Wesco levert regelmatig snelle en betrouwbare leveringen waarbij producten op tijd aankomen en kloppen met de beschrijving, wat zorgt voor een consistente, vlotte ontvangst van bestellingen. Klanten noemen herhaaldelijk de goede materialen en kwaliteitsproducten die geschikt zijn voor kleintjes, met voorbeelden zoals comfortabele producten voor kinderen en stevige, duurzame bedjes. De service wordt vaak gewaardeerd om duidelijke verpakking en zorgvuldige verzending, met meerdere meldingen van beschermde zendingen en verpakkingen die veilig arriveren. Daarnaast tonen herhaalde positieve ervaringen met lange-termijn relaties met het merk, consistente levering en tevredenheid over de algehele aankoopervaring.
Extreem lange ontvangsttijd voor sommige artikelen. En een product dat niet aan onze verwachtingen voldoet!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze extreem lange ontvangsttijden. We hebben te maken gehad met bevoorradingsproblemen voor sommige producten van uw bestelling, wat helaas de levering heeft vertraagd.
Wat betreft uw ontevredenheid over een van de artikelen, weet dat u een specifieke reactie van onze diensten heeft ontvangen om de situatie met u te bespreken over dit product.
Fijne dag
M
Multi Accueil Pom Canaille -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/07/2026
goede levering maar geen rekening gehouden met de aanvullende leveringsinformatie, namelijk de datum van heropening
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Wij danken u voor uw feedback over de kwaliteit van uw levering.
Wij bieden echter onze excuses aan voor dit gebrek aan coördinatie. Wij betreuren oprecht dat de vervoerder geen rekening heeft kunnen houden met de datum van heropening die u bij uw bestelling had opgegeven.
Uw opmerkingen worden onmiddellijk doorgegeven aan onze transportdienst om te voorkomen dat dit soort fouten zich opnieuw voordoen bij onze leveranciers.
Fijne dag
S
Service Enfance Jeunesse -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/08/2026
Snelheid en efficiëntie, maar moeilijkheden bij het beheer van bestellingen en vooral weinig aandacht voor oude klanten, dat is jammer
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Wij danken u voor uw feedback en zijn blij te horen dat u de snelheid en efficiëntie van onze diensten waardeert.
Aan de andere kant vinden we het jammer dat u een gebrek aan aandacht voelt als voormalige klant. De loyaliteit van onze klanten is essentieel voor een klein bedrijf zoals het onze, en we hebben de intentie om elke klant een onberispelijke ervaring te bieden.
Om ons te helpen de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het beheren van uw bestellingen en uw verwachtingen beter te begrijpen, kunt u ons meer details geven door rechtstreeks te schrijven naar het adres [email protected]? Uw opmerkingen zullen worden doorgegeven aan de betrokken teams om onze diensten te verbeteren.
Fijne dag
O
Ogec La Malgrange -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/07/2026
Leveringsprobleem met HEPNER ondanks 2 oproepen naar uw diensten.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
We betreuren oprecht de moeilijkheden die u heeft ondervonden tijdens uw levering met de vervoerder, evenals het ongemak dat is veroorzaakt ondanks uw oproepen naar onze teams.
Weet dat uw opmerking over deze dienstverlener rechtstreeks is doorgegeven aan onze transportdienst.
We hopen dat u, ondanks dit ongemak, opnieuw uw vertrouwen in Wesco zult stellen.
Fijne dag
J
Jean-Michel B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/08/2026
Goede producten en goede diensten maar verpakking kan beter. Verschillende glazen (gelukkig stevig) lagen los in (de enorme) doos.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven. We zijn blij te horen dat de kwaliteit van onze producten en diensten u tevreden stelt.
We nemen echter uw opmerking over de verpakking van uw glazen ter harte. Uw opmerkingen zijn onmiddellijk doorgegeven aan ons logistieke team om de verpakking te verbeteren.
Fijne dag verder
A
Anne C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 17/07/2026
Ik had graag mijn volledige bestelling ontvangen en niet hoeven te doen aan de procedures om de ontbrekende artikelen te verkrijgen-
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo, Bedankt voor het delen van uw mening.
Onze tracking geeft aan dat de volledige bestelling op dezelfde dag is geleverd via 2 aparte pakketten. Als er een product ontbrak in uw dozen, neem dan contact met ons op met uw ordernummer zodat we kunnen begrijpen wat er is gebeurd en u kunnen helpen. Fijne dag
F
Flavie C.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 02/06/2026
Te lange levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Het spijt ons oprecht dat de levertijd voor deze bestelling u te lang is voorgekomen.
We willen u eraan herinneren dat onze geschatte verzend- en levertijden altijd transparant worden aangekondigd in de bevestigingsmail van uw bestelling, zodat u de voortgang kunt volgen. Deze informatie is uiteraard onderhevig aan de onzekerheden van het transport.
Bij Wesco zijn we een klein bedrijf en onze logistieke teams doen elke dag hun best om uw pakketten met de grootste zorg voor te bereiden en te verzenden. We nemen uw opmerking ter harte om onze diensten verder te optimaliseren.
Fijne dag
S
Soussen M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 24/06/2026
Het materiaal is perfect maar het blijft erg duur
Vertaalde beoordelingen
N
Nathalie B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/06/2026
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
C
Communauté De Communes Vienne Et Gartempe -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/06/2026
regelmatige fouten bij de bestellingen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Wij betreuren oprecht uw teleurstelling over de fouten die zijn vastgesteld bij uw bestellingen. De conformiteit van uw pakketten is een prioriteit voor onze logistieke teams, en we verontschuldigen ons voor deze herhaalde ongemakken.
Wij informeren u dat onze klantenservice uw dossier al heeft opgepakt en uw klacht heeft behandeld. Om deze fout te corrigeren, is er een partij zelfklevende vellen naar u verzonden en zal deze u zo snel mogelijk bereiken.
Wij hopen dat deze zending u volledig tevreden zal stellen en uw vertrouwen zal herwinnen.
Fijne dag
S
Sylvie P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/06/2026
We zijn een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van de materialen
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
We betreuren oprecht uw teleurstelling over de kwaliteit van de materialen van uw producten. We hechten veel belang aan de selectie en de robuustheid van onze componenten.
Om ons te helpen uw situatie beter te begrijpen en deze elementen door te geven, kunt u ons meer details geven over het of de betrokken artikelen en de componenten die u niet tevreden hebben gesteld?
Aangezien het gaat om een specifieke opmerking over de technische samenstelling van de producten, nodigen we u uit om rechtstreeks contact op te nemen via het adres [email protected].
Fijne dag
E
Ei Séverine Lairy -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/05/2026
Materiaal van zeer goede kwaliteit, maar de levertijd moet worden verbeterd (ik moest tussen de 8 en 10 geleverd worden en ben uiteindelijk op de 11e geleverd, wat me extra organisatie vroeg in verband met het werk om het pakket te ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
C
Crèche Familiale -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 05/05/2026
De artikelen zijn niet goed beschermd. We hebben een gebroken artikel ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Bedankt dat u ons op deze situatie attendeert, weet dat dit soort incidenten niet overeenkomt met onze kwaliteits- en leveringsnormen.
Om u zo snel mogelijk een oplossing te kunnen bieden, nodigen wij u uit om een verzoek in te dienen bij onze klantenservice per e-mail op [email protected], met foto's van het defecte artikel erbij.
Fijne dag
A
Ailan -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 14/04/2026
Hallo, Ik neem de vrijheid om mijn mening te delen naar aanleiding van mijn recente bestelling. Hoewel het ontwerp van sommige producten zeer geslaagd is, is de algehele ervaring helaas niet helemaal aan onze verwachtingen voor een gemeenschap, vooral gezien het geïnvesteerde budget. Wat betreft het meubilair, de banken en stoelen laten ons een beetje in de steek. Voor materiaal dat bedoeld is voor intensief gebruik in een gemeenschap, hadden we een hogere kwaliteit en afwerking verwacht in verhouding tot de gehanteerde prijzen. Bovendien was het beheer van dit deel complex: na een wachttijd door een voorraadbreuk hebben we de juiste hoezen ontvangen, maar helaas niet de juiste stoelen. We hebben ook een knuffel met witte ruis besteld. Visueel is hij prachtig en zeer verzorgd. Aan de andere kant, praktisch gezien, activeert het systeem met draad slechts 5 seconden trillingen, wat veel te kort is om een kind te kalmeren en een beetje teleurstellend voor een product in deze prijsklasse. We waarderen uw catalogus zeer, maar voor dit prijsniveau hadden we meer verwacht, zowel op functioneel als logistiek gebied. Ik hoop dat deze constructieve feedback nuttig voor u zal zijn. In afwachting van een reactie voor de organisatie van de ruil van de stoelen, wens ik u een fijne dag.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Bedankt dat u ons waarschuwt en deze gedetailleerde feedback met ons deelt. Uw constructieve opmerkingen zijn waardevol voor ons om de kwaliteit van onze producten en diensten continu te verbeteren.
We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de fout in de voorbereiding met betrekking tot uw stoelen. We bevestigen dat onze klantenservice uw dossier heeft opgepakt om de ruil van de stoelen te organiseren, zodat u zo snel mogelijk de juiste referenties ontvangt.
In de hoop u binnenkort weer te zien op onze site wesco.fr ondanks het ongemak dat is veroorzaakt.
Fijne dag
C
Caroline M.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/05/2026
Goede producten maar ontevredenstellende verpakking waardoor producten in slechte staat aankwamen.
Vertaalde beoordelingen
M
Multi Accueil Des Chenes -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/05/2026
Goede ontvangst
Vertaalde beoordelingen
S
Sas Menuiserie Roger -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 13/05/2026
Bij het bestellen van producten op voorraad. levering in 3 weken...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Wij danken u voor uw feedback en bieden onze oprechte excuses aan voor deze ongewenste vertraging in de levering.
Helaas hebben we te maken gehad met een logistiek probleem dat buiten onze controle lag. Dit heeft onze gebruikelijke verzendtijden verlengd, en daar zijn we erg sorry voor.
We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, opnieuw vertrouwen zult hebben in Wesco voor uw toekomstige aankopen.
Fijne dag
C
Creche Les Petits Pas -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/05/2026
Ontbreekt de leveringsbon van de pakketten
Vertaalde beoordelingen
Q
Quitterie B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/05/2026
Producten van goede kwaliteit, maar een rand van de tafel is beschadigd aangekomen, ik ben teleurgesteld
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Wij danken u voor uw feedback. Het spijt ons oprecht te horen dat uw ervaring met Wesco niet volledig bevredigend is geweest.
Om u een passende oplossing te bieden, nodigen wij u uit om een aanvraag per e-mail te doen bij onze klantenservice op het adres [email protected], met foto's van de beschadigde tafel.
Fijne dag verder
M
Marianne O.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 11/05/2026
Hallo We hebben het pakket ontvangen met de verf die in de doos was gelekt
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Het spijt ons oprecht te horen dat uw pakket de ontberingen van het transport heeft ondergaan.
Om een oplossing te vinden, nodigen wij u uit om een verzoek per e-mail te sturen naar [email protected] met foto's erbij.
Fijne dag
A
Anne Laure A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/05/2026
Zeer tevreden met mijn bestelling, met het product. Maar extreem teleurgesteld over de montagehandleiding (tekening van bepaalde delen ondersteboven, zeer kleine tekening om te weten welke schroeven te gebruiken,...)
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Wij danken u hartelijk voor uw beoordeling en zijn blij dat uw bestelling en het product u volledig tevreden hebben gesteld.
Wij begrijpen uw teleurstelling over de montagehandleiding volledig en bieden onze excuses aan voor dit ongemak.
Weet dat we uw opmerkingen in overweging hebben genomen, en deze handleiding momenteel wordt herzien door ons Designteam om de duidelijkheid en eenvoud van de montage voor toekomstige klanten te verbeteren.
We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, volop van uw product geniet. Fijne dag.
D
Delphine L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 08/05/2026
De instructie om het meubel te monteren is slecht gemaakt en er was een beschadigde hoek van het meubel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo,
Wij danken u voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak.
Weet dat onze teams de montagehandleiding zullen herzien om deze duidelijker en explicieter te maken. Wat betreft de beschadigde hoek, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail op [email protected] om een klacht in te dienen en snel een oplossing te vinden.
Fijne dag
C
Charlotte H.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 29/04/2026
Het pakket is volledig beschadigd aangekomen. Dit is niet de eerste keer.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat zich heeft voorgedaan tijdens de levering en begrijpen volledig uw ontevredenheid. Om de nodige stappen bij de vervoerder te kunnen ondernemen, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] met vermelding van uw ordernummer, de referentie van het betrokken pakket, evenals een foto van het beschadigde pakket indien mogelijk. We danken u bij voorbaat voor deze elementen en hopen dat uw volgende winkelervaring op onze site volledig bevredigend zal zijn. Fijne dag.
E
Eal -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 06/11/2025
ontvangen spellen TB maar in meerdere keren, dus niet praktisch om zo te ontvangen voor onze gemeenschap, voorkeur voor één enkele verzending, bedankt
Vertaalde beoordelingen
M
Marie-Laure G.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/04/2026
Zeer tevreden over de artikelen maar helemaal niet tevreden over de levering
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn blij dat onze producten u tevreden stellen! We zijn echter erg verdrietig om te horen dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. Om beter te begrijpen wat er is gebeurd en dit punt te verbeteren, aarzel niet om ons te schrijven op [email protected]. Uw feedback is waardevol en helpt ons dagelijks te verbeteren. Bedankt voor uw loyaliteit en we kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
E
Eugenie H.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 22/04/2026
Ik hou van uw producten, maar bij de laatste 2 bestellingen ben ik niet tevreden omdat ik nog steeds artikelen mis. Ik kreeg geen antwoord op mijn verzoek, behalve gisteren, maar het is leverbaar vanaf 27.04 en ik wacht. Het is echt nodig om met uw klanten te communiceren en te reageren, bedankt.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat uw laatste twee bestellingen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en we bieden onze excuses aan. Onze klantenservice staat voor u klaar op 05 49 800 166 als u ons meer details wilt geven over de ondervonden moeilijkheden. Dit zal ons helpen de situatie beter te begrijpen en de nodige maatregelen te nemen. We danken u voor uw loyaliteit en hopen dat uw volgende ervaring op onze site u volledig zal tevredenstellen. Fijne dag.
S
Sylvie R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 21/04/2026
Een niet-besteld artikel is verzonden in plaats van het artikel dat op de bestelbon staat.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de fout bij de voorbereiding van uw bestelling. Onze klantenservice heeft uw verzoek ontvangen en zal vandaag nog contact met u opnemen. We hopen dat u, ondanks dit ongemak, opnieuw vertrouwen zult hebben in Wesco voor uw toekomstige aankopen. Fijne dag.
C
Creche Familiale -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 20/04/2026
het perfecte materiaal, maar de bezorger heeft niet gewacht op de controle van de pakketten terwijl een pakket geopend was
Vertaalde beoordelingen
C
Chantal B.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/04/2026
Teleurgesteld dat de geselecteerde leverdatum niet in aanmerking is genomen. Ik moest een paar dagen weg en had de levering daarop afgestemd. Het pakket is tijdens mijn afwezigheid aangekomen, afgegeven op het postkantoor met zeer beperkte openingstijden... jammer voor mij
Vertaalde beoordelingen
A
Anastasia P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/04/2026
Ik mis een product in mijn bestelling en ik wacht nog steeds op nieuws
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze oprechte excuses voor het ontbrekende artikel in uw bestelling. Om u een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld alstublieft uw bestelnummer en de betreffende referentie)? In afwachting van uw gegevens wensen wij u een uitstekende dag.
F
Fanny D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/03/2026
De doos van de wesco slaapbank is beschadigd aangekomen. De bezorger kan beter zijn.
Vertaalde beoordelingen
M
Mennillo F.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/01/2026
Het bedrijf is zeer betrouwbaar en staat garant voor kwaliteit. Desondanks hebben we bij deze bestelling de schroeven met 3 weken vertraging ontvangen en alleen omdat we erom hebben gevraagd... echt ongebruikelijk bij Wesco... wat is er aan de hand?
Vertaalde beoordelingen
C
Camsp P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 26/02/2026
Geen probleem met de bestelling, maar de levering is bij de receptie gedaan, wat problematisch kan zijn omdat, vanwege het grote aantal diensten, de bestelling mogelijk niet op de juiste bestemming is aangekomen.
Vertaalde beoordelingen
K
Kahina T.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 10/03/2026
Beschadigde leveringsdoos en een ontbrekend artikel
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de beschadigde doos en het ontbrekende artikel. Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer en het ontbrekende referentienummer)? Wij danken u bij voorbaat voor deze informatie en wensen u een uitstekende dag.
P
Patricia L.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 07/03/2026
Mijn artikel komt precies overeen met de foto op de site, van zeer goede kwaliteit, ik ben er heel blij mee. Echter, de doos was echt te groot voor zo'n klein artikel en bovendien was de doos bij ontvangst aan één kant helemaal open!
Vertaalde beoordelingen
M
Multi Accueil La Souris Verte -.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 04/03/2026
We constateren een terugkerende ontevredenheid over de levering van pakketten. De bezorgers zijn onvoorzichtig en laten de pakketten zonder zorg achter (soms met schade). Bovendien vertrekken ze vaak onmiddellijk nadat ze hebben aangebeld, waardoor de pakketten buiten worden achtergelaten zonder te controleren of ze door een agent zijn ontvangen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor de terugkerende problemen die zijn ondervonden bij de levering van onze producten. Uw feedback is doorgegeven aan onze logistieke dienst zodat er een punt kan worden gemaakt met de betrokken vervoerder en dat onze verplichtingen op het gebied van servicekwaliteit volledig worden nageleefd. In geval van schade of kwaliteitsproblemen staat onze klantenservice voor u klaar op het adres [email protected] (vergeet niet uw ordernummer en de betreffende referenties te vermelden). We hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen en u een onberispelijke ervaring te kunnen bieden. Fijne dag.
M
Melinda P.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 18/02/2026
Eerste keer dat ik materiaal bestel dat voor professionals is bedoeld. En dit lekt...
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We betreuren oprecht dat uw eerste ervaring op onze site synoniem is met teleurstelling en we willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en zal overgaan tot de omruiling van het product. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en u de kwaliteit van onze producten te bewijzen bij een volgende bestelling. Fijne dag.
N
Nathalie D.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 12/02/2026
Moeilijkheid om de werkelijke prijs van de aankoop te zien tijdens de online betaling, omdat de transportkosten niet verdwenen.
Vertaalde beoordelingen
F
Fanélie A.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 03/02/2026
Ik heb de bestelling snel ontvangen. Echter, een verfpot had een beschadigde dop waardoor deze niet gesloten kon worden; aangezien het deel uitmaakte van een partij artikelen, zou ik moeten vragen en alle producten moeten terugsturen om een artikelwisseling te krijgen. Jammer.
Vertaalde beoordelingen
C
Christelle R.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 30/12/2025
Het materiaal is over het algemeen van goede kwaliteit. Maar bij mijn bestelling heb ik 2 gebroken artikelen en één heeft een kleine defect. De klantenservice behandelt klachten alleen binnen 15-20 dagen, dus 1 maand later heb ik de stoelen waar ik op rekende niet. Wat betreft ecologie, laten we het daar niet over hebben, 6 kinderstoelen ontvangen in 5 pakketten en op 3 verschillende data terwijl ik had aangekruist dat de bestelling in één keer geleverd moest worden. Het kan beter! Ik wacht nu af hoe mijn klacht behandeld zal worden.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van Wesco
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We betreuren oprecht dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. De kwaliteit van onze producten en diensten staat centraal in onze verplichtingen, en we bieden onze excuses aan voor deze ongemakken. Onze klantenservice heeft uw dossier in behandeling genomen en is bezig met het opnieuw verzenden van de betrokken producten. Tegelijkertijd voert onze logistieke dienst een onderzoek uit om de oorsprong van de leveringsanomalieën te begrijpen en ervoor te zorgen dat ze zich niet meer voordoen. We danken u voor uw loyaliteit en hopen dat u ons een tweede kans zult geven om u een onberispelijke ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.