1001hobbies levert doorgaans stevige verpakking en snelle verzending, met duidelijke en zorgvuldige opvolging van bestelling tot levering, waardoor producten vaak op tijd en in perfecte staat aankomen. Klanten noemen meerdere keren een responsieve en professionele klantenservice, snelle verzending, en betrouwbaarheid bij levering, met ervaringen die variëren van uitstekende service en snelle levering tot zorgvuldige verpakking en compleet ontvangen artikelen. Daarnaast waarderen ze het ruime assortiment en duidelijke beschrijving bij het kiezen van producten, waarmee ze vaak hun verwachtingen overtreffen en tevreden zijn met de aankoop. Ook zijn er meerdere vermeldingen van goede prijs-kwaliteitverhouding en de mogelijkheid om opnieuw te bestellen, wat bijdraagt aan een positieve algehele ervaring.
Alle beoordelingen
R
Ricardo B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
Zeer goed
Vertaalde beoordelingen
J
Jan J.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
zeer tevreden
W
Wai-Yee L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/09/2026
Absoluut verschrikkelijke ervaring met 1001hobbies!!! Mijn bestelling van 2 september 2026 is tot op vandaag (21 september 2026) nog steeds niet ontvangen, terwijl er bevestigd is dat ik het uiterlijk op 9 september 2026 had moeten ontvangen. De reden voor deze vertraging is omdat 1001hobbies te incompetent is en een pakketautomaat locatie heeft aangeboden waarvan de lockers te klein zijn om mijn bestelde pakket in te doen. Hierdoor was er geen andere keuze dan dat mijn bestelling door de vervoerder terug gezonden werd naar 1001hobbies. Er is bevestigd dat 1001hobbies mijn bestelling retour heeft ontvangen en dat deze naar mij herzonden zal worden, maar tot op het moment dat ik deze review aan het schrijven ben heb ik nog steeds niets vernomen over de herzending. Ik heb zelf ontzettend veel acties ondernomen om te proberen mijn bestelling alsnog te ontvangen terwijl het door de vervoerder werd vastgehouden, maar helaas zonder succesvol resultaat. 1001hobbies reageert elke keer erg reactief en geven zij mij geen enkel gevoel dat er hoge prioriteit gegeven wordt aan het oplossen van deze onacceptabele situatie, die door hunzelf is veroorzaakt. Wat een beroerde service en afschuwelijke ervaring! Mocht er op deze review gereageerd worden, dan weet ik al dat er niets anders gezegd zal worden dan contact op te nemen via e-mail. Ten eerste vind ik 1001hobbies te laf om geen telefonische contacten op te nemen, terwijl er wel een telefoonnummer op de website vermeld wordt. Ten tweede: ik heb al vaak genoeg via e-mail mijn situatie beschreven en mijn onvrede laten weten! Reageer gewoon op mijn verzoek, neem eens een keer actie en zorg ervoor dat ik mijn bestelling ontvang!!!
Antwoord van 1001hobbies
Goedendag,
Het spijt ons dat u deze ervaring met uw bestelling heeft gehad en dat de herverzending niet zo snel is verlopen als verwacht. Onze excuses voor de ontstane problemen en het ongemak.
Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected], zodat wij uw dossier opnieuw kunnen bekijken en uw situatie kunnen opvolgen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
D
David G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
net ontvangen per post, heb het nog niet gebruikt.
Vertaalde beoordelingen
R
Rob D.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 22/08/2026
Mijn bestelling werd als ontvangen gemeld, maar daarna gingen er een paar weken voorbij zonder contact of levering. Ik heb een paar keer geschreven, maar kreeg geen antwoord. Mijn bestelling arriveerde uiteindelijk, maar de ervaring was niet positief.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo,
Het spijt ons voor de vertraging en de moeilijkheden die u heeft ervaren bij het ontvangen van een reactie over uw bestelling. We begrijpen uw teleurstelling en betreuren dat uw ervaring niet positief was.
We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] zodat we uw bestelling en uw ervaring in meer detail kunnen bekijken.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
J
Jacques P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
Serieuze site, snelheid van voorbereiding en verzending van de bestelling
Vertaalde beoordelingen
J
Jose Antonio M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
Ze geven me het afhaalpunt van mijn pakket niet
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo,
Het spijt ons dat u uw pakket niet heeft ontvangen en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] zodat we uw bestelling kunnen bekijken en u kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
O
Olivier M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/08/2026
Perfect
Vertaalde beoordelingen
P
Pascal S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/09/2026
heel goed
Vertaalde beoordelingen
M
Marco S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/09/2026
Ik ben zeer tevreden over zowel de professionaliteit als de beschikbaarheid die is getoond.
Vertaalde beoordelingen
G
Giovanni F.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 10/09/2026
Uitstekende service
Vertaalde beoordelingen
F
Frédéric B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 01/09/2026
Perfecte verpakking, correcte termijn
Vertaalde beoordelingen
A
Alberto M.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 28/08/2026
Ik heb 2 problemen gehad met een bestelling en heb nog steeds geen reactie van het bedrijf ontvangen, ondanks dat ik 3 e-mails heb gestuurd met meerdere foto's om alles wat ik hieronder aangeef te bewijzen. De verzenddoos arriveerde beschadigd en dit heeft ernstige gevolgen gehad voor een van de producten (modelkits) die erin zaten. Het tweede probleem is dat een van de producten die ik heb gekocht en betaald niet in de verzending was opgenomen. Mijn online factuur vermeldt een totaal van 9 producten. De leveringsbon die in de doos zat, vermeldde echter slechts 8, en een van de producten is niet ontvangen. Ik vraag om een vervanging of terugbetaling voor de twee aangetaste producten van mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo,
Het spijt ons voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling en het gebrek aan reactie op uw eerdere berichten. We begrijpen uw teleurstelling en verontschuldigen ons voor het ongemak.
We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] zodat we uw verzoek kunnen bekijken en u kunnen helpen met de aangegeven problemen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
R
Riccardo S.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 08/09/2026
Ontvangen defect artikel Verzend binnen 24 uur klacht en talrijke foto's Het is 8 dagen geleden en ik weet niets
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Goedemorgen,
Het spijt ons voor het probleem met het product en voor het gebrek aan reactie op uw verzoek. Onze excuses voor het ongemak en de wachttijden.
Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected], zodat we uw verzoek kunnen verifiëren en u kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
L
Livia P.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 02/09/2026
Ik had oorspronkelijk een cat's eye standbeeld in pre-order besteld dat ik nooit heb ontvangen. Terugbetaling was zo lang dat ik uiteindelijk voor een tegoedbon heb gekozen. De codes die voor de tegoedbon werden gegeven, werkten niet. Uiteindelijk, toen de bestelling kon worden geplaatst, werd een pakket naar mijn oude adres gestuurd. Ik heb uiteindelijk alles ontvangen, maar het was lang en ingewikkeld. Ik zal niet opnieuw bij jullie bestellen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo Livia,
Het spijt ons oprecht te horen dat uw ervaring met onze winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw situatie is inderdaad complex en we begrijpen uw frustratie.
We nodigen u uit om ons privé te contacteren via [email protected], zodat we samen kunnen werken aan een oplossing die voor u werkt.
Met vriendelijke groet,
Het team van 1001hobbies
O
Oscar S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 24/08/2026
Snelle oplossing voor voorraadproblemen, het transport heeft het pakket bij de eerste levering beschadigd, snel incident doorgegeven.
Vertaalde beoordelingen
D
Dominique R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 02/09/2026
Bestelling ontvangen op de afgesproken datum en pakket in goede staat. Heel goed
Vertaalde beoordelingen
H
Henk K.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 09/09/2026
prima verpakt,snelle verzending
C
Christian W.
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 09/09/2026
Extra betaald voor een DHL-levering, maar de levering werd gedaan door DPD zonder enige kennisgeving of terugbetaling van het extra betaalde geld.
Vertaalde beoordelingen
D
David L.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 09/09/2026
Ik vind het jammer dat de verpakkingsbijdrage niet serieuzer is (geen bescherming rond mijn aankoop)
Vertaalde beoordelingen
J
Jp J.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 30/08/2026
Vriendelijk en heeft zeer goede diversiteit aan bouwdozen.
L
Lukas M.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 29/08/2026
alles ok
Vertaalde beoordelingen
G
Giovanni Paolo N.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/09/2026
Beschikbaarheid
Vertaalde beoordelingen
J
Jean-Pierre G.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/09/2026
Perfect!
Vertaalde beoordelingen
L
Lionel G.
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/08/2026
Bestelling incompleet aangekomen. 2 telefoontjes naar de klantenservice en een e-mail gestuurd om terugbetaling te vragen van wat ontbrak. Geen nieuws of terugbetaling sinds 3 dagen.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo Lionel,
Het spijt ons oprecht te horen dat uw bestelling incompleet is aangekomen en dat u geen reactie van ons heeft ontvangen. Uw ervaring is erg belangrijk voor ons, en we willen dit probleem snel oplossen. We nodigen u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via [email protected], zodat we samen een oplossing kunnen vinden.
Met vriendelijke groet,
Het team van 1001hobbies
D
Daniel S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/09/2026
Uitstekend, klantenservice is top. Ik beveel aan.
Vertaalde beoordelingen
W
Wesley L.
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 29/08/2026
Geen antwoord gekregen op mijn bestelling.
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo,
Het spijt ons dat u geen reactie heeft ontvangen over uw bestelling. We begrijpen het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] zodat we uw verzoek kunnen bekijken en u verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
1001hobbies
G
Graziella P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 04/07/2026
Respect van de aangekondigde termijnen. Goede opvolging van de bestelling
Vertaalde beoordelingen
A
Alessandro P.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 20/08/2025
Serieuze onderneming en zeer concurrerende prijzen, uitstekende ervaring
Vertaalde beoordelingen
M
Mark T.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 18/08/2026
Alles kwam zoals verwacht.... er was geen verzendmelding, maar dat is niet zo erg
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Hallo Mark,
Heel erg bedankt voor uw geweldige recensie! We zijn blij te horen dat alles zoals verwacht is aangekomen, en we waarderen uw begrip met betrekking tot de verzendmelding. Uw tevredenheid betekent veel voor ons!
Met vriendelijke groet,
Het 1001hobbies Team
D
Don W.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/09/2026
De bestelling verliep soepel en de verzending en tracking waren geweldig. De herinnering om het pakket van mijn postkantoor op te halen was geweldig.
Vertaalde beoordelingen
B
Bernard J.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/08/2026
Zeer tevreden, ik kom terug
Vertaalde beoordelingen
J
Jaap V.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 03/09/2026
Kleinzoon is heel enthousiast
S
Stéphane B.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 06/09/2026
Zoals altijd snelle levering en producten van goede kwaliteit!
Vertaalde beoordelingen
G
Gianmarco R.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 08/09/2026
Snel en betrouwbaar
Vertaalde beoordelingen
J
Julián S.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 28/08/2026
Perfecte aankoop. Volledig aan te raden bedrijf
Vertaalde beoordelingen
A
Andreas O.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 22/08/2026
Over het algemeen verliep alles optimaal. De bestelling werd snel en betrouwbaar verzonden en de artikelen kwamen volledig en goed verpakt bij mij aan. Van de kant van 1001Hobbies is er daarom absoluut niets aan te merken. Alleen de verzenddienst DPD heeft weer eens voor problemen gezorgd: De zending werd in de gebruikelijke slechte kwaliteit van DPD naar een verkeerd afhaalpunt geleverd. Hierdoor moest ik me eerst bezighouden met het verkrijgen van mijn pakket. Voor toekomstige bestellingen zou ik daarom een andere verzenddienst willen. Afgezien daarvan ben ik zeer tevreden met 1001Hobbies en zou ik daar altijd weer bestellen.
Vertaalde beoordelingen
M
Mauro A.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/09/2026
Alles perfect
Vertaalde beoordelingen
D
Douglas C.
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 06/09/2026
Winkelen was extreem eenvoudig en je hebt alles wat ik mogelijk nodig heb voor mijn kleinkinderen. Betaalbare items maken het ook leuk. Het enige wat ik zou toevoegen is de hoeveelheid tijd die we moesten wachten op het item.
Vertaalde beoordelingen
G
Gabriele Z.
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 07/09/2026
Hallo
Vertaalde beoordelingen
Wij gebruiken cookies voor het meten van het publiek en het verbeteren van de gebruikerservaring.