9/10
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet geïnformeerd over de volgstatus van de bestelling en ik weet niet of deze is geleverd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze feedback. Het spijt ons te horen dat u geen informatie heeft ontvangen over de tracking van uw pakket. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel advies als luisterend oor. Daarom nodigen wij u uit om in dergelijke situaties contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team staat volledig tot uw beschikking op 05 49 80 01 66. Wat betreft uw bestelling van 5 mei, kunnen we zien dat er op dezelfde dag een bevestigingsmail van de bestelling naar uw e-mailadres is gestuurd, waarin u de trackinglink van uw pakket kon vinden. Uw bestelling is op 6 mei van onze site verzonden. Vanaf het moment dat het pakket onze site verlaat, kunt u de verzending van uw pakket volgen via La Poste met de trackinglink. We kunnen op de site van La Poste zien dat er op 11 mei een levering is genoteerd in uw brievenbus. We hopen dat we uw vragen hebben beantwoord en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb al verschillende artikelen bij Wesco besteld en ben altijd tevreden geweest, maar in dit specifieke geval was het artikel beschadigd tijdens het transport. Ik vind dat betreurenswaardig, vooral omdat het het cadeau van de paashaas voor mijn 4-jarige kleinzoon was.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om ons uw ervaring terug te geven. We zijn erg sorry te horen dat uw bestelling beschadigd is aangekomen tijdens het transport en begrijpen uw teleurstelling. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en zal binnen enkele dagen contact met u opnemen om u een antwoord te geven dat, hopen we, u tevreden zal stellen. We hopen dat u ondanks deze ervaring WESCO een nieuwe kans zult geven en dat we u binnenkort weer op onze site zullen zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket beschadigd en object gebroken. De klacht is ingediend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor uw beoordeling. We begrijpen uw teleurstelling en zijn er verdrietig om de overlast die is veroorzaakt. Deze ervaring is niet in overeenstemming met onze kwaliteitsverbintenissen, ons klantenserviceteam zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om een antwoord op uw klacht te geven. We hopen desondanks dat u opnieuw uw vertrouwen in WESCO zult stellen voor uw toekomstige aankopen. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb meerdere keren geprobeerd om een bestelling te plaatsen op uw site, maar het werkte niet. Dus heb ik een bestelling geplaatst bij een andere winkel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We zijn er verdrietig om dat uw ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed. Om deze problemen in de toekomst te voorkomen, raden we u aan een account aan te maken op de site, zodat u gemakkelijker kunt bestellen dan met een gastaccount. Door een account aan te maken, heeft u ook de mogelijkheid om een lijst van uw favoriete artikelen op te slaan, die u op de site kunt terugvinden wanneer u maar wilt, wat uw aankopen zou moeten vergemakkelijken. We hopen oprecht dat deze ongelukkige ervaring u er niet van zal weerhouden om ons opnieuw te bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆
Poster niet beschermd, aangekomen beschadigd, onbruikbaar.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat het ontvangen product onbruikbaar is. Dit is uiteraard niet in overeenstemming met onze kwaliteits- en tevredenheidsgaranties. Kunt u ons een klacht per e-mail sturen naar [email protected] met foto's van het defecte product? Onze teams zullen u zo snel mogelijk terugbellen. Alvast bedankt voor uw medewerking en fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hebben me het verkeerde artikel gestuurd, een ander artikel is niet geschikt en de retourkosten zijn voor onze rekening. Ik bestel meestal bij Hoptoys en zij zijn de beste, dit is de laatste keer dat ik bij Wesco bestel!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw verzoek om klantenservice is goed ontvangen en een retour is op 31/03 gedaan. We zijn erg sorry voor deze fout en hopen dat u WESCO een tweede kans geeft voor een toekomstige aankoop. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 12 euro betaald om het binnen 2 dagen te ontvangen, maar ik heb het na 5 dagen ontvangen!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We betreuren deze vertraging in de levering die buiten onze wil ligt: de termijn komt inderdaad niet overeen met de gekozen service en uw ontevredenheid is legitiem. We zullen deze anomalie doorgeven aan de betrokken vervoerder en we zullen contact met u opnemen om u een commerciële geste aan te bieden. We hopen dat u, ondanks deze teleurstelling, opnieuw vertrouwen zult hebben in WESCO voor een toekomstige aankoop. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Het artikel is op verschillende plaatsen beschadigd aangekomen en een plank was gebroken! Ik ben erg teleurgesteld omdat ik het extreem duur heb betaald, 370€
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons waarschuwt over de defecte staat van het ontvangen product. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en deze prestatie voldoet niet aan onze verplichtingen op dit punt. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en moet u deze week een antwoord geven. We hopen u ondanks alles binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Het pakket met de 4 poten en 4 wielen was geopend, ik heb het geweigerd, het bevatte slechts 4 poten en 3 wielen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Het spijt ons te constateren dat uw bestelling incompleet is geleverd en we verontschuldigen ons voor deze fout. Tot nu toe heeft onze klantenservice geen klacht van u ontvangen, dus ik nodig u uit om contact met hen op te nemen via e-mail op [email protected]. Onze teams zullen ervoor zorgen dat ze u zo snel mogelijk een oplossing bieden. Ondanks deze teleurstellende ervaring hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Bezorger heeft het pakket voor de deur neergezet... gelukkig heb ik een vriendelijke buurvrouw die het bij haar heeft genomen... de bezorger heeft getekend namens de vereniging, echt grensoverschrijdend....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We zijn oprecht sorry dat de bezorgservice niet aan onze kwaliteitsbelofte heeft voldaan. We zullen de informatie doorgeven aan onze logistieke dienst die contact zal opnemen met de betreffende vervoerder over dit incident dat buiten onze wil om is gebeurd. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden stelt. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestel vuilniszakken voor een vuilnisbak die u verkoopt (30 liter, formaat 45 x 25), ik ontvang totaal ongeschikte zakken omdat ze te klein zijn, van een zo dunne dikte dat ze zelfs niet zullen dienen om de uitwerpselen van mijn hond op te ruimen. 8 euro naar de prullenbak... zonder zakken!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We zijn erg sorry om te horen dat u niet volledig tevreden bent met uw aankoopervaring op onze site. Sinds de verkoop van dit product hebben we geen enkele terugkoppeling ontvangen over hetzelfde kwaliteitsprobleem. Wat betreft de afmetingen, we hebben geen wijziging gehad op deze referentie en de op de site aangegeven afmetingen zijn correct: 30L: 70*50cm. We staan altijd klaar voor onze klanten, u kunt ons bereiken op [email protected]. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Fout bij de levering.... Mijn zoon van 7 jaar heeft de rode kleur gekozen en we hebben een oranje ballon geleverd gekregen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons het probleem te melden. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw klacht en zal u binnen 24 uur een antwoord geven. We zijn oprecht sorry voor deze fout bij de orderverwerking en bieden onze excuses aan. We hopen desondanks dat u binnenkort weer bij ons op de site komt kijken. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Catastrofaal. Bestelling gedaan in november voor kerstcadeau... Ontvangen op het verkeerde adres begin februari. Enorme teleurstelling terwijl ik al lange tijd met Wesco werk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. De levering van uw bestelling heeft vertraging opgelopen vanwege een voorraadtekort en we bieden onze excuses aan. Onze teams zijn dagelijks bezig om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zeldzaam zijn en dat onze klanten tevreden zijn (dat blijft onze prioriteit). Wat betreft de levering van uw bestelling, u heeft gekozen voor Colissimo levering (een optie die het niet mogelijk maakt om het afleveradres te wijzigen na validatie van de bestelling). Het feit dat het afleveradres niet kan worden gewijzigd, is dus onafhankelijk van onze wil. We betreuren oprecht dat deze ervaring het vertrouwen en de loyaliteit die u heeft voor Wesco in twijfel trekt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door later weer bij ons op de site terug te komen. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling aangekomen beschadigd. Zeer teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We begrijpen uw teleurstelling en zijn oprecht sorry voor het ongemak. Uw bestelling lijkt de ontberingen van het transport te hebben ondergaan en weet dat deze situatie ons ook niet bevalt omdat we bezorgd zijn over de kwaliteit van onze diensten. Kunt u contact met ons opnemen op [email protected] (met een foto van het beschadigde product)? Onze klantenservice zal het nodige doen om u een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Het product is helemaal niet van kwaliteit voor de aangeboden prijs.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1 ster omdat je geen nul kunt geven! 3 boodschappentassen besteld, speelgoed voor kinderen ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. We verontschuldigen ons voor dit probleem met de orderverwerking. Kunt u ons schrijven op [email protected] (met vermelding van het ondervonden probleem en enkele foto's bijgevoegd)? Ons klantenserviceteam zal dan in staat zijn om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en beschikbaarheid. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Aankoop gedaan op 16 november, ontvangst van de kralen op 30 december !!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden onze oprechte excuses aan. We hebben problemen gehad met de bevoorrading bij onze leverancier en daardoor was de beschikbaarheid van deze referentie vertraagd. We betreuren deze situatie ook en hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen kijken. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Onmogelijk om een factuur te krijgen voor de levering die 1,5 maand heeft geduurd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Inderdaad, de verzending van de factuur heeft niet onmiddellijk plaatsgevonden en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Met de naderende kerst staan we voor een piek in de activiteit en doen onze teams hun uiterste best om snel aan alle klantverzoeken te voldoen. We bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering en hopen dat uw bestelling u desondanks tevreden stelt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien en wensen u een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik raad deze site absoluut niet aan, het is treurig, ik heb anderhalve maand gewacht op een kerstcadeau voor een kind, cadeau zogenaamd op voorraad op het moment van de bestelling... toen vertraagd... toen niet beschikbaar in januari... ik ontving in plaats daarvan de catalogus waarvan de verzendkosten mij in rekening zijn gebracht en uiteraard niet zijn terugbetaald... het telefonische contact met de klantenservice was zeer slecht, zeer onvriendelijk en totaal ineffectief; Kortom, ik raad het iedereen af.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ontevredenheid te uiten, want deze situatie is niet acceptabel. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze bijzonder ongelukkige winkelervaring. Wij hebben altijd de intentie om onze klanten tevreden te stellen en betreuren deze gebeurtenissen. De verzendkosten zullen uiteraard aan u worden terugbetaald. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat u ons later weer op onze site komt bezoeken. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
De site blijft maar vastlopen, ik heb meer dan 2 uur moeten volhouden om een bestelling te finaliseren (ik had absoluut een artikel nodig, anders had ik het opgegeven...). Ik zal nooit meer via de site bestellen. Ik zou gratis levering moeten hebben, omdat ik een bepaald bedrag had bereikt. Grote teleurstelling: ik moest betalen omdat ik een 'voordeel' code moest activeren (onmogelijk om toegang te krijgen op de site). Dus uiteindelijk, als ik zeer tevreden ben over de ontvangen producten, zal ik voortaan een nieuwe bestelling vermijden. Jammer, ik had geprobeerd als 'particulier' om te zien, en om andere artikelen aan te bevelen voor de kindergroep die ik leid als 'professional.'
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de navigatie op onze site. Onze teams werken dagelijks aan het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid, maar er kunnen af en toe vertragingen optreden. Wat betreft de gratis levering zijn er drie scenario's mogelijk op onze site: of u bereikt 250€ aan aankopen en de gratis levering wordt automatisch toegepast. Of u gebruikt een promotiecode die alleen onder bepaalde voorwaarden wordt geactiveerd. Bijvoorbeeld voor de code 'Neige' die momenteel actief is, zijn hier de voorwaarden: 'Verzendkosten gratis bij een aankoop van 59€ op de site http://www.wesco.fr. Aanbieding geldig één keer per klant van 11/10/2021 tot 10/01/2022, op alle verzendmethoden behalve expressverzending, niet cumuleerbaar met andere promotiecodes. Aanbieding zichtbaar in de winkelwagentje na inloggen of aanmaken van een klantenaccount.' Op elk moment kunt u onze lopende promotiecodes vinden op de pagina https://www.wesco.fr/codes-promos.html. Laatste mogelijke optie om te profiteren van gratis levering, u sluit u aan bij een van onze voordelenclubs (waarvan de voorwaarden hier zijn gedetailleerd: https://www.wesco.fr/clubs-avantages-wesco.html). We hopen dat u, in het licht van deze elementen, ons opnieuw vertrouwt en binnenkort weer op onze site komt kijken. Onze klantenservice staat uiteraard voor u klaar op 05 49 80 01 66. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer verrast door de grootte van de blokken voor de prijs!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Naast de foto's van het product geven we in de beschrijving de afmetingen van de onderdelen aan, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken. We betreuren het dat dit product, ondanks de gedetailleerde informatie, u niet tevreden stelt. We hopen echter dat we de kans krijgen om u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben extreem teleurgesteld, niet door de producten die altijd van goede kwaliteit zijn, maar door de bestelling, ik heb het juiste product niet ontvangen. Het kind vertrekt zonder zijn cadeau. Tenzij het team heel snel reageert en me de schildpad rammelaar voor vrijdag stuurt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor deze fout bij de voorbereiding van de bestelling. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en zal het juiste product naar u verzenden. We zijn oprecht bedroefd over deze situatie en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, bestelling geplaatst op 14 oktober en ontvangen op 1 december na hen te hebben herinnerd. Ik had beter op Amazon kunnen bestellen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze bijzonder lange levertijd en we begrijpen uw ontevredenheid. Wereldwijd zijn er al enkele maanden tekorten aan grondstoffen, wat leidt tot vertragingen in de levering van producten en daardoor langere levertijden voor de eindklant. We betreuren deze situatie ook en onze teams doen hun uiterste best om de impact te beperken en onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen. Door bij Wesco te bestellen, kiest u ervoor om een PME en Franse banen te steunen en we danken u hartelijk voor deze inzet. We hopen binnenkort de kans te krijgen om u onder betere omstandigheden weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Lange levertijden. Fout in de ontvangen bestelling (slechts de helft van bepaalde partij, niet bestelde artikelen ontvangen...) Zeer slechte klantenservice, waarbij ik ongeveer tien foto's van mijn pakket moest sturen voordat ze accepteerden om de ontbrekende artikelen naar me op te sturen. Bovendien wordt me gevraagd om het teveel ontvangen pakket (slechts een partij lege dozen) terug te sturen, op basis van een bon die per e-mail is verzonden en dus op mijn eigen kosten moet worden afgedrukt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We verontschuldigen ons voor deze fout in de voorbereiding en de veroorzaakte overlast. We begrijpen uw teleurstelling volledig. De foto's zijn nodig zodat onze klantenservice de producten kan identificeren die opnieuw verzonden moeten worden. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen kijken. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Stoel aangekomen defect, we wachten nog steeds op een antwoord van de klantenservice.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze klantenservice zal overgaan tot een omruiling van het product. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
3e bestelling, 3e product met een fabricagefout. Klantenservice niet reactief genoeg!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice doet het nodige om u conforme en kwaliteitsstukken te sturen. Met de naderende Kerst is er veel drukte, maar onze teams doen hun best om zo snel mogelijk te reageren. We zijn oprecht jammer dat u herhaaldelijk kwaliteitsproblemen heeft ondervonden en bieden onze excuses aan. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas profiteert Wesco van zijn uitstekende reputatie op het gebied van productkwaliteit om zijn klanten te misleiden over een zogenaamde Club 'VOORDEEL' Premium kaart.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ontevredenheid heeft laten weten. We bieden eerst onze oprechte excuses aan. Uw ervaring heeft ons in staat gesteld een inconsistentie in onze communicatie over de voordeelclub op te merken en daarvoor danken we u. Onze klantenservice heeft u een commerciële geste aangeboden die hopelijk uw teleurstelling over het merk Wesco kan verzachten. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een e-mail gestuurd om mijn probleem te melden zonder een antwoord te ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Onze klantenservice heeft uw e-mail ontvangen en doet het nodige om u een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen toch de kans te krijgen u de volgende keer weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Het is een maand geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Allereerst bieden we onze oprechte excuses aan voor onze late reactie. Inderdaad, ons onderzoek bij de diensten van La Poste heeft meer tijd in beslag genomen dan we dachten. Vandaag, gezien het gebrek aan antwoord van La Poste over de situatie van uw pakket, gaan we aan onze kant een nieuwe voorbereiding van uw bestelling doen. Onze teams doen hun uiterste best om deze nieuwe bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en weet dat deze situatie, onafhankelijk van onze wil, ons ook niet bevalt. We hopen dat u, gezien deze elementen, ons ondanks alles weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had echt graag een goede beoordeling willen geven, maar ik heb op 26 september besteld, het is nu 6 november en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb de klantenservice minstens tien keer gebeld, maar niets heeft geholpen. Moet ik de fraude bestrijding contacteren?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is op 29 september vanuit ons magazijn verzonden (dus 3 dagen na de registratie van uw bestelling). In uw geval is een pakket van de 2 verloren gegaan door de vervoerder, onafhankelijk van onze wil. U heeft in eerste instantie een gedeeltelijke levering geweigerd en vervolgens uw akkoord gegeven om uw bestelling in 2 delen te ontvangen. De verloren producten zijn opnieuw bij ons besteld. Deze is in voorbereiding en zou uiterlijk volgende week bij u moeten aankomen (rekening houdend met de feestdag deze week). We blijven bereikbaar op 05 49 80 01 66. Fijne dag.