★★★★★
op 13633 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
De levering vond 4 weken na de bestelling plaats. De levering was meer dan een week vertraagd ten opzichte van de aangekondigde datum
Bestelling geplaatst op 18 juni, vanwege de Olympische Spelen werd ons gevraagd om een levering voor 9 september en nu is er geen levering. Uiteindelijk ontvangen we de leveringen in delen, de totaliteit is tot op heden nog steeds niet ontvangen. Een verzoek om een commerciële geste is gedaan, maar er is geen reactie.
LEVERTIJD TE LANG
Levering met meer dan 3 weken vertraging! En de bezorger komt zonder enige e-mail of sms om te waarschuwen. Zonder commerciële geste van Wesco, zou ik niet meer bij u bestellen.
Ik ben zeer teleurgesteld, bestelling van een rechthoekige tafel dus op 4 poten, ik heb maar 3 poten ontvangen, en het is onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Een dossier bij de klantenservice is per e-mail ingediend, tot op heden geen antwoord... Een poot terugsturen zodat ik mijn tafel kan monteren, dat had snel moeten zijn. Voor de prijs van het materiaal ben ik echt teleurgesteld... Anders, qua kwaliteit, niets op aan te merken, het is echt goed materiaal. In afwachting van de ontbrekende poot om de tafel voor de kleine knuffels te kunnen monteren.....
Meubel zonder schroeven en ondanks de klacht niets ontvangen.
Zeer ontevreden omdat er veel problemen waren met de levering van mijn bestelling en dat ik het uiteindelijk nooit heb ontvangen!!!
Ik heb niet het juiste product ontvangen.
De site is niet het probleem, het is eerder de klantenservice die bestellingen 15 dagen na validatie om onterechte redenen uitstel.
De levering was waardeloos... het pakket was tussen twee brievenbussen geschoven, we hebben het niet gevonden op de dag van levering, we hebben de levering betwist. De terugkoppeling van Chronopost en Wesco was "Het pakket is veilig in de brievenbus afgeleverd" we hebben het pakket 10 dagen later gevonden.... uiteraard was het doorweekt en beschimmeld. We wachten op een terugbetaling of een gebaar...
In afwachting van een reactie op de ingediende klacht. - niet nagekomen levertijden. onvolledige levering - beschadigd meubel....
Er was afgesproken dat er op 27 augustus 2024 geleverd zou worden. Ik was 's ochtends aanwezig, 2 van mijn collega's de hele dag. De bezorger had mijn persoonlijke telefoonnummer. Niemand is op school verschenen en de leveringstracering is bijgewerkt voor een levering gepland op 5 september, dus na de start van de lessen.
Ik heb de juiste producten niet ontvangen en wacht nog steeds op nieuws van de klantenservice.
Altijd een probleem met Wesco en de klantenservice reageert nooit. Zeer teleurgesteld.
Site oké maar niet erg intuïtief.
Ahhh
Een rampzalige verpakking, kartons geplooid, gescheurd, open. Hierdoor zijn twee kartonnen planken beschadigd. Het product voldoet echter aan mijn verwachtingen, maar ik moest meteen de vervangende plank gebruiken. Geen mogelijkheid tot verandering voor de toekomst
Ik heb op 31 mei de bestelde laarzen ontvangen met een fabricagefout, ik heb meteen een klacht ingediend, het is nu 20 juni en ik heb nog steeds geen reactie van hen ontvangen. Belachelijk
Niet erg reactief, de klantenservice, zeer teleurgesteld
Weinig of geen informatie over de levering. sommige artikelen ontbraken bij de levering maar het is onmogelijk om informatie te krijgen
Levering ok
Zeer ontevreden over mijn artikel en de behandeling van mijn verzoek bij de klantenservice
De bestelde planken komen helemaal niet overeen met onze stoelen en ondanks telefoontjes en e-mails, nog steeds geen terugkeer van de artikelen, noch ruil, noch terugbetaling. Zeer ontevreden +++
Schandalig. 2 bedden besteld maar slechts één ontvangen.... en men laat me begrijpen dat dit niet mogelijk is! Bewijs ter ondersteuning, gewicht van het pakket dat slechts voor 1 bed is, wesco is onredelijk en blijft hangen op het aantal geleverde pakketten en niet op de bestelde producten! Ongelooflijk! Ik had beter bij Amazon kunnen bestellen. Nooit problemen bij hen gehad.
LKIT BABImodules MINI Natuur Zeer slechte kwaliteit KIT BABImodules MINI Natuur Ik zal het retourneren Chinese productie module zeer kleine maat Niet geschikt voor een kind van 1 tot 2 jaar en niet aanbevolen voor een crèche Niet conform de afbeelding
Initiële bestelling van 23/12/24 in 3 keer geleverd! Het laatste ontvangen artikel is gefactureerd op 09/03/24 en geleverd op 13/03/24, maar met een tarief van vóór februari 2024!!! En men zegt me dat dit normaal is! De onbeschikbaarheid van de artikelen is niet mijn schuld. Als het tarief in februari 2024 is gedaald, waarom is de facturering van maart dan niet aangepast aan het nieuwe tarief van februari? Onbegrijpelijk!
Te lange wachttijd, klantenservice onmogelijk te bereiken voor advies over de producten, geen terugbetaling maar een tegoedbon
Het pakket werd boven mijn poort onder de regen gestuurd .... zeer teleurgesteld
Ik heb drie keer naar de klantenservice geschreven, nooit een antwoord gekregen. De glijbaan werd super laat geleverd en er was geen compensatie of gebaar van uw kant. Ik vind de service teleurstellend. Ik ben echt teleurgesteld
1 maand wachten op de levering om een defect product te ontvangen. Daarna meer dan 10 dagen om een serviceverzoek in behandeling te nemen! Veel te lang
Werkt niet.
Product slecht verpakt (slechts een plastic) doorboord door een spijker. De klantenservice heeft al een week geen nieuws gegeven
Driewieler aangekomen met een kromme voorwiel en een gebroken plastic onderdeel, retourverzoek ingediend bij de klantenservice 5 dagen geleden en vruchteloos gebeld. Ons verzoek is nog steeds niet behandeld en we hebben geen informatie... Gezien de prijs van de driewieler is dit beschamend!! Het is beter om een ander model ergens anders te kopen, vlucht!
Ik heb de bestelling geannuleerd vanwege het niet naleven van de aangegeven termijnen. Wesco bevestigt de annulering en stuurt me een factuur van 0. Vervolgens geven ze aan dat het pakket is verzonden. Ik ontvang het pakket niet en word gedebiteerd. Ik ga ze daarom in gebreke stellen om het gestorte bedrag onmiddellijk terug te geven.
Zeer teleurgesteld over de levering. Ik heb meer betaald voor een expresslevering. De termijnen zijn niet alleen niet gerespecteerd, maar de levering heeft 3 dagen geduurd voor een houten keuken. Bovendien is de kaart gedebiteerd terwijl de levering niet is uitgevoerd.
Ik ontving de kist beschadigd, ik vraag om terugbetaling, u stuurt me 2 documenten, een waarin staat dat ik de beschadigde goederen op mijn kosten moet terugsturen, dus 13,90 euro. Met een label om op het pakket te plakken om het terug te sturen, wat ik op woensdag 20/12/2023 's avonds heb gedaan, en de volgende dag ontvang ik een bericht dat het niet nodig is gezien de foto's die ik u heb gestuurd, en dat u me een kist terugstuurt. Dus in dit alles kost het mij, ik wil u alle bewijsstukken van uw brief en mijn verzending naar Chronopost sturen, maar toevallig zegt [email protected] dat mijn bericht wordt geweigerd. Bedankt Wesco, zeer teleurgesteld.
Pakket ontvangen geopend
Verpakking beschadigd en geopend. Defect artikel.
Nog steeds de bestelling niet ontvangen, we hadden het nodig voor de vakantie
Ik ben nog steeds niet geleverd en er is geen manier om te weten waar het is, schandalig