★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb verzendkosten betaald die praktisch gelijk zijn aan de prijs van mijn aankoop, om uiteindelijk mijn pakket niet op tijd te ontvangen.
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.
Ik heb de ontbrekende ligstoel niet ontvangen ondanks mijn klacht
Leveringstermijnen niet gerespecteerd (en jammer voor ons als we zonder cadeau komen te zitten op de verjaardag van ons kind), nutteloze klantenservice, getuigend van een groot gebrek aan professionaliteit tegenover de klanten (doe in ieder geval alsof je je betrokken voelt aan de telefoon, alstublieft!). Geen enkele uitleg voor een dergelijke vertraging in de levering is mij gegeven, dat zegt veel over het interne beheer van de bestellingen... excuses zouden welkom zijn! Je belooft ons op de hoogte te houden en je bestelling prioriteit te geven... en dan is het stil! Deze aankoop heeft me een zeer bittere nasmaak gegeven, ik zal uiteraard nooit terugkomen en zal mijn ervaring delen met een breed publiek. Lees je mooie beloften nog eens door voordat je klanten voor duiven houdt.
Ik ben erg teleurgesteld, ik heb het bedje ontvangen dat ik heb besteld, al gebroken. En ik weet niet eens de voorwaarden voor terugbetaling of ruil. Kortom, zeer teleurgesteld...
Bestelling nooit geleverd door de vervoerder en Wesco schuift volledig de verantwoordelijkheid op hem af. Klacht ingediend bij het bedrijf dat de levering moest uitvoeren, maar tot nu toe geen nieuws. Het minste wat ze kunnen doen is een terugbetaling uitvoeren!
Vertraging van een maand
Bestelling wacht 2 maanden, geen update van de informatie over de levering. Geen telefonische afspraak van tevoren, middelmatige productverpakking, onaangename vervoerder.... Kortom, product duurder in vergelijking met de markt voor een service op dit niveau, ik zal niets meer bestellen.
De levering vanaf deze site is een ramp... bestelling geannuleerd door wesco zonder reden of me te verwittigen, daarna werd de levering door de bezorger op een andere dag dan de gekozen dag gepland. Kortom, ik heb 2 dagen gewacht om mijn artikel nooit te ontvangen... ik heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd! Ik ben ook erg teleurgesteld in de klantenservice die helemaal niet luisterde. Jammer, want de producten lijken van zeer goede kwaliteit
Super site! Als je een kwaliteitsproduct wilt, raad ik deze site aan
U heeft ons een beoordeling van 1/5 gegeven, wat de laagste beoordeling is en niet overeenkomt met uw opmerking.
Om een betere samenhang te krijgen, kunt u uw beoordeling alstublieft herzien?
Dank u en tot snel op wesco.fr
Op 16 mei. Pakket afgeleverd in de hal van mijn gebouw, niet gewaarschuwd. Een deel van de bestelling ontbrak
Teleurgesteld !!!! mogelijkheid van zogenaamde geplande levering ???? mijn pakket is 3 dagen eerder aangekomen dan ik had gevraagd (ik was op vakantie) en vooral het is geleverd bij een buurman die ik niet ken! Bravo !!!!!!!!
GLS heeft aangekondigd dat mijn pakket op 2 mei is geleverd, het is nu 13 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen... Het is voor de crèche, de moederdag en het vertraagt veel activiteiten.
Ik heb twee identieke artikelen op dezelfde dag besteld en betaald, maar ik heb er maar één ontvangen in een enorme doos, ik ben totaal teleurgesteld.
Ik heb een artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de foto! Ik heb een mok voor een jongen besteld en ik heb er een voor een meisje ontvangen. Ik heb dit weekend de klantenservice geschreven en nog steeds geen reactie. Ik zal hier niet meer bestellen.
3 slabbetjes met gebreken op 7. De klantenservice was streng toen ik belde
Zeer teleurgesteld. geen afmetingen aangegeven, ik heb iets dat me niet zal dienen
Het bestelde product komt helemaal niet overeen met mijn verwachtingen. Het dekbedovertrek draait mee met het kind tijdens zijn slaap. Geen bevestigingsmiddel voor het matras. Na controle is de beschrijving op de site niet duidelijk en kan het de consument misleiden. Tweede slechte verrassing, de retourkosten zijn voor de koper. Als je de afmetingen van het pakket ziet dat is verzonden voor alleen een dekbed en een kussen, is dat zeer ontmoedigend om gebruik te maken van de klantenservice. Als directeur van een kinderdagverblijf (ik heb privé besteld) zal ik dit feit zeker communiceren binnen mijn professionele netwerk.
Zeer teleurgesteld over bepaalde artikelen, vooral over de gevaarlijkheid (een speelgoed dat in de mond van een kind breekt!!)
Slecht!!! Zeer middelmatig product, bijna gevaarlijk, we hebben het ontvangen en meteen weggegooid! Een schande!!! Hoe kan men een zo scrupuleuze verkoper toestaan om zo'n gevaarlijk rommel voor een baby te verkopen!!! Werkelijke oplichting!!! Vermijden!!!!
Blij met het tapijt maar extreem geschokt door de levertijden en de leveringsvoorwaarden. Ik ontvang het eindelijk na 3 weken wachten en tientallen jaren extra kosten bij de vervoerder Heppner. Catastrofaal!!
De afmetingen komen niet overeen met de beschrijving. Jammer, zelfs toen ik hen schreef willen ze niets weten.
Hallo, Ik heb de blauwe loopfiets aan mijn kleinzoon gegeven voor zijn 2 jaar. Deze loopfiets is ontworpen voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Maar dit kleine ventje, dat erg groot is voor zijn leeftijd, kan deze loopfiets niet gebruiken: 1) hij is erg, erg zwaar en kan hem dus niet optillen. 2) de handvatten zijn erg groot en de handen van een 2-jarig kind zijn te klein. 3) het zadel is veel te ver van het stuur, waardoor hij op het frame moet zitten. 4) hij is te hoog. 5) de twee achterwielen maken de loopfiets onstabiel (het helpt nauwelijks om de loopfiets rechtop te houden als hij stopt en bovendien valt hij als het kind eraf komt). Deze loopfiets IS HELEMAAL NIET GESCHIKT VOOR EEN KIND VAN 2 JAAR zoals in de advertentie staat. Hij zou perfect zijn voor een kind van 3 jaar en ouder. Dit betekent dat hij er pas over een paar maanden gebruik van kan maken. Het is dus een leugen om te beweren dat hij geschikt is voor een kind van 2 jaar. Om deze reden ben ik zeer ontevreden over uw beleid. Ik ben van plan om een negatieve recensie op internet te plaatsen zodat andere ouders niet misleid worden zoals ik ben. Bedankt voor uw aandacht.
Bestelling die tussen 12 en 14 maart 2019 zou aankomen, arriveerde uiteindelijk pas op de 20e na 2 telefoontjes en bovendien is het niet het juiste artikel. Uiteindelijk moet ik een dossier invullen waar een termijn van 15 dagen voor de behandeling is en weten of ik een nieuwe kan krijgen of terugbetaald kan worden!
Bestelling niet conform (niet het gevraagde model) en verplichting om te betalen voor het retourneren van het materiaal
Goed product maar de levering is nul
Na een bestelling op de site ben ik zeer teleurgesteld. Je verwacht een minimum gezien de prijs. Bestelling geplaatst voor een houten keukenset. Veel problemen met alle ontvangen artikelen: een meubel zonder schroeven, een ander dat geel was terwijl het nieuw zou moeten zijn, een ander meubel met 2 identieke zijkanten waardoor het onmogelijk was om in elkaar te zetten, en tenslotte een laatste dat mijn man moest corrigeren omdat het niet goed in elkaar paste. En het ergste is dat, eenmaal bij de klantenservice, ze de ontbrekende onderdelen naar een ander adres sturen. Het is een schande. Je verwacht kwaliteitsproducten, maar dat is niet het geval. De klantenservice heeft echter wel het nodige gedaan, maar je moest geduldig zijn.
Nooit meer, de bezorger heeft me zelfs niet gebeld, ik betaal verzendkosten om bij mij thuis te worden geleverd, ze hebben me een afhaalpunt opgelegd terwijl ik daar niet in de buurt ben en natuurlijk kan Wesco er niets aan doen, ik zal daar nooit meer bestellen
Zeer teleurgesteld, de kleuren van de kralen komen niet overeen met de verkoopfoto
Het pakket was in slechte staat! Blijkbaar al geopend
Ik ben toevallig op deze site terechtgekomen.
Zeer aantrekkelijke site, maar ik ben extreem teleurgesteld!! Levering gepland tussen de 17e en de 21e, uiteindelijk heb ik mijn artikelen op de 24e ontvangen. Ik heb 2 bedden en 2 lakens besteld, een van de bedden is volledig krom (dit is niet door de levering gekomen, de doos is intact).
Aangezien ik mijn bestelling tot op heden niet heb ontvangen en na verschillende telefoontjes, werd mij verteld dat de bezorger bij mijn huis is geweest maar het pakket niet kon achterlaten omdat de persoon die het zou ontvangen geen bestelling verwachtte. Dit zou zijn gebeurd tijdens zijn zogenaamde twee bezoeken terwijl ik niemand heb gezien en geen kennisgeving of telefoontje van de bezorger heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de vervoerder (de dame was zeer onvriendelijk) die beweerde dat er een kennisgeving in de brievenbus zou zijn achtergelaten... De levering zou opnieuw worden ingepland voor de 24e, maar op die datum en tot 10 februari ben ik in het buitenland. Dus heb ik deze bestelling geannuleerd en verzoek ik u om de terugbetaling uit te voeren. Met vriendelijke groet, Chauvet Christian
We bestellen, ze incasseren en leveren drie maanden later. Ik raad het af.
Bende grappenmakers!
Zeer teleurgesteld...
Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij jullie bestel! Tot nu toe heb ik geen terugkoppeling!! Behalve een info over een antwoord in 3 weken!!! Ik droom .. de kerstman zal tegen die tijd al weg zijn! Dus ik vraag om terugbetaling!!! Niet onderhandelbaar ... anders vertel ik je niet hoe ik reclame voor jullie ga maken ... !! Op Facebook enzovoort ... niet te vergeten het kleine meisje dat het speelgoed zou hebben ... gelukkig bestaat de concurrentie!!!
Pakket beschadigd en klantenservice niet effectief
Niet goed
Ik heb de boeken nog steeds niet ontvangen, dus ik kan geen mening geven. Teleurgesteld dat ik ze niet voor Kerstmis heb ontvangen.