9/10
★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆

Voldoende, maar nog steeds in afwachting van een deel van mijn bestelling en een antwoord op mijn e-mail over een probleem met de stoel (rugleuning gescheurd). Alvast bedankt.

User icon
Roannais Agglomération -.
Op
na aankoop van 30/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor de problemen met de levering. Onze klantenservice heeft al een nieuwe stoel gestuurd ter vervanging van de beschadigde. Ondertussen doet onze logistieke dienst onderzoek bij de betrokken vervoerder om de ontbrekende pakketten te lokaliseren. We hopen dat u ons opnieuw uw vertrouwen zult geven door binnenkort terug te komen op onze site. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Ik ben gematigd. Tevreden met sommige artikelen en zeer teleurgesteld over andere.

User icon
Anne L.
Op
na aankoop van 01/09/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Verbeter de verpakking

User icon
Anne C.
Op
na aankoop van 15/08/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Levering is 3 keer veranderd en uiteindelijk was de dag waarop ik werd geleverd niet vermeld.

User icon
Huguette J.
Op
na aankoop van 24/08/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

De navigatie op de site is vrij goed. Maar ik kon niemand aan de telefoon krijgen, ze beantwoorden nooit! En per e-mail heeft niemand ook op mijn probleem met vlekken op de wandmatrassen die voor een crèche zijn besteld, gereageerd!! Gezien uw tarieven vind ik dit schandalig!

User icon
Natacha F.
Op
na aankoop van 05/06/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Het is goed materiaal, geen problemen. Alleen, de levering vond plaats op de dag van de terugkeer. Voor bedden voor de leerlingen is dat niet ideaal voor de lerares en haar ASEM om voor te bereiden. We moesten Wesco bellen om maandagmorgen dringend geleverd te worden. De bezorger heeft de doos heel vriendelijk in de klas achtergelaten.

User icon
Ecole St Joseph -.
Op
na aankoop van 28/06/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Niets te melden

User icon
Ecole Sainte Marie -.
Op
na aankoop van 04/06/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Geen probleem met de site en om een bestelling te plaatsen, maar er was een vertraging in de levering die we kunnen begrijpen, maar onze organisatie sloot voor de vakantie, dat hadden we goed aangegeven en we zijn toch geleverd tijdens onze afwezigheid zonder daarvan op de hoogte te zijn. Niemand heeft ons ook gebeld om ons te laten weten dat onze levering ergens anders was afgeleverd.

User icon
Les Minis étoiles -.
Op
na aankoop van 16/07/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Ik heb begin juli een bestelling geplaatst voor de terugkeer van mijn zoon. Levertermijn 4 weken, oké. Maar de dag voor de verwachte levering ontvang ik een e-mail waarin staat dat er vertraging is in de levering. Gelukkig neem ik contact op met de klantenservice die me informeert dat het model niet meer wordt gemaakt. Ik heb een ander vergelijkbaar artikel kunnen kopen. Maar er was geen e-mail om te informeren over de stopzetting van de productie van dit artikel.

User icon
Marie M.
Op
na aankoop van 12/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We betreuren dit gebrek aan communicatie en bieden onze oprechte excuses aan. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag en alvast een goede terugkeer voor uw zoon!
2 /5
★★☆☆☆

Het bestelsysteem is niet aangepast voor professionals (school). Het is moeilijk om te bestellen zonder via een internet aankoop te gaan. Een bestelling via telefoon en het bijbehorende advies zou praktischer zijn dan weinig effectieve zoekopdrachten.

User icon
Tony G.
Op
na aankoop van 23/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw aankoopervaring op de site te evalueren. Het spijt ons te horen dat deze niet optimaal voor u was. De site biedt verschillende opties die specifiek zijn gewijd aan de aankopen van professionals: de mogelijkheid om uw bestelling in meerdere pakketten te verdelen, uw bestelling door een derde te laten valideren, een budget te beheren vanuit uw klantaccount... Onze technische teams doen hun best om het gebruik van de site zo soepel mogelijk te maken. Desondanks, als u een blokkade heeft ondervonden, blijven we beschikbaar op het e-mailadres [email protected] in het kader van continue verbetering van onze diensten. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

In principe is het een mooie, dikke en robuuste tafel, helaas is deze aangekomen met een hoek die ingedeukt is. Ik wacht nog steeds op een reactie van Wesco... Anders denk ik dat het echt top is voor de kleintjes die ik ontvang dankzij de modulaire poten.

User icon
Clemence C.
Op
na aankoop van 30/07/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Verschrikkelijk, het materiaal en de elastieken zijn veel te dun, binnen 2 minuten zullen de atsems breken.

User icon
Amelie G.
Op
na aankoop van 01/08/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Fout in de bestelling, ik heb een klacht ingediend maar geen nieuws ontvangen.

User icon
Alexandra D.
Op
na aankoop van 27/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Uw klacht is goed ontvangen door onze Klantenservice. Echter, vanwege de zomervakantie kon deze nog niet worden behandeld. Ik verzoek u te geloven dat onze diensten alles in het werk zullen stellen om u zo snel mogelijk een antwoord te geven. Bedankt voor uw begrip en tot snel op onze site wesco.fr.
2 /5
★★☆☆☆

Meerdere paletten gouache zijn gebroken aangekomen. En we hebben geen terugkoppeling van de klantenservice.

User icon
Mairie Etival -.
Op
na aankoop van 15/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat u heeft ondervonden en bieden onze excuses aan voor de responstijd van onze klantenservice. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze bestellingen, kan het gebeuren dat deze tijdens het transport worden mishandeld. Onze klantenservice heeft u vandaag geantwoord en heeft de nodige stappen ondernomen om u nieuwe, conforme paletten gouache te sturen. Ondanks het probleem met deze bestelling hopen we u binnenkort weer te zien op onze site. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

NIET TEVREDEN OVER DE KWALITEIT VAN DE VERPAKKING BIJ DE LEVERING VAN HET MEUBILAIR EN DE LEVERTIJD IS REDENLIJK LANG..

User icon
Lva Carpe Diem -.
Op
na aankoop van 16/07/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Geen opmerkingen over de kwaliteit van de producten, maar de klantenservice doet er meerdere dagen over om te reageren. Mijn bestelling is met veel meer vertraging aangekomen dan gepland.

User icon
Clarisse L.
Op
na aankoop van 10/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We zijn oprecht sorry voor de vertraging bij de levering van uw bestelling en bieden onze excuses aan. We begrijpen heel goed dat deze vertraging frustrerend kan zijn. Zodra we op de hoogte waren van de vertraging van uw bestelling, hebben we u onmiddellijk per e-mail geïnformeerd. Onze teams doen elke dag hun best om een zo betrouwbaar en snel mogelijke service te bieden om vertragingen te minimaliseren. We zijn blij dat de producten u tevreden stellen en hopen dat u, ondanks dit ongemak, ons blijft vertrouwen. We hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr en wensen u een fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Onmogelijk om een antwoord te krijgen op mijn verzoek om retour en omruiling van een besteld product dat niet werkt

User icon
Crealead Coopérative -.
Op
na aankoop van 11/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de responstijd. Onze klantenservice heeft de nodige stappen ondernomen om uw klacht te behandelen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons op wesco.fr te komen. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Zeer teleurgesteld, ik heb krijtjes besteld (onder andere) die gebroken en in stof zijn aangekomen. Toevallig kunnen we geen klacht indienen voor dit artikel (ja, dat zou te gemakkelijk zijn!)

User icon
Mélanie V.
Op
na aankoop van 02/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We betreuren het ten zeerste dat de krijtjes tijdens het transport zijn beschadigd, ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van onze bestellingen. Om u een oplossing te bieden, nodigen we u uit om een klacht per e-mail te sturen naar [email protected] (met een foto van het betreffende product). We hopen u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Hallo, de site is geweldig, de snelheid van de offertes ook en de producten zijn van goede kwaliteit. Echter, de leveringen moeten worden herzien, in de leveringsvolgorde waren de pakketten op een onjuiste datum en tijd geleverd omdat ze de volgende dag aankwamen en er was een handtekening die niet de mijne of die van de gemeenschap is. Ik wacht op een ontbrekend pakket. Ik twijfel er niet aan dat het binnenkort zal aankomen. Ik heb veel vertrouwen in uw site en ben nooit teleurgesteld. Met vriendelijke groet.

User icon
Relais Petite Enfance R.
Op
na aankoop van 01/07/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

We kregen een leverdatum die niet kon worden gerespecteerd. Onze organisatie is slechts 2 dagen per week open (woensdag en zaterdag). Dit dwong ons om een briefje aan de bezorger te geven zodat hij het pakket in een tussenruimte kon achterlaten, omdat we niet elke dag op elk moment aanwezig konden zijn, omdat we gewone vrijwilligers zijn. De handgreep van een speldoos is beschadigd.

User icon
Laetitia K.
Op
na aankoop van 25/06/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

De bestelling via de site is niet erg praktisch

User icon
Creche Brasillous -.
Op
na aankoop van 18/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het plaatsen van uw bestelling. We herinneren u eraan dat onze klantenservice altijd beschikbaar is om u te helpen (https://www.wesco.fr/services-client.html). Aarzel niet om contact met ons op te nemen tijdens uw volgende bezoek aan onze site. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien en wensen u een fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

De houten schijven zijn van minimaal twee kleuren, er zijn verschillende vlekken op sommige schijven. Omdat ik dit product ergens anders heb gezien, ben ik zeer teleurgesteld. Ik zie niet in hoe we met acrylverf dit cadeau mooi kunnen maken. Bovendien zijn de schijven van willekeurige grootte.

User icon
Ecole Maternelle P Doumer -.
Op
na aankoop van 25/06/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Topkwaliteit. Snelle levering

User icon
Accueil Périscolaire Le Grillon -.
Op
na aankoop van 12/06/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Fout met het product. De geleverde stoel is niet degene die besteld is. Ik vind het moeilijk om de klantenservice te bereiken.

User icon
Nadia Q.
Op
na aankoop van 06/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte stelt van de situatie via deze weg. Onze excuses voor deze fout bij de orderverwerking. We nodigen u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op het adres [email protected] (vermeld uw ordernummer en voeg een foto van de ontvangen stoel toe). Uitzonderlijk kunnen onze verwerkingstijden voor de klantenservice oplopen tot 7 dagen. We danken u bij voorbaat voor uw begrip voor onze teams die hun best doen. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons binnenkort weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Verpakking met een simpel plastic zak, waardoor sommige modules vuil zijn aangekomen, andere beschadigd! Bovendien was er een fout met een van de bestelde producten, ik heb niet het juiste ontvangen. Slechte ervaring!

User icon
Camille C.
Op
na aankoop van 01/06/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Sommige spellen zijn duur en van middelmatige kwaliteit

User icon
Diane D.
Op
na aankoop van 28/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw mening met ons deelt door een beoordeling op onze site achter te laten. Bij Wesco zijn we onverbiddelijk als het gaat om veiligheid. Daarom voldoen al onze producten aan de geldende normen en worden ze gecontroleerd door onze kwaliteitsdienst voordat ze op onze site worden vermeld. In geval van een retour van een klant na de aankoop van een product, voeren we uiteraard een kwaliteitscontrole uit in onze voorraad en nemen we indien nodig de nodige maatregelen. In uw geval, als u een klacht heeft over een van de producten van uw bestelling, staan we voor u klaar, dus schrijf ons op [email protected]. Bovendien, door op onze site te kopen, vertrouwt u een Frans bedrijf dat al bijna 50 jaar wordt geprezen door professionals in de kinderopvang. Evenzo, door Wesco te verkiezen, steunt u de werkgelegenheid van onze 220 medewerkers in Frankrijk. Om al deze redenen kunnen we ons niet verlagen tot het niveau van sommige giganten in de e-commerce die bijzonder agressieve prijzen hanteren. We hopen dat u, in het licht van deze elementen, de ernst en de betrokkenheid van het merk Wesco zult waarderen. Tot slot nodigen we u uit om onze corporate site http://www.wesco-group.com te bezoeken om ons RSE-beleid te ontdekken. We hopen dat uw vertrouwen zal worden hernieuwd en dat u ons binnenkort weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag
2 /5
★★☆☆☆

Aangezien ik de producten al ken, zullen ze zeker heel goed zijn, maar ik moet ze nog ontvangen!! Hun bezorgservice is zeer slecht met een zeer slechte beoordeling op het internet. En hun klantenservice is niet bereikbaar...

User icon
Mam Le Pays Des Merveilles -.
Op
na aankoop van 21/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen. Onze oprechte excuses, want inderdaad had de levering niet zo moeten verlopen. Onze logistieke dienst neemt contact op met de betrokken vervoerder zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt, want het is niet acceptabel voor u of voor Wesco. Ondanks deze betreurenswaardige situatie hopen we dat de bestelde producten u bevallen. We hopen dat uw loyaliteit niet wordt aangetast en dat u ons ondanks alles binnenkort weer komt bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Enkele problemen met de levering die op een bepaalde datum was aangekondigd en we zijn 3 weken later geleverd zonder dat we daarvan op de hoogte werden gesteld. We hebben verschillende telefoontjes gepleegd, maar er werden geen duidelijke antwoorden gegeven, en er konden geen exacte data aan ons worden doorgegeven. Uiteindelijk kregen we een datum en uiteindelijk zijn we de volgende dag geleverd zonder dat we weer werden gewaarschuwd. Bovendien hebben we een eerste deel van de bestelling ontvangen dat moest worden teruggestuurd omdat het beschadigd was tijdens het transport, en tot op heden hebben we daar nog steeds niets van gehoord. Zeer slechte communicatie tussen de klantenservice en de bezorgdienst. Verder zijn de ontvangen producten conform. Alleen de montage-instructies van de meubels zijn zeer summier en niet eenvoudig te begrijpen voor leken.

User icon
Espace Camaieux - Centre Socio-curturel -.
Op
na aankoop van 26/04/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Ik heb het schildersezel niet ontvangen.

User icon
Nathalie G.
Op
na aankoop van 30/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hierover te informeren. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en doet het nodige om het ontbrekende product opnieuw naar u te verzenden. We zijn oprecht sorry voor dit ongemak. We hopen toch dat we u binnenkort weer mogen verwelkomen op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

De levering met GLS is zeer slecht verlopen; bestelling te laat; adresprobleem dat pas 48 uur na mijn telefoontje kon worden opgelost; uiteindelijk werd de levering over een hek gegooid met de handtekening van de bezorger in plaats van de mijne. Wesco zou echt van bezorgbedrijf moeten veranderen om zijn geloofwaardigheid bij zijn klanten te behouden.

User icon
Paul Arène -.
Op
na aankoop van 11/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen, zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen bij de betrokken vervoerder. Onze oprechte excuses voor het ongemak en we begrijpen uw ontevredenheid. We hopen dat de producten u bevallen en dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons op wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Goed maar enkele problemen met de levering

User icon
Estelle M.
Op
na aankoop van 04/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Snel met de verzending maar geen terugkoppeling over een probleem met de ontvangst...

User icon
Christelle V.
Op
na aankoop van 20/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Slecht verpakt. Artikelen binnen de doos niet vastgezet. Resultaat: doos met 50 kleine gelbuizen opengebroken, buizen verspreid waarvan sommige geen dop meer hadden. Dit is de eerste keer dat ik een wesco-pakket zo ontvang!

User icon
Christine H.
Op
na aankoop van 23/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

Moeilijk voor de validatie via de gemeentelijke bestelbon. Ik heb uiteindelijk de bestelling per e-mail gestuurd

User icon
Ecole Maternelle -.
Op
na aankoop van 15/05/2024
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆

We betreuren dat er geen klantenservice is voor de ballenbad. Het is onmogelijk om de beschadigde ring te vervangen, het is onmogelijk om het door uw diensten te laten repareren.

User icon
Creche Les Petits As A.
Op
na aankoop van 25/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. Inderdaad, het ballenbad in kwestie maakt geen deel meer uit van ons productaanbod. Het is een referentie uit 2016 die daarna verbeteringen heeft ondergaan en we zijn niet meer in staat om vervangende onderdelen voor deze specifieke referentie te leveren. We zijn erg sorry voor het ongemak en we verzekeren u dat als we u een vervangende oplossing hadden kunnen bieden, we dat zonder aarzeling zouden hebben gedaan. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

Een beetje gematigd. Het doet zijn werk, maar hoe lang? Ik stelde me de producten steviger voor om de verbeelding van kinderen aan te kunnen.

User icon
Claire A.
Op
na aankoop van 06/05/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Voorlopig ben ik niet tevreden. Ik heb 2 stepjes besteld en ik heb 2 loopfietsen ontvangen. Ik heb op maandag 29 april een klacht ingediend. Ik wacht binnenkort op een antwoord. Met vriendelijke groet

User icon
Maternelle Louis Braille -.
Op
na aankoop van 20/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat je deze situatie aan ons meldt. We zijn erg sorry voor deze fout bij de orderverwerking en bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice heeft je klacht ontvangen en zal deze de komende dagen behandelen. Gezien de feestdagen die zich aan het begin van mei hebben opgevolgd, zijn onze reactietijden iets vertraagd. Onze teams doen hun uiterste best om snel weer normaal te functioneren. We danken je bij voorbaat voor je begrip en de extra geduld die we je vragen. We hopen dat je je niet laat ontmoedigen door deze ongelukkige aankoopervaring en dat je ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort terug te komen op wesco.fr. Fijne dag.
3 /5
★★★☆☆

We moesten bellen om nieuws over onze bestelling te krijgen die niet aankwam

User icon
Nathalie Sandra D.
Op
na aankoop van 14/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen. Onze excuses voor de vertraging in de levering die langer heeft geduurd dan aanvankelijk aangekondigd. Uw bestelling bevatte een product dat tijdelijk niet op voorraad was. Dit product is u verzonden zodra het weer op voorraad was. We hopen dat u zich niet alleen op deze unieke ervaring baseert en dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons terug te komen op wesco.fr. Fijne dag.
2 /5
★★☆☆☆

Prijs-kwaliteitverhouding niet correct, niet erg praktisch en nog veel andere dingen, nee ik raad het niet aan

User icon
Sandra V.
Op
na aankoop van 08/04/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆

Hallo, hoe moet ik u zeggen dat ik teleurgesteld ben in Wesco, bekend in de kinderopvang. Ik heb een trapcommode bij u gekocht. Ten eerste vind ik dat deze niet goed is gemaakt. De trappen staan te dicht bij elkaar, waardoor je je niet goed kunt positioneren om voor het kind te zorgen. Toen ik het omhoog tilde, zag ik dat er een beschadiging aan de achterkant was; de kwaliteit van het meubel is niet goed, zelfs met een schroef kan het al breken. Kortom, voor de prijs vind ik het niet geweldig. Ik heb 15 jaar een IKEA-commode gehad. Het is omdat ik ouder word dat ik het praktisch vond om een trap voor de kinderen te hebben; anders zou ik bij mijn meubel zijn gebleven. Er is niets gemeens in wat ik u heb gezegd, maar het is gewoon mijn gevoel om u te helpen verbeteren, want ik werk de hele tijd met kinderen en uw materiaal, vooral wat betreft de trapcommode, is niet echt geschikt. Met vriendelijke groet, Mevrouw Vannieuwenhove

User icon
Sandra V.
Op
na aankoop van 08/04/2024
Vertaalde beoordeling