/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Ik ken de kwaliteit van Wesco, maar toen ik modules ontving met schroeven die door de doos zwierden. Jammer. Bovendien heb ik een bericht gestuurd naar de klantenservice omdat de schroeven te lang waren en de voorkant beschadigden toen ik de 4 hoeken van de voorkant zonder module vastschroefde. Nog steeds geen nieuws van hen. Zeer teleurgesteld gezien de prijs die we betalen voor kwaliteit. Dit moet worden opgevolgd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen ook uw erkenning van de kwaliteit van onze producten. We begrijpen des te meer uw teleurstelling over de voorbereiding van dit pakket, dat niet voldeed aan de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze oprechte excuses voor deze ongelukkige ervaring. Onze klantenservice doet haar best in deze drukke zomertijd om zo snel mogelijk te reageren. U bent onlangs geïnformeerd dat onze kwaliteitsafdelingen een controle uitvoeren op het betreffende product, om de nodige maatregelen te nemen zodat deze situatie zich niet herhaalt, namelijk om te controleren of de bijbehorende schroeven moeten worden vervangen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen zodra zij in staat is om u een antwoord te geven. We blijven tot uw beschikking en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt door ons te bezoeken op http://www.wesco.fr, fijne dag verder.
2
/5
★★☆☆☆
Geen bestellingen per telefoon. Levering niet snel
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. Inderdaad, we moedigen onze klanten aan om rechtstreeks te bestellen op http://www.wesco.fr waar we alles in het werk stellen om een eenvoudige en soepele winkelervaring te bieden. Na controle van onze kant, is uw bestelling geleverd binnen de aangekondigde termijn op het moment van validatie van uw bestelling. We kunnen niet concurreren met de snelheid van de giganten van de e-commerce, maar we doen ons best om een kwaliteitsservice en verzending van bestellingen binnen de kortst mogelijke tijd te handhaven, vooral in deze zomerperiode van vakanties. Door voor Wesco te kiezen, steunt u een Franse PME en daarvoor danken we u. We hopen dat de producten u tevredenstellen en dat we binnenkort het genoegen hebben u weer op onze site te zien. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Defecte kinderwagen, de klantenservice is te traag terwijl we het nu in de zomer nodig hebben. Wat betreft de vervoerder: nul punten, niet in staat om de spullen bij de ingang van de crèche te bezorgen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen en uw ontevredenheid te uiten. We bieden eerst onze oprechte excuses aan omdat onze kwaliteitsbelofte niet is nagekomen voor dit product. Onze klantenservice is op de hoogte van uw dossier en doet er alles aan om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. De verwerkingstijd van uw verzoek kan te lang lijken, maar verschillende diensten (kwaliteit, logistiek, klantenservice) coördineren om u de juiste oplossing te bieden. We zijn ons ervan bewust dat uw aankoopervaring een reeks negatieve gebeurtenissen is geweest, en dit komt absoluut niet overeen met ons klanttevredenheidsbeleid. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons later weer te bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Levering beschadigd aangekomen, doos gebroken. Er ontbraken schroeven in het pakket om het meubel te monteren. We wachten op een reactie van de klantenservice om de ontbrekende onderdelen te krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. Onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. Onze inzet om onze klanten tevreden te stellen is niet op het niveau dat het zou moeten zijn voor uw bestelling en we betreuren deze situatie. Kunt u alstublieft opnieuw contact opnemen met onze klantenservice op het adres [email protected]? Ze zijn al op de hoogte van uw situatie en zullen zo snel mogelijk de nodige stappen ondernemen. In deze zomerperiode kunnen onze reactietijden beïnvloed worden, maar we blijven ons, net als de rest van het jaar, inzetten om elke klacht zorgvuldig te behandelen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons later weer te bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Het product dat ik wilde zou beschikbaar zijn in april, toen in mei, toen in juni. Toch van Franse fabricage. Ik heb een melding ingesteld om geïnformeerd te worden over de beschikbaarheid, maar ik heb deze niet ontvangen. Gelukkig keek ik regelmatig op de site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/06/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelle levering. Eenvoudige bestelling. Product komt overeen met de beschrijving. Product met een lichte defect. Geen reactie van de klantenservice...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/07/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/06/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Zeer late levering, beschadigde dozen, defecte materialen bij aankomst en van slechte kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Twee dozen waren geopend en de verpakkingen van producten waren gescheurd, desondanks zijn alle bestelde producten geleverd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/06/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geen tijdslot voor de levering. Het is uiteindelijk goed gegaan, maar het monteren van de meubels was niet gemakkelijk en er ontbrak een zak met bouten! De wielen zijn niet aan de meubels bevestigd, kortom, de afwerking moet worden herzien...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Product normaal beschikbaar en levering veel later!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/06/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site is heel goed, maar de zittende staande stoel, je ziet niet goed dat hij geen wielen heeft.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
We hebben de klantenservice gecontacteerd na ontvangst. Het harnas was niet bevestigd, los in een doorzichtige verpakking. De handleiding... 2 tekeningen. Onze zoon heeft een zeer zeldzame genetische aandoening, hij heeft een zeer ernstige hypotone op 3-jarige leeftijd, hij zit onder de lengte- en gewichtscurven en is bijna een groente. Aangekocht op advies van onze kinesist... Het harnas is niet conform, het is aan geen enkele bevestiging op de rug verbonden. Er is niets gedaan om het op zijn plaats te houden. Het is alsof het schouderbanden zijn, met de banden die aan beide zijden van de rugleuning van de stoel hangen. Voor de veiligheid is het 0 en geen terugkoppeling van de klantenservice. (De 2 sterren zijn alleen voor de afmetingen van de stoel). Als iemand ons wil antwoorden, zijn we hier, want deze stilte is verbijsterend voor medisch materiaal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden en we begrijpen volledig uw ontevredenheid. We betreuren de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het monteren van het product, aangezien dit in strijd is met onze kwaliteits- en veiligheidsbelangen. Onze klantenservice en designteam zullen contact met u opnemen voor het einde van de week om u alle visuele details voor de montage te geven en om te zorgen dat het product dat u heeft ontvangen in overeenstemming is. We blijven naar u luisteren en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt door ons te bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Zeer praktische site en onberispelijke productkwaliteit, maar snel geleverd in een volledig defecte verpakking die zelfs de stoel niet meer beschermde, wat erg jammer is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/06/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Er was een probleem met de levering. We zijn met 2 medewerkers werkzaam in een mobiel relais, dus er is niet altijd personeel aanwezig in de kantoren van het relais. De levering was gepland tussen dinsdag 13 en donderdag 15. Ik had ook gevraagd om ons te bellen voordat. Ik heb geen telefoontje ontvangen en de levering is een dag eerder aangekomen, op maandag 12/6 in de ochtend terwijl er geen personeel aanwezig was (omdat ze ergens anders werkten). Een gastouder die aanwezig was in de lokalen (met onze toestemming) wilde helpen door de levering te accepteren, maar de bezorger sprak onvriendelijk tegen haar, sprak haar met 'je' aan, omdat hij een stempel op zijn leveringsbon wilde. (De gastouder, die geen werknemer van het relais was, kon dit niet geven). Deze levering buiten de geplande leverdata heeft dus moeilijkheden veroorzaakt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw situatie uit te leggen. We betreuren het dat de levering van uw bestelling niet goed is verlopen en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We brengen de informatie over aan de betrokken vervoerder zodat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt. We hopen dat de bestelde producten u tevreden stellen en dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
De termijnen zijn gerespecteerd, maar het zou verstandig zijn geweest om op het productdetailblad te vermelden dat de ballonnen niet opgeblazen zijn. Ik moet een manier vinden om ze op te blazen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. In de technische specificaties van het productblad vermelden we duidelijk dat de ballonnen niet opgeblazen worden geleverd. Zo wegen de ballonnen minder en is de ruimte in het pakket geoptimaliseerd, wat gunstig is voor de koolstofimpact. We betreuren het dat u deze informatie tijdens de aankoop heeft gemist. Met behulp van een pomp of een mini-compressor zouden de ballonnen snel door de kinderen gebruikt moeten kunnen worden. We hopen u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Product van hoge kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Veel moeite om mijn adres in Parijs in te voeren: de postcode werd niet geaccepteerd. Geen manier om iemand telefonisch te bereiken. Maar de bestelling, de betaling en de levering zijn zeer goed verlopen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden op onze site. We nodigen u uit, als u dat wilt, om ons het probleem specifieker uit te leggen door te schrijven naar [email protected]. In het kader van continue verbetering willen we graag meer weten om een eventuele storing te corrigeren. We zijn blij te lezen dat de rest van het bestelproces zonder problemen is verlopen. We hopen dat uw bestelling u volledig tevreden stelt en dat u binnenkort weer bij ons komt kijken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
De bestelling op de site is zeer goed verlopen. De levering was snel. MAAR eenmaal uitgepakt om de tafel in elkaar te zetten, de verrassing! De poten passen niet in de tafel! De klantenservice is traag en heeft nog niet gereageerd op onze klacht. Het is al meer dan een week...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/05/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Een deel van het meubel is gebroken aangekomen, professioneel gebruiksmateriaal, ik wacht nog steeds op een reactie van de klantenservice die erg lang duurt voor producten van deze prijs. Teleurgesteld!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht bedroefd dat uw bestelling in onbruikbare staat is aangekomen en we begrijpen volledig uw ontevredenheid. Onze klantenservice heeft uw retourverzoek ontvangen en zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om een bevredigende oplossing te bieden. Onze medewerkers waren op vakantie vanwege het Hemelvaartweekend, wat een iets langere verwerkingstijd rechtvaardigt dan gebruikelijk. We bedanken u bij voorbaat voor uw geduld ten opzichte van ons klantenserviceteam en hopen dat u ons een tweede kans zult geven door binnenkort weer op http://www.wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
De bezorger heeft de pakketten voor de ingang van het gebouw achtergelaten zonder een medewerker van de kinderopvang te waarschuwen, terwijl er 4 intercoms tot zijn beschikking waren. De pakketten hadden door elke passant daar kunnen worden opgehaald.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u deze informatie met ons heeft gedeeld. Inderdaad, de bezorger heeft in communicatie tekortgeschoten en dat had nadelig kunnen zijn. We betreuren deze situatie die ons imago schaadt en de ernst in twijfel trekt die we in de voorbereiding en levering van elke bestelling steken. We melden deze storing bij de betrokken vervoerder zodat deze situatie in de toekomst niet meer voorkomt. We bedanken u voor uw loyaliteit en hopen de kans te krijgen u in de nabije toekomst weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld. Ik heb mijn artikel in een erbarmelijke staat ontvangen!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons via deze weg heeft gewaarschuwd. We zijn oprecht bedroefd dat uw bestelling in onbruikbare staat is aangekomen en bieden onze oprechte excuses aan. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op [email protected] (met een foto van het defecte artikel). Ons team zal u zo snel mogelijk een oplossing bieden. We hopen dat u desondanks trouw blijft aan ons merk en dat we u binnenkort weer zullen ontmoeten op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
U verzendt de enquête vóór de bestelde producten !!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/05/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer stevig en mooi... Jammer dat het artikel met krassen op de bovenkant van het blad is aangekomen gezien de prijs. Ik had graag gehad dat de banken onder de tafel passen voor opslag.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/04/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De pakketten waren al open bij aankomst.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. WESCO hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van WESCO. De informatie is doorgegeven aan de vervoerder zodat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen dat uw betrokkenheid bij WESCO hierdoor niet in twijfel wordt getrokken en we zouden erg blij zijn u de volgende keer weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Zeer goede site maar blijft duur! maar de vervoerder is een ramp! een catastrofe, hij komt niet tot aan de woning van de klant, hij wil zijn vrachtwagen niet alleen laten, wat een grap, en ik dan, laat ik de kinderen alleen? helemaal niet tevreden over de vervoerder HEPPNER en dit is niet de eerste keer. Ik ben niet van plan om opnieuw te bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen. We begrijpen uw ontevredenheid, echter onze Algemene Voorwaarden stipuleren dat de levering aan de deur (gebouw of huis) plaatsvindt. De bezorgers zijn dus niet bevoegd om tot de verdieping te leveren. Ondanks de levering hopen we dat de bestelde producten u volledig tevreden stellen en dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer naar http://www.wesco.fr te komen. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Hallo, Ik ben altijd tevreden geweest over uw producten. Maar deze keer was ik teleurgesteld over de activiteitentafel. De montage is ingewikkeld, niet alle gaten waren geboord, twee latten waren te kort. Voor de prijs die het kost, denk ik dat de tafel vooraf gemonteerd had kunnen worden, behalve de poten. Met vriendelijke groet, Odile Thomassey
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/04/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Navigatie op de site is gemakkelijk, de montagevideo's zijn interessant. Snelle levering maar let op, geen beschermende verpakking voor het transport die schade aan de producten kan veroorzaken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/02/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
4 dagen wachten op een GLS vervoerder voordat mijn pakket uiteindelijk in mijn brievenbus werd bezorgd.... Ik ben gastouder en voor mijn 4 kleintjes (en hun ouders) is het moeilijk te begrijpen dat we opgesloten blijven omdat een vervoerder zijn werk niet doet. Als ik bij Wesco bestel, zal dat alleen zijn op voorwaarde dat het pakket naar een afhaalpunt wordt gestuurd. Nu hoop ik dat deze ballen een langere levensduur hebben dan de glinsterballen die we 4 jaar geleden voor onze vereniging hebben gekocht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Bij het aanmaken van uw profiel op onze site heeft u zich geregistreerd als een kinderopvangstructuur. Voor dit type klanten bieden we echter alleen levering via een vervoerder aan. Volgens de informatie die we hebben, is uw bestelling op de gewenste datum geleverd. Als u voor een toekomstige bestelling liever kiest voor levering naar een afhaalpunt, kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] en we zullen het type van uw profiel aanpassen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien en wensen u lange speeluren met de ballen. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Wat betreft de site, niets te zeggen behalve dat als een product niet beschikbaar is, dit aangegeven moet worden. Wat het artikel betreft, niets te zeggen behalve dat mijn bestelling van november 22 dateert en dat ik het ontbrekende artikel pas eergisteren (februari 23) heb ontvangen, zonder excuses, geschenken of extra artikelen voor het wachten of de veroorzaakte overlast, ondanks dat ik hen heb aangesproken. Bovendien stuurde Wesco me e-mails met leveringsdata of ontvangstdata die niet zijn nageleefd. Een schande!!! Ik zal niet opnieuw bestellen en ik raad het niet aan. Zelfs geen commerciële geste. Niets.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling