/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik bestel vuilniszakken voor een vuilnisbak die u verkoopt (30 liter, formaat 45 x 25), ik ontvang totaal ongeschikte zakken omdat ze te klein zijn, van een zo dunne dikte dat ze zelfs niet zullen dienen om de uitwerpselen van mijn hond op te ruimen. 8 euro naar de prullenbak... zonder zakken!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We zijn erg sorry om te horen dat u niet volledig tevreden bent met uw aankoopervaring op onze site. Sinds de verkoop van dit product hebben we geen enkele terugkoppeling ontvangen over hetzelfde kwaliteitsprobleem. Wat betreft de afmetingen, we hebben geen wijziging gehad op deze referentie en de op de site aangegeven afmetingen zijn correct: 30L: 70*50cm. We staan altijd klaar voor onze klanten, u kunt ons bereiken op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Fout bij de levering.... Mijn zoon van 7 jaar heeft de rode kleur gekozen en we hebben een oranje ballon geleverd gekregen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons het probleem te melden. Onze klantenservice is goed op de hoogte van uw klacht en zal u binnen 24 uur een antwoord geven. We zijn oprecht sorry voor deze fout bij de orderverwerking en bieden onze excuses aan. We hopen desondanks dat u binnenkort weer bij ons op de site komt kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Catastrofaal. Bestelling gedaan in november voor kerstcadeau... Ontvangen op het verkeerde adres begin februari. Enorme teleurstelling terwijl ik al lange tijd met Wesco werk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. De levering van uw bestelling heeft vertraging opgelopen vanwege een voorraadtekort en we bieden onze excuses aan. Onze teams zijn dagelijks bezig om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zeldzaam zijn en dat onze klanten tevreden zijn (dat blijft onze prioriteit). Wat betreft de levering van uw bestelling, u heeft gekozen voor Colissimo levering (een optie die het niet mogelijk maakt om het afleveradres te wijzigen na validatie van de bestelling). Het feit dat het afleveradres niet kan worden gewijzigd, is dus onafhankelijk van onze wil. We betreuren oprecht dat deze ervaring het vertrouwen en de loyaliteit die u heeft voor Wesco in twijfel trekt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door later weer bij ons op de site terug te komen. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling aangekomen beschadigd. Zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We begrijpen uw teleurstelling en zijn oprecht sorry voor het ongemak. Uw bestelling lijkt de ontberingen van het transport te hebben ondergaan en weet dat deze situatie ons ook niet bevalt omdat we bezorgd zijn over de kwaliteit van onze diensten. Kunt u contact met ons opnemen op [email protected] (met een foto van het beschadigde product)? Onze klantenservice zal het nodige doen om u een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Het product is helemaal niet van kwaliteit voor de aangeboden prijs.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
1 ster omdat je geen nul kunt geven! 3 boodschappentassen besteld, speelgoed voor kinderen ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. We verontschuldigen ons voor dit probleem met de orderverwerking. Kunt u ons schrijven op [email protected] (met vermelding van het ondervonden probleem en enkele foto's bijgevoegd)? Ons klantenserviceteam zal dan in staat zijn om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en beschikbaarheid. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Aankoop gedaan op 16 november, ontvangst van de kralen op 30 december !!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden onze oprechte excuses aan. We hebben problemen gehad met de bevoorrading bij onze leverancier en daardoor was de beschikbaarheid van deze referentie vertraagd. We betreuren deze situatie ook en hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Onmogelijk om een factuur te krijgen voor de levering die 1,5 maand heeft geduurd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Inderdaad, de verzending van de factuur heeft niet onmiddellijk plaatsgevonden en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Met de naderende kerst staan we voor een piek in de activiteit en doen onze teams hun uiterste best om snel aan alle klantverzoeken te voldoen. We bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering en hopen dat uw bestelling u desondanks tevreden stelt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien en wensen u een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik raad deze site absoluut niet aan, het is treurig, ik heb anderhalve maand gewacht op een kerstcadeau voor een kind, cadeau zogenaamd op voorraad op het moment van de bestelling... toen vertraagd... toen niet beschikbaar in januari... ik ontving in plaats daarvan de catalogus waarvan de verzendkosten mij in rekening zijn gebracht en uiteraard niet zijn terugbetaald... het telefonische contact met de klantenservice was zeer slecht, zeer onvriendelijk en totaal ineffectief; Kortom, ik raad het iedereen af.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ontevredenheid te uiten, want deze situatie is niet acceptabel. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze bijzonder ongelukkige winkelervaring. Wij hebben altijd de intentie om onze klanten tevreden te stellen en betreuren deze gebeurtenissen. De verzendkosten zullen uiteraard aan u worden terugbetaald. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat u ons later weer op onze site komt bezoeken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
De site blijft maar vastlopen, ik heb meer dan 2 uur moeten volhouden om een bestelling te finaliseren (ik had absoluut een artikel nodig, anders had ik het opgegeven...). Ik zal nooit meer via de site bestellen. Ik zou gratis levering moeten hebben, omdat ik een bepaald bedrag had bereikt. Grote teleurstelling: ik moest betalen omdat ik een 'voordeel' code moest activeren (onmogelijk om toegang te krijgen op de site). Dus uiteindelijk, als ik zeer tevreden ben over de ontvangen producten, zal ik voortaan een nieuwe bestelling vermijden. Jammer, ik had geprobeerd als 'particulier' om te zien, en om andere artikelen aan te bevelen voor de kindergroep die ik leid als 'professional.'
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de navigatie op onze site. Onze teams werken dagelijks aan het verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid, maar er kunnen af en toe vertragingen optreden. Wat betreft de gratis levering zijn er drie scenario's mogelijk op onze site: of u bereikt 250€ aan aankopen en de gratis levering wordt automatisch toegepast. Of u gebruikt een promotiecode die alleen onder bepaalde voorwaarden wordt geactiveerd. Bijvoorbeeld voor de code 'Neige' die momenteel actief is, zijn hier de voorwaarden: 'Verzendkosten gratis bij een aankoop van 59€ op de site http://www.wesco.fr. Aanbieding geldig één keer per klant van 11/10/2021 tot 10/01/2022, op alle verzendmethoden behalve expressverzending, niet cumuleerbaar met andere promotiecodes. Aanbieding zichtbaar in de winkelwagentje na inloggen of aanmaken van een klantenaccount.' Op elk moment kunt u onze lopende promotiecodes vinden op de pagina https://www.wesco.fr/codes-promos.html. Laatste mogelijke optie om te profiteren van gratis levering, u sluit u aan bij een van onze voordelenclubs (waarvan de voorwaarden hier zijn gedetailleerd: https://www.wesco.fr/clubs-avantages-wesco.html). We hopen dat u, in het licht van deze elementen, ons opnieuw vertrouwt en binnenkort weer op onze site komt kijken. Onze klantenservice staat uiteraard voor u klaar op 05 49 80 01 66. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer verrast door de grootte van de blokken voor de prijs!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. Naast de foto's van het product geven we in de beschrijving de afmetingen van de onderdelen aan, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken. We betreuren het dat dit product, ondanks de gedetailleerde informatie, u niet tevreden stelt. We hopen echter dat we de kans krijgen om u binnenkort weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben extreem teleurgesteld, niet door de producten die altijd van goede kwaliteit zijn, maar door de bestelling, ik heb het juiste product niet ontvangen. Het kind vertrekt zonder zijn cadeau. Tenzij het team heel snel reageert en me de schildpad rammelaar voor vrijdag stuurt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor deze fout bij de voorbereiding van de bestelling. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en zal het juiste product naar u verzenden. We zijn oprecht bedroefd over deze situatie en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, bestelling geplaatst op 14 oktober en ontvangen op 1 december na hen te hebben herinnerd. Ik had beter op Amazon kunnen bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze bijzonder lange levertijd en we begrijpen uw ontevredenheid. Wereldwijd zijn er al enkele maanden tekorten aan grondstoffen, wat leidt tot vertragingen in de levering van producten en daardoor langere levertijden voor de eindklant. We betreuren deze situatie ook en onze teams doen hun uiterste best om de impact te beperken en onze klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen. Door bij Wesco te bestellen, kiest u ervoor om een PME en Franse banen te steunen en we danken u hartelijk voor deze inzet. We hopen binnenkort de kans te krijgen om u onder betere omstandigheden weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Lange levertijden. Fout in de ontvangen bestelling (slechts de helft van bepaalde partij, niet bestelde artikelen ontvangen...) Zeer slechte klantenservice, waarbij ik ongeveer tien foto's van mijn pakket moest sturen voordat ze accepteerden om de ontbrekende artikelen naar me op te sturen. Bovendien wordt me gevraagd om het teveel ontvangen pakket (slechts een partij lege dozen) terug te sturen, op basis van een bon die per e-mail is verzonden en dus op mijn eigen kosten moet worden afgedrukt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We verontschuldigen ons voor deze fout in de voorbereiding en de veroorzaakte overlast. We begrijpen uw teleurstelling volledig. De foto's zijn nodig zodat onze klantenservice de producten kan identificeren die opnieuw verzonden moeten worden. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Stoel aangekomen defect, we wachten nog steeds op een antwoord van de klantenservice.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze klantenservice zal overgaan tot een omruiling van het product. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
3e bestelling, 3e product met een fabricagefout. Klantenservice niet reactief genoeg!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice doet het nodige om u conforme en kwaliteitsstukken te sturen. Met de naderende Kerst is er veel drukte, maar onze teams doen hun best om zo snel mogelijk te reageren. We zijn oprecht jammer dat u herhaaldelijk kwaliteitsproblemen heeft ondervonden en bieden onze excuses aan. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas profiteert Wesco van zijn uitstekende reputatie op het gebied van productkwaliteit om zijn klanten te misleiden over een zogenaamde Club 'VOORDEEL' Premium kaart.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ontevredenheid heeft laten weten. We bieden eerst onze oprechte excuses aan. Uw ervaring heeft ons in staat gesteld een inconsistentie in onze communicatie over de voordeelclub op te merken en daarvoor danken we u. Onze klantenservice heeft u een commerciële geste aangeboden die hopelijk uw teleurstelling over het merk Wesco kan verzachten. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we hopen dat u ons een tweede kans geeft door binnenkort weer op onze site te komen. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een e-mail gestuurd om mijn probleem te melden zonder een antwoord te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Onze klantenservice heeft uw e-mail ontvangen en doet het nodige om u een oplossing te bieden. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en hopen toch de kans te krijgen u de volgende keer weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Het is een maand geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Allereerst bieden we onze oprechte excuses aan voor onze late reactie. Inderdaad, ons onderzoek bij de diensten van La Poste heeft meer tijd in beslag genomen dan we dachten. Vandaag, gezien het gebrek aan antwoord van La Poste over de situatie van uw pakket, gaan we aan onze kant een nieuwe voorbereiding van uw bestelling doen. Onze teams doen hun uiterste best om deze nieuwe bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en weet dat deze situatie, onafhankelijk van onze wil, ons ook niet bevalt. We hopen dat u, gezien deze elementen, ons ondanks alles weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik had echt graag een goede beoordeling willen geven, maar ik heb op 26 september besteld, het is nu 6 november en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb de klantenservice minstens tien keer gebeld, maar niets heeft geholpen. Moet ik de fraude bestrijding contacteren?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is op 29 september vanuit ons magazijn verzonden (dus 3 dagen na de registratie van uw bestelling). In uw geval is een pakket van de 2 verloren gegaan door de vervoerder, onafhankelijk van onze wil. U heeft in eerste instantie een gedeeltelijke levering geweigerd en vervolgens uw akkoord gegeven om uw bestelling in 2 delen te ontvangen. De verloren producten zijn opnieuw bij ons besteld. Deze is in voorbereiding en zou uiterlijk volgende week bij u moeten aankomen (rekening houdend met de feestdag deze week). We blijven bereikbaar op 05 49 80 01 66. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op mijn pakketten, 1 week vertraging, mediocere leveringsservice. Moet beschikbaar zijn voor spookpakketten...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Onze klantenservice heeft contact opgenomen met de betrokken vervoerder omdat deze situatie niet normaal is. De vervoerder moet u vandaag bellen om een leveringsafspraak te maken. We zijn oprecht bedroefd dat de leveringsdienst zo verloopt en bieden onze excuses aan. Indien nodig, staan we voor u klaar op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Helaas heb ik een ander artikel ontvangen dan het bestelde...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van deze fout bij de orderverwerking. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen 24 uur na het indienen van uw klacht. We laten u de procedure volgen die door de klantenservice wordt voorgesteld zodat de ruil kan plaatsvinden. We danken u voor uw vertrouwen en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Levering veel te lang, ik had op een andere site moeten bestellen. Ik geef één ster omdat je niet minder kunt geven.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om hier uw mening te geven. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze lange wachttijd. We begrijpen volledig uw ontevredenheid, daarom is er een schadevergoeding aangeboden door onze klantenservice. Uw producten zijn inmiddels geleverd, we hopen dat ze u tevreden stellen. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien zodat we een tweede kans krijgen om een betere indruk op u te maken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de juiste bestelling niet ontvangen en de klantenservice neemt zijn tijd om te reageren.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze klantenservice heeft uw klacht op 18/10 ontvangen en heeft u vandaag geantwoord (dus 24 uur na uw verzoek). De rest van uw bestelling is vandaag in levering gepland. Er is dus geen fout gemaakt bij de voorbereiding van uw bestelling. We hopen dat de producten u tevreden zullen stellen en dat u ons weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen, maar wel afgeschreven. De klantenservice neemt mijn dossier in geen geval serieus na meerdere e-mails. De bezorger heeft op de website genoteerd "ontvanger afwezig", terwijl ik thuis werk en al 10 dagen op mijn bestelling wachtte. Site om te vermijden! Bestelling afgeschreven maar nooit geleverd!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ontevredenheid meldt, want dit stelt ons in staat om onze praktijken in vraag te stellen. De vervoerder waarmee we werken heeft niet de nodige sérieux getoond en dat betreuren we oprecht. Een van uw pakketten is verloren gegaan op hun logistieke platform, wat de levering van uw bestelling heeft vertraagd. Bovendien hebben we geen controle over de professionaliteit van de bezorgers en in dit specifieke geval schaadt dit onze reputatie. Ten slotte erkennen we dat onze verwerkingstijd lang is geweest en bieden we onze excuses aan. Onze teams doen hun uiterste best om deze responstijd dagelijks te verkorten. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat we de kans krijgen om u onder betere omstandigheden weer te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zoals bij elke bestelling zijn we erg teleurgesteld over het gebrek aan communicatie van Wesco, die nauwelijks of niet waarschuwt voor de levertijden!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze oprechte excuses, want onze leveringsbeloftes zijn inderdaad niet nagekomen. We zijn altijd attent op de opmerkingen van onze klanten om onze processen continu te verbeteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat u terugkomt naar onze site. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. De tevredenheid van onze klanten staat centraal in onze aanpak en we zijn oprecht bedroefd om uw teleurstelling te lezen. Onze klantenservice heeft ons bevestigd dat er een klacht in behandeling is. We doen ons best om u snel een oplossing te bieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft en dat u binnenkort weer op onze site komt kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Onmogelijk om te laten leveren omdat de bezorger weigert het pakket op een veilige plek achter te laten en aanwezigheid thuis van 9 uur tot 17 uur eist. Klantenservice zeer onaangenaam en lijkt geen kennis te hebben van de postbezorging. Dus het is voor mij onmogelijk om mijn bestelling op te halen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. We begrijpen uw frustratie, maar de keuze van het transport (per post of anderszins) wordt gemaakt op basis van verschillende criteria (type product, gewicht...), we moeten deze beperkingen respecteren. Bovendien heeft elke vervoerder zijn eigen werkwijze voor de levering en dat is onafhankelijk van onze wil. We begrijpen echter dat de eisen van de vervoerder niet altijd compatibel zijn met de beschikbaarheid van onze klanten, zoals in uw geval. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en een gezamenlijke overeenkomst gevonden zodat de levering in de komende dagen kan plaatsvinden. We hopen dat uw bestelling u tevreden zal stellen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, ik ben zeer, zeer boos
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw mening met ons deelt. De levering van uw bestelling was geschat voor zaterdag 25/09. Deze schatting kan in sommige gevallen fluctueren, vooral vanwege het transport. Onze vervoerder levert niet op niet-werkdagen, uw bestelling is uiteindelijk geleverd op maandag 27/09. Door bij Wesco te bestellen, kiest u voor een Franse PME waarvan de medewerkers hun best doen om u tevreden te stellen en steeds sneller op uw behoeften te reageren. We betreuren het dat uw winkelervaring op onze site niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hopen desondanks de kans te krijgen u in de nabije toekomst weer te zien. We blijven tot uw beschikking op [email protected]. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zowel de producten zijn van goede kwaliteit, als de klantenservice is beschamend. Leveringsvertraging van meer dan 10 dagen, gedeeltelijke levering, geen nieuws over de rest te leveren. Kortom, een ramp... anderen zijn veel efficiënter...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten net zoveel waarde aan de kwaliteit van onze producten als aan die van onze diensten. We zijn dan ook oprecht spijtig dat de levering niet aan de verwachtingen voldeed en begrijpen uw ontevredenheid. We zullen de informatie doorgeven aan de logistieke dienst zodat zij de nodige stappen kunnen ondernemen bij de vervoerder om te voorkomen dat deze situatie zich herhaalt. We hopen u binnenkort weer op onze site te mogen verwelkomen onder betere omstandigheden. Fijne dag.