★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Over het algemeen zeer tevreden, enkele beschadigde dozen, een beetje teleurgesteld
Een mooi aanbod maar niet erg effectieve filters. Een top klantenservice!
De leveringssectie moet worden verbeterd. Gebrek aan ondersteuning voor professionals en kortingen. Hoge tarieven.
Gemakkelijke bestelling en snelle levering.
Ik ben een gastouder met 4 kinderen van 2 jaar. Ik had een grote tafel nodig voor activiteiten en maaltijden. Ik heb de kleine Louisa tafel gekozen, maar helaas heb ik de grote ontvangen. Veel te hoog voor de kinderen. Wat een teleurstelling om minstens een maand te moeten wachten op de ruil omdat deze niet op voorraad is!!!
WESCO-site en WESCO-producten perfect. Levering zeer beperkend: vaste leveringsdag omdat de vervoerder erg ver weg is, verplichting van de vervoerder om thuis te zijn tussen 9 en 16 uur, omdat er geen precies tijdstip van levering is opgegeven. Ik weet niet of ik opnieuw bij WESCO zal bestellen. Jammer.
De klantenservice is ingewikkeld ...... we hebben een probleem met onze bestelling... de verwerkingstijd van onze bestelling is erg lang en weinig gevolgd.
Zeer goed
De foto's op de site tonen niet het volledige product. Geen oplossing geboden voor ons verzoek.
Ik heb mijn bestelling niet op tijd ontvangen, ik moest contact opnemen om ervoor te zorgen dat mijn bestelling werd verzonden, geen commerciële geste.
Een beetje teleurgesteld omdat 2 van de 3 dozen beschadigd waren. Verpakkingen slecht aangepast aan de inhoud. Een artichokfles was gebroken. De inhoud was een beetje verspreid over de andere flessen.
Problemen met levering. Bestelling in 3 keer geleverd, zonder dat de ontbrekende producten zijn gemeld. Staat van het pakket beschadigd en niet aangepast aan de inhoud. Bestelling geplaatst op 10/01/2025 en laatste artikelen ontvangen op 21/02/2025.
Probleem met levering en beschrijving van de producten
De antwoorden zijn niet erg gestructureerd
De volgende keer zal ik kritischer zijn.
We hebben meerdere bestellingen bij u geplaatst. Bij verschillende bestellingen moesten we de klantenservice bellen omdat delen van meubels beschadigd waren (schroeven die in de dozen zaten en de meubels hebben bekrast, meubel met scheuren, ontbrekende schroeven). Na de klantenservice wacht ik nog steeds op een vervangend plankje dat na 3 weken levering nog steeds niet is aangekomen, maar ik heb geen nieuws meer. Ik zou u niet aanbevelen.
Levering was een beetje traag. De aankondiging leek onduidelijk: er stond 5 stuks en niet 5 keer 12 stuks van 5 kleuren.
Ik heb een pop besteld! Ze lijkt helemaal niet op de beschrijving, ze is echt niet mooi. Mijn kind vindt haar echter leuk, dus geef ik haar 20 minuten speelplezier en een deel is losgekomen... Teleurgesteld. Voor de rest nooit problemen gehad.
Ontvangen levering komt niet overeen met de oorspronkelijke bestelling, naast het feit dat de referentie niet klopt, zijn de 'stofvrije' krijtdozen gebroken aangekomen!
De verpakking is 2 keer groter dan de inhoud. Verpakking kan verbeterd worden.
Te trage levering. De luier en de jurk waren niet verpakt en 'rondzwervend' in de doos. Terwijl de pyjama wel in een klein zakje zat, goed beschermd.
Ik heb aangegeven dat ik deze bestelling wilde annuleren omdat de levertijd te lang was. Helaas werd mijn verzoek pas in behandeling genomen op de dag dat het pakket werd verzonden. De bezorger heeft het pakket voor de deur neergezet, ik kon het niet weigeren zoals gevraagd door de klantenservice. Ik zit nu met een pakket dat ik nog steeds niet heb geopend en dat ik niet meer wil. Ik wacht opnieuw op een antwoord van de klantenservice.
Ik kan deze bal niet meer met creditcard bestellen via uw website!
Enorme kartonnen verpakking voor 4 kleine producten. Past niet in de brievenbus!
Te lange levering. Doos met half open pen.
Uw site is gemiddeld op bepaalde artikelen
Bijna vastgeschroefd, het hout is gescheurd.
De verwachte tijd om de bestelling te ontvangen was al meer dan 10 dagen aangekondigd (wat al erg lang is) en het pakket is niet eens op tijd aangekomen... maar met vertraging... bekend probleem... Te corrigeren....
Het artikel ontbrak in het pakket, klacht ingediend bij Wesco maar geen nieuws
De artikelen waren niet goed verpakt. De levering arriveerde 3 dagen na de laatste voorziene dag.
Bestelling geplaatst op 21/12/24, die uiterlijk op 9/01/25 geleverd moest worden, nog steeds niet ontvangen op maandag 13/01/25.
Totaal ontevreden over de levertijden en de wachttijd met betrekking tot de colissimo-methode.
3 weken om geleverd te worden en een deel van de bestelling ontbrak op het moment van levering. Gelukkig was de terugzending van het ontbrekende snel.
Defect cadeau, getest 3 dagen voor Kerst.
De levertijden worden niet gerespecteerd, het was de bedoeling om ze vandaag te geven voor het kerstfeest van de school, maar ze waren nog steeds in transit, de kinderen waren zeer teleurgesteld.
Het pakket kwam open aan en een binnenkarton was zeer beschadigd. Gelukkig geen schade aan de goederen zelf.
Teleurgesteld over de levering van het laatste artikel dat over het hek werd gegooid voordat ik aankwam. Bovendien was het artikel incompleet.
Tevreden maar levertijden niet gerespecteerd. Wat ik denk onafhankelijk is van uw diensten.
Ik ben zeer teleurgesteld, maar dit heeft meer te maken met de levering. Als professional in de kinderopvang heb ik zonder aarzeling voor Wesco gekozen voor de aankoop van een tafel voor de kinderen die ik ontvang. Al een lange levertijd van een maand (voor een tafel op voorraad) en vervolgens een week vertraging op de datum die mij aanvankelijk was aangegeven. En de grote verrassing, al een zeer onaangename bezorger, een open doos en in zeer slechte staat en vooral geen poten voor de tafel!!! Ik heb Wesco meerdere keren moeten contacteren voordat ik eindelijk te horen kreeg dat ik de ontbrekende poten zou ontvangen, maar niet voor half januari! Dus weer anderhalve maand later dan het blad... Dat gezegd hebbende, lijkt het blad in goede staat en van goede kwaliteit.
Geen opmerkingen over de levering