9/10
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Altijd problemen met terugbetaling voor niet geleverde producten, maar de artikelen zijn correct
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/02/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen probleem met de bestelling. Echter, moeizame levering! De vervoerder levert de eerste keer bij een apotheek, neemt niet de moeite om te bellen, dus geen materiaal en als ik ze bel, kom ik bij een uiterst onvriendelijk persoon die je naar een ander nummer doorverwijst dat nooit opneemt!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt.
3 /5
★★★☆☆
Zorgvuldige keuze van artikelen in de catalogus
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De formaten komen niet overeen met de visuals voor de marionetten. De compartimentplaten zijn binnen 15 dagen na aankoop gebroken. Misschien door de hitte van de vaatwasser, maar voor dagelijks gebruik in de crèche is dat erg jammer.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze opmerking die ons in staat stelt onze diensten te verbeteren. Na controle bij de verschillende diensten, marketing en kwaliteit, zullen we onze productinformatie aanpassen. De technische fiches van ref. 46646 en 45678 zullen worden aangepast om duidelijk het gebruik van het product voor kinderen te vermelden. Wat betreft de compartimentplaten, deze kunnen in de vaatwasser, maar de temperatuur mag niet hoger zijn dan 70°C (maximale temperatuur die door melamine wordt getolereerd).
3 /5
★★★☆☆
Leverdatum niet gerespecteerd
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/03/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze opmerking. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De opvolging van uw bestelling is niet correct verlopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Een technisch probleem heeft ervoor gezorgd dat de levering enkele dagen eerder heeft plaatsgevonden dan u had gevraagd. Onze logistieke dienst is op de hoogte van de situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
3 /5
★★★☆☆
Een beschadigd product
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze opmerking. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een oplossing aan te bieden die aansluit bij uw verwachtingen.
3 /5
★★★☆☆
Snel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/03/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Mand om in te dienen bij de betalende instantie, te ingewikkeld...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Misschien een beetje dun
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Bij het invoeren van het product vierkante parels in de zoekopdracht was het onmogelijk om het te vinden na meerdere pogingen, het kwam naar voren door vierkante parels in te typen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze opmerking die ons in staat stelt onze diensten te verbeteren. We zullen de nodige maatregelen nemen om de klantervaring te verbeteren en een relevantere productzoekopdracht mogelijk te maken.
2 /5
★★☆☆☆
Bezorgproblemen in verband met de termijn, plus een verdwenen bestelling
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze terugkoppeling. Na controle bij onze klantenservice bevestigen wij de levering van de 2 bestellingen eind februari. Voor vragen over een product of problemen tijdens het bestellen, aarzel niet om ons chatsysteem te gebruiken. Onze adviseurs helpen u bij het kiezen van uw producten tot de validatie van uw winkelwagentje.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb mijn hele bestelling niet tegelijkertijd ontvangen (bestelling geplaatst voor Kerst en ik ontving het laatste artikel 2 dagen geleden), en geen commerciële geste van Wesco... Zeer teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De opvolging van uw bestelling is niet correct verlopen en daarvoor bieden wij onze excuses aan. De klantenservice is op de hoogte van de situatie om u een oplossing te bieden die aansluit bij uw verwachtingen.
2 /5
★★☆☆☆
SLECHTE KWALITEIT VAN ENKELE BAKKEN
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Het bestelde product, dat beschadigd is, voldoet niet aan de verplichtingen van Wesco. Onze kwaliteitsdienst is op de hoogte van de situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
3 /5
★★★☆☆
De levering moet verbeterd worden. Bestelling normaal gesproken geleverd tussen 20 februari en 22 februari, we zijn 26 februari en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om de situatie te regulariseren en ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
3 /5
★★★☆☆
Goed maar gebrek aan reactievermogen bij problemen met een product
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Vrij eenvoudig in gebruik maar soms ingewikkelde zoekopdrachten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goede site, kwaliteitsmateriaal, maar ik heb geen verzendmail van de bestelling ontvangen, gelukkig was ik thuis op de dag van levering!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De verwachte levertijd van 15 dagen is niet gerespecteerd, 2 maanden gewacht ....!! Zeker excuses na een maand na een melding op Facebook en een commerciële geste, maar dat maakt het niet serieus .....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/11/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. De logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet meer voorkomt.
3 /5
★★★☆☆
Zeer goed product
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2017
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Prachtig tapijt, zacht, dik! Helemaal niet teleurgesteld in mijn aankoop! Zeer tevreden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/01/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, We hebben de levering helemaal niet gewaardeerd. De bezorger heeft alles op de stoep achtergelaten en voor 9 uur zonder zich zorgen te maken of we het materiaal konden ophalen of niet. Bovendien was hij onaangenaam en onbeschoft tegen mijn collega's. Het is jammer, want u heeft kwaliteitsmateriaal en met zo'n rampzalige levering, geeft dat geen zin om te bestellen. De transportdienst moet echt herzien worden!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt.
3 /5
★★★☆☆
Hallo. Het is moeilijk voor mij om het artikel te vinden dat ik wil. Tweede opmerking: ik was teleurgesteld over de dieren zoals de puzzelknuffels, excuseer me, ik ben de naam vergeten, ze komen te gemakkelijk los. Ik heb spijt van deze aankopen omdat er vier waren. Het is een budget voor mij. Het is zeldzaam dat ik teleurgesteld ben over de producten van Wesco.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor deze opmerking. We zijn verdrietig om te horen dat uw ervaring niet de meest bevredigende was. Weet dat Wesco de grootste waarde hecht aan de kwaliteit van zijn diensten. Elk product dat online wordt geplaatst, wordt vooraf getest in een laboratorium om de conformiteit en veiligheid voor het kind te waarborgen. De producten 'les Zanimix' waarvoor u teleurgesteld lijkt te zijn, zullen opnieuw worden getest door ons kwaliteitslaboratorium.
3 /5
★★★☆☆
De beschrijvingen op de site zijn niet gedetailleerd genoeg. En daardoor, ook al kunnen we retourneren, is het al te ingewikkeld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw mening. Wesco hecht veel belang aan de ondersteuning van gezinnen en biedt zijn expertise voor het welzijn van kinderen. Voor elk product wordt een beschrijvingsfiche gemaakt. Deze bevat de technische productkenmerken, onderhoudstips (indien van toepassing: machinewas) maar ook de 'Pluspunten' van het product, met andere woorden de voordelen van het spel... voor het kind (bijv.: motoriek, manipulatie...)
3 /5
★★★☆☆
Navigeren met een mobiele telefoon is niet eenvoudig
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2017
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik realiseerde me dat er een fout in de kleur zat, waarschijnlijk van mijn kant, in mijn bestelling toen ik de samenvattende e-mail ontving. Ik heb daarom een e-mail naar Wesco gestuurd, ik heb de vooraf geregistreerde e-mails ('er is een fout in mijn bestelling') gebruikt om het probleem uit te leggen en te rectificeren. Ik ontving de bevestiging van de ontvangst van deze e-mail, maar ik heb geen reactie ontvangen. Ik heb geprobeerd iemand telefonisch te bereiken, maar je kunt alleen een antwoordapparaat krijgen. De bestelling is dus geleverd met de oorspronkelijke fout. Dat is jammer.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Dank u voor uw beoordeling en het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad. Weet dat Wesco veel waarde hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. Weet dat onze telefonische bereikbaarheid van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur is. Buiten deze tijden krijgt u het antwoordapparaat. Onze klantenservice is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld omdat ik mijn bestelling niet kon wijzigen en niet kon profiteren van de speciale kerstkortingscode 'gratis verzending'. Ik zal de volgende keer oplettender zijn. Ik vond het niet erg commercieel van de persoon die op mijn verzoek reageerde, aangezien we al vele jaren klanten bij u zijn. Met vriendelijke groet, crèche l'ile aux enfants
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Dank u voor uw beoordeling. We begrijpen uw teleurstelling. De kortingscodes hebben helaas een vervaldatum. We bieden het hele jaar door verschillende aanbiedingen aan, abonneer u op onze nieuwsbrief om er zeker van te zijn dat u niets mist.
3 /5
★★★☆☆
Na een indruk van beheersing van de computerhulpmiddelen (voorstel voor een levering op 18 januari,) arriveerde het pakket op 20 december zonder voorafgaande kennisgeving en werd het in de hal van het gebouw achtergelaten terwijl we thuis waren. Conclusie zeer slecht voor de informatie en de levering. Zeer goed voor het product.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Dank u voor uw beoordeling.
We zijn er inderdaad in geslaagd om eerder dan gepland weer op voorraad te zijn met het product dat u had besteld. U had de automatische bevestigingsmail van verzending moeten ontvangen. Maar het komt soms voor dat deze mail tussen de spam van de inboxen terechtkomt.
Weet dat Wesco het grootste belang hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco (informatie en levering tegen handtekening) en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
We zullen de nodige maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.
3 /5
★★★☆☆
Pakket een beetje beschadigd, een baksteen was gekrast. Verder, goed product!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze klantenservice zal contact met u opnemen en de nodige maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.
3 /5
★★★☆☆
HET BED EN DE MATRAS SUPER, IK BEN ER ZEER TEVREDEN MEE... MAAR DE VERPAKKING IS ZEER GEMIDDELD OMDAT HET BED GEWOON IN EEN DOOS IS VERPAKT ZONDER BESCHERMING... EN DE MATRAS MET EEN PLASTIC KOMT VOCHTIG EN VUIL AAN...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze klantenservice zal contact met u opnemen en de nodige maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.
3 /5
★★★☆☆
De site is heel goed, maar het is al meerdere keren voorgekomen dat ik zeer teleurgesteld ben over de levering. De bezorgers hebben echt geen zorg voor de goederen (gelaste matras dubbelgevouwen en zeer vuil, een vochtige en vuile doos...)
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco.
Onze klantenservice zal contact met u opnemen en de nodige maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.