★★★★★
op 7662 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Onvoldoende productinformatie en levertijden Gebrek aan keuze: modellen, kleuren ...
Niets te zeggen, maar wat de levering betreft, laat het te wensen over. Als ik had geweten dat er relaispunten in Ciney zaten, had ik me minder zorgen gemaakt. De rest is prima, niets op aan te merken 😉
De vervoerslocatie DPD wordt niet aanbevolen, omdat de leveringsdag niet wordt aangekondigd
De site is aangenaam, maar: - Wanneer het bestelde materiaal, hoewel aangegeven beschikbaar is, niet beschikbaar is, moet de klant per e-mail of sms worden gewaarschuwd zodat hij zijn bestelling eventueel kan wijzigen - Aan de andere kant zeer goede reactiviteit van de dienst die mijn mails ontving (Benjamin LARDINOIS) - De klant moet indien mogelijk per sms worden gewaarschuwd over de levering van het pakket op het relaispunt (de mijne was beschikbaar op het relaispunt vanaf vrijdagavond, maar om het te weten is het noodzakelijk om op de site van de follow-up van de bestellingen te gaan en dat werd pas op maandag aangegeven Cordialement
Bestelling geleverd: perfect maar er is een ernstig probleem met u en smartlife betreffende mijn Visa kaart die ik meerdere keren per week ZONDER enig probleem gebruik en dit doet me twijfelen om opnieuw bij u te bestellen.
De site is zeer goed ontworpen. Goede ergonomie, gemakkelijk te gebruiken. Ik ben echter erg teleurgesteld omdat het geleverde product niet overeenkomt met het bestelde product. Ik was erg teleurgesteld omdat het geleverde product niet overeenkomt met het product dat ik had besteld, het werd in het wit geleverd terwijl het in blauwachtig grijs werd aangeboden. Ik heb op de foto op deze kleurfout gewezen.
De link om geïnformeerd te worden over de levering werkte niet! Een echte schande.
Te lange levertijd
Ik kon de kortingscode (SLT51020E), geldig tot 2/08, niet invoeren toen ik mijn bestelling op 1/08 plaatste.
Ik kan mijn account nooit vinden door mijn e-mailadres in te voeren?
Goede functionele site maar niet erg leesbaar op order tracking en voorbereidingstijd of een gemiddelde beoordeling te slecht
De winkel had geen voorraad meer en de bestelling (luiers voor premature baby's) kwam te laat, want de baby was gegroeid!
Hoi, ik wilde alleen zeggen dat ik het niet heb gebruikt omdat het niet in mijn badkuip past...
Ik kreeg niet te horen wanneer de bezorger kwam. Hij belde me. Liet geen bericht achter voor het tweede bezoek. Ik was dus ook afwezig voor de tweede levering. Hij belde me en vroeg of hij het pakket bij een buurman kon achterlaten. Ik zei nee. Hij heeft het toch gedaan. Afgezien daarvan ben ik volkomen tevreden.
Mijn beoordeling is voor de hele service....van bestelling tot levering... Ik was erg teleurgesteld over de levering: er werd geen afspraak gemaakt voor de 1e presentatie - het was onmogelijk om de datum van de 2e presentatie op te volgen en te wijzigen (via de website van de dienstverlener - het leveringsnummer op de leveringsbon na de 1e presentatie werd niet herkend op de website van het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de levering).