★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
2 artikelen ontbreken in mijn pakket, geen antwoord op mijn klachtmail. Het materiaal is van redelijke kwaliteit, maar verwacht niet dat de site je vergoedt of je antwoordt in geval van problemen!
Hallo, zeer boos, de deadlines worden niet gerespecteerd en we worden heel slecht behandeld aan de telefoon ondanks een bestelling van bijna 10.000€ !!!! We openen onze crèche op 1 september en we zullen geen tafels of stoelen voor de kinderen hebben .... We zullen moeten kamperen. We hadden vanaf het begin gewaarschuwd moeten worden, anders had ik mijn bestelling elders geplaatst. Helemaal niet professioneel. Dit is mijn eerste en laatste bestelling... de directeur.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, de vervoerder GLS heeft aangegeven dat hij heeft geleverd en getekend. Ik kan ze niet bereiken. Wesco heeft gevraagd om een online klachtenformulier in te vullen zonder me te vertellen wat de volgende stappen zijn. Ik heb op 14 juli besteld, het is nu 10 augustus en ik heb geen nieuws. Ik heb het artikel dat ik niet heb ontvangen en de niet uitgevoerde levering betaald. De klantenservice is te betreuren.
Per ongeluk ontvangen artikelen
De ontvangen bestelling is incompleet. Ik kan de dinette niet in elkaar zetten. Voor de prijs die ik heb betaald, verwachtte ik een kwaliteitsservice. Ik ga de volgende keer naar IKEA...
Ik ben niet geïnformeerd over de volgstatus van de bestelling en ik weet niet of deze is geleverd
Ik heb al verschillende artikelen bij Wesco besteld en ben altijd tevreden geweest, maar in dit specifieke geval was het artikel beschadigd tijdens het transport. Ik vind dat betreurenswaardig, vooral omdat het het cadeau van de paashaas voor mijn 4-jarige kleinzoon was.
Pakket beschadigd en object gebroken. De klacht is ingediend.
Ik heb meerdere keren geprobeerd om een bestelling te plaatsen op uw site, maar het werkte niet. Dus heb ik een bestelling geplaatst bij een andere winkel
Poster niet beschermd, aangekomen beschadigd, onbruikbaar.
Ze hebben me het verkeerde artikel gestuurd, een ander artikel is niet geschikt en de retourkosten zijn voor onze rekening. Ik bestel meestal bij Hoptoys en zij zijn de beste, dit is de laatste keer dat ik bij Wesco bestel!!!
Ik heb 12 euro betaald om het binnen 2 dagen te ontvangen, maar ik heb het na 5 dagen ontvangen!
Het artikel is op verschillende plaatsen beschadigd aangekomen en een plank was gebroken! Ik ben erg teleurgesteld omdat ik het extreem duur heb betaald, 370€
Het pakket met de 4 poten en 4 wielen was geopend, ik heb het geweigerd, het bevatte slechts 4 poten en 3 wielen.
Bezorger heeft het pakket voor de deur neergezet... gelukkig heb ik een vriendelijke buurvrouw die het bij haar heeft genomen... de bezorger heeft getekend namens de vereniging, echt grensoverschrijdend....
Ik bestel vuilniszakken voor een vuilnisbak die u verkoopt (30 liter, formaat 45 x 25), ik ontvang totaal ongeschikte zakken omdat ze te klein zijn, van een zo dunne dikte dat ze zelfs niet zullen dienen om de uitwerpselen van mijn hond op te ruimen. 8 euro naar de prullenbak... zonder zakken!!!!
Fout bij de levering.... Mijn zoon van 7 jaar heeft de rode kleur gekozen en we hebben een oranje ballon geleverd gekregen.
Catastrofaal. Bestelling gedaan in november voor kerstcadeau... Ontvangen op het verkeerde adres begin februari. Enorme teleurstelling terwijl ik al lange tijd met Wesco werk.
Bestelling aangekomen beschadigd. Zeer teleurgesteld.
Het product is helemaal niet van kwaliteit voor de aangeboden prijs.
1 ster omdat je geen nul kunt geven! 3 boodschappentassen besteld, speelgoed voor kinderen ontvangen.
Aankoop gedaan op 16 november, ontvangst van de kralen op 30 december !!
Onmogelijk om een factuur te krijgen voor de levering die 1,5 maand heeft geduurd.
Ik raad deze site absoluut niet aan, het is treurig, ik heb anderhalve maand gewacht op een kerstcadeau voor een kind, cadeau zogenaamd op voorraad op het moment van de bestelling... toen vertraagd... toen niet beschikbaar in januari... ik ontving in plaats daarvan de catalogus waarvan de verzendkosten mij in rekening zijn gebracht en uiteraard niet zijn terugbetaald... het telefonische contact met de klantenservice was zeer slecht, zeer onvriendelijk en totaal ineffectief; Kortom, ik raad het iedereen af.
De site blijft maar vastlopen, ik heb meer dan 2 uur moeten volhouden om een bestelling te finaliseren (ik had absoluut een artikel nodig, anders had ik het opgegeven...). Ik zal nooit meer via de site bestellen. Ik zou gratis levering moeten hebben, omdat ik een bepaald bedrag had bereikt. Grote teleurstelling: ik moest betalen omdat ik een 'voordeel' code moest activeren (onmogelijk om toegang te krijgen op de site). Dus uiteindelijk, als ik zeer tevreden ben over de ontvangen producten, zal ik voortaan een nieuwe bestelling vermijden. Jammer, ik had geprobeerd als 'particulier' om te zien, en om andere artikelen aan te bevelen voor de kindergroep die ik leid als 'professional.'
Zeer verrast door de grootte van de blokken voor de prijs!!!!
Ik ben extreem teleurgesteld, niet door de producten die altijd van goede kwaliteit zijn, maar door de bestelling, ik heb het juiste product niet ontvangen. Het kind vertrekt zonder zijn cadeau. Tenzij het team heel snel reageert en me de schildpad rammelaar voor vrijdag stuurt.
Zeer teleurgesteld, bestelling geplaatst op 14 oktober en ontvangen op 1 december na hen te hebben herinnerd. Ik had beter op Amazon kunnen bestellen.
Lange levertijden. Fout in de ontvangen bestelling (slechts de helft van bepaalde partij, niet bestelde artikelen ontvangen...) Zeer slechte klantenservice, waarbij ik ongeveer tien foto's van mijn pakket moest sturen voordat ze accepteerden om de ontbrekende artikelen naar me op te sturen. Bovendien wordt me gevraagd om het teveel ontvangen pakket (slechts een partij lege dozen) terug te sturen, op basis van een bon die per e-mail is verzonden en dus op mijn eigen kosten moet worden afgedrukt.
Stoel aangekomen defect, we wachten nog steeds op een antwoord van de klantenservice.
3e bestelling, 3e product met een fabricagefout. Klantenservice niet reactief genoeg!!
Helaas profiteert Wesco van zijn uitstekende reputatie op het gebied van productkwaliteit om zijn klanten te misleiden over een zogenaamde Club 'VOORDEEL' Premium kaart.
Ik heb een e-mail gestuurd om mijn probleem te melden zonder een antwoord te ontvangen.
Het is een maand geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Ik had echt graag een goede beoordeling willen geven, maar ik heb op 26 september besteld, het is nu 6 november en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb de klantenservice minstens tien keer gebeld, maar niets heeft geholpen. Moet ik de fraude bestrijding contacteren?
Ik wacht nog steeds op mijn pakketten, 1 week vertraging, mediocere leveringsservice. Moet beschikbaar zijn voor spookpakketten...
Helaas heb ik een ander artikel ontvangen dan het bestelde...
Levering veel te lang, ik had op een andere site moeten bestellen. Ik geef één ster omdat je niet minder kunt geven.
Ik heb de juiste bestelling niet ontvangen en de klantenservice neemt zijn tijd om te reageren.
Bestelling nooit ontvangen, maar wel afgeschreven. De klantenservice neemt mijn dossier in geen geval serieus na meerdere e-mails. De bezorger heeft op de website genoteerd "ontvanger afwezig", terwijl ik thuis werk en al 10 dagen op mijn bestelling wachtte. Site om te vermijden! Bestelling afgeschreven maar nooit geleverd!