/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen en zogenaamd ontvangen en getekend, en na 5 e-mails geen antwoorden, onaanvaardbaar
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. De levering van uw bestelling is niet volgens onze kwaliteitsbelofte verlopen en daar zijn we oprecht sorry voor. Onze klantenservice doet het nodige om de bestelde producten opnieuw naar u te verzenden. We hopen u binnenkort onder betere omstandigheden weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling was aangegeven als leverbaar tussen 21 en 23 juli. Na controle van onze kant is de bestelling inderdaad compleet vanuit ons magazijn verzonden. Onze klantenservice heeft contact opgenomen met de vervoerder die verantwoordelijk is voor uw bestelling. Deze heeft ons bevestigd dat de levering op donderdag 22 zal plaatsvinden. Uw bestelling zal dus op tijd aankomen zoals oorspronkelijk gepland. We hopen dat u, gezien deze elementen, gerustgesteld bent. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
In mei besteld, mijn bestelling zou op 7 juni aankomen. Op de afgesproken datum had ik nog steeds niets ontvangen, dus ik heb me toegestaan om contact met u op te nemen om te vragen wanneer mijn pakket zou aankomen. U zei 11 juni, terwijl mijn pakket begin juli is aangekomen. Ik moest twee maanden wachten om mijn bestelling voor stapelbare pionnen te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw reactie. De referentie die u heeft besteld was helaas niet op voorraad, wat verklaart waarom de levertijd is verlengd. Inderdaad, ons communicatieproces kan worden verbeterd om onze klanten volledig tevreden te stellen. We brengen de informatie over aan de betreffende dienst om onze praktijken te verbeteren. Het spijt ons dat uw winkelervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en we hopen dat u ons, in het licht van deze elementen, kunt verontschuldigen. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik raad het niet aan
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Het spijt ons te horen dat uw winkelervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerking stelt ons niet in staat om volledig te begrijpen wat er is gebeurd. Daarom staan we voor u klaar op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld. De levering van de bedomranding is niet gedaan op het aangegeven adres en ik heb nog steeds het matras niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we hebben besteed aan het voorbereiden van uw bestelling, voldoet uw levering niet aan onze eisen. Onze excuses hiervoor. We zijn momenteel in contact met de vervoerder om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
De fles gouache is tijdens het transport opengegaan en heeft zich in de doos verspreid, ik heb een e-mail met foto's gestuurd om Wesco te informeren, tot op heden nog geen reactie...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling lijkt de ontberingen van het transport te hebben ondergaan en daar zijn we oprecht verdrietig om. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en is bezig met het vervangen van het defecte product. Dit is in voorbereiding en zal zeer binnenkort worden verzonden. We hopen desondanks de kans te krijgen u weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
De bezorger van GLS komt zonder masker naar me toe en wordt onvriendelijk als ik hem vraag er een op te zetten. Hij geeft me 2 pakketten, waarvan ik bij het openen besef dat er 1 niet van mij is. De bezorger heeft moeite om het terug te nemen onder het voorwendsel dat het etiket van de ontvanger wel op mijn naam staat. Wanneer ik hem vraag hoe ik mijn ontbrekende pakket kan terugvinden, zegt hij dat het niet zijn probleem is, dat ik zelf maar moet zien hoe ik het met GLS oplos, omdat hij maar een dag voor dit bedrijf werkt gezien hun werkdruk. Sindsdien wacht ik nog steeds op mijn pakket...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en diensten. Onze excuses dat de levering niet volgens onze eisen is verlopen. We hebben een klacht ingediend bij de betrokken vervoerder om de situatie volledig te verhelderen. In afwachting van hun reactie hebben we een nieuwe voorbereiding van het ontbrekende pakket uitgevoerd. Dit zal begin volgende week worden verzonden. We zijn net zo teleurgesteld als u over deze situatie. We hopen echter dat u ons binnenkort weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
De ontvangen fopspeen komt niet overeen met de vorm of kleur die ik op uw site heb besteld. Te vermijden!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat dit product niet aan uw verwachtingen voldoet. Zoals onze klantenservice u heeft kunnen uitleggen, vermelden we op de productpagina dat de kleuren divers zijn. Daarom kunnen ze willekeurig zijn bij de levering. Wat betreft de vorm, we hebben recentelijk geen wijzigingen aan deze referentie gehad die de geconstateerde verschillen zouden kunnen verklaren. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Een voet van het bed gebroken, ik raad het niet aan, ondanks de snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het probleem dat u heeft ondervonden. We zijn ook teleurgesteld wanneer de kwaliteit van onze producten en diensten niet aan de verwachtingen voldoet. Onze klantenservice heeft de betreffende onderdelen opnieuw verzonden. We hopen dat het product u tevreden zal stellen en dat we de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
We wachten nog steeds op onze bestelling die we op 17/03 hebben geplaatst en die zogenaamd zou zijn geleverd. Ik hoop van gedachten te veranderen wanneer we onze bestelling daadwerkelijk hebben ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Na onderzoek bij onze diensten en de betrokken vervoerder hebben we de bevestiging gekregen dat uw bestelling inderdaad is geleverd (tegen handtekening). We zijn net zo erg teleurgesteld als u over deze situatie. Als u tot nu toe uw bestelling nog steeds niet heeft teruggevonden, nodigen we u uit om een klacht in te dienen op [email protected] om licht te werpen op deze vervelende verdwijning. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en kan niet meer bij mijn bestelstatus.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat uw ervaring op onze site niet volledig bevredigend is en bieden onze excuses aan. Zodra een bestelling is verzonden, sturen we een verzendmail met een link om de verzending te volgen. Als uw situatie ondanks deze verduidelijkingen nog steeds vastloopt, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] of op 05 49 800 66. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Om de bestelling te plaatsen moest ik Wesco bellen: ik kon het type verzending niet goed kiezen. Op de verwachte leverdatum werd het product niet geleverd. Ik heb betaald om binnen twee dagen te worden geleverd, dat wil zeggen op woensdag, en dinsdagavond ontvang ik een bericht dat de levering op woensdag zal plaatsvinden. Op woensdag komt er niemand en alles wordt teruggestuurd naar vrijdag. Dus bel ik Wesco om bevestiging te vragen voor vrijdagochtend (ik heb het product nodig voor vrijdagmiddag), ze bevestigen het en 5 minuten later ontvang ik een bericht dat de levering naar zaterdag is verplaatst. Dus moest ik persoonlijk de post bellen om hen te vragen de levering naar vrijdag te verplaatsen. Toen het product eindelijk op vrijdag arriveert, is het niet wat ik op de Wesco-site heb gezien en ben ik verplicht hen opnieuw te bellen om het juiste product te vragen. In antwoord zeggen ze me een e-mail te schrijven en tot nu toe wacht ik op een antwoord.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry voor al deze moeilijkheden die in tegenspraak zijn met onze kwaliteitsverbintenissen om onze klanten tevreden te stellen. Onze site is onlangs vernieuwd en de eerste dagen van de opstart kunnen gepaard zijn gegaan met enkele technische problemen die uw moeilijkheid om een verzendmethode te kiezen verklaren. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en neemt uw dossier in behandeling om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We bieden u opnieuw onze excuses aan en bedanken u voor uw geduld. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen om u in de toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket verzonden naar een adres dat ik niet ken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat de levering van uw bestelling zo is verlopen en we vragen u om ons te verontschuldigen. We hopen dat u uw pakket rechtstreeks bij een afhaalpunt heeft kunnen ophalen en we blijven uiteraard tot uw beschikking op [email protected] indien nodig. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Na de bestelling heb ik geen informatie ontvangen over de voortgang van mijn bestelling en zelfs na het verzoek aan de klantenservice per e-mail heb ik nooit een antwoord ontvangen. Aangezien ik deze website en het merk niet kende, vroeg ik me uiteindelijk af of de site betrouwbaar was en of ik echt iets zou ontvangen. Ik ontving een tekst slechts enkele dagen voor de levering, maar ik bleef meerdere weken in twijfel. Aangezien het artikel een geboortecadeau was van meerdere mensen, was ik des te bezorgder over de bestelling. Dit is de laatste keer dat ik op deze site bestel: te lange wachttijd en geen informatie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat uw eerste bestelling op onze site niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze klantenservice heeft uw dossier in overweging genomen om u een oplossing te bieden. Elke klantfeedback is voor ons zeer belangrijk omdat het ons elke dag helpt onze praktijken te verbeteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een goede indruk te maken en dat we de kans krijgen u weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Groot probleem met de levering. Pakket zogenaamd verloren... Ik heb veel problemen gehad om mijn bestelling te krijgen. Geen schadevergoeding van de kant van de wesco.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Inderdaad, uw bestelling was bijzonder ongelukkig. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van onze leveringsdiensten en weet dat deze situatie ons ook niet bevalt. We brengen de informatie over aan onze logistieke dienst zodat de nodige maatregelen bij de betreffende vervoerder worden genomen. Onze klantenservice heeft uw bestelling opnieuw verzonden. We bieden onze excuses aan en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling voor Kerstmis 2020. Aankomst eind februari 2021, bravo WESCO. En zelfs een gebaar zonder excuses. We gaan langs bij Nathan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid over de levertijd van uw bestelling. Bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze diensten, bieden we onze excuses aan omdat deze belofte niet is nagekomen voor uw bestelling. We nemen alle feedback van onze klanten serieus om onze processen dagelijks te verbeteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de gelegenheid krijgen om u onder betere omstandigheden weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Herinnering meerdere keren, levering niet conform, moeilijkheden om uw diensten te contacteren, kwaliteit van de producten zeer goed maar de klantenservice is helemaal niet bevredigend...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat uw ervaring op onze site zo is verlopen en we willen onze oprechte excuses aanbieden. We danken u voor uw beschikbaarheid en de constructieve gesprekken die u achteraf telefonisch met onze klantenservice heeft gehad. In een streven naar continue verbetering brengen we de informatie over aan de betrokken diensten zodat er aanpassingen kunnen worden doorgevoerd. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we doen ons best om onze processen dagelijks te verbeteren. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte levering, moest de bezorger achterna rennen die het adres niet kon vinden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de tevredenheid van onze klanten. We zullen uw feedback doorgeven aan de betrokken dienst zodat de nodige maatregelen kunnen worden genomen. We hopen dat de producten u tevreden zullen stellen en dat we in de toekomst de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Verpakking niet aangepast aan de grootte van de producten: te grote dozen. Dozen beschadigd. Een product ontbreekt maar is als geleverd gemarkeerd. Blijkbaar is een doos tijdens het transport opengebroken en is het product verloren gegaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling heeft de ontberingen van het transport ondervonden en we zijn daar oprecht sorry voor. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en zal binnenkort contact met u opnemen. Tegelijkertijd informeren we onze logistieke dienst over de situatie zodat zij de nodige maatregelen kunnen nemen om dit in de toekomst te voorkomen. We besteden veel zorg aan de voorbereiding van onze pakketten en weet dat we net zo teleurgesteld zijn wanneer deze niet in uitstekende staat aankomen. Desondanks hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket opgehaald bij het postkantoor geopend, met beschadigde en ontbrekende onderdelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Uw bestelling heeft de ontberingen van het transport ondervonden en daar zijn we erg verdrietig om. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (met enkele foto's bij uw klacht) zodat er een oplossing voor u kan worden gevonden. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
De producten zijn conform, maar ik heb ze ontvangen in een volledig gescheurde en geopende verpakking, het was de post die er een plakband omheen heeft gedaan zodat de producten niet zouden vallen. Ik heb foto's tot uw beschikking. Onder deze omstandigheden denk ik niet meer bij WESCO te bestellen. Met vriendelijke groet
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Uw bestelling heeft de ontberingen van het transport ondervonden en dat spijt ons. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, aan de ene kant vanwege de wachttijd van twee maanden, dat is erg lang, en er was schade aan een van de platen die dieper waren, maar als ik het terugstuur, wanneer is de retour? Zeer teleurgesteld over de prijs die relatief hoog is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor deze vertraging in de levering en voor het kwaliteitsprobleem dat u ondervindt. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] (met een foto van het product) zodat er een oplossing voor u kan worden gevonden. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en diensten, weet dat het ons net zo erg stoort wanneer aan deze eisen niet wordt voldaan. We doen ons best om onze praktijken dagelijks te verbeteren en hopen binnenkort de kans te krijgen u weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Kopie van de e-mail die is verzonden en tot op heden onbeantwoord is gebleven. We zijn 26 december, dus een maand na de bestelling en mijn kleinzoon heeft zijn cadeau voor Kerstmis niet ontvangen, terwijl u zich had verplicht om te leveren tussen 21 en 23 december 2020. Deze situatie genereert een volledige ontevredenheid en staat in schril contrast met de vreugde die we rondom hem wilden creëren, terwijl we op die dag niet aan zijn zijde konden zijn. Uw houding, terwijl we u een maand van tevoren vertrouwden, is onaanvaardbaar. Ik vind deze procedure perverse en schadelijk, terwijl we vreugde in het huis van onze kleinzoon wilden creëren. Vandaag heb ik alleen deze lakonieke e-mail van uw kant en een zeer grote frustratie om te leven met het ongemak dat de plaats van de vreugde om een mooi cadeau aan je eigen kleinkind te geven, inneemt, dat we zelfs niet kunnen bezoeken. Uw gebrek aan antwoord versterkt dit negatieve gevoel en geeft ons een ontevredenheid die gepaard gaat met een totale onrechtvaardigheid in deze pandemietijden die ons verhinderen om als gezin samen te komen. Ik veroordeel uw handelen en vraag u om een exacte leverdatum en een schadevergoeding die in verhouding staat tot deze zeer grote storing.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u zo'n situatie heeft meegemaakt en we vragen u om onze excuses. Weet dat de tevredenheid van onze klanten centraal staat in onze aanpak en dat we elke dag werken aan het verbeteren van onze diensten. Onze klantenservice heeft uw dossier aandachtig gevolgd en er is een terugbetaling uitgevoerd. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst in november voor Kerst, ontvangen op 21 januari... 1 mail om te waarschuwen, geen reactie van de klantenservice ondanks de klacht, eerste en laatste bestelling op deze site
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat uw ervaring op onze site teleurstellend is en we bieden onze oprechte excuses aan. We hechten veel waarde aan de volledige tevredenheid van onze klanten en we zijn net zo teleurgesteld wanneer onze kwaliteitsbelangen niet worden nagekomen. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om een compensatie aan te bieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de mogelijkheid hebben om u onder betere omstandigheden weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Levering uitgevoerd, maar deze komt niet overeen met de bestelling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en doet het nodige om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We bieden onze excuses aan voor deze fout bij de orderverwerking en hopen u weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
We betalen veel om bij ons te laten leveren ... maar dat is niet waar!! Je moet naar het afhaalpunt gaan!!! Verander van bezorgdienst!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. De levering is niet verlopen volgens onze kwaliteitsbelofte en we bieden onze excuses aan. We zullen uw feedback doorgeven aan de betrokken dienst zodat deze situatie zich niet herhaalt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Probleem met de levertijd. Er ontbreekt nog een pakket en ik heb nog steeds geen informatie over wanneer het ontbrekende plateau zal worden geleverd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We verontschuldigen ons voor het ontbrekende pakket. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en heeft het nodige gedaan zodat het ontbrekende product u binnen enkele dagen zal bereiken. We zijn oprecht sorry voor het ongemak en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Ik open het pakket vanmorgen om een verrassingsparcours voor mijn kinderen voor morgen Kerstmis voor te bereiden en ik vind een gebroken stuk op de bodem van de tas.., ik ben teleurgesteld
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2020
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik had graag per stuk verfflessen willen bestellen en mijn kleuren willen kiezen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Op onze site zijn sommige referenties van gouache inderdaad beschikbaar per stuk of in een set. We blijven tot uw beschikking en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Hyper lange levertijden! Bestelling gedaan op 8/11, product op voorraad op de site. E-mail dat de bestelling is geleverd (het was de presentatiecatalogus) en daarna geen nieuws meer, op dit moment 9/12 weten ze nog steeds niet wanneer ik geleverd ga worden, 1e en laatste keer dat ik bij hen bestel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. In deze bijzonder drukke periode kunnen de levertijden langer zijn. Het spijt ons dat uw eerste ervaring op onze site zo verloopt. We hopen dat de communicatie met onze klantenservice en de aangeboden compensatie uw ontevredenheid kunnen verlichten. Fijne dag.