★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik hou veel van Wesco-producten, maar ik ben teleurgesteld over mijn laatste bestelling. Ik heb namelijk een van de bestelde producten niet ontvangen en mijn dochter zal het niet voor Kerstmis hebben. Er is geen oplossing voorgesteld voor deze datum.
De producten zijn zeer goed. Echter, de voorbereiding was zeer lang (8 werkdagen en niet 48 uur zoals aangegeven op de site) en de levering was zeer traag (4 dagen). En er was geen informatie beschikbaar op de site. Bovendien arriveerde het pakket open met licht beschadigde verpakkingen van de artikelen.
Lange levering en teleurstellende kwaliteit van de bestelde slabbetjes ondanks een hoge prijs. Als professional in de kinderopvang dacht ik een betere kwaliteit op de site te vinden. Niet zeker of ik een nieuwe bestelling zal plaatsen.
Levering komt niet overeen met de oorspronkelijk aangekondigde datum. Product 4 dagen later geleverd
Bestelling gepland op 3 december, ontvangen op 5 december. Verzendkosten vanwege een dringende behoefte, maar helaas niet op tijd ontvangen. Bedankt aan de klantenservice voor hun begrip en reactievermogen.
Er zijn verbeteringen nodig met betrekking tot klachten wanneer pakketten ten onrechte als geleverd worden gemeld. Geen directe link op de site met betrekking tot de bestelling. Geen reactie op een e-mail.
Hallo, Meer dan een maand om een pakket te leveren, een impact op een van hen... Ik heb beter meegemaakt...
Ik geef deze beoordeling omdat ik teleurgesteld ben over het niet verwerken van mijn bestelling gedurende bijna meer dan een week.
Lange levering
We hadden gevraagd om het pakket op vrijdag te leveren. Het werd op donderdag geleverd en we waren niet thuis, wat de ontvangst bemoeilijkte.
Ik vind het niet zo goed
Grote moeilijkheden om te bestellen voor een gemeente... Mijn bestelling is geannuleerd zonder dat ik ben gecontacteerd. Niet te vergeten de niet nagekomen termijnen door de annulering van mijn bestelling. Op dit moment is mijn bestelling als geleverd gemarkeerd... Maar ik weet niet waar, want ik heb het niet!!! Ik open om 9 uur, er was een poging gisteren om 6:45!!! En vandaag om 8:26... waar het als geleverd is gemarkeerd, maar het gemeentehuis was niet open!!!
Hallo, we hebben op 8 november besteld en ondanks een verwachte leverdatum op 18 wachten we nog steeds. Bedankt, met vriendelijke groet
Vertraging bij levering en sommige artikelen waren beschadigd
Moeilijke bestelling en lange levering
Pakket ontvangen zonder doos, in plastic met een gat, niet gemakkelijk om in te pakken, de vervoerder is 2 keer gekomen, het pakket moest aan mijn moeder van 80 jaar worden geleverd die niet mobiel is, mijn partner moest hem achterna gaan omdat de bezorger 300 meter van het huis stopte, anders zou hij een omweg moeten maken. Het is niet top qua verpakking of levering, ik heb het plastic nog niet geopend, ik hoop dat er niets beschadigd is. Ik heb het tweede pakket nog niet ontvangen.
Slab met getrokken mazen. Stuur een klacht per e-mail. Geen retour.
De leverdatum, voorgesteld door Wesco bij de bestelling en bevestigd door zorg, is niet gerespecteerd. Het vond plaats op 19 november in plaats van op 14. Het tapijt kon dus niet op tijd worden aangeboden. Bovendien arriveerde de grote doos open door een duidelijk gebrek aan plakband. Het tapijt was dus vuil aan de betreffende kant. De bezorger nam de tijd om met ons de volledige staat van het tapijt te controleren.
Ik heb deze luiers gekocht. Omdat men me vertelde dat de pommettes T6 niet meer verkocht werden.
Levering met veel vertraging, foto die een indruk geeft van grotere objecten dan de werkelijkheid
Ik vind dat de verzendtijden te lang zijn. De artikelen zijn beschikbaar en we wachten 15 dagen om ze te ontvangen. Jammer.
De afbeeldingen/foto's met mensen die ze gebruiken geven geen goed beeld van de werkelijke grootte van de bal. Voor mij komen ze niet overeen. Ik verwachtte voor elke bal die ik nam de maat groter. Anders is de bal zelf goed.
Goede producten, vriendelijke klantenservice, maar de verzendtijden zijn veel, veel te lang!!!
Kwaliteitsmeubel, klantenservice moet worden herzien (ik belde voor de opvolging van de bestelling, de dame aan de lijn was onaangenaam en zogenaamd niet in staat om me de e-mail te sturen die ik had moeten ontvangen bij de verzending, maar die niet is aangekomen) ik moest een bericht via Facebook sturen zodat een competente persoon op mijn verzoek kon reageren.
De bestelling is in twee delen aangekomen, zonder uitleg van wesco. Ik moest een e-mail sturen om een verklaring te vragen bij de ontvangst van het eerste deel, omdat er geen leveringsbon of andere verklarende documenten waren. Bovendien zijn de data en openingstijden van de service, ondanks de precisie in de e-mail, niet gerespecteerd voor de levering: de bestelling is dus in een gang achtergelaten na ontvangst door een externe persoon.
De klantenservice heeft minstens 3 tot 4 dagen nodig om op vragen te antwoorden, dus dat duurt lang, maar verder is het materiaal geweldig voor mijn werk (gastouder)
Teleurgesteld over enkele artikelen gezien hun prijs, ik verwachtte betere kwaliteit
Leveringstermijnen niet gerespecteerd
Het pakket heeft bijna nooit aangekomen. Ik wilde het naar een colissimo-punt sturen. Het werd gemarkeerd als 'particulier verzenden' en niet als 'colis relais verzenden'. Dit zorgde voor een foutieve afhandeling, ik moest bij de post reclameren zodat het teruggevonden en omgeleid werd.
Pakket in goede staat, in twee keer en eerder aangekomen ondanks het telefoontje van een medewerker met wie we een datum hadden afgesproken. Gelukkig was er iemand om de pakketten in ontvangst te nemen
Defect speelgoedgitaar
De bestelling is later verzonden dan gepland ondanks mijn vele verzoeken om alles in twee keer te verzenden. Bovendien heeft de vervoerder een pakket verloren... Dit is de eerste keer dat ik zoveel problemen heb met een wesco-bestelling, de volgende keer zal ik nadenken voordat ik bestel...
Ik heb geen vervolg gehad, na mijn klacht.
Ik heb het bed nog steeds niet ontvangen, 1 pakket geleverd van de 2
Verzenddoos te 'zacht', doos geplooid en doorboord dus ook de poster..
Super conform de foto ...snelle levering, ik raad het 100000 procent aan
De productvolging is niet up-to-date, sommige producten zijn gemarkeerd als niet geleverd maar zijn wel geleverd, het is ingewikkeld om te zien waar onze bestelling staat
Bestelling geplaatst in juli, speelgoed ontvangen begin oktober, 1 artikel niet meer beschikbaar
Slecht afleveradres
Tevredenheidsgraad niet erg hoog gezien het materiaal van slechte kwaliteit is