★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Ik heb de voordeelkaart gekocht die nooit heeft gewerkt voor gratis levering ondanks verschillende verzonden e-mails, geen oplossing gevonden en na verschillende verzoeken om terugbetaling van deze kaart geen antwoord... Ik ben erg teleurgesteld!
Zeer, zeer teleurgesteld. Ik heb 3 artikelen besteld. Alleen de activiteit bal is geleverd, die was helemaal vet en vol olie en onmogelijk om op te blazen. Ik wacht nog steeds op de rest van mijn artikelen en het is onmogelijk om tot nu toe een duidelijke terugkoppeling te krijgen. Ik zal nooit meer op deze site bestellen.
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen..
Debiteert het bedrag, crediteert het weer en debiteert het opnieuw. Een site waar je geen vertrouwen kunt hebben wat betreft bankgegevens. Wat de levering betreft, voor de info, de bezorgers komen niet tot aan je deur maar parkeren dubbel en laten de pakketten beneden in het gebouw achter.
Helemaal niet tevreden
Bestelling niet volledig ontvangen, verklaring gedaan zonder terugkoppeling
Hallo, ik ben meer dan teleurgesteld over deze bestelling: een kooktrio voor mijn gasten, een meubel arriveert met gebroken knoppen. Een tweede heeft langere schroeven dan de andere meubels en daardoor hebben de schroeven de voorkant beschadigd. E-mails en klachten. Geen antwoord. Behalve dat is de kwaliteit van de meubels top.
Bestelling van 02/08 (1 maand voor de schoolstart!) van potloden voor mijn dochter, ontvangen op 11/08: 3 wandelkoorden! en geen potloden ondanks de correcte leveringsbon binnenin, online klacht ingediend op de site + 2 telefoontjes (16 en 23/08) (er is veel vertraging bij de klantenservice!) Conclusie 15 dagen wachten, nog steeds geen nieuws van de klantenservice of potloden voor de schoolstart over 1 week. Niet serieus en niet reactief! Ik raad het niet aan!
Ongeveer 200€ aan bestelling en geen commerciële geste voor mijn vorige bestelling van 1300€ zeer teleurstellend. Dus meer dan teleurgesteld in WESCO voor productkwaliteit, prijs, klantenservice. Ik raad het absoluut niet aan.
Goede kwaliteit producten, maar artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de beschrijving op de site. Gratis retour. Ik heb in ruil daarvoor een tegoedbon ontvangen om op de site te gebruiken, maar met verzendkosten erbij. Ik ben ontevreden over deze ervaring.
Teleurgesteld, beschadigd product
Ik heb het pakket niet ontvangen
Slechte kwaliteit!
Grote teleurstelling, geen respect voor de levertijden (+10 dagen) en geen communicatie wanneer er een probleem is met de levering, hoewel de telefoonnummers en e-mail zijn doorgegeven.
De kleuren van het ontvangen product komen niet overeen met het artikel dat op de site werd gepresenteerd. Waarom heb ik via uw site besteld terwijl deze kleuren beschikbaar waren op andere speelgoedwebsites voor 15 euro goedkoper...
We hebben tot nu toe niets ontvangen.
Bestelling niet ontvangen hoewel deze als bezorgd in mijn brievenbus is gemeld.
Uw site is problematisch en verouderd: - mijn vrouw werd geblokkeerd met de veronderstelling dat er een probleem was met de afwijzing van de kaart door onze bank. Onze kaart werkt echter prima elders en de bank heeft bevestigd dat er geen afwijzing van hun kant is. - wanneer we een bestelling willen plaatsen en er dus die beruchte afwijzing is, gaan we terug naar het begin en wachten we tot er een andere betaalmethode wordt aangeboden. Maar niet alleen is dat niet het geval, maar bovendien is onze hele bestelling verdwenen. Resultaat: mijn vrouw moet haar kinderopvang opzetten en moest bijna 1000€ aan artikelen bestellen. De eerste bestelling die we bij u hebben geplaatst, vertegenwoordigde meer dan 500€, maar gezien de problemen die we hebben ondervonden, hebben we bij u minder dan 300€ besteld. En we zijn bezig de rest elders te bestellen. - Dus moesten we de operatie en het invoeren van de artikelen meerdere keren opnieuw doen vanwege deze storingen, hebben we ook geen offerte aangevraagd, dus geen korting. Tot slot hebben we meerdere keren uw ondersteuning gebeld om te proberen het probleem op te lossen, maar er is geen oplossing geboden of zelfs maar gezocht en we hebben alleen maar weinig proactieve mensen aan de telefoon gehad. Wat moet je bij u doen om iemand te krijgen die het probleem van een klant aanpakt? In de hoop gehoord te worden.
Teleurgesteld omdat de verpakking niet adequaat was en de kaart beschadigd heeft! De levering was gedeeltelijk, ik mis een kaart en de opbergbuis! Voor een kerstcadeau, cadeau te laat!
Ik heb voor niets een chronopost betaald in de hoop op een levering die gepland was voor maandag 5/12, tevergeefs, want het adres dat ik tijdens de betaling heb geschreven, is maar half doorgegeven, terwijl het moest worden geleverd in het enige verzorgingshuis van deze plek, wat ik ook had aangegeven, maar noch wesco, noch chronopost heeft me gebeld of gemaild om de levering op te lossen, niets voordat mijn telefoontje om alleen maar te begrijpen dat ik de enige was die benadeeld was door deze communicatiefout tussen wesco en chronopost ondanks het aangegeven adres op de wesco-site.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, terwijl deze op 17 november is verzonden. De klantenservice is onbereikbaar, dus ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb een e-mail gestuurd en men biedt me een klacht aan die binnen 10 dagen wordt behandeld, onaanvaardbaar!
U heeft mijn bestelling toevertrouwd aan een waardeloze vervoerder die de 4 pakketten op mijn deurmat heeft achtergelaten, zichtbaar voor iedereen, met het risico dat ze gestolen worden. Dit is onaanvaardbaar. Ik was niet thuis omdat de levering gepland was tussen 16 en 18 november. De bestelling lijkt correct, hoewel ik de bedden nog niet heb gemonteerd. Ik heb geen problemen met de kwaliteit van uw artikelen. Vermijd in de toekomst deze vervoerder GLS, die volgens velen niets goed doet; de pakketten waren slordig neergelegd en belemmerden mijn buurman om zijn huis te verlaten. Bovendien is de vervoerder niet bereikbaar. Dank u.
Pakket nooit ontvangen, terwijl we op tournee waren: geen tracking.
Navigatie is ingewikkeld zodra je naar een andere pagina gaat. De site onthoudt de gekozen rubriek en de artikelen in het winkelwagentje niet. Altijd opnieuw doen!
2 artikelen ontbreken in mijn pakket, geen antwoord op mijn klachtmail. Het materiaal is van redelijke kwaliteit, maar verwacht niet dat de site je vergoedt of je antwoordt in geval van problemen!
Hallo, zeer boos, de deadlines worden niet gerespecteerd en we worden heel slecht behandeld aan de telefoon ondanks een bestelling van bijna 10.000€ !!!! We openen onze crèche op 1 september en we zullen geen tafels of stoelen voor de kinderen hebben .... We zullen moeten kamperen. We hadden vanaf het begin gewaarschuwd moeten worden, anders had ik mijn bestelling elders geplaatst. Helemaal niet professioneel. Dit is mijn eerste en laatste bestelling... de directeur.
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, de vervoerder GLS heeft aangegeven dat hij heeft geleverd en getekend. Ik kan ze niet bereiken. Wesco heeft gevraagd om een online klachtenformulier in te vullen zonder me te vertellen wat de volgende stappen zijn. Ik heb op 14 juli besteld, het is nu 10 augustus en ik heb geen nieuws. Ik heb het artikel dat ik niet heb ontvangen en de niet uitgevoerde levering betaald. De klantenservice is te betreuren.
Per ongeluk ontvangen artikelen
De ontvangen bestelling is incompleet. Ik kan de dinette niet in elkaar zetten. Voor de prijs die ik heb betaald, verwachtte ik een kwaliteitsservice. Ik ga de volgende keer naar IKEA...
Ik ben niet geïnformeerd over de volgstatus van de bestelling en ik weet niet of deze is geleverd
Ik heb al verschillende artikelen bij Wesco besteld en ben altijd tevreden geweest, maar in dit specifieke geval was het artikel beschadigd tijdens het transport. Ik vind dat betreurenswaardig, vooral omdat het het cadeau van de paashaas voor mijn 4-jarige kleinzoon was.
Pakket beschadigd en object gebroken. De klacht is ingediend.
Ik heb meerdere keren geprobeerd om een bestelling te plaatsen op uw site, maar het werkte niet. Dus heb ik een bestelling geplaatst bij een andere winkel
Poster niet beschermd, aangekomen beschadigd, onbruikbaar.
Ze hebben me het verkeerde artikel gestuurd, een ander artikel is niet geschikt en de retourkosten zijn voor onze rekening. Ik bestel meestal bij Hoptoys en zij zijn de beste, dit is de laatste keer dat ik bij Wesco bestel!!!
Ik heb 12 euro betaald om het binnen 2 dagen te ontvangen, maar ik heb het na 5 dagen ontvangen!
Het artikel is op verschillende plaatsen beschadigd aangekomen en een plank was gebroken! Ik ben erg teleurgesteld omdat ik het extreem duur heb betaald, 370€
Het pakket met de 4 poten en 4 wielen was geopend, ik heb het geweigerd, het bevatte slechts 4 poten en 3 wielen.
Bezorger heeft het pakket voor de deur neergezet... gelukkig heb ik een vriendelijke buurvrouw die het bij haar heeft genomen... de bezorger heeft getekend namens de vereniging, echt grensoverschrijdend....
Ik bestel vuilniszakken voor een vuilnisbak die u verkoopt (30 liter, formaat 45 x 25), ik ontvang totaal ongeschikte zakken omdat ze te klein zijn, van een zo dunne dikte dat ze zelfs niet zullen dienen om de uitwerpselen van mijn hond op te ruimen. 8 euro naar de prullenbak... zonder zakken!!!!