/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Super conform de foto ...snelle levering, ik raad het 100000 procent aan
Sarl Les Jolis Trop Drôles -.
Op
na aankoop van 23/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De productvolging is niet up-to-date, sommige producten zijn gemarkeerd als niet geleverd maar zijn wel geleverd, het is ingewikkeld om te zien waar onze bestelling staat
Maison De Quartier Godeleine Petit -.
Op
na aankoop van 31/07/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bestelling geplaatst in juli, speelgoed ontvangen begin oktober, 1 artikel niet meer beschikbaar
Catherine H.
Op
na aankoop van 28/06/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Slecht afleveradres
- G.
Op
na aankoop van 23/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Tevredenheidsgraad niet erg hoog gezien het materiaal van slechte kwaliteit is
St Pierre St Paul A.
Op
na aankoop van 30/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Over het algemeen tevreden, behalve voor de vloeibare verf
RÉmi P.
Op
na aankoop van 20/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Defecte rits van de vervanghoes
Patricia J.
Op
na aankoop van 27/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons dit kwaliteitsprobleem te melden. We nodigen u uit om ons te schrijven op het adres [email protected] met vermelding van uw bestelnummer en een foto van het defecte product. Ons klantenserviceteam zal het nodige doen om u een vervangoplossing te bieden. We verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u bij voorbaat voor uw begrip. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
Site niet toegankelijk via de telefoon, erg jammer. Leveringen worden in kleine delen uitgevoerd, er mist altijd iets, ik ben NIET tevreden.
- M.
Op
na aankoop van 16/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw situatie mee te delen. We betreuren oprecht de manier waarop de levering van uw bestelling is verlopen en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We hopen de kans te krijgen om een betere indruk te maken en uw vertrouwen terug te winnen door u een betere ervaring te bieden bij een toekomstig bezoek aan onze site. Fijne dag verder.
3
/5
★★★☆☆
De randen zijn goed hoog, maar de onderkant is al een beetje beschadigd.
Flora L.
Op
na aankoop van 15/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit product te beoordelen. We zijn verdrietig om uw feedback over de kwaliteit van dit product te lezen en bieden onze oprechte excuses aan. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen via [email protected] (vermeld uw bestelnummer en voeg een foto van de onderkant van het product toe). Ons klantenserviceteam zal het overnemen en u binnenkort opnieuw contacteren. We hopen dat u ons uw vertrouwen opnieuw zult geven door binnenkort terug te komen op onze site. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
HEEL GROOT LEVERINGSPROBLEEM! als gevolg van een slechte overdracht van informatie door uw diensten. Een geschatte leverdatum werd mij gegeven (tussen 26 en 30 september). Ik had ook een gewenste datum geselecteerd uit voorzorg (26/09). Ik had in de opmerkingen gespecificeerd dat de structuur op woensdag gesloten was. Iemand belde me de maandag voor de levering, waarop ik alles opnieuw uitlegde. Ze verzekerde me dat ze het aan de bezorger zou doorgeven, alles was dus duidelijk en gedefinieerd. Dit heeft er niet voor gezorgd dat het op woensdag 25 september werd geleverd en dat ik een zeer onaangename uitwisseling had met de bezorger die me dus verstoorde op mijn vrije dag en die niet alleen de telefoon in mijn gezicht hing, maar ook zonder mijn toestemming of zelfs maar te waarschuwen naar het gemeentehuis ging leveren. Ik had echter gevraagd aan een meisje van het team om op haar vrije dag te komen om het toch voor haar open te doen. Ik ben erg boos en zeer terughoudend om de ervaring bij u te herhalen. En toch willen we bedden en andere materialen kopen. We zullen zien!!!!!!! Telefoonnummer van de chauffeur: 06.71.34.26.61
Multi Accueil Alpage -.
Op
na aankoop van 17/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw situatie in detail uit te leggen. We willen u allereerst onze oprechte excuses aanbieden omdat de afspraken niet zijn nagekomen. We begrijpen perfect de ontevredenheid die dit kan veroorzaken. Onze klantenservice zal u vandaag opnieuw contacteren om u een oplossing aan te bieden, die ons inziens u zal aanmoedigen om ons een tweede kans te geven. We hopen oprecht uw vertrouwen te herwinnen en u een betere ervaring te bieden tijdens een volgend bezoek. Fijne dag
3
/5
★★★☆☆
De kwaliteit van een van de ontvangen producten laat te wensen over, beschadigd product ref 66896 dat we u op 6/09 hebben gemeld, dat op 16/09 opnieuw is teruggestuurd en weer beschadigd is aangekomen. We hebben dit opnieuw per e-mail gemeld en wachten sindsdien op een reactie van u, ondanks een poging om u telefonisch te bereiken.
Creche Les Ptits Bouts C.
Op
na aankoop van 30/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring heeft laten weten. We bieden onze oprechte excuses aan voor deze herhaalde situatie. Onze klantenservice heeft uw klacht gisteren behandeld en doet het nodige om het betreffende product opnieuw naar u te verzenden. We zijn oprecht sorry en hopen dat u ons in de toekomst een tweede kans zult geven om een betere indruk te maken. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Ik vind de prijzen erg hoog, gelukkig is de kwaliteit in orde, de levertijden zijn toch lang vind ik....
Aline H.
Op
na aankoop van 10/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Kwaliteitsproduct maar levering + klantenservice zeer gemiddeld. Lange verzending, pakket met vertraging geleverd zonder informatie gedurende 4 dagen, klantenservice weinig reactief/effectief.
Firstep Libourne -.
Op
na aankoop van 10/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De pakketten zijn in twee keer aangekomen. De naam van de ontvanger was niet vermeld.
Ecole Maternelle Georges Le Bail -.
Op
na aankoop van 13/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Vervoerder moet worden herzien, grote storing tijdens de levering.
Nelly B.
Op
na aankoop van 04/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Te lange levertijd. De aangekondigde leverdatum bij de bestelling is helemaal niet de leverdatum. Aangekondigde datum bij de bestelling op 2 september. Vervolgens een e-mail met de mededeling dat het vanaf 9 september is vanwege de Paralympische Spelen, om uiteindelijk op 20 september te leveren. Als ik van tevoren had geweten dat er zo'n lange levertijd was, had ik waarschijnlijk ergens anders besteld omdat ik het nodig had als gastouder.
Muriel P.
Op
na aankoop van 22/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We begrijpen uw ontevredenheid over de levertijd. Deze is beïnvloed door de Paralympische Spelen, een situatie die buiten onze controle ligt. We hebben ons best gedaan om u op de hoogte te houden van de situatie en de uitgestelde levering. U had de mogelijkheid om deze termijn te weigeren en uw bestelling te annuleren via onze klantenservice. We hopen dat, ondanks alles, het product u tevreden stelt. We zouden het geweldig vinden u in de toekomst weer op onze site te verwelkomen. Fijne dag.
2
/5
★★☆☆☆
2 defecte artikelen! Klantenservice niet bereikbaar per telefoon.
Marie-laure P.
Op
na aankoop van 04/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons heeft gewaarschuwd door een beoordeling achter te laten. Het spijt ons dat u defecte producten heeft ontvangen en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Om een oplossing te bieden, kunt u een e-mail sturen naar [email protected] met vermelding van ons bestelnummer en foto's van de beschadigde producten? We zijn bijzonder spijtig over deze situatie en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons de volgende keer weer op onze site te bezoeken. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Producten komen overeen met de bestelling, maar pakket beschadigd bij levering
Véronique H.
Op
na aankoop van 08/09/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Levering gepland tussen 16 en 18 augustus. Excuse van de Olympische Spelen om het niet te verzenden. Noodzaak om een e-mail te sturen zodat de levering, die is uitgesteld tot half september, voor de paralympische spelen kan plaatsvinden in de hoop het voor de schoolstart te ontvangen. Dank aan de persoon die zich heeft ingespannen
Beatrice P.
Op
na aankoop van 06/08/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site was vaak buiten gebruik toen ik mijn pakket wilde volgen
Sophie B.
Op
na aankoop van 06/08/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Voldoende, maar nog steeds in afwachting van een deel van mijn bestelling en een antwoord op mijn e-mail over een probleem met de stoel (rugleuning gescheurd). Alvast bedankt.
Roannais Agglomération -.
Op
na aankoop van 30/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze excuses voor de problemen met de levering. Onze klantenservice heeft al een nieuwe stoel gestuurd ter vervanging van de beschadigde. Ondertussen doet onze logistieke dienst onderzoek bij de betrokken vervoerder om de ontbrekende pakketten te lokaliseren. We hopen dat u ons opnieuw uw vertrouwen zult geven door binnenkort terug te komen op onze site. Fijne dag.
3
/5
★★★☆☆
Ik ben gematigd. Tevreden met sommige artikelen en zeer teleurgesteld over andere.
Anne L.
Op
na aankoop van 01/09/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Verbeter de verpakking
Anne C.
Op
na aankoop van 15/08/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Levering is 3 keer veranderd en uiteindelijk was de dag waarop ik werd geleverd niet vermeld.
Huguette J.
Op
na aankoop van 24/08/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De navigatie op de site is vrij goed. Maar ik kon niemand aan de telefoon krijgen, ze beantwoorden nooit! En per e-mail heeft niemand ook op mijn probleem met vlekken op de wandmatrassen die voor een crèche zijn besteld, gereageerd!! Gezien uw tarieven vind ik dit schandalig!
Natacha F.
Op
na aankoop van 05/06/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Het is goed materiaal, geen problemen. Alleen, de levering vond plaats op de dag van de terugkeer. Voor bedden voor de leerlingen is dat niet ideaal voor de lerares en haar ASEM om voor te bereiden. We moesten Wesco bellen om maandagmorgen dringend geleverd te worden. De bezorger heeft de doos heel vriendelijk in de klas achtergelaten.
Ecole St Joseph -.
Op
na aankoop van 28/06/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niets te melden
Ecole Sainte Marie -.
Op
na aankoop van 04/06/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Geen probleem met de site en om een bestelling te plaatsen, maar er was een vertraging in de levering die we kunnen begrijpen, maar onze organisatie sloot voor de vakantie, dat hadden we goed aangegeven en we zijn toch geleverd tijdens onze afwezigheid zonder daarvan op de hoogte te zijn. Niemand heeft ons ook gebeld om ons te laten weten dat onze levering ergens anders was afgeleverd.
Les Minis étoiles -.
Op
na aankoop van 16/07/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb begin juli een bestelling geplaatst voor de terugkeer van mijn zoon. Levertermijn 4 weken, oké. Maar de dag voor de verwachte levering ontvang ik een e-mail waarin staat dat er vertraging is in de levering. Gelukkig neem ik contact op met de klantenservice die me informeert dat het model niet meer wordt gemaakt. Ik heb een ander vergelijkbaar artikel kunnen kopen. Maar er was geen e-mail om te informeren over de stopzetting van de productie van dit artikel.
Marie M.
Op
na aankoop van 12/08/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring deelt. We betreuren dit gebrek aan communicatie en bieden onze oprechte excuses aan. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken bij uw volgende bezoek aan onze site. Fijne dag en alvast een goede terugkeer voor uw zoon!
2
/5
★★☆☆☆
Het bestelsysteem is niet aangepast voor professionals (school). Het is moeilijk om te bestellen zonder via een internet aankoop te gaan. Een bestelling via telefoon en het bijbehorende advies zou praktischer zijn dan weinig effectieve zoekopdrachten.
Tony G.
Op
na aankoop van 23/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw aankoopervaring op de site te evalueren. Het spijt ons te horen dat deze niet optimaal voor u was. De site biedt verschillende opties die specifiek zijn gewijd aan de aankopen van professionals: de mogelijkheid om uw bestelling in meerdere pakketten te verdelen, uw bestelling door een derde te laten valideren, een budget te beheren vanuit uw klantaccount... Onze technische teams doen hun best om het gebruik van de site zo soepel mogelijk te maken. Desondanks, als u een blokkade heeft ondervonden, blijven we beschikbaar op het e-mailadres [email protected] in het kader van continue verbetering van onze diensten. Fijne dag.