9/10
★★★★★
op 13975 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Ontvangen product defect en Wesco zegt dat het product niet van hen komt

User icon
Oceane S.
Op
na aankoop van 03/11/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Uw feedback heeft ons in staat gesteld om te realiseren dat er een wijziging van referentie is geweest bij onze leverancier. We zullen daarom de productfiche op onze website bijwerken. Ondertussen heeft onze klantenservice uw klacht ontvangen en zal het nodige doen om het product naar u terug te sturen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons terug te komen. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Aankomstbarrière beschadigd en nog steeds geen reactie van de klantenservice

User icon
Crèche Les P'tits Loups -.
Op
na aankoop van 06/11/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg sorry voor het kwaliteitsprobleem met de barrière en willen onze oprechte excuses aanbieden. We nodigen u uit om een klacht in te dienen op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referentie en voeg een foto van het beschadigde deel toe). We danken u bij voorbaat voor deze informatie. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om u een ervaring te bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Doos met klei aangekomen gebroken. Geen bescherming om schokken te voorkomen. Dus, ik zal dit cadeau niet voor Kerstmis geven. Teleurgesteld

User icon
Marie-claire B.
Op
na aankoop van 23/11/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons voor het beschadigde product en wij bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te bieden, nodigen wij u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de referentie en voeg een foto van het beschadigde product toe). Wij betreuren deze situatie en hopen de kans te krijgen om u een volledig bevredigende ervaring te bieden bij uw volgende bestelling. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Het aangekomen materiaal was beschadigd.

User icon
Mairie De Ballainvilliers -.
Op
na aankoop van 03/10/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het beschadigde materiaal tijdens het transport. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen. Wij nodigen u uit om hen de laatste ontbrekende elementen door te geven, zodat uw dossier zo snel mogelijk kan worden behandeld (foto's van de beschadigde producten). Wij danken u bij voorbaat en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens een volgende ervaring op onze site. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Artikelen die niet in de tijd standhouden

User icon
Csc Maison Pour Tous -.
Op
na aankoop van 29/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn oprecht bedroefd te horen dat onze producten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Kwaliteit en duurzaamheid staan centraal in onze verplichtingen, en we willen de situatie zo goed mogelijk begrijpen om u te helpen. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op 05 49 800 166 om met u te praten over de problemen die u heeft ondervonden en de meest geschikte oplossing te vinden. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Voor een eerste bestelling ontvang ik een tapijt in plaats van 2 matrassen... Zeer ontevreden, ik wacht nu op een commerciële geste voor het verlies van tijd en de veroorzaakte verstoring.

User icon
Charlotte M.
Op
na aankoop van 01/11/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht sorry voor de fout die is gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling en bieden opnieuw onze excuses aan. Onze klantenservice heeft de verzending van de conforme producten geregeld en we hopen dat ze u volledig tevreden zullen stellen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Het pakket is nog steeds niet geleverd ondanks 2 herinneringen

User icon
Ecole Chomel -.
Op
na aankoop van 20/10/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van de situatie door een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor de vertraging in de levering van uw bestelling en we bieden onze oprechte excuses aan. We hebben uw bestelling opnieuw verzonden, deze zal u zo snel mogelijk bereiken. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

We hebben het beschadigde materiaal ontvangen, we hebben een e-mail gestuurd en gebeld... niemand heeft ons geantwoord.... Zeer teleurgesteld...

User icon
Mam Ti Laouen -.
Op
na aankoop van 14/10/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent en we willen onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en heeft u een oplossing aangeboden als compensatie. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en u een onberispelijke ervaring te bieden tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Vier pakketten zijn net afgeleverd (stepjes). Hoewel de pakketten in goede staat zijn, laten ze kleine metalen stukjes los. We hopen dat er niets ontbreekt!

User icon
Ecole Maternelle Publique E.
Op
na aankoop van 13/10/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Hallo, We hebben enkele problemen gehad met de vervoerder, dit kon worden opgelost maar na meerdere weken wachten.

User icon
Sandrine B.
Op
na aankoop van 29/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons voor de moeilijkheden die u heeft ondervonden en we willen onze oprechte excuses aanbieden. We danken u voor uw geduld en hopen de kans te krijgen om u een betere ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Hallo Tevreden met mijn aankoop maar niet met de levering De chauffeur heeft zich niet aan de gegeven instructies gehouden en daardoor is de matras beschadigd

User icon
Ludivine L.
Op
na aankoop van 15/10/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht dat de levering op deze manier is verlopen en wij bieden onze excuses aan. Uw feedback is doorgegeven aan onze logistieke dienst zodat er een herinnering kan worden gestuurd naar de betrokken vervoerder. Onze klantenservice staat voor u klaar als u een klacht wilt indienen over uw beschadigde artikel. U kunt hen bereiken op het adres [email protected] met vermelding van uw ordernummer, de betreffende referentie en door een foto van het beschadigde product bij te voegen. We hopen, ondanks deze teleurstellende ervaring, u opnieuw op onze site te mogen verwelkomen. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Snelle levering en producten in goede staat, ook al komt een product niet overeen met de afbeelding op de site

User icon
Usep -.
Op
na aankoop van 04/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We zijn sorry voor dit verschil tussen onze site en het ontvangen product. Er is inderdaad een wijziging geweest aan de leverancierskant. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de afbeelding van onze productfiche overeenkomt met de werkelijkheid en dat er geen verrassingen zijn voor toekomstige kopers. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

User icon
Tatiana U.
Op
na aankoop van 25/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor de vertraging in de levering die u heeft ervaren en wij bieden onze oprechte excuses aan. Volgens de vervoerder is uw pakket op 17/10 geleverd. We hopen dat de ontvangen producten u volledig tevreden stellen ondanks deze tegenslag. We hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr en u de kans te geven om een volledig tevredenstellende ervaring te hebben bij een volgende bestelling. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Verpakking te volumineus. Mijn bestelling zwierf gelukkig zonder schade erin.

User icon
Patrice P.
Op
na aankoop van 04/10/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen uw opmerking over de grootte van de verzenddoos en delen uw bezorgdheid. Bij Wesco nemen we verschillende maatregelen om onze afval te verminderen, met name die gerelateerd aan verpakkingen. In het geval van het boek dat u heeft besteld, waren de afmetingen echter een reden om een grotere doos te gebruiken om de bescherming tijdens het transport te waarborgen. We hebben uw opmerking doorgegeven aan onze RSE-afdeling die verantwoordelijk is voor de continue verbetering van onze milieubeleid. We danken u voor uw betrokkenheid en hopen u binnenkort weer te verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Bestelling ok! jammer van de verspilling van verpakking (grote doos voor 1 puzzel) kwaliteit van de tunnel moet in de tijd worden bekeken maar lijkt erg dun

User icon
- S.
Op
na aankoop van 17/07/2025
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De levering is naast de vuilnisbakken gegooid en is verloren gegaan in een dienst en er ontbreekt een pakket met een stok en ik heb geen ontvangstbewijs van de levering

User icon
Ugecam Le Cerrsy -.
Op
na aankoop van 15/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons oprecht dat de levering op deze manier is verlopen en wij bieden onze oprechte excuses aan. Om het probleem van het ontbrekende pakket snel op te lossen, nodigen wij u uit om te schrijven naar [email protected] (met vermelding van uw ordernummer en de niet geleverde referenties). Wij danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen de kans te krijgen om u een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Een contact met een verkoper voor advies zou welkom zijn! De site is gemakkelijk tot aan de bestelling met een administratieve opdracht. Daar loop ik vast en ga ik via e-mail naar de klantenservice; Ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van de banken, stoelen, tapijten... die minder robuust zijn dan een paar jaar geleden! Fijne dag verder.

User icon
Les Moussaillons -.
Op
na aankoop van 08/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden bij het afronden van uw bestelling op onze site. Onze klantenservice is bereikbaar op 05 49 800 166 om u te helpen bij het navigeren of plaatsen van een bestelling, aarzel niet om ons te benaderen bij de minste vraag. Betaling per administratieve opdracht is inderdaad gereserveerd voor overheden, maar het is mogelijk om de optie 'Ik ben niet de factuurontvanger' te selecteren en de bestelling te betalen met een verbintenisbon. Wat betreft uw gevoel over de kwaliteit van onze producten, verzekeren wij u dat we volledig aandacht besteden aan hun robuustheid, veiligheid en duurzaamheid. Als u een defect op een artikel constateert, is onze klantenservice bereikbaar op het adres [email protected] en zal uw verzoek in behandeling nemen. We bedanken u oprecht voor uw loyaliteit en het vertrouwen dat u in Wesco heeft gesteld door de jaren heen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Hallo, zou het mogelijk zijn om ons van tevoren te waarschuwen wanneer een artikel dat op een offerte staat niet meer beschikbaar is, zodat we het eventueel kunnen vervangen of een vervangend artikel kunnen voorstellen. Want de bestelling is dan incompleet en later is het niet mogelijk om alleen met het bedrag van het ontbrekende artikel of artikelen opnieuw te bestellen.

User icon
Communauté De Communes Du Val De Sully -.
Op
na aankoop van 22/09/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

2 artikelen besteld 1 alleen aangekomen

User icon
Deborah D.
Op
na aankoop van 24/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van de situatie. We bieden onze oprechte excuses aan voor de gedeeltelijke levering van uw bestelling. Onze klantenservice heeft al de herverzending van het ontbrekende pakket gestart. We danken u voor uw begrip en hopen u de kans te geven om een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Laatste aankoop bij Wesco niet succesvol. Het gaat om een set van 10 thermometers voor de leerlingen. Geen enkele geeft dezelfde temperatuur aan, hoewel ze onder dezelfde omstandigheden zijn geplaatst. Moeilijk om experimenten en een wetenschappelijke benadering te ondernemen met dit soort materiaal.

User icon
Association Icare -.
Op
na aankoop van 23/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry voor de genoemde kwaliteitsgebreken en willen u onze oprechte excuses aanbieden. Onze klantenservice heeft uw klacht in behandeling genomen en u heeft de procedure gekregen om de defecte producten naar ons terug te sturen. Daarnaast informeren we onze kwaliteitsdienst om deze referentie te controleren. We hopen u de kans te geven om een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Bij de levering ont we een artikel gemist van de twee bestelde.

User icon
Estelle D.
Op
na aankoop van 24/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te waarschuwen door een beoordeling achter te laten. Onze oprechte excuses voor de onvolledige levering van uw bestelling. Onze klantenservice heeft de verzending van het ontbrekende pakket geregeld. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen u de kans te geven om een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Ik heb maar vier pakketten ontvangen van de 5....

User icon
Fabiola J.
Op
na aankoop van 22/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van de situatie. Onze oprechte excuses voor de gedeeltelijke levering van uw bestelling. Onze klantenservice is in contact met de vervoerder om het ontbrekende pakket te lokaliseren. We betreuren dit ongemak dat buiten onze controle ligt en doen ons best om de situatie zo snel mogelijk op te lossen. Voor vragen staan we voor u klaar op 05 49 800 166. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

De bestelde kleuren waren niet de geleverde. Probleem met het boren van gaten voor een meubel

User icon
Ctre D'ailhaud Castelet -.
Op
na aankoop van 09/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring heeft laten weten. We zijn erg sorry voor de problemen die u heeft ondervonden en bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te kunnen bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referenties en voeg foto's van de ontvangen producten toe). Tegelijkertijd hebben we uw feedback over het boren doorgegeven aan onze kwaliteitsdienst zodat er een controle van de voorraad kan plaatsvinden en we kunnen verzekeren dat het een geïsoleerd geval is. We danken u bij voorbaat voor uw informatie en hopen u de kans te geven om een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Pakket in de regen op een verkeerd adres in de tuin gegooid zonder te bellen of contact met me op te nemen. Beschadigd pakket hersteld dankzij de vriendelijkheid van de buren, onterecht tarief voor GLS-dienst. Zou graag een commerciële geste accepteren. Pornon MLaure voor KidiJeux.

User icon
Marie-laure P.
Op
na aankoop van 16/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw onvrede en willen onze oprechte excuses aanbieden omdat de bezorgdienst niet aan onze verplichtingen heeft voldaan. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een commerciële geste voor te stellen. We danken u bij voorbaat voor uw beschikbaarheid en hopen u de kans te geven om een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Te lange verzendtijd!

User icon
Grégoire D.
Op
na aankoop van 06/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Na controle blijkt dat de levering van uw bestelling binnen de aangekondigde termijn heeft plaatsgevonden, zoals zichtbaar in uw orderbevestiging. We hopen dat, ondanks deze indruk van een lange termijn, het product u volledig tevreden stelt en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Pakket uit de vrachtwagen zonder voorzichtigheid gelanceerd.

User icon
Les Camazous -.
Op
na aankoop van 05/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We bieden onze oprechte excuses aan omdat de leveringsservice niet aan onze kwaliteitsbelofte heeft voldaan. We hebben uw beoordeling doorgegeven aan onze logistieke dienst zodat de nodige stappen bij de betrokken vervoerder kunnen worden ondernomen. We hopen dat de ontvangen producten u tevredenstellen en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb mijn artikelen ontvangen zoals afgesproken. Maar de zitting van een stoel was beschadigd. Jammer...

User icon
J'peux Pas J'ai Crèche -.
Op
na aankoop van 10/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons voor het kwaliteitsprobleem met een van de stoelen en we bieden onze oprechte excuses aan. Om u een oplossing te kunnen bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer, de betreffende referentie en voeg een foto van het beschadigde product toe). We danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen u een onberispelijke ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Beschadigde meubels, een incomplete set wielen

User icon
Mairie Ploemeur -.
Op
na aankoop van 28/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van de situatie door een recensie achter te laten. Onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. Om u een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw bestelnummer, de betreffende referenties en voeg foto's van de beschadigde producten toe). Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen u de kans te bieden om een volledig bevredigende ervaring te hebben tijdens uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Het product lijkt erg kwetsbaar omdat bij het hanteren de onderdelen loskomen. Bovendien ontbreekt er een van de verzwaarde voeten bij de ontvangst van mijn bestelling.

User icon
Sandrine M.
Op
na aankoop van 01/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte stelt van de situatie. Onze excuses voor de kwaliteit van het product die niet aan onze verplichtingen heeft voldaan. Om u een oplossing te bieden, nodigen wij u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vergeet niet uw bestelnummer, de betreffende referentie te vermelden en een foto van het niet-conforme product bij te voegen). Wij danken u bij voorbaat voor deze informatie en hopen uw vertrouwen terug te winnen bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Producten conform maar trage levering

User icon
Stéphanie M.
Op
na aankoop van 03/09/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Na controle is uw pakket inderdaad geleverd binnen de aangekondigde termijnen bij uw orderbevestiging. We hopen dat, ondanks deze wachttijd, uw artikelen u tevreden stellen en dat we de kans krijgen u een meer bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Leveringstermijnen niet gerespecteerd Uitleg voor de zeer slecht gemaakte riemen Product aangekomen verpakt in een grote plastic zak, niet eens in karton

User icon
Cabinet D'orthophonie -.
Op
na aankoop van 21/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze oprechte excuses voor het niet naleven van de leveringstermijn en we begrijpen uw ontevredenheid volledig. Uw feedback over de montage van de riemen is doorgegeven aan ons ontwerpteam. We hopen dat de ligstoel u desondanks tevreden zal stellen in gebruik en we kijken ernaar uit u weer te zien bij een volgende bestelling. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

De kleur lichen is echt heel mooi. De transporttijd was langer en het tapijt is gevouwen en niet opgerold, dus het vertoont sporen.

User icon
Alycia N.
Op
na aankoop van 26/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw onvrede volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans zult geven om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Als ik had geweten dat de verzending van het artikel 10 dagen zou duren, had ik ergens anders besteld.

User icon
Pauline J.
Op
na aankoop van 31/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Na controle is uw pakket inderdaad binnen de aangegeven termijn bij u afgeleverd tijdens uw orderbevestiging. We hopen dat, ondanks deze wachttijd, uw artikelen u tevredenstellen en dat we de kans krijgen om u een meer bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Beschadigde lichtbalk ontvangen aan de zijkant ... gezien de prijs is dit niet acceptabel.

User icon
Terre Des Fleurs -.
Op
na aankoop van 26/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat uw product beschadigd is aangekomen en wij bieden onze oprechte excuses aan. Ondanks de zorg die aan de voorbereiding van onze bestellingen wordt besteed, kan het gebeuren dat er tijdens het transport onvoorziene omstandigheden optreden. Om u een oplossing te kunnen bieden, nodigen wij u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer en voeg een foto van het beschadigde product toe). In afwachting van uw reactie wensen wij u een zeer fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Bestelling geplaatst in juni voor 29 augustus. Een deel van de bestelling is met een paar dagen vertraging aangekomen en het andere deel van de bestelling is nog niet aangekomen.

User icon
Ecole Primaire -.
Op
na aankoop van 02/07/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze oprechte excuses voor de gedeeltelijke levering van uw bestelling. Onze klantenservice volgt uw dossier en doet het nodige zodat de ontbrekende artikelen u zeer binnenkort bereiken. We betreuren deze situatie oprecht en hopen u een volledig bevredigende ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Goed product maar te laat geleverd met nul communicatie

User icon
Fanny G.
Op
na aankoop van 21/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses voor de langere levertijd dan verwacht en we begrijpen uw ontevredenheid volledig. Deze vertragingen zijn uitzonderlijk en zijn te wijten aan een vertraging in de verzending van uw bestelling. We willen u verzekeren dat onze teams alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hopen dat u, ondanks deze tegenslag, ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Product van zeer goede kwaliteit en conform de beschrijving. Echter 3 sterren vanwege vertraging op de aangekondigde leverdatum bij de aankoop, beschadigd pakket en blijkbaar zonder zorg vervoerd, maar gelukkig intacte inhoud, en tenslotte ontbreekt er een bout van de 8 verwachte om deze tafel te monteren.

User icon
Gerard M.
Op
na aankoop van 21/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons dat uw pakket de ontberingen van het transport heeft ondervonden en we willen onze excuses aanbieden voor de vertraging in de levering. Voor het ontbrekende onderdeel nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (vermeld het bestelnummer, de betreffende referentie en het ontbrekende onderdeel) zodat we dit probleem kunnen oplossen. We danken u voor uw loyaliteit en geduld. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Levertijden veel te lang voor artikelen op voorraad

User icon
Delphine C.
Op
na aankoop van 24/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Na controle in onze systemen is de levering van uw bestelling inderdaad binnen de aangekondigde termijn uitgevoerd, zelfs met een dag eerder. We hopen dat, ondanks deze indruk van een lange termijn, de producten u volledig tevreden stellen en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Bestelling ontvangen na de schoolvakantie terwijl deze begin juni was geplaatst...

User icon
Ecole Pablo Picasso -.
Op
na aankoop van 05/06/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat de levertijd niet is gerespecteerd en wij bieden onze oprechte excuses aan. We begrijpen uw frustratie, vooral omdat de terugkeer een belangrijke periode is voor een school. Na controle hebben we vastgesteld dat er een vertraging was in de voorbereiding van uw bestelling, gevolgd door tijdelijke opslag (tijdens de sluiting van de school voor de vakantie) en uiteindelijk een langere verzending dan verwacht. We hopen dat u ons de kans geeft om u volledig tevreden te stellen bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Gebrek aan informatie over de leverdata. Moeilijkheden om de commerciële of klantenservice telefonisch te bereiken, mijn online hulpverzoek heeft dagen geduurd voordat ik een reactie kreeg. Ik wilde een bestelling annuleren, wat ik niet kon (wat ik kan begrijpen), maar ik heb meer dan 10 keer dezelfde e-mail ontvangen waarin staat dat ik mijn bestelling niet kan annuleren. Ik vind dat veel, terwijl ik pas na veel wachten een antwoord op mijn e-mail heb gekregen. Ik kon mijn bestelling niet annuleren omdat deze 'klaar' was (niet dat ik niet meerdere keren heb gebeld om te proberen deze te annuleren), maar twee dagen later ontvang ik een e-mail waarin staat dat mijn bestelling vertraging heeft omdat er dingen ontbreken... terwijl ik dacht dat deze klaar was. Dus een service die verbeterd moet worden.

User icon
Nos Petits Mignons -.
Op
na aankoop van 18/08/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We betreuren de moeilijkheden die u heeft ondervonden om contact met ons op te nemen en willen onze oprechte excuses aanbieden. Inderdaad, zodra de voorbereiding van de bestelling is begonnen, is annuleren niet meer mogelijk. Het kan ook gebeuren dat er een vertraging in de bevoorrading van een van de referenties optreedt op het moment van de voorbereiding van het pakket, vandaar deze tegenstrijdige berichten. We begrijpen dat deze automatische e-mails verwarrend kunnen zijn en informeren u dat dit proces in de toekomst zal worden verbeterd. We hopen dat u ons de kans geeft om u een betere ervaring te bieden bij een volgende bestelling op onze site. Fijne dag.