★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
De bezorger heeft de pakketten voor de ingang van het gebouw achtergelaten zonder een medewerker van de kinderopvang te waarschuwen, terwijl er 4 intercoms tot zijn beschikking waren. De pakketten hadden door elke passant daar kunnen worden opgehaald.
Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb mijn artikel in een erbarmelijke staat ontvangen!!
U verzendt de enquête vóór de bestelde producten !!!!
Zeer stevig en mooi... Jammer dat het artikel met krassen op de bovenkant van het blad is aangekomen gezien de prijs. Ik had graag gehad dat de banken onder de tafel passen voor opslag.
De pakketten waren al open bij aankomst.
Zeer goede site maar blijft duur! maar de vervoerder is een ramp! een catastrofe, hij komt niet tot aan de woning van de klant, hij wil zijn vrachtwagen niet alleen laten, wat een grap, en ik dan, laat ik de kinderen alleen? helemaal niet tevreden over de vervoerder HEPPNER en dit is niet de eerste keer. Ik ben niet van plan om opnieuw te bestellen.
Hallo, Ik ben altijd tevreden geweest over uw producten. Maar deze keer was ik teleurgesteld over de activiteitentafel. De montage is ingewikkeld, niet alle gaten waren geboord, twee latten waren te kort. Voor de prijs die het kost, denk ik dat de tafel vooraf gemonteerd had kunnen worden, behalve de poten. Met vriendelijke groet, Odile Thomassey
Navigatie op de site is gemakkelijk, de montagevideo's zijn interessant. Snelle levering maar let op, geen beschermende verpakking voor het transport die schade aan de producten kan veroorzaken.
4 dagen wachten op een GLS vervoerder voordat mijn pakket uiteindelijk in mijn brievenbus werd bezorgd.... Ik ben gastouder en voor mijn 4 kleintjes (en hun ouders) is het moeilijk te begrijpen dat we opgesloten blijven omdat een vervoerder zijn werk niet doet. Als ik bij Wesco bestel, zal dat alleen zijn op voorwaarde dat het pakket naar een afhaalpunt wordt gestuurd. Nu hoop ik dat deze ballen een langere levensduur hebben dan de glinsterballen die we 4 jaar geleden voor onze vereniging hebben gekocht.
Wat betreft de site, niets te zeggen behalve dat als een product niet beschikbaar is, dit aangegeven moet worden. Wat het artikel betreft, niets te zeggen behalve dat mijn bestelling van november 22 dateert en dat ik het ontbrekende artikel pas eergisteren (februari 23) heb ontvangen, zonder excuses, geschenken of extra artikelen voor het wachten of de veroorzaakte overlast, ondanks dat ik hen heb aangesproken. Bovendien stuurde Wesco me e-mails met leveringsdata of ontvangstdata die niet zijn nageleefd. Een schande!!! Ik zal niet opnieuw bestellen en ik raad het niet aan. Zelfs geen commerciële geste. Niets.
Jammer dat de prijzen niet worden aangegeven.
Verzendkosten te hoog, vooral als je twee sets koopt van meer dan 40€ elk. Anders zijn de producten en diensten top!
Mijn geplaatste bestelling is niet degene die ik heb ontvangen. Na meer dan 3 weken discussie wordt mij een tegoed aangeboden dat niet werkt als betaling op de site. Ik moet een cheque of een overschrijving doen die niet werkt onder de 100 euro aan bestelling. Zeer, zeer ingewikkeld voor een bestelling op internet. Ik ben teleurgesteld.
De site is traag, elke keer als je terug wilt gaan of een ander product wilt bekijken, onthoudt de site niet wat je net hebt gezien en moet je de naam van het product opnieuw intypen. De pagina's laden langzaam. Ik wilde mijn offerte laten goedkeuren door de penningmeester van mijn vereniging, hij kon dit niet doen, hij moest een nieuwe offerte voor zichzelf maken om de bestelling te kunnen goedkeuren. De instructies voor de levering zijn niet aan de vervoerder doorgegeven. Hij arriveerde dagen voor de geplande datum en heeft me niet gebeld om me te informeren over zijn aankomst, dus hij moest voor de deur afgeven (met mijn toestemming) omdat ik niet aanwezig kon zijn om het in ontvangst te nemen.
Ik heb gekozen voor levering via CHRONOPOST door een toeslag van 15,90€ te betalen voor levering aan huis op 20/12/2022 en, in feite, vond de levering plaats op 26/12 ... na Kerst ... Dit is de reden voor mijn ontevredenheid. Ik zou het op prijs stellen als ik de 15,90€ als commerciële geste terugkrijg ...
Biedt geen betaling in termijnen aan voor gastouders, dus voor een 4-persoons kinderwagen ben ik naar een duurdere winkel gegaan om in 12 maanden op dezelfde referentie te kunnen betalen. Teleurstellend, het lijkt alsof ze zich alleen tot de crèche richten, als gastouder voel je je niet erkend als professional in de kinderopvang op hun site.
Bestelling niet ontvangen, ik kan het niet beoordelen...
Zeer teleurgesteld over de icebergstoel, ik raad deze niet aan. We hebben er 2 gekocht en we zijn nog steeds bezig met de tweede, de schouderbanden zijn niet goed aangepast en glijden zelfs als je ze probeert af te stellen.
De levertijden zijn extreem lang. Ik ben er niet zeker van dat ik de luiers voor onze crèche nog bij Wesco ga bestellen.
Als er een fout is, gaat alles terug naar het begin. De mand wordt niet bewaard! Moeilijke en niet nageleefde levering
De site kan verbeterd worden, met name de gebruikerservaring tijdens het afrekenen
Het is jammer dat we niet geïnformeerd zijn over de leverdatum of het tijdsvenster. Ik was weg toen de levering arriveerde.
De klantenservice had me verzekerd dat ik de cadeaubon direct na de betaling zou ontvangen, wat helemaal niet het geval was, ik moest de klantenservice opnieuw bellen en een valse cadeaubon maken. De cadeaubon is helemaal niet praktisch om te realiseren.
Iets lange termijn, en een artikel is niet conform (oranje verf in plaats van zwart)
Veel bugs op de site, ingewikkelde navigatie
De site: zeer goed Levering: gemiddeld, alles was op voorraad volgens de site en de offerte, ik had aangegeven dat de levering voor 23/12 moest aankomen, het heeft meer dan een week bij de vervoerder geduurd om in 3 keer voor 23/12 en in januari aan te komen. Sommige producten zijn echt aan de grens of zelfs niet bevredigend in kwaliteit voor intensief gebruik in een crèche door veel kinderen.
Ik heb gisteren mijn bedden ontvangen, één defect, geen bescherming aan de binnenkant van de doos, ik hoop dat ze het snel oplossen en het voor mij vervangen
Retour op onze kosten!!!
Geen antwoord op een e-mail waarin ik u vroeg om nieuws over mijn bestelling, die goed na Kerstmis is ontvangen, doos 'vol' in mijn brievenbus en gerepareerd door de post.
Voor de site zeer goed. Maar niet voor de levering. Ik ontving het pakket vies, vol modder en daardoor was het doorboord, waardoor de modules modderig waren. Zeer teleurgesteld over de levering. Ik moest alle modules schoonmaken en er blijven vlekken op zitten.
Ik heb een gezelschapsspel besteld voor Kerstmis; helaas is het niet het juiste 'formaat' spel terwijl het op de afbeeldingen wel het geval is... zeer teleurgesteld...
Hallo, ik heb gevraagd om een levering aan huis op een specifieke datum die niet is gerespecteerd, nu is het geleverd bij een afhaalpunt en moet ik zelf zorgen dat ik het ga ophalen terwijl ik geen vervoer heb.
De site is niet duidelijk!
Hallo, 1 speelgoed is gebroken aangekomen, het is de toren in biohars. Jammer dat er geen cadeauverpakking mogelijk is! De rest is ok
Snelle en gemakkelijke bestelling, echter zeer teleurgesteld over de fletse kleuren van de ballonnen. De foto's zijn misleidend.
De bestelling was aangegeven als geleverd, terwijl ik deze niet had ontvangen. Het afleveradres was niet gerespecteerd. Het pakket werd op een andere locatie van de Gemeente geleverd. Gelukkig heb ik gezocht en contact opgenomen met mijn collega's, wat me in staat stelde om de bestelling te recupereren.
Gewend aan kwaliteitsproducten in mijn werk van Wesco, heb ik met vertrouwen besteld maar ben uiteindelijk zeer teleurgesteld over mijn bestelling.
De bestelling kwam aan in een open plastic zak, de motorische elementen waren gevuld met zwarte vlekken.
De krijtjes waren allemaal gebroken bij de eerste levering, bij de tweede was het beter maar de verpakking was nog steeds open en enkele krijtjes waren ook gebroken
Hallo, product aangekomen in verpakking.