9.7/10
★★★★★
op 9199 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Bestelling incompleet ontvangen en wasstrijkijzer kapot!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Ludovic, Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Tot ziens, Het Precisionski-team
3 /5
★★★☆☆

Te veel e-mails.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Thibaut, Onze excuses voor het ongemak. We hopen je weer te zien op Precisionski.fr 🙂 Tot ziens, Het Precisionski team
3 /5
★★★☆☆

Helaas vond ik na het plaatsen van mijn bestelling hetzelfde artikel goedkoper en met gratis levering op een andere Franse site... Ik "speelde" het spel door niet op de andere site te bestellen en mijn geld terug te krijgen door terug te gaan naar Precisionski, maar ik was natuurlijk financieel teleurgesteld...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik had gevraagd en betaald voor thuisbezorging en hier word ik afgeleverd bij een relaispunt!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo François, We hebben kennis genomen van het probleem dat je hebt gehad met het transportbedrijf. Je bericht is erg belangrijk voor ons, omdat het ons in staat stelt eventuele problemen aan de transporteur te melden. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u terug te zien op Precisionski.fr 🙂 Tot ziens, Het Precisionski team
3 /5
★★★☆☆

Toen ik mijn pakket kwam ophalen, stond mijn naam nergens op de afleverbon, waardoor het moeilijk was om het te vinden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Bedankt voor uw feedback. We hebben zojuist ook gemerkt dat uw voor- en achternaam ontbreken in het pakket. We hebben het probleem geëscaleerd en nogmaals bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Onze excuses voor het ongemak.
3 /5
★★★☆☆

Hallo: ik ben een beetje teleurgesteld omdat ik dacht dat ik een cadeaupakket had besteld dat ik niet heb ontvangen. Aan de andere kant heb ik niets aan te merken op de site en de levering van de bestelling. Met vriendelijke groet TM

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Goedenavond, We willen ons graag verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak. Na controle bleek dat ons team de cadeauverpakking was vergeten. We hebben zojuist de 2,99 terugbetaald. Bedankt voor uw begrip.
3 /5
★★★☆☆

Niets om het tegendeel te beweren

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Jean, Bedankt voor je mening 🙂 Tot ziens, Het Precisionski-team
3 /5
★★★☆☆

Contact télé. sympa but quand même deux erreurs sur une commande de deux articles

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Bedankt voor je feedback, maar er was slechts één fout bij de 4 artikelen en niet twee. Zoals uitgelegd aan de telefoon, was er een etiketteringsfout tussen Rossignol en onze logistieke afdeling. Het lijkt me dat we een oplossing hebben gevonden voor uw probleem? Met vriendelijke groeten.
3 /5
★★★☆☆

Moeilijk navigeren na het plaatsen van het winkelmandje. De camping bestekset moet niet beschikbaar zijn geweest toen ik mijn keuze maakte - het verdween zonder commentaar! De indicator voor veilige betaling is niet duidelijk: het was uw e-mail die me geruststelde. Supersnelle service! Goed gedaan!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. We begrijpen het ingewikkelde deel dat u noemde over het bestellen niet helemaal. Volgens de informatie die is vastgelegd toen u uw bestelling plaatste, is het product niet aan uw mandje toegevoegd en daarom staat het niet in het overzicht van uw bestelling. Tijdens het bestelproces, dat identiek is voor alle sites, hebt u de mogelijkheid om uw mandje in elke fase uit te klappen en wordt het mandje opnieuw weergegeven voordat u de algemene voorwaarden aanvinkt. Producten verdwijnen niet uit het mandje, zelfs als een klant op hetzelfde moment hetzelfde product bestelt en we door onze voorraad heen zijn, wordt u gewaarschuwd door een bericht op een rode achtergrond en wordt de bestelling geblokkeerd met het verzoek deze uit het mandje te verwijderen om misverstanden te voorkomen. Ik hoop dat ik uw vragen heb kunnen beantwoorden. Hartelijk dank.
3 /5
★★★☆☆

Eenvoudig en duidelijk

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/10/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Charlotte, Bedankt voor je beoordeling 🙂 Wat was het probleem met uw opmerking? Tot ziens, Het Precisionski-team
2 /5
★★☆☆☆

Perfecte levering maar 1 product niet conform

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Wat is het probleem met uw bericht? Hartelijk dank.
3 /5
★★★☆☆

Zeer goede helm, maar geen plaats om het vizier te bevestigen ... Een beetje teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Titouan, Je hebt een periode van 30 dagen vanaf de ontvangst van je producten om je herroepingsrecht uit te oefenen, zonder opgave van reden en zonder betaling van een boete. Vanuit Frankrijk is de verzending gratis. Tot ziens, Het Precisionski-team
3 /5
★★★☆☆

Snelle levering en correcte website

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo Christophe, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te geven. Tot ziens, Het Precisionski-team
2 /5
★★☆☆☆

Nadat ik het bestelde artikel had ontvangen, realiseerde ik me dat de foto op uw site niet overeenkwam met dit artikel, dat niet is voorzien van drukknopen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Heb je een foto van het product dat je hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen zien? Wilt u het product teruggestuurd of omgeruild hebben? Hartelijk dank.
2 /5
★★☆☆☆

Bestelde maat M kreeg maat S, gelukkig past het me, maar de gesp is een beetje beschadigd geen tijd om te veranderen omdat voor een bruiloft

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons echt van de fout, je had contact met ons moeten opnemen en we hadden het probleem binnen 24 uur kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak.
2 /5
★★☆☆☆

Te laat besteld om van te genieten. Jammer

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Sorry voor de vertraging, zoals de tracking aangeeft, had Chronopost een leveringsprobleem met deze zending die dezelfde dag als de bestelling vertrok. We hebben het probleem gemeld, omdat we 98% levering binnen 24 uur met hen hebben, soms is er een leveringsprobleem dat we niet kunnen controleren. Hartelijk dank.
3 /5
★★★☆☆

Bestelling kwam 1 dag te laat aan

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons voor het leveringsprobleem dat u hebt ondervonden. We hopen u terug te zien op Precisionski.fr 🙂 Tot ziens, Het Precisionski team
3 /5
★★★☆☆

Wijziging van het afleveradres zonder de klant te informeren .... op initiatief van de vervoerder of de afzender zegt het verhaal niet. Al met al was het erg vervelend om het pakket op te halen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Als het leveringspunt dat je hebt geselecteerd gesloten is op het moment van levering, wordt het pakket automatisch geleverd aan een nabijgelegen leveringspunt. In dit geval word je per e-mail en sms op de hoogte gebracht van de wijziging van het afleverpunt. Onze excuses voor het ongemak. Tot ziens, Het Precisionski-team
2 /5
★★☆☆☆

Product voldoet, maar item geleverd in een pakketpost Zeer slecht aangegeven op de site

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, We begrijpen je mening niet helemaal. Op de site heb je 4 manieren van transport, waaronder 2 per relay waarbij je de relay naar eigen inzicht kiest, elke keer moet je zelf aanvinken. Dan heb je bij elke stap e-mails met de tracking maar ook sms'jes van Chronopost. In jouw geval heb je meerdere keren alle informatie ontvangen om je pakket hier terug te vinden: SPORT TECH 17 RUE SAINTE BLANDINE 73120 COURCHEVEL MORIOND Bedankt voor uw feedback, de nota lijkt nog steeds erg streng.
3 /5
★★★☆☆

Ok, kan beter in termen van kwaliteit

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, bedankt voor je feedback. Welk probleem heeft u ondervonden? Tot ziens, Het Precisionski-team
3 /5
★★★☆☆

Erg ongelukkig, de handschoenen zijn niet eens ingepakt!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, We begrijpen uw bericht niet helemaal. Het product was verpakt in een kartonnen doos of in een verzendenvelop. Producten worden niet altijd in plastic verpakt. We hebben 110 winkels en zoals elk product in een winkel, zit er geen verpakking op. Bovendien verpakt het merk in kwestie zijn producten niet. Als je een product wilt retourneren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt.
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb een pet besteld, meestal koop ik op ebay, ik heb mijn petten altijd in een stevige verpakking (karton) ontvangen en ik heb nog nooit problemen gehad. in dit geval ontving ik de pet "los" in een zak chronopost zonder enige bescherming ... geen verrassing de pet is helemaal opgevouwen en het is onhandelbaar op dit soort petten ... kortom zeer zeer teleurgesteld!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons te horen over deze slechte ervaring. We hebben het bericht doorgegeven aan de logistiek, we versturen de caps altijd in een passende doos. Er is een fout gemaakt aan onze kant en dat spijt ons oprecht, waarschijnlijk wilde een van onze voorbereiders te snel gaan in deze drukke periode, wat natuurlijk niet goed te praten is. Wil je het product ruilen?
2 /5
★★☆☆☆

Groot probleem met de levering, die werd gedaan op een afleverpunt in een andere stad dan de onze, hoewel we hadden gevraagd om levering bij ons thuis en we daar waren! Niet eens een bericht in de brievenbus!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons van het leveringsprobleem dat u had met Chronopost. Na ons onderzoek en verzoek om de chauffeur te lokaliseren, blijkt dat hij dinsdag wel degelijk bij je thuis is aangekomen, de GPS-tracking geeft een stop op je adres aan. Was u misschien even afwezig? Chronopost heeft er geen belang bij om het pakket door te sturen naar een tussenpersoon, wat boetes voor hen inhoudt. Het is jammer om zo'n laag cijfer te geven voor onze diensten en de site, wetende dat uw probleem betrekking heeft op de vervoerder, niet op het product of de ervaring op de site, zoals uw bestelling die dezelfde dag werd verzonden en verwerkt. Hartelijk dank.
3 /5
★★★☆☆

Als ik beter was geïnformeerd door de klantenservice aan de telefoon, had ik de portokosten kunnen besparen. Jammer

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Goede site, snel en responsief, maar kon transport aanbieden voor het bedrag van de bestelling...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Bedankt voor uw feedback. In feite is het bedrag van uw bestelling twijfelachtig om gratis levering te krijgen. We hebben een paar weken geleden besloten om geen gratis verzending meer aan te bieden omdat de transportkosten deze zomer met 7% zijn gestegen, wat een grote impact heeft op de winstgevendheid van een e-commercebedrijf. We bieden echter nog steeds gratis retourzendingen aan, evenals een korting van 5% op je eerste bestelling van 20,99. Als je gratis verzending had gehad, had je een korting van 4,90 gekregen, maar in dit geval kreeg je een korting van 20,99. Als je de voor- en nadelen tegen elkaar afweegt, heb je vandaag gewonnen op je bestelling dankzij de 5% korting. Tot ziens, het Precisionski-team.
2 /5
★★☆☆☆

Valse beschrijving en foto

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Goedenavond, We begrijpen uw bericht niet. We hebben uw bestelling gecontroleerd, we zien geen klacht, geen verzoek tot retournering. Het bestelde product is een cap, wat is de fout met het ontvangen product, er zou een fout kunnen zijn, echter zonder klacht kunnen wij niet ingrijpen. Komt u alstublieft bij ons terug met meer informatie over een mogelijk probleem.
3 /5
★★★☆☆

Onberispelijke bestelling, leveringsprobleem: plaats gewijzigd door mij maar ondanks waarschuwing binnen de termijn, kon de datum niet gewijzigd worden, waardoor het pakje voor de deur werd aangetroffen, zonder mijn toestemming ondertekend door een buurman; geen telefoontje van de chauffeur; zeer teleurgesteld in de transporteur; zou liever met Laposte werken!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hartelijk dank voor uw aankoop en uw feedback. We nemen nota van uw mening en het spijt ons te lezen dat uw ervaring met DPD niet verliep zoals gepland. Onze klantenservice staat klaar om eventuele leveringsproblemen op te lossen. Tot ziens, Het Precisionski-team
3 /5
★★★☆☆

Mogelijkheid tot lage productfiltratie

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Mijn voor- en achternaam waren weggesneden op uw site. Dus toen ik mijn pakket ging ophalen, stond er niets met mijn naam erop. Ik was verbaasd omdat ik de bevestigingsmail had ontvangen. Dus ik ging met lege handen naar huis en controleerde mijn e-mail opnieuw. Toen realiseerde ik me dat er een fout was gemaakt. Dus ik belde de pakketpost en het was Au nom de Lama in plaats van LAMARRE. Dus ik moest terug. Maar de service was erg snel.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/05/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, We hebben de informatie op de site gecontroleerd, er was een fout van uw kant bij het aanmaken van uw account, de ingevoerde informatie is: Agn LAMA Ik nodig u uit om ze te wijzigen in uw klantengebied. Hartelijk dank. Het Precisionski team.
2 /5
★★☆☆☆

Tussen het moment dat ik het artikel zag en het moment dat ik het in mijn mandje legde, was de prijs verhoogd! Ik was erg teleurgesteld. Ik heb het artikel in het mandje laten zitten zonder het te kopen... uiteindelijk heb ik toch besloten nadat er korting was gegeven...Met vriendelijke groet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, De prijzen veranderen niet aan onze kant, het komt door een probleem met de internetprovider voor sommige klanten. Onze site is uitgerust met een systeem dat de verbinding van de klant lokaliseert. Als je verbinding via een buitenlandse router is, stelt het systeem prijzen exclusief btw voor, maar zodra je je adres invoert, detecteert het een levering in Frankrijk en zet het de 20% btw terug in het overzicht. We zijn ons ervan bewust dat dit een misverstand kan creëren en we proberen dit te corrigeren, helaas gebeurt het nog steeds zelden, maar altijd. Het spijt ons oprecht, maar in alle gevallen was er geen sprake van korting of prijswijziging, alleen van een prijs exclusief btw.
2 /5
★★☆☆☆

Medium

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, wat is het probleem met onze site? Ik zie geen klachten van u, de bestelling werd binnen 48 uur geleverd. Bedankt dat u ons op de hoogte heeft gebracht van het probleem.
3 /5
★★★☆☆

De levering was slecht. Ik bleef 3 dagen thuis. Uiteindelijk kwamen de ski's de derde dag niet aan. Geen goede service!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/03/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het pakketcentrum dat ik had gekozen accepteerde het pakket niet op de dag van levering, waardoor ik mijn pakket niet op tijd kreeg. Ik weet niet of deze service verbeterd kan worden zodat klanten niet voor de gevolgen opdraaien. Voor de rest niets te zeggen, alles is in orde met deze site.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Mis geen promoties met corddial codes

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/02/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het artikel werd snel verzonden, goed verpakt en de beschrijving van het artikel is fantasievol: - Aangekondigde inhoud van de kop: 0,30 L, in werkelijkheid is het 25cl Aangekondigde afmetingen: 14 x 8,5 x 8,5 cm, in werkelijkheid is het Ht15cm x diam 10cm aan de bovenkant en 9cm aan de onderkant Dit is erg belangrijk als je op zoek bent naar artikelen die in elkaar passen om ruimte in de tas te besparen! Gelukkig zijn er andere sites waar je de werkelijke afmetingen van het product kunt vinden, maar die zien er niet erg serieus uit!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Het spijt ons voor de foutieve beschrijving, maar we houden rekening met wat de fabrikanten ons hebben verteld. We zullen de nodige wijzigingen aanbrengen en het probleem doorgeven aan het merk. Bedankt.
3 /5
★★★☆☆

Zeer goede site

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Niet het gebrek aan striktheid beheerst online verkoop niet

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/01/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Corrigeer

User icon
Comprador Verificado
Op
na aankoop van 26/01/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Precision Ski
Op
Hallo, Wat is het probleem, de notitie lijkt de service tegen te spreken, een notitie van 2?
3 /5
★★★☆☆

Goede producten. Helaas is de bezorgservice nogal deplorabel, maar dat is in overeenstemming met de manier waarop Chronopost werkt. Ik koos een relaispunt in Lyon 4º: een Bureau de Tabac dat altijd open was. Maar het geluk wilde dat de bezorger het gesloten vond: ..... Ik moest het pakket dus gaan afhalen in de kantoren van Chronopost 20 km verderop, en die heren waren overijverig: mijn vader, die het pakket voor me kwam afhalen, moest er twee keer heen: ik had een kopie van mijn paspoort nodig en een attest waarin stond dat ik mijn vader, die dezelfde naam heeft als ik, toestemming gaf om het pakket af te halen! Chronopost heeft de gewoonte om bepaalde pakketten niet af te leveren om zijn rondes winstgevender te maken... Ik zou Précision Ski aanraden om van dienstverlener te veranderen... want ik herinner u eraan dat wanneer u op een internetsite koopt, het in theorie is om te vermijden dat u moet verhuizen .....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/01/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Uitleg over het retourneren van goederen niet duidelijk of eenvoudig

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/01/2018
Vertaalde beoordeling