/10
★★★★★
op 13305 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13305 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Er was een probleem met de levering. We zijn met 2 medewerkers werkzaam in een mobiel relais, dus er is niet altijd personeel aanwezig in de kantoren van het relais. De levering was gepland tussen dinsdag 13 en donderdag 15. Ik had ook gevraagd om ons te bellen voordat. Ik heb geen telefoontje ontvangen en de levering is een dag eerder aangekomen, op maandag 12/6 in de ochtend terwijl er geen personeel aanwezig was (omdat ze ergens anders werkten). Een gastouder die aanwezig was in de lokalen (met onze toestemming) wilde helpen door de levering te accepteren, maar de bezorger sprak onvriendelijk tegen haar, sprak haar met 'je' aan, omdat hij een stempel op zijn leveringsbon wilde. (De gastouder, die geen werknemer van het relais was, kon dit niet geven). Deze levering buiten de geplande leverdata heeft dus moeilijkheden veroorzaakt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw situatie uit te leggen. We betreuren het dat de levering van uw bestelling niet goed is verlopen en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We brengen de informatie over aan de betrokken vervoerder zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. We hopen dat de bestelde producten u tevreden stellen en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
De termijnen zijn gerespecteerd, maar het zou verstandig zijn geweest om op het productdetailblad te vermelden dat de ballonnen niet opgeblazen zijn. Ik moet een manier vinden om ze op te blazen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. In de technische specificaties van het productblad vermelden we duidelijk dat de ballonnen niet opgeblazen worden geleverd. Zo wegen de ballonnen minder en is de ruimte in het pakket geoptimaliseerd, wat gunstig is voor de koolstofimpact. We betreuren het dat u deze informatie tijdens de aankoop heeft gemist. Met behulp van een pomp of een mini-compressor zouden de ballonnen snel door de kinderen gebruikt moeten kunnen worden. We hopen u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Product van hoge kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Veel moeite om mijn adres in Parijs in te voeren: de postcode werd niet geaccepteerd. Geen manier om iemand telefonisch te bereiken. Maar de bestelling, de betaling en de levering zijn zeer goed verlopen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden op onze site. We nodigen u uit, als u dat wilt, om ons het probleem specifieker uit te leggen door te schrijven naar [email protected]. In het kader van continue verbetering willen we graag meer weten om een eventuele storing te corrigeren. We zijn blij te lezen dat de rest van het bestelproces zonder problemen is verlopen. We hopen dat uw bestelling u volledig tevreden stelt en dat u binnenkort weer bij ons komt kijken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
De bestelling op de site is zeer goed verlopen. De levering was snel. MAAR eenmaal uitgepakt om de tafel in elkaar te zetten, de verrassing! De poten passen niet in de tafel! De klantenservice is traag en heeft nog niet gereageerd op onze klacht. Het is al meer dan een week...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/05/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Een deel van het meubel is gebroken aangekomen, professioneel gebruiksmateriaal, ik wacht nog steeds op een reactie van de klantenservice die erg lang duurt voor producten van deze prijs. Teleurgesteld!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht bedroefd dat uw bestelling in onbruikbare staat is aangekomen en we begrijpen volledig uw ontevredenheid. Onze klantenservice heeft uw retourverzoek ontvangen en zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om een bevredigende oplossing te bieden. Onze medewerkers waren op vakantie vanwege het Hemelvaartweekend, wat een iets langere verwerkingstijd rechtvaardigt dan gebruikelijk. We bedanken u bij voorbaat voor uw geduld ten opzichte van ons klantenserviceteam en hopen dat u ons een tweede kans zult geven door binnenkort weer op http://www.wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
De bezorger heeft de pakketten voor de ingang van het gebouw achtergelaten zonder een medewerker van de kinderopvang te waarschuwen, terwijl er 4 intercoms tot zijn beschikking waren. De pakketten hadden door elke passant daar kunnen worden opgehaald.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u deze informatie met ons heeft gedeeld. Inderdaad, de bezorger heeft in communicatie tekortgeschoten en dat had nadelig kunnen zijn. We betreuren deze situatie die ons imago schaadt en de ernst in twijfel trekt die we in de voorbereiding en levering van elke bestelling steken. We melden deze storing bij de betrokken vervoerder zodat deze situatie in de toekomst niet meer voorkomt. We bedanken u voor uw loyaliteit en hopen de kans te krijgen u in de nabije toekomst weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb mijn artikel in een erbarmelijke staat ontvangen!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons via deze weg heeft gewaarschuwd. We zijn oprecht bedroefd dat uw bestelling in onbruikbare staat is aangekomen en bieden onze oprechte excuses aan. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op [email protected] (met een foto van het defecte artikel). Ons team zal u zo snel mogelijk een oplossing bieden. We hopen dat u desondanks trouw blijft aan ons merk en dat we u binnenkort weer zullen ontmoeten op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
U verzendt de enquête vóór de bestelde producten !!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/05/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer stevig en mooi... Jammer dat het artikel met krassen op de bovenkant van het blad is aangekomen gezien de prijs. Ik had graag gehad dat de banken onder de tafel passen voor opslag.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/04/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De pakketten waren al open bij aankomst.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. WESCO hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van WESCO. De informatie is doorgegeven aan de vervoerder zodat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen dat uw betrokkenheid bij WESCO hierdoor niet in twijfel wordt getrokken en we zouden erg blij zijn u de volgende keer weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Zeer goede site maar blijft duur! maar de vervoerder is een ramp! een catastrofe, hij komt niet tot aan de woning van de klant, hij wil zijn vrachtwagen niet alleen laten, wat een grap, en ik dan, laat ik de kinderen alleen? helemaal niet tevreden over de vervoerder HEPPNER en dit is niet de eerste keer. Ik ben niet van plan om opnieuw te bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen. We begrijpen uw ontevredenheid, echter onze Algemene Voorwaarden stipuleren dat de levering aan de deur (gebouw of huis) plaatsvindt. De bezorgers zijn dus niet bevoegd om tot de verdieping te leveren. Ondanks de levering hopen we dat de bestelde producten u volledig tevreden stellen en dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer naar http://www.wesco.fr te komen. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Hallo, Ik ben altijd tevreden geweest over uw producten. Maar deze keer was ik teleurgesteld over de activiteitentafel. De montage is ingewikkeld, niet alle gaten waren geboord, twee latten waren te kort. Voor de prijs die het kost, denk ik dat de tafel vooraf gemonteerd had kunnen worden, behalve de poten. Met vriendelijke groet, Odile Thomassey
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/04/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Navigatie op de site is gemakkelijk, de montagevideo's zijn interessant. Snelle levering maar let op, geen beschermende verpakking voor het transport die schade aan de producten kan veroorzaken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/02/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
4 dagen wachten op een GLS vervoerder voordat mijn pakket uiteindelijk in mijn brievenbus werd bezorgd.... Ik ben gastouder en voor mijn 4 kleintjes (en hun ouders) is het moeilijk te begrijpen dat we opgesloten blijven omdat een vervoerder zijn werk niet doet. Als ik bij Wesco bestel, zal dat alleen zijn op voorwaarde dat het pakket naar een afhaalpunt wordt gestuurd. Nu hoop ik dat deze ballen een langere levensduur hebben dan de glinsterballen die we 4 jaar geleden voor onze vereniging hebben gekocht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Bij het aanmaken van uw profiel op onze site heeft u zich geregistreerd als een kinderopvangstructuur. Voor dit type klanten bieden we echter alleen levering via een vervoerder aan. Volgens de informatie die we hebben, is uw bestelling op de gewenste datum geleverd. Als u voor een toekomstige bestelling liever kiest voor levering naar een afhaalpunt, kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] en we zullen het type van uw profiel aanpassen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien en wensen u lange speeluren met de ballen. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Wat betreft de site, niets te zeggen behalve dat als een product niet beschikbaar is, dit aangegeven moet worden. Wat het artikel betreft, niets te zeggen behalve dat mijn bestelling van november 22 dateert en dat ik het ontbrekende artikel pas eergisteren (februari 23) heb ontvangen, zonder excuses, geschenken of extra artikelen voor het wachten of de veroorzaakte overlast, ondanks dat ik hen heb aangesproken. Bovendien stuurde Wesco me e-mails met leveringsdata of ontvangstdata die niet zijn nageleefd. Een schande!!! Ik zal niet opnieuw bestellen en ik raad het niet aan. Zelfs geen commerciële geste. Niets.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Jammer dat de prijzen niet worden aangegeven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Verzendkosten te hoog, vooral als je twee sets koopt van meer dan 40€ elk. Anders zijn de producten en diensten top!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Mijn geplaatste bestelling is niet degene die ik heb ontvangen. Na meer dan 3 weken discussie wordt mij een tegoed aangeboden dat niet werkt als betaling op de site. Ik moet een cheque of een overschrijving doen die niet werkt onder de 100 euro aan bestelling. Zeer, zeer ingewikkeld voor een bestelling op internet. Ik ben teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site is traag, elke keer als je terug wilt gaan of een ander product wilt bekijken, onthoudt de site niet wat je net hebt gezien en moet je de naam van het product opnieuw intypen. De pagina's laden langzaam. Ik wilde mijn offerte laten goedkeuren door de penningmeester van mijn vereniging, hij kon dit niet doen, hij moest een nieuwe offerte voor zichzelf maken om de bestelling te kunnen goedkeuren. De instructies voor de levering zijn niet aan de vervoerder doorgegeven. Hij arriveerde dagen voor de geplande datum en heeft me niet gebeld om me te informeren over zijn aankomst, dus hij moest voor de deur afgeven (met mijn toestemming) omdat ik niet aanwezig kon zijn om het in ontvangst te nemen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb gekozen voor levering via CHRONOPOST door een toeslag van 15,90€ te betalen voor levering aan huis op 20/12/2022 en, in feite, vond de levering plaats op 26/12 ... na Kerst ... Dit is de reden voor mijn ontevredenheid. Ik zou het op prijs stellen als ik de 15,90€ als commerciële geste terugkrijg ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2022
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Biedt geen betaling in termijnen aan voor gastouders, dus voor een 4-persoons kinderwagen ben ik naar een duurdere winkel gegaan om in 12 maanden op dezelfde referentie te kunnen betalen. Teleurstellend, het lijkt alsof ze zich alleen tot de crèche richten, als gastouder voel je je niet erkend als professional in de kinderopvang op hun site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Het spijt ons dat u niet het gevoel heeft gehad erkend te worden als een professional in de kinderopvang, want dat is absoluut niet de boodschap die we willen overbrengen. Integendeel, bij WESCO moedigen we alle vormen van opvang aan en respecteren we deze om elk kind in een veilige en zorgzame omgeving te laten bloeien. Op onze site bieden we de mogelijkheid om in 4 termijnen te betalen als u kiest voor een betaling via Paypal. Uw feedback stelt ons in staat om ons bewust te worden dat deze informatie over betaling in 4 termijnen beter op onze site moet worden benadrukt en we zullen hieraan werken. Ten slotte nodigen we u uit om de aanbiedingen (kortingscodes, voordelenclubs) voor gastouders te bekijken op de pagina https://www.wesco.fr/codes-promos.html. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer op onze site terug te komen. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Bestelling niet ontvangen, ik kan het niet beoordelen...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/01/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer teleurgesteld over de icebergstoel, ik raad deze niet aan. We hebben er 2 gekocht en we zijn nog steeds bezig met de tweede, de schouderbanden zijn niet goed aangepast en glijden zelfs als je ze probeert af te stellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/01/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De levertijden zijn extreem lang. Ik ben er niet zeker van dat ik de luiers voor onze crèche nog bij Wesco ga bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Na onderzoek bij onze logistieke dienst hebben we verschillende verklaringen die deze uitzonderlijk lange levertijd rechtvaardigen. Wanneer u uw leverdatum kiest, wordt de bestelling 7 dagen van tevoren in ons magazijn voorbereid. In uw geval was de voorbereiding van uw bestelling gepland op 27/12. Dit jaar was ons bedrijf echter uitzonderlijk gesloten tussen Kerstmis en Nieuwjaar om onze medewerkers de kans te geven deze periode ten volle te genieten. Uw bestelling is dus met een paar dagen vertraging voorbereid en daardoor is de levering ook vertraagd. Dit is een ongelukkige samenloop van omstandigheden en we hopen dat dit uw loyaliteit aan WESCO niet in twijfel zal trekken, want uw tevredenheid blijft onze prioriteit. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr en wensen u een zeer fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Als er een fout is, gaat alles terug naar het begin. De mand wordt niet bewaard! Moeilijke en niet nageleefde levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site kan verbeterd worden, met name de gebruikerservaring tijdens het afrekenen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het is jammer dat we niet geïnformeerd zijn over de leverdatum of het tijdsvenster. Ik was weg toen de levering arriveerde.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2022
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De klantenservice had me verzekerd dat ik de cadeaubon direct na de betaling zou ontvangen, wat helemaal niet het geval was, ik moest de klantenservice opnieuw bellen en een valse cadeaubon maken. De cadeaubon is helemaal niet praktisch om te realiseren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u WESCO heeft gekozen om een van uw dierbaren blij te maken! Aangezien we niet immuun zijn voor een storing op onze site, hebben we verschillende technische controles uitgevoerd. De cadeaubon is 10 minuten na uw bestelling verzonden. Na uw telefoontje 24 uur later hebben we u de cadeaubon opnieuw gestuurd. We zijn sorry als dit proces ingewikkeld leek, want we verzekeren u dat de cadeaubon een snelle oplossing is die zeker plezier doet! We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr en we bedanken u oprecht voor uw loyaliteit. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Iets lange termijn, en een artikel is niet conform (oranje verf in plaats van zwart)
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2023
Vertaalde beoordeling