★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Na een indruk van beheersing van de computerhulpmiddelen (voorstel voor een levering op 18 januari,) arriveerde het pakket op 20 december zonder voorafgaande kennisgeving en werd het in de hal van het gebouw achtergelaten terwijl we thuis waren. Conclusie zeer slecht voor de informatie en de levering. Zeer goed voor het product.
We zijn er inderdaad in geslaagd om eerder dan gepland weer op voorraad te zijn met het product dat u had besteld. U had de automatische bevestigingsmail van verzending moeten ontvangen. Maar het komt soms voor dat deze mail tussen de spam van de inboxen terechtkomt.
Weet dat Wesco het grootste belang hecht aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco (informatie en levering tegen handtekening) en daarvoor bieden wij onze excuses aan.
We zullen de nodige maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.
Pakket een beetje beschadigd, een baksteen was gekrast. Verder, goed product!
Onze klantenservice zal contact met u opnemen en de nodige maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.
HET BED EN DE MATRAS SUPER, IK BEN ER ZEER TEVREDEN MEE... MAAR DE VERPAKKING IS ZEER GEMIDDELD OMDAT HET BED GEWOON IN EEN DOOS IS VERPAKT ZONDER BESCHERMING... EN DE MATRAS MET EEN PLASTIC KOMT VOCHTIG EN VUIL AAN...
Onze klantenservice zal contact met u opnemen en de nodige maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.
De site is heel goed, maar het is al meerdere keren voorgekomen dat ik zeer teleurgesteld ben over de levering. De bezorgers hebben echt geen zorg voor de goederen (gelaste matras dubbelgevouwen en zeer vuil, een vochtige en vuile doos...)
Onze klantenservice zal contact met u opnemen en de nodige maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.
Te verbeteren
Verpakking van het pakket goed beschadigd.
Onze klantenservice zal contact met u opnemen en de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt. Nogmaals bedankt dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld.
Goed
Zeer goed, behalve misschien dat er een bevestigingsmail van de bestelling ontbreekt. Inderdaad, op een gegeven moment had ik twijfels of mijn bestelling goed was doorgegeven. Ook ontbreekt het land van herkomst van de producten.
Elke bestelling die op onze site wordt geplaatst, genereert automatisch een bevestigingsmail. Het komt voor dat deze mail per ongeluk tussen de spam van de inbox terechtkomt 🙂
We hebben uw opmerking over de weergave van de landen van herkomst genoteerd en zullen de kwestie bestuderen om u altijd meer transparantie te bieden.
Ik ben een beetje teleurgesteld in de site, ik heb niet gevonden wat ik zocht! Jammer...
Redelijk site
Hier is het antwoord op een beoordeling.
Dank,
Het Wesco-team