★★★★★
op 5067 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik ben een beetje teleurgesteld door de adventskalender. Ik had graag meer variatie gezien in de terrines en tapenades en minder mosterd- en peperzoutjes, die zeker goed zijn, maar te aanwezig.
Duur voor wat het is en lege doos 13 (ik hoop dat dat geen grap was ...)
2e jaar bestellen... het eerste jaar 1 fles kapot. Zonder problemen teruggestuurd. Dit jaar kwam er een pak snoepgoed aan dat was opengescheurd (het was voor een mandje met kerst). Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice die nooit antwoordde, dus belde ik na een week. Het antwoord: ze kunnen me het artikel in kwestie niet terugsturen omdat het te laat is (10 december) en ze dwingen me mijn geld terug te krijgen... Ik heb het een tweede kans gegeven, maar ik zal nooit meer bij ze bestellen.
Wat een schande 2 kalenders gekocht voor 64€ en toen ik de plastic folie opende hielden de kalenders het niet, ze gingen aan beide kanten open en de chocolaatjes vielen eruit, de chocolaatjes belandden in een schaal en de kalenders in de vuilnisbak, onmogelijk te repareren. Ik stond voor schut tegenover mijn schoonzus en dochter omdat het een cadeau was. Nooit meer
Ik heb contact met u opgenomen na een probleem met de levering van de producten (een product kwam gebroken aan) en ik heb nooit een antwoord gekregen.
Le comptoir à Mathilde is niet meer wat het geweest is! Verkeerde bestelling en bestelling 5 dagen later rechtgezet! Rampzalige, slecht samengestelde kalender, verschillende doosjes ontbreken en chocolaatjes in andere doosjes! Ik zou het niet meer aanraden.
Ik had gevraagd om een boodschap op een kaart te schrijven, maar ik kreeg niets in het pakket.
Adventskalender ontvangen op 09/12 zonder vergoeding
Kapot artikel geen nieuws van de dienst na verkoop geen antwoord op e-mails of telefoongesprekken
De chocolade was in duizend stukjes gebroken
Erg teleurgesteld door deze ervaring. Ik ontving mijn bestelling 10 dagen geleden en toen ik het opende, was er een potje kerstspread kapot. Ik heb twee e-mails gestuurd en ongeveer tien keer geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar ik kreeg geen antwoord. Het is echt jammer, vooral omdat de bestelling bedoeld was voor een cadeau dit weekend. Het gebrek aan reactievermogen en klantenservice is onaanvaardbaar.
Mijn bestelling gaf me toegang tot de "gastronomische verrassing". Ik was eigenlijk heel verbaasd dat ik een potje broodbeleg kreeg aangeboden dat overeenkomt met een of twee theelepels. Voor een bestelling van meer dan €100 lijkt me dat niet erg commercieel...
Er lekte een pot baba in de doos, dus die was niet waterdicht. De beloofde verrassing was er niet, alleen papier... Zeer lange levertijd...
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. De tracking zegt dat het is teruggestuurd naar de afzender, maar niemand heeft contact met mij opgenomen. Ik heb drie keer geprobeerd contact op te nemen met de verkoper, maar kreeg geen antwoord.
Saaie producten. De prijs niet waard. Ik raad het je af.
Hartelijk dank voor je feedback en dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen. Het spijt ons te horen dat uw productervaring niet goed is verlopen en het spijt ons dat deze producten niet volledig aan uw verwachtingen voldeden. Onze recepten zijn gemaakt met zorg en met kwaliteitsingrediënten, maar we weten dat elke smaak uniek is.
Daarom nemen we je feedback ter harte en geven we deze direct door aan onze productieteams.
Met vriendelijke groeten
Het team van Comptoir de Mathilde
Adventskalender kwam helemaal beschadigd aan en onmogelijk om een bericht met foto's op jullie klachtenservice te zetten. Met vriendelijke groet
We hebben de Kong artikelen niet ontvangen
Erg teleurgesteld over de prijs-kwaliteitverhouding. Voor deze prijs zou je iets lekkers verwachten, iets chiquers, maar dat is helemaal niet zo. Ik kocht vierkantjes chocolade met speculaas en karamel en je proeft de smaak niet, alleen de smaak van de chocolade, die doet denken aan gewone, goedkope chocolade. Ik heb ook pakjes marshmallows gekocht, hetzelfde... kortom, ik zou het niet opnieuw kopen. Je betaalt meer voor de verpakking dan voor het product dat je daadwerkelijk eet.
Vreselijke levering. Voor toekomstige online aankopen in uw winkel, als DPD verantwoordelijk is voor de levering, zal de bestelling niet worden geplaatst.
Ik heb mijn cadeautje niet ontvangen ondanks het bedrag van mijn bestelling!
Niet-commercieel bedrijf
Ik dacht dat ik 3 terrines cadeau zou krijgen bij mijn bestelling van €60, zoals aangegeven op de site. Ik heb ze niet ontvangen en toen ik contact opnam met de klantenservice vertelden ze me dat er een bug was... Ik vroeg ze om een commercieel gebaar, maar dat weigerden ze. Misleidende reclame
Helaas had ik een gelekte chocomel en heb hierover geklaagd, tot nu toe geen reactie ondanks twee klachten
Hallo, ik heb u een e-mail gestuurd omdat er een pot defect was en u heeft nooit geantwoord. Vriendelijke groeten mevrouw Neveu Nathalie
Internet klantenservice
Moeilijk om met ze te praten. Te lange levertijden en zeer trage communicatie
Te duur voor een gemiddeld product. :/
Ik kreeg een andere peper opgestuurd en op mijn klacht werd niet gereageerd. Ik had besteld: Timut peper (in molen) Ik kreeg: Poivre Noir de Malabar Geen reactie van "Le Comptoir de Mathide" Dit is niet bevredigend
Niet ontvangen
Met vriendelijke groeten, Het Comptoir de Mathilde team.
Het cadeau van €50 ontbrak
Ik heb niets te zeggen over het plaatsen van een bestelling, behalve als je een cadeau wilt doen, dan is het ingewikkeld, vooral voor de bezorging! Ik heb het twee keer moeten doorlopen en ik moest contact opnemen met de balie van Mathilde zonder dat ik contact kon krijgen met de bezorger van GLS.
Geen communicatie en geen commercieel gebaar
Ik heb het pakket ontvangen, maar het is geopend en de goederen zijn vervangen door grind!
Dure en misleidende foto's Ik zou niets van ze terugnemen sorry
Het pakket kwam beschadigd aan.
En cc
Gemakkelijke toegang
Als ik de producten op de site kan aanbevelen, kan ik de site zelf niet aanbevelen. Twee jaar op rij heb ik via hen een bestelling gedaan om bij mijn ouders te laten bezorgen als cadeau. Twee jaar op rij werd het pakje niet geleverd, de eerste kwam nooit aan en werd me in rekening gebracht, en dit jaar kon het niet geleverd worden door het postkantoor, dat me verwittigde en het was door contact op te nemen met de postdiensten dat ik het adres dat verkeerd genoteerd was door de site kon laten veranderen, ze hadden alleen de achternaam en de stad van levering genoteerd. Ik wil het postkantoor bedanken voor het afleveren van het pakket, maar zeker niet de balie van Mathilde. Ik hou van hun producten maar ik zal nooit meer via hun website bestellen, sorry.
Een probleem met mijn bestelling, ik heb een e-mail gestuurd maar voorlopig geen reactie. Ik raad deze site niet aan
Voor een kerstcadeau kon het aandacht en als we op zoek naar de volgorde om te controleren wat is i in onmogelijk de pagina is verdwenen
Veel van mijn producten zijn in de doos gestoten, sommige wilde ik als kerstcadeau geven...onmogelijk om ze in deze staat te geven!!! een pot jam morste al het sap, gekarameliseerde appels...mijn pot Piedmont hazelnoten deukte in en er kwam wat broodbeleg uit...ik heb er foto's van gemaakt...een LE TRAPPEUR drankje denk ik...het plastic zakje dat er bovenop zat kon ik niet goed verwijderen de fles ging open...hoewel ik het ook cadeau wilde geven...in 2 woorden zou ik naar de Fontainebleau winkel gaan zoals ik meestal doe...ik wil er wel op wijzen dat de pakketdoos niet beschadigd was...