Klantenbeoordelingen van 1001hobbies

Vertrouwenscertificaat
4,2 /5
Algemene beoordeling: 4,2 van 5
Gebaseerd op 41 157 gepubliceerde beoordelingen

Samenvatting van beoordelingen

1001hobbies levert doorgaans stevige verpakking en snelle verzending, met duidelijke en zorgvuldige opvolging van bestelling tot levering, waardoor producten vaak op tijd en in perfecte staat aankomen. Klanten noemen meerdere keren een responsieve en professionele klantenservice, snelle verzending, en betrouwbaarheid bij levering, met ervaringen die variëren van uitstekende service en snelle levering tot zorgvuldige verpakking en compleet ontvangen artikelen. Daarnaast waarderen ze het ruime assortiment en duidelijke beschrijving bij het kiezen van producten, waarmee ze vaak hun verwachtingen overtreffen en tevreden zijn met de aankoop. Ook zijn er meerdere vermeldingen van goede prijs-kwaliteitverhouding en de mogelijkheid om opnieuw te bestellen, wat bijdraagt aan een positieve algehele ervaring.

Alle beoordelingen

V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Bestelnr,SRAXM1Q2l. Artikel niet geleverd.Besteld 08.07.20
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
De verzending was erg traag en het duurde weken voordat mijn artikelen aankwamen. Dan teleurgesteld toen het eindelijk aankwam de schelp die kwam was duidelijk terwijl ik verwachtte een geschilderd een
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Kreeg wat ik bestelde in een tijdige kwestie ... Kreeg wat ik bestelde in een tijdige kwestie zelfs met de covid gaande duurde slechts een week van Frankrijk naar de staten wat meer heb je nodig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
delkits Beste klanten Hartelijk dank voor uw feedback! Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom essentieel voor ons en we zijn zeer geïnteresseerd! Met vriendelijke groet De klantenservice 1001 Hobbies
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Kreeg wat ik bestelde in een tijdige kwestie ... Kreeg wat ik bestelde in een tijdige kwestie zelfs met de covid gaande duurde slechts een week van Frankrijk naar de staten wat meer heb je nodig
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
delkits Beste klanten Hartelijk dank voor uw feedback! . Wij staan erop dat klanttevredenheid onze prioriteit is. Uw opmerkingen zijn daarom essentieel voor ons en we zijn zeer geïnteresseerd! Met vriendelijke groet De klantenservice 1001 Hobbies
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
GEBRUIK DIT BEDRIJF NIET! Nog steeds geen terugbetaling na 27 dagen te hebben gehoord dat ik er een zou krijgen, dit bedrijf is een lachertje, ze vertelden me dat ze mijn product al 2 weken hadden, toen stuurden ze het niet eens op en lieten me 27 dagen wachten op een terugbetaling, wat een lachertje!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Geachte klant, Kunt u ons de referentie van uw bestelling geven? Bedankt voor uw reactie, 1001Hobbies klantenservice
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
GEBRUIK DIT BEDRIJF NIET! Nog steeds geen terugbetaling na 27 dagen te hebben gehoord dat ik er een zou krijgen, dit bedrijf is een lachertje, ze vertelden me dat ze mijn product al 2 weken hadden, toen stuurden ze het niet eens op en lieten me 27 dagen wachten op een terugbetaling, wat een lachertje!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Geachte klant, Kunt u ons uw bestelreferentie geven? Bedankt voor uw reactie, 1001Hobbies' klantenservice
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Nog steeds geen geld terug na 27 dagen te hebben gekregen dat ik er een zou krijgen. Dit bedrijf is een grap en vertelde me dat ze mijn product al 2 weken hadden, het niet eens hadden opgestuurd en me vervolgens 27 dagen lieten wachten op mijn geld.
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Kreeg wat ik bestelde in een tijdige kwestie zelfs met de covid gaande duurde slechts een week van Frankrijk naar de Verenigde Staten wat meer heb je nodig
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
2 bestellingen geplaatst op deze site. Niets mis met de producten. Aan de andere kant wordt de leveringsdatum nooit gerespecteerd, je moet rekening houden met 1 week voor de levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
uw service is gewoon perfectbravo!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Zeer mooi model voor tieners
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Heel goed! Om het perfect te maken zouden we de verpakking van de pakketten moeten verbeteren, die worden soms slecht behandeld tijdens de levering!
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 3 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Enige probleem: levering een beetje traag
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Correct niets te klagen over snelle levering
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
Uitstekende site
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 27/07/2020
zeer goede site model en modelbouw serieus personeel die er alles aan doen om u uw bestelling snel ik hun site warmemen aanbevelen
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Heel mooi model en goede transactie. Ik raad de site aan
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Zeer goed bediend
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Zeer tevreden
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Ik ben tevreden over de reactiviteit van de dienst na verkoop en de ontvangen producten. Een klein nadeel: je moet geduld hebben
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Ik heb ontbrekende onderdelen in het model dat ik had gekocht, ontving het model op 13 juli nog steeds niet opgelost nu de 26e. Niet onder de indruk van de after sales support. Model kit was een Heller 1/125 schaal Ariane V slechts 40-delige kit, 12 stukken ontbreken (volledig sparren). Het�����s nu 11 augustus en nog steeds geen onderdelen, is verteld dat ze worden verzonden door 1001 model kits Vendor, die nog steeds om ze te sturen, totaal niet blij met de verkoop ondersteuning ontvangen, heb ik zelf contact 1001 om updates te krijgen. Wat geen vooruitgang lijkt te zijn
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Kwam op tijd aan, goed verpakt en zeer tevreden met het resultaat. Zal het zeker weer gebruiken.
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Snelle levering, echt waar voor je geld omdat het model dat ik ontving beter was dan verwacht.
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ik verzoek u mijn geld terug te storten. Mike Blough 616.238.2634
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Geachte heer, Volgens de transporteur is uw pakket geopend op 27/07/20 om 12:03. Bedankt om uw opmerking aan te passen. Met vriendelijke groet,
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ik verzoek u mijn geld terug te storten. Mike Blough 616.238.2634
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Geachte heer, Volgens de transporteur is uw pakket geopend op 27/07/20 om 12:03. Bedankt om uw opmerking aan te passen. Met vriendelijke groet,
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ik verzoek u mijn geld terug te storten. Mike Blough 616.238.2634
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Hallo tweede aankoop en altijd tevreden het pakket werd op tijd geleverd Ondanks dat het pakket slecht behandeld was ben ik erg blij. Hartelijk dank.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
De onderdelen zijn incompleet - de paden ontbreken.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Niets is perfect in deze wereld ...
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 26/07/2020
Perfect. Waar voor je geld en zeer snelle levering.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Zeer snel, mooi product Het enige probleem is dat je een tweede bestelling moet plaatsen voor de ?? verven Ze zouden erbij aangeboden moeten worden Anders r
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Bij mijn eerste bestelling was er een zeer grote vertraging, weliswaar tijdens de opsluitingsperiode, maar er was een gebrek aan communicatie. Bij de tweede bestelling was er veel verbetering, zowel wat betreft de levertijd als de beschikbaarheid van onderdelen.
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Nou... het was ingewikkeld, maar uiteindelijk werd er contact met me opgenomen door een verkoopmanager die alles goed deed. Het was
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 2 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Pakket snel ontvangen...echter verpakking niet erg discreet (bubbeltjesplastic) het pakket kan gestolen worden of zoals in mijn geval mijn zoon ontving het pakket alleen het was zijn verjaardagscadeau
Vertaalde beoordelingen
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Item kwam snel aan
Vertaalde beoordelingen
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Niets op aan te merken. Bestelling snel verwerkt en net zo snel verzonden.
Vertaalde beoordelingen
G
Geverifieerde Koper
Opmerking: 4 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Toevallig dat deze model redelijk normaal geprijsd is maar ik kom regelmatig vliegtuig bouwdozen tegen die 2x zo duur zijn elders goed voorbeeld is de Tamiya P28 Lightning1:48 scaal kost bij jullie €110- terwijl overal elders €65- Tot €69- zo ook de AirfixMosquito scaal 1:24 bij julle ver over de €200- terwijl je m elders kan kopen voorde helftdit valt me op met veel van jullie pakkettenwaarom is dit zo? Maar bestelde artikelen van mij zijn altijd zeer goed en snel geleverd dus dat is top Met vriendelijk gr
V
Verified Buyer
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Ongelooflijk slechte service Ik was van plan om verschillende dingen van hun site te kopen, maar na het zien van deze beoordelingen heb ik het eerst met één item getest. Ik betaalde voor de snelste verzendoptie en het duurde nog steeds meer dan 2 maanden. Nadat ik het pakket eindelijk had ontvangen, dacht ik dat ik de andere dingen die ik wilde wel kon bestellen, aangezien de eerste was uitgecheckt (zelfs met een belachelijke tijd). Maar een maand na mijn tweede bestelling kreeg ik een e-mail waarin stond dat de artikelen voor de verkeerde prijs waren besteld en ze verwijderden elk artikel dat ik had gekocht van hun website. Ze hebben er een maand over gedaan om me te laten weten dat ze een fout hebben gemaakt, en de terugbetaling is nog steeds niet geregeld!!! Ik vergat dit deel eerst ook toe te voegen... maar toen ik ze een vraag stelde via e-mail duurde het 4 dagen voordat ik antwoord kreeg en het antwoord was gewoon EEN DEEL VAN MIJN EIGEN VRAAG KOPIEGEPAST EN TERUGSTUREN NAAR MIJ. IK RAAD DEZE SITE TEN ZEERSTE AF!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste meneer, U vraagt de terugbetaling van uw 2 bestellingen. We doen de terugbetaling 14 dagen voor uw bestelling. Het spijt ons, maar onze leverancier heeft ons uitgelegd dat hij een fout heeft gemaakt met betrekking tot de prijs van het product. Dus we konden niets veranderen, en het spijt ons. vriendelijke groeten Customer care 1001hobbies
A
Acheteur Vérifié
Opmerking: 1 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Ongelooflijk slechte service Ik was van plan om verschillende dingen van hun site te kopen, maar na het zien van deze beoordelingen heb ik het eerst met één item getest. Ik betaalde voor de snelste verzendoptie en het duurde nog steeds meer dan 2 maanden. Nadat ik het pakket eindelijk had ontvangen, dacht ik dat ik de andere dingen die ik wilde wel kon bestellen, aangezien de eerste was uitgecheckt (zelfs met een belachelijke tijd). Maar een maand na mijn tweede bestelling kreeg ik een e-mail waarin stond dat de artikelen voor de verkeerde prijs waren besteld en ze verwijderden elk artikel dat ik had gekocht van hun website. Ze hebben er een maand over gedaan om me te laten weten dat ze een fout hebben gemaakt, en de terugbetaling is nog steeds niet geregeld. !!!! Ik vergat dit deel eerst ook toe te voegen... maar ook toen ik ze een vraag stelde via e-mail duurde het 4 dagen voordat ik antwoord kreeg en het antwoord was gewoon EEN DEEL VAN MIJN EIGEN VRAAG KOPIEGEPAST EN TERUGGELEVERD. IK RAAD DEZE SITE TEN ZEERSTE AF!!!!!
Vertaalde beoordelingen
Antwoord van 1001hobbies
Beste meneer, U vraagt de terugbetaling van uw 2 bestellingen. We doen de terugbetaling 14 dagen voor uw bestelling. Het spijt ons, maar onze leverancier heeft ons uitgelegd dat hij een fout heeft gemaakt met betrekking tot de prijs van het product. Dus we konden niets veranderen, en het spijt ons. vriendelijke groeten Customer care 1001hobbies
V
Verified Buyer
Opmerking: 5 van 5
na een aankoop van 25/07/2020
Ik was van plan om verschillende dingen van hun site te kopen, maar na het zien van deze beoordelingen heb ik het eerst met één item getest. Ik betaalde voor de snelste verzendoptie en het duurde nog steeds meer dan 2 maanden. Nadat ik het pakket eindelijk had ontvangen, dacht ik dat ik de andere dingen die ik wilde wel kon bestellen, aangezien de eerste was uitgecheckt (zelfs met een belachelijke tijd). Maar een maand na mijn tweede bestelling kreeg ik een e-mail waarin stond dat de artikelen voor de verkeerde prijs waren besteld en dat ze elk artikel dat ik had gekocht van hun website hadden verwijderd. Ze hebben er een maand over gedaan om me te laten weten dat ze er een zooitje van hebben gemaakt EN DE TERUGBETALING IS NOG NIET TERUGBETALD!!! Ik vergat dit deel eerst ook toe te voegen... maar toen ik ze een vraag stelde via e-mail duurde het 4 dagen voordat ik antwoord kreeg en het antwoord was gewoon EEN DEEL VAN MIJN EIGEN VRAAG KOPIEGEPAST EN TERUGSTUREN NAAR MIJ. IK RAAD DEZE SITE TEN ZEERSTE AF!!!!!
Vertaalde beoordelingen