★★★★★
op 10228 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Veel te lange levertijden (drie keer langer dan concurrenten): een echt nadeel als je een product NODIG hebt
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Bedankt nutrimea
Ik moest 2 weken wachten op mijn bestelling!
Erg lang wachten op levering
Ik heb mijn pakket niet ontvangen - u hebt het niet naar mij teruggestuurd omdat het naar de afzender is teruggestuurd.
Het bestelde product komt niet overeen met mijn bestelling (en met de eerder bestelde producten). Onvriendelijke klantenservice die me te kwader trouw uitlegde dat het product overeenkwam met mijn bestelling en met hun site (de naam en foto van het product zijn verschillend!) Ik bestel niet langer bij hen.
Ik ben niet tevreden over uw betrouwbaarheid en aftersalesservice. Ik bestelde 4 doosjes foliumzuur en kreeg uiteindelijk 4 doosjes hyaluronzuur, en uw aftersalesservice vertelde me dat ze mijn e-mails niet ontvingen - €50 weggegooid geld. Ik moest het via Amazon doen.
Maakt je misselijk...
Ik ben niet blij, de samenstelling is veranderd, maar de foto van het potje is nog steeds hetzelfde, dus het is niet duidelijk, wat misleidend is. Dat gezegd hebbende, kon ik de producten terugsturen en kreeg ik mijn geld terug.
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
De laatste tijd onclassificeerbaar! Laatste twee echt slechte ervaringen! Wacht nog steeds op een bestelling van 6/12/23! Negatief
Heb de resultaten nog niet gezien
Geen verandering
Zeer goed
De prijs van de biergist bleef ongewijzigd, hoewel de hoeveelheden werden teruggebracht van 200 naar 90 capsules... Wat een onaangename verrassing toen ik de producten ontving... Ik had voorzichtiger moeten zijn alvorens ze aan te bevelen. We kunnen bepaalde kostenstijgingen rechtvaardigen, maar op dit punt... Iedereen zal zijn eigen mening hebben.
Site te ontvluchten, zo veel te kopen op Amazon, het is duurder, maar zonder geschiedenis!
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Betreurenswaardige klantenservice De levering was bijna 3 weken vertraagd door het Mondial Relay-systeem.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Hallo, ik gebruik nu voor de 2e maand zeecollageen en hyaluronzuur. Ik heb geen verandering in de huid van mijn gezicht of enige verbetering in mijn gewrichten opgemerkt. Ik blijf het gebruiken omdat ik het voor 6 maanden heb gekocht. Een beetje teleurgesteld.
Tevreden met mijn bestelling
Ik heb ze verteld dat ik problemen had met de capsules, maar ze bieden niet eens een retour- en terugbetaalservice.
Hallo, het pakket kwam 3 weken te laat aan en ik kreeg maar 20% korting op mijn volgende bestelling. Dus ik zal van product veranderen!
Na meer dan een maand behandeling zie ik nog geen resultaat!
In de doos ontbraken 60 capsules, ze erkenden dit maar deden niets, op het etiket stond 120 capsules, ze gaan een klant verliezen.
Nooit vergoed, ook al is de coli weer in omloop gekomen
Om af te vallen nam ik 3 weken lang afslanktabletten en door te sporten kwam ik 3 kg aan, ik raad het absoluut niet aan.
Ik kocht seresto halsband voor kat het werkt niet ik denk dat ze nep zijn
Ik heb geen enkele verbetering of groei gezien, behalve dat ik meer haar verlies dan voorheen. Eerlijk gezegd heb ik 1 maand verspild aan een kuur voor niets, en ik ben erg teleurgesteld.
Wat een verrassing was het om te ontdekken dat Nutrimea een fan is van Probiotic skinkflation: een vermindering van 50% van de hoeveelheid product in dezelfde verpakking gecombineerd met een prijsstijging van 22 centimes per capsule naar 63 centimes. +185% stijging!
HALLO, IK HEB DIT PRODUCT GEKOCHT NA EEN ADVERTENTIE OVER NATUURLIJKE ONKRUIDVERDELGERS EN WAT EEN VERRASSING WAS HET TOEN IK MIJN BESTELLING ONTVING.
Geen effect
CATASTROPHISCH
Ik had 2 dozen gekocht, halverwege de eerste kreeg ik buikpijn + diarree = dus ik stopte, contacteerde u voor een terugbetaling, u zei me: alleen de doos die niet geopend is, dus per post (want het is in België) kostte het me bijna evenveel als de doos = dus ik ging het niet terugsturen zodat u me £ 4 kon terugbetalen. Dus ik raadde een site aan die ik vroeger gebruikte, maar die uit Frankrijk komt.
The Sleep Complex is misschien niet geschikt voor alle organismen; voor mij was dat inderdaad het geval, want het gaf geen overtuigend effect. Dat is jammer.
Zeer goed
1e bestelling nooit ontvangen En de tweede had een open fles Ik kreeg de fles gelukkig terug Helaas zou ik niet aanraden
Ik wacht nog steeds op mijn pakket ... voor een 1e bestelling ben ik teleurgesteld. Vooral omdat ik dit product gewend ben .... begrijp ik de vertraging niet.
Probiotica zijn meestal effectief, vandaar deze nieuwe bestelling. De bezorger had echter een probleem, het was een erg warme dag en hij leverde om 18.00 uur (de bestelwagen had geen airconditioning en de verpakking was niet gekoeld). Als gevolg daarvan denk ik dat de probiotica (die levende organismen zijn) zijn gestorven in de hitte (normaal niet meer dan 25°C!) omdat er deze keer geen positief effect was, wat jammer is aangezien ik 5 doosjes heb! Ik ben duidelijk teleurgesteld!