★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Snelle bestelling
Gemiddeld tevreden
Te veel teleurstellingen bij deze laatste bestellingen.
Niet tevreden over de levering die niet thuis is gedaan zoals gevraagd bij de bestelling. De mensen waren echter aanwezig op het huis op de dag zelf. Moesten naar het postkantoor gaan. Voor mij is dit onaanvaardbaar. Ik heb deze manier al eerder op uw site gedaan zonder problemen!!!!
In afwachting (een beetje lang) van een antwoord van de klantenservice voor niet-conformiteit van de bestelling. Ik geef 2 * 1/2
Snel maar misleiding over de kleur
Goed product Wesco maar groot probleem met levering!! Exorbitante prijs voor een slechte service
Er ontbreken elementen in een van de artikelen. Het is al meerdere bestellingen dat ik de klantenservice moet bellen om verschillende redenen. Ik denk dat de kwaliteit niet meer hetzelfde is als vroeger bij sommige artikelen... jammer.
Ik wacht op een antwoord over mijn bestelling. Ik heb een item dat niet overeenkomt met mijn bestelling en ik zou graag snel een ruil willen.
Ik wacht nog steeds op een reactie van de klantenservice na de ontvangst van een kapot speelgoed
Ik heb alles zeer goed en snel ontvangen, bedankt, maar ik ben extreem teleurgesteld omdat ik het water spel dat ik heb besteld niet kan gebruiken omdat ik nog steeds wacht op de ontbrekende ring!
Levering in slechte staat, de klantenservice heeft me na 6 dagen nog steeds niet gecontacteerd.
Doos en verpakking moeten worden herzien. 2 kg verzwaarde ballen niet vastgezet, waardoor de doos is gescheurd. Gelukkig heeft Colissimo het goedgemaakt en heb ik de inhoud goed ontvangen. Voor de info, natuurlijk, u moet het zien!!!
Producten zijn zeer goed bij WESCO, maar de levering is veel minder goed. Het is al meerdere keren voorgekomen dat het product beschadigd aankomt (deuken, krassen) door nalatigheid in het transport van het product.
Ik heb u afgelopen maandag een e-mail gestuurd en na een week geen antwoord, mijn pakket met slabbetjes was vastgeplakt dus ik miste een set, ik hoop deze keer een antwoord te krijgen en ik zou graag uw catalogus ontvangen, bedankt
Goed
Bestelling geplaatst op 27.11.23 en ontvangen op 19.02.24. Bijna 3 maanden om een dekbed/hoeslaken te ontvangen, dat is lang! Geen tracking zonder navraag. Echt teleurgesteld
Toegankelijke en eenvoudige site. Levering niet top, vooral qua verpakking. Klantenservice niet reactief na een probleem met de bestelling.
Goed gemaakte site. Snelle levering. Grote teleurstelling over een ontvangen product! (onbruikbare klei!)
De ontvangen producten komen overeen met de bestelling, maar de doorzichtige plastic verpakking was open. Geen kartonnen doos om het transport te beschermen. Een simpel plastic zakje lijkt me niet voldoende gezien de prijs van de verkochte producten.
Ik had gevraagd om de ontvanger van de factuur te wijzigen omdat ik dit niet kon doen in mijn persoonlijke ruimte (de wijziging is niet actief en kan niet worden aangepast). Na e-mailuitwisselingen zou dit verzoek in behandeling worden genomen. De ontvangen factuur is echter niet geactualiseerd en kan dus niet zoals deze betaald worden!
Grote problemen met leveringen: bestellingen die dubbel of zelfs driedubbel zijn geleverd voor veel bestellingen
Geen reactie van de klantenservice over een verkeerd artikel.
Website is niet flexibel, met name voor de factureringssectie: slechts één e-mailadres beschikbaar, facturen niet direct online beschikbaar.
Ik betreur de moeilijkheid om toegang te krijgen tot de facturen, met name het feit dat ik ze pas ontvang bij ontvangst van de producten, terwijl deze volledig zijn betaald vóór verzending... Bovendien zou u geen facturen moeten uitgeven op basis van het geleverde deel, maar op basis van de totale bestelling, dat zou logischer en gemakkelijker te beheren zijn, vooral wanneer we snel betaalde facturen moeten doorgeven als er financiële hulp in het spel is. Bovendien zijn er verkeerde informatie over de levertijden. Ik moest de poppenkamer voor Kerstmis ontvangen (cadeau voor de kinderen van de crèche...) zoals aangegeven bij mijn bestelling, maar de termijn is gewoon verschoven naar 2024... teleurstelling.
Ik betreur alleen dat het niet op tijd voor Kerstmis is aangekomen, terwijl ik het van tevoren had besteld en de bestelling op 15 november was geplaatst. Vandaar mijn beoordeling.
...??
Na de aankoop van een beschadigde motoriekset heb ik een bericht naar de klantenservice gestuurd, ik wacht nog steeds op een antwoord, het is nu al ongeveer 10 dagen geleden. Je moet niet gehaast zijn.
Ik zou het op prijs stellen als de herkomst van de fabricage op de site (voor elk product) vermeld wordt, dit zou een idee geven van de kwaliteit en slechte verrassingen voorkomen. De productvideo's zijn erg nuttig, ze hebben me geholpen bij mijn keuzes.
Kleiner dan het lijkt.
Klantenservice is effectief, maar product was twee keer defect. Optimale reactie van de klantenservice bij de eerste retour: "We bevestigen de ontvangst van uw klacht. We doen ons best om u een nieuw bord te sturen. We zullen het defecte product niet terugnemen, u kunt het weggooien. Onze excuses voor het ongemak." Echter, het tweede product had hetzelfde defect. Ik heb het niet teruggestuurd maar zelf gerepareerd. Het merk is JUVENILIA. Teleurgesteld over de kwaliteit van de fabricage.
Weinig reliëfkaarten.
Winkel die ik aanbeveel.
Ik vind het voor een levering van 150 euro, omdat ik geen betalende clublid ben, en het betalen van een milieubelasting voor elk product is niet echt klantvriendelijk.
Normaal gesproken ben ik tevreden, maar nu ontbraken er 3 liter gouache die we besteld hadden en die niet in het pakket zaten. De klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd.
Bestelling zeer laat ontvangen in vergelijking met de aangegeven datum en de muzieknoot is niet top. De opwindmechanisme is erg moeilijk op te winden voor een volwassene en onmogelijk voor een kind. Teleurgesteld in mijn aankoop, een beetje aan de hoge prijs.
Ik ben geen fan, niet erg praktisch!
Ik mis een artikel van mijn bestelling. Ik heb een klacht ingediend en heb tot op heden geen nieuws ontvangen.
De ballen zijn niet genoeg opgeblazen. Ze zijn zacht. Een beetje teleurgesteld...
Te lange levertijd. Het product was echter beschikbaar. Toen ik belde, had ik een niet zo vriendelijke persoon aan de lijn!