9.3/10
★★★★★
op 16107 beoordelingen

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3/5
★★★☆☆
Goederen werden pas na twee verzoeken geleverd, hoewel ze al betaald waren.
Reviewer icon
Verifizierter Käufer(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Het pakket was eigenlijk vertraagd vanwege de vakantie.
3/5
★★★☆☆
HELDER
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De rasp doet zijn werk uitstekend, maar het object heeft veel gebreken: overal spetters; de bovenkant mist een dop met een gat en een cilinder erboven om appels in te doen; de cilinder aan de binnenkant van de rasp loopt vol en moet met de hand worden geleegd; de onderkant heeft een deurtje nodig om spetters tegen te houden, dat kan worden geopend om de cilinder schoon te maken; de stamper is nutteloos Ik heb de zwengel vervangen om een boormachine te kunnen gebruiken.
Reviewer icon
Compratore Verificato(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Goedemorgen, mijnheer Falletti. Bedankt voor uw verslag en uw waardevolle advies. We zullen het artikel verbeteren om het zo efficiënt mogelijk te maken. KLANTENSERVICE TOM PRESS ITALIË
3/5
★★★☆☆
Ik ontving mijn pakket een maand later en u vermeldde de verkeerde postcode.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Hoe vaak ik de doos en de instructies ook omdraai... Ik kan er niet achter komen waar mijn afzuigkap is gemaakt.... In Zweden ongetwijfeld.....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Je afzuigkap is afkomstig van een van de laatste Franse fabrikanten in de Elzas die Europese grondstoffen gebruikt.
2/5
★★☆☆☆
Ik heb een roestvrijstalen handmatige épépineuse N° REBER gekocht om klein fruit te persen (bramen, frambozen, enz.). Hij werkt helemaal niet, het vruchtvlees wordt niet geëvacueerd en blokkeert snel de vijzel (of het fruit nu rauw of gekookt is), zelfs als je maar heel kleine hoeveelheden per keer perst. Bedankt
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, aarzel niet om contact met ons op te nemen, ik heb je een e-mail gestuurd met wat advies en voorzorgsmaatregelen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen!
3/5
★★★☆☆
We ADVISEREN een 14-jarige middelbare scholier niet; als een volwassene is het resultaat dat deze scholier naar buiten komt met een jas die hem past; zeker heel goed; maar .... omdat hij moeite heeft met groeien zal hij deze maar 2 tot 3 maanden dragen .... en voor de prijs van jullie producten .... zullen we deze niet vervangen door de jouwe waardoor ook de begeleiders niet als ouderwets zullen worden gezien.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Site error, we maken geen kinderkleding.
3/5
★★★☆☆
Hallo, voor de bezorgdienst geen contact met de klant, we hadden geen informatie over de bezorging. De bezorger heeft de goederen bij de buren achtergelaten. Toen ik echter een e-mail stuurde naar de klantenservice van uw bedrijf, waren uw medewerkers niet erg vriendelijk en ze moesten moeite doen om naar uw klanten te luisteren. Met vriendelijke groet M Leblond
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, bedankt voor uw bestelling, zoals gewoonlijk hebben we de ontvangst van uw bestelling en de verzending ervan per e-mail bevestigd, u zou ze in uw mailbox moeten vinden. Aarzel niet om een account aan te maken op onze site, zodat u de voortgang van uw bestellingen, facturen, enz. kunt volgen.
2/5
★★☆☆☆
Probleem ondervonden op een azijnmaker, e-mail verzonden op 07/09/2016 over het onderwerp en onbeantwoord tot op heden;
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Er is een dossier geopend bij onze klantenservice en ik zal uw verzoek doorgeven zodat er snel contact met u kan worden opgenomen.
3/5
★★★☆☆
Onmogelijkheid om een betrouwbare levertijd (+ of - 1 week) te verkrijgen in het geval van een voorraadtekort.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bij levering waren de producten gebogen
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op 05 63 71 44 99 of [email protected].
2/5
★★☆☆☆
Belabberde verpakking - je kunt het niet bewaren als het eenmaal geopend is uit de plastic verpakking, echt belabberd - ik maak geen 25kg worsten in één keer, dus ik denk dat je het in een luchtdichte doos kunt doen.....
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Hallo, de darmen zijn ongeveer 12 maanden houdbaar in de koelkast in pekel.
3/5
★★★☆☆
Ik kocht een Reber roestvrijstalen dehydrator voor fruit en groenten. Dit apparaat mist echt kracht - het duurde 2 volle dagen om tomaten te drogen, even lang als in de zon op mijn terras.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lange levertijden
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De machine gaf ons geen voldoening bij gebruik van klein fruit (bramen), de zaden verstopten het filter en het moest gedemonteerd worden om gewassen te worden tijdens het persen...
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben tevreden over de aankoop die in januari is gedaan. Ik heb u echter gevraagd om mijn bankgegevens uit uw bestanden te verwijderen en dit per e-mail te bevestigen. En ik heb nog steeds uw bevestigingsmail niet ontvangen. Dat is helemaal niet serieus. Als gevolg hiervan heeft mijn bank alle betalingen aan u geblokkeerd.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
We slaan standaard en systematisch geen betalingsgegevens op. In het geval van creditcardbetalingen bewaren we deze zelfs niet bij ons en passeren ze alleen het betalingsplatform. Voor overschrijvingen beschikt alleen de bank over de bankgegevens van onze klanten. Sorry dat ik het niet kan bevestigen, maar dit is ons standaardbeleid.
3/5
★★★☆☆
Het product werd geleverd in een beschadigde kartonnen verpakking, en een element (thermometer) had gebroken glas, maar ik had het niet meteen door (dus ik heb geen contact opgenomen met de dienst na verkoop). Bovendien, aangezien het product gedemonteerd werd geleverd, waren sommige onderdelen geforceerd in elkaar gezet en was het vrij moeilijk om ze te verwijderen zonder krassen te maken (gelakte plaatstalen elementen van een Barbecook rookoven).
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Aarzel nooit om contact met ons op te nemen, zelfs niet na het evenement. Onmiddellijke melding heeft de voorkeur, maar we kunnen altijd iets doen.
2/5
★★☆☆☆
Als het op verkopen aankomt, is klantenservice effectief. Maar als het aankomt op verantwoordelijkheid nemen voor adviesfouten, is dat een andere zaak. Van gedachten veranderd 1 jaar".
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
wat we bedoelen met "tevreden of uw geld terug" is een regelrechte leugen
3/5
★★★☆☆
Goederen besteld op advies van iemand aan de telefoon ingebruikname niet mogelijk (voor het filteren van wijn)
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen over het opzetten ervan.
2/5
★★☆☆☆
Ik ontving een defect product en kreeg te horen dat ik het op eigen kosten moest terugsturen, wat ik deed en vroeg om een ander product of mijn geld terug. Zonder enige reactie of overleg werd mij hetzelfde product teruggestuurd, dat niet meer defect is maar mij nog steeds niet tevreden stelt, omdat het niet erg praktisch in gebruik is.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van tompress.com
Op
Je kunt je bestelling ook intrekken als de apparatuur in goede staat is en voldoet aan onze retourvoorwaarden (zie website).