★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik betreur alleen dat het niet op tijd voor Kerstmis is aangekomen, terwijl ik het van tevoren had besteld en de bestelling op 15 november was geplaatst. Vandaar mijn beoordeling.
...??
Na de aankoop van een beschadigde motoriekset heb ik een bericht naar de klantenservice gestuurd, ik wacht nog steeds op een antwoord, het is nu al ongeveer 10 dagen geleden. Je moet niet gehaast zijn.
Ik zou het op prijs stellen als de herkomst van de fabricage op de site (voor elk product) vermeld wordt, dit zou een idee geven van de kwaliteit en slechte verrassingen voorkomen. De productvideo's zijn erg nuttig, ze hebben me geholpen bij mijn keuzes.
Kleiner dan het lijkt.
Klantenservice is effectief, maar product was twee keer defect. Optimale reactie van de klantenservice bij de eerste retour: "We bevestigen de ontvangst van uw klacht. We doen ons best om u een nieuw bord te sturen. We zullen het defecte product niet terugnemen, u kunt het weggooien. Onze excuses voor het ongemak." Echter, het tweede product had hetzelfde defect. Ik heb het niet teruggestuurd maar zelf gerepareerd. Het merk is JUVENILIA. Teleurgesteld over de kwaliteit van de fabricage.
Weinig reliëfkaarten.
Winkel die ik aanbeveel.
Ik vind het voor een levering van 150 euro, omdat ik geen betalende clublid ben, en het betalen van een milieubelasting voor elk product is niet echt klantvriendelijk.
Normaal gesproken ben ik tevreden, maar nu ontbraken er 3 liter gouache die we besteld hadden en die niet in het pakket zaten. De klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd.
Bestelling zeer laat ontvangen in vergelijking met de aangegeven datum en de muzieknoot is niet top. De opwindmechanisme is erg moeilijk op te winden voor een volwassene en onmogelijk voor een kind. Teleurgesteld in mijn aankoop, een beetje aan de hoge prijs.
Ik ben geen fan, niet erg praktisch!
Ik mis een artikel van mijn bestelling. Ik heb een klacht ingediend en heb tot op heden geen nieuws ontvangen.
De ballen zijn niet genoeg opgeblazen. Ze zijn zacht. Een beetje teleurgesteld...
Te lange levertijd. Het product was echter beschikbaar. Toen ik belde, had ik een niet zo vriendelijke persoon aan de lijn!
Hallo, teleurgesteld over de leveringsvoorwaarden. Artikel verpletterd in het pakket, de bezorger heeft opmerkingen gemaakt.
In het tijdperk van de ecologische transitie is het erg jammer dat een heel klein object in een enorme doos wordt geleverd en dat de leveringen in meerdere keren plaatsvinden. Je moet wachten tot je de volledige bestelling hebt en één enkele levering doen.
Jammer dat niet alle producten van de bestelling tegelijkertijd aankomen
Navigatie is nog steeds een beetje zwaar, teleurstelling over 1 product en retour op onze kosten!! We zouden liever de producten in één keer ontvangen.
Hallo, we zijn gewoonlijk tevreden over wesco, maar deze keer hebben we 3 tapijten van de 4 ontvangen. E-mail vandaag verzonden, in afwachting van een antwoord
Een onhandige en zeer ingewikkelde site voor retouren!
Zeer lange levertijden (meerdere weken) en 1 artikel: levering uitgesteld... toen bel om de leverdatum te bevestigen maar het tijdstip niet: een tijdsvenster tussen 8 uur en 18 uur wordt me verteld. Bravo!!! Je moet een vrije dag nemen om het artikel te ontvangen....
Het is onmogelijk om een artikel te zoeken in de zoekbalk. Ik moet altijd via referentie gaan.
De leveringen zijn erg lang en de mensen van de klantenservice zijn niet altijd vriendelijk en efficiënt. De producten zijn echter top!
Teleurgesteld over het retourbeleid waar we niet alleen de verzendkosten moeten betalen met verplicht de originele doos voor een licht product dat in een envelop kan passen, maar bovendien krijgen we niet het volledige bedrag terug!
Teleurstelling wat betreft de levering. Tot nu toe is het paard geleverd, maar niet de hoes
Hallo, de termijn was langer dan afgesproken
Ik heb de volledige bestelling nog niet ontvangen. Ik heb Wesco gebeld, daarna een klacht ingediend op internet (wat me werd gevraagd na mijn telefoontje) en ik heb nog steeds geen informatie over de verzending van het ontbrekende artikel van mijn bestelling.
Wesco site is top voor gastouders.
Niet erg duidelijk wanneer het niet op voorraad is. Het zou moeten aangeven dat het niet beschikbaar is.
De site is compleet maar niet intuïtief genoeg
Ik moest de klantenservice contacteren over mijn bestelling, ik werd heel slecht geholpen door een zeer onvriendelijke en onaangename persoon. Aangezien ik een bestelling van bijna 4000€ heb geplaatst, had ik een betere klantenservice verwacht. Aan de andere kant staat op de site dat de levering binnen 48 uur is voor producten die op voorraad zijn, maar mij werd verteld dat dit niet geldt voor grote bestellingen. Het zou goed zijn om dit te verduidelijken. Ik heb mijn bestelling na 11 dagen ontvangen.
Het enige spijtige is telkens het gebrek aan promoties voor de gastouders en de vervoerder die echt lang is...
Wesco bed: Onverdraaglijke plastic geur. Ik had de plastic geur in mijn mond, pijn aan mijn ogen en mijn hele appartement rook ernaar. Ik moest het bed aan iemand geven die het buiten kan luchten. Dit is onaanvaardbaar, mijn baby slaapt zonder bed op de grond in afwachting. Geen reactie van de klantenservice sinds meer dan 15 dagen. Is dit plastic giftig? Endocriene verstorende stof? In ieder geval maakt het me als volwassene ziek. Ik heb een melding gemaakt bij de DGCRF.
Snelle levering, jammer dat ik geen cadeau heb ontvangen gezien de bestelling van meer dan 600 euro, klanten moeten loyaliteit krijgen.
Ik ken de kwaliteit van Wesco, maar toen ik modules ontving met schroeven die door de doos zwierden. Jammer. Bovendien heb ik een bericht gestuurd naar de klantenservice omdat de schroeven te lang waren en de voorkant beschadigden toen ik de 4 hoeken van de voorkant zonder module vastschroefde. Nog steeds geen nieuws van hen. Zeer teleurgesteld gezien de prijs die we betalen voor kwaliteit. Dit moet worden opgevolgd.
Geen bestellingen per telefoon. Levering niet snel
Defecte kinderwagen, de klantenservice is te traag terwijl we het nu in de zomer nodig hebben. Wat betreft de vervoerder: nul punten, niet in staat om de spullen bij de ingang van de crèche te bezorgen!
Levering beschadigd aangekomen, doos gebroken. Er ontbraken schroeven in het pakket om het meubel te monteren. We wachten op een reactie van de klantenservice om de ontbrekende onderdelen te krijgen.
Het product dat ik wilde zou beschikbaar zijn in april, toen in mei, toen in juni. Toch van Franse fabricage. Ik heb een melding ingesteld om geïnformeerd te worden over de beschikbaarheid, maar ik heb deze niet ontvangen. Gelukkig keek ik regelmatig op de site.