★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb 3 weken gewacht om een tapijt te ontvangen dat niet was wat ik had besteld 60/120 in plaats van 130/130. Ik heb het pakket dus geweigerd en men zegt me dat mijn dossier binnen 2 weken zal worden behandeld. Ik constateer een gebrek aan professionaliteit. Een fout kan gebeuren, maar het minste wat je kunt doen is het zo snel mogelijk corrigeren.
Niet respecteren van de leveringstermijnen. 2 maanden vertraging, geen e-mail om te waarschuwen over de verzending. Ik heb 3 weken na de oorspronkelijke leverdatum een e-mail gestuurd om te vragen hoe het zat en ik heb NOOIT een antwoord van de klantenservice ontvangen. Mijn bestelling was wel klein omdat ik gewoon een particulier ben, maar ik vind dat absoluut respectloos!! Ik ben dus totaal teleurgesteld in Wesco.
Bestelling geplaatst met 3 beschikbare elementen binnen een week. Alles werd 6 weken later geleverd!!!!! En dit buiten de goedkeuring van onze instelling. We zullen dus opnieuw een controle moeten uitvoeren! Zeer willekeurig antwoord, geen datum, geen commercieel gebaar. Tafelbladen gekrast, anti-vingerknijpers gebroken. Mijn twee instellingen, evenals die van onze groep, zullen nadenken over een andere leverancier.
Fout artikel van uw kant en wachttijd voor de klantenservice van minimaal 15 dagen, beschamend.
Bestelling nooit ontvangen omdat de bezorger het pakket heeft verloren. Klantenservice Wesco, 3 weken wachten op een nieuwe verzending.
Geen communicatie, ik weet nog steeds niet waar mijn bestelling is!!!
De verpakking van de bestelling was slecht gedaan, de colisimo-service van de post heeft daarom een incident gemeld en weigerde het pakket aan te nemen. Ik heb geen terugkoppeling van Wesco ontvangen over dit probleem. Ik heb geprobeerd de klantenservice per e-mail te bereiken, en tot op heden, meerdere weken na mijn bestelling die wel is afgeschreven, heb ik nog steeds geen nieuws! Een nachtmerrie.
Leveringstermijnen niet gerespecteerd, tapijt gescheurd bij ontvangst en de afhandeling van klachten duurt te lang!
Wat betreft het bestelde product is er niets te zeggen, maar ik ben zeer teleurgesteld over de levering, want voor een bestelling die op een donderdag is geplaatst en waarvoor ik 14,90€ voor expresslevering in 24 uur heb betaald, kwam het pakket pas op maandag aan! En wanneer je om uitleg en terugbetaling van de verzendkosten vraagt aan de klantenservice, is er niemand en geen antwoord! Echt niet serieus! Daarom is dit de eerste en de laatste keer dat ik deze site gebruik, want er zijn veel goedkopere en veel serieuzere opties elders.
Product ontvangen met veel vertraging, anderhalve maand na de bestelling zonder enige communicatie hierover. Toen ik de klantenservice contacteerde voor nieuws: beknopte reactie en geen excuses.
Sinds ik klant ben bij Wesco, is dit de eerste keer dat ik zeer teleurgesteld ben over mijn bestelling. Niet vanwege het product of de kwaliteit, maar vanwege het gebrek aan communicatie. Inderdaad, een bestelling geplaatst op 27/07 ontvangen op 10 september....... dat is lang, vooral als het voor mijn professionele activiteit is. Een commerciële geste op een volgende bestelling zou gewaardeerd zijn.
Levertijden niet nagekomen en klantenservice niet bereikbaar. Het artikel heeft me in de steek gelaten voor de terugkeer van mijn kind en er is geen commerciële geste aangeboden om zich te verontschuldigen voor het ongemak. Ik zal geen bestellingen meer plaatsen bij dit bedrijf.
Ik heb besteld op 02 09 19 en ontvangen op 12 09 19. Ik vind dat een beetje lang.
Zeer teleurgesteld over de levering! We moeten een dag en een tijdslot kiezen, wat ik geweldig vind, dus ik blokkeer een ochtend expres en uiteindelijk, niets! Geen bezoek, geen nieuws... Ik bel meerdere keren, maar alle adviseurs zijn bezet, dus ik stuur een e-mail en krijg 3 uur later een telefoontje terwijl ik al weg ben... En dan wordt me een levering pas de volgende dag aangeboden en wordt me verteld dat een pakket van de 2 ontbreekt... Kortom... Teleurgesteld
Moest de klantenservice contacteren omdat de bestelling niet was ontvangen, deze was nooit verzonden. Pakket slecht verpakt en beschadigd bij ontvangst. Voor de prijs een beetje teleurstellend
Te late levering, zeer teleurgesteld
Ik heb verzendkosten betaald die praktisch gelijk zijn aan de prijs van mijn aankoop, om uiteindelijk mijn pakket niet op tijd te ontvangen.
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.
Ik heb de ontbrekende ligstoel niet ontvangen ondanks mijn klacht
Leveringstermijnen niet gerespecteerd (en jammer voor ons als we zonder cadeau komen te zitten op de verjaardag van ons kind), nutteloze klantenservice, getuigend van een groot gebrek aan professionaliteit tegenover de klanten (doe in ieder geval alsof je je betrokken voelt aan de telefoon, alstublieft!). Geen enkele uitleg voor een dergelijke vertraging in de levering is mij gegeven, dat zegt veel over het interne beheer van de bestellingen... excuses zouden welkom zijn! Je belooft ons op de hoogte te houden en je bestelling prioriteit te geven... en dan is het stil! Deze aankoop heeft me een zeer bittere nasmaak gegeven, ik zal uiteraard nooit terugkomen en zal mijn ervaring delen met een breed publiek. Lees je mooie beloften nog eens door voordat je klanten voor duiven houdt.
Ik ben erg teleurgesteld, ik heb het bedje ontvangen dat ik heb besteld, al gebroken. En ik weet niet eens de voorwaarden voor terugbetaling of ruil. Kortom, zeer teleurgesteld...
Bestelling nooit geleverd door de vervoerder en Wesco schuift volledig de verantwoordelijkheid op hem af. Klacht ingediend bij het bedrijf dat de levering moest uitvoeren, maar tot nu toe geen nieuws. Het minste wat ze kunnen doen is een terugbetaling uitvoeren!
Vertraging van een maand
Bestelling wacht 2 maanden, geen update van de informatie over de levering. Geen telefonische afspraak van tevoren, middelmatige productverpakking, onaangename vervoerder.... Kortom, product duurder in vergelijking met de markt voor een service op dit niveau, ik zal niets meer bestellen.
De levering vanaf deze site is een ramp... bestelling geannuleerd door wesco zonder reden of me te verwittigen, daarna werd de levering door de bezorger op een andere dag dan de gekozen dag gepland. Kortom, ik heb 2 dagen gewacht om mijn artikel nooit te ontvangen... ik heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd! Ik ben ook erg teleurgesteld in de klantenservice die helemaal niet luisterde. Jammer, want de producten lijken van zeer goede kwaliteit
Super site! Als je een kwaliteitsproduct wilt, raad ik deze site aan
U heeft ons een beoordeling van 1/5 gegeven, wat de laagste beoordeling is en niet overeenkomt met uw opmerking.
Om een betere samenhang te krijgen, kunt u uw beoordeling alstublieft herzien?
Dank u en tot snel op wesco.fr
Op 16 mei. Pakket afgeleverd in de hal van mijn gebouw, niet gewaarschuwd. Een deel van de bestelling ontbrak
Teleurgesteld !!!! mogelijkheid van zogenaamde geplande levering ???? mijn pakket is 3 dagen eerder aangekomen dan ik had gevraagd (ik was op vakantie) en vooral het is geleverd bij een buurman die ik niet ken! Bravo !!!!!!!!
GLS heeft aangekondigd dat mijn pakket op 2 mei is geleverd, het is nu 13 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen... Het is voor de crèche, de moederdag en het vertraagt veel activiteiten.
Ik heb twee identieke artikelen op dezelfde dag besteld en betaald, maar ik heb er maar één ontvangen in een enorme doos, ik ben totaal teleurgesteld.
Ik heb een artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de foto! Ik heb een mok voor een jongen besteld en ik heb er een voor een meisje ontvangen. Ik heb dit weekend de klantenservice geschreven en nog steeds geen reactie. Ik zal hier niet meer bestellen.
3 slabbetjes met gebreken op 7. De klantenservice was streng toen ik belde
Zeer teleurgesteld. geen afmetingen aangegeven, ik heb iets dat me niet zal dienen
Het bestelde product komt helemaal niet overeen met mijn verwachtingen. Het dekbedovertrek draait mee met het kind tijdens zijn slaap. Geen bevestigingsmiddel voor het matras. Na controle is de beschrijving op de site niet duidelijk en kan het de consument misleiden. Tweede slechte verrassing, de retourkosten zijn voor de koper. Als je de afmetingen van het pakket ziet dat is verzonden voor alleen een dekbed en een kussen, is dat zeer ontmoedigend om gebruik te maken van de klantenservice. Als directeur van een kinderdagverblijf (ik heb privé besteld) zal ik dit feit zeker communiceren binnen mijn professionele netwerk.
Zeer teleurgesteld over bepaalde artikelen, vooral over de gevaarlijkheid (een speelgoed dat in de mond van een kind breekt!!)
Slecht!!! Zeer middelmatig product, bijna gevaarlijk, we hebben het ontvangen en meteen weggegooid! Een schande!!! Hoe kan men een zo scrupuleuze verkoper toestaan om zo'n gevaarlijk rommel voor een baby te verkopen!!! Werkelijke oplichting!!! Vermijden!!!!
Blij met het tapijt maar extreem geschokt door de levertijden en de leveringsvoorwaarden. Ik ontvang het eindelijk na 3 weken wachten en tientallen jaren extra kosten bij de vervoerder Heppner. Catastrofaal!!
De afmetingen komen niet overeen met de beschrijving. Jammer, zelfs toen ik hen schreef willen ze niets weten.
Hallo, Ik heb de blauwe loopfiets aan mijn kleinzoon gegeven voor zijn 2 jaar. Deze loopfiets is ontworpen voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Maar dit kleine ventje, dat erg groot is voor zijn leeftijd, kan deze loopfiets niet gebruiken: 1) hij is erg, erg zwaar en kan hem dus niet optillen. 2) de handvatten zijn erg groot en de handen van een 2-jarig kind zijn te klein. 3) het zadel is veel te ver van het stuur, waardoor hij op het frame moet zitten. 4) hij is te hoog. 5) de twee achterwielen maken de loopfiets onstabiel (het helpt nauwelijks om de loopfiets rechtop te houden als hij stopt en bovendien valt hij als het kind eraf komt). Deze loopfiets IS HELEMAAL NIET GESCHIKT VOOR EEN KIND VAN 2 JAAR zoals in de advertentie staat. Hij zou perfect zijn voor een kind van 3 jaar en ouder. Dit betekent dat hij er pas over een paar maanden gebruik van kan maken. Het is dus een leugen om te beweren dat hij geschikt is voor een kind van 2 jaar. Om deze reden ben ik zeer ontevreden over uw beleid. Ik ben van plan om een negatieve recensie op internet te plaatsen zodat andere ouders niet misleid worden zoals ik ben. Bedankt voor uw aandacht.
Bestelling die tussen 12 en 14 maart 2019 zou aankomen, arriveerde uiteindelijk pas op de 20e na 2 telefoontjes en bovendien is het niet het juiste artikel. Uiteindelijk moet ik een dossier invullen waar een termijn van 15 dagen voor de behandeling is en weten of ik een nieuwe kan krijgen of terugbetaald kan worden!