9/10
★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 3 weken gewacht om een tapijt te ontvangen dat niet was wat ik had besteld 60/120 in plaats van 130/130. Ik heb het pakket dus geweigerd en men zegt me dat mijn dossier binnen 2 weken zal worden behandeld. Ik constateer een gebrek aan professionaliteit. Een fout kan gebeuren, maar het minste wat je kunt doen is het zo snel mogelijk corrigeren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakket, kan het gebeuren dat er een fout insluipt. We hopen dat onze nieuwe verzending u tevreden stelt.
1 /5
★☆☆☆☆

Niet respecteren van de leveringstermijnen. 2 maanden vertraging, geen e-mail om te waarschuwen over de verzending. Ik heb 3 weken na de oorspronkelijke leverdatum een e-mail gestuurd om te vragen hoe het zat en ik heb NOOIT een antwoord van de klantenservice ontvangen. Mijn bestelling was wel klein omdat ik gewoon een particulier ben, maar ik vind dat absoluut respectloos!! Ik ben dus totaal teleurgesteld in Wesco.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Het stelt ons in staat om een incident te belichten dat we zonder niet hadden kunnen zien. We zijn absoluut bedroefd dat we u teleurgesteld hebben en evenzeer dat we niet hebben voldaan aan onze kwaliteitsvereisten. De ontvangsttijd is te verklaren door de ongelooflijke toename van het aantal bestellingen. Voor ons is er geen kleine bestelling of prioritaire klant. We hebben ervoor gekozen om onze deuren te openen voor particulieren en we geloven oprecht dat het aanbieden van dezelfde kwaliteitsproducten die veiligheid garanderen een kans is voor elk kind. We willen ons nogmaals verontschuldigen met een klein commercieel gebaar en hopen dat u ons niet te veel kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling geplaatst met 3 beschikbare elementen binnen een week. Alles werd 6 weken later geleverd!!!!! En dit buiten de goedkeuring van onze instelling. We zullen dus opnieuw een controle moeten uitvoeren! Zeer willekeurig antwoord, geen datum, geen commercieel gebaar. Tafelbladen gekrast, anti-vingerknijpers gebroken. Mijn twee instellingen, evenals die van onze groep, zullen nadenken over een andere leverancier.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw reactie. We zijn absoluut sorry dat we niet zo snel hebben geleverd als we hadden gewild. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten binnen de kortst mogelijke tijd, hebben we te maken gehad met een grote werkdruk die deze vertraging verklaart. We hopen dat ons commerciële gebaar uw teleurstelling kan verzachten en we hopen u binnenkort weer te zien, onder betere omstandigheden.
1 /5
★☆☆☆☆

Fout artikel van uw kant en wachttijd voor de klantenservice van minimaal 15 dagen, beschamend.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het samenstellen van uw pakketten, kan het gebeuren dat er een fout insluipt. We zijn er verdrietig over dat we niet aan onze eigen eisen hebben voldaan, maar hopen toch dat uw geretourneerde artikel u bevalt.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nooit ontvangen omdat de bezorger het pakket heeft verloren. Klantenservice Wesco, 3 weken wachten op een nieuwe verzending.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/09/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Geen communicatie, ik weet nog steeds niet waar mijn bestelling is!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies. Weet dat zodra je een bestelling bij Wesco hebt geplaatst, je een trackinglink van de verwerking van je pakket ontvangt die zichtbaar is in de details van je bestelling en in de bevestigingsmail. Hierdoor kun je je bestelling volgen van de voorbereiding in onze magazijnen tot de levering bij jou. We wensen je een goede ontvangst.
1 /5
★☆☆☆☆

De verpakking van de bestelling was slecht gedaan, de colisimo-service van de post heeft daarom een incident gemeld en weigerde het pakket aan te nemen. Ik heb geen terugkoppeling van Wesco ontvangen over dit probleem. Ik heb geprobeerd de klantenservice per e-mail te bereiken, en tot op heden, meerdere weken na mijn bestelling die wel is afgeschreven, heb ik nog steeds geen nieuws! Een nachtmerrie.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg verdrietig om een dergelijke situatie te constateren. We kunnen op dit moment de blokkade van de vervoerder niet verklaren. Om uw wachttijd te beperken, hebben we het pakket opnieuw verzonden en hopen dat u het zo snel mogelijk ontvangt. We danken u voor deze terugkoppeling, omdat deze ons helpt onze service te verbeteren.
1 /5
★☆☆☆☆

Leveringstermijnen niet gerespecteerd, tapijt gescheurd bij ontvangst en de afhandeling van klachten duurt te lang!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld tijdens transport en niet in goede staat bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw pakket te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
1 /5
★☆☆☆☆

Wat betreft het bestelde product is er niets te zeggen, maar ik ben zeer teleurgesteld over de levering, want voor een bestelling die op een donderdag is geplaatst en waarvoor ik 14,90€ voor expresslevering in 24 uur heb betaald, kwam het pakket pas op maandag aan! En wanneer je om uitleg en terugbetaling van de verzendkosten vraagt aan de klantenservice, is er niemand en geen antwoord! Echt niet serieus! Daarom is dit de eerste en de laatste keer dat ik deze site gebruik, want er zijn veel goedkopere en veel serieuzere opties elders.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Om al onze middelen op de kwaliteit van onze selectie te richten, levert onze expressdienst niet op zaterdag. Uw bestelling is inderdaad binnen enkele uren vanuit onze lokalen vertrokken, maar kon niet in het weekend worden geleverd. We verontschuldigen ons voor de teleurstelling die we u hebben bezorgd en hopen dat onze commerciële geste ervoor zal zorgen dat u ons niet te veel kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆

Product ontvangen met veel vertraging, anderhalve maand na de bestelling zonder enige communicatie hierover. Toen ik de klantenservice contacteerde voor nieuws: beknopte reactie en geen excuses.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn slachtoffer geworden van ons succes en we vragen u om ons te verontschuldigen voor deze vertraging. We hopen dat de commerciële geste en onze excuses uw vergeving zullen winnen en we hopen u onder betere omstandigheden terug te zien op wesco.fr
1 /5
★☆☆☆☆

Sinds ik klant ben bij Wesco, is dit de eerste keer dat ik zeer teleurgesteld ben over mijn bestelling. Niet vanwege het product of de kwaliteit, maar vanwege het gebrek aan communicatie. Inderdaad, een bestelling geplaatst op 27/07 ontvangen op 10 september....... dat is lang, vooral als het voor mijn professionele activiteit is. Een commerciële geste op een volgende bestelling zou gewaardeerd zijn.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn slachtoffer geworden van ons succes en we vragen u om ons te verontschuldigen voor deze onredelijke vertraging. We hopen dat de commerciële geste en onze excuses uw vergeving zullen winnen en we hopen u onder betere omstandigheden terug te zien op wesco.fr
1 /5
★☆☆☆☆

Levertijden niet nagekomen en klantenservice niet bereikbaar. Het artikel heeft me in de steek gelaten voor de terugkeer van mijn kind en er is geen commerciële geste aangeboden om zich te verontschuldigen voor het ongemak. Ik zal geen bestellingen meer plaatsen bij dit bedrijf.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat we u dit ongemak hebben bezorgd. We hopen dat de commerciële geste en onze excuses uw vergeving zullen winnen en hopen u onder betere omstandigheden terug te zien op wesco.fr.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb besteld op 02 09 19 en ontvangen op 12 09 19. Ik vind dat een beetje lang.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. Uw pakket is 5 dagen vastgehouden op een platform van La Poste. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld over de levering! We moeten een dag en een tijdslot kiezen, wat ik geweldig vind, dus ik blokkeer een ochtend expres en uiteindelijk, niets! Geen bezoek, geen nieuws... Ik bel meerdere keren, maar alle adviseurs zijn bezet, dus ik stuur een e-mail en krijg 3 uur later een telefoontje terwijl ik al weg ben... En dan wordt me een levering pas de volgende dag aangeboden en wordt me verteld dat een pakket van de 2 ontbreekt... Kortom... Teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
1 /5
★☆☆☆☆

Moest de klantenservice contacteren omdat de bestelling niet was ontvangen, deze was nooit verzonden. Pakket slecht verpakt en beschadigd bij ontvangst. Voor de prijs een beetje teleurstellend

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben de intentie om u artikelen van hoge kwaliteit aan te bieden. Als uw bestelling per ongeluk niet in optimale staat aankomt, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail op [email protected] zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen verbeteren.
1 /5
★☆☆☆☆

Te late levering, zeer teleurgesteld

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut sorry dat de termijn u niet bevalt. Helaas is uw bestelling net voor 15 augustus verzonden en zijn de leveringen vaak verstoord door deze brug. We hopen dat uw artikelen u tevreden stellen.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb verzendkosten betaald die praktisch gelijk zijn aan de prijs van mijn aankoop, om uiteindelijk mijn pakket niet op tijd te ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
We danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. U heeft uw pakket twee dagen na het plaatsen van uw bestelling ontvangen. De levering is uitgevoerd volgens uw verzoeken en zonder problemen op de gewenste datum en locatie. We begrijpen uw haast om onze producten te ontvangen en danken u daarvoor.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Zonder antwoord van uw kant hebben we een terugbetaling uitgevoerd. Onze excuses voor dit mysterie dat nog moet worden opgelost.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de ontbrekende ligstoel niet ontvangen ondanks mijn klacht

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/06/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Leveringstermijnen niet gerespecteerd (en jammer voor ons als we zonder cadeau komen te zitten op de verjaardag van ons kind), nutteloze klantenservice, getuigend van een groot gebrek aan professionaliteit tegenover de klanten (doe in ieder geval alsof je je betrokken voelt aan de telefoon, alstublieft!). Geen enkele uitleg voor een dergelijke vertraging in de levering is mij gegeven, dat zegt veel over het interne beheer van de bestellingen... excuses zouden welkom zijn! Je belooft ons op de hoogte te houden en je bestelling prioriteit te geven... en dan is het stil! Deze aankoop heeft me een zeer bittere nasmaak gegeven, ik zal uiteraard nooit terugkomen en zal mijn ervaring delen met een breed publiek. Lees je mooie beloften nog eens door voordat je klanten voor duiven houdt.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn een Franse KMO die naar onze klanten luistert en het spijt ons te horen dat u ontevreden bent. U heeft uw pakket ontvangen binnen de aangekondigde termijnen bij uw bestelling en hoewel dit u wat lang lijkt, weigeren we een te hoge druk op onze medewerkers te leggen, die al 100% geven om aan uw verwachtingen te voldoen en uw pakketten zorgvuldig voor te bereiden.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben erg teleurgesteld, ik heb het bedje ontvangen dat ik heb besteld, al gebroken. En ik weet niet eens de voorwaarden voor terugbetaling of ruil. Kortom, zeer teleurgesteld...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We besteden veel zorg aan de productie en verpakking van onze creaties. Het spijt ons dat u het beschadigde bedje heeft ontvangen. Om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail op [email protected] en ons foto's te sturen. Zo kunnen we het zo snel mogelijk voor u ruilen.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling nooit geleverd door de vervoerder en Wesco schuift volledig de verantwoordelijkheid op hem af. Klacht ingediend bij het bedrijf dat de levering moest uitvoeren, maar tot nu toe geen nieuws. Het minste wat ze kunnen doen is een terugbetaling uitvoeren!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan klantenservice en kijken uit naar uw antwoord op onze e-mail van vorige maand. Uw antwoord stelt u in staat om de levering aan te vechten en we kunnen uw verzoek oplossen.
1 /5
★☆☆☆☆

Vertraging van een maand

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling wacht 2 maanden, geen update van de informatie over de levering. Geen telefonische afspraak van tevoren, middelmatige productverpakking, onaangename vervoerder.... Kortom, product duurder in vergelijking met de markt voor een service op dit niveau, ik zal niets meer bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut bedroefd over uw teleurstelling. Helaas is dit meubilair letterlijk slachtoffer geworden van zijn succes en heeft u deze voorraadbreuk ervaren. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en daarvoor bieden we onze excuses aan. We hopen echter dat u ons opnieuw vertrouwen zult.
1 /5
★☆☆☆☆

De levering vanaf deze site is een ramp... bestelling geannuleerd door wesco zonder reden of me te verwittigen, daarna werd de levering door de bezorger op een andere dag dan de gekozen dag gepland. Kortom, ik heb 2 dagen gewacht om mijn artikel nooit te ontvangen... ik heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd! Ik ben ook erg teleurgesteld in de klantenservice die helemaal niet luisterde. Jammer, want de producten lijken van zeer goede kwaliteit

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan onze gezamenlijke verwachtingen heeft voldaan. Uw pakket is 3 dagen na uw bestelling verzonden. De aandacht die we besteden aan het verzenden van producten van uitstekende kwaliteit staat ons helaas niet toe om u sneller te bedienen. We hopen dat uw artikel u tevreden stelt.
1 /5
★☆☆☆☆

Super site! Als je een kwaliteitsproduct wilt, raad ik deze site aan

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw vriendelijke feedback.
U heeft ons een beoordeling van 1/5 gegeven, wat de laagste beoordeling is en niet overeenkomt met uw opmerking.
Om een betere samenhang te krijgen, kunt u uw beoordeling alstublieft herzien?
Dank u en tot snel op wesco.fr
1 /5
★☆☆☆☆

Op 16 mei. Pakket afgeleverd in de hal van mijn gebouw, niet gewaarschuwd. Een deel van de bestelling ontbrak

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hopen dat u het geheel van uw bestelling waardeert. Uw opmerking heeft ons bijzonder geraakt en zal ons helpen onze service te verbeteren. Bedankt dat u ons helpt efficiënter te worden.
1 /5
★☆☆☆☆

Teleurgesteld !!!! mogelijkheid van zogenaamde geplande levering ???? mijn pakket is 3 dagen eerder aangekomen dan ik had gevraagd (ik was op vakantie) en vooral het is geleverd bij een buurman die ik niet ken! Bravo !!!!!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en hopen dat u ons niet al te veel kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆

GLS heeft aangekondigd dat mijn pakket op 2 mei is geleverd, het is nu 13 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen... Het is voor de crèche, de moederdag en het vertraagt veel activiteiten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw antwoord. Uw pakket is inderdaad op de aangegeven datum geleverd. Zonder antwoord van uw kant kunnen we de situatie niet verduidelijken. We hopen dat u tevreden bent met uw producten en dat u mooie cadeaus voor de ouders heeft kunnen maken.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb twee identieke artikelen op dezelfde dag besteld en betaald, maar ik heb er maar één ontvangen in een enorme doos, ik ben totaal teleurgesteld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben helaas maar één bestelling van u ontvangen. Ik nodig u uit om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected]. Onze teams zullen alles in het werk stellen om deze kwestie op te lossen. Wat betreft de grootte van de pakketten, we proberen ze zo goed mogelijk te kalibreren om een breukvrije verzending te garanderen terwijl we hun grootte minimaliseren. Zo heeft u de broden in een mini-postdoos ontvangen. We verbeteren ons elke dag en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt in dit proces.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb een artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de foto! Ik heb een mok voor een jongen besteld en ik heb er een voor een meisje ontvangen. Ik heb dit weekend de klantenservice geschreven en nog steeds geen reactie. Ik zal hier niet meer bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We proberen zoveel mogelijk aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en de kwaliteit van de producten die we u aanbieden is essentieel voor ons. We begrijpen uw teleurstelling volledig en zullen het nodige doen om de situatie recht te zetten. De kleur van dit product is willekeurig en we zullen de productpagina aanpassen zodat er geen verwarring meer mogelijk is. We zijn echter van mening dat speelgoed en materiaal voor kinderen niet gegenderd zouden moeten zijn. We werken elke dag aan het bevorderen van het recht van kinderen om vrij te spelen en hun voorkeuren te uiten zonder zich zorgen te maken over het label dat wij, volwassenen, aan de kleur of het patroon van het materiaal kunnen toekennen. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt.
1 /5
★☆☆☆☆

3 slabbetjes met gebreken op 7. De klantenservice was streng toen ik belde

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas konden we u op 1 mei niet antwoorden vanwege de feestdag. Wat betreft de defecte slabbetjes, willen we u graag producten van onberispelijke kwaliteit aanbieden. Om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen, nodigen we u uit om onze klantenservice per e-mail te contacteren op [email protected] en ons foto's te sturen. Zo kunnen we ze zo snel mogelijk voor u omruilen.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld. geen afmetingen aangegeven, ik heb iets dat me niet zal dienen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze terugkoppeling. Op elke productpagina van onze site staat de productbeschrijving met alle technische informatie die je moet weten: kleuren, materialen en afmetingen.
1 /5
★☆☆☆☆

Het bestelde product komt helemaal niet overeen met mijn verwachtingen. Het dekbedovertrek draait mee met het kind tijdens zijn slaap. Geen bevestigingsmiddel voor het matras. Na controle is de beschrijving op de site niet duidelijk en kan het de consument misleiden. Tweede slechte verrassing, de retourkosten zijn voor de koper. Als je de afmetingen van het pakket ziet dat is verzonden voor alleen een dekbed en een kussen, is dat zeer ontmoedigend om gebruik te maken van de klantenservice. Als directeur van een kinderdagverblijf (ik heb privé besteld) zal ik dit feit zeker communiceren binnen mijn professionele netwerk.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Deze slaapzak is inderdaad ontworpen om op alle soorten bedden te worden gebruikt. Zoals u aangeeft, zijn er voor dit klassieke model geen bevestigingsmiddelen voor het matras. Alleen de
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer teleurgesteld over bepaalde artikelen, vooral over de gevaarlijkheid (een speelgoed dat in de mond van een kind breekt!!)

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Al het materiaal dat we verkopen wordt getest door ons interne kwaliteitslaboratorium en externe kwaliteitslaboratoria. Wanneer een artikel defect is, nodigen we u uit om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. De veiligheid van kinderen is onze prioriteit. Bedankt.
1 /5
★☆☆☆☆

Slecht!!! Zeer middelmatig product, bijna gevaarlijk, we hebben het ontvangen en meteen weggegooid! Een schande!!! Hoe kan men een zo scrupuleuze verkoper toestaan om zo'n gevaarlijk rommel voor een baby te verkopen!!! Werkelijke oplichting!!! Vermijden!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut bedroefd over uw opmerking. Dit speelgoed is bijzonder gewaardeerd door professionals in de kinderopvang die het gebruiken bij zeer jonge kinderen om met poppen te spelen en volwassenen om hen heen na te doen. Het is in geen geval een echte wieg voor een zuigeling, maar een speelgoed. Bij kwaliteitsproblemen met dit speelgoed, neem contact op met onze klantenservice op [email protected] zodat zij uw verzoek zo snel mogelijk kunnen behandelen.
1 /5
★☆☆☆☆

Blij met het tapijt maar extreem geschokt door de levertijden en de leveringsvoorwaarden. Ik ontvang het eindelijk na 3 weken wachten en tientallen jaren extra kosten bij de vervoerder Heppner. Catastrofaal!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel belang aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, verloopt de ontmoeting met de vervoerder niet altijd zoals we zouden willen. We hebben de informatie doorgegeven aan de vervoerder. De afspraak kan online worden gemaakt na ontvangst van een sms.
1 /5
★☆☆☆☆

De afmetingen komen niet overeen met de beschrijving. Jammer, zelfs toen ik hen schreef willen ze niets weten.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij uw brief niet ontvangen. Wij nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] zodat wij uw verzoek zo snel mogelijk kunnen behandelen.
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, Ik heb de blauwe loopfiets aan mijn kleinzoon gegeven voor zijn 2 jaar. Deze loopfiets is ontworpen voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Maar dit kleine ventje, dat erg groot is voor zijn leeftijd, kan deze loopfiets niet gebruiken: 1) hij is erg, erg zwaar en kan hem dus niet optillen. 2) de handvatten zijn erg groot en de handen van een 2-jarig kind zijn te klein. 3) het zadel is veel te ver van het stuur, waardoor hij op het frame moet zitten. 4) hij is te hoog. 5) de twee achterwielen maken de loopfiets onstabiel (het helpt nauwelijks om de loopfiets rechtop te houden als hij stopt en bovendien valt hij als het kind eraf komt). Deze loopfiets IS HELEMAAL NIET GESCHIKT VOOR EEN KIND VAN 2 JAAR zoals in de advertentie staat. Hij zou perfect zijn voor een kind van 3 jaar en ouder. Dit betekent dat hij er pas over een paar maanden gebruik van kan maken. Het is dus een leugen om te beweren dat hij geschikt is voor een kind van 2 jaar. Om deze reden ben ik zeer ontevreden over uw beleid. Ik ben van plan om een negatieve recensie op internet te plaatsen zodat andere ouders niet misleid worden zoals ik ben. Bedankt voor uw aandacht.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons dat onze kleine driewieler niet aan uw verwachtingen voldoet. Hij is ontworpen voor kinderen met een lengte tussen de 90 cm en 119 cm. Speciaal gemaakt om bestand te zijn tegen de aanvallen van schoolkinderen op het schoolplein, is zijn gewicht een gevolg van het gebruik. De handvatten zijn uitgerust met een schokabsorberend systeem en hun afmetingen zijn het gevolg van hun robuustheid. De instabiliteit van de driewieler is juist de aantrekkingskracht van het product: het stelt het kind in staat om zijn evenwicht te oefenen en zijn vestibulaire systeem te trainen.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling die tussen 12 en 14 maart 2019 zou aankomen, arriveerde uiteindelijk pas op de 20e na 2 telefoontjes en bovendien is het niet het juiste artikel. Uiteindelijk moet ik een dossier invullen waar een termijn van 15 dagen voor de behandeling is en weten of ik een nieuwe kan krijgen of terugbetaald kan worden!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Als een Franse KMO hebben we ervoor gekozen om geen callcenter in te schakelen en uw verzoeken met de grootste aandacht te behandelen. Deze keuze kan soms leiden tot vertragingen, maar garandeert de lokale economische dynamiek en het behoud van onze waarden. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.