★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Pakket ontvangen zonder doos, in plastic met een gat, niet gemakkelijk om in te pakken, de vervoerder is 2 keer gekomen, het pakket moest aan mijn moeder van 80 jaar worden geleverd die niet mobiel is, mijn partner moest hem achterna gaan omdat de bezorger 300 meter van het huis stopte, anders zou hij een omweg moeten maken. Het is niet top qua verpakking of levering, ik heb het plastic nog niet geopend, ik hoop dat er niets beschadigd is. Ik heb het tweede pakket nog niet ontvangen.
Slab met getrokken mazen. Stuur een klacht per e-mail. Geen retour.
De leverdatum, voorgesteld door Wesco bij de bestelling en bevestigd door zorg, is niet gerespecteerd. Het vond plaats op 19 november in plaats van op 14. Het tapijt kon dus niet op tijd worden aangeboden. Bovendien arriveerde de grote doos open door een duidelijk gebrek aan plakband. Het tapijt was dus vuil aan de betreffende kant. De bezorger nam de tijd om met ons de volledige staat van het tapijt te controleren.
Ik heb deze luiers gekocht. Omdat men me vertelde dat de pommettes T6 niet meer verkocht werden.
Levering met veel vertraging, foto die een indruk geeft van grotere objecten dan de werkelijkheid
Ik vind dat de verzendtijden te lang zijn. De artikelen zijn beschikbaar en we wachten 15 dagen om ze te ontvangen. Jammer.
De afbeeldingen/foto's met mensen die ze gebruiken geven geen goed beeld van de werkelijke grootte van de bal. Voor mij komen ze niet overeen. Ik verwachtte voor elke bal die ik nam de maat groter. Anders is de bal zelf goed.
Goede producten, vriendelijke klantenservice, maar de verzendtijden zijn veel, veel te lang!!!
Kwaliteitsmeubel, klantenservice moet worden herzien (ik belde voor de opvolging van de bestelling, de dame aan de lijn was onaangenaam en zogenaamd niet in staat om me de e-mail te sturen die ik had moeten ontvangen bij de verzending, maar die niet is aangekomen) ik moest een bericht via Facebook sturen zodat een competente persoon op mijn verzoek kon reageren.
De bestelling is in twee delen aangekomen, zonder uitleg van wesco. Ik moest een e-mail sturen om een verklaring te vragen bij de ontvangst van het eerste deel, omdat er geen leveringsbon of andere verklarende documenten waren. Bovendien zijn de data en openingstijden van de service, ondanks de precisie in de e-mail, niet gerespecteerd voor de levering: de bestelling is dus in een gang achtergelaten na ontvangst door een externe persoon.
De klantenservice heeft minstens 3 tot 4 dagen nodig om op vragen te antwoorden, dus dat duurt lang, maar verder is het materiaal geweldig voor mijn werk (gastouder)
Teleurgesteld over enkele artikelen gezien hun prijs, ik verwachtte betere kwaliteit
Leveringstermijnen niet gerespecteerd
Het pakket heeft bijna nooit aangekomen. Ik wilde het naar een colissimo-punt sturen. Het werd gemarkeerd als 'particulier verzenden' en niet als 'colis relais verzenden'. Dit zorgde voor een foutieve afhandeling, ik moest bij de post reclameren zodat het teruggevonden en omgeleid werd.
Pakket in goede staat, in twee keer en eerder aangekomen ondanks het telefoontje van een medewerker met wie we een datum hadden afgesproken. Gelukkig was er iemand om de pakketten in ontvangst te nemen
Defect speelgoedgitaar
De bestelling is later verzonden dan gepland ondanks mijn vele verzoeken om alles in twee keer te verzenden. Bovendien heeft de vervoerder een pakket verloren... Dit is de eerste keer dat ik zoveel problemen heb met een wesco-bestelling, de volgende keer zal ik nadenken voordat ik bestel...
Ik heb geen vervolg gehad, na mijn klacht.
Ik heb het bed nog steeds niet ontvangen, 1 pakket geleverd van de 2
Verzenddoos te 'zacht', doos geplooid en doorboord dus ook de poster..
Super conform de foto ...snelle levering, ik raad het 100000 procent aan
De productvolging is niet up-to-date, sommige producten zijn gemarkeerd als niet geleverd maar zijn wel geleverd, het is ingewikkeld om te zien waar onze bestelling staat
Bestelling geplaatst in juli, speelgoed ontvangen begin oktober, 1 artikel niet meer beschikbaar
Slecht afleveradres
Tevredenheidsgraad niet erg hoog gezien het materiaal van slechte kwaliteit is
Over het algemeen tevreden, behalve voor de vloeibare verf
Defecte rits van de vervanghoes
Site niet toegankelijk via de telefoon, erg jammer. Leveringen worden in kleine delen uitgevoerd, er mist altijd iets, ik ben NIET tevreden.
De randen zijn goed hoog, maar de onderkant is al een beetje beschadigd.
HEEL GROOT LEVERINGSPROBLEEM! als gevolg van een slechte overdracht van informatie door uw diensten. Een geschatte leverdatum werd mij gegeven (tussen 26 en 30 september). Ik had ook een gewenste datum geselecteerd uit voorzorg (26/09). Ik had in de opmerkingen gespecificeerd dat de structuur op woensdag gesloten was. Iemand belde me de maandag voor de levering, waarop ik alles opnieuw uitlegde. Ze verzekerde me dat ze het aan de bezorger zou doorgeven, alles was dus duidelijk en gedefinieerd. Dit heeft er niet voor gezorgd dat het op woensdag 25 september werd geleverd en dat ik een zeer onaangename uitwisseling had met de bezorger die me dus verstoorde op mijn vrije dag en die niet alleen de telefoon in mijn gezicht hing, maar ook zonder mijn toestemming of zelfs maar te waarschuwen naar het gemeentehuis ging leveren. Ik had echter gevraagd aan een meisje van het team om op haar vrije dag te komen om het toch voor haar open te doen. Ik ben erg boos en zeer terughoudend om de ervaring bij u te herhalen. En toch willen we bedden en andere materialen kopen. We zullen zien!!!!!!! Telefoonnummer van de chauffeur: 06.71.34.26.61
De kwaliteit van een van de ontvangen producten laat te wensen over, beschadigd product ref 66896 dat we u op 6/09 hebben gemeld, dat op 16/09 opnieuw is teruggestuurd en weer beschadigd is aangekomen. We hebben dit opnieuw per e-mail gemeld en wachten sindsdien op een reactie van u, ondanks een poging om u telefonisch te bereiken.
Ik vind de prijzen erg hoog, gelukkig is de kwaliteit in orde, de levertijden zijn toch lang vind ik....
Kwaliteitsproduct maar levering + klantenservice zeer gemiddeld. Lange verzending, pakket met vertraging geleverd zonder informatie gedurende 4 dagen, klantenservice weinig reactief/effectief.
De pakketten zijn in twee keer aangekomen. De naam van de ontvanger was niet vermeld.
Vervoerder moet worden herzien, grote storing tijdens de levering.
Te lange levertijd. De aangekondigde leverdatum bij de bestelling is helemaal niet de leverdatum. Aangekondigde datum bij de bestelling op 2 september. Vervolgens een e-mail met de mededeling dat het vanaf 9 september is vanwege de Paralympische Spelen, om uiteindelijk op 20 september te leveren. Als ik van tevoren had geweten dat er zo'n lange levertijd was, had ik waarschijnlijk ergens anders besteld omdat ik het nodig had als gastouder.
2 defecte artikelen! Klantenservice niet bereikbaar per telefoon.
Producten komen overeen met de bestelling, maar pakket beschadigd bij levering
Levering gepland tussen 16 en 18 augustus. Excuse van de Olympische Spelen om het niet te verzenden. Noodzaak om een e-mail te sturen zodat de levering, die is uitgesteld tot half september, voor de paralympische spelen kan plaatsvinden in de hoop het voor de schoolstart te ontvangen. Dank aan de persoon die zich heeft ingespannen
De site was vaak buiten gebruik toen ik mijn pakket wilde volgen