★★★★★
op 4999 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen. Moeilijk om de klantenservice te bereiken. Ik wacht nog steeds. In het beste geval krijg ik niet alle artikelen die ik heb besteld. Ik ben erg teleurgesteld.
Ik heb een artikel niet kunnen retourneren. Geen antwoord per e-mail.
Ik heb 4 e-mails gestuurd om uit te leggen dat ik chocoladebommen had laten ontploffen met foto's toen ik het pakket opende, maar geen antwoord. 1e en laatste bestelling. Te vermijden.
Alle schappen zijn kapot, dat wil zeggen 5. Ik zou een gourmetcadeau voor een bestelling van meer dan 75 euro in het pakket hebben en ik heb het niet! Klachtmail 10 dagen geleden verstuurd en geen nieuws.
Pakket 10 dagen geleden ontvangen, 1 item ontbreekt, 3 items kapot, geen antwoord op mijn claimformulier, geen antwoord op de e-mail met foto's, hotline zonder antwoord, ik zou het absoluut niet aanraden, erg ongelukkig met mijn slechte ervaring en de stilte van de after-sales service!
Hallo, ik heb een beschadigd pakket ontvangen, ik heb u foto's en een e-mail gestuurd, maar tot op heden is er geen antwoord: "Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen, maar een deel van de inhoud ontbreekt. Hier is mijn bestelnummer: 118310 Ik stuur u foto's: - van de ontvangen inhoud, - van de beschadigde doos, Hier zijn mijn twee ontbrekende artikelen: - witte kokospasta - mirabelle de Lorraine bereiding. Is het mogelijk om de twee ontbrekende artikelen aan te vullen? Of een tegoedbon of terugbetaling voor deze twee artikelen?" gedateerd 10 december! Deze artikelen waren voor een kerstcadeau en ik wacht er nog steeds op! Ik kijk ernaar uit van u te horen, mevrouw THIBAULT
Producten kwamen kapot aan en geen reactie van de klantenservice.
Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice en ze hebben nooit geantwoord. Twee van de artikelen die ik had besteld, zijn kapot aangekomen.
Hallo, ik heb mijn bestelling geplaatst op 02/12 en een van de potten was open en een deel van de vloeistof lekte in de doos, waardoor een kartonnen geschenkdoos beschadigd raakte. Ik heb nog steeds geen feedback gekregen van de dienst na verkoop ondanks het dossier dat ik met een foto heb opgestuurd.
Item al geopend, claim onbeantwoord
Bestelling geplaatst op 29 november, ontvangen in minder dan een week op 6 december ondanks de aangekondigde langere levertijden. Onaangename verrassing toen ik het pakket opende, was een item gebroken (deze dingen gebeuren). Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice op 7 december, maar geen antwoord. Ik nam opnieuw contact op met de klantenservice op 14 december en tot op heden is er geen nieuws. De klantenservice bestaat niet.
Bestelling niet compleet. 2 herinneringsmails nog steeds onbeantwoord. Onbereikbaar per telefoon.
Ik heb een klacht ingediend omdat een doos bonbons kapot was. Ik kreeg geen antwoord.
De 3 bonbons die kapot moesten zijn, kwamen gebroken aan, 1 kwam in een deplorabele staat aan (overal stukjes chocolade aan de randen, op de "hamer" kortom schandalig om dat voor Kerstmis aan te bieden!), ik stuurde de foto's naar de klantenservice op 6/12 en 0 reactie.
Het pakket is op tijd aangekomen, maar het grootste deel van de inhoud is kapot (3 van de 5 items). Mail gestuurd naar klantenservice en momenteel geen retour
Pakket ontvangen met 3/4 van de pralines kapot. Ik heb 2 e-mails gestuurd die onbeantwoord zijn gebleven. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar er is geen reactie gekomen en hetzelfde geldt voor Facebook.
Normaal een verrassingscadeau voor elke 75€ aankoop, ik kocht voor meer dan 150€ en kreeg niets, ik heb het gemeld maar kreeg achteraf niets, alleen een sorry. Zeg geen dingen als je uiteindelijk je afspraken niet nakomt.
Ik heb niet de producten ontvangen die ik had besteld, maar andere producten
Verschrikkelijk, verschrikkelijk, verschrikkelijk. En een klantenservice die niets geeft om mijn opmerkingen. Een verloren klant!
Ik heb een klacht ingediend na de levering van mijn bestelling omdat een artikel kapot aankwam. Ik heb nooit een antwoord gekregen. Dit is niet serieus, ik zal niet meer naar uw winkel komen.
Pakket te laat ontvangen dus erg teleurgesteld (adventskalender). Besteld op donderdagochtend en de maandag erna ontvangen voor een levering binnen 48 uur. Wat moet ik doen met mijn adventskalender die ik zaterdag zou geven? Erg teleurgesteld
Ik heb tijdens Black Friday besteld en om voor een verrassing te zorgen, heb ik mijn bestelling opgeblazen om in aanmerking te komen. Mijn pakket kwam onaangekondigd aan, omdat het zogenaamd niet compatibel is met de promoties. Dit wordt niet expliciet vermeld op de site, wat misleidend is.
Ik heb 3 e-mails gestuurd zonder antwoord. 6 artikelen kapot bij ontvangst van het pakket.
Product beschadigd en verrassing ontbreekt, teleurgesteld 🙁
Perfect Zeer tevreden
Claim voor gresins die in Miette zijn aangekomen. 0 antwoord
Pakket ontvangen, met één item open van binnen, dus alle andere items waren plakkerig ... Ik stuurde een e-mail naar de dienst na verkoop meer dan een week geleden en ik heb geen feedback gehad.
Bestelling met veel moeite afgerond. Ik gaf het op om een tweede bestelling te plaatsen en de click and collect werkte niet.
Eerste bestelling en eerste teleurstelling: 2 beschadigde artikelen in het pakket, 2 e-mails naar de klantenservice van de eShop voor klachten, geen antwoord... Dit wordt mijn eerste en laatste bestelling bij dit bedrijf.
Een artikel kapot ontvangen en geen reactie van de klantenservice. Ik ben erg ontevreden.
Korte
De chocoladeborden waren allemaal kapot, maar het grootste probleem was een pot chocoladepasta, die ook kapot was. Heel erg teleurgesteld!
Zeer teleurgesteld, de potten geopend in het pakket ... de inhoud allemaal vies en plakkerig (pot van baba au rhum, een van cannelé à l'armagnac en een fles rhum arrangée) Het was voor een cadeau, onmogelijk aan te bieden natuurlijk! Ik heb uw diensten onmiddellijk op de hoogte gebracht met een foto van de binnenkant van het pakket. ( + 10jours) et aucune nouvelles Véritablement très déçu !!!
Teleurgesteld. Ik kocht 3 zoete kalenders en de doos was vervormd tijdens het transport. De chocolaatjes lagen overal verspreid en de kwaliteit ging achteruit. De dienst na verkoop reageert niet. Jammer, ik zal dit niet meer doen.
Product in het pakket kapot. Geen reactie van de klantenservice na twee herinneringen.
De adventskalender is erg teleurstellend, zowel in kwaliteit als in kwantiteit...ik zal deze ervaring volgend jaar niet herhalen...ik ben tot nu toe tevreden geweest over jullie producten, maar voor de kalender was het beter geweest om hem iets duurder en royaler te maken....
Onvolledig ontvangen bestelling
Mijn bestelling kwam aan met kapotte verpakkingen. Daarom heb ik het pakket geweigerd
Van de 3 bestelde adventskalenders was er één beschadigd en bij de andere was één kant leeg met chocolaatjes! Een grote teleurstelling
Twee artikelen vermist en geen retour ondanks verschillende herinneringen!