9.7/10
★★★★★
op 8944 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
De manager van de klantenservice in Chambéry was uiterst onaangenaam na een verzoek om een product terug te sturen, waardoor ik afzag van de retourzending...evenals van een eventuele aankoop ....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/01/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Goedenavond mevrouw, Van wat we over dit probleem hebben gehoord, lijkt het erop dat de omruiling niet goed is gegaan met uw contactpersoon. Hij weigerde de retourzending te accepteren op grond van het feit dat u een paar dagen voor de uitverkoop had gekocht en dat u het product op onze kosten wilde terugsturen om uw geld terug te krijgen en vervolgens hetzelfde product opnieuw wilde bestellen. We begrijpen uw frustratie, maar de uitverkoop werd ruim 48 uur van tevoren aangekondigd op onze site. Het is net als in een winkel, je koopt de dag ervoor, dat kun je je ook niet veroorloven. Er zitten mensen achter de schermen en het is een beetje moeilijk voor ons om dit soort verzoeken te accepteren. Een retourzending is geldig om een ander product te ruilen of om je geld terug te krijgen, niet om het goedkopere product opnieuw te kopen.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling vergeten, dus niet op tijd ontvangen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/12/2016 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, uw bestelling is nooit vergeten, onmogelijk om met u te discussiëren, onaanvaardbare dialoog voor een handelaar, bedankt voor het ophangen.