/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn dozen zijn met 1 dag vertraging aangekomen, 48 uur en 72 uur later. De dozen waren open en de verf was geëxplodeerd. Helemaal niet tevreden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht bedroefd om uw ontevredenheid te lezen en nodigen u uit om een klacht in te dienen via [email protected] (met foto) zodat er zo snel mogelijk een oplossing voor u kan worden gevonden. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van onze producten en diensten. We zijn ook teleurgesteld wanneer het transport niet verloopt zoals gepland. We vragen om uw begrip en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht! Als er een nul was geweest, zou dat mijn beoordeling zijn. We worden geïnformeerd dat het pakket op 1 december zal worden geleverd. Op 2 december ontvangen we een bericht dat het uiteindelijk niet zal worden geleverd op het gekozen afhaalpunt en daarna niets meer. Het is toch niet zo moeilijk om een e-mail te sturen om te zeggen dat het pakket op het postkantoor ligt en niet in onze brievenbus zoals op uw site staat geschreven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt. We hopen echter dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Bij mijn laatste bestelling had ik een probleem met de levering, het pakket is dus teruggestuurd naar uw diensten; ik heb meteen gebeld om de procedure te kennen en men heeft me verteld dat ik een klacht moest indienen. Dit is gedaan, maar helaas zonder dat ik ervan op de hoogte was, is mijn bestelling geannuleerd en terugbetaald. En ik wachtte op een retour! Tweede telefoontje, zeer slecht telefonisch contact, respectloos en bijna arrogant... Ik denk niet dat ik na deze laatste bestelling terug zal komen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. De kwaliteit van onze producten en diensten is een fundamentele waarde bij Wesco. We zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen na uw aankoopervaring op onze site. We hopen echter dat we de kans krijgen om u binnenkort weer op onze site te verwelkomen onder betere omstandigheden. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Sinds woensdag wacht ik op een reactie voor een wereldkaart (kerstcadeau) die sterk beschadigd is aangekomen... Verloren e-mail, telefoongesprek waarin ik werd gevraagd een vragenlijst in te vullen in plaats van een oplossing voor mijn probleem aan te bieden... nog steeds geen antwoord. Toch geeft de site aan dat er binnen 24 uur wordt behandeld in geval van productdefect! Kortom, krijgt mijn kind een kerstcadeau of niet? Als je bestelt, is het op eigen risico. De kleine consument wordt niet in aanmerking genomen. Klantenservice is niet bestaand.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de kwaliteit van onze producten en diensten. We vragen u om ons te verontschuldigen omdat deze belofte niet is nagekomen voor uw bestelling. Uw klacht is goed genoteerd en onze klantenservice doet het nodige om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik mis veel artikelen en de binnenkant van mijn pakket is rampzalig: gebroken producten, ontbrekend en rommelig in de verpakking in de doos: totaal rampzalig.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de kwaliteit van onze producten en diensten. We bieden onze excuses aan omdat uw bestelling niet volgens de afspraken van Wesco is verlopen. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en heeft de nodige stappen ondernomen om deze situatie te corrigeren. We hopen dat de producten u bij gebruik tevreden zullen stellen en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Weinig reactie op mijn verzoeken, wijziging van de facturering, betaling per overschrijving, kortingscode niet geaccepteerd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies. Het spijt ons als onze wederzijdse communicatie u niet volledig tevreden heeft gesteld. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op 05 49 80 01 66. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Meerdere telefoontjes voor meerdere leveringen van dezelfde producten en nu 2 keer gedebiteerd van 55,20€ terwijl we slechts één keer de matras en de stickers hebben ontvangen. Een rampzalig beheer in afwachting van de terugbetaling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We zijn oprecht sorry dat uw ervaring bij Wesco zo is verlopen en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice staat voor u klaar op [email protected]. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld door de levering in deze periode van gezondheidscrisis. De bezorger draagt zijn masker onder zijn kin en houdt zich niet aan de sociale afstandsregels...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wanneer ik op de speciale site ga, wordt me verteld dat de levering niet is gelukt! Geen bericht, geen kennisgeving van passage. Het is onmogelijk om de bezorger te bereiken, de e-mail die naar Wesco is gestuurd blijft onbeantwoord. Ik ben een gastouder. Ik heb al 3 bedden en verschillende materialen besteld. Ik moet nog 2 andere bestellen naast degene die verdwenen is. Ik ben woedend omdat ik het dringend nodig heb.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht bedroefd dat uw ervaring bij Wesco onder deze omstandigheden is verlopen en we vragen u om onze excuses. Wees gerust dat de informatie is doorgegeven aan de betrokken diensten. Volgens onze klantenservice zou uw bestelling binnen de komende 24 uur bij u moeten worden geleverd. We bieden opnieuw onze excuses aan voor onze late reactie en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Het meubel is beschadigd. En de montage was niet gedaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Uw bestelling voldoet niet aan deze eisen en we zijn oprecht bedroefd om uw ontevredenheid te lezen. Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, nodigen we u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice ([email protected]) met foto's die het defect tonen. Zoals aangegeven in onze productinformatie, worden al onze meubels plat geleverd (montage is mogelijk, maar dit is een extra dienst). Onze excuses en we hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Er ontbreken 4 witte hoeslakens die ik al heb betaald!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is niet verlopen volgens de kwaliteitsnormen van Wesco en we vragen u om ons te verontschuldigen. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw situatie en de ontbrekende producten worden vandaag verzonden. We zijn oprecht bedroefd over deze tegenslag en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden... dozen van de pakketten waren open en producten zijn beschadigd aangekomen. Er ontbreken schroeven die aan de klantenservice zijn gemeld zonder terugkoppeling tot op heden. De verschoonmat is helemaal niet praktisch in verhouding tot de hoogte en het product is ook beschadigd aangekomen. Te duur in verhouding tot de kwaliteit. Ik raad het niet aan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht bedroefd dat uw ervaring bij Wesco u niet volledig tevreden stelt. Onze klantenservice bestudeert momenteel uw dossier zodat er een passende oplossing kan worden aangeboden. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bedje besteld dat afgelopen donderdag beschadigd is aangekomen en de klantenservice heeft mijn verzoek nog steeds niet behandeld. Blijkbaar moet je ongeveer tien dagen wachten voordat het wordt behandeld. Geen opvolging. Zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is niet verlopen volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco en wij bieden onze excuses aan. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw klacht en doet er alles aan om zo snel mogelijk contact met u op te nemen om een oplossing te bieden. We zijn oprecht verdrietig om uw teleurstelling te lezen en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben extreem teleurgesteld over de pakketten die ik heb ontvangen en ik wil een klacht indienen omdat de speldozen sterk beschadigd waren! Dit is schandalig voor die prijs!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco besteden we veel zorg aan de voorbereiding van uw bestellingen en we zijn net zo teleurgesteld wanneer deze niet in zeer goede staat aankomen. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] met vermelding van de beschadigde referenties, zodat we u zo snel mogelijk een oplossing kunnen bieden. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht! Adverteert met een masker dat ze nog niet op voorraad hebben, en eenmaal ontvangen komt het product niet overeen met de beschrijving, noch met een volwassen maat!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van de producten die we aanbieden en het spijt ons dat dit product u niet volledig tevreden stelt. Elke dag werken we aan continue verbetering dankzij de feedback van onze klanten. We hebben ook een nieuwe maat (XL) ontwikkeld die bijzonder geschikt is voor volwassen lichamen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om u een oplossing te bieden. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl deze als ontvangen conform is geregistreerd!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback die een storing aan onze kant onthult. We zijn oprecht bedroefd over deze inconsistentie en vragen u om ons te verontschuldigen voor het ongemak. Onze klantenservice is op de hoogte van uw klacht. Deze zal zo snel mogelijk worden behandeld. Deze situatie is ons ook zeer ongewenst en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat graag doen. Product aangekomen beschadigd, geen klantenservice, fictieve klantenservice die na een week per e-mail antwoord geeft zonder zich te verontschuldigen voor het ongemak, en u een 'uitzonderlijk' commercieel gebaar aanbiedt, het is niets meer of minder dan de klassieke klantenservice, u een product terugsturen en vragen aan een vervoerder om het beschadigde product op te halen zonder ruil zolang het niet door hen is ontvangen. (echt ingewikkelde logistiek) Stel je de wachttijd voor om van je product te genieten waarvan ze al het bedrag hebben ontvangen. 'In plaats van gewoon het product terug te sturen met een vervoerder die het product levert in ruil voor het beschadigde product' Ga begrijpen! De klant staat helemaal niet centraal in de zorgen van het merk Wesco (geen klantenservice per telefoon, klantenservice die niets weet en niets wil weten). Dus als alles goed gaat, geen probleem, maar als je het ongeluk hebt om een probleem met je bestelling te hebben, wens ik je veel succes. Voor wie het horen wil!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bedroefd om te constateren dat de discussie tussen onze twee partijen niet op een meer vreedzame manier heeft kunnen eindigen. Verre van fictief, onze klantenservice is een team van menselijke omvang dat elke dag alles doet om zo snel mogelijk op onze klanten te reageren. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en het betreffende product zal naar u worden teruggestuurd. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Het bed is gebroken aangekomen. Zeer slecht verpakt, dus het moet tijdens het transport beschadigd zijn. Het duurt 10 dagen alleen om mijn verzoek bij de klantenservice te laten behandelen. En ik weet niet eens wat Wesco gaat doen. Mijn zoon blijft ondertussen zonder bed... Zeer teleurgesteld!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Onze klantenservice heeft u geantwoord en is bezig met het opnieuw verzenden van het beschadigde onderdeel. We nemen uw opmerking over de verpakking van het product ter harte en zullen deze informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat dit probleem zich niet herhaalt. We hopen dat het bed u tevreden zal stellen en wensen uw zoon mooie en zachte nachten toe. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen met de twee gebroken zijpanelen van de kast!! Ik heb geprobeerd de klantenservice te contacteren maar zonder antwoord. Ik heb een e-mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Ik wacht met spanning op hoe verder te gaan om twee nieuwe zijpanelen te krijgen!!!!!! bedankt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco zijn we bijzonder bezorgd over de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we vragen u om ons te verontschuldigen omdat deze belofte blijkbaar niet is nagekomen. Uw klacht is in behandeling en er zullen nieuwe onderdelen naar u worden verzonden. We hopen dat het product u uiteindelijk volledig tevreden zal stellen en dat u plezier zult hebben om ons weer te bezoeken op onze site. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Meerdere e-mails gestuurd naar de klantenservice voor beschadigde producten ontvangen zonder enige terugkoppeling... inderdaad, als je de bezorgers de goederen ziet gooien en over de grond slepen... Zal ik ooit weer worden gecontacteerd om een oplossing voor de schade te vinden??
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bedje ontvangen gebroken. Onbruikbaar. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice die nog steeds niet heeft gereageerd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van de bestellingen, zijn we oprecht sorry dat uw pakket de ontberingen van het transport heeft ondergaan. Onze klantenservice is op de hoogte van uw klacht en uw dossier is in behandeling om u zo snel mogelijk een bevredigende oplossing te bieden. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen nieuws over mijn klachten.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat uw ervaring bij Wesco niet aan uw verwachtingen voldoet en we verontschuldigen ons voor onze vertraging in de reactie. Onze klantenservice heeft uw klacht in behandeling genomen en u heeft vandaag een antwoord ontvangen. We hopen de kans te krijgen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
De helft van de artikelen was geopend, de verpakking was gescheurd, de scharen waren niet conform mijn bestelling, kortom, teleurgesteld, eerste en laatste bestelling dus.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Ondanks de zorg die we besteden aan het aanbieden van kwaliteitsproducten en -diensten, zijn we oprecht sorry dat onze normen niet zijn gehaald voor uw bestelling. We nodigen u uit om nu contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] zodat we u zo snel mogelijk een oplossing kunnen bieden. We verontschuldigen ons voor deze gemiste eerste ontmoeting en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer ingewikkelde site, vooral met de onmogelijkheid om een ingediende bestelling terug te vinden. Site af te raden. Bel naar de service die niet in staat is om de situatie te verhelpen. Als het niet nodig was geweest om de bedden opnieuw te halen, zouden we de bestelling hebben geannuleerd. Zeer teleurgesteld, we raden deze site af
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben de intentie om kwaliteitsdiensten aan te bieden en we zijn oprecht bedroefd dat uw bestelling niet onder gunstige omstandigheden kon worden afgerond. Ons bestelproces is afhankelijk van het gebruik van een geldig e-mailadres, anders is het technisch onmogelijk om uw aanvraag te traceren. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op [email protected] om al uw vragen te beantwoorden. We zouden blij zijn om u te begeleiden bij een toekomstige bestelling zodat deze soepeler verloopt. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Leveringstermijn niet gerespecteerd. Het is betreurenswaardig
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij uw bestelling was de leveringstermijn aangekondigd tussen 26 en 28/08. Na controle van onze kant is uw bestelling binnen de gestelde termijn geleverd, namelijk op 28/08. Om u tevreden te stellen, doen we dagelijks ons best om u zo snel mogelijk te leveren. We hopen dat uw producten u tevredenstellen en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, na contact met de klantenservice een week geleden heb ik nog steeds geen reactie... Ik ben meer dan teleurgesteld gezien de reputatie van het merk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van de pakketten, zijn we oprecht sorry dat onze kwaliteitsnormen niet zijn gehaald voor uw bestelling. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en zal u binnen 24 uur contacteren om een bevredigende oplossing te bieden. We verontschuldigen ons voor deze ongelukkige ervaring en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een lege envelop ontvangen. Geen slabbetjes die ik heb besteld waren in de geleverde envelop.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/08/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijke levering, verloren en ontbrekende producten!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zetten ons dagelijks in om kwaliteitsproducten en -diensten aan te bieden. We zijn oprecht bedroefd dat uw ervaring bij Wesco niet aan onze normen voldoet. Onze klantenservice is op de hoogte van uw situatie en zal binnenkort contact met u opnemen. We hopen zo alles te verduidelijken wat er is gebeurd en de nodige maatregelen te nemen om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We bieden onze excuses aan en hopen u onder betere omstandigheden weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Een maand en een halve om geleverd te worden is een schande!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling en bieden onze oprechte excuses aan voor deze veel te lange levertijd naar onze smaak. We zijn bijzonder veeleisend over de kwaliteit van onze diensten en zijn des te meer teleurgesteld wanneer deze tekortschiet. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op [email protected] voor eventuele klachten met betrekking tot uw bestelling. Tegelijkertijd, in een streven naar continue verbetering, zullen we onze logistieke dienst informeren over deze vervelende ervaring. We hopen echter het voorrecht te hebben u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb verschillende adviseurs aan de telefoon gehad die zeer onvriendelijk waren, ik vraag om hulp bij het maken van een offerte (voor 600€) en men zegt me dat de kleuren 'N' niet bestaan zonder zelfs maar te zoeken, terwijl ik aandring dat ik zeker weet dat ik deze kleur al heb gezien... Ik vraag naar de levertijden en men zegt me onzin, alsof men me wil ontmoedigen van mijn bestelling, ik begrijp het niet... Ik heb 3 verschillende personen aan de telefoon gehad en het was telkens hetzelfde. Gelukkig kon ik mijn bestelling zelf plaatsen, het is jammer dat dit bedrijf mooie producten heeft, ik wacht nu op de ontvangst...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry dat uw ervaring bij Wesco zo is verlopen en dat de ontmoeting niet onder de beste omstandigheden heeft plaatsgevonden. Ook wij zijn altijd teleurgesteld wanneer onze respectieve eisen niet worden vervuld. We hopen dat onze producten u bij gebruik tevreden zullen stellen en dat we binnenkort de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Fijne dag.