★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Nog steeds geen nieuws over mijn klachten.
De helft van de artikelen was geopend, de verpakking was gescheurd, de scharen waren niet conform mijn bestelling, kortom, teleurgesteld, eerste en laatste bestelling dus.
Zeer ingewikkelde site, vooral met de onmogelijkheid om een ingediende bestelling terug te vinden. Site af te raden. Bel naar de service die niet in staat is om de situatie te verhelpen. Als het niet nodig was geweest om de bedden opnieuw te halen, zouden we de bestelling hebben geannuleerd. Zeer teleurgesteld, we raden deze site af
Leveringstermijn niet gerespecteerd. Het is betreurenswaardig
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, na contact met de klantenservice een week geleden heb ik nog steeds geen reactie... Ik ben meer dan teleurgesteld gezien de reputatie van het merk.
Ik heb een lege envelop ontvangen. Geen slabbetjes die ik heb besteld waren in de geleverde envelop.
Verschrikkelijke levering, verloren en ontbrekende producten!
Een maand en een halve om geleverd te worden is een schande!
Ik heb verschillende adviseurs aan de telefoon gehad die zeer onvriendelijk waren, ik vraag om hulp bij het maken van een offerte (voor 600€) en men zegt me dat de kleuren 'N' niet bestaan zonder zelfs maar te zoeken, terwijl ik aandring dat ik zeker weet dat ik deze kleur al heb gezien... Ik vraag naar de levertijden en men zegt me onzin, alsof men me wil ontmoedigen van mijn bestelling, ik begrijp het niet... Ik heb 3 verschillende personen aan de telefoon gehad en het was telkens hetzelfde. Gelukkig kon ik mijn bestelling zelf plaatsen, het is jammer dat dit bedrijf mooie producten heeft, ik wacht nu op de ontvangst...
Bestelling snel ontvangen maar het product was niet correct... In afwachting van een antwoord van de klantenservice
Boek ontvangen, HEEL beschadigd in een perfecte verpakking - dus defecte verpakking (ingedrukte rug en gekreukte harde kaft).
Probleem met de levering, die zogenaamd heb ik geweigerd en ook voor de kleur, ik heb meerdere kleuren gekozen, uiteindelijk zijn er maar 2 kleuren en bovendien flets, oranje met grijs.
Bestelling van een tapijt verloren onderweg en het is aan ons om het met de vervoerder op te lossen... Vervolgens ontvangen we een e-mail waarin staat dat er geen tapijt op onze bestelling staat... Totaal, 3 weken wachten en een bezorger die ons een tijdsbestek van 8u tot 18u geeft... Geen excuses en geen woord.... Beschamend
De producten zelf zijn heel goed, maar de diensten van Wesco zijn niet professioneel, we zijn teleurgesteld over andere bestellingen, teleurgesteld door de klantenservice, jammer
Betaling voor een expresslevering. Pakket nog steeds niet ontvangen na meer dan twee weken en een telefonische klacht en een andere per e-mail!
De bestelling gedeeltelijk ontvangen en geen nieuws over de rest .... Voor een eerste bestelling ben ik zeer teleurgesteld. .. .
Ik heb je al een e-mail gestuurd waarin ik mijn teleurstelling over de staat van mijn bestelling meld!!! Zeer teleurgesteld!!! Het zijn niet de producten die ik bekritiseer... een van de flessen desinfectiemiddel is volledig gelekt en heeft mijn rol keukenpapier en de handschoenen beschadigd!!! Onbruikbaar!!! De rest was doorweekt maar na een wasbeurt is die geur die overal was vastgezet verloren gegaan!!!
Het is toch bijzonder verbazingwekkend om een telefoontje te ontvangen van de openbare school die 2 km van de onze ligt, die zegt dat het pakket bij hen is afgeleverd!!! + Verplichting om het pakket tijdens schooltijd op te halen!!!
Klantenservice is rampzalig, niet op niveau van de vraag, nooit meer een bestelling bij hen, slecht pakket ontvangen, heel wat procedures te volgen wetende dat het hun fout is.
Klantenservice is slecht. Wat te zeggen over mijn bestelling: Ontbrekende, beschadigde, foutieve producten... Ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodat ze deze fouten konden corrigeren, en dat bleek een hele opgave te zijn. Ik kreeg verschillende antwoorden op dezelfde e-mail die elkaar tegenspraken. Klantenservice is traag en slechtwillend: ik moest meerdere keren navragen en foto's van de artikelen die ze me hadden gestuurd opsturen om te bewijzen dat het niet de referenties waren die ik had besteld. Ik ontving mijn bestelling begin mei, vandaag is het 14 juni en ik wacht nog steeds op een vel stickers. Wat een TRAAGHEID! Relatief dure site, bij sommige producten kunnen we tot 10€ prijsverschil met de concurrentie constateren.
Ik heb maanden geleden besteld en heb nog steeds niets ontvangen, ik ontvang e-mails die zeggen dat de verzending is gedaan, maar dat wordt tegengesproken door de klantenservice die ik regelmatig bel. Uiteindelijk heb ik begin maart besteld, het is half juni en nog steeds niets. Dit is de laatste keer dat ik bij Wesco bestel!
Ik ben behoorlijk geïrriteerd, het is bijna vijftig dagen geleden dat ik twee stoelen heb besteld en ik heb ze NOG STEEDS niet ontvangen
We hebben een product ontvangen dat niet overeenkomt met de beschrijving, namelijk een bed dat voornamelijk uit onbewerkt multiplex bestaat terwijl de enige vermelde samenstelling 'massief beukenhout' was. De klantenservice wilde het product niet terugnemen en heeft uiteraard de foutieve beschrijving van hun product gecorrigeerd, dit soort praktijken is echt verwerpelijk en ik betreur het dat ik vertrouwen heb gehad in dit bedrijf.
Meer dan een maand om een defecte bestelling te ontvangen.
Ik kan me niet tevreden stellen
NUL. GEEN ONNODIGE RESONANTIE 15€ AANGEBODEN AAN WESCO!
Ik ontving een doos met verf die overal was gelekt. Blijkbaar was een fles gebroken. Daardoor is al het materiaal vol verf. De stickers zijn onbruikbaar, dus al het materiaal is vol verf. De stickers zijn onbruikbaar. Waarschijnlijk is het materiaal van goede kwaliteit...
3 weken na het plaatsen van de bestelling heb ik nog steeds niets ontvangen.
Niets ontvangen en geen nieuws!
Ik ben geschokt door het gebrek aan professionaliteit van uw leveringssysteem, hun omgang met de lopende en voltooide operaties op hun site, het contact met hun bezorger. Pakket dat op de 20e geleverd moest worden, een telefoontje van de bezorger dat we gemist hebben (geen bericht). Vanwege niet-levering op de site, aanvullende adresinformatie nodig... We hebben een tweede leveringsverzoek gedaan (zelfde adres, we hebben er maar één). De levering zou op de 23e op de GLS-site plaatsvinden. Ik heb de bezorger gebeld die me vertelde niets geladen te hebben, zijn adres niet op zijn GPS te hebben gevonden op de 20e, en een ander maar dichtbij adres noemde, namelijk
Levering twee maanden te laat. Ze zijn niet vriendelijk aan de telefoon. Geen antwoord op vragen.
Slechts een klein deel van de bestelling is geleverd... geen reactie van de klantenservice
Uw bedrijf werkt samen met het bezorgbedrijf Heppner, waarmee het erg moeilijk is om te concurreren op het gebied van incompetentie. De terugbetaling is in afwachting omdat volgens de klantenservice de retour van de goederen nog niet heeft plaatsgevonden. Niet alleen heb ik mijn bestelling niet ontvangen, maar bovendien moet ik wachten tot deze is teruggestuurd om terugbetaald te worden. Dit is niet normaal!
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling, het is 25/02 en de levering was gepland voor 18/02. De betaling is echter wel uitgevoerd. Geen uitleg, geen brief of e-mail, ik moest zelf contact opnemen. Ik ben zeer teleurgesteld.
Witte tapijt aangekomen met vlekken, dat is niet acceptabel voor meer dan 100 euro
Een verfblik explodeerde in de hele doos! Jammer voor mij
De productinformatie is niet duidelijk genoeg, waardoor ik een klimstang heb gekocht zonder bevestigingsmaterialen, ik ga dus meer verzendkosten betalen dan voor de bevestigingen of ik bestel gewoon niet meer bij jullie
SAV is betreurenswaardig, meer dan een week voor de verwerking van een SAV-verzoek, 2 weken later is het ticket nog steeds niet behandeld...
De verfset zat niet in het pakket en nog steeds geen antwoord op de klacht. We hebben bij Wesco besteld omdat de levering snel is, maar uiteindelijk weten we niet wanneer we de verf zullen ontvangen!
Echt teleurgesteld. Het was de eerste keer dat ik met Wesco werkte, maar ik denk dat het de laatste keer zal zijn. Ze houden zich niet aan de levertijden en vooral zonder de klant te waarschuwen. Een tapijt besteld op 6 december, ontvangen op 9 januari!!!!! Ik moest zelf bellen om te vragen waar mijn bestelling was, terwijl ze mijn mobiele nummer en e-mailadres hadden. En bovendien heb ik het tapijt ontvangen via een vervoerder in een simpel plastic zakje dat beschadigd kon raken tijdens het transport. Toen ik belde, werd ik nauwelijks goed ontvangen en er was zelfs geen excuus voor de vertraging. Echt niet commercieel.