9/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Jammer dat de prijzen niet worden aangegeven.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Verzendkosten te hoog, vooral als je twee sets koopt van meer dan 40€ elk. Anders zijn de producten en diensten top!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Mijn geplaatste bestelling is niet degene die ik heb ontvangen. Na meer dan 3 weken discussie wordt mij een tegoed aangeboden dat niet werkt als betaling op de site. Ik moet een cheque of een overschrijving doen die niet werkt onder de 100 euro aan bestelling. Zeer, zeer ingewikkeld voor een bestelling op internet. Ik ben teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De site is traag, elke keer als je terug wilt gaan of een ander product wilt bekijken, onthoudt de site niet wat je net hebt gezien en moet je de naam van het product opnieuw intypen. De pagina's laden langzaam. Ik wilde mijn offerte laten goedkeuren door de penningmeester van mijn vereniging, hij kon dit niet doen, hij moest een nieuwe offerte voor zichzelf maken om de bestelling te kunnen goedkeuren. De instructies voor de levering zijn niet aan de vervoerder doorgegeven. Hij arriveerde dagen voor de geplande datum en heeft me niet gebeld om me te informeren over zijn aankomst, dus hij moest voor de deur afgeven (met mijn toestemming) omdat ik niet aanwezig kon zijn om het in ontvangst te nemen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb gekozen voor levering via CHRONOPOST door een toeslag van 15,90€ te betalen voor levering aan huis op 20/12/2022 en, in feite, vond de levering plaats op 26/12 ... na Kerst ... Dit is de reden voor mijn ontevredenheid. Ik zou het op prijs stellen als ik de 15,90€ als commerciële geste terugkrijg ...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Biedt geen betaling in termijnen aan voor gastouders, dus voor een 4-persoons kinderwagen ben ik naar een duurdere winkel gegaan om in 12 maanden op dezelfde referentie te kunnen betalen. Teleurstellend, het lijkt alsof ze zich alleen tot de crèche richten, als gastouder voel je je niet erkend als professional in de kinderopvang op hun site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Het spijt ons dat u niet het gevoel heeft gehad erkend te worden als een professional in de kinderopvang, want dat is absoluut niet de boodschap die we willen overbrengen. Integendeel, bij WESCO moedigen we alle vormen van opvang aan en respecteren we deze om elk kind in een veilige en zorgzame omgeving te laten bloeien. Op onze site bieden we de mogelijkheid om in 4 termijnen te betalen als u kiest voor een betaling via Paypal. Uw feedback stelt ons in staat om ons bewust te worden dat deze informatie over betaling in 4 termijnen beter op onze site moet worden benadrukt en we zullen hieraan werken. Ten slotte nodigen we u uit om de aanbiedingen (kortingscodes, voordelenclubs) voor gastouders te bekijken op de pagina https://www.wesco.fr/codes-promos.html. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer op onze site terug te komen. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Bestelling niet ontvangen, ik kan het niet beoordelen...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer teleurgesteld over de icebergstoel, ik raad deze niet aan. We hebben er 2 gekocht en we zijn nog steeds bezig met de tweede, de schouderbanden zijn niet goed aangepast en glijden zelfs als je ze probeert af te stellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De levertijden zijn extreem lang. Ik ben er niet zeker van dat ik de luiers voor onze crèche nog bij Wesco ga bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Na onderzoek bij onze logistieke dienst hebben we verschillende verklaringen die deze uitzonderlijk lange levertijd rechtvaardigen. Wanneer u uw leverdatum kiest, wordt de bestelling 7 dagen van tevoren in ons magazijn voorbereid. In uw geval was de voorbereiding van uw bestelling gepland op 27/12. Dit jaar was ons bedrijf echter uitzonderlijk gesloten tussen Kerstmis en Nieuwjaar om onze medewerkers de kans te geven deze periode ten volle te genieten. Uw bestelling is dus met een paar dagen vertraging voorbereid en daardoor is de levering ook vertraagd. Dit is een ongelukkige samenloop van omstandigheden en we hopen dat dit uw loyaliteit aan WESCO niet in twijfel zal trekken, want uw tevredenheid blijft onze prioriteit. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr en wensen u een zeer fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Als er een fout is, gaat alles terug naar het begin. De mand wordt niet bewaard! Moeilijke en niet nageleefde levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De site kan verbeterd worden, met name de gebruikerservaring tijdens het afrekenen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het is jammer dat we niet geïnformeerd zijn over de leverdatum of het tijdsvenster. Ik was weg toen de levering arriveerde.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De klantenservice had me verzekerd dat ik de cadeaubon direct na de betaling zou ontvangen, wat helemaal niet het geval was, ik moest de klantenservice opnieuw bellen en een valse cadeaubon maken. De cadeaubon is helemaal niet praktisch om te realiseren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u WESCO heeft gekozen om een van uw dierbaren blij te maken! Aangezien we niet immuun zijn voor een storing op onze site, hebben we verschillende technische controles uitgevoerd. De cadeaubon is 10 minuten na uw bestelling verzonden. Na uw telefoontje 24 uur later hebben we u de cadeaubon opnieuw gestuurd. We zijn sorry als dit proces ingewikkeld leek, want we verzekeren u dat de cadeaubon een snelle oplossing is die zeker plezier doet! We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr en we bedanken u oprecht voor uw loyaliteit. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Iets lange termijn, en een artikel is niet conform (oranje verf in plaats van zwart)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Veel bugs op de site, ingewikkelde navigatie
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We zijn jammer dat uw ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze webteams werken hier elke dag aan, we zouden graag meer willen weten over de aspecten die u niet bevielen. De feedback van onze klanten is waardevol om onze praktijken te verbeteren en vooruitgang te boeken, want ons enige doel is uw tevredenheid! We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort terug te komen op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
De site: zeer goed Levering: gemiddeld, alles was op voorraad volgens de site en de offerte, ik had aangegeven dat de levering voor 23/12 moest aankomen, het heeft meer dan een week bij de vervoerder geduurd om in 3 keer voor 23/12 en in januari aan te komen. Sommige producten zijn echt aan de grens of zelfs niet bevredigend in kwaliteit voor intensief gebruik in een crèche door veel kinderen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb gisteren mijn bedden ontvangen, één defect, geen bescherming aan de binnenkant van de doos, ik hoop dat ze het snel oplossen en het voor mij vervangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en doet het nodige om u zo snel mogelijk een nieuwe doek te sturen. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en wensen de kinderen lange uren van dutten op dit emblematische product van ons merk sinds vele jaren! We hopen u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Retour op onze kosten!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen antwoord op een e-mail waarin ik u vroeg om nieuws over mijn bestelling, die goed na Kerstmis is ontvangen, doos 'vol' in mijn brievenbus en gerepareerd door de post.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Voor de site zeer goed. Maar niet voor de levering. Ik ontving het pakket vies, vol modder en daardoor was het doorboord, waardoor de modules modderig waren. Zeer teleurgesteld over de levering. Ik moest alle modules schoonmaken en er blijven vlekken op zitten.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Elke bestelling wordt met de grootste zorg voorbereid door onze teams. We zijn dan ook net zo teleurgesteld wanneer onze pakketten mishandeld worden tijdens het transport. We hebben de informatie doorgegeven aan onze logistieke dienst zodat zij contact kunnen opnemen met de vervoerder. Ondertussen staat onze klantenservice voor u klaar op het adres [email protected] als u een klacht wilt indienen over de hardnekkige vlekken. Onze klantenservice zal u al zijn advies geven over onderhoud. We hopen desondanks dat de producten u tevreden zullen stellen en dat we de kans krijgen u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb een gezelschapsspel besteld voor Kerstmis; helaas is het niet het juiste 'formaat' spel terwijl het op de afbeeldingen wel het geval is... zeer teleurgesteld...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/12/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb gevraagd om een levering aan huis op een specifieke datum die niet is gerespecteerd, nu is het geleverd bij een afhaalpunt en moet ik zelf zorgen dat ik het ga ophalen terwijl ik geen vervoer heb.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De site is niet duidelijk!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het spijt ons dat uw ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze webteams werken hier elke dag aan, en we zouden graag meer willen weten over de aspecten die u teleurstelden, want het is dankzij de feedback van onze klanten dat we ons kunnen verbeteren. We hopen u toch snel weer te zien op http://www.wesco.fr, fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, 1 speelgoed is gebroken aangekomen, het is de toren in biohars. Jammer dat er geen cadeauverpakking mogelijk is! De rest is ok
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Snelle en gemakkelijke bestelling, echter zeer teleurgesteld over de fletse kleuren van de ballonnen. De foto's zijn misleidend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De bestelling was aangegeven als geleverd, terwijl ik deze niet had ontvangen. Het afleveradres was niet gerespecteerd. Het pakket werd op een andere locatie van de Gemeente geleverd. Gelukkig heb ik gezocht en contact opgenomen met mijn collega's, wat me in staat stelde om de bestelling te recupereren.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het melden via deze weg. We begrijpen uw teleurstelling over deze slechte leverervaring en verontschuldigen ons voor het ongemak. Na ons interne onderzoek om te begrijpen waar het probleem vandaan kwam, hebben we deze fout doorgegeven aan onze vervoerder, zodat deze situatie zich niet herhaalt. We hopen dat de producten van uw bestelling u volledig zullen bevallen en dat we de kans krijgen om u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr, fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Gewend aan kwaliteitsproducten in mijn werk van Wesco, heb ik met vertrouwen besteld maar ben uiteindelijk zeer teleurgesteld over mijn bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De bestelling kwam aan in een open plastic zak, de motorische elementen waren gevuld met zwarte vlekken.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het melden via deze weg. De leveringsvoorwaarden van uw bestelling zijn blijkbaar niet in overeenstemming met de kwaliteitsverbintenissen van WESCO en deze situatie is ons net zo onaangenaam als voor u. We verontschuldigen ons oprecht voor deze slechte ervaring. Om u een oplossing te kunnen bieden, nodigen we u uit om een klacht in te dienen, vergezeld van foto's van de bevlekte motorische elementen, naar onze klantenservice op het adres [email protected]. We hopen dat onze reactietijd en onze zorg om onze klanten tevreden te stellen u zullen aanmoedigen om ons een tweede kans te geven, fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
De krijtjes waren allemaal gebroken bij de eerste levering, bij de tweede was het beter maar de verpakking was nog steeds open en enkele krijtjes waren ook gebroken
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/11/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hallo, product aangekomen in verpakking.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2022
Vertaalde beoordeling