9/10
★★★★★
op 13311 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Zeer tevreden met het Wesco bed en de matras. We waren teleurgesteld over de levering. We hebben de hele dag gewacht op een levering die niet heeft plaatsgevonden en we zijn niet geïnformeerd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Te lange levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Het artikel dat u heeft gekozen heeft inderdaad de interesse van veel mensen tegelijkertijd gewekt. Onze kleine elfjes hebben hun best gedaan om nieuwe voor u te maken. We hopen dat deze wachttijd uw ervaring met uw artikel niet te veel heeft verduisterd.
3 /5
★★★☆☆
Vertraging bij levering en artikel zeer vuil aangekomen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/09/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb gisteren de rest van de bestelling ontvangen, maar deze is in dubbele exemplaren aangekomen, met een artikel dat ik al had ontvangen. Ik had echter per e-mail aangegeven dat ik dit artikel al had ontvangen. Fout in de levering, maar tevreden met het materiaal.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer mooi houten materiaal, maar de plastic dinette wesco... middelmatige kwaliteit en de W overal... meh
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/09/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik was helemaal niet tevreden met mijn bestelling, artikelen werden in twee keer gebroken geleverd.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht behandeld worden tijdens het transport en niet onbeschadigd bij u aankomen. We hopen dat ons commerciële gebaar u zal troosten en dat u ons deze overlast niet kwalijk neemt.
3 /5
★★★☆☆
De navigatie op de site is vrij eenvoudig. Voor de levering krijg ik een datum in de week en dan ontvang ik een bericht dat ik mijn bestelling eerder dan gepland zal ontvangen, maar... op een zaterdag. In mijn pakket had ik een lamp met optische vezels waarvan de basis gevuld is met water en glitters, maar deze heeft gelekt. Verder zijn de gekochte producten naar wens.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Tevreden over het product, maar minder over de levering, vertraging door de vervoerder.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Er ontbreken artikelen en sommige zijn kapot.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw pakket, kan het gebeuren dat er een fout insluipt en dat het transport niet zo respectvol met de producten omgaat als we zouden willen. We hopen dat onze nieuwe zending u tevreden zal stellen.
2 /5
★★☆☆☆
Meer dan een maand om geleverd te worden, ik begrijp niet dat Wesco de klant niet meteen waarschuwt, dat wil zeggen bij de bestelling...vertraging wanneer een product niet op voorraad is..., Het is zeer schadelijk wanneer je materiaal wacht om te werken. Ik heb ze 2 keer moeten contacteren. Maar dit is de eerste keer dat dit gebeurt. Mijn eerdere bestellingen zijn goed verlopen. Maar nu, zelfs geen gebaar of excuses... Ik moest urgent ergens anders bestellen om te kunnen werken...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Producten van hoge kwaliteit. Hoge prijs voor zelfstandige particulieren, jammer! Kinderopvang
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te veel vertraging, jammer
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Teleurstelling, het product is beschadigd aangekomen terwijl de verpakking niet beschadigd was
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn altijd teleurgesteld wanneer onze artikelen, met liefde gemaakt, slecht worden behandeld tijdens transport en niet in goede staat bij u aankomen. We verzoeken u om een foto van uw product te sturen naar [email protected] zodat we een eventuele vervanging kunnen regelen.
3 /5
★★★☆☆
1,5 maand vertraging voor een deel van de bestelling en geen informatie gegeven, echt jammer want de rest was heel goed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/06/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb 3 sterren gegeven vanwege de levering. Bij de eerste levering was ik niet op de hoogte van de leverdatum. Ik was thuis, maar de bezorger heeft niet aangebeld. 2e levering: tijdslot: "we komen gedurende de dag..." toen ik 's ochtends belde, zeiden ze dat ze in de middag zouden komen en ze kwamen om 15.00 uur. Het is echt niet praktisch om de hele dag te moeten blokkeren. Dus teleurgesteld over deze levering die niet is aangepast aan de tijden van een particulier.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/08/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Artikel van goede kwaliteit maar zeer late levering (15 dagen) terwijl ik de prijs van een colissimo heb betaald!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De friezen zijn van zeer goede kwaliteit. Er zijn echter enkele problemen met de aansluiting (een gebrek aan precisie) tussen de A3-bladen om de frieze opnieuw samen te stellen: foto's en teksten zijn afgesneden (wat een verschuiving, een breuk tussen de bladen creëert).
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Tot nu toe tevreden over de bestellingen en levering, deze keer zeer teleurgesteld omdat het pakket met kralen open was en de helft van de kralen uit de doos zijn gevallen tijdens het transport. Resultaat, er blijven niet veel kralen over bij aankomst.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan de voorbereiding van uw pakketten, kan het gebeuren dat een onhandigheid onze kwaliteitsnormen verstoort. We nodigen u uit om een foto van het pakket met de kralen te sturen naar [email protected] zodat we u zo snel mogelijk een nieuwe gratis kunnen opsturen.
3 /5
★★★☆☆
Navigatie op de site is zeer eenvoudig, maar de geleverde producten waren te laat (terwijl ze als op voorraad waren aangegeven) en zonder me hierover te informeren, moest ik zelf twee keer de klantenservice contacteren om te weten waar mijn bestelling was.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Alles is goed verlopen. Ik heb opgemerkt dat Chronopost te ruime termijnen geeft die zouden vereisen dat je een hele dag thuis blijft. Uiteindelijk komen de pakketten altijd voor mij op de post aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb 2 artikelen besteld die in juni op voorraad waren en heb ze betaald. In september werd ik geïnformeerd dat een artikel niet meer beschikbaar was, maar zonder te zeggen of het zou worden terugbetaald.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry voor de vertraging die u ondervindt en vragen u om ons hiervoor te verontschuldigen. Weet echter dat u alleen wordt gedebiteerd wanneer het product wordt verzonden. U hoeft dus niet te wachten op een terugbetaling. We blijven tot uw beschikking om u te adviseren over een alternatief product via de chat op de website wesco.fr.
3 /5
★★★☆☆
Ik betreur dat de afgesproken levertijd bij de bestelling in juli niet is nageleefd in augustus. Dit heeft ons veel reorganisatie-inspanningen gevraagd voor de ontvangst, gelukkig zonder gevolgen voor onze activiteiten!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goede navigatie op de site en vrij snelle levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Zeer slechte levering, veel vertraging, zeer slecht verpakt, waardoor er enkele kleine beschadigingen zijn.. jammer.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. Inderdaad, de leveringsbon bewijst dat er een pakket ontbreekt. U kunt ons klantenserviceteam per e-mail contacteren: [email protected], dat tot uw volledige beschikking staat.
3 /5
★★★☆☆
De navigatie op de site is niet altijd erg soepel en duidelijk, maar ik ben er toch in geslaagd de gewenste producten te vinden. De levering was snel, maar de dozen kwamen totaal gescheurd aan.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/08/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Wat heeft het voor zin om een leverdatum te definiëren en deze niet na te komen? Gelukkig was ik aanwezig. Product geleverd vóór de verwachte datum.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg en aandacht die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan de levering onverwachte problemen met zich meebrengen die we graag zouden vermijden. We verontschuldigen ons voor dit ongemak en bedanken u nogmaals voor deze feedback die ons in staat stelt om de informatie door te geven en zo onze service te verbeteren.
3 /5
★★★☆☆
Gemiddelde tevredenheid omdat de levering lang heeft geduurd. Ik moest meerdere keren bellen, eerst wesco en vervolgens rechtstreeks de vervoerder die me naar de uiteindelijke vervoerder leidde! Uiteindelijk is mijn artikel aangekomen, onder zeer vieze plastic. Het is jammer dat het tapijt dubbelgevouwen was, na een week gebruik is er nog steeds een vouw in het midden. Ik hoop dat dat weggaat.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/08/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Dank u voor deze feedback. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft luisteren als advies. U kunt ons klantenserviceteam per e-mail contacteren: [email protected] dat tot uw beschikking staat.
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, ik mis artikelen: een set van 10 handschoenen, dus ik moest een klacht indienen en mijn dossier zal pas over 2 weken worden behandeld. Jammer, anders respecteert de site wesco goed onze verzoeken wat betreft de leveringen.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/07/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Onvolledige levering en dozen zijn gescheurd aangekomen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Ondanks de zorg die we besteden aan het voorbereiden van uw bestellingen, kan er soms een fout insluipen. We hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt en dat u nu tevreden bent met uw aankopen.
3 /5
★★★☆☆
Goede kwaliteit, zeer professionele klantenservice maar over het algemeen vrij duur
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/08/2019
Vertaalde beoordeling