★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Zoals bij elke bestelling zijn we erg teleurgesteld over het gebrek aan communicatie van Wesco, die nauwelijks of niet waarschuwt voor de levertijden!
Ik ben zeer teleurgesteld.
Onmogelijk om te laten leveren omdat de bezorger weigert het pakket op een veilige plek achter te laten en aanwezigheid thuis van 9 uur tot 17 uur eist. Klantenservice zeer onaangenaam en lijkt geen kennis te hebben van de postbezorging. Dus het is voor mij onmogelijk om mijn bestelling op te halen!
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, ik ben zeer, zeer boos
Zowel de producten zijn van goede kwaliteit, als de klantenservice is beschamend. Leveringsvertraging van meer dan 10 dagen, gedeeltelijke levering, geen nieuws over de rest te leveren. Kortom, een ramp... anderen zijn veel efficiënter...
Bestelling nooit ontvangen en zogenaamd ontvangen en getekend, en na 5 e-mails geen antwoorden, onaanvaardbaar
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
In mei besteld, mijn bestelling zou op 7 juni aankomen. Op de afgesproken datum had ik nog steeds niets ontvangen, dus ik heb me toegestaan om contact met u op te nemen om te vragen wanneer mijn pakket zou aankomen. U zei 11 juni, terwijl mijn pakket begin juli is aangekomen. Ik moest twee maanden wachten om mijn bestelling voor stapelbare pionnen te ontvangen.
Ik raad het niet aan
Zeer teleurgesteld. De levering van de bedomranding is niet gedaan op het aangegeven adres en ik heb nog steeds het matras niet ontvangen
De fles gouache is tijdens het transport opengegaan en heeft zich in de doos verspreid, ik heb een e-mail met foto's gestuurd om Wesco te informeren, tot op heden nog geen reactie...
De bezorger van GLS komt zonder masker naar me toe en wordt onvriendelijk als ik hem vraag er een op te zetten. Hij geeft me 2 pakketten, waarvan ik bij het openen besef dat er 1 niet van mij is. De bezorger heeft moeite om het terug te nemen onder het voorwendsel dat het etiket van de ontvanger wel op mijn naam staat. Wanneer ik hem vraag hoe ik mijn ontbrekende pakket kan terugvinden, zegt hij dat het niet zijn probleem is, dat ik zelf maar moet zien hoe ik het met GLS oplos, omdat hij maar een dag voor dit bedrijf werkt gezien hun werkdruk. Sindsdien wacht ik nog steeds op mijn pakket...
De ontvangen fopspeen komt niet overeen met de vorm of kleur die ik op uw site heb besteld. Te vermijden!
Een voet van het bed gebroken, ik raad het niet aan, ondanks de snelle levering.
We wachten nog steeds op onze bestelling die we op 17/03 hebben geplaatst en die zogenaamd zou zijn geleverd. Ik hoop van gedachten te veranderen wanneer we onze bestelling daadwerkelijk hebben ontvangen.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en kan niet meer bij mijn bestelstatus.
Om de bestelling te plaatsen moest ik Wesco bellen: ik kon het type verzending niet goed kiezen. Op de verwachte leverdatum werd het product niet geleverd. Ik heb betaald om binnen twee dagen te worden geleverd, dat wil zeggen op woensdag, en dinsdagavond ontvang ik een bericht dat de levering op woensdag zal plaatsvinden. Op woensdag komt er niemand en alles wordt teruggestuurd naar vrijdag. Dus bel ik Wesco om bevestiging te vragen voor vrijdagochtend (ik heb het product nodig voor vrijdagmiddag), ze bevestigen het en 5 minuten later ontvang ik een bericht dat de levering naar zaterdag is verplaatst. Dus moest ik persoonlijk de post bellen om hen te vragen de levering naar vrijdag te verplaatsen. Toen het product eindelijk op vrijdag arriveert, is het niet wat ik op de Wesco-site heb gezien en ben ik verplicht hen opnieuw te bellen om het juiste product te vragen. In antwoord zeggen ze me een e-mail te schrijven en tot nu toe wacht ik op een antwoord.
Pakket verzonden naar een adres dat ik niet ken.
Na de bestelling heb ik geen informatie ontvangen over de voortgang van mijn bestelling en zelfs na het verzoek aan de klantenservice per e-mail heb ik nooit een antwoord ontvangen. Aangezien ik deze website en het merk niet kende, vroeg ik me uiteindelijk af of de site betrouwbaar was en of ik echt iets zou ontvangen. Ik ontving een tekst slechts enkele dagen voor de levering, maar ik bleef meerdere weken in twijfel. Aangezien het artikel een geboortecadeau was van meerdere mensen, was ik des te bezorgder over de bestelling. Dit is de laatste keer dat ik op deze site bestel: te lange wachttijd en geen informatie.
Groot probleem met de levering. Pakket zogenaamd verloren... Ik heb veel problemen gehad om mijn bestelling te krijgen. Geen schadevergoeding van de kant van de wesco.
Bestelling voor Kerstmis 2020. Aankomst eind februari 2021, bravo WESCO. En zelfs een gebaar zonder excuses. We gaan langs bij Nathan.
Herinnering meerdere keren, levering niet conform, moeilijkheden om uw diensten te contacteren, kwaliteit van de producten zeer goed maar de klantenservice is helemaal niet bevredigend...
Slechte levering, moest de bezorger achterna rennen die het adres niet kon vinden
Verpakking niet aangepast aan de grootte van de producten: te grote dozen. Dozen beschadigd. Een product ontbreekt maar is als geleverd gemarkeerd. Blijkbaar is een doos tijdens het transport opengebroken en is het product verloren gegaan.
Pakket opgehaald bij het postkantoor geopend, met beschadigde en ontbrekende onderdelen.
De producten zijn conform, maar ik heb ze ontvangen in een volledig gescheurde en geopende verpakking, het was de post die er een plakband omheen heeft gedaan zodat de producten niet zouden vallen. Ik heb foto's tot uw beschikking. Onder deze omstandigheden denk ik niet meer bij WESCO te bestellen. Met vriendelijke groet
Zeer teleurgesteld, aan de ene kant vanwege de wachttijd van twee maanden, dat is erg lang, en er was schade aan een van de platen die dieper waren, maar als ik het terugstuur, wanneer is de retour? Zeer teleurgesteld over de prijs die relatief hoog is.
Kopie van de e-mail die is verzonden en tot op heden onbeantwoord is gebleven. We zijn 26 december, dus een maand na de bestelling en mijn kleinzoon heeft zijn cadeau voor Kerstmis niet ontvangen, terwijl u zich had verplicht om te leveren tussen 21 en 23 december 2020. Deze situatie genereert een volledige ontevredenheid en staat in schril contrast met de vreugde die we rondom hem wilden creëren, terwijl we op die dag niet aan zijn zijde konden zijn. Uw houding, terwijl we u een maand van tevoren vertrouwden, is onaanvaardbaar. Ik vind deze procedure perverse en schadelijk, terwijl we vreugde in het huis van onze kleinzoon wilden creëren. Vandaag heb ik alleen deze lakonieke e-mail van uw kant en een zeer grote frustratie om te leven met het ongemak dat de plaats van de vreugde om een mooi cadeau aan je eigen kleinkind te geven, inneemt, dat we zelfs niet kunnen bezoeken. Uw gebrek aan antwoord versterkt dit negatieve gevoel en geeft ons een ontevredenheid die gepaard gaat met een totale onrechtvaardigheid in deze pandemietijden die ons verhinderen om als gezin samen te komen. Ik veroordeel uw handelen en vraag u om een exacte leverdatum en een schadevergoeding die in verhouding staat tot deze zeer grote storing.
Bestelling geplaatst in november voor Kerst, ontvangen op 21 januari... 1 mail om te waarschuwen, geen reactie van de klantenservice ondanks de klacht, eerste en laatste bestelling op deze site
Levering uitgevoerd, maar deze komt niet overeen met de bestelling
We betalen veel om bij ons te laten leveren ... maar dat is niet waar!! Je moet naar het afhaalpunt gaan!!! Verander van bezorgdienst!
Probleem met de levertijd. Er ontbreekt nog een pakket en ik heb nog steeds geen informatie over wanneer het ontbrekende plateau zal worden geleverd
Ik open het pakket vanmorgen om een verrassingsparcours voor mijn kinderen voor morgen Kerstmis voor te bereiden en ik vind een gebroken stuk op de bodem van de tas.., ik ben teleurgesteld
Ik had graag per stuk verfflessen willen bestellen en mijn kleuren willen kiezen.
Hyper lange levertijden! Bestelling gedaan op 8/11, product op voorraad op de site. E-mail dat de bestelling is geleverd (het was de presentatiecatalogus) en daarna geen nieuws meer, op dit moment 9/12 weten ze nog steeds niet wanneer ik geleverd ga worden, 1e en laatste keer dat ik bij hen bestel.
Mijn dozen zijn met 1 dag vertraging aangekomen, 48 uur en 72 uur later. De dozen waren open en de verf was geëxplodeerd. Helemaal niet tevreden.
Slecht! Als er een nul was geweest, zou dat mijn beoordeling zijn. We worden geïnformeerd dat het pakket op 1 december zal worden geleverd. Op 2 december ontvangen we een bericht dat het uiteindelijk niet zal worden geleverd op het gekozen afhaalpunt en daarna niets meer. Het is toch niet zo moeilijk om een e-mail te sturen om te zeggen dat het pakket op het postkantoor ligt en niet in onze brievenbus zoals op uw site staat geschreven.
Bij mijn laatste bestelling had ik een probleem met de levering, het pakket is dus teruggestuurd naar uw diensten; ik heb meteen gebeld om de procedure te kennen en men heeft me verteld dat ik een klacht moest indienen. Dit is gedaan, maar helaas zonder dat ik ervan op de hoogte was, is mijn bestelling geannuleerd en terugbetaald. En ik wachtte op een retour! Tweede telefoontje, zeer slecht telefonisch contact, respectloos en bijna arrogant... Ik denk niet dat ik na deze laatste bestelling terug zal komen!
Sinds woensdag wacht ik op een reactie voor een wereldkaart (kerstcadeau) die sterk beschadigd is aangekomen... Verloren e-mail, telefoongesprek waarin ik werd gevraagd een vragenlijst in te vullen in plaats van een oplossing voor mijn probleem aan te bieden... nog steeds geen antwoord. Toch geeft de site aan dat er binnen 24 uur wordt behandeld in geval van productdefect! Kortom, krijgt mijn kind een kerstcadeau of niet? Als je bestelt, is het op eigen risico. De kleine consument wordt niet in aanmerking genomen. Klantenservice is niet bestaand.
Ik mis veel artikelen en de binnenkant van mijn pakket is rampzalig: gebroken producten, ontbrekend en rommelig in de verpakking in de doos: totaal rampzalig.