9.3/10
★★★★★
op 4999 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen. Moeilijk om de klantenservice te bereiken. Ik wacht nog steeds. In het beste geval krijg ik niet alle artikelen die ik heb besteld. Ik ben erg teleurgesteld.

User icon
Marianne P.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een artikel niet kunnen retourneren. Geen antwoord per e-mail.

User icon
Laurie D.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 4 e-mails gestuurd om uit te leggen dat ik chocoladebommen had laten ontploffen met foto's toen ik het pakket opende, maar geen antwoord. 1e en laatste bestelling. Te vermijden.

User icon
Frederic D.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Alle schappen zijn kapot, dat wil zeggen 5. Ik zou een gourmetcadeau voor een bestelling van meer dan 75 euro in het pakket hebben en ik heb het niet! Klachtmail 10 dagen geleden verstuurd en geen nieuws.

User icon
Severine F.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket 10 dagen geleden ontvangen, 1 item ontbreekt, 3 items kapot, geen antwoord op mijn claimformulier, geen antwoord op de e-mail met foto's, hotline zonder antwoord, ik zou het absoluut niet aanraden, erg ongelukkig met mijn slechte ervaring en de stilte van de after-sales service!

User icon
Aurélie P.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb een beschadigd pakket ontvangen, ik heb u foto's en een e-mail gestuurd, maar tot op heden is er geen antwoord: "Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen, maar een deel van de inhoud ontbreekt. Hier is mijn bestelnummer: 118310 Ik stuur u foto's: - van de ontvangen inhoud, - van de beschadigde doos, Hier zijn mijn twee ontbrekende artikelen: - witte kokospasta - mirabelle de Lorraine bereiding. Is het mogelijk om de twee ontbrekende artikelen aan te vullen? Of een tegoedbon of terugbetaling voor deze twee artikelen?" gedateerd 10 december! Deze artikelen waren voor een kerstcadeau en ik wacht er nog steeds op! Ik kijk ernaar uit van u te horen, mevrouw THIBAULT

User icon
Laetitia T.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Producten kwamen kapot aan en geen reactie van de klantenservice.

User icon
Melanie G.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice en ze hebben nooit geantwoord. Twee van de artikelen die ik had besteld, zijn kapot aangekomen.

User icon
Florence D.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik heb mijn bestelling geplaatst op 02/12 en een van de potten was open en een deel van de vloeistof lekte in de doos, waardoor een kartonnen geschenkdoos beschadigd raakte. Ik heb nog steeds geen feedback gekregen van de dienst na verkoop ondanks het dossier dat ik met een foto heb opgestuurd.

User icon
Mathieu C.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Item al geopend, claim onbeantwoord

User icon
Laura V.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst op 29 november, ontvangen in minder dan een week op 6 december ondanks de aangekondigde langere levertijden. Onaangename verrassing toen ik het pakket opende, was een item gebroken (deze dingen gebeuren). Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice op 7 december, maar geen antwoord. Ik nam opnieuw contact op met de klantenservice op 14 december en tot op heden is er geen nieuws. De klantenservice bestaat niet.

User icon
Julie N.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling niet compleet. 2 herinneringsmails nog steeds onbeantwoord. Onbereikbaar per telefoon.

User icon
Erwan C.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een klacht ingediend omdat een doos bonbons kapot was. Ik kreeg geen antwoord.

User icon
Régine P.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De 3 bonbons die kapot moesten zijn, kwamen gebroken aan, 1 kwam in een deplorabele staat aan (overal stukjes chocolade aan de randen, op de "hamer" kortom schandalig om dat voor Kerstmis aan te bieden!), ik stuurde de foto's naar de klantenservice op 6/12 en 0 reactie.

User icon
Eva P.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket is op tijd aangekomen, maar het grootste deel van de inhoud is kapot (3 van de 5 items). Mail gestuurd naar klantenservice en momenteel geen retour

User icon
Laura D.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket ontvangen met 3/4 van de pralines kapot. Ik heb 2 e-mails gestuurd die onbeantwoord zijn gebleven. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar er is geen reactie gekomen en hetzelfde geldt voor Facebook.

User icon
Celine P.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Normaal een verrassingscadeau voor elke 75€ aankoop, ik kocht voor meer dan 150€ en kreeg niets, ik heb het gemeld maar kreeg achteraf niets, alleen een sorry. Zeg geen dingen als je uiteindelijk je afspraken niet nakomt.

User icon
Delphine R.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb niet de producten ontvangen die ik had besteld, maar andere producten

User icon
Valerie A.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Verschrikkelijk, verschrikkelijk, verschrikkelijk. En een klantenservice die niets geeft om mijn opmerkingen. Een verloren klant!

User icon
Emmanuelle L.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een klacht ingediend na de levering van mijn bestelling omdat een artikel kapot aankwam. Ik heb nooit een antwoord gekregen. Dit is niet serieus, ik zal niet meer naar uw winkel komen.

User icon
Emilie J.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket te laat ontvangen dus erg teleurgesteld (adventskalender). Besteld op donderdagochtend en de maandag erna ontvangen voor een levering binnen 48 uur. Wat moet ik doen met mijn adventskalender die ik zaterdag zou geven? Erg teleurgesteld

User icon
Aurelie C.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb tijdens Black Friday besteld en om voor een verrassing te zorgen, heb ik mijn bestelling opgeblazen om in aanmerking te komen. Mijn pakket kwam onaangekondigd aan, omdat het zogenaamd niet compatibel is met de promoties. Dit wordt niet expliciet vermeld op de site, wat misleidend is.

User icon
Veronique S.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 3 e-mails gestuurd zonder antwoord. 6 artikelen kapot bij ontvangst van het pakket.

User icon
Delalleau N.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Product beschadigd en verrassing ontbreekt, teleurgesteld 🙁

User icon
Benjamin P.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Perfect Zeer tevreden

User icon
Françoise B.
Op
na aankoop van 27/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Claim voor gresins die in Miette zijn aangekomen. 0 antwoord

User icon
Deborah M.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket ontvangen, met één item open van binnen, dus alle andere items waren plakkerig ... Ik stuurde een e-mail naar de dienst na verkoop meer dan een week geleden en ik heb geen feedback gehad.

User icon
Léonie C.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling met veel moeite afgerond. Ik gaf het op om een tweede bestelling te plaatsen en de click and collect werkte niet.

User icon
Edwige N.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Eerste bestelling en eerste teleurstelling: 2 beschadigde artikelen in het pakket, 2 e-mails naar de klantenservice van de eShop voor klachten, geen antwoord... Dit wordt mijn eerste en laatste bestelling bij dit bedrijf.

User icon
Christine P.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Een artikel kapot ontvangen en geen reactie van de klantenservice. Ik ben erg ontevreden.

User icon
Manon L.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Korte

User icon
Daniel C.
Op
na aankoop van 25/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De chocoladeborden waren allemaal kapot, maar het grootste probleem was een pot chocoladepasta, die ook kapot was. Heel erg teleurgesteld!

User icon
Claude M.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld, de potten geopend in het pakket ... de inhoud allemaal vies en plakkerig (pot van baba au rhum, een van cannelé à l'armagnac en een fles rhum arrangée) Het was voor een cadeau, onmogelijk aan te bieden natuurlijk! Ik heb uw diensten onmiddellijk op de hoogte gebracht met een foto van de binnenkant van het pakket. ( + 10jours) et aucune nouvelles Véritablement très déçu !!!

User icon
Jocelyne G.
Op
na aankoop van 27/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Teleurgesteld. Ik kocht 3 zoete kalenders en de doos was vervormd tijdens het transport. De chocolaatjes lagen overal verspreid en de kwaliteit ging achteruit. De dienst na verkoop reageert niet. Jammer, ik zal dit niet meer doen.

User icon
Mickaël H.
Op
na aankoop van 23/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Product in het pakket kapot. Geen reactie van de klantenservice na twee herinneringen.

User icon
Priscillia L.
Op
na aankoop van 26/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De adventskalender is erg teleurstellend, zowel in kwaliteit als in kwantiteit...ik zal deze ervaring volgend jaar niet herhalen...ik ben tot nu toe tevreden geweest over jullie producten, maar voor de kalender was het beter geweest om hem iets duurder en royaler te maken....

User icon
Peter D.
Op
na aankoop van 20/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Onvolledig ontvangen bestelling

User icon
Amelie B.
Op
na aankoop van 24/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Mijn bestelling kwam aan met kapotte verpakkingen. Daarom heb ik het pakket geweigerd

User icon
Edith C.
Op
na aankoop van 17/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Van de 3 bestelde adventskalenders was er één beschadigd en bij de andere was één kant leeg met chocolaatjes! Een grote teleurstelling

User icon
Catherine F.
Op
na aankoop van 19/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Twee artikelen vermist en geen retour ondanks verschillende herinneringen!

User icon
Caroline F.
Op
na aankoop van 29/11/2024
Vertaalde beoordeling