9/10
★★★★★
op 13311 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Moeilijk toegankelijk
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Uw opmerkingen helpen ons onze service te verbeteren en het is met dit doel dat we dit systeem hebben opgezet. Zonder precisie van uw kant en zonder antwoord op onze e-mail kunnen we helaas niet verder gaan met uw opmerking.
3 /5
★★★☆☆
Bestelling van 12 juni... en object ontvangen op 24 juni, terwijl iemand in onze omgeving dezelfde mat heeft besteld, veel later dan wij, en het veel eerder heeft ontvangen!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/06/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed gemaakte site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goed ontworpen en praktisch.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/06/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb een blauwe slaapzak besteld en kreeg een witte matrasbeschermer; teleurstellend. Ik wacht af of de klantenservice snel reageert.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel in luisteren als in advies. Om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en ons foto's te sturen. Zo kunnen we ze zo snel mogelijk voor u ruilen.
3 /5
★★★☆☆
Te klein in verhouding tot de grootte van een 18 maanden oud kind, verder niets te zeggen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Zie mijn e-mail aan de klantenservice!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw antwoord. We zijn blij met uw opluchting en hopen u binnenkort weer op onze site te zien. We willen u ook bedanken voor uw compliment over de klantenservice.
3 /5
★★★☆☆
Verschillende bugs ondervonden tijdens de online betaling. Leveringsservice zeer teleurstellend, vooral vanwege de bezorger die geen Frans verstond.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het ontwerpen, vervaardigen en verpakken van hoogwaardige producten, is de levering niet altijd in overeenstemming met onze eisen. We vragen u om ons te verontschuldigen voor deze ongemakken.
2 /5
★★☆☆☆
Echt teleurgesteld, bestelling geplaatst op 14 mei, ontvangen op 5 juli. Bijna 2 maanden wachten. En gebrek aan communicatie, moest bellen om te weten wanneer ik geleverd zou worden omdat ik geen account heb geopend. Alsof jullie mijn e-mailadres niet hebben...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. U bent met velen geweest die de afgelopen weken dit product hebben gekozen en we hadden niet zo'n succes verwacht. We vragen u om ons te verontschuldigen voor deze vertraagde levering. We hopen echter dat uw bestelling u tevreden stelt. Tot snel op de site wesco.fr
3 /5
★★★☆☆
Interessant, gebruiksvriendelijk
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/07/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Toen ik mijn bestelling plaatste, vergat ik een artikel en belde ik onmiddellijk om te vragen of de bestelling geannuleerd kon worden, zodat ik een nieuwe complete bestelling kon plaatsen zonder twee keer verzendkosten te betalen. De persoon aan de telefoon zei dat ze het nodige zou doen en dat ik met vertrouwen opnieuw kon bestellen, maar ik heb beide bestellingen ontvangen....
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hechten veel waarde aan uw tevredenheid en daarom nodigen we u uit om een e-mail te sturen naar [email protected] zodat we het nodige kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak.
2 /5
★★☆☆☆
Een beetje moeilijk om te vinden wat je wilt
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Niet duidelijk over de levertijden
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de levering en we hebben de informatie doorgegeven aan de vervoerder zodat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen echter dat uw bestelling u tevreden stelt.
3 /5
★★★☆☆
De levering die voor de volgende dag was aangekondigd, arriveerde een werkdag later dan gepland. Verder was de rest OK. Ik had geen informatie over de verpakking, wat handig zou zijn geweest voor het transport en de opslag: misschien had ik dit product niet gekozen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Pakket geleverd op een ander adres. Gelukkig heeft de persoon contact met ons opgenomen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Redelijk wat keuze voor de vroege kindertijd. Maar de voorbereidingstijd voor de bestelling is een beetje lang (1 week).
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/06/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Te duur
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/06/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De manden zijn heel klein...zeer teleurgesteld...bovendien zijn de manden in een enorme doos verzonden..qua ecologie vind ik dat zeer teleurstellend van uw merk
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback, het stelt ons in staat om alles in het werk te stellen om de kwaliteit van onze service te verbeteren. De kwestie van de verpakking is inderdaad cruciaal en we werken elke dag aan het verbeteren van onze ecologische voetafdruk. We moeten echter nog steeds onze praktijken verbeteren. Uw opmerking stelt ons in staat om deze te verbeteren, bedankt.
2 /5
★★☆☆☆
Ik ben mijn pakket gaan ophalen omdat het niet het juiste adres was
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback, het stelt ons in staat om alles in het werk te stellen om de kwaliteit van onze service te verbeteren. We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling en ons deze leverfout niet te veel kwalijk neemt.
3 /5
★★★☆☆
Xxxx
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/06/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Kwaliteitsproducten maar relatief duur, zelfs zeer duur.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/05/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Hallo, Ik ben teleurgesteld omdat de Rody springbal niet identiek is aan degene die ik heb besteld en voor mijn autistische zoon was het erg belangrijk dat hij identiek was aan degene die hij voor zijn cadeau had aangewezen, resultaat is dat ik een andere moet bestellen op een andere site precies zoals hij wil, aangezien degene die u mij heeft verzonden niet overeenkomt met uw afbeelding van de groene Rody op uw site. Inderdaad, ik wilde een groene Rody met blauw bovenop, maar ik heb een groene Rody met oranje ontvangen. Weet echter dat dit voor een autist zeer frustrerend is. Ook in de toekomst denk ik niet dat ik opnieuw bij u zal bestellen, omdat ik ontevreden blijf over deze springbal die toch relatief duur is gezien mijn lage inkomen. Met vriendelijke groet, Delphine.Rosello
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze terugkoppeling. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Onze klantenservice staat volledig tot uw beschikking via e-mail op [email protected]
Weet ook dat we uw beoordeling niet kunnen publiceren omdat deze persoonlijke gegevens bevat: Voornaam en Achternaam.
We verbeteren ons elke dag en hopen dat u ons opnieuw vertrouwt in dit proces.
3 /5
★★★☆☆
De responstijd van de logistieke dienst wanneer er een onderdeel ontbreekt voor de montage moet worden verbeterd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/05/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Een beetje ingewikkeld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/05/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer compleet
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/05/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurgesteld over de levertijd, niet geïnformeerd dat sommige producten niet beschikbaar waren, de verzending was uitgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/04/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Klantenservice te verbeteren. Geen reactie na levering die niet overeenkwam met mijn bestelling.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/05/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Als niet-professionele klant weet je niet wat je kunt bestellen, dat wil zeggen alleen familie of andere
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Levering slecht geregistreerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We hebben inderdaad een invoerfout van het adres geregistreerd. We hopen dat uw bestelling u tevreden stelt.
3 /5
★★★☆☆
LEVERINGSTIJDEN NIET GERESPECTEERD: ik moest mijn animatie uitstellen. producten voldoen aan de verwachtingen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2019
Vertaalde beoordeling