/10
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
De producten zijn conform, maar ik heb ze ontvangen in een volledig gescheurde en geopende verpakking, het was de post die er een plakband omheen heeft gedaan zodat de producten niet zouden vallen. Ik heb foto's tot uw beschikking. Onder deze omstandigheden denk ik niet meer bij WESCO te bestellen. Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Uw bestelling heeft de ontberingen van het transport ondervonden en dat spijt ons. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, aan de ene kant vanwege de wachttijd van twee maanden, dat is erg lang, en er was schade aan een van de platen die dieper waren, maar als ik het terugstuur, wanneer is de retour? Zeer teleurgesteld over de prijs die relatief hoog is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor deze vertraging in de levering en voor het kwaliteitsprobleem dat u ondervindt. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] (met een foto van het product) zodat er een oplossing voor u kan worden gevonden. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en diensten, weet dat het ons net zo erg stoort wanneer aan deze eisen niet wordt voldaan. We doen ons best om onze praktijken dagelijks te verbeteren en hopen binnenkort de kans te krijgen u weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Kopie van de e-mail die is verzonden en tot op heden onbeantwoord is gebleven. We zijn 26 december, dus een maand na de bestelling en mijn kleinzoon heeft zijn cadeau voor Kerstmis niet ontvangen, terwijl u zich had verplicht om te leveren tussen 21 en 23 december 2020. Deze situatie genereert een volledige ontevredenheid en staat in schril contrast met de vreugde die we rondom hem wilden creëren, terwijl we op die dag niet aan zijn zijde konden zijn. Uw houding, terwijl we u een maand van tevoren vertrouwden, is onaanvaardbaar. Ik vind deze procedure perverse en schadelijk, terwijl we vreugde in het huis van onze kleinzoon wilden creëren. Vandaag heb ik alleen deze lakonieke e-mail van uw kant en een zeer grote frustratie om te leven met het ongemak dat de plaats van de vreugde om een mooi cadeau aan je eigen kleinkind te geven, inneemt, dat we zelfs niet kunnen bezoeken. Uw gebrek aan antwoord versterkt dit negatieve gevoel en geeft ons een ontevredenheid die gepaard gaat met een totale onrechtvaardigheid in deze pandemietijden die ons verhinderen om als gezin samen te komen. Ik veroordeel uw handelen en vraag u om een exacte leverdatum en een schadevergoeding die in verhouding staat tot deze zeer grote storing.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u zo'n situatie heeft meegemaakt en we vragen u om onze excuses. Weet dat de tevredenheid van onze klanten centraal staat in onze aanpak en dat we elke dag werken aan het verbeteren van onze diensten. Onze klantenservice heeft uw dossier aandachtig gevolgd en er is een terugbetaling uitgevoerd. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst in november voor Kerst, ontvangen op 21 januari... 1 mail om te waarschuwen, geen reactie van de klantenservice ondanks de klacht, eerste en laatste bestelling op deze site
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat uw ervaring op onze site teleurstellend is en we bieden onze oprechte excuses aan. We hechten veel waarde aan de volledige tevredenheid van onze klanten en we zijn net zo teleurgesteld wanneer onze kwaliteitsbelangen niet worden nagekomen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een compensatie aan te bieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de mogelijkheid hebben om u onder betere omstandigheden weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Levering uitgevoerd, maar deze komt niet overeen met de bestelling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet het nodige om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We bieden onze excuses aan voor deze fout bij de orderverwerking en hopen u weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
We betalen veel om bij ons te laten leveren ... maar dat is niet waar!! Je moet naar het afhaalpunt gaan!!! Verander van bezorgdienst!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. De levering is niet verlopen volgens onze kwaliteitsbelofte en we bieden onze excuses aan. We zullen uw feedback doorgeven aan de betrokken dienst zodat deze situatie zich niet herhaalt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem met de levertijd. Er ontbreekt nog een pakket en ik heb nog steeds geen informatie over wanneer het ontbrekende plateau zal worden geleverd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor het ontbrekende pakket. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en heeft het nodige gedaan zodat het ontbrekende product u binnen enkele dagen zal bereiken. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik open het pakket vanmorgen om een verrassingsparcours voor mijn kinderen voor morgen Kerstmis voor te bereiden en ik vind een gebroken stuk op de bodem van de tas.., ik ben teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik had graag per stuk verfflessen willen bestellen en mijn kleuren willen kiezen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Op onze site zijn sommige referenties van gouache inderdaad beschikbaar per stuk of in een set. We blijven tot uw beschikking en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Hyper lange levertijden! Bestelling gedaan op 8/11, product op voorraad op de site. E-mail dat de bestelling is geleverd (het was de presentatiecatalogus) en daarna geen nieuws meer, op dit moment 9/12 weten ze nog steeds niet wanneer ik geleverd ga worden, 1e en laatste keer dat ik bij hen bestel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. In deze bijzonder drukke periode kunnen de levertijden langer zijn. Het spijt ons dat uw eerste ervaring op onze site zo verloopt. We hopen dat de communicatie met onze klantenservice en de aangeboden compensatie uw ontevredenheid kunnen verlichten. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn dozen zijn met 1 dag vertraging aangekomen, 48 uur en 72 uur later. De dozen waren open en de verf was geëxplodeerd. Helemaal niet tevreden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht bedroefd om uw ontevredenheid te lezen en nodigen u uit om een klacht in te dienen via [email protected] (met foto) zodat er zo snel mogelijk een oplossing voor u kan worden gevonden. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van onze producten en diensten. We zijn ook teleurgesteld wanneer het transport niet verloopt zoals gepland. We vragen om uw begrip en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht! Als er een nul was geweest, zou dat mijn beoordeling zijn. We worden geïnformeerd dat het pakket op 1 december zal worden geleverd. Op 2 december ontvangen we een bericht dat het uiteindelijk niet zal worden geleverd op het gekozen afhaalpunt en daarna niets meer. Het is toch niet zo moeilijk om een e-mail te sturen om te zeggen dat het pakket op het postkantoor ligt en niet in onze brievenbus zoals op uw site staat geschreven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt. We hopen echter dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Bij mijn laatste bestelling had ik een probleem met de levering, het pakket is dus teruggestuurd naar uw diensten; ik heb meteen gebeld om de procedure te kennen en men heeft me verteld dat ik een klacht moest indienen. Dit is gedaan, maar helaas zonder dat ik ervan op de hoogte was, is mijn bestelling geannuleerd en terugbetaald. En ik wachtte op een retour! Tweede telefoontje, zeer slecht telefonisch contact, respectloos en bijna arrogant... Ik denk niet dat ik na deze laatste bestelling terug zal komen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. De kwaliteit van onze producten en diensten is een fundamentele waarde bij Wesco. We zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen na uw aankoopervaring op onze site. We hopen echter dat we de kans krijgen om u binnenkort weer op onze site te verwelkomen onder betere omstandigheden. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Sinds woensdag wacht ik op een reactie voor een wereldkaart (kerstcadeau) die sterk beschadigd is aangekomen... Verloren e-mail, telefoongesprek waarin ik werd gevraagd een vragenlijst in te vullen in plaats van een oplossing voor mijn probleem aan te bieden... nog steeds geen antwoord. Toch geeft de site aan dat er binnen 24 uur wordt behandeld in geval van productdefect! Kortom, krijgt mijn kind een kerstcadeau of niet? Als je bestelt, is het op eigen risico. De kleine consument wordt niet in aanmerking genomen. Klantenservice is niet bestaand.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de kwaliteit van onze producten en diensten. We vragen u om ons te verontschuldigen omdat deze belofte niet is nagekomen voor uw bestelling. Uw klacht is goed genoteerd en onze klantenservice doet het nodige om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik mis veel artikelen en de binnenkant van mijn pakket is rampzalig: gebroken producten, ontbrekend en rommelig in de verpakking in de doos: totaal rampzalig.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco zijn we bijzonder attent op de kwaliteit van onze producten en diensten. We bieden onze excuses aan omdat uw bestelling niet volgens de afspraken van Wesco is verlopen. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en heeft de nodige stappen ondernomen om deze situatie te corrigeren. We hopen dat de producten u bij gebruik tevreden zullen stellen en dat we u binnenkort weer op onze site mogen verwelkomen. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Weinig reactie op mijn verzoeken, wijziging van de facturering, betaling per overschrijving, kortingscode niet geaccepteerd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies. Het spijt ons als onze wederzijdse communicatie u niet volledig tevreden heeft gesteld. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op 05 49 80 01 66. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Meerdere telefoontjes voor meerdere leveringen van dezelfde producten en nu 2 keer gedebiteerd van 55,20€ terwijl we slechts één keer de matras en de stickers hebben ontvangen. Een rampzalig beheer in afwachting van de terugbetaling.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We zijn oprecht sorry dat uw ervaring bij Wesco zo is verlopen en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice staat voor u klaar op [email protected]. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld door de levering in deze periode van gezondheidscrisis. De bezorger draagt zijn masker onder zijn kin en houdt zich niet aan de sociale afstandsregels...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wanneer ik op de speciale site ga, wordt me verteld dat de levering niet is gelukt! Geen bericht, geen kennisgeving van passage. Het is onmogelijk om de bezorger te bereiken, de e-mail die naar Wesco is gestuurd blijft onbeantwoord. Ik ben een gastouder. Ik heb al 3 bedden en verschillende materialen besteld. Ik moet nog 2 andere bestellen naast degene die verdwenen is. Ik ben woedend omdat ik het dringend nodig heb.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn oprecht bedroefd dat uw ervaring bij Wesco onder deze omstandigheden is verlopen en we vragen u om onze excuses. Wees gerust dat de informatie is doorgegeven aan de betrokken diensten. Volgens onze klantenservice zou uw bestelling binnen de komende 24 uur bij u moeten worden geleverd. We bieden opnieuw onze excuses aan voor onze late reactie en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Het meubel is beschadigd. En de montage was niet gedaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Bij Wesco hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Uw bestelling voldoet niet aan deze eisen en we zijn oprecht bedroefd om uw ontevredenheid te lezen. Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, nodigen we u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice ([email protected]) met foto's die het defect tonen. Zoals aangegeven in onze productinformatie, worden al onze meubels plat geleverd (montage is mogelijk, maar dit is een extra dienst). Onze excuses en we hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Er ontbreken 4 witte hoeslakens die ik al heb betaald!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is niet verlopen volgens de kwaliteitsnormen van Wesco en we vragen u om ons te verontschuldigen. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw situatie en de ontbrekende producten worden vandaag verzonden. We zijn oprecht bedroefd over deze tegenslag en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden... dozen van de pakketten waren open en producten zijn beschadigd aangekomen. Er ontbreken schroeven die aan de klantenservice zijn gemeld zonder terugkoppeling tot op heden. De verschoonmat is helemaal niet praktisch in verhouding tot de hoogte en het product is ook beschadigd aangekomen. Te duur in verhouding tot de kwaliteit. Ik raad het niet aan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht bedroefd dat uw ervaring bij Wesco u niet volledig tevreden stelt. Onze klantenservice bestudeert momenteel uw dossier zodat er een passende oplossing kan worden aangeboden. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een bedje besteld dat afgelopen donderdag beschadigd is aangekomen en de klantenservice heeft mijn verzoek nog steeds niet behandeld. Blijkbaar moet je ongeveer tien dagen wachten voordat het wordt behandeld. Geen opvolging. Zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is niet verlopen volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco en wij bieden onze excuses aan. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw klacht en doet er alles aan om zo snel mogelijk contact met u op te nemen om een oplossing te bieden. We zijn oprecht verdrietig om uw teleurstelling te lezen en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben extreem teleurgesteld over de pakketten die ik heb ontvangen en ik wil een klacht indienen omdat de speldozen sterk beschadigd waren! Dit is schandalig voor die prijs!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco besteden we veel zorg aan de voorbereiding van uw bestellingen en we zijn net zo teleurgesteld wanneer deze niet in zeer goede staat aankomen. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] met vermelding van de beschadigde referenties, zodat we u zo snel mogelijk een oplossing kunnen bieden. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht! Adverteert met een masker dat ze nog niet op voorraad hebben, en eenmaal ontvangen komt het product niet overeen met de beschrijving, noch met een volwassen maat!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van de producten die we aanbieden en het spijt ons dat dit product u niet volledig tevreden stelt. Elke dag werken we aan continue verbetering dankzij de feedback van onze klanten. We hebben ook een nieuwe maat (XL) ontwikkeld die bijzonder geschikt is voor volwassen lichamen. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om u een oplossing te bieden. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl deze als ontvangen conform is geregistreerd!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback die een storing aan onze kant onthult. We zijn oprecht bedroefd over deze inconsistentie en vragen u om ons te verontschuldigen voor het ongemak. Onze klantenservice is op de hoogte van uw klacht. Deze zal zo snel mogelijk worden behandeld. Deze situatie is ons ook zeer ongewenst en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat graag doen. Product aangekomen beschadigd, geen klantenservice, fictieve klantenservice die na een week per e-mail antwoord geeft zonder zich te verontschuldigen voor het ongemak, en u een 'uitzonderlijk' commercieel gebaar aanbiedt, het is niets meer of minder dan de klassieke klantenservice, u een product terugsturen en vragen aan een vervoerder om het beschadigde product op te halen zonder ruil zolang het niet door hen is ontvangen. (echt ingewikkelde logistiek) Stel je de wachttijd voor om van je product te genieten waarvan ze al het bedrag hebben ontvangen. 'In plaats van gewoon het product terug te sturen met een vervoerder die het product levert in ruil voor het beschadigde product' Ga begrijpen! De klant staat helemaal niet centraal in de zorgen van het merk Wesco (geen klantenservice per telefoon, klantenservice die niets weet en niets wil weten). Dus als alles goed gaat, geen probleem, maar als je het ongeluk hebt om een probleem met je bestelling te hebben, wens ik je veel succes. Voor wie het horen wil!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bedroefd om te constateren dat de discussie tussen onze twee partijen niet op een meer vreedzame manier heeft kunnen eindigen. Verre van fictief, onze klantenservice is een team van menselijke omvang dat elke dag alles doet om zo snel mogelijk op onze klanten te reageren. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en het betreffende product zal naar u worden teruggestuurd. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Het bed is gebroken aangekomen. Zeer slecht verpakt, dus het moet tijdens het transport beschadigd zijn. Het duurt 10 dagen alleen om mijn verzoek bij de klantenservice te laten behandelen. En ik weet niet eens wat Wesco gaat doen. Mijn zoon blijft ondertussen zonder bed... Zeer teleurgesteld!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn bijzonder aandachtig voor de kwaliteit van onze producten en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Onze klantenservice heeft u geantwoord en is bezig met het opnieuw verzenden van het beschadigde onderdeel. We nemen uw opmerking over de verpakking van het product ter harte en zullen deze informatie doorgeven aan de betrokken dienst zodat dit probleem zich niet herhaalt. We hopen dat het bed u tevreden zal stellen en wensen uw zoon mooie en zachte nachten toe. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen met de twee gebroken zijpanelen van de kast!! Ik heb geprobeerd de klantenservice te contacteren maar zonder antwoord. Ik heb een e-mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Ik wacht met spanning op hoe verder te gaan om twee nieuwe zijpanelen te krijgen!!!!!! bedankt
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Bij Wesco zijn we bijzonder bezorgd over de kwaliteit van de producten die we aanbieden en we vragen u om ons te verontschuldigen omdat deze belofte blijkbaar niet is nagekomen. Uw klacht is in behandeling en er zullen nieuwe onderdelen naar u worden verzonden. We hopen dat het product u uiteindelijk volledig tevreden zal stellen en dat u plezier zult hebben om ons weer te bezoeken op onze site. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Meerdere e-mails gestuurd naar de klantenservice voor beschadigde producten ontvangen zonder enige terugkoppeling... inderdaad, als je de bezorgers de goederen ziet gooien en over de grond slepen... Zal ik ooit weer worden gecontacteerd om een oplossing voor de schade te vinden??
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2020
Vertaalde beoordeling