Account opgeschort
Het spijt ons, maar de reviews van klanten van deze website zijn niet meer beschikbaar.			
			Eigenaar van deze website?
			Klik hier om uw account weer in te schakelen.
★★★★★
op 1912 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Bestelling ontvangen met verkeerde pentalons; ik bestelde 3 pentalons maat 44 en ontving 4 pentalons maat 38-40! Ik moest 40 minuten wachten bij het relaispunt om het pakket te ontvangen EN dat allemaal voor de verkeerde artikelen! Ik stuur het meteen op!
Bestelling nooit ontvangen !!!!E-mail verzonden op 16 november om me te vertellen dat mijn pakket was aangekomen op 7 !!!!! En niet eens in staat om de code te geven om het op te halen. Dus het pakket werd teruggestuurd! Aan de andere kant konden ze het geld aftrekken !!!! Ik wacht op mijn terugbetaling van bijna 90 euro!!!!
Ik wacht op een antwoord zodat ik een gunstig advies kan geven.
De spijkerbroek past helemaal niet, het is de verkeerde maat.
Na drie dagen was er een gat aan de bovenkant van de zak
Cases never received frRecue ????
Goederen o.k VERSAND , Grotten slecht , zal er niets meer bestellen
De jeans past niet bij mij, ik heb op 21 september een retourzending aangevraagd en ik heb mijn label nog steeds niet ontvangen.
Ik heb mijn bestelling na één week nog altijd niet gekregen!!En dat vind ik helemaal niet leuk!!
Ik bestelde 34 jeans en kreeg 36!
Bestelling geplaatst die binnen 2 tot 4 dagen geleverd zou worden, het is nu 1 week, nog steeds niets.
Het merk moet in gedachten houden dat een teleurgestelde klant die zich niet gehoord voelt en voor wie geen oplossing wordt geboden, een verloren klant is. Een klant voor wie het merk moeite doet wanneer hij een probleem ondervindt, is een klant die zal terugkeren om ongeveer 5 bestellingen per jaar te doen! Maar helaas heeft het merk zijn kamp gekozen, namelijk zijn klanten aan de kant laten staan! Jammer voor hen! Gelukkig zijn er andere merken die besloten hebben om klanttevredenheid centraal te stellen in alles wat ze doen!
Late bestelling, 7 dagen na de aangekondigde deadline, d.w.z. in totaal 10 dagen vanaf de orderbevestiging.
Bestelling 1 week geleden geplaatst en nog steeds geen nieuws of verzendbericht
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en heb geen nieuws.
Ik kan mijn mening niet geven en het spijt me daarvoor.Ik bestelde op 23 mei, de betaling per cb werd dezelfde dag nog afgeschreven maar ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen.Het eerste relaispunt bij LIDL was niet beschikbaar.Dus moest ik een ander wereldwijd relaispunt kiezen maar mijn pakket lijkt te zijn weggevlogen.Het is des te verontrustender omdat het bestelde artikel bedoeld was als cadeau voor mijn moeder voor Moederdag.Ik houd nog hoop.Heel oprecht sorry.Mme Boissière
Ik bestelde op 17/05 en ik heb nog steeds niets ontvangen, geen tracking info...
Sinds ik mijn bestelling op zaterdag 6 mei heb geplaatst, is het nu de 13e en ik heb nog steeds geen nieuws gehad!
Geen mail ontvangen van verzending. Ook nog steeds geen bestelling ontvangen.
Bestelling geplaatst en betaald op 25.04, nog niet ontvangen.....
Wat is dat toch met die anorexia modellen! De standaard morfologie, is het niet???
Lees goed de voorwaarden voordat je een tweede keer ruilt! Omdat je moet betalen voor de retourzending ... Je krijgt een retourlabel, maar je terugbetaling wordt in rekening gebracht (in mijn geval 6) en zonder uitleg.Ik moest vragen waarom een gedeeltelijke terugbetaling ... en toen wist ik waarom.Bovendien komen de maten helemaal niet overeen met de werkelijkheid en zijn ze ongelijk.Zeer lange retourzending en terugbetaling.Persoonlijk zal ik deze site niet langer aanbevelen.
Ik heb een grote bestelling (8 paar jeans) geplaatst op de website van Toxik3. Na het passen bleken er maar 2 te passen en heb ik de 6 jeans die ik niet wilde houden teruggestuurd (gratis retour, ik kreeg een verzendbewijs van Mondial Relay). Vandaag heb ik slechts een deel van mijn retourzending vergoed gekregen omdat ze me vertelden dat ze slechts 4 jeans in het pakket hadden ontvangen en niet 6. Ik heb natuurlijk geen manier om de inhoud van mijn pakket te bewijzen. En ze lijken er niet aan te denken dat er een fout kan zijn gemaakt in hun depot of bij hun logistieke afdeling. Dus het is allemaal mijn schuld, zonder enige rechtvaardiging of bewijs. Het is diefstal pur sang. Ik wacht nog steeds, heel hoopvol, op hun terugbetaling van de rest van mijn retourzending.
Mijn bestelling werd niet gehonoreerd. Ik kreeg drie dagen na mijn bestelling mijn geld terug zonder enige uitleg. PUNTBARRE.je vindt dat echt heel licht.
Ik heb 2 push up jeans gekocht op hun website, een van de 2 is na een maand al gescheurd in de achterzakken, je kunt op de foto's die ik ze gestuurd heb zien dat het van de stiksels komt, waarschijnlijk een fabricagefout, ik heb ze in 1 maand niet gedragen of elke dag gedragen, met de andere is niets mis en toch is het dezelfde jeans, alleen een andere kleur, ze wilden het niet voor me veranderen, het is mijn schuld volgens hun, ik heb er te hard aan getrokken lol, houden ze me voor de gek? Ik ben erg teleurgesteld, ik zal niet opnieuw bestellen want de jeans is 49,90 en van slechte kwaliteit, ze boden me net 30% korting aan maar ik wil geen ander artikel kopen als het er net zo uit gaat zien als de jeans! Ik zal gewoon elders moeten kijken....
Ik heb mijn bestelling voor een trui van lililop nooit ontvangen op 5.02 2023
Ik moet contact met u opnemen, maar het is onmogelijk om in contact te komen met dit bedrijf. Ik heb geen antwoord gehad sinds ik mijn bestelling rond 13 december 2022 heb ontvangen.
Ik kreeg niet de extra 10% korting op mijn bestelling en de grijze broek is verslavend en heb ik maar één keer gedragen gezien.
Dat kan ik niet zeggen, want ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Het zou uiterlijk zaterdag 17 september aankomen.
Ik ontving 2/3 van mijn bestelling verfrommeld.
Het product is niet geschikt en ik heb geen retourcode, hoe stuur ik het terug? Bedankt
Eerlijk gezegd begrijp ik het niet. Ik neem al mijn broeken in maat 36 en er zijn er 3 van de 5 die ik niet eens dicht kan ritsen.
Een van de drie broeken had de verkeerde maat. Ik heb hem per koerier teruggestuurd, wat me 11 euro kostte, vanuit België. Ik heb nooit mijn geld teruggekregen.
Ik was al klant in de winkel en wilde op de website bestellen, maar was teleurgesteld door de wassingen, die niet overeenkwamen met het online beeld.
Denimsnitten die niet bij je lichaamstype passen
 
				
								
                             
					