★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
LKIT BABImodules MINI Natuur Zeer slechte kwaliteit KIT BABImodules MINI Natuur Ik zal het retourneren Chinese productie module zeer kleine maat Niet geschikt voor een kind van 1 tot 2 jaar en niet aanbevolen voor een crèche Niet conform de afbeelding
Initiële bestelling van 23/12/24 in 3 keer geleverd! Het laatste ontvangen artikel is gefactureerd op 09/03/24 en geleverd op 13/03/24, maar met een tarief van vóór februari 2024!!! En men zegt me dat dit normaal is! De onbeschikbaarheid van de artikelen is niet mijn schuld. Als het tarief in februari 2024 is gedaald, waarom is de facturering van maart dan niet aangepast aan het nieuwe tarief van februari? Onbegrijpelijk!
Te lange wachttijd, klantenservice onmogelijk te bereiken voor advies over de producten, geen terugbetaling maar een tegoedbon
Het pakket werd boven mijn poort onder de regen gestuurd .... zeer teleurgesteld
Ik heb drie keer naar de klantenservice geschreven, nooit een antwoord gekregen. De glijbaan werd super laat geleverd en er was geen compensatie of gebaar van uw kant. Ik vind de service teleurstellend. Ik ben echt teleurgesteld
1 maand wachten op de levering om een defect product te ontvangen. Daarna meer dan 10 dagen om een serviceverzoek in behandeling te nemen! Veel te lang
Werkt niet.
Product slecht verpakt (slechts een plastic) doorboord door een spijker. De klantenservice heeft al een week geen nieuws gegeven
Driewieler aangekomen met een kromme voorwiel en een gebroken plastic onderdeel, retourverzoek ingediend bij de klantenservice 5 dagen geleden en vruchteloos gebeld. Ons verzoek is nog steeds niet behandeld en we hebben geen informatie... Gezien de prijs van de driewieler is dit beschamend!! Het is beter om een ander model ergens anders te kopen, vlucht!
Ik heb de bestelling geannuleerd vanwege het niet naleven van de aangegeven termijnen. Wesco bevestigt de annulering en stuurt me een factuur van 0. Vervolgens geven ze aan dat het pakket is verzonden. Ik ontvang het pakket niet en word gedebiteerd. Ik ga ze daarom in gebreke stellen om het gestorte bedrag onmiddellijk terug te geven.
Zeer teleurgesteld over de levering. Ik heb meer betaald voor een expresslevering. De termijnen zijn niet alleen niet gerespecteerd, maar de levering heeft 3 dagen geduurd voor een houten keuken. Bovendien is de kaart gedebiteerd terwijl de levering niet is uitgevoerd.
Ik ontving de kist beschadigd, ik vraag om terugbetaling, u stuurt me 2 documenten, een waarin staat dat ik de beschadigde goederen op mijn kosten moet terugsturen, dus 13,90 euro. Met een label om op het pakket te plakken om het terug te sturen, wat ik op woensdag 20/12/2023 's avonds heb gedaan, en de volgende dag ontvang ik een bericht dat het niet nodig is gezien de foto's die ik u heb gestuurd, en dat u me een kist terugstuurt. Dus in dit alles kost het mij, ik wil u alle bewijsstukken van uw brief en mijn verzending naar Chronopost sturen, maar toevallig zegt [email protected] dat mijn bericht wordt geweigerd. Bedankt Wesco, zeer teleurgesteld.
Pakket ontvangen geopend
Verpakking beschadigd en geopend. Defect artikel.
Nog steeds de bestelling niet ontvangen, we hadden het nodig voor de vakantie
Ik ben nog steeds niet geleverd en er is geen manier om te weten waar het is, schandalig
Ik heb de voordeelkaart gekocht die nooit heeft gewerkt voor gratis levering ondanks verschillende verzonden e-mails, geen oplossing gevonden en na verschillende verzoeken om terugbetaling van deze kaart geen antwoord... Ik ben erg teleurgesteld!
Zeer, zeer teleurgesteld. Ik heb 3 artikelen besteld. Alleen de activiteit bal is geleverd, die was helemaal vet en vol olie en onmogelijk om op te blazen. Ik wacht nog steeds op de rest van mijn artikelen en het is onmogelijk om tot nu toe een duidelijke terugkoppeling te krijgen. Ik zal nooit meer op deze site bestellen.
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen..
Debiteert het bedrag, crediteert het weer en debiteert het opnieuw. Een site waar je geen vertrouwen kunt hebben wat betreft bankgegevens. Wat de levering betreft, voor de info, de bezorgers komen niet tot aan je deur maar parkeren dubbel en laten de pakketten beneden in het gebouw achter.
Helemaal niet tevreden
Bestelling niet volledig ontvangen, verklaring gedaan zonder terugkoppeling
Hallo, ik ben meer dan teleurgesteld over deze bestelling: een kooktrio voor mijn gasten, een meubel arriveert met gebroken knoppen. Een tweede heeft langere schroeven dan de andere meubels en daardoor hebben de schroeven de voorkant beschadigd. E-mails en klachten. Geen antwoord. Behalve dat is de kwaliteit van de meubels top.
Bestelling van 02/08 (1 maand voor de schoolstart!) van potloden voor mijn dochter, ontvangen op 11/08: 3 wandelkoorden! en geen potloden ondanks de correcte leveringsbon binnenin, online klacht ingediend op de site + 2 telefoontjes (16 en 23/08) (er is veel vertraging bij de klantenservice!) Conclusie 15 dagen wachten, nog steeds geen nieuws van de klantenservice of potloden voor de schoolstart over 1 week. Niet serieus en niet reactief! Ik raad het niet aan!
Ongeveer 200€ aan bestelling en geen commerciële geste voor mijn vorige bestelling van 1300€ zeer teleurstellend. Dus meer dan teleurgesteld in WESCO voor productkwaliteit, prijs, klantenservice. Ik raad het absoluut niet aan.
Goede kwaliteit producten, maar artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de beschrijving op de site. Gratis retour. Ik heb in ruil daarvoor een tegoedbon ontvangen om op de site te gebruiken, maar met verzendkosten erbij. Ik ben ontevreden over deze ervaring.
Teleurgesteld, beschadigd product
Ik heb het pakket niet ontvangen
Slechte kwaliteit!
Grote teleurstelling, geen respect voor de levertijden (+10 dagen) en geen communicatie wanneer er een probleem is met de levering, hoewel de telefoonnummers en e-mail zijn doorgegeven.
De kleuren van het ontvangen product komen niet overeen met het artikel dat op de site werd gepresenteerd. Waarom heb ik via uw site besteld terwijl deze kleuren beschikbaar waren op andere speelgoedwebsites voor 15 euro goedkoper...
We hebben tot nu toe niets ontvangen.
Bestelling niet ontvangen hoewel deze als bezorgd in mijn brievenbus is gemeld.
Uw site is problematisch en verouderd: - mijn vrouw werd geblokkeerd met de veronderstelling dat er een probleem was met de afwijzing van de kaart door onze bank. Onze kaart werkt echter prima elders en de bank heeft bevestigd dat er geen afwijzing van hun kant is. - wanneer we een bestelling willen plaatsen en er dus die beruchte afwijzing is, gaan we terug naar het begin en wachten we tot er een andere betaalmethode wordt aangeboden. Maar niet alleen is dat niet het geval, maar bovendien is onze hele bestelling verdwenen. Resultaat: mijn vrouw moet haar kinderopvang opzetten en moest bijna 1000€ aan artikelen bestellen. De eerste bestelling die we bij u hebben geplaatst, vertegenwoordigde meer dan 500€, maar gezien de problemen die we hebben ondervonden, hebben we bij u minder dan 300€ besteld. En we zijn bezig de rest elders te bestellen. - Dus moesten we de operatie en het invoeren van de artikelen meerdere keren opnieuw doen vanwege deze storingen, hebben we ook geen offerte aangevraagd, dus geen korting. Tot slot hebben we meerdere keren uw ondersteuning gebeld om te proberen het probleem op te lossen, maar er is geen oplossing geboden of zelfs maar gezocht en we hebben alleen maar weinig proactieve mensen aan de telefoon gehad. Wat moet je bij u doen om iemand te krijgen die het probleem van een klant aanpakt? In de hoop gehoord te worden.
Teleurgesteld omdat de verpakking niet adequaat was en de kaart beschadigd heeft! De levering was gedeeltelijk, ik mis een kaart en de opbergbuis! Voor een kerstcadeau, cadeau te laat!
Ik heb voor niets een chronopost betaald in de hoop op een levering die gepland was voor maandag 5/12, tevergeefs, want het adres dat ik tijdens de betaling heb geschreven, is maar half doorgegeven, terwijl het moest worden geleverd in het enige verzorgingshuis van deze plek, wat ik ook had aangegeven, maar noch wesco, noch chronopost heeft me gebeld of gemaild om de levering op te lossen, niets voordat mijn telefoontje om alleen maar te begrijpen dat ik de enige was die benadeeld was door deze communicatiefout tussen wesco en chronopost ondanks het aangegeven adres op de wesco-site.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, terwijl deze op 17 november is verzonden. De klantenservice is onbereikbaar, dus ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb een e-mail gestuurd en men biedt me een klacht aan die binnen 10 dagen wordt behandeld, onaanvaardbaar!
U heeft mijn bestelling toevertrouwd aan een waardeloze vervoerder die de 4 pakketten op mijn deurmat heeft achtergelaten, zichtbaar voor iedereen, met het risico dat ze gestolen worden. Dit is onaanvaardbaar. Ik was niet thuis omdat de levering gepland was tussen 16 en 18 november. De bestelling lijkt correct, hoewel ik de bedden nog niet heb gemonteerd. Ik heb geen problemen met de kwaliteit van uw artikelen. Vermijd in de toekomst deze vervoerder GLS, die volgens velen niets goed doet; de pakketten waren slordig neergelegd en belemmerden mijn buurman om zijn huis te verlaten. Bovendien is de vervoerder niet bereikbaar. Dank u.
Pakket nooit ontvangen, terwijl we op tournee waren: geen tracking.
Navigatie is ingewikkeld zodra je naar een andere pagina gaat. De site onthoudt de gekozen rubriek en de artikelen in het winkelwagentje niet. Altijd opnieuw doen!