9/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Klantenservice is effectief, maar product was twee keer defect. Optimale reactie van de klantenservice bij de eerste retour: "We bevestigen de ontvangst van uw klacht. We doen ons best om u een nieuw bord te sturen. We zullen het defecte product niet terugnemen, u kunt het weggooien. Onze excuses voor het ongemak." Echter, het tweede product had hetzelfde defect. Ik heb het niet teruggestuurd maar zelf gerepareerd. Het merk is JUVENILIA. Teleurgesteld over de kwaliteit van de fabricage.
User icon
Jean-philippe B.
Op
na aankoop van 30/10/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Weinig reliëfkaarten.
User icon
Xavier D.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Winkel die ik aanbeveel.
User icon
Jean Philippe H.
Op
na aankoop van 30/11/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik vind het voor een levering van 150 euro, omdat ik geen betalende clublid ben, en het betalen van een milieubelasting voor elk product is niet echt klantvriendelijk.
User icon
Karine M.
Op
na aankoop van 04/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Volgens onze algemene voorwaarden zijn de verzendkosten gratis vanaf 250€ aan aankopen. In het geval van uw bestelling zou een lidmaatschap van onze Voordeelclub geen invloed hebben gehad, aangezien de producten die u heeft gekozen niet in aanmerking komen voor levering via een afhaalpunt (wat gratis is vanaf 25€ aan aankopen). Ten slotte is de milieubijdrage een wettelijke verplichting, ongeacht de webwinkel. We nodigen u uit om onze pagina over de milieubijdrage te raadplegen voor meer informatie: https://www.wesco.fr/tri-et-recyclage-du-mobilier.html. We hopen dat de producten u bevallen en dat u ons binnenkort weer bezoekt op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Normaal gesproken ben ik tevreden, maar nu ontbraken er 3 liter gouache die we besteld hadden en die niet in het pakket zaten. De klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd.
User icon
Les Petits Galopins M.
Op
na aankoop van 22/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. Onze klantenservice heeft uw verzoek ontvangen en zal het vandaag behandelen. De ontbrekende producten zullen opnieuw worden verzonden. Onze oprechte excuses voor deze vergissing en we hopen dat dit uw vertrouwen in Wesco niet in gevaar brengt. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Bestelling zeer laat ontvangen in vergelijking met de aangegeven datum en de muzieknoot is niet top. De opwindmechanisme is erg moeilijk op te winden voor een volwassene en onmogelijk voor een kind. Teleurgesteld in mijn aankoop, een beetje aan de hoge prijs.
User icon
Agnes B.
Op
na aankoop van 13/11/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik ben geen fan, niet erg praktisch!
User icon
Julie G.
Op
na aankoop van 16/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring op onze site te evalueren. Om ons te verbeteren, kunt u de blokkades die u bent tegengekomen in detail beschrijven? Bedankt voor uw feedback, in de hoop u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Ik mis een artikel van mijn bestelling. Ik heb een klacht ingediend en heb tot op heden geen nieuws ontvangen.
User icon
Celine H.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te waarschuwen. Onze klantenservice heeft u op 30 november een antwoord gegeven waarin werd aangegeven dat het ontbrekende product opnieuw zou worden verzonden. Dit zou u binnenkort moeten bereiken. We zijn oprecht sorry voor dit ongemak en hopen dat u ons binnenkort weer bezoekt op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
De ballen zijn niet genoeg opgeblazen. Ze zijn zacht. Een beetje teleurgesteld...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te lange levertijd. Het product was echter beschikbaar. Toen ik belde, had ik een niet zo vriendelijke persoon aan de lijn!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Na controle van onze kant was de levering van uw bestelling geschat tussen 17/11 en 20/11. Het product dat u heeft besteld was eerder beschikbaar en is 3 dagen voor de aangekondigde datum geleverd. We betreuren het dat deze termijn niet snel genoeg voor u was. Desondanks, door voor WESCO te kiezen, vertrouwt u op een Franse KMO waarvan de teams elke dag hun best doen om de diensten met kwaliteit te waarborgen en de klanten tevreden te stellen. We zijn bedroefd te lezen dat de ontvangst aan de telefoon niet zo warm was als verwacht en we hopen dat u ons een tweede kans zult geven door ons binnenkort weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Hallo, teleurgesteld over de leveringsvoorwaarden. Artikel verpletterd in het pakket, de bezorger heeft opmerkingen gemaakt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Onze teams bereiden elke bestelling zorgvuldig voor, helaas kan het gebeuren dat deze de ontberingen van het transport ondergaan, onafhankelijk van onze wil. Van onze kant hebben we onze logistieke dienst geïnformeerd zodat zij contact opnemen met de betreffende vervoerder. Als het product beschadigd of defect is, nodigen we u uit om een klacht in te dienen op het adres [email protected]. We hopen dat u deze ongelukkige ervaring niet te veel kwalijk neemt en dat u ons binnenkort weer bezoekt op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
In het tijdperk van de ecologische transitie is het erg jammer dat een heel klein object in een enorme doos wordt geleverd en dat de leveringen in meerdere keren plaatsvinden. Je moet wachten tot je de volledige bestelling hebt en één enkele levering doen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te geven. Uw bestelling bevatte twee producten met incompatibele afmetingen voor verzending in één enkele doos. Bovendien heeft u bij het plaatsen van de bestelling de mogelijkheid om te kiezen voor levering in één keer, zodat uw bestelling ons magazijn verlaat wanneer alle producten beschikbaar zijn. In het kader van ons MVO-beleid werkt ons team aan de verbetering van onze verzendverpakkingen en er zullen nieuwe oplossingen komen in 2024. We hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr en wensen u een zeer fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Jammer dat niet alle producten van de bestelling tegelijkertijd aankomen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Navigatie is nog steeds een beetje zwaar, teleurstelling over 1 product en retour op onze kosten!! We zouden liever de producten in één keer ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/10/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hallo, we zijn gewoonlijk tevreden over wesco, maar deze keer hebben we 3 tapijten van de 4 ontvangen. E-mail vandaag verzonden, in afwachting van een antwoord
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. We willen u allereerst bedanken voor uw loyaliteit en het vertrouwen dat u in WESCO stelt. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de gedeeltelijke levering van uw bestelling. Na onderzoek van onze kant is het laatste pakket momenteel in transit en zou normaal gesproken binnen 2 dagen geleverd moeten worden. Als dat niet het geval is, kunt u ons rechtstreeks schrijven op het adres [email protected]. We hopen dat u deze uitzonderlijke situatie niet kwalijk neemt en dat u altijd tevreden zult zijn om ons weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Een onhandige en zeer ingewikkelde site voor retouren!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. Ons webteam werkt continu aan verbetering zodat de ervaring op onze site zo soepel mogelijk is. Om onze klanten nog beter te kunnen bedienen, staan we open voor alle suggesties en nodigen we u uit om ons te schrijven op [email protected]. Wat betreft ons retourbeleid, dit wordt uitgelegd in onze algemene voorwaarden. We zijn uiteraard beschikbaar op [email protected] als u een probleem heeft met een besteld product. We hopen dat u binnenkort weer bij ons komt kijken op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Zeer lange levertijden (meerdere weken) en 1 artikel: levering uitgesteld... toen bel om de leverdatum te bevestigen maar het tijdstip niet: een tijdsvenster tussen 8 uur en 18 uur wordt me verteld. Bravo!!! Je moet een vrije dag nemen om het artikel te ontvangen....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze oprechte excuses voor het niet naleven van de levertijd en we begrijpen uw ontevredenheid. Het product dat u heeft besteld, is helaas slachtoffer geworden van zijn succes, de aanvulling heeft meerdere dagen vertraging opgeleverd voor de levering aan uw huis. We hebben geen controle over de dagelijkse schema's van de bezorgers, maar we zullen de informatie doorgeven aan de bezorgdienst zodat er voor de volgende keer een preciezer tijdstip kan worden doorgegeven. We betreuren het dat uw ervaring op onze site zo teleurstellend is en dat deze niet voldoet aan onze verplichtingen om onze klanten tevreden te stellen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Het is onmogelijk om een artikel te zoeken in de zoekbalk. Ik moet altijd via referentie gaan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Ons webteam werkt momenteel aan de verbetering van de zoekfunctie op onze site. Een vereenvoudigde en nauwkeurigere zoekfunctie zal binnenkort beschikbaar zijn om een betere gebruikerservaring te bieden en onze klanten tevreden te stellen. We danken u voor uw loyaliteit en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
De leveringen zijn erg lang en de mensen van de klantenservice zijn niet altijd vriendelijk en efficiënt. De producten zijn echter top!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld over het retourbeleid waar we niet alleen de verzendkosten moeten betalen met verplicht de originele doos voor een licht product dat in een envelop kan passen, maar bovendien krijgen we niet het volledige bedrag terug!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurstelling wat betreft de levering. Tot nu toe is het paard geleverd, maar niet de hoes
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/09/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hallo, de termijn was langer dan afgesproken
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb de volledige bestelling nog niet ontvangen. Ik heb Wesco gebeld, daarna een klacht ingediend op internet (wat me werd gevraagd na mijn telefoontje) en ik heb nog steeds geen informatie over de verzending van het ontbrekende artikel van mijn bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd, de rest van uw bestelling zal volgende week worden geleverd. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en danken u bij voorbaat voor uw geduld. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆
Wesco site is top voor gastouders.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Ik ben zeer tevreden over de site.
3 /5
★★★☆☆
Niet erg duidelijk wanneer het niet op voorraad is. Het zou moeten aangeven dat het niet beschikbaar is.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we danken u voor het nemen van de tijd om uw mening te geven over de informatie over de beschikbaarheid van onze producten op onze site. Momenteel, wanneer de producten beschikbaar zijn binnen 1 tot 12 weken, wordt de beschikbaarheidsdatum vermeld op de productpagina. Wanneer de beschikbaarheidsdatum meer dan 12 weken bedraagt, wordt het product als niet beschikbaar gemarkeerd, met in beide gevallen de mogelijkheid om per e-mail gewaarschuwd te worden zodra het product weer beschikbaar is in onze voorraad. Om onze klanten in staat te stellen de juiste keuze te maken, wordt deze informatie in het rood weergegeven, onder de knop
3 /5
★★★☆☆
De site is compleet maar niet intuïtief genoeg
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze teams werken continu aan het verbeteren van de navigatie-ervaring op onze site. Omdat de feedback van onze klanten waardevol is voor onze vooruitgang, nodigen we u uit om ons te schrijven op [email protected] met de punten die verbeterd moeten worden om onze site nog intuïtiever te maken. We danken u voor uw loyaliteit en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Ik moest de klantenservice contacteren over mijn bestelling, ik werd heel slecht geholpen door een zeer onvriendelijke en onaangename persoon. Aangezien ik een bestelling van bijna 4000€ heb geplaatst, had ik een betere klantenservice verwacht. Aan de andere kant staat op de site dat de levering binnen 48 uur is voor producten die op voorraad zijn, maar mij werd verteld dat dit niet geldt voor grote bestellingen. Het zou goed zijn om dit te verduidelijken. Ik heb mijn bestelling na 11 dagen ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen. In de eerste plaats zijn we erg sorry om uw ontevredenheid over onze ontvangst te lezen en we begrijpen uw teleurstelling. Aangezien we veel waarde hechten aan de kwaliteit van onze diensten zoals luisteren of advies geven, willen we onze oprechte excuses aanbieden voor deze uitwisseling, die niet representatief was voor onze verplichtingen. Wat betreft de levertijden denken we dat er verwarring kan zijn geweest. Inderdaad, u kunt onderaan de pagina van onze site http://www.wesco.fr een informatie vinden die de termijn van 48 uur vermeldt, maar dit element betreft de verzending van de producten, en niet de levering, de exacte vermelding is 'Verzending binnen 48 uur'. We geven in onze algemene verkoopvoorwaarden een levertijd aan van 3 tot 5 dagen. Het is ook vermeld dat 'Deze termijn is niet gegarandeerd voor bestellingen met een groot aantal artikelen'. We betreuren het dat deze informatie u niet nuttig is geweest. We hopen echter dat de bestelde producten u volledig zullen bevallen en dat u ons een nieuwe kans wilt geven bij Wesco. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Het enige spijtige is telkens het gebrek aan promoties voor de gastouders en de vervoerder die echt lang is...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Wesco bed: Onverdraaglijke plastic geur. Ik had de plastic geur in mijn mond, pijn aan mijn ogen en mijn hele appartement rook ernaar. Ik moest het bed aan iemand geven die het buiten kan luchten. Dit is onaanvaardbaar, mijn baby slaapt zonder bed op de grond in afwachting. Geen reactie van de klantenservice sinds meer dan 15 dagen. Is dit plastic giftig? Endocriene verstorende stof? In ieder geval maakt het me als volwassene ziek. Ik heb een melding gemaakt bij de DGCRF.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst bieden we onze excuses aan voor het ongemak en onze langere reactietijd in deze zomerperiode. We zijn bijzonder alert op de kwaliteit en veiligheid van onze producten zodat ze zonder wachten door kinderen kunnen worden gebruikt. Bovendien voldoen al onze producten aan de strengste normen en worden ze regelmatig gecontroleerd door onafhankelijke laboratoria en ons eigen laboratorium. In dit geval is het product dat u heeft besteld gegarandeerd vrij van ftalaten en voldoet het aan de norm NFS 54 045. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en heeft u vandaag gecontacteerd. Uw tevredenheid is onze prioriteit, we willen u een oplossing bieden en de oorsprong van het probleem met dit emblematische WESCO-product begrijpen dat al vele jaren veel klanten tevredenstelt. We danken u bij voorbaat voor uw beschikbaarheid en hopen dat u ons een tweede kans zult geven door later terug te komen op onze site. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆
Snelle levering, jammer dat ik geen cadeau heb ontvangen gezien de bestelling van meer dan 600 euro, klanten moeten loyaliteit krijgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. We zijn verdrietig om uw teleurstelling te lezen, vooral omdat we op onze site een loyaliteitsprogramma aanbieden genaamd WESCO Voordelen Clubs. Door lid te worden van een van onze Voordelen Clubs, profiteert u het hele jaar door van exclusieve voordelen om uw loyaliteit aan WESCO te belonen: gratis verzending, cadeaubonnen, toegang tot privéverkopen... We betreuren het oprecht dat u deze kans tijdens uw bestelling heeft gemist. We hopen echter dat u ons trouw blijft en dat we binnenkort de kans krijgen om u weer te verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.