★★★★★
op 13975 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Producten zijn beschadigd bij aankomst. Geen bescherming op de productdozen en de producten zijn al beschadigd. Volledig teleurgesteld, ik zal niet meer bestellen!!
Hallo, we missen een pakket
We hadden gekozen voor een bestelling in één pakket, maar we hebben uiteindelijk 3 ontvangen! En de laatste is met 2 maanden vertraging aangekomen. En we hebben onze slabbetjes niet ontvangen, maar 2 keer slabbetjes in plaats daarvan. We zijn extreem teleurgesteld!
De helft van de bestelling ontbreekt.
Vraag om UITSLUITEND op WOENSDAGEN te worden geleverd, deze aanvraag is niet GEHOORD, en de gehaaste bezorger laat geen tijd om de pakketten op de B.L. te controleren. Het is een treurige ervaring.
Ik wilde mijn bestelling die de dag ervoor was geplaatst annuleren. Ik belde de klantenservice die me uitlegde dat ik de volgende dag een e-mail moest sturen en dat de bestelling pas bij verzending zou worden afgeschreven. De bestelling is nooit geannuleerd en ik ben meteen afgeschreven.
Onbeschermde producten die zeer beschadigd zijn aangekomen. Ik ben niet tevreden over de service.
Speelgoed werkt niet
Aankoop komt niet overeen met de beschrijving
Wij hebben onze producten niet ontvangen. De bestelling is afgeleverd bij de stortplaats in plaats van bij de Opvang voor Jonge Kinderen.
Ik heb niets ontvangen en niemand kan me helpen ondanks mijn oproepen
Eindeloze orderverwerking, artikel werkt niet, retourverzoek nog steeds niet behandeld. Ze verkopen artikelen made in China voor een fortuin, service is niet-bestaand. Schandalig. Ik zal niet meer met hen omgaan.
Pakket blijkbaar niet ontvangen, de vervoerder neemt zonder succes contact met me op voor de levering, terwijl ik nog steeds wacht tot ze me bellen!
Fout bij mijn bestelling
Hallo, ik heb alleen het einde van het alfabet ontvangen en de levering was lang.
Bestelling was erg lang om te ontvangen, en in delen..... Uiteindelijk weer teruggestuurd omdat het zeer beschadigd was. Gezien de prijzen verwachten we iets meer kwaliteit in de afhandeling.
De levering van chronopost is belabberd.. Ze hebben niet aangebeld en het pakket is naar hun magazijn gegaan.
De klantenservice is onbereikbaar, 15 dagen om mijn levering te ontvangen, er ontbreken artikelen en een artikel is beschadigd en een ander is incompleet, 15 dagen later geen terugkoppeling van de klantenservice, resultaat is dat ik al een maand wacht op onder andere de tabletstoel om een kind in de crèche te laten eten en tussen het moment dat mijn verzoek in behandeling wordt genomen en het ontvangen van een nieuwe conforme stoel, moet ik het nog zonder doen!
Ik ben erg teleurgesteld. De tarieven blijven hoog, terwijl de klantenservice behoorlijk slecht is. Ik had een bestelling geplaatst die in twee keer geleverd zou worden. De tweede levering is geannuleerd, evenals de tweede helft van mijn bestelling. Ik zit nu met een halve motorische parcours die ik niet kan retourneren, zonder hoop om het andere deel van mijn bestelling te ontvangen, dat niet op voorraad is. Een deel van mijn levering is onbruikbaar zonder de andere helft!!!
We zijn erg teleurgesteld: bestelling niet op tijd geleverd (voorraadprobleem bij Wesco voor 15 stoelen die op 19 september zijn geleverd in plaats van eind augustus). Vervolgens, bij de levering van de tafels, waren van de 7 dozen er slechts 4 correct, de 3 andere waren geen dozen die overeenkwamen met onze bestelling (plastic scheidingswanden in plaats van bladen voor ovale tafels). Ik heb om een commerciële geste gevraagd (2 extra gratis koraalstoelen: geen antwoord hierover). Ik wacht nog steeds op mijn bladen voor de tafels, terwijl ik de vervoerder die de stoelen op 19 augustus heeft geleverd heb laten vertrekken met de drie dozen die niet de juiste waren... Kortom: een echte puinhoop!!!
Pakket in zeer slechte staat geleverd
Een deel van de bestelling is verdwenen
Hallo ik heb de eikels ontvangen de helft was gebroken
We hebben 2 matrassen besteld voor onze MaM, we hebben er maar 1 van de 2 ontvangen. En 0 reactie van hun kant tot nu toe...
Ik heb in augustus om een offerte gevraagd, en om er zeker van te zijn dat ik mijn pakket op tijd zou ontvangen (ik had een babyworkshop op 29 augustus), heb ik geprobeerd contact op te nemen met een commerciële dienst. Niemand. Toen heb ik een bestelling geplaatst en op de bestelling stond dat ik mijn pakket voor de 27e zou ontvangen. Ik heb dus vertrouwd en besteld. Echter, om mijn pakket op tijd te krijgen, heb ik meerdere keren moeten bellen en heb ik constante follow-ups moeten doen om mijn bestelling te krijgen. Er is geen commerciële geste aangeboden en ik ontving mijn materiaal 30 minuten voordat ik naar mijn geplande workshop vertrok (mijn leveranciers waren behoorlijk ontevreden omdat ze niet wisten of ik op tijd met het materiaal zou aankomen, wat me veel stress heeft bezorgd en waarschijnlijk een verlies van geloofwaardigheid heeft veroorzaakt). Er is geen commerciële geste aangeboden en de gegeven antwoorden waren onpersoonlijk (behalve de verkoopster die het dossier heeft opgepakt en die voor mij heeft gewerkt). Kortom, ik zal niet meer bij jullie bestellen, ik ben erg teleurgesteld.
Meer dan een maand vertraging tussen de bestelling en de levering zonder nieuws van de site, waardoor ik opnieuw moest vragen om informatie!!
Een ramp... Bestelling die op 2 september geleverd moest worden en die ik nog steeds wacht. Men zegt me dat de persoon die verantwoordelijk is voor onze bestelling op 16/09 terugkomt van vakantie en sindsdien is het stil... De klantenservice moet herzien worden.
Altijd problemen met levering.. 4 bestellingen 4 problemen..
Ik heb mijn bestelling geplaatst op de laatste dag van de uitverkoop. De uitverkoopprijzen zijn niet in aanmerking genomen. Wesco heeft me de prijs van de bestelde artikelen zonder korting in rekening gebracht. Het is onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Ik raad het absoluut niet aan.
2 producten geleverd. Een opvouwbaar babybed met verfspatten. Beschrijving van de babymatras onjuist, plastic hoes en geen stof. Geen antwoorden op e-mails en klantenservice niet bereikbaar per telefoon. Zeer teleurstellend.
Vertraging niet gerespecteerd en bovendien is het ontvangen object niet het bestelde object !!!! Ik wacht op een antwoord op mijn klacht.
Pakket vertraagd, ik heb het nog steeds niet ontvangen, het is al de schoolstart
Ik heb lang op mijn bestelling gewacht zonder enige informatie van uw kant. Als ik niet had gebeld, had ik niet geweten dat een artikel niet beschikbaar was en dat de hele bestelling was vastgehouden. Uiteindelijk, na ontvangst van de beschikbare artikelen, duurde het een maand voordat ik hoorde dat de rest van mijn bestelling was geannuleerd. Kortom, er is een duidelijke tekortkoming in de klantenrelatie.
Ik heb de bestelde kleur niet ontvangen... Te laat om te veranderen, ik heb het meteen nodig.
De gaten waren niet recht tegenover elkaar, dus we moesten opnieuw boren. Ik heb u zaterdag gebeld, maar u was gesloten en ik
15 dagen om 2 lakens op voorraad te ontvangen.
Bestelling geplaatst op 14/08, verzonden op 28/08, te lange levertijd.
Ik had graag 0 gegeven, maar dat lukt me niet. De leverdatum wordt absoluut niet gerespecteerd, we gaan onze intrek doen zonder meubels!!!! Bovendien is er niemand om de telefoon op te nemen gedurende meerdere dagen, dat is onaanvaardbaar.
De bezorger heeft de afleverlocatie niet gerespecteerd ondanks zijn telefoontje vooraf om deze te vinden. Hij was te gehaast en heeft niet de tijd genomen om ons te vinden, waardoor de pakketten op een ander adres in de straat zijn afgeleverd.
Goede kwaliteit materiaal. Termijnen niet gerespecteerd en geen informatie hierover.