9/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Duidelijke site
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/10/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed maar waardeloze vervoerder
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/10/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback, het helpt ons onze diensten te verbeteren. We hebben contact opgenomen met uw vervoerder zodat dit soort situaties zich niet herhalen. Verder zijn we blij te horen dat uw aankoop u volledig tevreden stelt.
3 /5
★★★☆☆
Niet gedetailleerd genoeg;
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/10/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Eerste keer dat ik bij jullie bestel, maar het is de laatste. Bestelling ontvangen 3 weken na het plaatsen terwijl het product op voorraad was... Klantenservice moet verbeterd worden!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. We werken aan de weergave van de voorraden. We zijn momenteel slachtoffer van ons succes en we doen ons best om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.
3 /5
★★★☆☆
Het bezorgbedrijf heeft geen rekening gehouden met de geselecteerde levertijden op de Wesco-site. Bovendien was een artikel niet op voorraad en moest het op een tweede datum worden geleverd. De eerste bezorger was extreem onvriendelijk.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback, het stelt ons in staat om onze diensten te verbeteren. We werken samen met uw vervoerder zodat dit soort situaties zich niet herhalen.
3 /5
★★★☆☆
Gezien de prijs had ik betere kwaliteit verwacht... Het matras is erg zacht en het laken is stijf... niet erg aangenaam aanvoelend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zeer late levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. We werken samen met uw vervoerder om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet herhalen.
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling in meerdere keren ontvangen en het is elke keer nodig om beschikbaar te zijn om de bezorger te ontvangen, niet eenvoudig als je bij de kinderen bent.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/09/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De site zelf is goed, maar het bestellen is niet geweldig, ik heb 2 tapijten besteld die beschikbaar waren op het moment van de bestelling, en bij de levering ontving ik maar één tapijt en ik werd zelfs niet gewaarschuwd dat er een voorraadbreuk was, ik moest bellen om te vragen waar het tweede tapijt was, want als ik het had geweten, had ik het niet eens besteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hallo, Het bestelde materiaal komt overeen met wat ik verwachtte. Het minpunt is de levering: - De bestelling is niet aangekomen in het aanvankelijk opgegeven tijdslot en gelukkig was ik thuis, want de bezorger belde me niet om een afspraak te maken, maar om me te vertellen dat hij over 15 minuten zou aankomen. - De zak met de matrassen was open en de matrassen waren vuil (het is moeilijk voor mij om de vlekken goed te verwijderen) - de doos van het bed was volledig beschadigd (het bed heeft daardoor een kleine beschadiging). Het zou goed zijn als de bezorgers zorgvuldiger met de bestellingen omgaan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback, dit stelt ons in staat om onze diensten te verbeteren. We werken samen met uw vervoerder zodat dit soort situaties zich niet herhalen.
3 /5
★★★☆☆
Ik had wat moeite om te vinden wat ik zocht, en kon niet de weg vinden om de aflopende prijzen te krijgen, jammer want ik had meer bedden besteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, een cd werkt niet. Het is niet mogelijk om rechtstreeks telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Ik heb de service per e-mail gecontacteerd maar wacht nog steeds op een antwoord.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback. We hopen dat uw nieuwe cd aan uw verwachtingen voldoet en bieden onze excuses aan voor dit ongemak.
2 /5
★★☆☆☆
Groot probleem met de levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Dank u voor uw feedback, het stelt ons in staat om onze diensten te verbeteren. We werken samen met uw vervoerder om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet herhalen.
3 /5
★★★☆☆
Niet slecht, maar ik zeg het nogmaals, gezien de tarieven en de bestellingen die we plaatsen, zou een loyaliteitsprogramma of iets dergelijks interessant zijn....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/09/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer mooie site, ruime keuze mooie producten aangepast aan de leeftijden van de kinderen Teleurgesteld over de levertijden en de levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Slechte luiers ontvangen, klantenservice per telefoon ineffectief, geen antwoord op de verschillende verzonden e-mails, alleen Adeline van de sociale media kon mijn vragen beantwoorden terwijl ze daar niet direct bij betrokken is (vandaar de 2 *, anders had ik er maar 1 gegeven...). Een week om te beseffen dat ze de luiers die ik besteld heb niet meer op voorraad hebben (de voorraad op de website is tot op heden nog steeds niet aangepast...). Binnen welke termijn word ik dus terugbetaald voor mijn 95 €??? Het gaat om een aanzienlijk bedrag, vooral omdat ik genoodzaakt was deze bestelling bij een andere website te herhalen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Hoewel we blij zijn met de enthousiasme van onze klanten, kunnen de voorraden soms niet aan uw verwachtingen voldoen en het spijt ons. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit ongemak. PS: een grote dank aan Adeline.
2 /5
★★☆☆☆
Niet leesbaar. Rommelig, moeilijk te vinden wat je zoekt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. De poppen worden zonder kleding verkocht (tenzij anders vermeld) en u vindt alle outfits in Spelletjes > Poppen en accessoires > Poppenkleding.
3 /5
★★★☆☆
Duidelijke site
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/09/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Onze bestelling is incompleet geleverd... we missen matrasbeschermers en lakens en kunnen dus het coconbed niet gebruiken. Geen nieuws van de klantenservice...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en aan de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is in meerdere keren uitgevoerd. Onze excuses hiervoor. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
3 /5
★★★☆☆
Ik waardeer het gevarieerde aanbod van producten die op de site te koop zijn, maar de productbeschrijvingen komen niet overeen met de ontvangen kwaliteit.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Grote doos voor weinig spullen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/08/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Slechte voorraadbeheer. We moesten een week langer wachten dan gepland, om nog maar te zwijgen van de slechte staat van een ontvangen tapijt.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Verwerking van de bestelling extreem lang Zak van 1 kg papier-maché half open, dus omgevallen in de doos, beschadigd pakket.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, komt het voor dat het transport niet verloopt zoals we zouden willen. We nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice op het adres [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
3 /5
★★★☆☆
De veters passen niet voor bepaalde letters en dat is jammer!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/08/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goede materialen, veel keuze voor activiteiten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Er ontbreekt een artikel en geen antwoord op mijn verzoek...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De aangekondigde levertijd is niet gerespecteerd. De telefonische ondersteuning heeft ons later de juiste informatie gegeven.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/08/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Snelle bestelling, efficiënte klantenservice maar zeer trage levering (meer dan 10 dagen na bestelling). Niet-naleving van de leverdata door de leverancier.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/08/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Goed georganiseerde site Ongewoon lange levertijd, geen informatie over de beschikbaarheid van het product als je geen vraag stelt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor uw feedback, het helpt ons onze diensten te verbeteren. We werken nu aan het opzetten van een waarschuwingssysteem.