9.5/10
★★★★★
op 4144 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Slecht voor het moment
Reviewer icon
Jerome B.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/05/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Jérôme, je zending duurt een paar dagen langer dan normaal omdat het bestemmingsadres op Réunion ver weg is. We hebben de tracking gecontroleerd en het is al aangekomen in het magazijn op Réunion, dus je zult het snel ontvangen! Hier is het UPS trackingnummer: 1Z78F98V0499078065 Hartelijk dank en tot snel. Ignace
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
Reviewer icon
Cloee L.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 30/04/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Chloé. Ze hebben je bestelling niet kunnen leveren vanwege een onjuist adres. Het juiste adres is inmiddels doorgegeven zodat ze zo snel mogelijk kunnen leveren. Bedankt voor uw geduld. Ignacio, Manager Klantenservice.
1/5
★☆☆☆☆
Ik probeerde een omruiling aan te vragen in plaats van een retourzending vanwege kleurverwarring en kreeg de optie niet.
Reviewer icon
Juan José F.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/04/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Juan Jose, We hadden de kleur die u wilde niet beschikbaar toen we uw retourzending ontvingen, daarom hebben we een terugbetaling gedaan. Groeten, Sebas Manager Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Belabberd. Een andere transportaanbieder zou mijn beslissing over toekomstige aankopen ten goede komen.
Reviewer icon
Miguel Angel G.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/04/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Miguel, het spijt me voor de twee dagen vertraging in de levering van je board. Het board zat in één pakket, de grip in een ander, en GLS had ze gescheiden. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je nieuwe Slater-ontwerp! Vriendelijke groeten Sebas
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een surftas besteld die nooit is aangekomen.
Reviewer icon
Marco R.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 05/02/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Marco, onze excuses voor de vertraging in de levering van je bestelling, het is niet normaal dat het zoveel dagen duurt om te leveren. We hebben met het transportbedrijf gesproken en zij hebben bevestigd dat je bestelling wordt geleverd. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je surfcover. Ik wens je het allerbeste Laura
1/5
★☆☆☆☆
Ik zal niet opnieuw kopen na mijn slechte ervaring en ik raad het niemand aan. Ze geven geen oplossingen
Reviewer icon
Atanausu S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 09/02/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemiddag Batista, Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met je aankoop bij ons. We hebben je het board toegestuurd dat je bij ons gekocht hebt, een JS Monsta Box HyFi easy rider in 6'2. Zoals je kunt zien in de officiële JS catalogus die we je per e-mail hebben gestuurd, is er maar één Monsta Box model. Er is geen 2020 model en geen 2020 model. Desondanks, als deze surfplank je niet bevalt, kun je hem zonder problemen terugsturen, we helpen je graag een andere te kiezen of als je dat liever hebt, betalen we je je geld terug. Vriendelijke groeten Sebastian
1/5
★☆☆☆☆
Geen van de twee bestellingen is aangekomen, dit is ongelooflijk.
Reviewer icon
Santiago A.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/01/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Santiago, Het spijt ons te horen dat je je bestellingen nog niet hebt ontvangen. Sommige bestellingen naar de Canarische Eilanden hebben veel vertraging omdat de douane ze een tijdje tegenhoudt, en we weten niet waarom. Mijn collega Ignacio praat elke dag met ze om het probleem op te lossen. We hopen dat het snel wordt opgelost en dat je ze zo snel mogelijk kunt ontvangen en ervan kunt genieten. Vriendelijke groeten Laura
1/5
★☆☆☆☆
Te veel tijd voor de levering
Reviewer icon
Luiz Francisco S.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/01/2022 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Luiz, het spijt me heel erg voor de vertraging in de levering van je bestelling, ik heb net gesproken met het transportbedrijf en zij vertellen me dat het vandaag wordt geleverd. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je producten. Vriendelijke groeten Laura
1/5
★☆☆☆☆
Teleurstelling over dit bedrijf, ik bestel een wetsuit dat uiteindelijk niet de juiste maat heeft. Ik ga het terugsturen en betaal daarvoor!!!! En daar ben ik niet tevreden mee, ik ga naar het postkantoor en ze vragen me 10 euro voor de retourzending! Eén en niet meer! Uiteraard ga ik daar niet de volgende maat bestellen wetende dat als het niet past ik moet betalen voor het terugsturen! Ik zal er nooit meer bestellen, veel online surfshops zorgen voor de retourzendingen.
Reviewer icon
Mar C.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 28/12/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemiddag Mar, het spijt me te horen dat de maat die je hebt ontvangen niet de juiste is. Volgens onze algemene gebruiksvoorwaarden in sectie 8, retourzendingen en herroepingsrecht, zijn de retourkosten voor rekening van de klant, behalve bij bestellingen via PayPal. Ik leg het hier in detail uit https://www.mundo-surf.com/es/info/7-condiciones-generales-de-uso#punto8. Als je een andere maat wilt, kun je dat in het pakket aangeven en sturen we je die op onze kosten toe. Groeten Laura
1/5
★☆☆☆☆
Slechte ervaring met een horloge dat niet werkt. Na 2 maanden willen ze het product niet vervangen. Het werkt gewoon niet. En ze hebben een communicatie die lijkt op een advocaat met een klant. Ik heb veel moeite gedaan om ze te veranderen. Maar ze zeiden dat de prijs omlaag ging... dus verkopen ze dit horloge met kapotte batterij aan je om te communiceren met de hulp van Rip Curl. Boe!
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 18/10/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemiddag Juliana, Je horloge is twee maanden oud, je hebt nog garantie. Ik stuur je een link waar je kunt zien hoe je de garantie beheert met Rip Curl https://www.ripcurl.eu/en/help/warranty-care/watches.html Rip Curl repareert je horloge of ruilt het om voor een nieuwe als het niet gerepareerd kan worden. Aarzel niet om het ons te vragen als je een probleem hebt met het beheer.
1/5
★☆☆☆☆
Laatste keer. Service na verkoop FATAL....
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 08/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Oscar, U vroeg ons om garantie voor een paar laarsjes die u had gebroken omdat ze te klein waren (wat u mij per e-mail bevestigde) en we hebben ze toch omgeruild en niet voor de maat die u had gekocht, maar voor twee maten meer. Ik begrijp niet waarom je schrijft dat de dienst na verkoop slecht is geweest. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je nieuwe laarsjes. Vriendelijke groeten Laura
1/5
★☆☆☆☆
Komt niet overeen met wat er op de website staat (verzending-betaling).
Reviewer icon
Yehudi H.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 26/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Yehudi, het spijt me dat je voor je bestelling hebt moeten betalen voordat je het hebt ontvangen. Volgens de betalingsvoorwaarden surf eerst en betaal later wordt de klant een week nadat de bestelling is verzonden gefactureerd, maar omdat je op de Canarische Eilanden woont heeft het iets langer geduurd voordat het pakket op je adres aankwam en daarom hebben ze je eerder laten betalen. Ik heb zojuist gecontroleerd of je je pakket hebt ontvangen, ik hoop dat je ervan geniet. Met vriendelijke groet Laura
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bord gekocht, toen ik het betaald had kreeg ik te horen dat er geen voorraad was. Ik koos een andere en 10 dagen later ontdekte ik, omdat ik het vroeg, dat de vervoerder het bord kwijt was. Ik wacht nu op de terugbetaling.
Reviewer icon
Jaime O.(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 20/11/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Jaime, het spijt me voor wat er is gebeurd, het transportbedrijf bevestigt dat ze je surfplank hebben gevonden, maar het is beschadigd en ze kunnen het niet leveren in die staat. Ik ben zojuist overgegaan tot het terugbetalen van je bestelling. Dit is gebeurd met je surfplank gebeurt niet vaak, als je ons nodig hebt om je te helpen een soortgelijke plank te vinden staan we tot je beschikking. Met vriendelijke groet Laura
1/5
★☆☆☆☆
De zwaardplanken waren erg beschadigd toen ze aankwamen. De verpakking was helemaal niet effectief.
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 07/11/2021 
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Apparatuur besteld op 22/10, zogenaamd geleverd op 02/11 (bestelling niet verwerkt) maar nooit ontvangen. Het is nu 12/11 en er is nog steeds geen bord. Wat verwacht u?
Reviewer icon
Acheteur Vérifié(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/10/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Sébastien, Je pakket had op 5 november bij je bezorgd moeten worden. Aangezien je ons hebt laten weten dat je het pakket niet hebt ontvangen, doen we momenteel navraag bij de vervoerder. We moeten de transporteur een paar dagen de tijd geven voordat we het pakket als verloren of gestolen kunnen verklaren en over kunnen gaan tot terugbetaling of omruiling van de goederen. Bedankt voor je begrip, Sébastien.
1/5
★☆☆☆☆
De service van mundo surf is erg goed. Maar de bezorgservice is een ramp, de slechtste service waarmee ik heb moeten werken in de 15 jaar dat ik online over de hele wereld koop. Ze zouden van agentschap moeten veranderen, want de bezorging maakt deel uit van de service.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 04/10/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Sergio, We zien dat uw pakket op 4 oktober naar België is vertrokken, we hebben geprobeerd het op 8 oktober af te leveren maar er was niemand thuis, en het is uiteindelijk op 11 oktober afgeleverd. Kunt u mij vertellen welk probleem u had met GLS zodat ik het met hen kan bespreken? Groeten Sebas Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Product niet zoals getoond, onvriendelijk en niet behulpzaam personeel. Nooit meer!
Reviewer icon
Verified Buyer(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 02/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hallo Sven, de poncho Madness Coconut wordt geleverd met een tekening van de poncho, het is geen echte foto, daarom is het echte product niet precies zoals de tekening. We hebben zojuist een echte foto van de poncho toegevoegd, zodat dit niet meer zou moeten gebeuren met dit model. Wat onze medewerkers betreft, mijn collega Nacho heeft meer dan 20 e-mails van uw kant beantwoord, altijd met voorlichting en probeert zoveel mogelijk te helpen als hij kan, maar het spijt ons als u niet tevreden bent met de manier waarop hij het probleem met u heeft opgelost. Groeten Sebastian Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een product in één kleur besteld en dat is veranderd. Het excuus is dat het product standaard een foto in slechts één kleur toont, en dat dit in het winkelwagentje veranderd had kunnen worden. Natuurlijk moet ik verzendkosten betalen om het te veranderen, en niemand herstelt de fout.
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 03/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemiddag Julieta, We hebben je de koffer in Camokleur gestuurd, omdat je daar om gevraagd hebt, zoals je kunt zien op de factuur die we je per e-mail hebben gestuurd, of in het overzicht van je bestelling in je account. In het productblad, wanneer u de Camokleur kiest, ziet u de afbeelding van de koffer in Camokleur, het is allemaal correct. Als het echter niet de kleur is die u wilde, kunt u het zonder problemen naar ons terugsturen en zullen wij het geld terugstorten. Groeten Sebas Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
De bodyboardhoes was one size fits all en past niet op mijn 45 inch lichaam. De website gaf niets aan. Ik heb vrijdag gebeld en ik wacht nog steeds op een voorstel om de hoes om te ruilen, en ik denk natuurlijk dat ik die zelf moet betalen. Een teleurstelling om online op jullie website te kopen
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 01/09/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Goedemorgen Teodoro, Bodyboardhoezen zijn one size fits all, normaal gesproken past zelfs een 45'' hoes. Mijn collega Ignacio heeft je een aanbeveling gemaild voor een hoes die groter is dan de NMD hoes die je in eerste instantie hebt besteld. Je kunt de NMD hoes die niet past naar ons terugsturen en we zullen deze zonder problemen terugbetalen. Groeten Sebas Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Slechte levering
Reviewer icon
Comprador Verificado(acheteur vérifié)
Op
na aankoop van 22/07/2021 
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Mundo-Surf
Op
Hoi Jeroen, het spijt ons voor de fout met de levering van je bestelling. Zoals we aan de telefoon hebben besproken, halen we je koffer vandaag nog op en betalen we je terug zodra we deze hebben ontvangen. Met vriendelijke groet en veel succes Ignacio, After Sales Manager.