/10
★★★★★
op 13305 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13305 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Hallo, we zijn gewoonlijk tevreden over wesco, maar deze keer hebben we 3 tapijten van de 4 ontvangen. E-mail vandaag verzonden, in afwachting van een antwoord
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. We willen u allereerst bedanken voor uw loyaliteit en het vertrouwen dat u in WESCO stelt. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de gedeeltelijke levering van uw bestelling. Na onderzoek van onze kant is het laatste pakket momenteel in transit en zou normaal gesproken binnen 2 dagen geleverd moeten worden. Als dat niet het geval is, kunt u ons rechtstreeks schrijven op het adres [email protected]. We hopen dat u deze uitzonderlijke situatie niet kwalijk neemt en dat u altijd tevreden zult zijn om ons weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Een onhandige en zeer ingewikkelde site voor retouren!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. Ons webteam werkt continu aan verbetering zodat de ervaring op onze site zo soepel mogelijk is. Om onze klanten nog beter te kunnen bedienen, staan we open voor alle suggesties en nodigen we u uit om ons te schrijven op [email protected]. Wat betreft ons retourbeleid, dit wordt uitgelegd in onze algemene voorwaarden. We zijn uiteraard beschikbaar op [email protected] als u een probleem heeft met een besteld product. We hopen dat u binnenkort weer bij ons komt kijken op wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Zeer lange levertijden (meerdere weken) en 1 artikel: levering uitgesteld... toen bel om de leverdatum te bevestigen maar het tijdstip niet: een tijdsvenster tussen 8 uur en 18 uur wordt me verteld. Bravo!!! Je moet een vrije dag nemen om het artikel te ontvangen....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor het niet naleven van de levertijd en we begrijpen uw ontevredenheid. Het product dat u heeft besteld, is helaas slachtoffer geworden van zijn succes, de aanvulling heeft meerdere dagen vertraging opgeleverd voor de levering aan uw huis. We hebben geen controle over de dagelijkse schema's van de bezorgers, maar we zullen de informatie doorgeven aan de bezorgdienst zodat er voor de volgende keer een preciezer tijdstip kan worden doorgegeven. We betreuren het dat uw ervaring op onze site zo teleurstellend is en dat deze niet voldoet aan onze verplichtingen om onze klanten tevreden te stellen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Het is onmogelijk om een artikel te zoeken in de zoekbalk. Ik moet altijd via referentie gaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Ons webteam werkt momenteel aan de verbetering van de zoekfunctie op onze site. Een vereenvoudigde en nauwkeurigere zoekfunctie zal binnenkort beschikbaar zijn om een betere gebruikerservaring te bieden en onze klanten tevreden te stellen. We danken u voor uw loyaliteit en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
De leveringen zijn erg lang en de mensen van de klantenservice zijn niet altijd vriendelijk en efficiënt. De producten zijn echter top!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld over het retourbeleid waar we niet alleen de verzendkosten moeten betalen met verplicht de originele doos voor een licht product dat in een envelop kan passen, maar bovendien krijgen we niet het volledige bedrag terug!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Teleurstelling wat betreft de levering. Tot nu toe is het paard geleverd, maar niet de hoes
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Hallo, de termijn was langer dan afgesproken
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb de volledige bestelling nog niet ontvangen. Ik heb Wesco gebeld, daarna een klacht ingediend op internet (wat me werd gevraagd na mijn telefoontje) en ik heb nog steeds geen informatie over de verzending van het ontbrekende artikel van mijn bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd, de rest van uw bestelling zal volgende week worden geleverd. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en danken u bij voorbaat voor uw geduld. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Wesco site is top voor gastouders.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Ik ben zeer tevreden over de site.
3
/5
★★★☆☆
Niet erg duidelijk wanneer het niet op voorraad is. Het zou moeten aangeven dat het niet beschikbaar is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we danken u voor het nemen van de tijd om uw mening te geven over de informatie over de beschikbaarheid van onze producten op onze site. Momenteel, wanneer de producten beschikbaar zijn binnen 1 tot 12 weken, wordt de beschikbaarheidsdatum vermeld op de productpagina. Wanneer de beschikbaarheidsdatum meer dan 12 weken bedraagt, wordt het product als niet beschikbaar gemarkeerd, met in beide gevallen de mogelijkheid om per e-mail gewaarschuwd te worden zodra het product weer beschikbaar is in onze voorraad. Om onze klanten in staat te stellen de juiste keuze te maken, wordt deze informatie in het rood weergegeven, onder de knop
3
/5
★★★☆☆
De site is compleet maar niet intuïtief genoeg
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze teams werken continu aan het verbeteren van de navigatie-ervaring op onze site. Omdat de feedback van onze klanten waardevol is voor onze vooruitgang, nodigen we u uit om ons te schrijven op [email protected] met de punten die verbeterd moeten worden om onze site nog intuïtiever te maken. We danken u voor uw loyaliteit en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Ik moest de klantenservice contacteren over mijn bestelling, ik werd heel slecht geholpen door een zeer onvriendelijke en onaangename persoon. Aangezien ik een bestelling van bijna 4000€ heb geplaatst, had ik een betere klantenservice verwacht. Aan de andere kant staat op de site dat de levering binnen 48 uur is voor producten die op voorraad zijn, maar mij werd verteld dat dit niet geldt voor grote bestellingen. Het zou goed zijn om dit te verduidelijken. Ik heb mijn bestelling na 11 dagen ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen. In de eerste plaats zijn we erg sorry om uw ontevredenheid over onze ontvangst te lezen en we begrijpen uw teleurstelling. Aangezien we veel waarde hechten aan de kwaliteit van onze diensten zoals luisteren of advies geven, willen we onze oprechte excuses aanbieden voor deze uitwisseling, die niet representatief was voor onze verplichtingen. Wat betreft de levertijden denken we dat er verwarring kan zijn geweest. Inderdaad, u kunt onderaan de pagina van onze site http://www.wesco.fr een informatie vinden die de termijn van 48 uur vermeldt, maar dit element betreft de verzending van de producten, en niet de levering, de exacte vermelding is 'Verzending binnen 48 uur'. We geven in onze algemene verkoopvoorwaarden een levertijd aan van 3 tot 5 dagen. Het is ook vermeld dat 'Deze termijn is niet gegarandeerd voor bestellingen met een groot aantal artikelen'. We betreuren het dat deze informatie u niet nuttig is geweest. We hopen echter dat de bestelde producten u volledig zullen bevallen en dat u ons een nieuwe kans wilt geven bij Wesco. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Het enige spijtige is telkens het gebrek aan promoties voor de gastouders en de vervoerder die echt lang is...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Wesco bed: Onverdraaglijke plastic geur. Ik had de plastic geur in mijn mond, pijn aan mijn ogen en mijn hele appartement rook ernaar. Ik moest het bed aan iemand geven die het buiten kan luchten. Dit is onaanvaardbaar, mijn baby slaapt zonder bed op de grond in afwachting. Geen reactie van de klantenservice sinds meer dan 15 dagen. Is dit plastic giftig? Endocriene verstorende stof? In ieder geval maakt het me als volwassene ziek. Ik heb een melding gemaakt bij de DGCRF.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst bieden we onze excuses aan voor het ongemak en onze langere reactietijd in deze zomerperiode. We zijn bijzonder alert op de kwaliteit en veiligheid van onze producten zodat ze zonder wachten door kinderen kunnen worden gebruikt. Bovendien voldoen al onze producten aan de strengste normen en worden ze regelmatig gecontroleerd door onafhankelijke laboratoria en ons eigen laboratorium. In dit geval is het product dat u heeft besteld gegarandeerd vrij van ftalaten en voldoet het aan de norm NFS 54 045. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en heeft u vandaag gecontacteerd. Uw tevredenheid is onze prioriteit, we willen u een oplossing bieden en de oorsprong van het probleem met dit emblematische WESCO-product begrijpen dat al vele jaren veel klanten tevredenstelt. We danken u bij voorbaat voor uw beschikbaarheid en hopen dat u ons een tweede kans zult geven door later terug te komen op onze site. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Snelle levering, jammer dat ik geen cadeau heb ontvangen gezien de bestelling van meer dan 600 euro, klanten moeten loyaliteit krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen, vooral omdat we op onze site een loyaliteitsprogramma aanbieden genaamd WESCO Voordelen Clubs. Door lid te worden van een van onze Voordelen Clubs, profiteert u het hele jaar door van exclusieve voordelen om uw loyaliteit aan WESCO te belonen: gratis verzending, cadeaubonnen, toegang tot privéverkopen... We betreuren het oprecht dat u deze kans tijdens uw bestelling heeft gemist. We hopen echter dat u ons trouw blijft en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer te verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Ik ken de kwaliteit van Wesco, maar toen ik modules ontving met schroeven die door de doos zwierden. Jammer. Bovendien heb ik een bericht gestuurd naar de klantenservice omdat de schroeven te lang waren en de voorkant beschadigden toen ik de 4 hoeken van de voorkant zonder module vastschroefde. Nog steeds geen nieuws van hen. Zeer teleurgesteld gezien de prijs die we betalen voor kwaliteit. Dit moet worden opgevolgd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen ook uw erkenning van de kwaliteit van onze producten. We begrijpen des te meer uw teleurstelling over de voorbereiding van dit pakket, dat niet voldeed aan de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze oprechte excuses voor deze ongelukkige ervaring. Onze klantenservice doet haar best in deze drukke zomertijd om zo snel mogelijk te reageren. U bent onlangs geïnformeerd dat onze kwaliteitsafdelingen een controle uitvoeren op het betreffende product, om de nodige maatregelen te nemen zodat deze situatie zich niet herhaalt, namelijk om te controleren of de bijbehorende schroeven moeten worden vervangen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen zodra zij in staat is om u een antwoord te geven. We blijven tot uw beschikking en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt door ons te bezoeken op http://www.wesco.fr, fijne dag verder.
2
/5
★★☆☆☆
Geen bestellingen per telefoon. Levering niet snel
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. Inderdaad, we moedigen onze klanten aan om rechtstreeks te bestellen op http://www.wesco.fr waar we alles in het werk stellen om een eenvoudige en soepele winkelervaring te bieden. Na controle van onze kant, is uw bestelling geleverd binnen de aangekondigde termijn op het moment van validatie van uw bestelling. We kunnen niet concurreren met de snelheid van de giganten van de e-commerce, maar we doen ons best om een kwaliteitsservice en verzending van bestellingen binnen de kortst mogelijke tijd te handhaven, vooral in deze zomerperiode van vakanties. Door voor Wesco te kiezen, steunt u een Franse PME en daarvoor danken we u. We hopen dat de producten u tevredenstellen en dat we binnenkort het genoegen hebben u weer op onze site te zien. Fijne dag
2
/5
★★☆☆☆
Defecte kinderwagen, de klantenservice is te traag terwijl we het nu in de zomer nodig hebben. Wat betreft de vervoerder: nul punten, niet in staat om de spullen bij de ingang van de crèche te bezorgen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen en uw ontevredenheid te uiten. We bieden eerst onze oprechte excuses aan omdat onze kwaliteitsbelofte niet is nagekomen voor dit product. Onze klantenservice is op de hoogte van uw dossier en doet er alles aan om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. De verwerkingstijd van uw verzoek kan te lang lijken, maar verschillende diensten (kwaliteit, logistiek, klantenservice) coördineren om u de juiste oplossing te bieden. We zijn ons ervan bewust dat uw aankoopervaring een reeks negatieve gebeurtenissen is geweest, en dit komt absoluut niet overeen met ons klanttevredenheidsbeleid. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons later weer te bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Levering beschadigd aangekomen, doos gebroken. Er ontbraken schroeven in het pakket om het meubel te monteren. We wachten op een reactie van de klantenservice om de ontbrekende onderdelen te krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. Onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. Onze inzet om onze klanten tevreden te stellen is niet op het niveau dat het zou moeten zijn voor uw bestelling en we betreuren deze situatie. Kunt u alstublieft opnieuw contact opnemen met onze klantenservice op het adres [email protected]? Ze zijn al op de hoogte van uw situatie en zullen zo snel mogelijk de nodige stappen ondernemen. In deze zomerperiode kunnen onze reactietijden beïnvloed worden, maar we blijven ons, net als de rest van het jaar, inzetten om elke klacht zorgvuldig te behandelen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons later weer te bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Het product dat ik wilde zou beschikbaar zijn in april, toen in mei, toen in juni. Toch van Franse fabricage. Ik heb een melding ingesteld om geïnformeerd te worden over de beschikbaarheid, maar ik heb deze niet ontvangen. Gelukkig keek ik regelmatig op de site.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/06/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelle levering. Eenvoudige bestelling. Product komt overeen met de beschrijving. Product met een lichte defect. Geen reactie van de klantenservice...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/07/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/06/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Zeer late levering, beschadigde dozen, defecte materialen bij aankomst en van slechte kwaliteit
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/04/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Twee dozen waren geopend en de verpakkingen van producten waren gescheurd, desondanks zijn alle bestelde producten geleverd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/06/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geen tijdslot voor de levering. Het is uiteindelijk goed gegaan, maar het monteren van de meubels was niet gemakkelijk en er ontbrak een zak met bouten! De wielen zijn niet aan de meubels bevestigd, kortom, de afwerking moet worden herzien...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Product normaal beschikbaar en levering veel later!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/06/2023
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site is heel goed, maar de zittende staande stoel, je ziet niet goed dat hij geen wielen heeft.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2023
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
We hebben de klantenservice gecontacteerd na ontvangst. Het harnas was niet bevestigd, los in een doorzichtige verpakking. De handleiding... 2 tekeningen. Onze zoon heeft een zeer zeldzame genetische aandoening, hij heeft een zeer ernstige hypotone op 3-jarige leeftijd, hij zit onder de lengte- en gewichtscurven en is bijna een groente. Aangekocht op advies van onze kinesist... Het harnas is niet conform, het is aan geen enkele bevestiging op de rug verbonden. Er is niets gedaan om het op zijn plaats te houden. Het is alsof het schouderbanden zijn, met de banden die aan beide zijden van de rugleuning van de stoel hangen. Voor de veiligheid is het 0 en geen terugkoppeling van de klantenservice. (De 2 sterren zijn alleen voor de afmetingen van de stoel). Als iemand ons wil antwoorden, zijn we hier, want deze stilte is verbijsterend voor medisch materiaal.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden en we begrijpen volledig uw ontevredenheid. We betreuren de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het monteren van het product, aangezien dit in strijd is met onze kwaliteits- en veiligheidsbelangen. Onze klantenservice en designteam zullen contact met u opnemen voor het einde van de week om u alle visuele details voor de montage te geven en om te zorgen dat het product dat u heeft ontvangen in overeenstemming is. We blijven naar u luisteren en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt door ons te bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Zeer praktische site en onberispelijke productkwaliteit, maar snel geleverd in een volledig defecte verpakking die zelfs de stoel niet meer beschermde, wat erg jammer is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/06/2023
Vertaalde beoordeling