/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling snel ontvangen maar het product was niet correct... In afwachting van een antwoord van de klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten. Daarom zijn we absoluut verward door deze fout in de orderverwerking. Onze klantenservice is op de hoogte van de situatie en wacht op aanvullende informatie van uw kant om u een passende oplossing te bieden. Voor vragen kunt u hen gerust contacteren op [email protected]. Ontvang, nogmaals, onze oprechte excuses. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Boek ontvangen, HEEL beschadigd in een perfecte verpakking - dus defecte verpakking (ingedrukte rug en gekreukte harde kaft).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We hechten veel waarde aan het aanbieden van diensten en producten van hoge kwaliteit. We zijn dan ook oprecht sorry dat u een defect product heeft ontvangen en we vragen om uw excuses. Onze klantenservice is geïnformeerd en doet er alles aan om het product te ruilen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem met de levering, die zogenaamd heb ik geweigerd en ook voor de kleur, ik heb meerdere kleuren gekozen, uiteindelijk zijn er maar 2 kleuren en bovendien flets, oranje met grijs.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten. Het spijt ons oprecht te constateren dat uw bestelling niet naar tevredenheid is en dat de levering niet aan onze eisen voldeed. Om u een oplossing te bieden en uw teleurstelling te verhelpen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] met vermelding van het onderwerp van uw klacht. Onze excuses voor deze teleurstellende ervaring en we wensen u een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling van een tapijt verloren onderweg en het is aan ons om het met de vervoerder op te lossen... Vervolgens ontvangen we een e-mail waarin staat dat er geen tapijt op onze bestelling staat... Totaal, 3 weken wachten en een bezorger die ons een tijdsbestek van 8u tot 18u geeft... Geen excuses en geen woord.... Beschamend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We begrijpen uw ontevredenheid en zijn oprecht sorry dat de levering niet aan de verplichtingen van Wesco heeft voldaan. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van de situatie en zal de nodige maatregelen nemen bij de vervoerder om ervoor te zorgen dat deze situatie zich niet herhaalt. We hopen dat uw bestelling u tevreden stelt. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
De producten zelf zijn heel goed, maar de diensten van Wesco zijn niet professioneel, we zijn teleurgesteld over andere bestellingen, teleurgesteld door de klantenservice, jammer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/04/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van hoogwaardige diensten en we zijn oprecht sorry dat u niet overtuigd bent. Onze klantenservice is bereikbaar op [email protected] voor eventuele vragen. Ondanks deze gemiste ontmoeting hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Betaling voor een expresslevering. Pakket nog steeds niet ontvangen na meer dan twee weken en een telefonische klacht en een andere per e-mail!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en zijn oprecht sorry dat de levering van uw bestelling niet volgens onze kwaliteitsnormen is verlopen. Onze klantenservice heeft uw bestelling opnieuw verzonden. We hopen dat deze u tevreden zal stellen en dat we de kans krijgen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
De bestelling gedeeltelijk ontvangen en geen nieuws over de rest .... Voor een eerste bestelling ben ik zeer teleurgesteld. .. .
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan uw tevredenheid en zijn oprecht sorry voor de vertraging die u ondervindt. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze pakketten, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet en een deel van uw bestelling heeft deze ongelukkige ervaring gehad. Onze klantenservice heeft u een commerciële geste aangeboden, we hopen dat dit uw teleurstelling zal verlichten. We zijn verdrietig over deze gemiste eerste afspraak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb je al een e-mail gestuurd waarin ik mijn teleurstelling over de staat van mijn bestelling meld!!! Zeer teleurgesteld!!! Het zijn niet de producten die ik bekritiseer... een van de flessen desinfectiemiddel is volledig gelekt en heeft mijn rol keukenpapier en de handschoenen beschadigd!!! Onbruikbaar!!! De rest was doorweekt maar na een wasbeurt is die geur die overal was vastgezet verloren gegaan!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn absoluut erg sorry voor deze situatie en begrijpen uw teleurstelling. Onze klantenservice heeft uw feedback in overweging genomen en zal de beschadigde producten opnieuw verzenden. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Het is toch bijzonder verbazingwekkend om een telefoontje te ontvangen van de openbare school die 2 km van de onze ligt, die zegt dat het pakket bij hen is afgeleverd!!! + Verplichting om het pakket tijdens schooltijd op te halen!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen bij de vervoerder om te voorkomen dat dit zich herhaalt. Fijne dag verder
1
/5
★☆☆☆☆
Klantenservice is rampzalig, niet op niveau van de vraag, nooit meer een bestelling bij hen, slecht pakket ontvangen, heel wat procedures te volgen wetende dat het hun fout is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Het spijt ons dat uw ervaring met ons niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet. Om u een oplossing te bieden, heeft onze klantenservice u een formulier gestuurd om in te vullen. Dit is onze gebruikelijke procedure om een traceerbaarheid van elke aanvraag te hebben en om de meest geschikte oplossing te kunnen bieden. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Klantenservice is slecht. Wat te zeggen over mijn bestelling: Ontbrekende, beschadigde, foutieve producten... Ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodat ze deze fouten konden corrigeren, en dat bleek een hele opgave te zijn. Ik kreeg verschillende antwoorden op dezelfde e-mail die elkaar tegenspraken. Klantenservice is traag en slechtwillend: ik moest meerdere keren navragen en foto's van de artikelen die ze me hadden gestuurd opsturen om te bewijzen dat het niet de referenties waren die ik had besteld. Ik ontving mijn bestelling begin mei, vandaag is het 14 juni en ik wacht nog steeds op een vel stickers. Wat een TRAAGHEID! Relatief dure site, bij sommige producten kunnen we tot 10€ prijsverschil met de concurrentie constateren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bedroefd dat uw ervaring met ons ongelukkig is geweest en dat onze kwaliteitsnormen niet zijn nageleefd voor uw bestelling. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze pakketten, kunnen er fouten optreden en nemen we elke klantfeedback in overweging om onze servicekwaliteit te verbeteren. De sanitaire situatie die we hebben meegemaakt heeft onze interne organisatie enigszins verstoord en onze reactietijden zijn beïnvloed. Desondanks is uw verzoek goed behandeld en heeft onze klantenservice al de betrokken producten opnieuw verzonden. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en wensen u een zeer fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb maanden geleden besteld en heb nog steeds niets ontvangen, ik ontvang e-mails die zeggen dat de verzending is gedaan, maar dat wordt tegengesproken door de klantenservice die ik regelmatig bel. Uiteindelijk heb ik begin maart besteld, het is half juni en nog steeds niets. Dit is de laatste keer dat ik bij Wesco bestel!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid en zijn absoluut bedroefd om een dergelijke situatie te constateren. Onze klantenservice bevestigt een levering aan uw huis op 16/06. We betreuren de lange levertijd en hopen dat uw producten u tevredenstellen. We hopen dat u deze ongelukkige ervaring kunt overstijgen en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben behoorlijk geïrriteerd, het is bijna vijftig dagen geleden dat ik twee stoelen heb besteld en ik heb ze NOG STEEDS niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/04/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid en betreuren deze lange levertijd. Ondanks alle aandacht die we aan uw bestellingen besteden, komt het voor dat het transport niet aan onze eisen voldoet. Uw feedback is waardevol en stelt ons in staat om de nodige corrigerende maatregelen te nemen. Uw bestelling is inmiddels geleverd en we hopen dat deze u tevreden stelt. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
We hebben een product ontvangen dat niet overeenkomt met de beschrijving, namelijk een bed dat voornamelijk uit onbewerkt multiplex bestaat terwijl de enige vermelde samenstelling 'massief beukenhout' was. De klantenservice wilde het product niet terugnemen en heeft uiteraard de foutieve beschrijving van hun product gecorrigeerd, dit soort praktijken is echt verwerpelijk en ik betreur het dat ik vertrouwen heb gehad in dit bedrijf.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw opmerking is in overweging genomen en inderdaad is de productbeschrijving bijgewerkt voor meer duidelijkheid. Onze klantenservice heeft uw ontevredenheid in overweging genomen en heeft contact met u opgenomen om u een oplossing aan te bieden die aansluit bij uw verwachtingen. We hopen dat de voorgestelde oplossing uw teleurstelling kan verlichten en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen onder betere omstandigheden. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Meer dan een maand om een defecte bestelling te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/04/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling en zijn sorry dat uw bestelling niet voldoet aan onze kwaliteitsnormen. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We verontschuldigen ons voor deze slechte ervaring en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik kan me niet tevreden stellen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/04/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Uw opmerking is daarom doorgegeven aan ons kwaliteitsteam dat alle klachten registreert en de opvolging van elk verkocht product waarborgt. Tot nu toe hebben we geen feedback over dit product ontvangen, maar naar aanleiding van uw mening heeft ons kwaliteitlaboratorium een controle uitgevoerd. De vellen hebben een lichte reliëf aan één kant, wat het transparantie-effect iets vermindert. Desondanks, als je erdoorheen kijkt, zie je goed wat er aan de andere kant is. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
NUL. GEEN ONNODIGE RESONANTIE 15€ AANGEBODEN AAN WESCO!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/04/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. De microfoon heeft inderdaad niet dezelfde geluidskracht als een elektrische microfoon. Echter, zijn ingenieuze mechanisme maakt het mogelijk om een resonantie-effect te creëren zoals echte sterren. Door heel dichtbij te spreken, zult u het kunnen constateren. We hopen dat u deze microfoon, waarvoor we geen negatieve feedback hebben ontvangen, een tweede kans zult geven. Mocht u hem echter niet willen behouden, nodigen we u uit om een retour te doen door contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] zodat we aan uw verwachtingen kunnen voldoen binnen de kortst mogelijke tijd.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving een doos met verf die overal was gelekt. Blijkbaar was een fles gebroken. Daardoor is al het materiaal vol verf. De stickers zijn onbruikbaar, dus al het materiaal is vol verf. De stickers zijn onbruikbaar. Waarschijnlijk is het materiaal van goede kwaliteit...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We zijn absoluut bedroefd dat het transport uw bestelling heeft beschadigd. We hebben uw klacht goed genoteerd en wachten op uw foto zodat we een ruil kunnen regelen. We danken u voor uw vriendelijkheid.
1
/5
★☆☆☆☆
3 weken na het plaatsen van de bestelling heb ik nog steeds niets ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/04/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Niets ontvangen en geen nieuws!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/03/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben geschokt door het gebrek aan professionaliteit van uw leveringssysteem, hun omgang met de lopende en voltooide operaties op hun site, het contact met hun bezorger. Pakket dat op de 20e geleverd moest worden, een telefoontje van de bezorger dat we gemist hebben (geen bericht). Vanwege niet-levering op de site, aanvullende adresinformatie nodig... We hebben een tweede leveringsverzoek gedaan (zelfde adres, we hebben er maar één). De levering zou op de 23e op de GLS-site plaatsvinden. Ik heb de bezorger gebeld die me vertelde niets geladen te hebben, zijn adres niet op zijn GPS te hebben gevonden op de 20e, en een ander maar dichtbij adres noemde, namelijk
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
chemin du pont de la cagne
1
/5
★☆☆☆☆
Levering twee maanden te laat. Ze zijn niet vriendelijk aan de telefoon. Geen antwoord op vragen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid. Helaas heeft het artikel dat u heeft gekozen de interesse van veel mensen gewekt. Ons team heeft alles gedaan om onze voorraad aan te vullen en u zo snel mogelijk te leveren. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We hopen dat dit product aan uw verwachtingen voldoet en u volledig tevreden stelt.
1
/5
★☆☆☆☆
Slechts een klein deel van de bestelling is geleverd... geen reactie van de klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het bieden van een kwaliteitsservice. De rest van uw bestelling zal in de komende dagen worden verzonden. In deze ongekende periode zullen de levertijden iets langer zijn, maar u zult worden geleverd. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Zorg goed voor uzelf en uw dierbaren.
1
/5
★☆☆☆☆
Uw bedrijf werkt samen met het bezorgbedrijf Heppner, waarmee het erg moeilijk is om te concurreren op het gebied van incompetentie. De terugbetaling is in afwachting omdat volgens de klantenservice de retour van de goederen nog niet heeft plaatsgevonden. Niet alleen heb ik mijn bestelling niet ontvangen, maar bovendien moet ik wachten tot deze is teruggestuurd om terugbetaald te worden. Dit is niet normaal!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en doet het nodige om uw terugbetaling zo snel mogelijk te realiseren.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, het is 25/02 en de levering was gepland voor 18/02. De betaling is echter wel uitgevoerd. Geen uitleg, geen brief of e-mail, ik moest zelf contact opnemen. Ik ben zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd op de site. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Onze klantenservice is op de hoogte gesteld van deze situatie en heeft maatregelen genomen zodat uw pakket zo snel mogelijk aan u wordt overhandigd.
1
/5
★☆☆☆☆
Witte tapijt aangekomen met vlekken, dat is niet acceptabel voor meer dan 100 euro
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw feedback. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Wij doen ons best om de nodige maatregelen te nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
1
/5
★☆☆☆☆
Een verfblik explodeerde in de hele doos! Jammer voor mij
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals gepland. We verzoeken u een foto van uw pakket per e-mail te sturen naar [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
1
/5
★☆☆☆☆
De productinformatie is niet duidelijk genoeg, waardoor ik een klimstang heb gekocht zonder bevestigingsmaterialen, ik ga dus meer verzendkosten betalen dan voor de bevestigingen of ik bestel gewoon niet meer bij jullie
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We begrijpen uw teleurstelling volledig en zullen het nodige doen om verwarring bij de aankoop van dit product te voorkomen.
1
/5
★☆☆☆☆
SAV is betreurenswaardig, meer dan een week voor de verwerking van een SAV-verzoek, 2 weken later is het ticket nog steeds niet behandeld...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd om uw verzoek zo snel mogelijk te behandelen.
1
/5
★☆☆☆☆
De verfset zat niet in het pakket en nog steeds geen antwoord op de klacht. We hebben bij Wesco besteld omdat de levering snel is, maar uiteindelijk weten we niet wanneer we de verf zullen ontvangen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet er alles aan om uw verf zo snel mogelijk te verzenden.