9.3/10
★★★★★
op 8368 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Plexiglas kras
User icon
Christian C.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Oplichterij met bezorgkosten!
User icon
Claire B.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Lamp besteld voor kerst, de platen passen niet in de voet
User icon
Laetitia B.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld. Ik had het beste model van de boom met 4 foto's besteld. Vergeleken met de site ben ik erg teleurgesteld ik had beter verwacht, plus een stuk van de boom is gebroken ik moest het lijmen. Ik hoop dat degene aan wie ik het cadeau geef er niet te veel van merkt. In ieder geval erg teleurgesteld, voor de prijs had ik veel beter verwacht!
User icon
Sandrine L.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld te duur, ik had een veel grotere lamp verwacht.
User icon
Françoise L.
Op
na aankoop van 08/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je bestelling. Wat het formaat van de lamp betreft, bieden we 2 verschillende formaten, A5 (het kleinste) en A4 (het grootste). Als je nog vragen hebt, kun je contact met ons opnemen via e-mail op [email protected]. Onze klantenservice zal u binnen 24/48 uur een reactie geven en proberen uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Lamp erg beschadigd toen pakket aankwam
User icon
Laurence C.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na ontvangst van uw e-mail hebben we uw probleem kunnen oplossen. We hopen dat u uw nieuwe lamp heeft ontvangen en dat u nu tevreden bent met uw lamp en onze klantenservice.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. We zien uw bijgewerkte review graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb geen afstandsbediening bij mijn bestelling.
User icon
Aurélie L.
Op
na aankoop van 22/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. Neem contact met ons op via [email protected] zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen en uw afstandsbediening kunnen retourneren.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Misleidende afbeelding op website teleurgesteld op kassabon te duur en niet mooi
User icon
Bourhis E.
Op
na aankoop van 20/11/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Schitterende lamp
User icon
Corinne L.
Op
na aankoop van 13/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
We zijn blij te horen dat u ons product goed vindt. De één ster moet een fout zijn en we hopen dat u terugkomt om uw opmerking aan te passen, bedankt voor uw begrip.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds tot de site contact met me opneemt, zodat ik de kosten van levering door chronopost vergoed krijg, die in een andere straat leverde, en dus kwam deze vriendelijke buurman mijn pakket brengen, maar 5 dagen na de datum....
User icon
Karine M.
Op
na aankoop van 15/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Controleer uw spam, want na verificatie hebben we uw bericht inderdaad opgevolgd en nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u tevreden bent met uw lamp en we zouden het op prijs stellen als u ons een reactie geeft op uw beoordeling.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn pakket is gebroken aangekomen en ik zie dat er geen verhaal mogelijk is
User icon
Nathalie C.
Op
na aankoop van 16/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo Nathalie,
Het spijt ons voor het ongemak, in het geval van een kapot of beschadigd product is het volledig mogelijk om een terugbetaling of een retourzending te krijgen door contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected], je krijgt binnen 24/48 uur antwoord.

Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kan niet tevreden zijn omdat ik mijn pakje niet heb ontvangen. Met vriendelijke groeten Mme queret
User icon
Carole Q.
Op
na aankoop van 14/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
We begrijpen uw frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.
We zijn blij te zien dat de situatie succesvol is opgelost. Uw pakket is nu gelokaliseerd en afgeleverd op het door u aangegeven adres. We willen u bedanken voor uw geduld en begrip tijdens het gehele oplostraject.
We verwerken e-mails binnen 24 / 48 uur, op [email protected], aarzel niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen en we willen er zeker van zijn dat je volledig tevreden bent met onze service. Het zou ons een genoegen zijn om uw beoordeling bijgewerkt te zien.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Afstandsbediening werkt niet, geen reactie op e-mails van de klantenservice!
User icon
Sergio R.
Op
na aankoop van 12/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak, onze bases en afstandsbedieningen hebben een garantie van 1 jaar. Als je contact met ons hebt opgenomen op [email protected], controleer dan je spam om ons antwoord te zien of probeer ons een e-mail te sturen zodat we je probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen en je afstandsbediening kunnen terugsturen.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Kapotte goederen
User icon
Jean Louis L.
Op
na aankoop van 29/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na ontvangst van uw e-mail hebben we uw probleem kunnen oplossen. We hopen dat u uw nieuwe lamp heeft ontvangen en dat u nu tevreden bent met uw lamp en onze klantenservice.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. We zien uw bijgewerkte review graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Geen beschermfolie Afstandsbediening voldoet niet Beeld niet erg scherp Teleurgesteld over aankoop
User icon
Francis D.
Op
na aankoop van 28/10/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had de lamp besteld voor de bruiloft van mijn zus op zaterdag 21 oktober, maar helaas kon ik hem niet aan haar geven omdat hij niet werkte. Hij was niet getest voordat hij werd verzonden en ik ben echt teleurgesteld.
User icon
Maxhel G.
Op
na aankoop van 12/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak en dat het probleem niet op tijd kon worden opgelost, voor uw informatie onze bases en afstandsbedieningen zijn allemaal functioneel in geval van problemen die zijn gegarandeerd 1 jaar, neem dan contact met ons op [email protected] om te kunnen zo snel mogelijk uw probleem te behandelen en over te gaan tot de terugkeer van uw basis.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn pakket, dat nooit is aangekomen
User icon
Hervé G.
Op
na aankoop van 02/10/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
User icon
Jordan P.
Op
na aankoop van 04/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze e-mail uitwisselingen hopen we u gerust te hebben kunnen stellen en het spijt ons voor het ongemak veroorzaakt door de abnormaal lange vertraging in uw levering. Uw pakket is gelokaliseerd en afgeleverd op het aangegeven adres. Wij danken u voor uw vertrouwen en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via [email protected]. We zien uw beoordeling graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Snel verzonden, gemakkelijk te betalen en werkt erg goed.
User icon
Vincent B.
Op
na aankoop van 17/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat u ons product goed vindt. De één ster moet een fout zijn en we hopen dat u terugkomt om uw opmerking aan te passen, bedankt voor uw begrip.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Geen manier om contact op te nemen met de klantenservice. Zeer teleurgesteld
User icon
Joia L.
Op
na aankoop van 19/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
We begrijpen uw frustratie en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden.
We zijn blij te zien dat de situatie succesvol is opgelost. Uw pakket is nu gelokaliseerd en afgeleverd op het door u aangegeven adres. We willen u bedanken voor uw geduld en begrip tijdens het gehele oplossingsproces.
We verwerken e-mails binnen 24 / 48 uur, op [email protected], aarzel niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen en we willen er zeker van zijn dat je volledig tevreden bent met onze service. Het zou ons een genoegen zijn om uw beoordeling bijgewerkt te zien.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
De helft van de levering ontbreekt.
User icon
Vincent F.
Op
na aankoop van 12/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, bedankt voor het delen van uw feedback, we zijn blij dat we het probleem voor u hebben kunnen oplossen. We erkennen echter dat dit voorkomen had kunnen worden als uw hele bestelling in eerste instantie was geleverd.
We hopen dat u tevreden was ondanks deze zeldzame fout. Als je nog meer problemen hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] . Een update van uw mening zal zeer op prijs worden gesteld.
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben erg teleurgesteld omdat ik mijn bestelling nooit heb ontvangen, hoewel ik graag voor een andere gelegenheid had besteld.
User icon
Jessica C.
Op
na aankoop van 04/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons te horen over deze vertraging, die helaas buiten onze macht ligt. Vervoerders kunnen problemen hebben met het afleveren van uw pakketten. Desondanks hebben we uw lamp gratis opnieuw kunnen versturen als commercieel gebaar.
We hopen dat u tevreden bent met uw lamp en stellen uw eventuele feedback zeer op prijs.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Céline van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Tevreden met de lamp zelf, maar teleurgesteld omdat ik voor de prestigebox had betaald die nergens in het pakket te vinden was.
User icon
Denis M.
Op
na aankoop van 29/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
naar aanleiding van onze e-mailwisseling hebben we je een tweede exemplaar gestuurd.
Nog een fijne dag,
Lisa van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp werkte 1 week goed en toen ik vroeg wat ik kon doen werd mij niet aangeboden de lamp te repareren of zelfs te vervangen.
User icon
Lévi U.
Op
na aankoop van 29/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
na onze e-mailwisseling is er een nieuwe basis verzonden.
Nog een fijne dag,
Lisa van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp die ik kocht ging niet aan, jammer...
User icon
Gil W.
Op
na aankoop van 22/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen je voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Foto's te klein. De bovenste foto is nauwelijks zichtbaar door de slechte belichting.
User icon
Catherine D.
Op
na aankoop van 10/05/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Werkt alleen op het lichtnet. Op batterij gebeurt er niets 🙁
User icon
Erwan S.
Op
na aankoop van 04/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze e-mailwisseling bleek dat het probleem bij de batterijen lag. Een kleine verandering in uw mening zou fijn zijn.
Bij voorbaat dank.
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp heeft niet gewerkt sinds het begin... wachtend op een terugroeping...
User icon
Christelle F.
Op
na aankoop van 04/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak.
Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via e-mail op [email protected] en we zullen je voetstuk natuurlijk vervangen.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp werkt niet
User icon
Tunahan K.
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Erg teleurgesteld.
User icon
Thomas G.
Op
na aankoop van 21/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, we tried to contact you by e-mail to know the reason of dissatisfaction but did not receive any answer from you. Do not hesitate to come back to us at [email protected] , we will try to solve your problem.
Sincerely,
Ophélie from Lampephoto.fr