★★★★★
op 10504 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Site te ontvluchten, zo veel te kopen op Amazon, het is duurder, maar zonder geschiedenis!
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Betreurenswaardige klantenservice De levering was bijna 3 weken vertraagd door het Mondial Relay-systeem.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Hallo, ik gebruik nu voor de 2e maand zeecollageen en hyaluronzuur. Ik heb geen verandering in de huid van mijn gezicht of enige verbetering in mijn gewrichten opgemerkt. Ik blijf het gebruiken omdat ik het voor 6 maanden heb gekocht. Een beetje teleurgesteld.
Tevreden met mijn bestelling
Ik heb ze verteld dat ik problemen had met de capsules, maar ze bieden niet eens een retour- en terugbetaalservice.
Hallo, het pakket kwam 3 weken te laat aan en ik kreeg maar 20% korting op mijn volgende bestelling. Dus ik zal van product veranderen!
Na meer dan een maand behandeling zie ik nog geen resultaat!
In de doos ontbraken 60 capsules, ze erkenden dit maar deden niets, op het etiket stond 120 capsules, ze gaan een klant verliezen.
Nooit vergoed, ook al is de coli weer in omloop gekomen
Om af te vallen nam ik 3 weken lang afslanktabletten en door te sporten kwam ik 3 kg aan, ik raad het absoluut niet aan.
Ik kocht seresto halsband voor kat het werkt niet ik denk dat ze nep zijn
Ik heb geen enkele verbetering of groei gezien, behalve dat ik meer haar verlies dan voorheen. Eerlijk gezegd heb ik 1 maand verspild aan een kuur voor niets, en ik ben erg teleurgesteld.
Wat een verrassing was het om te ontdekken dat Nutrimea een fan is van Probiotic skinkflation: een vermindering van 50% van de hoeveelheid product in dezelfde verpakking gecombineerd met een prijsstijging van 22 centimes per capsule naar 63 centimes. +185% stijging!
HALLO, IK HEB DIT PRODUCT GEKOCHT NA EEN ADVERTENTIE OVER NATUURLIJKE ONKRUIDVERDELGERS EN WAT EEN VERRASSING WAS HET TOEN IK MIJN BESTELLING ONTVING.
Geen effect
CATASTROPHISCH
Ik had 2 dozen gekocht, halverwege de eerste kreeg ik buikpijn + diarree = dus ik stopte, contacteerde u voor een terugbetaling, u zei me: alleen de doos die niet geopend is, dus per post (want het is in België) kostte het me bijna evenveel als de doos = dus ik ging het niet terugsturen zodat u me £ 4 kon terugbetalen. Dus ik raadde een site aan die ik vroeger gebruikte, maar die uit Frankrijk komt.
The Sleep Complex is misschien niet geschikt voor alle organismen; voor mij was dat inderdaad het geval, want het gaf geen overtuigend effect. Dat is jammer.
Zeer goed
1e bestelling nooit ontvangen En de tweede had een open fles Ik kreeg de fles gelukkig terug Helaas zou ik niet aanraden
Ik wacht nog steeds op mijn pakket ... voor een 1e bestelling ben ik teleurgesteld. Vooral omdat ik dit product gewend ben .... begrijp ik de vertraging niet.
Probiotica zijn meestal effectief, vandaar deze nieuwe bestelling. De bezorger had echter een probleem, het was een erg warme dag en hij leverde om 18.00 uur (de bestelwagen had geen airconditioning en de verpakking was niet gekoeld). Als gevolg daarvan denk ik dat de probiotica (die levende organismen zijn) zijn gestorven in de hitte (normaal niet meer dan 25°C!) omdat er deze keer geen positief effect was, wat jammer is aangezien ik 5 doosjes heb! Ik ben duidelijk teleurgesteld!
Ik heb Co-enzym Q10 gekocht en neem nu al meer dan een maand 2 capsules per dag, zonder merkbare verandering.
Helaas veroorzaakte het product, dat 3 keer per dag werd ingenomen, verschillende hematomen zonder andere mogelijke oorzaak.
Biono service
Slecht
Na 15 dagen mijn bestelling nog niet ontvangen maar het stond wel op mijn rekening toen ik het meldde het had mijn bestelling niet geregistreerd maar het had wel mijn rekening gedebiteerd teleurstellend want ik ben een geweldige klant
Het werkt niet
WORST EXPERIENCE EVER, PRODUCT NIET ONTVANGEN Ik kocht een artikel op 17 september. De trackinglink in mijn e-mail en accountgegevens gaf aan dat de bestelling "VERZENDEN" was en deze status is NOOIT veranderd. Wat vreemd, dacht ik. Ik heb ze toen gemaild en ze antwoordden dat het artikel was aangekomen, maar was teruggestuurd omdat ik het niet had opgehaald. Ik stuurde ze het bewijs dat de status nooit was aangepast, dus ik was niet geïnformeerd om het artikel op te halen! Natuurlijk beloofde Nutrimea uiteindelijk om het artikel terug te betalen en niet de verzendkosten. TOTAAL EEN OPLICHTERIJ
Hallo, ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Ik had multivitaminen besteld en toen ik ze in het mandje legde, vergiste ik me en kocht ik Biotine. Na het bevestigen en betalen realiseerde ik me dat ik een fout had gemaakt. Ik heb ze meteen gemaild om de bestelling te annuleren en ze antwoordden dat dat niet mogelijk was!
Bestelling geannuleerd wegens voorraadtekort hoewel ik op hun site kon bestellen
Na een probleem bij het aanmaken van mijn account en de onmogelijkheid om mijn gegevens te wijzigen, heb ik het pakket niet ontvangen. Ik kreeg geen tegoedbon aangeboden, hoewel het pakket door de vervoerder was teruggestuurd.
Mijn bestelling is al meer dan een maand niet aangekomen en de klantenservice doet er niets aan.
HET PRODUCT HEEFT ME NOOIT BEREIKT
Ik besefte het pas nadat ik het had ontvangen, maar de prijs van melatonine is tussen maart en juli verdubbeld (60 capsules voor de prijs van 120). Voor dit soort product is dat gewoon schandalig. Ik zal de volgende keer voorzichtig zijn.
Het geeft je knoppen.
Zeer serieus goed product