★★★★★
op 14016 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
Het pakket is nooit geleverd. Ik moest de klantenservice 3 keer contacteren om de bestelling opnieuw te activeren. En tot op heden is het opnieuw geactiveerd, maar ik heb geen informatie over de levering, noch een datum, noch iets anders. Bedankt Wesco.
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen en men vraagt me om een beoordeling te geven?
EXTRAordinair materiaal. Levering: lang en in een doos die 8 keer te groot is. Ecologisch?
Fout in mijn bestelling, ik heb de bestelling van iemand anders ontvangen... Ik wacht nog steeds op nieuws van de winkel om te ontvangen wat ik heb besteld...
Bijna 2 maanden gewacht om mijn pakket te ontvangen. En het gips dat ik heb ontvangen is niet wat ik heb besteld! Ik ben echt teleurgesteld.
Als ik nul sterren kon geven, zou ik het doen. Ik raad het af: het artikel werkt niet en de klantenservice is niet bereikbaar en de retourkosten zijn voor uw rekening.
Pakket ontvangen leeg dus ik kan niet oordelen. Nog steeds geen antwoord van de klantenservice na 4 dagen
Een bestelling die meer dan 14 dagen nodig heeft om aan te komen en dus niet op tijd is geleverd. De bestelling is zonder naam bij het postkantoor afgeleverd, alleen met een mobiel nummer. Geen manier om iemand te contacteren (de e-mails blijven onbeantwoord) en ik spreek niet over de chatbot die incompetent is en bovendien ontbreken er hoorns in de bestelling!
Ik moest mijn pakket meer dan een week geleden ontvangen; ik heb het niet ontvangen, ik heb 3 berichten naar de klantenservice gestuurd en heb geen antwoord ontvangen (behalve een ontvangstbevestiging van mijn verzoek).
Een ontbrekend onderdeel en een gebroken onderdeel. Geen reactie van de klantenservice een week na mijn e-mail
Zeer grote vertraging bij de levering. De informatie die door de klantenservice is gegeven, is onjuist. Geen nieuws over onze bestelling gedurende weken, maar we blijven wel reclame van Wesco ontvangen, zeer irritant. Er is een klein gebaar gedaan, maar helaas is het daarna niet beter geworden. De levering was incompleet... We raden het absoluut niet aan.
De kleedkamers zijn nog steeds niet allemaal geleverd... Bestelling geplaatst aan het begin van de zomer... Maar de factuur is ons al toegestuurd....
Slechte communicatie
Ik heb eind juli en eind augustus drie bestellingen bij Wesco geplaatst met een levering op 2 september voor de 2 bestellingen die eind juli zijn geplaatst. Geen nieuws van de klant, geen mail of telefoontje. Ik leer later dat de producten die op het moment van mijn bestelling op voorraad waren, niet meer op voorraad zijn. Ik wacht nog steeds op mijn levering van eind juli en heb nog steeds geen nieuws.
De bestelling bevatte slechts 3 artikelen die ik daadwerkelijk had besteld en ik miste veel artikelen
Niet tevreden met het product
De levering vond 4 weken na de bestelling plaats. De levering was meer dan een week vertraagd ten opzichte van de aangekondigde datum
Bestelling geplaatst op 18 juni, vanwege de Olympische Spelen werd ons gevraagd om een levering voor 9 september en nu is er geen levering. Uiteindelijk ontvangen we de leveringen in delen, de totaliteit is tot op heden nog steeds niet ontvangen. Een verzoek om een commerciële geste is gedaan, maar er is geen reactie.
LEVERTIJD TE LANG
Levering met meer dan 3 weken vertraging! En de bezorger komt zonder enige e-mail of sms om te waarschuwen. Zonder commerciële geste van Wesco, zou ik niet meer bij u bestellen.
Ik ben zeer teleurgesteld, bestelling van een rechthoekige tafel dus op 4 poten, ik heb maar 3 poten ontvangen, en het is onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Een dossier bij de klantenservice is per e-mail ingediend, tot op heden geen antwoord... Een poot terugsturen zodat ik mijn tafel kan monteren, dat had snel moeten zijn. Voor de prijs van het materiaal ben ik echt teleurgesteld... Anders, qua kwaliteit, niets op aan te merken, het is echt goed materiaal. In afwachting van de ontbrekende poot om de tafel voor de kleine knuffels te kunnen monteren.....
Meubel zonder schroeven en ondanks de klacht niets ontvangen.
Zeer ontevreden omdat er veel problemen waren met de levering van mijn bestelling en dat ik het uiteindelijk nooit heb ontvangen!!!
Ik heb niet het juiste product ontvangen.
De site is niet het probleem, het is eerder de klantenservice die bestellingen 15 dagen na validatie om onterechte redenen uitstel.
De levering was waardeloos... het pakket was tussen twee brievenbussen geschoven, we hebben het niet gevonden op de dag van levering, we hebben de levering betwist. De terugkoppeling van Chronopost en Wesco was "Het pakket is veilig in de brievenbus afgeleverd" we hebben het pakket 10 dagen later gevonden.... uiteraard was het doorweekt en beschimmeld. We wachten op een terugbetaling of een gebaar...
In afwachting van een reactie op de ingediende klacht. - niet nagekomen levertijden. onvolledige levering - beschadigd meubel....
Er was afgesproken dat er op 27 augustus 2024 geleverd zou worden. Ik was 's ochtends aanwezig, 2 van mijn collega's de hele dag. De bezorger had mijn persoonlijke telefoonnummer. Niemand is op school verschenen en de leveringstracering is bijgewerkt voor een levering gepland op 5 september, dus na de start van de lessen.
Ik heb de juiste producten niet ontvangen en wacht nog steeds op nieuws van de klantenservice.
Altijd een probleem met Wesco en de klantenservice reageert nooit. Zeer teleurgesteld.
Site oké maar niet erg intuïtief.
Ahhh
Een rampzalige verpakking, kartons geplooid, gescheurd, open. Hierdoor zijn twee kartonnen planken beschadigd. Het product voldoet echter aan mijn verwachtingen, maar ik moest meteen de vervangende plank gebruiken. Geen mogelijkheid tot verandering voor de toekomst
Ik heb op 31 mei de bestelde laarzen ontvangen met een fabricagefout, ik heb meteen een klacht ingediend, het is nu 20 juni en ik heb nog steeds geen reactie van hen ontvangen. Belachelijk
Niet erg reactief, de klantenservice, zeer teleurgesteld
Weinig of geen informatie over de levering. sommige artikelen ontbraken bij de levering maar het is onmogelijk om informatie te krijgen
Levering ok
Zeer ontevreden over mijn artikel en de behandeling van mijn verzoek bij de klantenservice
De bestelde planken komen helemaal niet overeen met onze stoelen en ondanks telefoontjes en e-mails, nog steeds geen terugkeer van de artikelen, noch ruil, noch terugbetaling. Zeer ontevreden +++
Schandalig. 2 bedden besteld maar slechts één ontvangen.... en men laat me begrijpen dat dit niet mogelijk is! Bewijs ter ondersteuning, gewicht van het pakket dat slechts voor 1 bed is, wesco is onredelijk en blijft hangen op het aantal geleverde pakketten en niet op de bestelde producten! Ongelooflijk! Ik had beter bij Amazon kunnen bestellen. Nooit problemen bij hen gehad.