★★★★★
op 10228 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb Co-enzym Q10 gekocht en neem nu al meer dan een maand 2 capsules per dag, zonder merkbare verandering.
Helaas veroorzaakte het product, dat 3 keer per dag werd ingenomen, verschillende hematomen zonder andere mogelijke oorzaak.
Biono service
Slecht
Na 15 dagen mijn bestelling nog niet ontvangen maar het stond wel op mijn rekening toen ik het meldde het had mijn bestelling niet geregistreerd maar het had wel mijn rekening gedebiteerd teleurstellend want ik ben een geweldige klant
Het werkt niet
WORST EXPERIENCE EVER, PRODUCT NIET ONTVANGEN Ik kocht een artikel op 17 september. De trackinglink in mijn e-mail en accountgegevens gaf aan dat de bestelling "VERZENDEN" was en deze status is NOOIT veranderd. Wat vreemd, dacht ik. Ik heb ze toen gemaild en ze antwoordden dat het artikel was aangekomen, maar was teruggestuurd omdat ik het niet had opgehaald. Ik stuurde ze het bewijs dat de status nooit was aangepast, dus ik was niet geïnformeerd om het artikel op te halen! Natuurlijk beloofde Nutrimea uiteindelijk om het artikel terug te betalen en niet de verzendkosten. TOTAAL EEN OPLICHTERIJ
Hallo, ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
Ik had multivitaminen besteld en toen ik ze in het mandje legde, vergiste ik me en kocht ik Biotine. Na het bevestigen en betalen realiseerde ik me dat ik een fout had gemaakt. Ik heb ze meteen gemaild om de bestelling te annuleren en ze antwoordden dat dat niet mogelijk was!
Bestelling geannuleerd wegens voorraadtekort hoewel ik op hun site kon bestellen
Na een probleem bij het aanmaken van mijn account en de onmogelijkheid om mijn gegevens te wijzigen, heb ik het pakket niet ontvangen. Ik kreeg geen tegoedbon aangeboden, hoewel het pakket door de vervoerder was teruggestuurd.
Mijn bestelling is al meer dan een maand niet aangekomen en de klantenservice doet er niets aan.
HET PRODUCT HEEFT ME NOOIT BEREIKT
Ik besefte het pas nadat ik het had ontvangen, maar de prijs van melatonine is tussen maart en juli verdubbeld (60 capsules voor de prijs van 120). Voor dit soort product is dat gewoon schandalig. Ik zal de volgende keer voorzichtig zijn.
Het geeft je knoppen.
Zeer serieus goed product
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Ik heb het pakket nog niet ontvangen. Graag advies
Biologische kurkuma, waarvan werd verondersteld dat het kracht zou brengen, had het tegenovergestelde effect
Tot nu toe goed
Geen verandering Teleurgesteld over de producten
Ik nam dit supplement een aantal dagen en eindigde met een gezicht vol puistjes en mee-eters onder de huid.
110€ Voor Niets
NIET TE KOOP! Bestelling incompleet!
De verzending duurde erg lang, plus het pakket arriveerde op het afleverpunt tijdens de feestdag van 15 augustus, dus het werd teruggestuurd naar de afzender...,
Volledig negatief vanuit alle oogpunten. Een product was verlopen en de bezorging door de koerier was zeer slecht. Ondanks het feit dat ik EUR 6,90 betaalde voor thuisbezorging, was ik door een fout bij het overtypen van mijn adres gedwongen om het pakket zelf op te halen bij de koerier GLS in Bari. Dit veroorzaakte ook veel ongemak door de afstand van mijn huis en de tijd die het in beslag nam. Ik wacht nog steeds op vergoeding van de gemaakte verzendkosten.
Problemen met lymfeklieren
Geen verandering
Bestelling nooit ontvangen. Ik raad dit ten zeerste af.
Ik kan er niet tegen. Ik heb reuma en het breekt me in tweeën! nog meer. Ik ben er na 3 weken mee gestopt.
Ik begrijp niet waarom de grootte van de fles niet overeenkomt met de inhoud. Het is een ondraaglijke verspilling van middelen.
Zeer schaars
Super snelle service
Geen verandering na inname van de capsules
Mala, nog steeds sinds de 18e en 27e heb ik het niet ontvangen.
Pésame trato la peor empresa que he conocido hastahora, compre tres potten de vitaminas una estaba apunto de caducar y una me ha dado alergia contactar con ellos vía e-gmail (que es la única opción) pasan dime y me dicen que si quiero q lo devuelva pero que los gastos de envío los tengo que pagar yo...aun así lo devolve todo en su día pagué 45€ con envío y todo mas 18€ gastos de devolución, después de todo solo me devuelven 22€ les envío un e-gmail pero lamentablemente ya no responden ESTAFADORES.
Ik bestel altijd probiotica. Deze keer vond ik dat het flesje niet helemaal vol was. SURPRISE: er zitten maar 30 tabletten in in plaats van 60 eerder, met dezelfde samenstelling. Natuurlijk staat er op de verpakking dat je een capsule per dag moet nemen, dus voor een maand. Op de oude fles (60 capsules) stond 2 per dag. De hoeveelheid is gehalveerd, net als de dosering, maar de prijs is niet veranderd. De prijs per fles is dus verdubbeld. Dit is schandalig. Ik zal geen probiotica meer bij jullie bestellen. Ik zal een brief sturen naar de verschillende consumentenorganisaties om dit misbruik aan te klagen.
Door een storing op de site kon ik de bestelling niet plaatsen.
Geen effect. Mail gestuurd naar klantenservice voor informatie over dosering en gebruik ===> RADIOSTILTE
Ik heb het product nooit ontvangen