9/10
★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Snelle bestelling

User icon
Racima B.
Op
na aankoop van 09/04/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Gemiddeld tevreden

User icon
Corinne M.
Op
na aankoop van 04/04/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Te veel teleurstellingen bij deze laatste bestellingen.

User icon
- M.
Op
na aankoop van 28/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Niet tevreden over de levering die niet thuis is gedaan zoals gevraagd bij de bestelling. De mensen waren echter aanwezig op het huis op de dag zelf. Moesten naar het postkantoor gaan. Voor mij is dit onaanvaardbaar. Ik heb deze manier al eerder op uw site gedaan zonder problemen!!!!

User icon
Roseline M.
Op
na aankoop van 08/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen. We zijn verdrietig om uw mening te lezen en betreuren dat de leveringsdienst teleurstelling heeft veroorzaakt. Onze logistieke dienst zal de informatie doorgeven aan de betrokken vervoerder om ervoor te zorgen dat de volgende leveringen voldoen aan de contractuele voorwaarden. Deze situatie is onafhankelijk van onze wil en het is moeilijk voor ons om achteraf de omstandigheden te identificeren waarin de bezorger zich bij uw huis heeft gepresenteerd. We hopen desondanks dat u ons trouw blijft en binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆

In afwachting (een beetje lang) van een antwoord van de klantenservice voor niet-conformiteit van de bestelling. Ik geef 2 * 1/2

User icon
Association C.
Op
na aankoop van 18/03/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Snel maar misleiding over de kleur

User icon
Nathalie P.
Op
na aankoop van 24/03/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Goed product Wesco maar groot probleem met levering!! Exorbitante prijs voor een slechte service

User icon
Isabelle D.
Op
na aankoop van 23/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen ondanks uw volkomen legitieme ontevredenheid in dit geval. Onze oprechte excuses omdat de gekozen leveringsmethode niet aan zijn beloftes heeft voldaan. Deze situatie had niet mogen gebeuren, we informeren daarom onze logistieke dienst zodat de nodige stappen worden ondernomen bij de betreffende vervoerder. Tegelijkertijd zal onze klantenservice opnieuw contact met u opnemen om u een terugbetaling van de verzendkosten aan te bieden. Dit leveringsprobleem is onafhankelijk van onze wil, aangezien het verband houdt met de verplichtingen van de vervoerder die niet zijn nagekomen. Daarom hopen we op uw begrip. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr, we wensen u een zeer fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Er ontbreken elementen in een van de artikelen. Het is al meerdere bestellingen dat ik de klantenservice moet bellen om verschillende redenen. Ik denk dat de kwaliteit niet meer hetzelfde is als vroeger bij sommige artikelen... jammer.

User icon
Myriam P.
Op
na aankoop van 10/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat u heeft ondervonden, onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet het nodige om u opnieuw de ontbrekende onderdelen te sturen. We betreuren het dat uw vertrouwen in Wesco afneemt naarmate de bestellingen vorderen en we willen u geruststellen over onze eisen op het gebied van kwaliteit en veiligheid, waarvoor we onverbiddelijk blijven. We herhalen onze oprechte excuses en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Ik wacht op een antwoord over mijn bestelling. Ik heb een item dat niet overeenkomt met mijn bestelling en ik zou graag snel een ruil willen.

User icon
France D.
Op
na aankoop van 12/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg sorry voor de fout bij de voorbereiding van uw bestelling en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en doet het nodige om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en begrip. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Ik wacht nog steeds op een reactie van de klantenservice na de ontvangst van een kapot speelgoed

User icon
Evelyne M.
Op
na aankoop van 12/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat u heeft ondervonden. Het komt soms voor dat onze bestellingen de ontberingen van het transport ondergaan en dat de producten mishandeld worden. Onze klantenservice heeft uw klacht behandeld en heeft het nodige gedaan om het product snel opnieuw te verzenden. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en begrip. We hopen, ondanks dit voorval, dat u ons binnenkort weer zult bezoeken op wesco.fr. Fijne dag
3 /5
★★★☆☆

Ik heb alles zeer goed en snel ontvangen, bedankt, maar ik ben extreem teleurgesteld omdat ik het water spel dat ik heb besteld niet kan gebruiken omdat ik nog steeds wacht op de ontbrekende ring!

User icon
Aurelie S.
Op
na aankoop van 27/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat u heeft ondervonden en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet het nodige om u het ontbrekende onderdeel te sturen. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen dat u ons binnenkort weer zult bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Levering in slechte staat, de klantenservice heeft me na 6 dagen nog steeds niet gecontacteerd.

User icon
MichaËl B.
Op
na aankoop van 20/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst bieden wij onze oprechte excuses aan voor het beschadigde product. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van de bestellingen, komt het voor dat deze de ontberingen van het transport ondergaan en zijn we ook erg bedroefd over deze uitkomst. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet het nodige om u een tafelblad te sturen dat voldoet aan onze kwaliteitsnormen. We danken u voor uw geduld en hopen dat u binnenkort weer plezier zult hebben om ons te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Doos en verpakking moeten worden herzien. 2 kg verzwaarde ballen niet vastgezet, waardoor de doos is gescheurd. Gelukkig heeft Colissimo het goedgemaakt en heb ik de inhoud goed ontvangen. Voor de info, natuurlijk, u moet het zien!!!

User icon
Jacques B.
Op
na aankoop van 28/02/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Producten zijn zeer goed bij WESCO, maar de levering is veel minder goed. Het is al meerdere keren voorgekomen dat het product beschadigd aankomt (deuken, krassen) door nalatigheid in het transport van het product.

User icon
Christophe N.
Op
na aankoop van 26/02/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb u afgelopen maandag een e-mail gestuurd en na een week geen antwoord, mijn pakket met slabbetjes was vastgeplakt dus ik miste een set, ik hoop deze keer een antwoord te krijgen en ik zou graag uw catalogus ontvangen, bedankt

User icon
Nathalie C.
Op
na aankoop van 06/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze vertraging in de reactie en danken u voor uw geduld. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en is bezig met het verzenden van het ontbrekende deel. We hopen dat het product u uiteindelijk tevreden zal stellen en dat u ons opnieuw zult vertrouwen door binnenkort weer op wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Goed

User icon
Pascaline F.
Op
na aankoop van 01/02/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Bestelling geplaatst op 27.11.23 en ontvangen op 19.02.24. Bijna 3 maanden om een dekbed/hoeslaken te ontvangen, dat is lang! Geen tracking zonder navraag. Echt teleurgesteld

User icon
Ludivine L.
Op
na aankoop van 27/11/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Toegankelijke en eenvoudige site. Levering niet top, vooral qua verpakking. Klantenservice niet reactief na een probleem met de bestelling.

User icon
Micro-crèche L Arbre à Papillons -.
Op
na aankoop van 19/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. Onze oprechte excuses omdat onze kwaliteitsbelangen niet zijn nagekomen. Onze commerciële dienst doet het nodige om u de betrokken producten opnieuw te verzenden. We danken u voor uw positieve feedback over de toegankelijkheid en de eenvoud van het gebruik van onze site. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons te komen kijken op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Goed gemaakte site. Snelle levering. Grote teleurstelling over een ontvangen product! (onbruikbare klei!)

User icon
Lucie R.
Op
na aankoop van 30/01/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De ontvangen producten komen overeen met de bestelling, maar de doorzichtige plastic verpakking was open. Geen kartonnen doos om het transport te beschermen. Een simpel plastic zakje lijkt me niet voldoende gezien de prijs van de verkochte producten.

User icon
Maurice L.
Op
na aankoop van 08/01/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik had gevraagd om de ontvanger van de factuur te wijzigen omdat ik dit niet kon doen in mijn persoonlijke ruimte (de wijziging is niet actief en kan niet worden aangepast). Na e-mailuitwisselingen zou dit verzoek in behandeling worden genomen. De ontvangen factuur is echter niet geactualiseerd en kan dus niet zoals deze betaald worden!

User icon
Laep -.
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw aankoopervaring met ons deelt. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen voor de volgende bestellingen. Onze site maakt het inderdaad mogelijk om te koppelen aan een erkende organisatie om uw facturen te betalen. Voor begeleiding nodigen we u uit om onze FAQ te raadplegen: https://www.wesco.fr/faq.html#commande. In het licht van deze uitleg hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Grote problemen met leveringen: bestellingen die dubbel of zelfs driedubbel zijn geleverd voor veel bestellingen

User icon
Ville De Montpellier -.
Op
na aankoop van 15/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. U heeft telefonisch en online besteld, wat verklaart waarom uw bestellingen meerdere keren zijn verzonden. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om de situatie op te lossen. We hopen dat uw volgende bestellingen onder betere omstandigheden zullen verlopen en dat ze u tevreden zullen stellen zodra u ze ontvangt. We danken u voor uw loyaliteit en wensen u een zeer fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Geen reactie van de klantenservice over een verkeerd artikel.

User icon
Vincent G.
Op
na aankoop van 07/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Zoals we in de productomschrijving aangeven, is het inderdaad een lege fles. We betreuren het dat u deze informatie tijdens uw bestelling over het hoofd heeft gezien. Onze service heeft uw klacht goed ontvangen en zal u een oplossing voorstellen. Ondanks deze teleurstellende winkelervaring hopen we dat u binnenkort weer bij ons op de site komt kijken. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Website is niet flexibel, met name voor de factureringssectie: slechts één e-mailadres beschikbaar, facturen niet direct online beschikbaar.

User icon
G.h Crèches -.
Op
na aankoop van 04/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw mening over het gebruik van onze site met ons deelt. Zoals we in onze FAQ (https://www.wesco.fr/faq.html#commande) aangeven, heeft u de mogelijkheid om uw bestelling aan een derde partij voor te leggen op de factureringspagina. Dit is bijvoorbeeld het geval als u een crèche of school bent en de bestelling door de gemeente van uw stad moet worden betaald. Ten slotte heeft u de mogelijkheid om uw factuur rechtstreeks online aan te vragen vanuit de sectie 'mijn bestellingen' in uw klantaccount. We hopen dat deze elementen u zullen helpen om onze site in de toekomst beter te gebruiken en dat we u binnenkort weer op wesco.fr zullen zien. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Ik betreur de moeilijkheid om toegang te krijgen tot de facturen, met name het feit dat ik ze pas ontvang bij ontvangst van de producten, terwijl deze volledig zijn betaald vóór verzending... Bovendien zou u geen facturen moeten uitgeven op basis van het geleverde deel, maar op basis van de totale bestelling, dat zou logischer en gemakkelijker te beheren zijn, vooral wanneer we snel betaalde facturen moeten doorgeven als er financiële hulp in het spel is. Bovendien zijn er verkeerde informatie over de levertijden. Ik moest de poppenkamer voor Kerstmis ontvangen (cadeau voor de kinderen van de crèche...) zoals aangegeven bij mijn bestelling, maar de termijn is gewoon verschoven naar 2024... teleurstelling.

User icon
Association L.
Op
na aankoop van 23/11/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik betreur alleen dat het niet op tijd voor Kerstmis is aangekomen, terwijl ik het van tevoren had besteld en de bestelling op 15 november was geplaatst. Vandaar mijn beoordeling.

User icon
Helder D.
Op
na aankoop van 15/11/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

...??

User icon
Au Pays Des Merveilles -.
Op
na aankoop van 12/12/2023
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Na de aankoop van een beschadigde motoriekset heb ik een bericht naar de klantenservice gestuurd, ik wacht nog steeds op een antwoord, het is nu al ongeveer 10 dagen geleden. Je moet niet gehaast zijn.

User icon
Stéphanie G.
Op
na aankoop van 10/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. De responstijd van onze klantenservice is in deze drukke periode aan het einde van het jaar iets langer geworden. Onze klantenservice heeft het product omgeruild. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en bedanken u voor uw geduld. We hopen u in 2024 weer op onze site wesco.fr te zien. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Ik zou het op prijs stellen als de herkomst van de fabricage op de site (voor elk product) vermeld wordt, dit zou een idee geven van de kwaliteit en slechte verrassingen voorkomen. De productvideo's zijn erg nuttig, ze hebben me geholpen bij mijn keuzes.

User icon
Natacha D.
Op
na aankoop van 29/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw verwachtingen te delen. Wat betreft de vermelding van de plaats van fabricage, we geven dit al aan bij sommige Wesco-producten, net als bij veel producten van partnermerken. Gezien het aantal duizenden referenties op onze site, kan de update van de plaats van fabricage alleen geleidelijk plaatsvinden. Omdat het luisteren naar onze klanten een van onze prioriteiten blijft, zullen we uw verzoek uiteraard doorgeven aan de betreffende dienst. Tot slot zijn we blij te lezen dat de video's u de nodige hulp hebben geboden om uw aankopen te voltooien. Uw feedback bevestigt onze plannen voor evolutie om altijd meer advies te geven om onze klanten te begeleiden in hun productkeuzes. We hopen u in 2024 weer op onze site te zien. We wensen u een fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Kleiner dan het lijkt.

User icon
Leonie G.
Op
na aankoop van 12/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Om u te helpen de juiste keuze te maken, geven we op elke productpagina de afmetingen en andere technische kenmerken aan. Het spijt ons dat u deze informatie heeft gemist. We hopen u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Klantenservice is effectief, maar product was twee keer defect. Optimale reactie van de klantenservice bij de eerste retour: "We bevestigen de ontvangst van uw klacht. We doen ons best om u een nieuw bord te sturen. We zullen het defecte product niet terugnemen, u kunt het weggooien. Onze excuses voor het ongemak." Echter, het tweede product had hetzelfde defect. Ik heb het niet teruggestuurd maar zelf gerepareerd. Het merk is JUVENILIA. Teleurgesteld over de kwaliteit van de fabricage.

User icon
Jean-philippe B.
Op
na aankoop van 30/10/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Weinig reliëfkaarten.

User icon
Xavier D.
Op
na aankoop van 09/12/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Winkel die ik aanbeveel.

User icon
Jean Philippe H.
Op
na aankoop van 30/11/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik vind het voor een levering van 150 euro, omdat ik geen betalende clublid ben, en het betalen van een milieubelasting voor elk product is niet echt klantvriendelijk.

User icon
Karine M.
Op
na aankoop van 04/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. Volgens onze algemene voorwaarden zijn de verzendkosten gratis vanaf 250€ aan aankopen. In het geval van uw bestelling zou een lidmaatschap van onze Voordeelclub geen invloed hebben gehad, aangezien de producten die u heeft gekozen niet in aanmerking komen voor levering via een afhaalpunt (wat gratis is vanaf 25€ aan aankopen). Ten slotte is de milieubijdrage een wettelijke verplichting, ongeacht de webwinkel. We nodigen u uit om onze pagina over de milieubijdrage te raadplegen voor meer informatie: https://www.wesco.fr/tri-et-recyclage-du-mobilier.html. We hopen dat de producten u bevallen en dat u ons binnenkort weer bezoekt op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Normaal gesproken ben ik tevreden, maar nu ontbraken er 3 liter gouache die we besteld hadden en die niet in het pakket zaten. De klantenservice heeft nog steeds niet gereageerd.

User icon
Les Petits Galopins M.
Op
na aankoop van 22/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. Onze klantenservice heeft uw verzoek ontvangen en zal het vandaag behandelen. De ontbrekende producten zullen opnieuw worden verzonden. Onze oprechte excuses voor deze vergissing en we hopen dat dit uw vertrouwen in Wesco niet in gevaar brengt. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Bestelling zeer laat ontvangen in vergelijking met de aangegeven datum en de muzieknoot is niet top. De opwindmechanisme is erg moeilijk op te winden voor een volwassene en onmogelijk voor een kind. Teleurgesteld in mijn aankoop, een beetje aan de hoge prijs.

User icon
Agnes B.
Op
na aankoop van 13/11/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik ben geen fan, niet erg praktisch!

User icon
Julie G.
Op
na aankoop van 16/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring op onze site te evalueren. Om ons te verbeteren, kunt u de blokkades die u bent tegengekomen in detail beschrijven? Bedankt voor uw feedback, in de hoop u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Ik mis een artikel van mijn bestelling. Ik heb een klacht ingediend en heb tot op heden geen nieuws ontvangen.

User icon
Celine H.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te waarschuwen. Onze klantenservice heeft u op 30 november een antwoord gegeven waarin werd aangegeven dat het ontbrekende product opnieuw zou worden verzonden. Dit zou u binnenkort moeten bereiken. We zijn oprecht sorry voor dit ongemak en hopen dat u ons binnenkort weer bezoekt op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

De ballen zijn niet genoeg opgeblazen. Ze zijn zacht. Een beetje teleurgesteld...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2023
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Te lange levertijd. Het product was echter beschikbaar. Toen ik belde, had ik een niet zo vriendelijke persoon aan de lijn!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Na controle van onze kant was de levering van uw bestelling geschat tussen 17/11 en 20/11. Het product dat u heeft besteld was eerder beschikbaar en is 3 dagen voor de aangekondigde datum geleverd. We betreuren het dat deze termijn niet snel genoeg voor u was. Desondanks, door voor WESCO te kiezen, vertrouwt u op een Franse KMO waarvan de teams elke dag hun best doen om de diensten met kwaliteit te waarborgen en de klanten tevreden te stellen. We zijn bedroefd te lezen dat de ontvangst aan de telefoon niet zo warm was als verwacht en we hopen dat u ons een tweede kans zult geven door ons binnenkort weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.