9.7/10
★★★★★
op 8944 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Skitas ontworpen voor 1 paar ski's en kan worden gebruikt voor q ski's
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/02/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Didier, Je hebt een bestelling geplaatst voor de SKICASE ECO XC JUNIOR die geschikt is voor nordic ski's voor kinderen tot 170 cm. Als je wilt retourneren, neem dan contact op met de klantenservice of maak een retouretiket aan via onze online procedure. Tot ziens, Het Precision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Niet op tijd geleverd
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/01/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo John, Je hebt op 20/01 een bestelling geplaatst en deze is op 21/01 verzonden. Het spijt ons dat de levering zo lang duurde, maar dit is buiten onze controle. Zendingen naar het Verenigd Koninkrijk kunnen vertraging oplopen door Brexit en we doen ons best om de levering te versnellen. We hopen dat je blij bent met je bestelling, Tot ziens, Het Precision Ski Team
1/5
★☆☆☆☆
Verkeerde maat geleverd
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/01/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Carla, Het spijt ons dat je bestelling je niet helemaal tevreden heeft gesteld. We hebben nooit een e-mail van je ontvangen over je bestelling. Je had een skibroek maat L besteld, is dit de maat die je hebt ontvangen? We nodigen je uit om contact op te nemen met onze klantenservice om het product terug te sturen als je je geld terug wilt. Tot ziens, Precision Ski
1/5
★☆☆☆☆
Rampzalige levering
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Anatole, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons zeer voor de vertraging in de levering. We kunnen bevestigen dat onze klantenservice de verzendkosten heeft terugbetaald. Met vriendelijke groet, Het Precision Ski Team
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest een product terugsturen vanwege een fout in de maat, helaas kan dit niet, je moet een nieuwe bestellen en wachten tot de oude is teruggestuurd en de kosten door de klant zijn betaald.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Carlos, Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden was over je bestelling. Op onze website staat duidelijk aangegeven dat we restitutie aanbieden. Hiervoor hoef je alleen maar het pakket naar ons terug te sturen met een vooraf betaald en ingevuld retouretiket. De volledige retourprocedure is je per e-mail toegestuurd via onze klantenservice. Tot ziens, Het Precision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb net mijn bestelling ontvangen en ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben erg tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw levering u niet helemaal tevreden heeft gesteld. Wat ons betreft is je bestelling op vrijdag 17/12 vertrokken voor een 24-uurs levering, dus op maandag 20/12 op een afleverpunt. Helaas heeft de transporteur het pas de volgende dag aangeboden, zonder aanwijsbare reden. We begrijpen je teleurstelling over deze vertraging, maar we zijn in dergelijke gevallen afhankelijk van onze vervoerders. Ik hoop dat u na ontvangst van uw bestelling helemaal tevreden zult zijn. Tot ziens, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg teleurgesteld over deze bestelling. Ik heb betaald voor een vrij duur artikel en ik heb een trui ontvangen die ik had besteld in maat 40, terwijl hij werd geleverd in maat 38, en de trui jeukt zo erg dat ik elke keer jeuk heb als ik hem draag!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, bedankt voor je beoordeling, het spijt ons te horen dat je zo'n frustrerende ervaring hebt gehad. Lutha is een Fins merk dat Finse knippers gebruikt. Een 38 Fin komt overeen met een 40 FR. We nemen alle artikelen terug en betalen ze terug in de originele verpakking als ze niet gedragen zijn. We hopen dat uw volgende bestelling 100% naar wens zal zijn. We zien u graag terug op Precision Ski. Het Precision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde een skibroek in maat XS en kreeg maat 46! Ik heb de broek teruggestuurd en moet de kosten betalen, wat onaanvaardbaar is... bovendien worden producten niet geruild. Niet erg tevreden.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Bedankt voor je beoordeling, alle feedback is belangrijk voor ons en het spijt ons te horen dat je zo'n frustrerende ervaring hebt gehad. Onze excuses voor de maatfout. Uw mandje bevatte verschillende artikelen en we hebben de broeken terugbetaald, maar niet de oorspronkelijke verzendkosten. Heb je het juiste retourformulier gebruikt voor de retourzending? Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling geretourneerd voor terugbetaling
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/10/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Bedankt voor uw feedback. Het spijt me dat de levering van uw bestelling u niet helemaal tevreden heeft gesteld door de vertraging van onze transporteur. Ik kan aan de tracking zien dat het geschil snel is opgelost met een terugbetaling van het totale bedrag van uw bestelling en de transportkosten. Ik hoop dat uw volgende bestelling u tevreden zal stellen. Tot ziens, Het Précision Ski team
1/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde een bivakmuts voor 40 en koos voor snelle levering (levering binnen 24 uur in Europa, 25!) om hem in Zwitserland te laten bezorgen omdat ik hem koste wat kost 2 weken later nodig had, maar uiteindelijk kwam hij 3 weken na de e-mail waarin stond dat hij binnen 24 uur op de plaats van bestemming zou zijn. Dit alles plus 30 administratieve kosten voor inklaring. Ik heb ook contact opgenomen met de dienst na verkoop om te horen te krijgen dat de nodige stappen zouden worden ondernomen om het pakket te deblokkeren, maar na verschillende uitwisselingen is er niets veranderd. Vermijd een bestelling als je niet het dubbele wilt betalen aan onnodige kosten!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Zoals per e-mail uitgewisseld, heeft uw pakket een gecompliceerde routering ondergaan, met als gevolg vertraging. De verzendkosten zijn volledig door ons vergoed. De verschillende belastingen die je hebt betaald, zijn aangegeven op het moment van je aankoop. Leveringen naar Zwitserland zijn onderhevig aan douanekosten, die kunnen variëren. Houd er rekening mee dat je een product koopt zonder belasting en exclusief btw. Nogmaals onze excuses, maar we betreuren uw houding om niet met onze klantenservice te ruilen en u haast zich om ons bedrijf op verschillende plaatsen in een kwaad daglicht te stellen. We wensen u het allerbeste.
1/5
★☆☆☆☆
Het geleverde product komt niet overeen met het bestelde product. Verplicht om het terug te sturen, geen maten meer beschikbaar. 5 dagen kwijt?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/02/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Zoals uitgelegd per e-mail, het spijt ons oprecht, er was een interne fout met de winkel waar het product te koop was. We hebben een retourbon gegenereerd om het product te retourneren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
1/5
★☆☆☆☆
Maat
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Bedankt voor het terugkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het doel van deze opmerking is om de service van Precision Ski te beoordelen en niet het product zelf. U moet ook een link hebben ontvangen om een beoordeling van het product achter te laten. Nog een fijne dag, Het Precision Ski Team
1/5
★☆☆☆☆
Niet op tijd ontvangen. Betaalde £155 aan DPD (douane) om het bij mij thuis af te leveren Het pakket was volledig beschadigd en was open Artikelen waren buiten hun dozen Boots heeft een aantal krassen erop
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/01/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, De £ 155 die je hebt betaald is de btw die je land int sinds je Brexit. Je hebt de producten gekocht zonder btw, exclusief belasting, het is normaal dat je btw moet betalen. Dit staat overal op onze site. Wat betreft het beschadigde pakket, je had het bij levering moeten weigeren. Het spijt ons voor het ongemak en we kunnen je een korting aanbieden voor het ongemak. Hartelijk dank.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb deze beoordeling, voor nu is het niet in verband met precisie ski, precies, maar het probleem is dat toen we het pakket ontvangen, de inhoud was niet wat we besteld. In plaats van de jas die we wilden, kregen we een magisch kindertablet. Uiteraard heb ik meteen de klantenservice van jullie merk op de hoogte gesteld, een klacht ingediend bij mondiales relais en ik wacht nu op antwoord van de klantenservice.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/11/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Bedankt voor uw feedback, u heeft contact gehad met onze klantenservice. Helaas komt deze melding op rekening van Precisionski en niet van de vervoerder.
1/5
★☆☆☆☆
Ik had een zeer slechte ervaring met de service na mijn aankoop. Hoewel de prijs op de site in het Verenigd Koninkrijk in GBP is, rekent de winkel in EUR, ik betaalde via PayPal een hogere prijs dan de prijs die ik had gekregen, zelfs de factuur van de winkel was anders dan de prijs die ik had betaald. Ik bracht mijn probleem ter sprake en de reactie die ik kreeg van de winkel was dat de transactie voor hen in orde was, dat het probleem bij mij lag en dat ik een oplossing moest zoeken met PayPal. PayPal deed niets om te helpen. Met dit soort situaties realiseer je je dat voor deze winkel de klant niets om hen geeft. Ik heb zelfs een andere manier van betalen aangeboden om mijn geld terug te krijgen en ik heb nooit een reactie gekregen. Het kan ze gewoon niet schelen, uiteindelijk hebben ze het geld gekregen, ongeacht of de klant tevreden was met de transactie. Product is prima, maar ik ben erg teleurgesteld over deze aankoop vanwege de klantenservice.
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/09/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Goedenavond, bent u serieus? Alles verliep volgens de regels, er werd je 5 keer verteld dat de interchange rate niet beheerd wordt, dat is Paypal. Toen u betaalde had u het bedrag geboekt door paypal, u kon weigeren of annuleren. Alles klopt, je hebt een terugbetaling gekregen, direct betalen in cb, maar geen reactie sinds het versturen van de betaallink. Ik kan nog steeds de link posten, maar wees eerlijk we verkopen elke dag Canada Goose in het Verenigd Koninkrijk, nooit een probleem gehad!
1/5
★☆☆☆☆
Pakket kwijt... na aanzienlijke portokosten... geen commercieel gebaar... teruggave van een nieuw pakket na 3 weken klagen... teleurgesteld...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/06/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons van het probleem met uw pakket, maar het blijft een slechte nota. Uw pakket is zoekgeraakt bij Chronopost. Sinds Covid hebben we echter zeer nauwkeurige procedures voor dit soort gevallen, waarvoor we een hele reeks procedures met de vervoerders moeten opstarten. Uw pakket werd teruggestuurd na bevestiging door Chronopost van het verlies van het pakket, maar in deze gecompliceerde periode was het voor ons moeilijk om het pakket terug te sturen voordat Chronopost een definitieve retourzending had gegeven, omdat dit al enkele maanden regelmatig gebeurt: we sturen onmiddellijk een product op, het pakket wordt gevonden en de klant eindigt met 2 bestellingen. We zullen de portokosten terugbetalen om dit goed te maken. Onze excuses.
1/5
★☆☆☆☆
Het product is prima. Maar om me te vertellen zodra ik heb besteld We gaan verhuizen dat het pas over 8 dagen zal zijn terwijl ik heb betaald voor levering binnen 24 uur.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/05/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons voor het ongemak, maar het bericht werd permanent weergegeven op de startpagina, evenals bovenaan de site op alle pagina's en in een pop-upvenster op de startpagina en bij het kiezen van een betaalmethode. We konden echter zien dat u de inhoud van deze meldingen niet hebt gelezen omdat u, volgens onze statistieken, onmiddellijk hebt geklikt om de vensters te sluiten. Je had kunnen vragen om de bestelling te annuleren of om een vergoeding voor de portokosten, en we kunnen begrijpen waarom je het waarschuwingsbericht 20 dagen lang niet hebt gezien... Maar door meteen een slecht cijfer te geven, is het naar onze mening geen erg constructieve benadering. Hartelijk dank.
1/5
★☆☆☆☆
....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/02/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, wat is het probleem?
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht! Te vermijden: biedt betaling in termijnen in 3/4 termijnen gratis aan bij Cetelem en ik moest 5 administratiekosten betalen!!!! De verkoopafdeling vertelde me dat ik het verkeerd bekeken had toen ik de bestelling plaatste! Anti-commercieel! Te vermijden!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/01/2020 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er zijn 8 dagen verstreken sinds mijn bestelling is verzonden, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, ook al heb ik betaald voor maximaal 72 uur levering. Het telefoonnummer voor de Engelse klantenservice werkte niet, de e-mail van Precision Ski bevatte geen trackingnummer, ik moest het zelf uitzoeken via de url van de verzendlink, om geschatte bezorginformatie van een robot te krijgen. Zeer slechte internationale bezorgervaring, terugbetaling van de verzendkosten zou in dit geval een gebaar van gezond verstand zijn. Ook DPD koerier, partners van Precision Ski voor levering, zou moeten worden afgesneden en vervangen door een kwalitatief goede koerier.
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/02/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Er is geen tijdslimiet voor Roemenië. De aangekondigde tijd is gemiddeld 72 uur. Dit is wat er staat voor het gebied van jouw land: Uw pakket geleverd binnen 2 tot 5 dagen. (vertraging niet gegarandeerd) Hier is de link in de verstuurde e-mail: https://www.chronopost.fr/tracking-no-cms/suivi-page?listeNumerosLT=XJ009574681JF&langue=en Het pakket vertrok dinsdag, vrijdag was het al in uw land, het probleem komt dan van de Roemeense provider in uw land, die probeerde contact met u op te nemen voor meerdere dagen om het pakket te leveren, maar elke keer hebben we niet gereageerd op e-mails of telefoontjes: Bewijsmateriaal verzonden door Chronopost Frankrijk. Raadpleeg de follow-up hier: https://www.chronopost.fr/tracking-no-cms/suivi-page?listeNumerosLT=XJ009574681JF&langue=en U hebt alle fasen van uw pakket, we stuurden de helm dezelfde dag. We hebben geen Roemeense oproepen tijdens de aangegeven periode, we ontvangen meer dan 100 oproepen per dag, we hebben nooit een probleem. We hebben gezocht naar deze e-mail op onze ondersteuning of zelfs van uw account: [email protected] Geen spoor van het verzenden van e-mail, terwijl als u een e-mail vanaf de site, dit is traceerbaar en gearchiveerd, er is geen lach, en ook niets op onze ondersteuning. Uw terugkeer is nog steeds vreemd, wij garanderen geen deadlines voor Roemenië, geen spoor van uw telefoontjes, uw e-mails, en een goede follow-up die het tegenovergestelde aangeeft van uw ervaring, heel vreemd toch?