★★★★★
op 13975 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Ik kon de datum voor de aankomst van mijn pakket voor Kerstmis niet begrijpen.
De prijzen zijn een beetje duur.
Grote keuze aan producten maar ingewikkelde levering. De locatie die ik heb gekozen uit de voorstellen kwam niet overeen met de afleveradressen van het bezorgbedrijf. Ik moest meerdere keren reizen terwijl de site aangaf dat ik mijn pakket al enkele dagen had ontvangen.
Het pakket met kleurpotloden dat ik heb besteld was open en de kleurpotloden lagen los in de verpakking. Dat is niet geweldig als het voor een cadeau is.
Het feit dat je een bestelling niet kunt annuleren of een toevoeging aan een reeds bevestigde bestelling kunt doen.
Te veel verschil tussen producten voor particulieren en die voor professionals.... Dat is jammer
Ik had gevraagd om een levering tussen 14 en 22 december 2018 omdat de site in onderhoud was. We hebben het pakket op 3 december ontvangen!!! Niet leuk!
Serieuze site maar teleurgesteld door het product.
Producten van goede kwaliteit, de retourkosten zijn voor rekening van de klant en de kosten zijn hoog, geen commerciële gebaren terwijl er artikelen ontbraken in mijn bestelling.
Servies is beschadigd aangekomen (omdat het niet beschermd was in de verpakking). Geen reactie van de klantenservice tot nu toe.
Producten komen overeen met de beschrijving, maar er ontbraken stickers op sommige vellen..
Er ontbreken foto's.
De producten en de snelheid zijn bevredigend. Echter, de pakketten zijn niet stevig genoeg: meer dan de helft van de 6 pakketten waren geopend en/of beschadigd (geopend langs de voorgestanste lijnen, of een stuk karton dat loskwam met heel kleine zichtbare lijmpunten aan het begin. Daardoor 4 artikelen ontbreken.
Je vindt wat je wilt, maar zonder grote precisie over het product.
Ik ben niet op deze site geweest. Ik heb het product via een tussenliggende site gevonden.
één probleem op het moment van de bestelling validatie met de beveiligingscode, dus ik moest alles opnieuw beginnen, verder niets te zeggen.
Geen bijzondere herinnering aan deze site..
Waarschijnlijk een fout in de bestelling
Probleem met de levering en de opvolging na de bestelling; gebrek aan reactievermogen
Algemene beoordeling na 1 jaar aankopen op de site: meer dan 7000 euro uitgegeven. Vertraging in levering en niet beheersbare levering, onvriendelijke en niet commerciële klantenservice. Kwaliteitsprobleem. Duur. Over het algemeen een bedrijf dat zich in een monopolie voelt.
Niet eenvoudig om een account aan te maken voor een vereniging
Ik moest dit product uit nood bestellen; oorspronkelijk wilde ik de "Evenwichtseieren" bestellen, die beter bij mijn activiteit project pasten. Het is jammer dat producten zo uit de catalogus worden verwijderd! Dat gezegd hebbende, geen technische problemen met de bestelling, de levering of de factuur.
Niet serieus in de afhandeling van de bestelling
Veel keuze aan artikelen
Niet op tijd mijn bestelling ontvangen of al het gevraagde materiaal.
Bestelling op tijd ontvangen, maar teleurgesteld dat ik de catalogus niet heb ontvangen terwijl ik deze had aangevraagd.
Goed.
We hebben slechts één plateau ontvangen terwijl het om een set van 6 plateaus ging.
Zeer duur en sommige producten zijn niet van kwaliteit, zoals je zou denken gezien de prijs
Leveringstijd moet verbeterd worden.
Complicé
Ik betreur dat ik niet heb kunnen profiteren van de kortingscode "gratis verzending" omdat uw site deze niet accepteerde.
Een defect product geleverd ondanks de verpakking (fles zeer beschadigd bij de dop)
Het product komt niet overeen met dat op de foto
De producten lijken van goede kwaliteit maar, houd rekening met de bestelde kleuren voor de leveringen of stuur een bericht om de wijziging aan te geven
Ik heb het bedje 150x60 besteld en ik heb een bedje van 105x53 ontvangen, ik wacht op de ruil die hopelijk zo snel mogelijk zal plaatsvinden.
Ik heb de bestelling geretourneerd, het past niet, te klein
De levering heeft veel tijd gekost en is in twee keer uitgevoerd.
Abnormaal lange wachttijd.
Grote problemen met de levering: een eerste afleveringsbericht dat we nooit in onze brievenbus hebben gevonden... Toen, na een telefoontje naar Wesco, neemt de vervoerder contact met ons op om zijn passage op woensdag te bevestigen... zonder een tijdsvenster te specificeren... in feite neem ik een dag vrij om het speelkleed van mijn zoon te ontvangen... en dat na meer dan 15 dagen wachten... Voor een artikel dat ik 75 euro betaal, ben ik een beetje teleurgesteld...