/10
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben geschokt door het gebrek aan professionaliteit van uw leveringssysteem, hun omgang met de lopende en voltooide operaties op hun site, het contact met hun bezorger. Pakket dat op de 20e geleverd moest worden, een telefoontje van de bezorger dat we gemist hebben (geen bericht). Vanwege niet-levering op de site, aanvullende adresinformatie nodig... We hebben een tweede leveringsverzoek gedaan (zelfde adres, we hebben er maar één). De levering zou op de 23e op de GLS-site plaatsvinden. Ik heb de bezorger gebeld die me vertelde niets geladen te hebben, zijn adres niet op zijn GPS te hebben gevonden op de 20e, en een ander maar dichtbij adres noemde, namelijk
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
chemin du pont de la cagne
1
/5
★☆☆☆☆
Levering twee maanden te laat. Ze zijn niet vriendelijk aan de telefoon. Geen antwoord op vragen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid. Helaas heeft het artikel dat u heeft gekozen de interesse van veel mensen gewekt. Ons team heeft alles gedaan om onze voorraad aan te vullen en u zo snel mogelijk te leveren. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat dit product aan uw verwachtingen voldoet en u volledig tevreden stelt.
1
/5
★☆☆☆☆
Slechts een klein deel van de bestelling is geleverd... geen reactie van de klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het bieden van een kwaliteitsservice. De rest van uw bestelling zal in de komende dagen worden verzonden. In deze ongekende periode zullen de levertijden iets langer zijn, maar u zult worden geleverd. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Zorg goed voor uzelf en uw dierbaren.
1
/5
★☆☆☆☆
Uw bedrijf werkt samen met het bezorgbedrijf Heppner, waarmee het erg moeilijk is om te concurreren op het gebied van incompetentie. De terugbetaling is in afwachting omdat volgens de klantenservice de retour van de goederen nog niet heeft plaatsgevonden. Niet alleen heb ik mijn bestelling niet ontvangen, maar bovendien moet ik wachten tot deze is teruggestuurd om terugbetaald te worden. Dit is niet normaal!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en doet het nodige om uw terugbetaling zo snel mogelijk te realiseren.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, het is 25/02 en de levering was gepland voor 18/02. De betaling is echter wel uitgevoerd. Geen uitleg, geen brief of e-mail, ik moest zelf contact opnemen. Ik ben zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd op de site. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Onze klantenservice is op de hoogte gesteld van deze situatie en heeft maatregelen genomen zodat uw pakket zo snel mogelijk aan u wordt overhandigd.
1
/5
★☆☆☆☆
Witte tapijt aangekomen met vlekken, dat is niet acceptabel voor meer dan 100 euro
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Wij doen ons best om de nodige maatregelen te nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
1
/5
★☆☆☆☆
Een verfblik explodeerde in de hele doos! Jammer voor mij
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals gepland. We verzoeken u een foto van uw pakket per e-mail te sturen naar [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
1
/5
★☆☆☆☆
De productinformatie is niet duidelijk genoeg, waardoor ik een klimstang heb gekocht zonder bevestigingsmaterialen, ik ga dus meer verzendkosten betalen dan voor de bevestigingen of ik bestel gewoon niet meer bij jullie
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We begrijpen uw teleurstelling volledig en zullen het nodige doen om verwarring bij de aankoop van dit product te voorkomen.
1
/5
★☆☆☆☆
SAV is betreurenswaardig, meer dan een week voor de verwerking van een SAV-verzoek, 2 weken later is het ticket nog steeds niet behandeld...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd om uw verzoek zo snel mogelijk te behandelen.
1
/5
★☆☆☆☆
De verfset zat niet in het pakket en nog steeds geen antwoord op de klacht. We hebben bij Wesco besteld omdat de levering snel is, maar uiteindelijk weten we niet wanneer we de verf zullen ontvangen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet er alles aan om uw verf zo snel mogelijk te verzenden.
1
/5
★☆☆☆☆
Echt teleurgesteld. Het was de eerste keer dat ik met Wesco werkte, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Ze houden zich niet aan de levertijden en vooral zonder de klant te waarschuwen. Een tapijt besteld op 6 december, ontvangen op 9 januari!!!!! Ik moest zelf bellen om te vragen waar mijn bestelling was, terwijl ze mijn mobiele nummer en e-mailadres hadden. En bovendien heb ik het tapijt ontvangen via een vervoerder in een simpel plastic zakje dat beschadigd kon raken tijdens het transport. Toen ik belde, werd ik nauwelijks goed ontvangen en er was zelfs geen excuus voor de vertraging. Echt niet commercieel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg verdrietig te horen dat uw eerste bestelling niet onder de beste omstandigheden is verlopen. Onze klantenservice is op de hoogte van uw ontevredenheid en zal binnenkort contact met u opnemen. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden zal stellen.
1
/5
★☆☆☆☆
Bij mijn bestelling werd mij gevraagd wanneer ik wilde worden geleverd. Ik heb gekozen tussen 10 en 14 januari. Ik ben in twee keer geleverd op 15 en 16 januari. De doos met de mozaïeken en de abacussen kwam open, gescheurd en niet geplakt aan. 1 van de 3 panelen van de rups kwam zonder doos aan, in bubbeltjesplastic waarvan de tape het hout van het spel heeft bevlekt. Ik heb 1,5 uur besteed aan het verwijderen van de lijm met verschillende producten en een snijmes, helaas blijven er sporen achter.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levering die niet volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco is uitgevoerd. Ondanks de aandacht die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Uw feedback stelt ons in staat om corrigerende verbeteracties te ondernemen en daarvoor danken we u. Om uw klacht in behandeling te nemen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en hen de foto's van uw product te sturen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ontevreden, Wesco heeft geen rekening gehouden met de kleurkeuze van het bestelde tapijt. We hebben dus een tapijt dat niet bij ons past.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bedroefd te horen dat het ontvangen materiaal niet is wat u had verwacht. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's zodat we een ruil kunnen regelen.
1
/5
★☆☆☆☆
Product ontvangen 1 maand later zonder dat we op de hoogte zijn gesteld van een voorraadbreuk en geen herinnering om de leverdatum te melden. Geen commerciële geste en klantenservice niet reactief
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levering die niet is uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Om uw klacht in overweging te nemen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en hen de foto's van uw product te sturen.
1
/5
★☆☆☆☆
Artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de geplaatste bestelling. En geen reactie op de klachten
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We hebben uw verzoek goed ontvangen en zijn sorry voor de fout met het product. We wachten echter op de ontvangst van de foto's van wat u heeft ontvangen. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice om uw verzoek te behandelen.
1
/5
★☆☆☆☆
Een deel van mijn bestelling ontbreekt! Ik heb de klantenservice geschreven, maar geen reactie gekregen over het artikel dat ik niet heb ontvangen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo. We bedanken u voor uw opmerking en het spijt ons te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en zal het zo snel mogelijk behandelen om uw situatie recht te zetten.
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht georganiseerd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We doen ons best om aan al uw verwachtingen te voldoen en werken dagelijks om volledige tevredenheid aan ieder van u te bieden. Soms zijn er echter onvoorziene omstandigheden. We hopen echter dat uw bestelling u volledige tevredenheid heeft gebracht.
1
/5
★☆☆☆☆
We kunnen ze niet bereiken via de telefoon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo. We danken u voor uw opmerking en zijn verdrietig dat u moeilijkheden heeft gehad om onze klantenservice te bereiken. In dat geval nodigen we u uit om een e-mail te sturen om ons op de hoogte te stellen van uw situatie. Deze zal zeker door onze service worden gelezen en u zult worden teruggebeld.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld bij het openen van de pakketten om te ontdekken dat de artikelen niet per se van het merk WESCO zijn, en dat ze voor het grootste deel uit China komen. Volgens mij is dit dus misleidende reclame. Wesco is dus een wederverkoper, en dit zou voor elk product gespecificeerd moeten worden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo mevrouw Loiseau,
Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw mening te geven.
We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen. Weet dat de helft van onze catalogus producten van Wesco aanbiedt en dat 98% van onze leveranciers Europees is, en dus slechts 2% een dimensie buiten Europa heeft.
Uw keuze is inderdaad gevallen op producten geselecteerd door Wesco die voldoen aan onze strenge kwaliteitsnormen. Wist u dat alle producten die door Wesco worden verkocht genormeerd zijn? Zo heeft u de garantie dat uw artikelen het geluk van de kinderen zullen brengen.
Wij danken u voor het nemen van de tijd om uw mening te geven.
We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen. Weet dat de helft van onze catalogus producten van Wesco aanbiedt en dat 98% van onze leveranciers Europees is, en dus slechts 2% een dimensie buiten Europa heeft.
Uw keuze is inderdaad gevallen op producten geselecteerd door Wesco die voldoen aan onze strenge kwaliteitsnormen. Wist u dat alle producten die door Wesco worden verkocht genormeerd zijn? Zo heeft u de garantie dat uw artikelen het geluk van de kinderen zullen brengen.
1
/5
★☆☆☆☆
Niet tevreden, bestelling in 2 keer geleverd in plaats van 1, ontbreekt een kleur en een geopende verfpot in het pakket dat opengebroken is aangekomen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is geraakt. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en doet het nodige om de gebroken en ontbrekende verfpot te vervangen. We hopen dat uw nieuwe verven u volledig tevreden zullen stellen.
1
/5
★☆☆☆☆
Een lang verhaal, je kunt een vrachtwagen verplaatsen om een bestelling te plaatsen die in feite slechts een catalogus is en een brief waarin staat dat mijn speelgoed in feite niet beschikbaar is. Ik ontving het 3 weken later na verschillende klachten, ik heb mijn bestelling ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het artikel dat ik heb ontvangen kwam helemaal niet overeen met het artikel in de catalogus. De klantenservice erkende hun fout. Ik heb om een terugbetaling gevraagd vanwege hun fout en ik heb een tegoedbon ontvangen. Dus ik ben niet erg tevreden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het komt soms voor dat er fouten insluipen. We hebben uw bestelling terugbetaald en hopen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.
1
/5
★☆☆☆☆
Navigatie op de site is oké. Levering was wat lang. En fout in de bestelling, een luidspreker in plaats van een Tibetaanse kom!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het ontvangen materiaal niet is wat u had verwacht. Onze excuses hiervoor. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] met foto's, zodat we een ruil kunnen regelen.
1
/5
★☆☆☆☆
Grote vertraging bij de levering, gebrek aan informatie over de tracking van het pakket, jammer als het voor professioneel gebruik is!
Ik heb een andere verschoonmat moeten kopen terwijl ik wacht op de Wesco...
Ik heb benadrukt dat een commerciële geste welkom zou zijn, maar tot op heden heb ik geen enkele reactie ontvangen!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
Ter compensatie heeft onze klantenservice u een schadevergoeding aangeboden voor uw bestelling. We hopen dat deze u volledig tevreden heeft gesteld.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
Ter compensatie heeft onze klantenservice u een schadevergoeding aangeboden voor uw bestelling. We hopen dat deze u volledig tevreden heeft gesteld.
1
/5
★☆☆☆☆
Geen volgorde van de bestelling of toezicht op het transport. Pakket aangekomen op een verkeerd adres zonder dat Wesco dit meldde. Gelukkig heeft de conciërge die per ongeluk het pakket ontving me gewaarschuwd!! Anders zou ik nog steeds wachten en zou Wesco me vertellen dat ik het ontvangen heb!! Geen schadevergoeding voor het ophalen van het pakket. Ik heb zelf alles geregeld voor een omvangrijk pakket dat thuis geleverd zou worden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
1
/5
★☆☆☆☆
Ontvangen de spiegel met een grote chip aan een van de randen in melamine terwijl de verpakking intact was. Het is erg moeilijk om Wesco te bewegen voor een vervanging. Klanttevredenheid lijkt niet hun prioriteit te zijn.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het samenstellen van uw pakketten, kunnen er kleine ongelukken gebeuren en daarvoor bieden we onze excuses aan. U heeft op 25 november besteld, u heeft uw artikel op 28 november ontvangen. U heeft ons op 28 een eerste e-mail gestuurd om een vervanging te vragen. We hebben uw e-mail op 29 behandeld en hebben een nieuwe verzending gedaan terwijl we u antwoordden. U heeft ons ook op 29 drie berichten op onze Facebook-pagina gestuurd waarin u ons gebrek aan reactiviteit en aandacht betreurt en ons bedreigt met het beschadigen van onze reputatie. We hebben op uw berichten oprecht en binnen enkele minuten geantwoord. Het spijt me u te moeten zeggen dat uw opmerking mij onterecht lijkt. Dat gezegd hebbende, begrijpen we volledig uw teleurstelling over de ontvangst van het eerste pakket en bieden we onze excuses aan voor dit ongemak.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakketten ontvangen verpakt in een patchwork van dozen die met tape in alle richtingen zijn vastgemaakt. Uiteraard ontbrak een goede hoeveelheid van mijn bestelling, namelijk 22 pakken plastiline ontvangen van de 30 betaalde en 17 ballen ontvangen van de 20 betaalde; De pakken met modelleerklei waren beschadigd omdat ze slecht behandeld waren tijdens het transport. Ik heb geprobeerd Wesco te bellen, maar niemand antwoordt. Ik heb een e-mail gestuurd zonder antwoord tot nu toe (3 dagen geleden).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/11/2019
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Stoelen arriveerden gewoon gewikkeld in een dunne plastic folie, niet eens bubbeltjesplastic, en zonder kartonnen verpakking.
Een van de stoelen was gebroken in een hoek.
Ik heb het product teruggestuurd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, komt het voor dat het product niet met voldoende aandacht wordt behandeld tijdens zijn reis. We hopen dat de nieuwe stoel die we hebben gestuurd u tevreden zal stellen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het bestelde model niet ontvangen (wit, ontvangen grijs) en mijn e-mail is onbeantwoord gebleven... Wanneer u telefonisch bereikbaar bent... onmogelijke missie! Het is niet erg voor jullie, we hebben al betaald!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het verschoningsmatje dat voor dit commode is voorzien, is inderdaad grijs. Onze excuses voor de mogelijke verwarring in onze presentatie. We hebben verder geen spoor van uw klacht. Als de kleur van het matje u niet bevalt, nodigen we u uit om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] zodat we een terugbetaling kunnen regelen.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds in afwachting van een verloren pakket... ik heb het absoluut nodig voor 25 november en klantenservice: 0, behalve dat ze me zeggen dat ze dit pakket gaan vinden, maar wanneer!!?? Ik had me voorgesteld dat ze meer coulant zouden zijn met de crèches!!! Jammer, Mathou zal een betere kwaliteitsservice hebben en zij zouden in plaats van te zoeken het pakket opnieuw naar mij hebben gestuurd (waarde 29€...)
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we hebben besteed aan het verzenden van uw bestelling, is het transport niet verlopen volgens onze kwaliteitsnormen. Het spijt ons. Onze vervoerder heeft ons geen informatie gegeven en we hebben geen enkele klacht van uw kant ontvangen. Uw anti-vingerklem wordt deze week met spoed geleverd vanuit onze werkplaats, zodat u het op tijd ontvangt. Als u enige problemen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected], zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen. Tot slot beschouwen we de concurrentie als een kans. Samen, en dankzij u, worden we beter.