/10
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13091 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Weinig of geen informatie over de levering. sommige artikelen ontbraken bij de levering maar het is onmogelijk om informatie te krijgen
Cosette R.
Op
na aankoop van 04/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte stelt van deze situatie. We zijn erg sorry dat de levering op deze manier is verlopen en bieden onze excuses aan. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen op het adres [email protected] zodat onze klantenservice de situatie kan analyseren en de nodige maatregelen kan nemen om u een bevredigende oplossing te bieden. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken en dat u ons opnieuw vertrouwt door ons binnenkort weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Levering ok
Association C.
Op
na aankoop van 24/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, uw bericht is niet in overeenstemming met de gegeven beoordeling en kan daarom niet op onze site worden gepubliceerd. Bedankt voor uw begrip.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden over mijn artikel en de behandeling van mijn verzoek bij de klantenservice
Joanna C.
Op
na aankoop van 05/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw mening met ons deelt door een beoordeling op onze site achter te laten. Bij Wesco zijn we onverbiddelijk als het gaat om veiligheid. Daarom voldoen al onze producten aan de geldende normen en worden ze gecontroleerd door onze kwaliteitsdienst voordat ze op onze site worden vermeld. In geval van een retour van een klant na de aankoop van een product, voeren we uiteraard een kwaliteitscontrole uit in onze voorraad en nemen we indien nodig de nodige maatregelen. In uw geval, als u een klacht heeft over een van de producten van uw bestelling, staan we voor u klaar, dus schrijf ons op [email protected]. Bovendien, door op onze site te kopen, vertrouwt u een Frans bedrijf dat al bijna 50 jaar wordt geprezen door professionals in de kinderopvang. Evenzo, door Wesco te verkiezen, steunt u de werkgelegenheid van onze 220 medewerkers in Frankrijk. Om al deze redenen kunnen we ons niet verlagen tot het niveau van sommige giganten in de e-commerce die bijzonder agressieve prijzen hanteren. We hopen dat u, in het licht van deze elementen, de ernst en de betrokkenheid van het merk Wesco zult waarderen. Tot slot nodigen we u uit om onze corporate site http://www.wesco-group.com te bezoeken om ons RSE-beleid te ontdekken. We hopen dat uw vertrouwen zal worden hernieuwd en dat u ons binnenkort weer op onze site zult bezoeken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
De bestelde planken komen helemaal niet overeen met onze stoelen en ondanks telefoontjes en e-mails, nog steeds geen terugkeer van de artikelen, noch ruil, noch terugbetaling. Zeer ontevreden +++
Rachel H.
Op
na aankoop van 15/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op de hoogte stelt van uw situatie. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en zal deze binnen 48 uur behandelen zodat er een oplossing voor u kan worden voorgesteld. Gezien de feestdagen die elkaar opvolgden aan het begin van mei, zijn onze reactietijden een beetje beïnvloed. Onze teams doen hun best om zo snel mogelijk weer normaal te worden. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en de extra geduld die we van u vragen. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Schandalig. 2 bedden besteld maar slechts één ontvangen.... en men laat me begrijpen dat dit niet mogelijk is! Bewijs ter ondersteuning, gewicht van het pakket dat slechts voor 1 bed is, wesco is onredelijk en blijft hangen op het aantal geleverde pakketten en niet op de bestelde producten! Ongelooflijk! Ik had beter bij Amazon kunnen bestellen. Nooit problemen bij hen gehad.
Anne Isabelle C.
Op
na aankoop van 18/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u hier uw ervaring met ons deelt. We betreuren deze situatie en bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice verzendt vandaag het ontbrekende bed. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door later weer terug te komen op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
LKIT BABImodules MINI Natuur Zeer slechte kwaliteit KIT BABImodules MINI Natuur Ik zal het retourneren Chinese productie module zeer kleine maat Niet geschikt voor een kind van 1 tot 2 jaar en niet aanbevolen voor een crèche Niet conform de afbeelding
Irene P.
Op
na aankoop van 19/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw mening met ons deelt. Bij het lezen van uw opmerking willen we enkele verduidelijkingen aanbrengen om toekomstige kopers niet te misleiden. Onze motorische modules worden in Frankrijk vervaardigd in de Sarthe en in de Deux-Sèvres door teams van leerbewerkers met een erkend vakmanschap sinds vele jaren. Onze producten worden op alle stappen gecontroleerd om een hoog kwaliteitsniveau te garanderen en te voldoen aan de geldende veiligheidsnormen. In het geval er een bewezen kwaliteitsprobleem is, nodigen we u uit om een klacht in te dienen bij onze klantenservice op het adres [email protected], waarbij u het probleem dat u bent tegengekomen en foto's bijvoegt. Tot slot herinneren we u eraan dat we in de productfiche de afmetingen van het product, het gebruik waarvoor het is ontworpen ("Afgeleide in kleine afmeting van onze BABImodules, de MINIS zijn speciaal ontworpen om zich aan te passen aan kleine ruimtes of om snel een motorisch parcours op te zetten in een multifunctionele ruimte") en dat deze informatie wordt ondersteund door visuals en video's in een echte situatie met kinderen van 1 tot 3 jaar. Als u voldoende ruimte in uw structuur heeft om een motorisch parcours te huisvesten, raden we u aan om u te richten op onze emblematische BABIMODULES-gamma. Tot slot, als u advies nodig heeft over onze verschillende gamma's voorafgaand aan een bestelling, vergeet dan niet dat er verschillende mogelijkheden zijn om contact op te nemen met onze klantenservice (https://www.wesco.fr/services-client.html): online chat op onze site, telefonische oproep naar 05 49 800 166. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Initiële bestelling van 23/12/24 in 3 keer geleverd! Het laatste ontvangen artikel is gefactureerd op 09/03/24 en geleverd op 13/03/24, maar met een tarief van vóór februari 2024!!! En men zegt me dat dit normaal is! De onbeschikbaarheid van de artikelen is niet mijn schuld. Als het tarief in februari 2024 is gedaald, waarom is de facturering van maart dan niet aangepast aan het nieuwe tarief van februari? Onbegrijpelijk!
Peggy V.
Op
na aankoop van 23/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Te lange wachttijd, klantenservice onmogelijk te bereiken voor advies over de producten, geen terugbetaling maar een tegoedbon
Sarl Tremplin -.
Op
na aankoop van 31/01/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket werd boven mijn poort onder de regen gestuurd .... zeer teleurgesteld
Stephanie G.
Op
na aankoop van 20/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons het probleem te melden. We bieden onze oprechte excuses aan, want deze situatie (buiten onze wil om) had niet mogen gebeuren en staat haaks op onze kwaliteitsverbintenissen. We hebben onze logistieke dienst geïnformeerd zodat het nodige gedaan kan worden bij de betrokken vervoerder en dit niet meer voorkomt. We hopen dat uw vertrouwen in Wesco intact blijft en dat u binnenkort weer op wesco.fr komt kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb drie keer naar de klantenservice geschreven, nooit een antwoord gekregen. De glijbaan werd super laat geleverd en er was geen compensatie of gebaar van uw kant. Ik vind de service teleurstellend. Ik ben echt teleurgesteld
Au Café Des Bébés -.
Op
na aankoop van 11/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw ervaring te delen. We zijn verdrietig om uw ontevredenheid te lezen en bieden onze oprechte excuses aan. Er was helaas een tijdelijke voorraadbreuk op deze glijbaan, wat een impact had op de oorspronkelijk verwachte levertijd. Onze klantenservice heeft u medio februari per e-mail op de hoogte gesteld van deze vertraging. We hopen dat de glijbaan de kinderen blij zal maken en dat u ons een tweede kans zult geven om een betere indruk te maken door binnenkort weer op wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
1 maand wachten op de levering om een defect product te ontvangen. Daarna meer dan 10 dagen om een serviceverzoek in behandeling te nemen! Veel te lang
Hassnaa D.
Op
na aankoop van 19/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat u heeft ondervonden en bieden onze excuses aan. Onze klantenservice is bezig met het verzenden van de aanvankelijk ontbrekende producten. U kunt binnenkort ons online catalogus 2024 bekijken via de volgende link: https://www.wesco.fr/nos-catalogues.html. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Werkt niet.
Aline H.
Op
na aankoop van 14/02/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Product slecht verpakt (slechts een plastic) doorboord door een spijker. De klantenservice heeft al een week geen nieuws gegeven
Camille B.
Op
na aankoop van 26/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons op deze manier te waarschuwen. We zijn oprecht sorry voor het probleem dat u heeft ondervonden en bieden onze oprechte excuses aan. Onze klantenservice zal vandaag nog een nieuwe verzending van het product ter vervanging uitvoeren. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en begrip terwijl u het product opnieuw ontvangt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door binnenkort weer bij ons op wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Driewieler aangekomen met een kromme voorwiel en een gebroken plastic onderdeel, retourverzoek ingediend bij de klantenservice 5 dagen geleden en vruchteloos gebeld. Ons verzoek is nog steeds niet behandeld en we hebben geen informatie... Gezien de prijs van de driewieler is dit beschamend!! Het is beter om een ander model ergens anders te kopen, vlucht!
Amelie C.
Op
na aankoop van 17/01/2024
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling geannuleerd vanwege het niet naleven van de aangegeven termijnen. Wesco bevestigt de annulering en stuurt me een factuur van 0. Vervolgens geven ze aan dat het pakket is verzonden. Ik ontvang het pakket niet en word gedebiteerd. Ik ga ze daarom in gebreke stellen om het gestorte bedrag onmiddellijk terug te geven.
Xavier O.
Op
na aankoop van 29/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Onze oprechte excuses voor het probleem dat zich heeft voorgedaan, het is een uitzonderlijke storing van ons betalingsplatform. Onze klantenservice heeft het bedrag van uw bestelling correct terugbetaald en onze interne teams doen het nodige om ervoor te zorgen dat het probleem zich niet herhaalt. We hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door ons weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld over de levering. Ik heb meer betaald voor een expresslevering. De termijnen zijn niet alleen niet gerespecteerd, maar de levering heeft 3 dagen geduurd voor een houten keuken. Bovendien is de kaart gedebiteerd terwijl de levering niet is uitgevoerd.
Stephanie L.
Op
na aankoop van 16/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten na uw aankoop. Na onderzoek van onze kant, zijn de contractuele voorwaarden voor de expresslevering inderdaad niet gerespecteerd en bieden wij onze oprechte excuses aan voor dit voorval. Onze klantenservice doet nu het nodige om u de verzendkosten voor de expresslevering terug te betalen. We hopen dat de houten keuken u desondanks tevreden stelt en dat het lange uren speelplezier voor de kinderen biedt. We zouden blij zijn om een tweede kans te krijgen om een betere indruk te maken en u in 2024 weer te verwelkomen op onze site wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ontving de kist beschadigd, ik vraag om terugbetaling, u stuurt me 2 documenten, een waarin staat dat ik de beschadigde goederen op mijn kosten moet terugsturen, dus 13,90 euro. Met een label om op het pakket te plakken om het terug te sturen, wat ik op woensdag 20/12/2023 's avonds heb gedaan, en de volgende dag ontvang ik een bericht dat het niet nodig is gezien de foto's die ik u heb gestuurd, en dat u me een kist terugstuurt. Dus in dit alles kost het mij, ik wil u alle bewijsstukken van uw brief en mijn verzending naar Chronopost sturen, maar toevallig zegt [email protected] dat mijn bericht wordt geweigerd. Bedankt Wesco, zeer teleurgesteld.
Popy B.
Op
na aankoop van 12/12/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket ontvangen geopend
Laetitia N.
Op
na aankoop van 15/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze oprechte excuses voor het probleem dat zich heeft voorgedaan. Bij het lezen van uw opmerking is het voor ons moeilijk te zeggen of het een vergeten item was tijdens de voorbereiding van de bestelling of dat het een probleem was met het transport van uw bestelling (beschadigd pakket en verloren onderdelen). Om u echter een oplossing te bieden, kunt u ons schrijven op [email protected] met vermelding van de ontbrekende onderdelen (schroeven of anders)? Ons klantenserviceteam zal het nodige doen om deze zo snel mogelijk naar u op te sturen. We betreuren de ongemakken en hopen u toch binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Verpakking beschadigd en geopend. Defect artikel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven en uw ervaring met ons te delen. Onze excuses voor het ongemak. Het komt soms voor dat onze bestellingen de ontberingen van het transport ondervinden en dat de leveringsdienst niet aan onze kwaliteitsbelofte voldoet. Onze klantenservice zorgt voor een nieuwe verzending van uw bestelling. We danken u bij voorbaat voor uw geduld en hopen dat de producten aan uw verwachtingen voldoen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr, we wensen u een zeer fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds de bestelling niet ontvangen, we hadden het nodig voor de vakantie
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/09/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik ben nog steeds niet geleverd en er is geen manier om te weten waar het is, schandalig
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. We betreuren oprecht de situatie waarin u zich bevindt en bieden onze oprechte excuses aan. Na intern onderzoek hebben we de bevestiging dat uw pakket door de vervoerder is verloren. Een nieuwe bestelling wordt aan onze kant voorbereid en zal zo snel mogelijk worden verzonden zodat deze snel bij u aankomt. De onvoorspelbaarheid van het transport ligt buiten onze controle en we hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op onze site wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de voordeelkaart gekocht die nooit heeft gewerkt voor gratis levering ondanks verschillende verzonden e-mails, geen oplossing gevonden en na verschillende verzoeken om terugbetaling van deze kaart geen antwoord... Ik ben erg teleurgesteld!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw situatie uit te leggen. In onze algemene voorwaarden vermelden we duidelijk dat lidmaatschap van de Voordeelclub gratis levering in afhaalpunten mogelijk maakt vanaf 25€ aan aankopen, alleen op in aanmerking komende producten. Uw bestelling bevatte niet-in aanmerking komende producten, wat verklaart waarom u geen gebruik kon maken van de gratis levering. Uw e-mails zijn onbeantwoord gebleven omdat u heeft gereageerd op automatisch verzonden e-mails (bevestiging van bestelling onder andere). We blijven tot uw beschikking op het adres [email protected]. We hopen dat de uitleg van de contractuele elementen van onze Voordeelclub u in staat stelt om niet meer aan onze eerlijkheid te twijfelen. We hopen u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer, zeer teleurgesteld. Ik heb 3 artikelen besteld. Alleen de activiteit bal is geleverd, die was helemaal vet en vol olie en onmogelijk om op te blazen. Ik wacht nog steeds op de rest van mijn artikelen en het is onmogelijk om tot nu toe een duidelijke terugkoppeling te krijgen. Ik zal nooit meer op deze site bestellen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze excuses, we betreuren oprecht dat uw ervaring bij Wesco zo is verlopen. Onze klantenservice is goed op de hoogte van de gedeeltelijke levering en heeft zojuist een nieuwe verzending van de ontbrekende artikelen geregeld. Echter, onze klantenservice heeft nooit kennisgenomen van het probleem met de activiteit bal. Kunt u daarom een klacht indienen op het adres [email protected] zodat we u een oplossing kunnen bieden? We herhalen onze excuses en hopen dat u ons een tweede kans geeft om een betere indruk te maken door later weer bij ons terug te komen op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen..
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Debiteert het bedrag, crediteert het weer en debiteert het opnieuw. Een site waar je geen vertrouwen kunt hebben wat betreft bankgegevens. Wat de levering betreft, voor de info, de bezorgers komen niet tot aan je deur maar parkeren dubbel en laten de pakketten beneden in het gebouw achter.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons uw ervaring heeft laten weten. We verzekeren u dat we voldoen aan de regelgeving en dat de bankgegevens op geen enkele manier in ons bezit zijn. Uw eerste poging om te bestellen is mislukt tijdens de betalingsfase, er is dus geen financiële transactie geweest voor deze bestelling. Op dezelfde dag heeft u een tweede identieke bestelling geplaatst die deze keer wel is doorgegaan en waarvan de betaling is bevestigd. Bovendien, in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden, wordt de levering aan de voet van het gebouw verstaan (geen levering op de verdieping). Er was dus geen kwade wil van de bezorgdienst. We hopen dat deze elementen uw twijfels over ons kunnen wegnemen en dat u op een dag de wens zult hebben om ons weer te bezoeken op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Helemaal niet tevreden
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet volledig ontvangen, verklaring gedaan zonder terugkoppeling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons op deze manier heeft gewaarschuwd. Onze klantenservice doet het nodige bij de vervoerder, uw verklaring is in behandeling. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en we danken u bij voorbaat voor uw geduld tijdens de behandeling van uw dossier. We hopen dat u ons een tweede kans wilt geven door binnenkort weer op wesco.fr te komen kijken. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik ben meer dan teleurgesteld over deze bestelling: een kooktrio voor mijn gasten, een meubel arriveert met gebroken knoppen. Een tweede heeft langere schroeven dan de andere meubels en daardoor hebben de schroeven de voorkant beschadigd. E-mails en klachten. Geen antwoord. Behalve dat is de kwaliteit van de meubels top.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt dat u ons de problemen heeft gemeld. Onze oprechte excuses omdat onze kwaliteitsbelofte niet is nagekomen voor deze bestelling. Onze klantenservice heeft uw klacht goed genoteerd en is vandaag bezig met het vervangen van de defecte onderdelen. We zijn sorry voor het ongemak en danken u bij voorbaat voor uw geduld. We hopen dat de kinderen binnenkort van dit imitatie spel kunnen genieten en wensen hen lange speeluren toe. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien op wesco.fr. Fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling van 02/08 (1 maand voor de schoolstart!) van potloden voor mijn dochter, ontvangen op 11/08: 3 wandelkoorden! en geen potloden ondanks de correcte leveringsbon binnenin, online klacht ingediend op de site + 2 telefoontjes (16 en 23/08) (er is veel vertraging bij de klantenservice!) Conclusie 15 dagen wachten, nog steeds geen nieuws van de klantenservice of potloden voor de schoolstart over 1 week. Niet serieus en niet reactief! Ik raad het niet aan!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2023
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ongeveer 200€ aan bestelling en geen commerciële geste voor mijn vorige bestelling van 1300€ zeer teleurstellend. Dus meer dan teleurgesteld in WESCO voor productkwaliteit, prijs, klantenservice. Ik raad het absoluut niet aan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback over uw aankoopervaring op onze site. We zijn oprecht bedroefd om uw ontevredenheid te lezen en bieden onze excuses aan. Als lid van de Wesco & Ik Voordeelclub profiteert u het hele jaar door van exclusieve voordelen. Na controle van onze kant heeft u inderdaad een cadeaubon (verzonden naar uw e-mailadres en zichtbaar in uw klantaccount) die u kunt gebruiken bij het plaatsen van een bestelling op onze site. Als sommige producten van uw bestelling u niet bevallen of defect zijn, staat onze klantenservice uiteraard tot uw beschikking op het volgende adres: [email protected]. Fijne dag.