★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Sommige spellen zijn duur en van middelmatige kwaliteit
Aangezien ik de producten al ken, zullen ze zeker heel goed zijn, maar ik moet ze nog ontvangen!! Hun bezorgservice is zeer slecht met een zeer slechte beoordeling op het internet. En hun klantenservice is niet bereikbaar...
Enkele problemen met de levering die op een bepaalde datum was aangekondigd en we zijn 3 weken later geleverd zonder dat we daarvan op de hoogte werden gesteld. We hebben verschillende telefoontjes gepleegd, maar er werden geen duidelijke antwoorden gegeven, en er konden geen exacte data aan ons worden doorgegeven. Uiteindelijk kregen we een datum en uiteindelijk zijn we de volgende dag geleverd zonder dat we weer werden gewaarschuwd. Bovendien hebben we een eerste deel van de bestelling ontvangen dat moest worden teruggestuurd omdat het beschadigd was tijdens het transport, en tot op heden hebben we daar nog steeds niets van gehoord. Zeer slechte communicatie tussen de klantenservice en de bezorgdienst. Verder zijn de ontvangen producten conform. Alleen de montage-instructies van de meubels zijn zeer summier en niet eenvoudig te begrijpen voor leken.
Ik heb het schildersezel niet ontvangen.
De levering met GLS is zeer slecht verlopen; bestelling te laat; adresprobleem dat pas 48 uur na mijn telefoontje kon worden opgelost; uiteindelijk werd de levering over een hek gegooid met de handtekening van de bezorger in plaats van de mijne. Wesco zou echt van bezorgbedrijf moeten veranderen om zijn geloofwaardigheid bij zijn klanten te behouden.
Goed maar enkele problemen met de levering
Snel met de verzending maar geen terugkoppeling over een probleem met de ontvangst...
Slecht verpakt. Artikelen binnen de doos niet vastgezet. Resultaat: doos met 50 kleine gelbuizen opengebroken, buizen verspreid waarvan sommige geen dop meer hadden. Dit is de eerste keer dat ik een wesco-pakket zo ontvang!
Moeilijk voor de validatie via de gemeentelijke bestelbon. Ik heb uiteindelijk de bestelling per e-mail gestuurd
We betreuren dat er geen klantenservice is voor de ballenbad. Het is onmogelijk om de beschadigde ring te vervangen, het is onmogelijk om het door uw diensten te laten repareren.
Een beetje gematigd. Het doet zijn werk, maar hoe lang? Ik stelde me de producten steviger voor om de verbeelding van kinderen aan te kunnen.
Voorlopig ben ik niet tevreden. Ik heb 2 stepjes besteld en ik heb 2 loopfietsen ontvangen. Ik heb op maandag 29 april een klacht ingediend. Ik wacht binnenkort op een antwoord. Met vriendelijke groet
We moesten bellen om nieuws over onze bestelling te krijgen die niet aankwam
Prijs-kwaliteitverhouding niet correct, niet erg praktisch en nog veel andere dingen, nee ik raad het niet aan
Hallo, hoe moet ik u zeggen dat ik teleurgesteld ben in Wesco, bekend in de kinderopvang. Ik heb een trapcommode bij u gekocht. Ten eerste vind ik dat deze niet goed is gemaakt. De trappen staan te dicht bij elkaar, waardoor je je niet goed kunt positioneren om voor het kind te zorgen. Toen ik het omhoog tilde, zag ik dat er een beschadiging aan de achterkant was; de kwaliteit van het meubel is niet goed, zelfs met een schroef kan het al breken. Kortom, voor de prijs vind ik het niet geweldig. Ik heb 15 jaar een IKEA-commode gehad. Het is omdat ik ouder word dat ik het praktisch vond om een trap voor de kinderen te hebben; anders zou ik bij mijn meubel zijn gebleven. Er is niets gemeens in wat ik u heb gezegd, maar het is gewoon mijn gevoel om u te helpen verbeteren, want ik werk de hele tijd met kinderen en uw materiaal, vooral wat betreft de trapcommode, is niet echt geschikt. Met vriendelijke groet, Mevrouw Vannieuwenhove
Snelle bestelling
Gemiddeld tevreden
Te veel teleurstellingen bij deze laatste bestellingen.
Niet tevreden over de levering die niet thuis is gedaan zoals gevraagd bij de bestelling. De mensen waren echter aanwezig op het huis op de dag zelf. Moesten naar het postkantoor gaan. Voor mij is dit onaanvaardbaar. Ik heb deze manier al eerder op uw site gedaan zonder problemen!!!!
In afwachting (een beetje lang) van een antwoord van de klantenservice voor niet-conformiteit van de bestelling. Ik geef 2 * 1/2
Snel maar misleiding over de kleur
Goed product Wesco maar groot probleem met levering!! Exorbitante prijs voor een slechte service
Er ontbreken elementen in een van de artikelen. Het is al meerdere bestellingen dat ik de klantenservice moet bellen om verschillende redenen. Ik denk dat de kwaliteit niet meer hetzelfde is als vroeger bij sommige artikelen... jammer.
Ik wacht op een antwoord over mijn bestelling. Ik heb een item dat niet overeenkomt met mijn bestelling en ik zou graag snel een ruil willen.
Ik wacht nog steeds op een reactie van de klantenservice na de ontvangst van een kapot speelgoed
Ik heb alles zeer goed en snel ontvangen, bedankt, maar ik ben extreem teleurgesteld omdat ik het water spel dat ik heb besteld niet kan gebruiken omdat ik nog steeds wacht op de ontbrekende ring!
Levering in slechte staat, de klantenservice heeft me na 6 dagen nog steeds niet gecontacteerd.
Doos en verpakking moeten worden herzien. 2 kg verzwaarde ballen niet vastgezet, waardoor de doos is gescheurd. Gelukkig heeft Colissimo het goedgemaakt en heb ik de inhoud goed ontvangen. Voor de info, natuurlijk, u moet het zien!!!
Producten zijn zeer goed bij WESCO, maar de levering is veel minder goed. Het is al meerdere keren voorgekomen dat het product beschadigd aankomt (deuken, krassen) door nalatigheid in het transport van het product.
Ik heb u afgelopen maandag een e-mail gestuurd en na een week geen antwoord, mijn pakket met slabbetjes was vastgeplakt dus ik miste een set, ik hoop deze keer een antwoord te krijgen en ik zou graag uw catalogus ontvangen, bedankt
Goed
Bestelling geplaatst op 27.11.23 en ontvangen op 19.02.24. Bijna 3 maanden om een dekbed/hoeslaken te ontvangen, dat is lang! Geen tracking zonder navraag. Echt teleurgesteld
Toegankelijke en eenvoudige site. Levering niet top, vooral qua verpakking. Klantenservice niet reactief na een probleem met de bestelling.
Goed gemaakte site. Snelle levering. Grote teleurstelling over een ontvangen product! (onbruikbare klei!)
De ontvangen producten komen overeen met de bestelling, maar de doorzichtige plastic verpakking was open. Geen kartonnen doos om het transport te beschermen. Een simpel plastic zakje lijkt me niet voldoende gezien de prijs van de verkochte producten.
Ik had gevraagd om de ontvanger van de factuur te wijzigen omdat ik dit niet kon doen in mijn persoonlijke ruimte (de wijziging is niet actief en kan niet worden aangepast). Na e-mailuitwisselingen zou dit verzoek in behandeling worden genomen. De ontvangen factuur is echter niet geactualiseerd en kan dus niet zoals deze betaald worden!
Grote problemen met leveringen: bestellingen die dubbel of zelfs driedubbel zijn geleverd voor veel bestellingen
Geen reactie van de klantenservice over een verkeerd artikel.
Website is niet flexibel, met name voor de factureringssectie: slechts één e-mailadres beschikbaar, facturen niet direct online beschikbaar.
Ik betreur de moeilijkheid om toegang te krijgen tot de facturen, met name het feit dat ik ze pas ontvang bij ontvangst van de producten, terwijl deze volledig zijn betaald vóór verzending... Bovendien zou u geen facturen moeten uitgeven op basis van het geleverde deel, maar op basis van de totale bestelling, dat zou logischer en gemakkelijker te beheren zijn, vooral wanneer we snel betaalde facturen moeten doorgeven als er financiële hulp in het spel is. Bovendien zijn er verkeerde informatie over de levertijden. Ik moest de poppenkamer voor Kerstmis ontvangen (cadeau voor de kinderen van de crèche...) zoals aangegeven bij mijn bestelling, maar de termijn is gewoon verschoven naar 2024... teleurstelling.