★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Voldoende, maar nog steeds in afwachting van een deel van mijn bestelling en een antwoord op mijn e-mail over een probleem met de stoel (rugleuning gescheurd). Alvast bedankt.
Ik ben gematigd. Tevreden met sommige artikelen en zeer teleurgesteld over andere.
Verbeter de verpakking
Levering is 3 keer veranderd en uiteindelijk was de dag waarop ik werd geleverd niet vermeld.
De navigatie op de site is vrij goed. Maar ik kon niemand aan de telefoon krijgen, ze beantwoorden nooit! En per e-mail heeft niemand ook op mijn probleem met vlekken op de wandmatrassen die voor een crèche zijn besteld, gereageerd!! Gezien uw tarieven vind ik dit schandalig!
Het is goed materiaal, geen problemen. Alleen, de levering vond plaats op de dag van de terugkeer. Voor bedden voor de leerlingen is dat niet ideaal voor de lerares en haar ASEM om voor te bereiden. We moesten Wesco bellen om maandagmorgen dringend geleverd te worden. De bezorger heeft de doos heel vriendelijk in de klas achtergelaten.
Niets te melden
Geen probleem met de site en om een bestelling te plaatsen, maar er was een vertraging in de levering die we kunnen begrijpen, maar onze organisatie sloot voor de vakantie, dat hadden we goed aangegeven en we zijn toch geleverd tijdens onze afwezigheid zonder daarvan op de hoogte te zijn. Niemand heeft ons ook gebeld om ons te laten weten dat onze levering ergens anders was afgeleverd.
Ik heb begin juli een bestelling geplaatst voor de terugkeer van mijn zoon. Levertermijn 4 weken, oké. Maar de dag voor de verwachte levering ontvang ik een e-mail waarin staat dat er vertraging is in de levering. Gelukkig neem ik contact op met de klantenservice die me informeert dat het model niet meer wordt gemaakt. Ik heb een ander vergelijkbaar artikel kunnen kopen. Maar er was geen e-mail om te informeren over de stopzetting van de productie van dit artikel.
Het bestelsysteem is niet aangepast voor professionals (school). Het is moeilijk om te bestellen zonder via een internet aankoop te gaan. Een bestelling via telefoon en het bijbehorende advies zou praktischer zijn dan weinig effectieve zoekopdrachten.
In principe is het een mooie, dikke en robuuste tafel, helaas is deze aangekomen met een hoek die ingedeukt is. Ik wacht nog steeds op een reactie van Wesco... Anders denk ik dat het echt top is voor de kleintjes die ik ontvang dankzij de modulaire poten.
Verschrikkelijk, het materiaal en de elastieken zijn veel te dun, binnen 2 minuten zullen de atsems breken.
Fout in de bestelling, ik heb een klacht ingediend maar geen nieuws ontvangen.
Meerdere paletten gouache zijn gebroken aangekomen. En we hebben geen terugkoppeling van de klantenservice.
NIET TEVREDEN OVER DE KWALITEIT VAN DE VERPAKKING BIJ DE LEVERING VAN HET MEUBILAIR EN DE LEVERTIJD IS REDENLIJK LANG..
Geen opmerkingen over de kwaliteit van de producten, maar de klantenservice doet er meerdere dagen over om te reageren. Mijn bestelling is met veel meer vertraging aangekomen dan gepland.
Onmogelijk om een antwoord te krijgen op mijn verzoek om retour en omruiling van een besteld product dat niet werkt
Zeer teleurgesteld, ik heb krijtjes besteld (onder andere) die gebroken en in stof zijn aangekomen. Toevallig kunnen we geen klacht indienen voor dit artikel (ja, dat zou te gemakkelijk zijn!)
Hallo, de site is geweldig, de snelheid van de offertes ook en de producten zijn van goede kwaliteit. Echter, de leveringen moeten worden herzien, in de leveringsvolgorde waren de pakketten op een onjuiste datum en tijd geleverd omdat ze de volgende dag aankwamen en er was een handtekening die niet de mijne of die van de gemeenschap is. Ik wacht op een ontbrekend pakket. Ik twijfel er niet aan dat het binnenkort zal aankomen. Ik heb veel vertrouwen in uw site en ben nooit teleurgesteld. Met vriendelijke groet.
We kregen een leverdatum die niet kon worden gerespecteerd. Onze organisatie is slechts 2 dagen per week open (woensdag en zaterdag). Dit dwong ons om een briefje aan de bezorger te geven zodat hij het pakket in een tussenruimte kon achterlaten, omdat we niet elke dag op elk moment aanwezig konden zijn, omdat we gewone vrijwilligers zijn. De handgreep van een speldoos is beschadigd.
De bestelling via de site is niet erg praktisch
De houten schijven zijn van minimaal twee kleuren, er zijn verschillende vlekken op sommige schijven. Omdat ik dit product ergens anders heb gezien, ben ik zeer teleurgesteld. Ik zie niet in hoe we met acrylverf dit cadeau mooi kunnen maken. Bovendien zijn de schijven van willekeurige grootte.
Topkwaliteit. Snelle levering
Fout met het product. De geleverde stoel is niet degene die besteld is. Ik vind het moeilijk om de klantenservice te bereiken.
Verpakking met een simpel plastic zak, waardoor sommige modules vuil zijn aangekomen, andere beschadigd! Bovendien was er een fout met een van de bestelde producten, ik heb niet het juiste ontvangen. Slechte ervaring!
Sommige spellen zijn duur en van middelmatige kwaliteit
Aangezien ik de producten al ken, zullen ze zeker heel goed zijn, maar ik moet ze nog ontvangen!! Hun bezorgservice is zeer slecht met een zeer slechte beoordeling op het internet. En hun klantenservice is niet bereikbaar...
Enkele problemen met de levering die op een bepaalde datum was aangekondigd en we zijn 3 weken later geleverd zonder dat we daarvan op de hoogte werden gesteld. We hebben verschillende telefoontjes gepleegd, maar er werden geen duidelijke antwoorden gegeven, en er konden geen exacte data aan ons worden doorgegeven. Uiteindelijk kregen we een datum en uiteindelijk zijn we de volgende dag geleverd zonder dat we weer werden gewaarschuwd. Bovendien hebben we een eerste deel van de bestelling ontvangen dat moest worden teruggestuurd omdat het beschadigd was tijdens het transport, en tot op heden hebben we daar nog steeds niets van gehoord. Zeer slechte communicatie tussen de klantenservice en de bezorgdienst. Verder zijn de ontvangen producten conform. Alleen de montage-instructies van de meubels zijn zeer summier en niet eenvoudig te begrijpen voor leken.
Ik heb het schildersezel niet ontvangen.
De levering met GLS is zeer slecht verlopen; bestelling te laat; adresprobleem dat pas 48 uur na mijn telefoontje kon worden opgelost; uiteindelijk werd de levering over een hek gegooid met de handtekening van de bezorger in plaats van de mijne. Wesco zou echt van bezorgbedrijf moeten veranderen om zijn geloofwaardigheid bij zijn klanten te behouden.
Goed maar enkele problemen met de levering
Snel met de verzending maar geen terugkoppeling over een probleem met de ontvangst...
Slecht verpakt. Artikelen binnen de doos niet vastgezet. Resultaat: doos met 50 kleine gelbuizen opengebroken, buizen verspreid waarvan sommige geen dop meer hadden. Dit is de eerste keer dat ik een wesco-pakket zo ontvang!
Moeilijk voor de validatie via de gemeentelijke bestelbon. Ik heb uiteindelijk de bestelling per e-mail gestuurd
We betreuren dat er geen klantenservice is voor de ballenbad. Het is onmogelijk om de beschadigde ring te vervangen, het is onmogelijk om het door uw diensten te laten repareren.
Een beetje gematigd. Het doet zijn werk, maar hoe lang? Ik stelde me de producten steviger voor om de verbeelding van kinderen aan te kunnen.
Voorlopig ben ik niet tevreden. Ik heb 2 stepjes besteld en ik heb 2 loopfietsen ontvangen. Ik heb op maandag 29 april een klacht ingediend. Ik wacht binnenkort op een antwoord. Met vriendelijke groet
We moesten bellen om nieuws over onze bestelling te krijgen die niet aankwam
Prijs-kwaliteitverhouding niet correct, niet erg praktisch en nog veel andere dingen, nee ik raad het niet aan
Hallo, hoe moet ik u zeggen dat ik teleurgesteld ben in Wesco, bekend in de kinderopvang. Ik heb een trapcommode bij u gekocht. Ten eerste vind ik dat deze niet goed is gemaakt. De trappen staan te dicht bij elkaar, waardoor je je niet goed kunt positioneren om voor het kind te zorgen. Toen ik het omhoog tilde, zag ik dat er een beschadiging aan de achterkant was; de kwaliteit van het meubel is niet goed, zelfs met een schroef kan het al breken. Kortom, voor de prijs vind ik het niet geweldig. Ik heb 15 jaar een IKEA-commode gehad. Het is omdat ik ouder word dat ik het praktisch vond om een trap voor de kinderen te hebben; anders zou ik bij mijn meubel zijn gebleven. Er is niets gemeens in wat ik u heb gezegd, maar het is gewoon mijn gevoel om u te helpen verbeteren, want ik werk de hele tijd met kinderen en uw materiaal, vooral wat betreft de trapcommode, is niet echt geschikt. Met vriendelijke groet, Mevrouw Vannieuwenhove