★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Om de bestelling te plaatsen moest ik Wesco bellen: ik kon het type verzending niet goed kiezen. Op de verwachte leverdatum werd het product niet geleverd. Ik heb betaald om binnen twee dagen te worden geleverd, dat wil zeggen op woensdag, en dinsdagavond ontvang ik een bericht dat de levering op woensdag zal plaatsvinden. Op woensdag komt er niemand en alles wordt teruggestuurd naar vrijdag. Dus bel ik Wesco om bevestiging te vragen voor vrijdagochtend (ik heb het product nodig voor vrijdagmiddag), ze bevestigen het en 5 minuten later ontvang ik een bericht dat de levering naar zaterdag is verplaatst. Dus moest ik persoonlijk de post bellen om hen te vragen de levering naar vrijdag te verplaatsen. Toen het product eindelijk op vrijdag arriveert, is het niet wat ik op de Wesco-site heb gezien en ben ik verplicht hen opnieuw te bellen om het juiste product te vragen. In antwoord zeggen ze me een e-mail te schrijven en tot nu toe wacht ik op een antwoord.
Pakket verzonden naar een adres dat ik niet ken.
Na de bestelling heb ik geen informatie ontvangen over de voortgang van mijn bestelling en zelfs na het verzoek aan de klantenservice per e-mail heb ik nooit een antwoord ontvangen. Aangezien ik deze website en het merk niet kende, vroeg ik me uiteindelijk af of de site betrouwbaar was en of ik echt iets zou ontvangen. Ik ontving een tekst slechts enkele dagen voor de levering, maar ik bleef meerdere weken in twijfel. Aangezien het artikel een geboortecadeau was van meerdere mensen, was ik des te bezorgder over de bestelling. Dit is de laatste keer dat ik op deze site bestel: te lange wachttijd en geen informatie.
Groot probleem met de levering. Pakket zogenaamd verloren... Ik heb veel problemen gehad om mijn bestelling te krijgen. Geen schadevergoeding van de kant van de wesco.
Bestelling voor Kerstmis 2020. Aankomst eind februari 2021, bravo WESCO. En zelfs een gebaar zonder excuses. We gaan langs bij Nathan.
Herinnering meerdere keren, levering niet conform, moeilijkheden om uw diensten te contacteren, kwaliteit van de producten zeer goed maar de klantenservice is helemaal niet bevredigend...
Slechte levering, moest de bezorger achterna rennen die het adres niet kon vinden
Verpakking niet aangepast aan de grootte van de producten: te grote dozen. Dozen beschadigd. Een product ontbreekt maar is als geleverd gemarkeerd. Blijkbaar is een doos tijdens het transport opengebroken en is het product verloren gegaan.
Pakket opgehaald bij het postkantoor geopend, met beschadigde en ontbrekende onderdelen.
De producten zijn conform, maar ik heb ze ontvangen in een volledig gescheurde en geopende verpakking, het was de post die er een plakband omheen heeft gedaan zodat de producten niet zouden vallen. Ik heb foto's tot uw beschikking. Onder deze omstandigheden denk ik niet meer bij WESCO te bestellen. Met vriendelijke groet
Zeer teleurgesteld, aan de ene kant vanwege de wachttijd van twee maanden, dat is erg lang, en er was schade aan een van de platen die dieper waren, maar als ik het terugstuur, wanneer is de retour? Zeer teleurgesteld over de prijs die relatief hoog is.
Kopie van de e-mail die is verzonden en tot op heden onbeantwoord is gebleven. We zijn 26 december, dus een maand na de bestelling en mijn kleinzoon heeft zijn cadeau voor Kerstmis niet ontvangen, terwijl u zich had verplicht om te leveren tussen 21 en 23 december 2020. Deze situatie genereert een volledige ontevredenheid en staat in schril contrast met de vreugde die we rondom hem wilden creëren, terwijl we op die dag niet aan zijn zijde konden zijn. Uw houding, terwijl we u een maand van tevoren vertrouwden, is onaanvaardbaar. Ik vind deze procedure perverse en schadelijk, terwijl we vreugde in het huis van onze kleinzoon wilden creëren. Vandaag heb ik alleen deze lakonieke e-mail van uw kant en een zeer grote frustratie om te leven met het ongemak dat de plaats van de vreugde om een mooi cadeau aan je eigen kleinkind te geven, inneemt, dat we zelfs niet kunnen bezoeken. Uw gebrek aan antwoord versterkt dit negatieve gevoel en geeft ons een ontevredenheid die gepaard gaat met een totale onrechtvaardigheid in deze pandemietijden die ons verhinderen om als gezin samen te komen. Ik veroordeel uw handelen en vraag u om een exacte leverdatum en een schadevergoeding die in verhouding staat tot deze zeer grote storing.
Bestelling geplaatst in november voor Kerst, ontvangen op 21 januari... 1 mail om te waarschuwen, geen reactie van de klantenservice ondanks de klacht, eerste en laatste bestelling op deze site
Levering uitgevoerd, maar deze komt niet overeen met de bestelling
We betalen veel om bij ons te laten leveren ... maar dat is niet waar!! Je moet naar het afhaalpunt gaan!!! Verander van bezorgdienst!
Probleem met de levertijd. Er ontbreekt nog een pakket en ik heb nog steeds geen informatie over wanneer het ontbrekende plateau zal worden geleverd
Ik open het pakket vanmorgen om een verrassingsparcours voor mijn kinderen voor morgen Kerstmis voor te bereiden en ik vind een gebroken stuk op de bodem van de tas.., ik ben teleurgesteld
Ik had graag per stuk verfflessen willen bestellen en mijn kleuren willen kiezen.
Hyper lange levertijden! Bestelling gedaan op 8/11, product op voorraad op de site. E-mail dat de bestelling is geleverd (het was de presentatiecatalogus) en daarna geen nieuws meer, op dit moment 9/12 weten ze nog steeds niet wanneer ik geleverd ga worden, 1e en laatste keer dat ik bij hen bestel.
Mijn dozen zijn met 1 dag vertraging aangekomen, 48 uur en 72 uur later. De dozen waren open en de verf was geëxplodeerd. Helemaal niet tevreden.
Slecht! Als er een nul was geweest, zou dat mijn beoordeling zijn. We worden geïnformeerd dat het pakket op 1 december zal worden geleverd. Op 2 december ontvangen we een bericht dat het uiteindelijk niet zal worden geleverd op het gekozen afhaalpunt en daarna niets meer. Het is toch niet zo moeilijk om een e-mail te sturen om te zeggen dat het pakket op het postkantoor ligt en niet in onze brievenbus zoals op uw site staat geschreven.
Bij mijn laatste bestelling had ik een probleem met de levering, het pakket is dus teruggestuurd naar uw diensten; ik heb meteen gebeld om de procedure te kennen en men heeft me verteld dat ik een klacht moest indienen. Dit is gedaan, maar helaas zonder dat ik ervan op de hoogte was, is mijn bestelling geannuleerd en terugbetaald. En ik wachtte op een retour! Tweede telefoontje, zeer slecht telefonisch contact, respectloos en bijna arrogant... Ik denk niet dat ik na deze laatste bestelling terug zal komen!
Sinds woensdag wacht ik op een reactie voor een wereldkaart (kerstcadeau) die sterk beschadigd is aangekomen... Verloren e-mail, telefoongesprek waarin ik werd gevraagd een vragenlijst in te vullen in plaats van een oplossing voor mijn probleem aan te bieden... nog steeds geen antwoord. Toch geeft de site aan dat er binnen 24 uur wordt behandeld in geval van productdefect! Kortom, krijgt mijn kind een kerstcadeau of niet? Als je bestelt, is het op eigen risico. De kleine consument wordt niet in aanmerking genomen. Klantenservice is niet bestaand.
Ik mis veel artikelen en de binnenkant van mijn pakket is rampzalig: gebroken producten, ontbrekend en rommelig in de verpakking in de doos: totaal rampzalig.
Weinig reactie op mijn verzoeken, wijziging van de facturering, betaling per overschrijving, kortingscode niet geaccepteerd.
Meerdere telefoontjes voor meerdere leveringen van dezelfde producten en nu 2 keer gedebiteerd van 55,20€ terwijl we slechts één keer de matras en de stickers hebben ontvangen. Een rampzalig beheer in afwachting van de terugbetaling.
Teleurgesteld door de levering in deze periode van gezondheidscrisis. De bezorger draagt zijn masker onder zijn kin en houdt zich niet aan de sociale afstandsregels...
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wanneer ik op de speciale site ga, wordt me verteld dat de levering niet is gelukt! Geen bericht, geen kennisgeving van passage. Het is onmogelijk om de bezorger te bereiken, de e-mail die naar Wesco is gestuurd blijft onbeantwoord. Ik ben een gastouder. Ik heb al 3 bedden en verschillende materialen besteld. Ik moet nog 2 andere bestellen naast degene die verdwenen is. Ik ben woedend omdat ik het dringend nodig heb.
Het meubel is beschadigd. En de montage was niet gedaan.
Er ontbreken 4 witte hoeslakens die ik al heb betaald!
Helemaal niet tevreden... dozen van de pakketten waren open en producten zijn beschadigd aangekomen. Er ontbreken schroeven die aan de klantenservice zijn gemeld zonder terugkoppeling tot op heden. De verschoonmat is helemaal niet praktisch in verhouding tot de hoogte en het product is ook beschadigd aangekomen. Te duur in verhouding tot de kwaliteit. Ik raad het niet aan.
Ik heb een bedje besteld dat afgelopen donderdag beschadigd is aangekomen en de klantenservice heeft mijn verzoek nog steeds niet behandeld. Blijkbaar moet je ongeveer tien dagen wachten voordat het wordt behandeld. Geen opvolging. Zeer teleurgesteld.
Ik ben extreem teleurgesteld over de pakketten die ik heb ontvangen en ik wil een klacht indienen omdat de speldozen sterk beschadigd waren! Dit is schandalig voor die prijs!
Slecht! Adverteert met een masker dat ze nog niet op voorraad hebben, en eenmaal ontvangen komt het product niet overeen met de beschrijving, noch met een volwassen maat!
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl deze als ontvangen conform is geregistreerd!!!
Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat graag doen. Product aangekomen beschadigd, geen klantenservice, fictieve klantenservice die na een week per e-mail antwoord geeft zonder zich te verontschuldigen voor het ongemak, en u een 'uitzonderlijk' commercieel gebaar aanbiedt, het is niets meer of minder dan de klassieke klantenservice, u een product terugsturen en vragen aan een vervoerder om het beschadigde product op te halen zonder ruil zolang het niet door hen is ontvangen. (echt ingewikkelde logistiek) Stel je de wachttijd voor om van je product te genieten waarvan ze al het bedrag hebben ontvangen. 'In plaats van gewoon het product terug te sturen met een vervoerder die het product levert in ruil voor het beschadigde product' Ga begrijpen! De klant staat helemaal niet centraal in de zorgen van het merk Wesco (geen klantenservice per telefoon, klantenservice die niets weet en niets wil weten). Dus als alles goed gaat, geen probleem, maar als je het ongeluk hebt om een probleem met je bestelling te hebben, wens ik je veel succes. Voor wie het horen wil!
Het bed is gebroken aangekomen. Zeer slecht verpakt, dus het moet tijdens het transport beschadigd zijn. Het duurt 10 dagen alleen om mijn verzoek bij de klantenservice te laten behandelen. En ik weet niet eens wat Wesco gaat doen. Mijn zoon blijft ondertussen zonder bed... Zeer teleurgesteld!
Hallo, ik heb mijn bestelling ontvangen met de twee gebroken zijpanelen van de kast!! Ik heb geprobeerd de klantenservice te contacteren maar zonder antwoord. Ik heb een e-mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Ik wacht met spanning op hoe verder te gaan om twee nieuwe zijpanelen te krijgen!!!!!! bedankt
Meerdere e-mails gestuurd naar de klantenservice voor beschadigde producten ontvangen zonder enige terugkoppeling... inderdaad, als je de bezorgers de goederen ziet gooien en over de grond slepen... Zal ik ooit weer worden gecontacteerd om een oplossing voor de schade te vinden??
Bedje ontvangen gebroken. Onbruikbaar. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice die nog steeds niet heeft gereageerd.