★★★★★
op 9723 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ik heb er veel baat bij gehad. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service.
Het spijt ons te horen over dit probleem, maar het is niet onze verantwoordelijkheid en we kunnen er niets aan doen.
Met vriendelijke groet,
Lisa van Lampephoto.fr
Geweldig cadeau voor mijn tante die er erg blij mee was. Ik was een beetje teleurgesteld omdat de foto er uit zag als glas en het is plexi, maar verder geweldig.
We hopen je snel op onze site te zien voor nieuwe bestellingen.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Het spijt me, maar er is geen foto van het product op de website!
Ik dank u voor uw vertrouwen en wens u een goede dag.
Met vriendelijke groet, Thomas de lampephoto.fr
Goed gedaan.
Het is een goede offerte maar ik ben teleurgesteld omdat ik niet de juiste voet bij mijn fotolamp heb ontvangen (hij heeft geen usb poort en ik heb hem met besteld) Ik ben teleurgesteld over de ervaring
Kunt u de oorzaak van het probleem nader verklaren?
Je hebt een wekkerbasis besteld. Welke basis heb je gekregen? Als we een fout hebben gemaakt, zullen we die onmiddellijk herstellen.
Al onze cradles zijn USB, dus ik begrijp het detail niet in uw commentaar waar u zegt dat u er geen op uw cradle hebt.
Ik zie ernaar uit van u te horen om het probleem op te helderen en wens u een goede dag.
Ik hoop snel van u te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
De foto is niet gecentreerd, wat het enige minpunt is, maar het is toch vrij teleurstellend.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
De basis die ik ontving heeft een gleuf die te breed is voor het plexiglas. Ik moest dit compenseren door wat pellets aan de onderkant van het plexiglas te lijmen. De twee producten zijn van uw bedrijf.
Het spijt ons echt van dit ongemak.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar uw probleem en ik kan geen enkel spoor van uw klacht vinden. Je kunt contact met ons opnemen op [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem met de maat te bevestigen en dan sturen we je je bestelling of natuurlijk een nieuwe basis.
Tot snel.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Heel goed gelukt, maar de basis was defect, dus moest ik de basis terugsturen voor omruiling.
Ik verloor mijn pakket in de post, na 10 dagen had ik nog steeds niets, de klantendienst liet me nog eens 5 dagen wachten om de bestelling opnieuw te verzenden.
We zouden de lampen voor Kerstmis ontvangen, maar we kregen ze pas op de 31e. 12 dagen levertijd is te lang. De lampen zijn erg goed, mijn kinderen waren uiteindelijk blij. Maar het is een schande.
Bestelling kapot ontvangen, een tweede keer teruggestuurd maar te laat voor de verjaardag
Er staat niet dat de bluetooth speaker geen afstandsbediening heeft. Mooie lamp, maar teleurgesteld.