9/10
★★★★★
op 13308 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen zoals gepland, de rest weet ik niet wanneer ik die zal krijgen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw bestellingen, zijn er soms onvoorziene omstandigheden tijdens het transport. Het beschadigde deel is vervangen en binnen drie dagen opnieuw verzonden. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede producten, conform mijn verwachtingen en van goede kwaliteit. Desondanks waren de tapijten en de schuimen van de module niet goed beschermd; verpakt in zeer, zeer vieze plastic. Ze kwamen aan met sporen van aarde.... Levering 2 dagen na de verwachte termijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/03/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hallo, de stoel is op twee plaatsen beschadigd en het voetje vertoont slijtage, ik vermoed dat het materiaal al gebruikt is!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het lijkt erop dat dit product door onze kwaliteitscontrole is geglipt. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] zodat we zo snel mogelijk het nodige kunnen doen.
3 /5
★★★☆☆
Gemiddeld, een helaas zeer late levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/03/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Er ontbreken foto's. Bijvoorbeeld voor de verschoonmatten zou er een afbeelding van de onderkant moeten zijn die de antislipzijde toont.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/03/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niet altijd gemakkelijk om snel het product te vinden dat je zoekt op de site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/03/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed, maar navigatie kan verbeterd worden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/03/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede site bestelling snel ontvangen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/03/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De site zelf werkt goed en de levertijden zijn correct. Echter, de producten zijn aanzienlijk in kwaliteit achteruitgegaan vergeleken met vroeger: veel zijn niet meer van het merk "WESCO" en dat is merkbaar, wesco lijkt een distributieplatform voor Chinese producten te worden en niet langer een gespecialiseerde fabrikant voor de gehandicaptenwereld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We doen ons best om u de beste producten tegen acceptabele prijzen aan te bieden. Al het materiaal dat we verkopen wordt grondig getest in ons geïntegreerde kwaliteitslaboratorium en door externe kwaliteitslaboratoria. De materialen en het ontwerp evolueren in de loop der jaren. We ontwerpen en vervaardigen onze artikelen met respect voor deze beperkingen en onze waarden. We zijn echter erg spijtig over uw ontevredenheid.
3 /5
★★★☆☆
De producten komen overeen met wat ik verwachtte. Heel goed. Min twee sterren voor de chronopost waarvoor ik voor niets heb betaald.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/03/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Soms moeilijk om je te oriënteren in de verschillende productcategorieën
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Om u beter te helpen op de site, aarzel niet om de chat te gebruiken (rechtsonder op uw scherm). Onze adviseurs helpen u graag verder.
3 /5
★★★☆☆
Groot aanbod en interessante prijzen, maar de leverdatum die ik had gevraagd was niet gerespecteerd. De bezorger kwam op 7 of 8 maart terwijl ik om een levering op 11 maart had gevraagd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt... Bovendien is een product gedeeltelijk gebroken aangekomen, een ander was ingedeukt. Dit is me al eerder overkomen bij een vorige bestelling. Het heeft geen zin om een product tegen een lage prijs aan te bieden als het te fragiel is...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Echter, slachtoffer van ons succes, zijn we momenteel nieuwe tools aan het implementeren om beter aan uw verwachtingen te voldoen en u precieze levertijden te geven. Wat betreft de staat van de producten, aarzel niet om het pakket te weigeren als het beschadigd is bij ontvangst. Als het pakket echter in perfecte staat is maar het product niet voldoet aan onze kwaliteitsnormen, neem dan contact met ons op via e-mail op [email protected] zodat we het nodige kunnen doen.
2 /5
★★☆☆☆
Het heeft geen zin om te vragen wanneer je wilt worden geleverd bij het bestellen op de site. Het wordt niet gerespecteerd en ze bellen je niet om je te informeren over de levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Helaas kunnen we op dit moment de kloof tussen de aangekondigde datum en de werkelijke leverdatum van uw bestelling niet uitleggen. Het lijkt erop dat er een computerprobleem is geweest en we vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. We hopen dat u tevreden bent met uw artikelen en dat u ons opnieuw vertrouwen zult.
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede site maar een beetje duur
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/02/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De voorbereidingstijd is veel te lang! Het is onmogelijk om je bestelling te annuleren. Hoge verzendkosten, vooral gezien de tijd om het product te ontvangen (anderhalve week... terwijl de post het pakket binnen 48 uur heeft geleverd...). Volgen van de bestelling via de site werkt niet...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Daarom behandelen we uw verzoeken zo snel mogelijk. Deze keuze kan soms vertragingen met zich meebrengen, maar garandeert het behoud van onze waarden en lokale werkgelegenheid. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb het zonne-energiesysteem gekocht en de aarde houdt niet vast....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van artikelen van onberispelijke kwaliteit. We nodigen u uit om contact op te nemen met onze service per e-mail op [email protected] en we zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
3 /5
★★★☆☆
Goed, maar Colissimo kon het pakket niet afleveren omdat ze mijn appartementnummer niet hadden om aan te bellen. Ik moest daarom verschillende postkantoren afzoeken om uiteindelijk het pakket op vrijdag 8 maart in een Post Relais te halen waarvan ik niet op de hoogte was.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed in het algemeen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/02/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Gebrek aan precisie over de levertijden en gebruiksaanwijzing van het spel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2018
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik was teleurgesteld dat ik niet op de hoogte was gesteld bij mijn bestelling dat het product niet op voorraad was. Ik moest zelf informeren naar de reden van de afwezigheid van levering. Pas na de verwachte leverdatum werd ik geïnformeerd over de uitverkochte status van het product. Resultaat, ik werd pas 2 maanden na mijn bestelling geleverd. Ik had me ingeschreven voor leesworkshops en zonder het Kamishibai moest ik mijn workshops annuleren. Het zou goed zijn om bij de bestelling de beschikbaarheid van het product te verduidelijken. Anders was de persoon die me hielp zeer vriendelijk en mijn product (eindelijk ontvangen) voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Met vriendelijke groet
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn absoluut sorry voor deze leveringsvertraging. Uw selectie is helaas slachtoffer van zijn succes en we konden dit niet voorzien. We hopen dat u ons dit niet te veel kwalijk neemt.
3 /5
★★★☆☆
Ik ben niet echt op de hoogte gehouden van wanneer ik het Kamishibai-theater zou ontvangen. Voor de rest was het goed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2018
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Na een bug op de site, na annulering van mijn eerste bestelling, heb ik uiteindelijk 2 zendingen ontvangen. Vervolgens een groot probleem met de vervoerder GLS die me geen bestelling wilde geven zonder de andere. Dus ontvangst op de 28e in plaats van de 20e, 2 afschrijvingen en de verkeerde bestelling is tot op heden nog niet terugbetaald. Goede dagelijkse telefonische communicatie om het probleem op te lossen, maar te veel verschillende contactpersonen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan het aanbieden van een kwaliteitsservice. Als Franse KMO hebben we ervoor gekozen om geen gebruik te maken van een callcenter en om uw verzoeken met al onze aandacht te behandelen. Deze keuze betekent soms vertragingen, maar garandeert de lokale economische dynamiek en het behoud van onze waarden. We danken u voor uw geduld en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede leesbaarheid van het product, maar het ontbreekt aan de mogelijkheid om bij de levering aan te geven dat 'het bij ons thuis' is, als dit niet staat aangegeven, komen de bezorgers niet naar boven.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/02/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Compleet site maar met een slecht presterende zoekmachine die een al complexe maar weinig intuïtieve site-structuur nog ingewikkelder maakt. => veel te veel tijd verloren
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/01/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
3 bestellingen (erg kostbaar).. En 3 retouren: defecte tank (3 maanden voor de ruil) + stoel in de verkeerde kleur aangekomen (ook 2 maanden wachten: het is een fout op de foto op de website!!!!) + tot slot is een van de twee ontvangen kinderwagens vorige week kapot bij het uitpakken! Niet te vergeten de igloo-stoelen die echt niet praktisch zijn om te wassen (stofhechting) en de lakens voor bedden waarvan de elastieken na twee wasbeurten verslappen. We zijn ultra teleurgesteld in Wesco. Voor een professionele lijn.. Het is echt heel teleurstellend. Voor onze andere instellingen voor jonge kinderen, gaan we zeker naar een andere site!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Allereerst willen we ons verontschuldigen voor het ongemak. We hopen dat de producten die u heeft ontvangen aan uw verwachtingen voldoen. Mocht een product echter niet aan onze kwaliteitsnormen voldoen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected]. Wat betreft het laatste artikel, we doen ons best om ervoor te zorgen dat u het zo snel mogelijk ontvangt.
2 /5
★★☆☆☆
Probleem met de beschrijving. Een informatie gegeven door de klantenservice die nuttig zou zijn geweest, want als ik dat had geweten, had ik niet besteld. Een retourservice die traag is (ontbrekende bijlage geen antwoord, kortom ik ben super teleurgesteld omdat dit een aankoop was die ik voor mijn verjaardag deed en dat ik dacht dat ik bij Wesco kwaliteit en aandacht zou krijgen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u de verwachte tevredenheid niet heeft gevonden. We hechten veel waarde aan het voldoen aan uw verwachtingen, maar de dagelijkse onvoorziene omstandigheden staan ons niet altijd toe om op zo'n hoog niveau van eisen te zijn. We vragen u om ons dit te vergeven en hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
2 /5
★★☆☆☆
Ontbreken van belangrijke gegevens over de leveringsvoorwaarden, bovendien is de leveringsservice slecht...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de aandacht die we aan uw bestellingen besteden, kunnen we de levering niet beheren. We hopen dat deze ervaring verlicht is door de levering die twee dagen voor de aangekondigde datum plaatsvond en dat u ons dit niet kwalijk neemt.
3 /5
★★★☆☆
Ik heb 6 dagen geleden een bestelling van Wesco ontvangen en het blijkt dat ze zich hebben vergist in het artikel, wat ik kan begrijpen. Waar ik boos over ben, is dat na een onmiddellijke klacht ik moet wachten om het tapijt dat per ongeluk naar me is gestuurd terug te nemen en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen terwijl deze bestemd was voor een professioneel doel, wat ik aan de klantenservice heb aangegeven. Conclusie: Wesco is naar mijn mening sneller in het verwerken van bestellingen dan in het corrigeren van verzendfouten!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. U heeft uw tapijt inmiddels ontvangen en we hopen dat het aan uw verwachtingen voldoet zoals het aan onze eisen voldoet.
3 /5
★★★☆☆
Weinig vloeiende zoekopdrachten
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Voor de bestelling is alles goed verlopen. Levering gepland tussen de 29e en de 31e - ik heb gewacht (3 dagen, zonder naar buiten te gaan) NIETS. Ik moest bellen om te leren dat mijn pakket in de verkeerde richting was vertrokken - naar het zuiden in plaats van naar het westen - dus: gemiddeld tevreden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/01/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Hoewel we bijzondere aandacht besteden aan het uitvoeren van uw bestellingen, is de levering niet altijd naar onze verwachtingen. Uw opmerking stelt ons echter in staat om ons te verbeteren door de informatie door te geven. We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling en wensen u binnenkort weer op onze site te zien.