/10
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn pakketten, 1 week vertraging, mediocere leveringsservice. Moet beschikbaar zijn voor spookpakketten...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Onze klantenservice heeft contact opgenomen met de betrokken vervoerder omdat deze situatie niet normaal is. De vervoerder moet u vandaag bellen om een leveringsafspraak te maken. We zijn oprecht bedroefd dat de leveringsdienst zo verloopt en bieden onze excuses aan. Indien nodig, staan we voor u klaar op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas heb ik een ander artikel ontvangen dan het bestelde...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van deze fout bij de orderverwerking. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen 24 uur na het indienen van uw klacht. We laten u de procedure volgen die door de klantenservice wordt voorgesteld zodat de ruil kan plaatsvinden. We danken u voor uw vertrouwen en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Levering veel te lang, ik had op een andere site moeten bestellen. Ik geef één ster omdat je niet minder kunt geven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om hier uw mening te geven. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze lange wachttijd. We begrijpen volledig uw ontevredenheid, daarom is er een schadevergoeding aangeboden door onze klantenservice. Uw producten zijn inmiddels geleverd, we hopen dat ze u tevreden stellen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien zodat we een tweede kans krijgen om een betere indruk op u te maken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de juiste bestelling niet ontvangen en de klantenservice neemt zijn tijd om te reageren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft uw klacht op 18/10 ontvangen en heeft u vandaag geantwoord (dus 24 uur na uw verzoek). De rest van uw bestelling is vandaag in levering gepland. Er is dus geen fout gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling. We hopen dat de producten u tevreden zullen stellen en dat u ons weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen, maar wel afgeschreven. De klantenservice neemt mijn dossier in geen geval serieus na meerdere e-mails. De bezorger heeft op de website genoteerd "ontvanger afwezig", terwijl ik thuis werk en al 10 dagen op mijn bestelling wachtte. Site om te vermijden! Bestelling afgeschreven maar nooit geleverd!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ontevredenheid meldt, want dit stelt ons in staat om onze praktijken in vraag te stellen. De vervoerder waarmee we werken heeft niet de nodige sérieux getoond en dat betreuren we oprecht. Een van uw pakketten is verloren gegaan op hun logistieke platform, wat de levering van uw bestelling heeft vertraagd. Bovendien hebben we geen controle over de professionaliteit van de bezorgers en in dit specifieke geval schaadt dit onze reputatie. Ten slotte erkennen we dat onze verwerkingstijd lang is geweest en bieden we onze excuses aan. Onze teams doen hun uiterste best om deze responstijd dagelijks te verkorten. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen om u onder betere omstandigheden weer te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zoals bij elke bestelling zijn we erg teleurgesteld over het gebrek aan communicatie van Wesco, die nauwelijks of niet waarschuwt voor de levertijden!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses, want onze leveringsbeloftes zijn inderdaad niet nagekomen. We zijn altijd attent op de opmerkingen van onze klanten om onze processen continu te verbeteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat u terugkomt naar onze site. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. De tevredenheid van onze klanten staat centraal in onze aanpak en we zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen. Onze klantenservice heeft ons bevestigd dat er een klacht in behandeling is. We doen ons best om u snel een oplossing te bieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Onmogelijk om te laten leveren omdat de bezorger weigert het pakket op een veilige plek achter te laten en aanwezigheid thuis van 9 uur tot 17 uur eist. Klantenservice zeer onaangenaam en lijkt geen kennis te hebben van de postbezorging. Dus het is voor mij onmogelijk om mijn bestelling op te halen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. We begrijpen uw frustratie, maar de keuze van het transport (per post of anderszins) wordt gemaakt op basis van verschillende criteria (type product, gewicht...), we moeten deze beperkingen respecteren. Bovendien heeft elke vervoerder zijn eigen werkwijze voor de levering en dat is onafhankelijk van onze wil. We begrijpen echter dat de eisen van de vervoerder niet altijd compatibel zijn met de beschikbaarheid van onze klanten, zoals in uw geval. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en een gezamenlijke overeenkomst gevonden zodat de levering in de komende dagen kan plaatsvinden. We hopen dat uw bestelling u tevreden zal stellen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, ik ben zeer, zeer boos
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw mening met ons deelt. De levering van uw bestelling was geschat voor zaterdag 25/09. Deze schatting kan in sommige gevallen fluctueren, vooral vanwege het transport. Onze vervoerder levert niet op niet-werkdagen, uw bestelling is uiteindelijk geleverd op maandag 27/09. Door bij Wesco te bestellen, kiest u voor een Franse PME waarvan de medewerkers hun best doen om u tevreden te stellen en steeds sneller op uw behoeften te reageren. We betreuren het dat uw winkelervaring op onze site niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hopen desondanks de kans te krijgen u in de nabije toekomst weer te zien. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zowel de producten zijn van goede kwaliteit, als de klantenservice is beschamend. Leveringsvertraging van meer dan 10 dagen, gedeeltelijke levering, geen nieuws over de rest te leveren. Kortom, een ramp... anderen zijn veel efficiënter...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten net zoveel waarde aan de kwaliteit van onze producten als aan die van onze diensten. We zijn dan ook oprecht spijtig dat de levering niet aan de verwachtingen voldeed en begrijpen uw ontevredenheid. We zullen de informatie doorgeven aan de logistieke dienst zodat zij de nodige stappen kunnen ondernemen bij de vervoerder om te voorkomen dat deze situatie zich herhaalt. We hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen onder betere omstandigheden. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen en zogenaamd ontvangen en getekend, en na 5 e-mails geen antwoorden, onaanvaardbaar
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. De levering van uw bestelling is niet volgens onze kwaliteitsbelofte verlopen en daar zijn we oprecht sorry voor. Onze klantenservice doet het nodige om de bestelde producten opnieuw naar u te verzenden. We hopen u binnenkort onder betere omstandigheden weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling was aangegeven als leverbaar tussen 21 en 23 juli. Na controle van onze kant is de bestelling inderdaad compleet vanuit ons magazijn verzonden. Onze klantenservice heeft contact opgenomen met de vervoerder die verantwoordelijk is voor uw bestelling. Deze heeft ons bevestigd dat de levering op donderdag 22 zal plaatsvinden. Uw bestelling zal dus op tijd aankomen zoals oorspronkelijk gepland. We hopen dat u, gezien deze elementen, gerustgesteld bent. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
In mei besteld, mijn bestelling zou op 7 juni aankomen. Op de afgesproken datum had ik nog steeds niets ontvangen, dus ik heb me toegestaan om contact met u op te nemen om te vragen wanneer mijn pakket zou aankomen. U zei 11 juni, terwijl mijn pakket begin juli is aangekomen. Ik moest twee maanden wachten om mijn bestelling voor stapelbare pionnen te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw reactie. De referentie die u heeft besteld was helaas niet op voorraad, wat verklaart waarom de levertijd is verlengd. Inderdaad, ons communicatieproces kan worden verbeterd om onze klanten volledig tevreden te stellen. We brengen de informatie over aan de betreffende dienst om onze praktijken te verbeteren. Het spijt ons dat uw winkelervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en we hopen dat u ons, in het licht van deze elementen, kunt verontschuldigen. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik raad het niet aan
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de volledige tevredenheid van onze klanten. Het spijt ons te horen dat uw winkelervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerking stelt ons niet in staat om volledig te begrijpen wat er is gebeurd. Daarom staan we voor u klaar op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld. De levering van de bedomranding is niet gedaan op het aangegeven adres en ik heb nog steeds het matras niet ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we hebben besteed aan het voorbereiden van uw bestelling, voldoet uw levering niet aan onze eisen. Onze excuses hiervoor. We zijn momenteel in contact met de vervoerder om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Fijne dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
De fles gouache is tijdens het transport opengegaan en heeft zich in de doos verspreid, ik heb een e-mail met foto's gestuurd om Wesco te informeren, tot op heden nog geen reactie...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling lijkt de ontberingen van het transport te hebben ondergaan en daar zijn we oprecht verdrietig om. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en is bezig met het vervangen van het defecte product. Dit is in voorbereiding en zal zeer binnenkort worden verzonden. We hopen desondanks de kans te krijgen u weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
De bezorger van GLS komt zonder masker naar me toe en wordt onvriendelijk als ik hem vraag er een op te zetten. Hij geeft me 2 pakketten, waarvan ik bij het openen besef dat er 1 niet van mij is. De bezorger heeft moeite om het terug te nemen onder het voorwendsel dat het etiket van de ontvanger wel op mijn naam staat. Wanneer ik hem vraag hoe ik mijn ontbrekende pakket kan terugvinden, zegt hij dat het niet zijn probleem is, dat ik zelf maar moet zien hoe ik het met GLS oplos, omdat hij maar een dag voor dit bedrijf werkt gezien hun werkdruk. Sindsdien wacht ik nog steeds op mijn pakket...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en diensten. Onze excuses dat de levering niet volgens onze eisen is verlopen. We hebben een klacht ingediend bij de betrokken vervoerder om de situatie volledig te verhelderen. In afwachting van hun reactie hebben we een nieuwe voorbereiding van het ontbrekende pakket uitgevoerd. Dit zal begin volgende week worden verzonden. We zijn net zo teleurgesteld als u over deze situatie. We hopen echter dat u ons binnenkort weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
De ontvangen fopspeen komt niet overeen met de vorm of kleur die ik op uw site heb besteld. Te vermijden!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat dit product niet aan uw verwachtingen voldoet. Zoals onze klantenservice u heeft kunnen uitleggen, vermelden we op de productpagina dat de kleuren divers zijn. Daarom kunnen ze willekeurig zijn bij de levering. Wat betreft de vorm, we hebben recentelijk geen wijzigingen aan deze referentie gehad die de geconstateerde verschillen zouden kunnen verklaren. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Een voet van het bed gebroken, ik raad het niet aan, ondanks de snelle levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het probleem dat u heeft ondervonden. We zijn ook teleurgesteld wanneer de kwaliteit van onze producten en diensten niet aan de verwachtingen voldoet. Onze klantenservice heeft de betreffende onderdelen opnieuw verzonden. We hopen dat het product u tevreden zal stellen en dat we de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
We wachten nog steeds op onze bestelling die we op 17/03 hebben geplaatst en die zogenaamd zou zijn geleverd. Ik hoop van gedachten te veranderen wanneer we onze bestelling daadwerkelijk hebben ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Na onderzoek bij onze diensten en de betrokken vervoerder hebben we de bevestiging gekregen dat uw bestelling inderdaad is geleverd (tegen handtekening). We zijn net zo erg teleurgesteld als u over deze situatie. Als u tot nu toe uw bestelling nog steeds niet heeft teruggevonden, nodigen we u uit om een klacht in te dienen op [email protected] om licht te werpen op deze vervelende verdwijning. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en kan niet meer bij mijn bestelstatus.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat uw ervaring op onze site niet volledig bevredigend is en bieden onze excuses aan. Zodra een bestelling is verzonden, sturen we een verzendmail met een link om de verzending te volgen. Als uw situatie ondanks deze verduidelijkingen nog steeds vastloopt, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] of op 05 49 800 66. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Om de bestelling te plaatsen moest ik Wesco bellen: ik kon het type verzending niet goed kiezen. Op de verwachte leverdatum werd het product niet geleverd. Ik heb betaald om binnen twee dagen te worden geleverd, dat wil zeggen op woensdag, en dinsdagavond ontvang ik een bericht dat de levering op woensdag zal plaatsvinden. Op woensdag komt er niemand en alles wordt teruggestuurd naar vrijdag. Dus bel ik Wesco om bevestiging te vragen voor vrijdagochtend (ik heb het product nodig voor vrijdagmiddag), ze bevestigen het en 5 minuten later ontvang ik een bericht dat de levering naar zaterdag is verplaatst. Dus moest ik persoonlijk de post bellen om hen te vragen de levering naar vrijdag te verplaatsen. Toen het product eindelijk op vrijdag arriveert, is het niet wat ik op de Wesco-site heb gezien en ben ik verplicht hen opnieuw te bellen om het juiste product te vragen. In antwoord zeggen ze me een e-mail te schrijven en tot nu toe wacht ik op een antwoord.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn oprecht sorry voor al deze moeilijkheden die in tegenspraak zijn met onze kwaliteitsverbintenissen om onze klanten tevreden te stellen. Onze site is onlangs vernieuwd en de eerste dagen van de opstart kunnen gepaard zijn gegaan met enkele technische problemen die uw moeilijkheid om een verzendmethode te kiezen verklaren. Onze klantenservice heeft uw klacht goed ontvangen en neemt uw dossier in behandeling om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We bieden u opnieuw onze excuses aan en bedanken u voor uw geduld. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen om u in de toekomst weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket verzonden naar een adres dat ik niet ken.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat de levering van uw bestelling zo is verlopen en we vragen u om ons te verontschuldigen. We hopen dat u uw pakket rechtstreeks bij een afhaalpunt heeft kunnen ophalen en we blijven uiteraard tot uw beschikking op [email protected] indien nodig. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Na de bestelling heb ik geen informatie ontvangen over de voortgang van mijn bestelling en zelfs na het verzoek aan de klantenservice per e-mail heb ik nooit een antwoord ontvangen. Aangezien ik deze website en het merk niet kende, vroeg ik me uiteindelijk af of de site betrouwbaar was en of ik echt iets zou ontvangen. Ik ontving een tekst slechts enkele dagen voor de levering, maar ik bleef meerdere weken in twijfel. Aangezien het artikel een geboortecadeau was van meerdere mensen, was ik des te bezorgder over de bestelling. Dit is de laatste keer dat ik op deze site bestel: te lange wachttijd en geen informatie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat uw eerste bestelling op onze site niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze klantenservice heeft uw dossier in overweging genomen om u een oplossing te bieden. Elke klantfeedback is voor ons zeer belangrijk omdat het ons elke dag helpt onze praktijken te verbeteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een goede indruk te maken en dat we de kans krijgen u weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Groot probleem met de levering. Pakket zogenaamd verloren... Ik heb veel problemen gehad om mijn bestelling te krijgen. Geen schadevergoeding van de kant van de wesco.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Inderdaad, uw bestelling was bijzonder ongelukkig. We zijn bijzonder attent op de kwaliteit van onze leveringsdiensten en weet dat deze situatie ons ook niet bevalt. We brengen de informatie over aan onze logistieke dienst zodat de nodige maatregelen bij de betreffende vervoerder worden genomen. Onze klantenservice heeft uw bestelling opnieuw verzonden. We bieden onze excuses aan en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling voor Kerstmis 2020. Aankomst eind februari 2021, bravo WESCO. En zelfs een gebaar zonder excuses. We gaan langs bij Nathan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw ontevredenheid over de levertijd van uw bestelling. Bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze diensten, bieden we onze excuses aan omdat deze belofte niet is nagekomen voor uw bestelling. We nemen alle feedback van onze klanten serieus om onze processen dagelijks te verbeteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de gelegenheid krijgen om u onder betere omstandigheden weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag!
1
/5
★☆☆☆☆
Herinnering meerdere keren, levering niet conform, moeilijkheden om uw diensten te contacteren, kwaliteit van de producten zeer goed maar de klantenservice is helemaal niet bevredigend...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry dat uw ervaring op onze site zo is verlopen en we willen onze oprechte excuses aanbieden. We danken u voor uw beschikbaarheid en de constructieve gesprekken die u achteraf telefonisch met onze klantenservice heeft gehad. In een streven naar continue verbetering brengen we de informatie over aan de betrokken diensten zodat er aanpassingen kunnen worden doorgevoerd. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we doen ons best om onze processen dagelijks te verbeteren. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Slechte levering, moest de bezorger achterna rennen die het adres niet kon vinden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en de tevredenheid van onze klanten. We zullen uw feedback doorgeven aan de betrokken dienst zodat de nodige maatregelen kunnen worden genomen. We hopen dat de producten u tevreden zullen stellen en dat we in de toekomst de kans krijgen om u weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag
1
/5
★☆☆☆☆
Verpakking niet aangepast aan de grootte van de producten: te grote dozen. Dozen beschadigd. Een product ontbreekt maar is als geleverd gemarkeerd. Blijkbaar is een doos tijdens het transport opengebroken en is het product verloren gegaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling heeft de ontberingen van het transport ondervonden en we zijn daar oprecht sorry voor. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en zal binnenkort contact met u opnemen. Tegelijkertijd informeren we onze logistieke dienst over de situatie zodat zij de nodige maatregelen kunnen nemen om dit in de toekomst te voorkomen. We besteden veel zorg aan de voorbereiding van onze pakketten en weet dat we net zo teleurgesteld zijn wanneer deze niet in uitstekende staat aankomen. Desondanks hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag verder
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket opgehaald bij het postkantoor geopend, met beschadigde en ontbrekende onderdelen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Uw bestelling heeft de ontberingen van het transport ondervonden en daar zijn we erg verdrietig om. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (met enkele foto's bij uw klacht) zodat er een oplossing voor u kan worden gevonden. Fijne dag!