9/10
★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb de voordeelkaart gekocht die nooit heeft gewerkt voor gratis levering ondanks verschillende verzonden e-mails, geen oplossing gevonden en na verschillende verzoeken om terugbetaling van deze kaart geen antwoord... Ik ben erg teleurgesteld!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw situatie uit te leggen. In onze algemene voorwaarden vermelden we duidelijk dat lidmaatschap van de Voordeelclub gratis levering in afhaalpunten mogelijk maakt vanaf 25€ aan aankopen, alleen op in aanmerking komende producten. Uw bestelling bevatte niet-in aanmerking komende producten, wat verklaart waarom u geen gebruik kon maken van de gratis levering. Uw e-mails zijn onbeantwoord gebleven omdat u heeft gereageerd op automatisch verzonden e-mails (bevestiging van bestelling onder andere). We blijven tot uw beschikking op het adres [email protected]. We hopen dat de uitleg van de contractuele elementen van onze Voordeelclub u in staat stelt om niet meer aan onze eerlijkheid te twijfelen. We hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Zeer, zeer teleurgesteld. Ik heb 3 artikelen besteld. Alleen de activiteit bal is geleverd, die was helemaal vet en vol olie en onmogelijk om op te blazen. Ik wacht nog steeds op de rest van mijn artikelen en het is onmogelijk om tot nu toe een duidelijke terugkoppeling te krijgen. Ik zal nooit meer op deze site bestellen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze excuses, we betreuren oprecht dat uw ervaring bij Wesco zo is verlopen. Onze klantenservice is goed op de hoogte van de gedeeltelijke levering en heeft zojuist een nieuwe verzending van de ontbrekende artikelen geregeld. Echter, onze klantenservice heeft nooit kennisgenomen van het probleem met de activiteit bal. Kunt u daarom een klacht indienen op het adres [email protected] zodat we u een oplossing kunnen bieden? We herhalen onze excuses en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door later weer bij ons terug te komen op wesco.fr. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen..

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Debiteert het bedrag, crediteert het weer en debiteert het opnieuw. Een site waar je geen vertrouwen kunt hebben wat betreft bankgegevens. Wat de levering betreft, voor de info, de bezorgers komen niet tot aan je deur maar parkeren dubbel en laten de pakketten beneden in het gebouw achter.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring heeft laten weten. We verzekeren u dat we voldoen aan de regelgeving en dat de bankgegevens op geen enkele manier in ons bezit zijn. Uw eerste poging om te bestellen is mislukt tijdens de betalingsfase, er is dus geen financiële transactie geweest voor deze bestelling. Op dezelfde dag heeft u een tweede identieke bestelling geplaatst die deze keer wel is doorgegaan en waarvan de betaling is bevestigd. Bovendien, in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden, wordt de levering aan de voet van het gebouw verstaan (geen levering op de verdieping). Er was dus geen kwade wil van de bezorgdienst. We hopen dat deze elementen uw twijfels over ons kunnen wegnemen en dat u op een dag de wens zult hebben om ons weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Helemaal niet tevreden

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling niet volledig ontvangen, verklaring gedaan zonder terugkoppeling

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Onze klantenservice doet het nodige bij de vervoerder, uw verklaring is in behandeling. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en we danken u bij voorbaat voor uw geduld tijdens de behandeling van uw dossier. We hopen dat u ons een tweede kans wilt geven door binnenkort weer op wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, ik ben meer dan teleurgesteld over deze bestelling: een kooktrio voor mijn gasten, een meubel arriveert met gebroken knoppen. Een tweede heeft langere schroeven dan de andere meubels en daardoor hebben de schroeven de voorkant beschadigd. E-mails en klachten. Geen antwoord. Behalve dat is de kwaliteit van de meubels top.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons de problemen heeft gemeld. Onze oprechte excuses omdat onze kwaliteitsbelofte niet is nagekomen voor deze bestelling. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en is vandaag bezig met het vervangen van de defecte onderdelen. We zijn sorry voor het ongemak en danken u bij voorbaat voor uw geduld. We hopen dat de kinderen binnenkort van dit imitatie spel kunnen genieten en wensen hen lange speeluren toe. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling van 02/08 (1 maand voor de schoolstart!) van potloden voor mijn dochter, ontvangen op 11/08: 3 wandelkoorden! en geen potloden ondanks de correcte leveringsbon binnenin, online klacht ingediend op de site + 2 telefoontjes (16 en 23/08) (er is veel vertraging bij de klantenservice!) Conclusie 15 dagen wachten, nog steeds geen nieuws van de klantenservice of potloden voor de schoolstart over 1 week. Niet serieus en niet reactief! Ik raad het niet aan!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ongeveer 200€ aan bestelling en geen commerciële geste voor mijn vorige bestelling van 1300€ zeer teleurstellend. Dus meer dan teleurgesteld in WESCO voor productkwaliteit, prijs, klantenservice. Ik raad het absoluut niet aan.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback over uw aankoopervaring op onze site. We zijn oprecht bedroefd om uw ontevredenheid te lezen en bieden onze excuses aan. Als lid van de Wesco & Ik Voordeelclub profiteert u het hele jaar door van exclusieve voordelen. Na controle van onze kant heeft u inderdaad een cadeaubon (verzonden naar uw e-mailadres en zichtbaar in uw klantaccount) die u kunt gebruiken bij het plaatsen van een bestelling op onze site. Als sommige producten van uw bestelling u niet bevallen of defect zijn, staat onze klantenservice uiteraard tot uw beschikking op het volgende adres: [email protected]. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Goede kwaliteit producten, maar artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de beschrijving op de site. Gratis retour. Ik heb in ruil daarvoor een tegoedbon ontvangen om op de site te gebruiken, maar met verzendkosten erbij. Ik ben ontevreden over deze ervaring.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Teleurgesteld, beschadigd product

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb het pakket niet ontvangen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Slechte kwaliteit!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Grote teleurstelling, geen respect voor de levertijden (+10 dagen) en geen communicatie wanneer er een probleem is met de levering, hoewel de telefoonnummers en e-mail zijn doorgegeven.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/05/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

De kleuren van het ontvangen product komen niet overeen met het artikel dat op de site werd gepresenteerd. Waarom heb ik via uw site besteld terwijl deze kleuren beschikbaar waren op andere speelgoedwebsites voor 15 euro goedkoper...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Op onze productpagina vermelden we in de technische specificaties dat dit product in meerdere kleuren beschikbaar is. Daarom hebben we verschillende kleuren op voorraad die willekeurig worden geleverd. Deze vermelding lijkt niet duidelijk genoeg en we begrijpen uw teleurstelling volledig. Om te voorkomen dat dit zich herhaalt bij toekomstige kopers, zullen we de productpagina aanpassen door foto's van een andere kleur toe te voegen. Onze oprechte excuses en we nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] als u het product niet wilt behouden. Ten slotte, door voor WESCO te kiezen, steunt u een Franse KMO met een echte beleid van Sociale en Milieuverantwoordelijkheid, die zich bijzonder inzet voor kinderen. Daarom kunnen we niet concurreren met sommige giganten van de e-commerce die bijzonder lage prijzen hanteren. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons later weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

We hebben tot nu toe niets ontvangen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/04/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten. Helaas had onze vervoerder niet het juiste telefoonnummer om contact met u op te nemen. Een nieuwe afspraak is voor morgen ingepland. Onze excuses en we hopen dat u ons ondanks alles weer zult bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Bestelling niet ontvangen hoewel deze als bezorgd in mijn brievenbus is gemeld.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/01/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

Uw site is problematisch en verouderd: - mijn vrouw werd geblokkeerd met de veronderstelling dat er een probleem was met de afwijzing van de kaart door onze bank. Onze kaart werkt echter prima elders en de bank heeft bevestigd dat er geen afwijzing van hun kant is. - wanneer we een bestelling willen plaatsen en er dus die beruchte afwijzing is, gaan we terug naar het begin en wachten we tot er een andere betaalmethode wordt aangeboden. Maar niet alleen is dat niet het geval, maar bovendien is onze hele bestelling verdwenen. Resultaat: mijn vrouw moet haar kinderopvang opzetten en moest bijna 1000€ aan artikelen bestellen. De eerste bestelling die we bij u hebben geplaatst, vertegenwoordigde meer dan 500€, maar gezien de problemen die we hebben ondervonden, hebben we bij u minder dan 300€ besteld. En we zijn bezig de rest elders te bestellen. - Dus moesten we de operatie en het invoeren van de artikelen meerdere keren opnieuw doen vanwege deze storingen, hebben we ook geen offerte aangevraagd, dus geen korting. Tot slot hebben we meerdere keren uw ondersteuning gebeld om te proberen het probleem op te lossen, maar er is geen oplossing geboden of zelfs maar gezocht en we hebben alleen maar weinig proactieve mensen aan de telefoon gehad. Wat moet je bij u doen om iemand te krijgen die het probleem van een klant aanpakt? In de hoop gehoord te worden.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons deze storingen nauwkeurig te vertellen. We bieden in de eerste plaats onze excuses aan, omdat uw aankoopervaring op onze site moeizaam en bijzonder teleurstellend is geweest. De afwijzing van de betaling kan worden verklaard door het plafond van uw creditcard en deze situatie blijft onafhankelijk van onze wil. We zijn er verdrietig om dat de communicatie met onze teams niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we herhalen onze excuses. We hebben de commerciële directie van WESCO en de commerciële verantwoordelijke in uw sector geïnformeerd, zodat zij contact met u opnemen. We hopen oprecht dat de zaken tot rust komen en we hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door in de toekomst terug te komen op http://www.wesco.fr. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Teleurgesteld omdat de verpakking niet adequaat was en de kaart beschadigd heeft! De levering was gedeeltelijk, ik mis een kaart en de opbergbuis! Voor een kerstcadeau, cadeau te laat!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om ons uw feedback te geven. We begrijpen uw teleurstelling over deze leverervaring en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Onze klantenservice heeft uw klacht goed geregistreerd. Echter, om u snel een oplossing te bieden, is er op 15/12 een e-mail naar u gestuurd door ons klantenserviceteam, die tot op heden onbeantwoord is gebleven. Onze klantenservice staat tot uw beschikking om u te compenseren. We hopen dat u onze site een nieuwe kans geeft, we kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op http://www.wesco.fr, fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb voor niets een chronopost betaald in de hoop op een levering die gepland was voor maandag 5/12, tevergeefs, want het adres dat ik tijdens de betaling heb geschreven, is maar half doorgegeven, terwijl het moest worden geleverd in het enige verzorgingshuis van deze plek, wat ik ook had aangegeven, maar noch wesco, noch chronopost heeft me gebeld of gemaild om de levering op te lossen, niets voordat mijn telefoontje om alleen maar te begrijpen dat ik de enige was die benadeeld was door deze communicatiefout tussen wesco en chronopost ondanks het aangegeven adres op de wesco-site.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/12/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw teleurstelling over deze levering die niet volgens de kwaliteitsbelofte van WESCO is verlopen en we verontschuldigen ons daarvoor. Om u te compenseren, zal onze klantenservice contact met u opnemen om u de expresslevering terug te betalen. We hopen dat uw bestelling, ondanks deze vervelende ervaring, u volledig tevreden zal stellen in gebruik en dat u ons site een tweede kans wilt geven, fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, terwijl deze op 17 november is verzonden. De klantenservice is onbereikbaar, dus ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb een e-mail gestuurd en men biedt me een klacht aan die binnen 10 dagen wordt behandeld, onaanvaardbaar!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/11/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆

U heeft mijn bestelling toevertrouwd aan een waardeloze vervoerder die de 4 pakketten op mijn deurmat heeft achtergelaten, zichtbaar voor iedereen, met het risico dat ze gestolen worden. Dit is onaanvaardbaar. Ik was niet thuis omdat de levering gepland was tussen 16 en 18 november. De bestelling lijkt correct, hoewel ik de bedden nog niet heb gemonteerd. Ik heb geen problemen met de kwaliteit van uw artikelen. Vermijd in de toekomst deze vervoerder GLS, die volgens velen niets goed doet; de pakketten waren slordig neergelegd en belemmerden mijn buurman om zijn huis te verlaten. Bovendien is de vervoerder niet bereikbaar. Dank u.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/11/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u ons op deze manier op de hoogte stelt. Inderdaad, de bestelling is geleverd vóór de aangekondigde termijn en we begrijpen uw teleurstelling over deze leverervaring. We hebben uw feedback over deze ontevredenstellende service doorgegeven aan onze logistieke dienst, zodat zij de nodige maatregelen kunnen nemen om te voorkomen dat deze situatie zich herhaalt. We hopen dat u WESCO een nieuwe kans wilt geven en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr, fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket nooit ontvangen, terwijl we op tournee waren: geen tracking.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Inderdaad, de verzending van uw pakket is niet zo snel verlopen als gepland vanwege een onvolledig adres op uw klantenaccount. Onze vervoerder heeft ons goed geïnformeerd dat hij contact met u heeft opgenomen om het adres te verduidelijken en zich meerdere keren heeft gepresenteerd. Om te voorkomen dat deze situatie zich herhaalt, nodigen we u uit om uw afleveradres goed te controleren op het moment van uw bestelling. Onze klantenservice geeft aan dat de levering op 29/08 is uitgevoerd, we hopen dat onze producten u tevreden zullen stellen en dat we u binnenkort weer op Wesco.fr zullen zien, fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Navigatie is ingewikkeld zodra je naar een andere pagina gaat. De site onthoudt de gekozen rubriek en de artikelen in het winkelwagentje niet. Altijd opnieuw doen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Uw navigatie-ervaring op onze site heeft u niet tevreden gesteld, daarvoor bieden we onze excuses aan. Na uw opmerking aan ons webteam te hebben doorgegeven, lijkt het erop dat we al een soortgelijk probleem hebben ondervonden, de browser, die niet up-to-date was, was toen de oorzaak. We raden u aan uw browser bij te werken, het probleem kan daar vandaan komen. Als dat niet het geval is, willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen. Onze teams zijn dagelijks bezig om onze site te verbeteren en uw feedback is waardevol voor ons, de tevredenheid van onze klanten is onze prioriteit. We hopen dat u Wesco een nieuwe kans zult geven en wensen u een fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

2 artikelen ontbreken in mijn pakket, geen antwoord op mijn klachtmail. Het materiaal is van redelijke kwaliteit, maar verwacht niet dat de site je vergoedt of je antwoordt in geval van problemen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. We begrijpen uw teleurstelling over de verwerkingstijd van uw klacht en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice is dagelijks actief om onze klanten te helpen, maar soms kan het een of twee dagen duren voordat ze reageren. We hopen dat de oplossing die ons team heeft voorgesteld tijdens de behandeling van uw klacht, namelijk de herverzending van de ontbrekende producten, u tevreden stelt. Onze klantenservice heeft genoteerd dat het pakket dat aan u is gepresenteerd opnieuw is ingepakt, we zullen deze ervaring doorgeven aan onze logistieke dienst zodat deze situatie zich niet herhaalt. We hopen van harte dat het antwoord van ons team u zal aanmoedigen om Wesco een tweede kans te geven, fijne dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆

Hallo, zeer boos, de deadlines worden niet gerespecteerd en we worden heel slecht behandeld aan de telefoon ondanks een bestelling van bijna 10.000€ !!!! We openen onze crèche op 1 september en we zullen geen tafels of stoelen voor de kinderen hebben .... We zullen moeten kamperen. We hadden vanaf het begin gewaarschuwd moeten worden, anders had ik mijn bestelling elders geplaatst. Helemaal niet professioneel. Dit is mijn eerste en laatste bestelling... de directeur.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om ons te schrijven. We begrijpen uw teleurstelling en verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt. Sinds enkele maanden hebben de gezondheidscrisis en meer recent de onzekere geopolitieke situatie de logistieke activiteiten verstoord, waardoor we te maken hebben gekregen met bevoorradings- en transportproblemen. We doen ons best om de bestellingen van onze klanten zo snel mogelijk te verzenden en hen te informeren over de levertijden. Daarom vermeldt het bevestigingsbericht van de bestelling, dat op uw e-mail is verzonden op 2 augustus, inderdaad twee verschillende leverdata, tussen 16 en 18 augustus voor het eerste deel van de bestelling, en tussen 21 en 23 september voor het tweede deel van de bestelling. We betreuren het dat u niet op de hoogte was van deze informatie. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op 05 49 80 01 66 vanaf 1 september, die u kan informeren over de verzending van de rest van uw bestelling. Ondanks deze slechte ervaring hopen we dat onze producten u volledig tevreden zullen stellen in gebruik, en dat u Wesco een nieuwe kans zult geven. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, de vervoerder GLS heeft aangegeven dat hij heeft geleverd en getekend. Ik kan ze niet bereiken. Wesco heeft gevraagd om een online klachtenformulier in te vullen zonder me te vertellen wat de volgende stappen zijn. Ik heb op 14 juli besteld, het is nu 10 augustus en ik heb geen nieuws. Ik heb het artikel dat ik niet heb ontvangen en de niet uitgevoerde levering betaald. De klantenservice is te betreuren.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback op deze manier te geven. Onze service met betrekking tot de verzending van uw bestelling heeft niet voldaan aan onze kwaliteitsverbintenissen en we verontschuldigen ons voor deze situatie. We brengen de informatie over aan onze logistieke dienst, die de verbinding kan maken met de betrokken vervoerder voor dit incident dat buiten onze wil ligt. Ons klantenserviceteam heeft uw klacht op 5 augustus ontvangen, het heeft deze vandaag kunnen behandelen en heeft u vanmorgen een terugkoppeling gegeven. We hopen dat de voorgestelde oplossing, namelijk de volledige terugbetaling van uw bestelling, u tevreden zal stellen en u de kans geeft om WESCO opnieuw een kans te geven. Fijne dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆

Per ongeluk ontvangen artikelen

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected], zodat we het probleem kunnen begrijpen om te voorkomen dat het in de toekomst opnieuw gebeurt en u een oplossing kunnen bieden. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien, fijne dag verder.
1 /5
★☆☆☆☆

De ontvangen bestelling is incompleet. Ik kan de dinette niet in elkaar zetten. Voor de prijs die ik heb betaald, verwachtte ik een kwaliteitsservice. Ik ga de volgende keer naar IKEA...

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het melden van dit probleem via deze weg. Inderdaad, als u een incomplete bestelling heeft ontvangen, lijkt het een fout van onze kant te zijn en komt dit niet overeen met onze kwaliteitsverbintenissen. We begrijpen uw teleurstelling en bieden oprecht onze excuses aan voor het ongemak. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten, daarom is het voor ons belangrijk om u een oplossing te bieden die u volledig tevreden stelt. Om dit te doen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] of op 05 49 80 45 05 en hen een foto van het incomplete pakket te sturen om een klacht in te dienen. We zullen ons inspannen om u snel een antwoord te geven, zodat u van de bestelde dinette kunt genieten. We hopen dat u WESCO een nieuwe kans zult geven, fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik ben niet geïnformeerd over de volgstatus van de bestelling en ik weet niet of deze is geleverd

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze feedback. Het spijt ons te horen dat u geen informatie heeft ontvangen over de tracking van uw pakket. Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel advies als luisterend oor. Daarom nodigen wij u uit om in dergelijke situaties contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team staat volledig tot uw beschikking op 05 49 80 01 66. Wat betreft uw bestelling van 5 mei, kunnen we zien dat er op dezelfde dag een bevestigingsmail van de bestelling naar uw e-mailadres is gestuurd, waarin u de trackinglink van uw pakket kon vinden. Uw bestelling is op 6 mei van onze site verzonden. Vanaf het moment dat het pakket onze site verlaat, kunt u de verzending van uw pakket volgen via La Poste met de trackinglink. We kunnen op de site van La Poste zien dat er op 11 mei een levering is genoteerd in uw brievenbus. We hopen dat we uw vragen hebben beantwoord en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb al verschillende artikelen bij Wesco besteld en ben altijd tevreden geweest, maar in dit specifieke geval was het artikel beschadigd tijdens het transport. Ik vind dat betreurenswaardig, vooral omdat het het cadeau van de paashaas voor mijn 4-jarige kleinzoon was.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor het nemen van de tijd om ons uw ervaring terug te geven. We zijn erg sorry te horen dat uw bestelling beschadigd is aangekomen tijdens het transport en begrijpen uw teleurstelling. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en zal binnen enkele dagen contact met u opnemen om u een antwoord te geven dat, hopen we, u tevreden zal stellen. We hopen dat u ondanks deze ervaring WESCO een nieuwe kans zult geven en dat we u binnenkort weer op onze site zullen zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Pakket beschadigd en object gebroken. De klacht is ingediend.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, we bedanken u voor uw beoordeling. We begrijpen uw teleurstelling en zijn er verdrietig om de overlast die is veroorzaakt. Deze ervaring is niet in overeenstemming met onze kwaliteitsverbintenissen, ons klantenserviceteam zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om een antwoord op uw klacht te geven. We hopen desondanks dat u opnieuw uw vertrouwen in WESCO zult stellen voor uw toekomstige aankopen. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb meerdere keren geprobeerd om een bestelling te plaatsen op uw site, maar het werkte niet. Dus heb ik een bestelling geplaatst bij een andere winkel

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We zijn er verdrietig om dat uw ervaring op onze site niet aan uw verwachtingen voldeed. Om deze problemen in de toekomst te voorkomen, raden we u aan een account aan te maken op de site, zodat u gemakkelijker kunt bestellen dan met een gastaccount. Door een account aan te maken, heeft u ook de mogelijkheid om een lijst van uw favoriete artikelen op te slaan, die u op de site kunt terugvinden wanneer u maar wilt, wat uw aankopen zou moeten vergemakkelijken. We hopen oprecht dat deze ongelukkige ervaring u er niet van zal weerhouden om ons opnieuw te bezoeken op http://www.wesco.fr. Fijne dag
1 /5
★☆☆☆☆

Poster niet beschermd, aangekomen beschadigd, onbruikbaar.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat het ontvangen product onbruikbaar is. Dit is uiteraard niet in overeenstemming met onze kwaliteits- en tevredenheidsgaranties. Kunt u ons een klacht per e-mail sturen naar [email protected] met foto's van het defecte product? Onze teams zullen u zo snel mogelijk terugbellen. Alvast bedankt voor uw medewerking en fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ze hebben me het verkeerde artikel gestuurd, een ander artikel is niet geschikt en de retourkosten zijn voor onze rekening. Ik bestel meestal bij Hoptoys en zij zijn de beste, dit is de laatste keer dat ik bij Wesco bestel!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw verzoek om klantenservice is goed ontvangen en een retour is op 31/03 gedaan. We zijn erg sorry voor deze fout en hopen dat u WESCO een tweede kans geeft voor een toekomstige aankoop. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik heb 12 euro betaald om het binnen 2 dagen te ontvangen, maar ik heb het na 5 dagen ontvangen!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. We betreuren deze vertraging in de levering die buiten onze wil ligt: de termijn komt inderdaad niet overeen met de gekozen service en uw ontevredenheid is legitiem. We zullen deze anomalie doorgeven aan de betrokken vervoerder en we zullen contact met u opnemen om u een commerciële geste aan te bieden. We hopen dat u, ondanks deze teleurstelling, opnieuw vertrouwen zult hebben in WESCO voor een toekomstige aankoop. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Het artikel is op verschillende plaatsen beschadigd aangekomen en een plank was gebroken! Ik ben erg teleurgesteld omdat ik het extreem duur heb betaald, 370€

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons waarschuwt over de defecte staat van het ontvangen product. We zijn bijzonder bezorgd over de kwaliteit van onze producten en deze prestatie voldoet niet aan onze verplichtingen op dit punt. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en moet u deze week een antwoord geven. We hopen u ondanks alles binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Het pakket met de 4 poten en 4 wielen was geopend, ik heb het geweigerd, het bevatte slechts 4 poten en 3 wielen.

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier waarschuwt. Het spijt ons te constateren dat uw bestelling incompleet is geleverd en we verontschuldigen ons voor deze fout. Tot nu toe heeft onze klantenservice geen klacht van u ontvangen, dus ik nodig u uit om contact met hen op te nemen via e-mail op [email protected]. Onze teams zullen ervoor zorgen dat ze u zo snel mogelijk een oplossing bieden. Ondanks deze teleurstellende ervaring hopen we u binnenkort weer op onze site te zien. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Bezorger heeft het pakket voor de deur neergezet... gelukkig heb ik een vriendelijke buurvrouw die het bij haar heeft genomen... de bezorger heeft getekend namens de vereniging, echt grensoverschrijdend....

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. We zijn oprecht sorry dat de bezorgservice niet aan onze kwaliteitsbelofte heeft voldaan. We zullen de informatie doorgeven aan onze logistieke dienst die contact zal opnemen met de betreffende vervoerder over dit incident dat buiten onze wil om is gebeurd. We hopen echter dat uw bestelling u volledig tevreden stelt. Fijne dag.
1 /5
★☆☆☆☆

Ik bestel vuilniszakken voor een vuilnisbak die u verkoopt (30 liter, formaat 45 x 25), ik ontvang totaal ongeschikte zakken omdat ze te klein zijn, van een zo dunne dikte dat ze zelfs niet zullen dienen om de uitwerpselen van mijn hond op te ruimen. 8 euro naar de prullenbak... zonder zakken!!!!

User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. We zijn erg sorry om te horen dat u niet volledig tevreden bent met uw aankoopervaring op onze site. Sinds de verkoop van dit product hebben we geen enkele terugkoppeling ontvangen over hetzelfde kwaliteitsprobleem. Wat betreft de afmetingen, we hebben geen wijziging gehad op deze referentie en de op de site aangegeven afmetingen zijn correct: 30L: 70*50cm. We staan altijd klaar voor onze klanten, u kunt ons bereiken op [email protected]. Fijne dag.