde beoordelingen
C
Creche L'eau Vive -.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/09/2026
Materiaal geschikt voor kinderen en van grote stevigheid.. Enkele artikelen in de uitverkoop of promotie zouden af en toe welkom zijn gezien onze loyaliteit aan uw groep. Dank u.
Vertaalde beoordelingen
G
Gribouille Et Gribouillis -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 22/09/2026
Goed ontvangen mijn pakketten op tijd....Bedankt
Vertaalde beoordelingen
A
Aurore C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 04/09/2026
Goede materialen
Vertaalde beoordelingen
S
Sandra O.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
Zeer tevreden met mijn bestelling, product komt overeen met de beschrijving, kwaliteitsproduct
Vertaalde beoordelingen
C
Christine V.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 17/09/2026
behouden doelstellingen
Vertaalde beoordelingen
L
Luss'arts -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 21/09/2026
RAS
Vertaalde beoordelingen
M
Maison Des Tout-Petits -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
De producten komen overeen met de beschrijvingen, ze zijn comfortabel voor de kinderen en de kleine bedjes zijn een echte plus in de crèche waar we ruimte tekortkomen!
Vertaalde beoordelingen
-
- C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/09/2026
We werken al jaren met het merk. De producten zijn van hoge kwaliteit en geschikt voor de kleintjes. Sommige producten gaan echter niet altijd lang mee.
Vertaalde beoordelingen
J
Jennifer D.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/09/2026
Zeer goede kwaliteit, ik heb geen spijt van mijn aankopen.
Vertaalde beoordelingen
C
Chloé P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/09/2026
Top
Vertaalde beoordelingen
L
Lisa T.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 18/09/2026
Zeer goed. Snelle levering
Vertaalde beoordelingen
A
Audrey C.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 17/09/2026
Een kwaliteitsproduct, perfect voor baby!
Vertaalde beoordelingen
C
Catherine M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 19/09/2026
Snel en zeer goed verpakt
Vertaalde beoordelingen
C
Club Leo Lagrange -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 14/09/2026
zeer snelle verzending ondanks een belangrijke bestelling, op tijd ontvangen voor onze animatie. producten komen overeen met de visuals en beschrijvingen
Vertaalde beoordelingen
H
Hayay H.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 18/09/2026
Hallo, ik neem contact met u op over mijn bestelling. Tijdens mijn aankoop heb ik extra kosten betaald voor een levering aan huis. Echter, ik constateer dat mijn pakket uiteindelijk is geleverd op een afhaalpunt, terwijl dit niet de leveringsmethode is die ik had gekozen en betaald.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het niet respecteren van uw keuze voor de leveringsmethode en voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
U heeft betaald voor een service aan huis en het is niet normaal dat uw pakket zonder uw toestemming op een afhaalpunt is afgeleverd. Er zal een commerciële geste worden gedaan om dit tekortkoming te compenseren.

Fijne dag verder
T
Tremplin Formation Initiative Sociale -.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 15/09/2026
Goede producten en snelle levering.
Vertaalde beoordelingen