9/10
★★★★★
op 1194 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Bestelling op tijd ontvangen maar teruggestuurd omdat het ene item te klein was en het andere slecht was afgesneden op het rechterbeen.
Reviewer icon
Cathy E. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/06/2024 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
2 broeken en een cadeau besteld. Ik ontving slechts een van de twee... dus stuurde ik een e-mail met een klacht, die snel werd beantwoord. Ze stuurden me mijn tweede broek terug, maar niet het cadeau. Het is niet ernstig, maar ik ben toch teleurgesteld :/
Reviewer icon
Helene D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/05/2024 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Komt niet overeen met foto's
Reviewer icon
Elsa T. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/05/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Elsa,
Het spijt ons dat het artikel niet aan je verwachtingen voldeed. De Atik jeans is een van onze bestsellers. Wat betreft de jeans met glimmende inzetstukken is het soms moeilijk om zulke speciale elementen op foto's weer te geven, wat je teleurstelling kan verklaren.

We doen ons best om onze producten zo goed mogelijk weer te geven. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.
3/5
★★★☆☆
Niet tevreden met het product
Reviewer icon
Catherine C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 14/05/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Catherine,
Het spijt ons dat de Hunter jeans met zijrits niet heeft gewerkt. De originele en nogal jongensachtige snit kan als een verrassing komen. We staan tot je beschikking op onze online chat of via e-mail als je in de toekomst meer informatie wilt over een van onze artikelen. We helpen je graag bij het maken van de juiste keuze.
2/5
★★☆☆☆
Hallo zeer teleurgesteld niet te hebben ontvangen mijn artikel vooral na validatie van het verzenden, en waarom niet meer dan 44 in push up jammer Cordialement
Reviewer icon
Nathalie L. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 12/05/2024 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het artikel is mooi maar past niet. Ik heb geprobeerd het terug te sturen maar het bestelnummer werd geweigerd .... Erg ingewikkeld om een artikel terug te sturen
Reviewer icon
Caroline L. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/04/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geweldige jeans, goede maat, goede kwaliteit zoals op de foto
Reviewer icon
Caroline S. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/05/2024 
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Voldeed niet aan mijn verwachtingen Ik heb het pakket teruggestuurd
Reviewer icon
Isabelle G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/04/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb het pakket teruggestuurd omdat het helemaal niet de jeans was die ik had besteld. Tot nu toe is alles in orde.
Reviewer icon
Christelle A. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/04/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik draag normaal maat 42. En de 42 Toxik is veel te klein. Jammer, het is de grootste maat die er is.
Reviewer icon
Annick B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/04/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Helaas heb ik niet de tote bag ontvangen die mij was beloofd bij mijn bestelling.
Reviewer icon
Grazia V. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 17/04/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Grazia, bedankt voor je review!💙 Het spijt ons te horen dat je de tote bag die bij je bestelling werd aangeboden niet hebt ontvangen.😕 We nodigen je uit om ons een e-mail te sturen op [email protected] of via onze online chat voor betere hulp. Bedankt en nog een fijne dag.
2/5
★★☆☆☆
Het artikel past niet en ik heb geen retouroplossing ontvangen ...
Reviewer icon
Emmanuelle B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 15/04/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Emmanuelle, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te schrijven.☺️ Wat betreft retourzendingen, wanneer een artikel niet bevalt, kun je direct naar het retour/omruilformulier op onze website gaan. Als je problemen ondervindt tijdens het proces, neem dan contact met ons op via e-mail op [email protected] of via onze online chat 🙂
3/5
★★★☆☆
Zeer mooi materiaal, mooie snit maar een 38 voor mij misschien beter, volgende keer
Reviewer icon
Nicole O. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/03/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Model te klein vraag om de volgende maat groter Dank u
Reviewer icon
Elisabeth T. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 31/03/2024 
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn retourlabel
Reviewer icon
Dalila W. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Dalila, bedankt voor je bericht! ☺️ Je kunt je retourlabel rechtstreeks van onze website krijgen door het formulier in te vullen. Hier is de link naar de retour/omruil pagina: https://www.toxik3.com/pages/faire-un-retour
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om ons te schrijven via onze online chat of per e-mail op [email protected]! 💙
3/5
★★★☆☆
Maat te groot ik wacht op mijn terugbetaling pakket doorgestuurd 08 03
Reviewer icon
Pascale B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Pascale, bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening achter te laten! ☺️ Het spijt ons te horen dat de maat die je hebt gekozen niet aan je verwachtingen voldoet. 😕 Om je te helpen de perfecte maat te vinden, raden we je vaak aan ons te schrijven om je te helpen de juiste maat te kiezen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor je volgende aankoop! We staan altijd voor je klaar! 🥰💙
3/5
★★★☆☆
Eén spijkerbroek kwam in de verkeerde maat, de rest was te groot. Het retourproces verloopt niet zo soepel.
Reviewer icon
Kitti K. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/03/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Kitti, bedankt voor je mening! ☺️ Het spijt ons echt om te horen dat je een artikel hebt ontvangen dat niet bij je past. 😢 We willen je graag vertellen dat het altijd mogelijk is om contact met ons op te nemen via onze online chat of per e-mail om je beter te helpen tijdens het winkelen! Aarzel niet om contact met ons op te nemen in geval van twijfel over een bepaald artikel of om hulp te hebben bij het retourneren. 🙂
3/5
★★★☆☆
De jeans is prachtig maar ik had logistieke problemen. Ik kreeg een andere maat dan degene die ik besteld had. En in dezelfde week, plaatste ik een andere bestelling, de maat was beschikbaar en ik krijg een e-mail dat het niet langer beschikbaar is ... Een beetje teleurgesteld, maar ik zal blijven bestellen op hun site omdat het kwaliteit is.
Reviewer icon
Marina R. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hoi Marina, bedankt voor je beoordeling! ☺️ Het spijt ons echt om te horen dat de maten niet aan je verwachtingen voldeden. Het is mogelijk dat er een bug was op de site en dat de voorraad niet is bijgewerkt. We doen er echter altijd alles aan om u telefonisch of per e-mail op de hoogte te stellen van eventuele voorraadtekorten op het laatste moment. 🙏 Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te schrijven en we kijken er echt naar uit om je op onze site te zien!
3/5
★★★☆☆
Hallo, ik heb op uw site gekocht en de rok is te klein, dus ik heb hem teruggestuurd en een bericht gestuurd, maar geen antwoord. Hartelijk dank
Reviewer icon
Sylvie G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Sylvie, bedankt voor je feedback! ☺️ Maak je geen zorgen over je retourzending, we nemen de tijd om het je te laten weten zodra we het pakket hebben ontvangen en we gaan door met ruilen of terugbetalen, afhankelijk van de optie die je hebt gekozen! 👍
2/5
★★☆☆☆
Niet zo mooi als op de foto's.
Reviewer icon
Ilana A. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 19/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hoi Ilana, bedankt voor je feedback! ☺️ We willen je nog steeds graag vertellen dat als je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet, je deze altijd kunt retourneren of ruilen 🙂 Als je twijfelt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze online chat of per e-mail voor verdere hulp! Met vriendelijke groeten. 💙
2/5
★★☆☆☆
Jean slechte kwaliteit een te veel en de andere echt te klein van de drie een goede schande teleurgesteld in vergelijking met reclame dank u
Reviewer icon
Marie Reine M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/02/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Hallo Marie, bedankt voor je beoordeling! ☺️ Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om uw artikelen terug te sturen of te ruilen. We raden je ook aan contact met ons op te nemen per e-mail of via onze online chat voor betere hulp bij je volgende bestellingen op onze site! ☺️💙
3/5
★★★☆☆
Zeer goede kwaliteit
Reviewer icon
Elisabeth T. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Op
Bedankt Elisabeth voor je positieve feedback.😍 We zijn blij dat je de kwaliteit van onze producten waardeert. Aarzel niet om bij ons terug te komen als u andere behoeften hebt. Tot ziens! 💙
2/5
★★☆☆☆
De kleur van de broek komt totaal niet overeen met de camel broek op de foto. Hij is licht en glanzend en erg teleurstellend.
Reviewer icon
Isabelle B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/01/2024 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Isabelle, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te schrijven! Het spijt ons te horen dat de kleur van de broek niet overeenkomt met je verwachtingen... Het is mogelijk dat de foto's van dit soort producten enigszins worden gewijzigd door cameralicht en flits... Alvast bedankt voor je begrip... Tot snel!
2/5
★★☆☆☆
Ik heb een bestelling gedaan die ik heb teruggestuurd in een te grote maat en toen ik mijn bestelling in een kleinere maat ontving, bleek een van de artikelen nog steeds te groot te zijn en niet in aanmerking te komen voor retournering. Hoe moet ik nu verder?
Reviewer icon
Isabelle C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 29/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Isabelle,Bedankt dat je ons hebt geschreven. Zoals beschreven op onze website, bieden we je 1 gratis retourzending per bestelling. Voor een tweede retourzending voor dezelfde bestelling kunt u ons schrijven op [email protected]. Tot snel!
2/5
★★☆☆☆
Ik ben teleurgesteld, geen 46 voor sommige jeans, zoals de Atik jeans met metallic coating.
Reviewer icon
Krin P. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/12/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hoi Krin,We waarderen je opmerking over het niet beschikbaar zijn van maat 46 voor bepaalde jeans, waaronder de Atik Metallic Coated Jeans. We betreuren het dat dit je winkelervaring heeft beïnvloed. We passen onze voorraad voortdurend aan en houden rekening met je feedback om ons aanbod te verbeteren. Als je nog vragen hebt of als we je op een andere manier kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij waarderen uw feedback.
3/5
★★★☆☆
De eerste spijkerbroek die ik kocht voor blackfriday was onberispelijk, maar de 2e die ik kocht tijdens de blackfriday-actie was van slechte kwaliteit (vooral de knopen en ritsen), dus die ga ik terugsturen.
Reviewer icon
Karine D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hoi Karine, Bedankt voor het delen van je ervaring met onze producten, en het spijt ons te horen dat de tweede jeans die je hebt gekocht tijdens Black Friday niet aan je verwachtingen voldeed wat betreft kwaliteit, en het spijt ons oprecht dat je hierdoor ongemak hebt ondervonden. Om ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent, raden we je aan het product terug te sturen. Na ontvangst zullen we de jeans zorgvuldig onderzoeken en de nodige stappen ondernemen om de situatie op te lossen. We waarderen je begrip en vertrouwen in ons merk.
2/5
★★☆☆☆
Gebrek aan details en snelheid bij het verwerken van de bestelling.
Reviewer icon
Amandine B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 10/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Amandine,Bedankt voor je opmerkingen over de details en de snelheid van het verwerken van je bestelling. Uw feedback is belangrijk en we nemen nota van uw opmerkingen om onze service te verbeteren. Voor aanvullende informatie of noodzakelijke aanpassingen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de online chat of per e-mail op [email protected].
3/5
★★★☆☆
Ik ontdekte dit denimmerk in een dorpswinkel. Ik was meteen verkocht. Dus ging ik naar de website om dezelfde jeans te vinden. Ik dacht dat ik hem gevonden had door af te gaan op de vorm en samenstelling, want ik had het originele label niet meer. Maar toen ik hem eenmaal had ontvangen, bleek de samenstelling van de jeans op het label niet overeen te komen met de beschrijving op de website. De volgende keer zal ik het voor het wassen controleren.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Cécile,Bedankt voor het delen van je ervaring met ons denimmerk. We zijn erg blij dat je over de streep bent getrokken, ook al betreuren we het dat de samenstelling van de jeans die je hebt ontvangen niet overeenkomt met die op de website.Voor je volgende aankopen, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen als je op zoek bent naar een jeans die identiek is aan de jeans die je in de winkel hebt gevonden. We helpen je graag bij het vinden van de juiste referentie en zorgen ervoor dat je keuze aan je verwachtingen voldoet.We waarderen je begrip en zijn er voor verdere hulp.Nog een fijne dag?
3/5
★★★☆☆
De maten verschillen van product tot product en ik eindigde met één broek van de drie die te klein was. Geen antwoord op mijn e-mail.
Reviewer icon
Martin C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Christine,Het spijt ons van de verwarring over de maten. Je kunt de broeken die niet passen terugsturen of ruilen. We nodigen je ook uit om onze productbeschrijvingen en onze maattabellen zorgvuldig te raadplegen om je keuze voor je volgende aankopen te vergemakkelijken. Nog een fijne dag verder?
2/5
★★☆☆☆
Ik heb een bestelling geplaatst en mijn pakket is nog steeds niet aangekomen! Het zou kwijt zijn en ze moeten me een nieuwe sturen. Ik vind dat deze levering enorm veel tijd in beslag neemt.
Reviewer icon
Angélique B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Angélique,Het spijt ons te horen dat je pakket nog steeds niet is aangekomen, en we begrijpen je frustratie in dit opzicht.We nodigen je uit om contact op te nemen met de vervoerder van het pakket voor meer informatie over de huidige locatie door het verstrekken van uw tracking-nummer. Daarnaast kunt u gerust contact met ons opnemen via de online chat om de situatie beter af te handelen van onze kant.We blijven beschikbaar indien nodig. ??
2/5
★★☆☆☆
Reviewer icon
Tanja V. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Tanja,Het spijt ons echt dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen.Voor meer informatie over de bezorgstatus kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen via onze online chat of via [email protected] de bestelling al is verzonden, raden we je ook aan om contact op te nemen met de vervoerder die verantwoordelijk is voor het pakket om de mogelijke redenen voor de vertraging te achterhalen.We zijn er om je te helpen en deze situatie zo snel mogelijk op te lossen. ??Tot ziens!
2/5
★★☆☆☆
Reviewer icon
Rancon B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/11/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hoi Brigitte,Het spijt ons te horen dat de levertijd langer was dan verwacht. We begrijpen je frustratie. Het is belangrijk om te weten dat levertijden niet door ons worden beheerd, maar door onze partnermaatschappijen. We raden je aan rechtstreeks contact met hen op te nemen voor meer informatie over je volgende levering. Bedankt voor je begrip.
3/5
★★★☆☆
Zeer comfortabele broek die goed past, maar de knoop van de tailleband brak na 3 keer gebruiken - jammer.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Bedankt voor uw waardevolle feedback en we zijn blij te horen dat de broek u bevalt. Het spijt ons echter ook om te horen dat de knoop op uw kunstlederen broek is afgebroken. Om ons te helpen de situatie beter te begrijpen, zouden we graag meer details van u horen. We nemen per e-mail contact met u op via [email protected].
3/5
★★★☆☆
De retourvoorwaarden zijn niet duidelijk, ik wacht nog steeds op het document dat met de bestelling is meegestuurd (artikel te klein).
Reviewer icon
Anne T. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 06/10/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Anne,Het spijt ons dat je problemen hebt ondervonden met het retourneren van je bestelling. We begrijpen je frustratie en willen je graag wat opheldering geven, want alle informatie over retourzendingen staat duidelijk vermeld op onze website in het gedeelte "Een retourzending maken" onderaan de pagina. Ons team is ook beschikbaar om je problemen aan te pakken en je door het retourproces te begeleiden. We behandelen ook berichten via e-mail en online chat en staan klaar om je te helpen bij het oplossen van eventuele problemen met het retourneren of om eventuele andere vragen te beantwoorden. Ons doel is om je een bevredigende klantervaring te bieden en we zijn er om je te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je verdere hulp nodig hebt. We zullen er alles aan doen om uw problemen op een efficiënte manier op te lossen.
3/5
★★★☆☆
Ik heb bij deze site besteld met de gedachte dat ik minder zou betalen dan wanneer ik via een tussenwinkel zou gaan... maar ik ben teleurgesteld dat ik 50 euro heb betaald voor een spijkerbroek (oorspronkelijke prijs 55 maar ik kreeg 10% voor mijn eerste bestelling) terwijl ik dezelfde broek, met dezelfde referentie, in een winkel voor 32,99 heb gevonden. Het verschil is gewoon enorm. Voor de rest zijn ze aangenaam om te dragen en passen ze goed.
Reviewer icon
Cindy L. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/09/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hoi Cindy,Bedankt voor het delen van je winkelervaring met ons. We zijn blij om te horen dat de jeans die je hebt besteld je bevalt qua comfort en maat, maar we begrijpen ook je teleurstelling over de prijs.Elke winkel is vrij om zijn eigen prijzen te hanteren voor zijn artikelen op basis van verschillende factoren, waaronder bedrijfskosten, productkwaliteit, lopende promoties, etc. Daardoor kunnen er soms prijsverschillen zijn tussen identieke of vergelijkbare artikelen die elders worden verkocht. Wij danken u voor uw steun als klant. Uw aankoop helpt ons bedrijf te ondersteunen, zodat we kwaliteitsproducten en een uitzonderlijke service kunnen blijven bieden.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb het model dat ik besteld had niet ontvangen en toen ik ging ruilen bleek het model dat ik besteld had uitverkocht te zijn. Ik had niet de mogelijkheid om een ander model te kiezen, dus ik heb gekozen voor terugbetaling, maar de verzendkosten worden niet vergoed. Ik had graag het model kunnen ruilen zonder een nieuwe bestelling te plaatsen en opnieuw verzendkosten te betalen.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/09/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Véronique, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je opmerkingen te sturen. Onze oprechte excuses voor de verzendfout. Je hebt er goed aan gedaan om hierover contact met ons op te nemen, want het staat buiten kijf dat je niet voor de verzendkosten zou moeten opdraaien. Om je in de toekomst een betere ervaring te bieden en ervoor te zorgen dat je snel antwoord krijgt op eventuele vragen, willen we je eraan herinneren dat we een online chatdienst op onze website hebben, evenals een speciaal e-mailadres voor onze klanten, "[email protected]". We staan bijzonder open voor deze communicatiekanalen. ps: de levering is momenteel gratis tot het einde van de maand.
2/5
★★☆☆☆
Ik vind dat het tussen de bestelling en de levering radiostilte is. Ik ben niet gewend aan andere sites waar ze communicatiever zijn.
Reviewer icon
Geraldine P. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 21/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hoi Géraldine, Het spijt ons dat je geen van onze automatische e-mails hebt ontvangen, aangezien dit niet onze gewoonte is, maar we zijn toch een beetje teleurgesteld met deze score? Aan de andere kant hebben we wel goed gereageerd op uw verzoeken via e-mail en online chat. Nog een fijne dag, het Toxik3 team.??
3/5
★★★☆☆
Geweldige jeans, geen problemen met de maat. Dus tot nu toe geen retourzendingen. Het is alleen de vermeende gratis verzending. Ik weet niet zeker of ik daar bij mijn vorige bestelling van heb geprofiteerd. Jammer
Reviewer icon
Christine H. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze jeans en dat je geen problemen hebt gehad met de maat. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat onze producten aan je verwachtingen voldoen. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn blij dat onze producten aan uw verwachtingen voldoen.Wat betreft de gratis verzending, betreuren we het dat u problemen ondervond met uw laatste bestelling. We verontschuldigen ons voor elk misverstand of verwarring die mogelijk is ontstaan over dit aanbod. We raden je aan om direct contact met ons op te nemen, zodat we deze situatie kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat je de juiste aanbieding ontvangt. Nog een fijne dag, Het TOXIK3-team ?
3/5
★★★☆☆
El producto me gusta aún aun no tengo experiencia para opinar sobre la calidad del mismo.Creo que se puede mejorar el plazo de entrega.Hice la compra el 2 de Agosto y ha llegado el 18 de Agosto.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Goedemorgen, bedankt voor het delen van uw productbeoordeling. We zijn blij om te horen dat het u bevalt, ook al heeft u nog niet genoeg ervaring om de kwaliteit te beoordelen. We hopen dat het product zal blijven voldoen aan u als u het meer gebruikt.We begrijpen uw bezorgdheid over de levertijd. We streven er voortdurend naar om onze levertijden te verbeteren om onze klanten een betere ervaring te bieden. We willen ons graag verontschuldigen voor het ongemak dat de langere levertijd in dit specifieke geval kan hebben veroorzaakt. We zullen uw feedback in overweging nemen om onze diensten verder te verbeteren.Goedemorgen, Het TOXIK3 team ??
3/5
★★★☆☆
Ik heb mijn pakje in de verkeerde maat ontvangen. Ik had maat 38 besteld en heb maat 36 gekregen! Ik heb een ruilverzoek ingediend, we zullen zien wat er verder gebeurt.
Reviewer icon
Gilda F. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/08/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, Het spijt ons heel erg van de fout in de maat van je bestelling. Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en we begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn om een artikel te ontvangen dat niet aan je verwachtingen voldoet. Ons team werkt er hard aan om deze situatie snel en efficiënt op te lossen. Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw ervaring is belangrijk voor ons en we zijn er om je te helpen dit probleem naar tevredenheid op te lossen. Nog een prettige dag, Het TOXIK3-team ?
2/5
★★☆☆☆
De levering was te laat en werd afgeleverd bij een 'bezorgdepot' waar ik het artikel moest ophalen - in plaats van dat het pakket bij mij thuis werd afgeleverd, wat handiger was.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/07/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen over uw bezorgervaring. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging in de levering die u heeft ondervonden en het ongemak dat dit kan hebben veroorzaakt.We begrijpen volledig dat u liever had gezien dat het pakket direct bij u thuis was afgeleverd, wat handiger voor u zou zijn geweest. Helaas lijkt het erop dat er een probleem was met het leveringsproces, waardoor het artikel moest worden opgehaald bij het leveringsdepot.We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit leveringsprobleem onderzoeken om te begrijpen wat er is gebeurd en om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.Goedendag,Het TOXIK3-team
3/5
★★★☆☆
Teleurgesteld door de push up kant die niet push up is.De jeans heeft geen houvast ze glijden en de snit van het onderbeen is niet zoals op de foto's.De kleur is ook niet trouw aan de foto's, we hadden rood verwacht en niet bordeauxrood.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 16/06/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, Onze oprechte excuses als de push-up kant niet aan uw verwachtingen voldeed. We doen ons best om nauwkeurige beschrijvingen van onze producten te geven, maar we begrijpen dat verwachtingen van persoon tot persoon kunnen verschillen en het spijt ons dat de pasvorm van de jeans en de snit aan de onderkant van het been niet waren wat je verwachtte. Nog een fijne dag, Het TOXIK3-team
3/5
★★★☆☆
Reviewer icon
Louise D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/06/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Dank je Louise voor je informatieve commentaar. De bedrukte broeken van CAO hebben inderdaad een coating die ze een gewaxte look geeft. Door deze extra laag heeft de broek een beperkte elasticiteit, waardoor hij zeer getailleerd aanvoelt. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Neem gerust contact met ons op via online chat of e-mail ([email protected]) als je vragen hebt.
3/5
★★★☆☆
Ik heb een spijkerbroek besteld. Toen ik deze jeans bestelde, kreeg ik er een tas bij, die tot mijn verbazing ontbrak. Ik ben erg teleurgesteld...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 24/05/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Veronique, Bedankt voor het delen van je winkelervaring met ons. Het spijt ons te horen dat je niet de tas hebt ontvangen die bij je jeansbestelling werd aangeboden. We begrijpen uw teleurstelling en bieden onze oprechte excuses aan voor deze vergissing. Het spijt ons zeer voor het ongemak en waarderen je begrip. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zullen er alles aan doen om deze situatie recht te zetten en je een positieve winkelervaring te bezorgen. Nog een fijne dag, Het TOXIK3-team ?
2/5
★★☆☆☆
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/04/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo,Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met de vorm van de jeans na de eerste wasbeurt. We streven ernaar om materialen van hoge kwaliteit te selecteren voor onze producten om een optimale duurzaamheid te garanderen, maar het is mogelijk dat variaties in verzorging, wastechnieken of andere factoren de vorm van een kledingstuk kunnen beïnvloeden, zelfs als het van goede kwaliteit is. We raden je aan de wasinstructies die bij de jeans worden geleverd zorgvuldig op te volgen om het risico op vervorming tot een minimum te beperken. Nog een fijne dag, Het TOXIK3-team
3/5
★★★☆☆
Desondanks dat ik dol ben op de broeken slijten ze jammer genoeg heel snel en komen er vlug gaten in 🙁 heel erg jammer maar buiten dat zitten ze wel fijn
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/05/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo,Bedankt voor het delen van uw review met ons. We zijn blij te horen dat je van de broek houdt, maar het spijt ons ook te horen dat je voortijdige slijtage hebt ervaren.We hechten veel belang aan de kwaliteit van onze producten en we zijn teleurgesteld om te horen dat de broek die je hebt gekocht niet voldoet aan onze normen voor duurzaamheid. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat hierdoor is ontstaan.Goedendag,Het TOXIK3-team
2/5
★★☆☆☆
Ik neem altijd dezelfde maat broeken en deze keer is de spijkerbroek die ik heb gekozen te klein, terwijl de spijkerbroek die ik onlangs heb gekocht nog past. Bovendien is de kwaliteit van de stof totaal anders. Wat is het probleem?
Reviewer icon
Florence P. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 27/04/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo,Het spijt ons te horen dat de jeans die je hebt gekozen niet zijn wat je ervan had verwacht. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, vooral als je in het verleden broeken van dezelfde maat bij ons hebt gekocht. Ons productieteam streeft ernaar om hoge kwaliteitsnormen te handhaven voor al onze producten, maar het is mogelijk dat er een variatie is geweest in de pasvorm of maat van deze specifieke jeans. Het is ook mogelijk dat de stof die voor deze jeans is gebruikt anders is dan de stof die is gebruikt voor de broek die je onlangs hebt gekocht, wat het verschil in maat en stof zou kunnen verklaren.We geven om je tevredenheid en willen je helpen een oplossing te vinden. We kunnen je aanbieden om de jeans te retourneren voor een ruiling of een terugbetaling, of als je dat liever hebt, kunnen we je helpen om een andere maat te vinden die misschien beter past.Aarzel niet om contact met ons op te nemen met je voorkeuren, we zullen je graag helpen.Nog een fijne dag,Het TOXIK3 team ???
2/5
★★☆☆☆
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/04/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, We begrijpen dat je met smart op je bestelling wacht. Levertijden kunnen variëren afhankelijk van een aantal factoren, waaronder feestdagen. We hopen dat je ons ondanks deze ervaring blijft vertrouwen voor je toekomstige aankopen. Nog een fijne dag, Het TOXIK3-team
3/5
★★★☆☆
De snit van de jeans die het model op de website draagt, is anders dan de jeans die ik heb ontvangen. De achterzakken zitten niet op dezelfde plek en dat scheelt! De kwaliteit van de stof is goed, maar verder heb ik hem eerder ontvangen dan verwacht.
Reviewer icon
Isabelle L. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 13/03/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Bedankt voor je feedback. De jeans die op onze website staan afgebeeld, zijn precies hetzelfde als wanneer je ze ontvangt. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onze chat op onze website als je een vraag hebt voordat je een bestelling plaatst. We helpen je graag bij het kiezen van het juiste model. Nog een fijne dag, het Toxik3 team?
3/5
★★★☆☆
Teleurgesteld in de afwerking, sommige draden staken uit de naden.
Reviewer icon
Anne M. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/03/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, het spijt me dat de slim-fit broek uit de SOLARIA-lijn niet bij je past. Het is inderdaad een basismodel: dit model is eerder interessant door het comfort van het materiaal, het feit dat het een hoge taille heeft en de vele kleuren die aangeboden worden. Het spijt ons voor de kleintjes, maar dit mag niet gebeuren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via de chat op onze website als je vragen hebt voordat je bestelt. We kunnen je helpen bij het kiezen van een model naar jouw smaak. Nog een fijne dag, Het TOXIK3-team
2/5
★★☆☆☆
Mooie artikelen, maar de maten komen totaal niet overeen met de werkelijkheid en dat is jammer. Responsieve klantenservice, serieuze site
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/03/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen naar aanleiding van je bestelling. Afhankelijk van de onderdelen en modellen kunnen de maten van de jeans variëren. Als je vragen hebt voordat je je bestelling plaatst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze chat op de website. We kunnen je helpen de juiste maat te kiezen voor het model dat je hebt gekozen. Fijne dag nog, het Toxik3 team?
3/5
★★★☆☆
Ik heb geen klachten over de bestelling, de verzending en de ontvangst. De broek met print die ik bestelde was prachtig, maar helaas was hij laag uitgesneden en moest ik hem terugsturen. Jammer, want ik vond het materiaal prachtig en de prints origineel.
Reviewer icon
Dorothée D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/02/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, het spijt me dat het artikel niet past. Neem gerust contact met ons op via onze chat op onze website als je een vraag hebt voordat je bestelt. We kunnen je helpen de juiste maat te kiezen voor het model dat je hebt gekozen. Nog een fijne dag, het TOXIK3 team ?
2/5
★★☆☆☆
Ongelijke maten. Ik had al een broek in maat 40 besteld en die was prima. Ik raad een spijkerbroek aan in maat 40 en die is te klein! Omdat ik alle labels had verwijderd, in de overtuiging dat ze zouden passen, kon ik ze niet terugsturen.
Reviewer icon
Barroero F. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 25/02/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, het spijt me dat het artikel niet past. Je eerste bestelling was een van onze iconische Solaria-broeken met hoge taille, de beste op het gebied van comfort. De tweede was een stretch skinny jeans, maar het is nog steeds een zeer, zeer strakke jeans. Het gevoel is dus heel anders. Je moet vertrouwen op de snit en ook op het materiaal. Als je vragen hebt voordat je een bestelling plaatst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de chat op onze website. We kunnen je helpen de juiste maat te kiezen voor het model dat je hebt gekozen. Nog een fijne dag, het Toxik3 team?
2/5
★★☆☆☆
Het bestelde artikel past niet bij mij. Ongelooflijk lange retour- en terugbetalingtijden
Reviewer icon
Florence D. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/02/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Florence. Het spijt me dat het artikel niet paste en dat je ervaring zo slecht was. Van België naar Frankrijk is het normaal dat de retourtijd langer is dan in de plaatselijke winkel... Je retourpakket is op vrijdag 24 februari in Frankrijk aangekomen. Omdat het team niet in het weekend werkt (afgezien van logistiek), moet je wachten tot het begin van de week om je geld terug te krijgen. We zullen snel zijn, beloofd!
3/5
★★★☆☆
Ik heb de artikelen teruggestuurd, de maat is niet goed, voor de prijs van de broek dacht ik dat de jeans iets dikker zou zijn.
Reviewer icon
Mélissa G. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/02/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hoi Melissa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je bestelervaring met ons te delen. Afhankelijk van de onderdelen en modellen kunnen de maten van de jeans verschillen. Bovendien, als je dikte wilt, moet je kiezen voor jeans van 100% katoen, maar er zal weinig stretchcomfort zijn. Hier heb je gekozen voor een comfortabel model met minder katoen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via de chat op onze website als je vragen hebt voordat je bestelt. We kunnen je helpen om de juiste maat te kiezen voor het model dat je hebt gekozen. Fijne dag nog, het Toxik3 team?
3/5
★★★☆☆
Maat groot, te groot
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 11/01/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen naar aanleiding van je bestelling. Afhankelijk van de onderdelen en modellen kunnen de maten van de jeans variëren. Als je vragen hebt voordat je je bestelling plaatst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze chat op de website. We kunnen je helpen de juiste maat te kiezen voor het model dat je hebt gekozen. Fijne dag nog, het Toxik3 team?
2/5
★★☆☆☆
Mondial relay ligt ver van mijn huis in een probleemgebied. ik heb geen keuze tussen verschillende plaatsen om mijn pakket te ontvangen.
Reviewer icon
Muriel B. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/01/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Muriel, We begrijpen je probleem volledig. Maar helaas kunnen wij er niets aan doen... We hebben nog geen toegang tot de Mondial Relay-service, waarmee onze klanten het relaispunt van hun voorkeur kunnen kiezen. We hopen dat je je bestelling hebt kunnen ophalen en dat je ervan genoten hebt... Nog een fijne dag!
2/5
★★☆☆☆
Ik vind nergens waar ik het produkt terug kan stuuren.heb 2 broeken die niet goed waren,wil ze terug sturen.MAAR NAAR WELK ADRES KAN IK ZE VERSTUREN????dan kunnen jullie mij ook het geld terug storten.de retourbon heb ik kunnen uitprinten.GRAAG ANTWOORD AUB ???
Reviewer icon
Hilde S. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/01/2023 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo,Als je het retourlabel gebruikt, plak deze dan op de verpakking en geef het pakket af zonder te betalen.Retourneer anders met de vervoerder van uw keuze naar:Fashion City - Toxik3 (kavel 47 bis), 8/10 Rue de la Haie Coq - 93300 Aubervilliers. FRANKRIJKAlle informatie hier: https://www.toxik3.com/pages/f-a-qGoedendag,Het Toxik3 team ??
3/5
★★★☆☆
Levering en retour ok maar in de adre van de retour niet mogelijk van e hangar tegen een ander model omdat deze niet ging en van de klap verlies van de aanbieding promo heer van de terugbetaling en dus nieuwe bestelling volle pot
Reviewer icon
J C. (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo, het is natuurlijk mogelijk om je artikel gratis te ruilen. We staan ook klaar om naar je te luisteren via de online chatmodule op onze site. Of als je dat liever hebt, via e-mail: [email protected], om je te helpen een model te vinden dat misschien beter bij je past. We hopen van harte dat we het goed kunnen maken, want jouw comfort en de precisie van de pasvorm is onze prioriteit.Het Toxik3 team ??
3/5
★★★☆☆
HalloBestelling van 3 identieke broeken in verschillende kleuren. Ik wil u bedanken voor uw uitstekende service en voor uw uitstekende product.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié (acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 23/11/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Toxik3
Hallo Marge! Bedankt voor je feedback, hierdoor kunnen we ons dagelijks verbeteren zodat we je het allerbeste kunnen bieden. We zijn ons bewust van het probleem dat je hebt ondervonden en we zullen proberen het zo snel mogelijk te verhelpen! Nog een fijne dag toegewenst door het Toxik3 team!