★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Fout bij de levering.... Mijn zoon van 7 jaar heeft de rode kleur gekozen en we hebben een oranje ballon geleverd gekregen.
Catastrofaal. Bestelling gedaan in november voor kerstcadeau... Ontvangen op het verkeerde adres begin februari. Enorme teleurstelling terwijl ik al lange tijd met Wesco werk.
Bestelling aangekomen beschadigd. Zeer teleurgesteld.
Het product is helemaal niet van kwaliteit voor de aangeboden prijs.
1 ster omdat je geen nul kunt geven! 3 boodschappentassen besteld, speelgoed voor kinderen ontvangen.
Aankoop gedaan op 16 november, ontvangst van de kralen op 30 december !!
Onmogelijk om een factuur te krijgen voor de levering die 1,5 maand heeft geduurd.
Ik raad deze site absoluut niet aan, het is treurig, ik heb anderhalve maand gewacht op een kerstcadeau voor een kind, cadeau zogenaamd op voorraad op het moment van de bestelling... toen vertraagd... toen niet beschikbaar in januari... ik ontving in plaats daarvan de catalogus waarvan de verzendkosten mij in rekening zijn gebracht en uiteraard niet zijn terugbetaald... het telefonische contact met de klantenservice was zeer slecht, zeer onvriendelijk en totaal ineffectief; Kortom, ik raad het iedereen af.
De site blijft maar vastlopen, ik heb meer dan 2 uur moeten volhouden om een bestelling te finaliseren (ik had absoluut een artikel nodig, anders had ik het opgegeven...). Ik zal nooit meer via de site bestellen. Ik zou gratis levering moeten hebben, omdat ik een bepaald bedrag had bereikt. Grote teleurstelling: ik moest betalen omdat ik een 'voordeel' code moest activeren (onmogelijk om toegang te krijgen op de site). Dus uiteindelijk, als ik zeer tevreden ben over de ontvangen producten, zal ik voortaan een nieuwe bestelling vermijden. Jammer, ik had geprobeerd als 'particulier' om te zien, en om andere artikelen aan te bevelen voor de kindergroep die ik leid als 'professional.'
Zeer verrast door de grootte van de blokken voor de prijs!!!!
Ik ben extreem teleurgesteld, niet door de producten die altijd van goede kwaliteit zijn, maar door de bestelling, ik heb het juiste product niet ontvangen. Het kind vertrekt zonder zijn cadeau. Tenzij het team heel snel reageert en me de schildpad rammelaar voor vrijdag stuurt.
Zeer teleurgesteld, bestelling geplaatst op 14 oktober en ontvangen op 1 december na hen te hebben herinnerd. Ik had beter op Amazon kunnen bestellen.
Lange levertijden. Fout in de ontvangen bestelling (slechts de helft van bepaalde partij, niet bestelde artikelen ontvangen...) Zeer slechte klantenservice, waarbij ik ongeveer tien foto's van mijn pakket moest sturen voordat ze accepteerden om de ontbrekende artikelen naar me op te sturen. Bovendien wordt me gevraagd om het teveel ontvangen pakket (slechts een partij lege dozen) terug te sturen, op basis van een bon die per e-mail is verzonden en dus op mijn eigen kosten moet worden afgedrukt.
Stoel aangekomen defect, we wachten nog steeds op een antwoord van de klantenservice.
3e bestelling, 3e product met een fabricagefout. Klantenservice niet reactief genoeg!!
Helaas profiteert Wesco van zijn uitstekende reputatie op het gebied van productkwaliteit om zijn klanten te misleiden over een zogenaamde Club 'VOORDEEL' Premium kaart.
Ik heb een e-mail gestuurd om mijn probleem te melden zonder een antwoord te ontvangen.
Het is een maand geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Ik had echt graag een goede beoordeling willen geven, maar ik heb op 26 september besteld, het is nu 6 november en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb de klantenservice minstens tien keer gebeld, maar niets heeft geholpen. Moet ik de fraude bestrijding contacteren?
Ik wacht nog steeds op mijn pakketten, 1 week vertraging, mediocere leveringsservice. Moet beschikbaar zijn voor spookpakketten...
Helaas heb ik een ander artikel ontvangen dan het bestelde...
Levering veel te lang, ik had op een andere site moeten bestellen. Ik geef één ster omdat je niet minder kunt geven.
Ik heb de juiste bestelling niet ontvangen en de klantenservice neemt zijn tijd om te reageren.
Bestelling nooit ontvangen, maar wel afgeschreven. De klantenservice neemt mijn dossier in geen geval serieus na meerdere e-mails. De bezorger heeft op de website genoteerd "ontvanger afwezig", terwijl ik thuis werk en al 10 dagen op mijn bestelling wachtte. Site om te vermijden! Bestelling afgeschreven maar nooit geleverd!
Zoals bij elke bestelling zijn we erg teleurgesteld over het gebrek aan communicatie van Wesco, die nauwelijks of niet waarschuwt voor de levertijden!
Ik ben zeer teleurgesteld.
Onmogelijk om te laten leveren omdat de bezorger weigert het pakket op een veilige plek achter te laten en aanwezigheid thuis van 9 uur tot 17 uur eist. Klantenservice zeer onaangenaam en lijkt geen kennis te hebben van de postbezorging. Dus het is voor mij onmogelijk om mijn bestelling op te halen!
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, ik ben zeer, zeer boos
Zowel de producten zijn van goede kwaliteit, als de klantenservice is beschamend. Leveringsvertraging van meer dan 10 dagen, gedeeltelijke levering, geen nieuws over de rest te leveren. Kortom, een ramp... anderen zijn veel efficiënter...
Bestelling nooit ontvangen en zogenaamd ontvangen en getekend, en na 5 e-mails geen antwoorden, onaanvaardbaar
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
In mei besteld, mijn bestelling zou op 7 juni aankomen. Op de afgesproken datum had ik nog steeds niets ontvangen, dus ik heb me toegestaan om contact met u op te nemen om te vragen wanneer mijn pakket zou aankomen. U zei 11 juni, terwijl mijn pakket begin juli is aangekomen. Ik moest twee maanden wachten om mijn bestelling voor stapelbare pionnen te ontvangen.
Ik raad het niet aan
Zeer teleurgesteld. De levering van de bedomranding is niet gedaan op het aangegeven adres en ik heb nog steeds het matras niet ontvangen
De fles gouache is tijdens het transport opengegaan en heeft zich in de doos verspreid, ik heb een e-mail met foto's gestuurd om Wesco te informeren, tot op heden nog geen reactie...
De bezorger van GLS komt zonder masker naar me toe en wordt onvriendelijk als ik hem vraag er een op te zetten. Hij geeft me 2 pakketten, waarvan ik bij het openen besef dat er 1 niet van mij is. De bezorger heeft moeite om het terug te nemen onder het voorwendsel dat het etiket van de ontvanger wel op mijn naam staat. Wanneer ik hem vraag hoe ik mijn ontbrekende pakket kan terugvinden, zegt hij dat het niet zijn probleem is, dat ik zelf maar moet zien hoe ik het met GLS oplos, omdat hij maar een dag voor dit bedrijf werkt gezien hun werkdruk. Sindsdien wacht ik nog steeds op mijn pakket...
De ontvangen fopspeen komt niet overeen met de vorm of kleur die ik op uw site heb besteld. Te vermijden!
Een voet van het bed gebroken, ik raad het niet aan, ondanks de snelle levering.
We wachten nog steeds op onze bestelling die we op 17/03 hebben geplaatst en die zogenaamd zou zijn geleverd. Ik hoop van gedachten te veranderen wanneer we onze bestelling daadwerkelijk hebben ontvangen.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en kan niet meer bij mijn bestelstatus.