9.7/10
★★★★★
op 8944 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden omdat ik maat 38 schoenen had besteld. Ik heb schoenen ontvangen waar op de doos en in de schoenen maat 40,5 staat terwijl ze voor een 38 passen onbegrijpelijk. Uitleg van de site geen antwoord als je niet tevreden bent retourneer de schoenen....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/01/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, We begrijpen het probleem niet. Je hebt een maat 38 besteld en er zat een maat 38 in de originele doos? Er is niet echt een probleem, het komt regelmatig voor dat merken zoals New Balance een fout maken op de externe en interne etikettering, echter het product in de doos komt overeen met het bestelde product. Na controle bleek het antwoord van onze klantenservice niet te kloppen. Maar we hebben net gecontroleerd met de persoon die u antwoordde, ze begreep niet het echte probleem van wat ik las, dat is de reden waarom de persoon aanbood om het product terug te sturen. New Balance had een hele serie met een drukfout van de grootte op de dozen en labels van de schoen, maar in geen geval een vervalsing of andere. We hebben 46 winkels, 5 websites, een Frans bedrijf dat al 21 jaar in de Savoie gevestigd is, we kunnen het ons nooit veroorloven om namaak te verkopen. We werken rechtstreeks met de merken, zonder tussenpersonen, en dit is zeker het geval met New Balance. Het probleem werd gemeld aan New Balance enkele maanden geleden, en zoals ik al zei, de schoenen zijn inderdaad de grootte die u besteld, de 13-cijferige barcode is voor ons de exacte referentie en niet de labels. Sorry dat de uitwisseling niet goed ging met de adviseur.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer praktisch
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/01/2020 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Goedenavond, Bent u zeker van uw beoordeling van 1 op 5 met betrekking tot uw opmerking? Dank u.
1/5
★☆☆☆☆
Beloofde 2-3 dag levering betaalde 12euro, duurde een week en op dit moment precision ski weigeren om me terug te betalen de leveringskosten als ze zeggen dat ze moeten proberen en krijgen het uit de koerier dpd, zei ik dat is niet mijn probleem ik omgaan met u. Ik kreeg geen antwoord op deze e-mail.
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/12/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, U heeft Oud en Nieuw besteld. Op 3 verschillende plaatsen werd aangegeven dat alle bestellingen met DPD niet zouden vertrekken voor 02 januari, wat een donderdag is, dus het pakket kwam 3 werkdagen later aan. Bovendien geven we een aanbevolen periode aan voor DPD zonder garantie, om een gegarandeerde periode te hebben moet je Chronopost nemen die 24u Express aanbiedt.
1/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet blij! Pakket geleverd aan een ander relais 2,5 km van mijn huis
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/12/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons van de verandering van de 2,5 km estafette... Het oorspronkelijke postkantoor was 48 uur gesloten, waardoor Chronopost in een ander postkantoor moest leveren. De score van 1 is aan de andere kant erg hard.
1/5
★☆☆☆☆
Geen professionaliteit in termen van levering
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/12/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden. Toen u uw bestelling plaatste, werd aangegeven dat er momenteel relais zijn die overbelast zijn en pakketten weigeren, wat bij uw bestelling het geval was. De Tobac Relais heeft het pakket geweigerd. De volgende dag was het pakket elders beschikbaar, bedankt voor uw begrip.
1/5
★☆☆☆☆
Deplorabele after-sales service, de zogenaamde "manager" brutaal aan de telefoon, geen actie ondernomen, zelfs niet voor 8! Site te vermijden !!! Niet kopen, heb je dezelfde prijs elders !!!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/12/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Zoals we je hebben uitgelegd, hebben we je de levering niet terugbetaald omdat de chauffeur om 13:07 heeft geleverd: https://www.chronopost.fr/tracking-no-cms/suivi-page?listeNumerosLT=XU495628050FR&langue=fr We betalen ook de vervoerder, wat niet gratis is en voor 7 minuten na 13:00, het is jammer dat je niet een beetje rekening wilt houden met de feestdagen. Uw kritiek is niet opbouwend, u verspreidt een zeer negatief beeld van onze site op verschillende sites, het is een beetje beledigend. Bovendien zijn we niet brutaal tegen je geweest, in tegenstelling tot de beledigingen die we hebben moeten accepteren...
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling is nooit ontvangen. DPD beweert dat het is afgeleverd bij de ontvanger, maar het is nergens te vinden. Walgelijk.
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/09/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, We hebben de levering gedaan, een ondertekende slip, moeilijk voor ons om iets te doen. Pakket tracking: https://www.chronopost.fr/tracking-no-cms/suivi-page?listeNumerosLT=XJ277254090JF&langue=nl U bent gevraagd om een certificaat van niet detentie, tot nu toe niets ontvangen.
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen, maar vrij laat, dus ik vind de verzendkosten buitensporig hoog.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/08/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Goedenavond, is 1/5 voor een late levering niet een beetje hard? Als we de tracking van uw bestelling bekijken, is de bestelling dezelfde dag nog vertrokken, we zien dat er een verpakkingsprobleem was tijdens het transport op maandagavond, maar het was beschikbaar vanaf woensdag in het relaispunt. Het klopt dat Chronopost de deadline van 24 uur niet heeft gehaald, dus werd de levertijd verlengd tot 48 uur. U heeft uw pakket echter op vrijdag opgehaald, hoewel het er al 3 dagen lag. Een ander probleem voor ons was dat er een vals gsm-nummer was bijgevoegd: 0600000000. Hoe beheer je je levering als je weet dat alle tracking via sms ???? gebeurt? Maar ondanks de zeer harde beoordeling voor een pakket dat binnen 48 uur werd ontvangen in plaats van binnen 24 uur, werd u in elke fase gewaarschuwd: https://www.chronopost.fr/tracking-no-cms/suivi-page?listeNumerosLT=XT077338214FR&langue=nl Als er een vertraging is zoals deze, gaan we er altijd mee akkoord om de portokosten aan onze klanten terug te betalen, zelfs als we het over 5 portokosten hebben, doen we dat graag, maar een discussie beginnen door een beoordeling van 1 te geven, is moeilijk voor ons om achteraf een gebaar te maken.
1/5
★☆☆☆☆
Rekenen 5 euro voor een chronopost pakket dat naar een winkel op 1 uur van je huis wordt gestuurd!
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/02/2019 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, We begrijpen uw mening niet helemaal. U hebt besteld door een levering aan te vragen in dit relais: CARREFOUR CONTACT 32 Place de la Mairie 05120 l'argentière-la-bessée Frankrijk Het pakket bevindt zich precies in dit relais sinds 21 februari, de dag na uw bestelling. Het is moeilijk om deze mededeling te begrijpen, het is aangegeven op uw eigen factuur, het is uw keuze die is gemaakt: Volg uw pakket hier: https://www.chronopost.fr/tracking-no-cms/suivi-page?listeNumerosLT=XT041238483FR&langue=fr_FR Vanaf het begin was alles in orde, bedankt voor het sturen van een beetje meer informatie, want hoe hard we ook zoeken, we begrijpen het niet. Bovenal, geen klacht op onze support, geen e-mail, niets van jou.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen! Ze zeiden dat ze geen contact met me konden opnemen! Ik heb nooit een telefoontje of e-mail ontvangen! Het lijkt erop dat het niet in Zwitserland levert! Te ingewikkeld. Maar niet vermeld op de site. Zeer teleurgesteld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/01/2019 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Voor een 1e bestelling heb ik 10 dagen moeten wachten, fout van de bezorgers.... maar ik betaal precisionski.fr dus het is aan jou om te doen wat nodig is om de deadlines te respecteren zodra de bestelling is geplaatst !!!! 10 dagen voor 2 hoeden, misbruikt en slechte indruk
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/12/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben schuld aan het leveringsprobleem, natuurlijk nemen we het persoonlijk op, aangezien we DPD aanbieden, dus het is aan ons om de problemen aan te pakken. Ter herinnering: toen u op 3 december om 20.00 uur bestelde, hebben we duidelijk op de productfiches en het overzicht van de vervoerders aangegeven dat Chronopost en DPD de pakketten niet ophaalden op de 30e, 31e, 01e en 02e. Dit was het geval voor alle sites, zelfs de grote AMAZON. Je pakket vertrok dan op de 04e en deed er 5 dagen over in plaats van 48 uur. Ja, het hele westen van Frankrijk was verzadigd, of het nu met TNT, Colissimo, DPD enz. was. De sorteercentra in Bordeaux hadden een week nodig om de stroom pakketten op peil te brengen, een probleem dat werd veroorzaakt door de enorme toestroom met Kerstmis, maar ook door de logistieke basis van Cdiscount in uw regio. En dan hebben we het nog niet eens over de miljoenen pakketten die na kerst zijn teruggestuurd. Het spijt ons, dit zijn de tijden van het jaar dat er elk jaar grote leveringsproblemen zijn, dat is 2 keer per jaar, het is jammer dat jullie niet wat meer rekening kunnen houden met de voortgang van jullie bestelling, geen feedback over jullie producten, ervaring op de site etc.. 98% van onze bestellingen worden het hele jaar door binnen 24/48 uur geleverd, behalve op Black Friday en de week van Kerstmis en Nieuwjaar.
1/5
★☆☆☆☆
Ik raad deze site niet aan! Fout bij de. Ik heb een terugbetaling aangekondigd die nooit is gedaan. Zeer teleurgesteld
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/12/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Uw bericht is erg vreemd, u heeft bij ons besteld op zaterdag 01/12/2018, uw pakket is opgehaald bij een relaispunt op 07/12. Hier is uw tracking: http://www.dpd.fr/trace/250274801022670 U heeft het pakket afgehaald met bewijs van handtekening en levering hier: SUPER U - P54653 LES AUBEPINS 18410 ARGENT SUR SAULDRE We hebben vervolgens een retourbon gegenereerd naar aanleiding van de kleurfout, roze en zwart in plaats van roze en wit. Tot op heden is de tracking van het retourpakket nooit door u teruggestuurd: https://www.laposte.fr/particulier/outils/suivre-vos-envois?code=8R30563872226 We hebben u twee automatische herinneringsmails gestuurd om het product naar ons terug te sturen. We vinden het geen probleem om u terug te betalen, maar u moet ons het product met de gratis bon terugsturen, wat niet is gebeurd!
1/5
★☆☆☆☆
Onbetrouwbare site. Zou het niet aanraden. Kreeg niet wat ik verwachtte.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/11/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, kunt u ons vertellen wat er mis is gegaan met uw bestelling? Ik heb net gekeken, we hebben geen klacht, uw pakket was beschikbaar in het relais dat u had gekozen in 48 uur, gevolgd hier: http://www.dpd.fr/trace/250274801021889 Het pakket bleef 8 dagen voordat je kwam om het op te halen. Achter geen verzoek om terugzending, we begrijpen niet wat er gebeurd is gezien uw opmerking. Hartelijk dank.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden over jullie site, ik heb een tegoedbon die geldig is, maar tijdens mijn laatste bestelling werkte mijn code voor mijn tegoedbon niet, dus moest ik contact opnemen met de klantenservice. Bovendien had ik mijn bestelling laten afleveren in het skioord, maar ik heb nooit een bevestiging gekregen dat het in de winkel ontvangen was. Ik heb dus 4 dagen zonder rugzak geskied, omdat ik dacht dat de bestelling niet was aangekomen, terwijl hij in de winkel op me lag te wachten. Het spijt me te moeten zeggen dat uw site ernstig tekortschiet op het gebied van follow-up en betrouwbaarheid.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/02/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, We begrijpen uw bericht niet, we hebben 4 e-mails verzonden: Betaling geaccepteerd, bestelling naar de winkel verzonden, bestelling in de winkel afgeleverd, allemaal binnen 48 uur. We hebben zelfs twee herinneringen gestuurd om u te vertellen dat het pakket in de winkel is afgeleverd. Heb je je spam gecontroleerd? De creditnota heeft er niets mee te maken, u had een probleem in een winkel, bij uitzondering accepteerden we de creditnota via onze site die een ander bedrijf is, bovendien hebben we aan de telefoon zodra we met u spraken deze creditnota meteen gevalideerd. Het is een hardvochtige nota, want ik kan u al het bewijs leveren op de verzonden e-mails met de data, zodat u het kunt controleren.
1/5
★☆☆☆☆
Verkeerde maat aangegeven op de website, dus ik heb een week tijd verspild en dat is jammer...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/01/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Nogmaals onze excuses voor de fout bij het verzenden van de maat van de tas. Kunnen we iets voor u doen?
1/5
★☆☆☆☆
Het pakket arriveerde maar ik zag het product dat ik had besteld niet, na een telefoontje waarin me werd verteld dat ze me een retourbon zouden sturen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/01/2018 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Goedenavond, Het retourformulier is al twee keer verstuurd door colissimo: 2018-01-10 09:27:57 Controleer je spam, het kan zijn dat de e-mail van het postkantoor daar in zit. Het juiste product is al teruggestuurd, en je hebt het zelfs ontvangen, allemaal binnen 48 uur, ik denk niet dat er sprake is van radiostilte van onze kant.
1/5
★☆☆☆☆
Na 10 dagen rondjes draaien verdween mijn bestelling uit het trackingsysteem van de post. Blijkbaar kunnen ze niet buiten Frankrijk verzenden, dus hebben ze gewoon mijn bestelling geannuleerd en mijn geld teruggestort, 15 dagen voor Kerstmis! Mijn bank had de eerste transactie om veiligheidsredenen geblokkeerd, dus ik had beter moeten weten.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/11/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo. Allereerst bieden wij u onze excuses aan voor het probleem met uw bestelling. Helaas kunnen we je geen precies en gedetailleerd antwoord geven over het probleem met je levering, omdat het probleem bij het transportbedrijf ligt. Je hebt je bestelling op zaterdag 18 november geplaatst. Je bestelling werd verwerkt en overhandigd aan de transporteur op maandag 20/11. Vanwege de vertraging in de levering en in het belang van de klantenservice hebben we besloten je geld terug te storten, omdat we dit artikel helaas niet meer op voorraad hadden. Er is een procedure gestart met het transportbedrijf om de redenen voor deze mislukte levering te achterhalen. Elke dag versturen we ongeveer honderd pakketten over de hele wereld, waaronder ongeveer twintig naar Zwitserland. Uw pakket is inmiddels gevonden en het product is weer beschikbaar. We bieden u graag een commercieel gebaar aan als u het product opnieuw wilt bestellen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via 0479004241 voordat u uw bestelling plaatst. Met vriendelijke groet
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een blauwe tas in plaats van een zwarte en toen ik terugging naar de website was de zwarte niet op voorraad... niet cool.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/07/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Je kunt het beste contact met ons opnemen voordat je feedback geeft. Het is waarschijnlijk een verzendfout. Er is een retourbon naar je toegestuurd en een adviseur zal je morgen bellen om te controleren of het echt een fout is. In dat geval zal er dezelfde dag nog een pakket met het juiste product worden verzonden.
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling kwam niet overeen met de productpresentatiefoto. Ik had een complete klep nodig, maar ontving alleen de bijtpunt.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/02/2017 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De site is goed Snel Maar het is beter als je het product ontvangt dat op de site is afgebeeld.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/02/2017 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, wat is het probleem? Want als het een probleem is met de knop, denk ik dat je de achterkant van de helm op de foto verwart, want we hebben het Salomon vanmorgen gevraagd en het is de juiste foto. Er is nooit sprake geweest van een knop om de helm af te stellen op dit model.