★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Weinig reactie op mijn verzoeken, wijziging van de facturering, betaling per overschrijving, kortingscode niet geaccepteerd.
Meerdere telefoontjes voor meerdere leveringen van dezelfde producten en nu 2 keer gedebiteerd van 55,20€ terwijl we slechts één keer de matras en de stickers hebben ontvangen. Een rampzalig beheer in afwachting van de terugbetaling.
Teleurgesteld door de levering in deze periode van gezondheidscrisis. De bezorger draagt zijn masker onder zijn kin en houdt zich niet aan de sociale afstandsregels...
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wanneer ik op de speciale site ga, wordt me verteld dat de levering niet is gelukt! Geen bericht, geen kennisgeving van passage. Het is onmogelijk om de bezorger te bereiken, de e-mail die naar Wesco is gestuurd blijft onbeantwoord. Ik ben een gastouder. Ik heb al 3 bedden en verschillende materialen besteld. Ik moet nog 2 andere bestellen naast degene die verdwenen is. Ik ben woedend omdat ik het dringend nodig heb.
Het meubel is beschadigd. En de montage was niet gedaan.
Er ontbreken 4 witte hoeslakens die ik al heb betaald!
Helemaal niet tevreden... dozen van de pakketten waren open en producten zijn beschadigd aangekomen. Er ontbreken schroeven die aan de klantenservice zijn gemeld zonder terugkoppeling tot op heden. De verschoonmat is helemaal niet praktisch in verhouding tot de hoogte en het product is ook beschadigd aangekomen. Te duur in verhouding tot de kwaliteit. Ik raad het niet aan.
Ik heb een bedje besteld dat afgelopen donderdag beschadigd is aangekomen en de klantenservice heeft mijn verzoek nog steeds niet behandeld. Blijkbaar moet je ongeveer tien dagen wachten voordat het wordt behandeld. Geen opvolging. Zeer teleurgesteld.
Ik ben extreem teleurgesteld over de pakketten die ik heb ontvangen en ik wil een klacht indienen omdat de speldozen sterk beschadigd waren! Dit is schandalig voor die prijs!
Slecht! Adverteert met een masker dat ze nog niet op voorraad hebben, en eenmaal ontvangen komt het product niet overeen met de beschrijving, noch met een volwassen maat!
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl deze als ontvangen conform is geregistreerd!!!
Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat graag doen. Product aangekomen beschadigd, geen klantenservice, fictieve klantenservice die na een week per e-mail antwoord geeft zonder zich te verontschuldigen voor het ongemak, en u een 'uitzonderlijk' commercieel gebaar aanbiedt, het is niets meer of minder dan de klassieke klantenservice, u een product terugsturen en vragen aan een vervoerder om het beschadigde product op te halen zonder ruil zolang het niet door hen is ontvangen. (echt ingewikkelde logistiek) Stel je de wachttijd voor om van je product te genieten waarvan ze al het bedrag hebben ontvangen. 'In plaats van gewoon het product terug te sturen met een vervoerder die het product levert in ruil voor het beschadigde product' Ga begrijpen! De klant staat helemaal niet centraal in de zorgen van het merk Wesco (geen klantenservice per telefoon, klantenservice die niets weet en niets wil weten). Dus als alles goed gaat, geen probleem, maar als je het ongeluk hebt om een probleem met je bestelling te hebben, wens ik je veel succes. Voor wie het horen wil!
Het bed is gebroken aangekomen. Zeer slecht verpakt, dus het moet tijdens het transport beschadigd zijn. Het duurt 10 dagen alleen om mijn verzoek bij de klantenservice te laten behandelen. En ik weet niet eens wat Wesco gaat doen. Mijn zoon blijft ondertussen zonder bed... Zeer teleurgesteld!
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen met de twee gebroken zijpanelen van de kast!! Ik heb geprobeerd de klantenservice te contacteren maar zonder antwoord. Ik heb een e-mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Ik wacht met spanning op hoe verder te gaan om twee nieuwe zijpanelen te krijgen!!!!!! bedankt
Meerdere e-mails gestuurd naar de klantenservice voor beschadigde producten ontvangen zonder enige terugkoppeling... inderdaad, als je de bezorgers de goederen ziet gooien en over de grond slepen... Zal ik ooit weer worden gecontacteerd om een oplossing voor de schade te vinden??
Bedje ontvangen gebroken. Onbruikbaar. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice die nog steeds niet heeft gereageerd.
Nog steeds geen nieuws over mijn klachten.
De helft van de artikelen was geopend, de verpakking was gescheurd, de scharen waren niet conform mijn bestelling, kortom, teleurgesteld, eerste en laatste bestelling dus.
Zeer ingewikkelde site, vooral met de onmogelijkheid om een ingediende bestelling terug te vinden. Site af te raden. Bel naar de service die niet in staat is om de situatie te verhelpen. Als het niet nodig was geweest om de bedden opnieuw te halen, zouden we de bestelling hebben geannuleerd. Zeer teleurgesteld, we raden deze site af
Leveringstermijn niet gerespecteerd. Het is betreurenswaardig
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, na contact met de klantenservice een week geleden heb ik nog steeds geen reactie... Ik ben meer dan teleurgesteld gezien de reputatie van het merk.
Ik heb een lege envelop ontvangen. Geen slabbetjes die ik heb besteld waren in de geleverde envelop.
Verschrikkelijke levering, verloren en ontbrekende producten!
Een maand en een halve om geleverd te worden is een schande!
Ik heb verschillende adviseurs aan de telefoon gehad die zeer onvriendelijk waren, ik vraag om hulp bij het maken van een offerte (voor 600€) en men zegt me dat de kleuren 'N' niet bestaan zonder zelfs maar te zoeken, terwijl ik aandring dat ik zeker weet dat ik deze kleur al heb gezien... Ik vraag naar de levertijden en men zegt me onzin, alsof men me wil ontmoedigen van mijn bestelling, ik begrijp het niet... Ik heb 3 verschillende personen aan de telefoon gehad en het was telkens hetzelfde. Gelukkig kon ik mijn bestelling zelf plaatsen, het is jammer dat dit bedrijf mooie producten heeft, ik wacht nu op de ontvangst...
Bestelling snel ontvangen maar het product was niet correct... In afwachting van een antwoord van de klantenservice
Boek ontvangen, HEEL beschadigd in een perfecte verpakking - dus defecte verpakking (ingedrukte rug en gekreukte harde kaft).
Probleem met de levering, die zogenaamd heb ik geweigerd en ook voor de kleur, ik heb meerdere kleuren gekozen, uiteindelijk zijn er maar 2 kleuren en bovendien flets, oranje met grijs.
Bestelling van een tapijt verloren onderweg en het is aan ons om het met de vervoerder op te lossen... Vervolgens ontvangen we een e-mail waarin staat dat er geen tapijt op onze bestelling staat... Totaal, 3 weken wachten en een bezorger die ons een tijdsbestek van 8u tot 18u geeft... Geen excuses en geen woord.... Beschamend
De producten zelf zijn heel goed, maar de diensten van Wesco zijn niet professioneel, we zijn teleurgesteld over andere bestellingen, teleurgesteld door de klantenservice, jammer
Betaling voor een expresslevering. Pakket nog steeds niet ontvangen na meer dan twee weken en een telefonische klacht en een andere per e-mail!
De bestelling gedeeltelijk ontvangen en geen nieuws over de rest .... Voor een eerste bestelling ben ik zeer teleurgesteld. .. .
Ik heb je al een e-mail gestuurd waarin ik mijn teleurstelling over de staat van mijn bestelling meld!!! Zeer teleurgesteld!!! Het zijn niet de producten die ik bekritiseer... een van de flessen desinfectiemiddel is volledig gelekt en heeft mijn rol keukenpapier en de handschoenen beschadigd!!! Onbruikbaar!!! De rest was doorweekt maar na een wasbeurt is die geur die overal was vastgezet verloren gegaan!!!
Het is toch bijzonder verbazingwekkend om een telefoontje te ontvangen van de openbare school die 2 km van de onze ligt, die zegt dat het pakket bij hen is afgeleverd!!! + Verplichting om het pakket tijdens schooltijd op te halen!!!
Klantenservice is rampzalig, niet op niveau van de vraag, nooit meer een bestelling bij hen, slecht pakket ontvangen, heel wat procedures te volgen wetende dat het hun fout is.
Klantenservice is slecht. Wat te zeggen over mijn bestelling: Ontbrekende, beschadigde, foutieve producten... Ik heb contact opgenomen met de klantenservice zodat ze deze fouten konden corrigeren, en dat bleek een hele opgave te zijn. Ik kreeg verschillende antwoorden op dezelfde e-mail die elkaar tegenspraken. Klantenservice is traag en slechtwillend: ik moest meerdere keren navragen en foto's van de artikelen die ze me hadden gestuurd opsturen om te bewijzen dat het niet de referenties waren die ik had besteld. Ik ontving mijn bestelling begin mei, vandaag is het 14 juni en ik wacht nog steeds op een vel stickers. Wat een TRAAGHEID! Relatief dure site, bij sommige producten kunnen we tot 10€ prijsverschil met de concurrentie constateren.
Ik heb maanden geleden besteld en heb nog steeds niets ontvangen, ik ontvang e-mails die zeggen dat de verzending is gedaan, maar dat wordt tegengesproken door de klantenservice die ik regelmatig bel. Uiteindelijk heb ik begin maart besteld, het is half juni en nog steeds niets. Dit is de laatste keer dat ik bij Wesco bestel!
Ik ben behoorlijk geïrriteerd, het is bijna vijftig dagen geleden dat ik twee stoelen heb besteld en ik heb ze NOG STEEDS niet ontvangen
We hebben een product ontvangen dat niet overeenkomt met de beschrijving, namelijk een bed dat voornamelijk uit onbewerkt multiplex bestaat terwijl de enige vermelde samenstelling 'massief beukenhout' was. De klantenservice wilde het product niet terugnemen en heeft uiteraard de foutieve beschrijving van hun product gecorrigeerd, dit soort praktijken is echt verwerpelijk en ik betreur het dat ik vertrouwen heb gehad in dit bedrijf.
Meer dan een maand om een defecte bestelling te ontvangen.