★★★★★
op 13975 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ontvangen product defect en Wesco zegt dat het product niet van hen komt
Aankomstbarrière beschadigd en nog steeds geen reactie van de klantenservice
Doos met klei aangekomen gebroken. Geen bescherming om schokken te voorkomen. Dus, ik zal dit cadeau niet voor Kerstmis geven. Teleurgesteld
Het aangekomen materiaal was beschadigd.
Artikelen die niet in de tijd standhouden
Voor een eerste bestelling ontvang ik een tapijt in plaats van 2 matrassen... Zeer ontevreden, ik wacht nu op een commerciële geste voor het verlies van tijd en de veroorzaakte verstoring.
Het pakket is nog steeds niet geleverd ondanks 2 herinneringen
We hebben het beschadigde materiaal ontvangen, we hebben een e-mail gestuurd en gebeld... niemand heeft ons geantwoord.... Zeer teleurgesteld...
Vier pakketten zijn net afgeleverd (stepjes). Hoewel de pakketten in goede staat zijn, laten ze kleine metalen stukjes los. We hopen dat er niets ontbreekt!
Hallo, We hebben enkele problemen gehad met de vervoerder, dit kon worden opgelost maar na meerdere weken wachten.
Hallo Tevreden met mijn aankoop maar niet met de levering De chauffeur heeft zich niet aan de gegeven instructies gehouden en daardoor is de matras beschadigd
Snelle levering en producten in goede staat, ook al komt een product niet overeen met de afbeelding op de site
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Verpakking te volumineus. Mijn bestelling zwierf gelukkig zonder schade erin.
Bestelling ok! jammer van de verspilling van verpakking (grote doos voor 1 puzzel) kwaliteit van de tunnel moet in de tijd worden bekeken maar lijkt erg dun
De levering is naast de vuilnisbakken gegooid en is verloren gegaan in een dienst en er ontbreekt een pakket met een stok en ik heb geen ontvangstbewijs van de levering
Een contact met een verkoper voor advies zou welkom zijn! De site is gemakkelijk tot aan de bestelling met een administratieve opdracht. Daar loop ik vast en ga ik via e-mail naar de klantenservice; Ik ben teleurgesteld over de kwaliteit van de banken, stoelen, tapijten... die minder robuust zijn dan een paar jaar geleden! Fijne dag verder.
Hallo, zou het mogelijk zijn om ons van tevoren te waarschuwen wanneer een artikel dat op een offerte staat niet meer beschikbaar is, zodat we het eventueel kunnen vervangen of een vervangend artikel kunnen voorstellen. Want de bestelling is dan incompleet en later is het niet mogelijk om alleen met het bedrag van het ontbrekende artikel of artikelen opnieuw te bestellen.
2 artikelen besteld 1 alleen aangekomen
Laatste aankoop bij Wesco niet succesvol. Het gaat om een set van 10 thermometers voor de leerlingen. Geen enkele geeft dezelfde temperatuur aan, hoewel ze onder dezelfde omstandigheden zijn geplaatst. Moeilijk om experimenten en een wetenschappelijke benadering te ondernemen met dit soort materiaal.
Bij de levering ont we een artikel gemist van de twee bestelde.
Ik heb maar vier pakketten ontvangen van de 5....
De bestelde kleuren waren niet de geleverde. Probleem met het boren van gaten voor een meubel
Pakket in de regen op een verkeerd adres in de tuin gegooid zonder te bellen of contact met me op te nemen. Beschadigd pakket hersteld dankzij de vriendelijkheid van de buren, onterecht tarief voor GLS-dienst. Zou graag een commerciële geste accepteren. Pornon MLaure voor KidiJeux.
Te lange verzendtijd!
Pakket uit de vrachtwagen zonder voorzichtigheid gelanceerd.
Ik heb mijn artikelen ontvangen zoals afgesproken. Maar de zitting van een stoel was beschadigd. Jammer...
Beschadigde meubels, een incomplete set wielen
Het product lijkt erg kwetsbaar omdat bij het hanteren de onderdelen loskomen. Bovendien ontbreekt er een van de verzwaarde voeten bij de ontvangst van mijn bestelling.
Producten conform maar trage levering
Leveringstermijnen niet gerespecteerd Uitleg voor de zeer slecht gemaakte riemen Product aangekomen verpakt in een grote plastic zak, niet eens in karton
De kleur lichen is echt heel mooi. De transporttijd was langer en het tapijt is gevouwen en niet opgerold, dus het vertoont sporen.
Als ik had geweten dat de verzending van het artikel 10 dagen zou duren, had ik ergens anders besteld.
Beschadigde lichtbalk ontvangen aan de zijkant ... gezien de prijs is dit niet acceptabel.
Bestelling geplaatst in juni voor 29 augustus. Een deel van de bestelling is met een paar dagen vertraging aangekomen en het andere deel van de bestelling is nog niet aangekomen.
Goed product maar te laat geleverd met nul communicatie
Product van zeer goede kwaliteit en conform de beschrijving. Echter 3 sterren vanwege vertraging op de aangekondigde leverdatum bij de aankoop, beschadigd pakket en blijkbaar zonder zorg vervoerd, maar gelukkig intacte inhoud, en tenslotte ontbreekt er een bout van de 8 verwachte om deze tafel te monteren.
Levertijden veel te lang voor artikelen op voorraad
Bestelling ontvangen na de schoolvakantie terwijl deze begin juni was geplaatst...
Gebrek aan informatie over de leverdata. Moeilijkheden om de commerciële of klantenservice telefonisch te bereiken, mijn online hulpverzoek heeft dagen geduurd voordat ik een reactie kreeg. Ik wilde een bestelling annuleren, wat ik niet kon (wat ik kan begrijpen), maar ik heb meer dan 10 keer dezelfde e-mail ontvangen waarin staat dat ik mijn bestelling niet kan annuleren. Ik vind dat veel, terwijl ik pas na veel wachten een antwoord op mijn e-mail heb gekregen. Ik kon mijn bestelling niet annuleren omdat deze 'klaar' was (niet dat ik niet meerdere keren heb gebeld om te proberen deze te annuleren), maar twee dagen later ontvang ik een e-mail waarin staat dat mijn bestelling vertraging heeft omdat er dingen ontbreken... terwijl ik dacht dat deze klaar was. Dus een service die verbeterd moet worden.