/10
★★★★★
op 13096 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 13096 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Niets te zeggen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb half december een bestelling geplaatst voor een poef als kerstcadeau. De poef was beschikbaar. Enkele dagen later informeert de klantenservice me dat de bestelling begin januari 2020 zal worden uitgesteld. Ik heb de poef vandaag ontvangen. Dit is onaanvaardbaar. De andere bestellingen die ik op uw site heb geplaatst zijn goed verlopen. Ik zal nu 2 keer nadenken voordat ik bij Wesco koop.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd op de website. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
3
/5
★★★☆☆
Zeer goede site hoewel over het algemeen duur. Verpakking van de stoelen moet worden herzien!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Het is moeilijk om dezelfde persoon aan de telefoon te krijgen, die je op de hoogte kan houden van je orderstatus: Een referent zou een goede oplossing zijn... Moe van het herhalen van dezelfde vragen, opmerkingen... Een referent om je behoeften te uiten...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verzoek om een referent. Echter, weet dat onze klantenservice veelzijdig is en dus in staat is om aan verschillende verwachtingen te voldoen. Om dichter bij de verzoeken van iedereen te zijn, hebben we onlangs een tool geïmplementeerd waarmee we de geschiedenis van de verzoeken kunnen bijhouden, wat zal voorkomen dat we informatie moeten herhalen. We hopen dat uw toekomstige uitwisselingen u volledige tevredenheid zullen brengen.
3
/5
★★★☆☆
Zoekmachine te verbeteren. Zoekcriteria werken niet zo goed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De site is zeer goed gemaakt, ik werd niet geïnformeerd over de voorraadbreuk tijdens mijn bestelling in november. Ik moest de klantenservice contacteren om te horen dat de aanvulling op 20 januari zou zijn, dus 2 maanden na mijn bestelling!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2019
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De producten hebben me teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/01/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Tevreden over de producten, maar de levertijden zijn langer dan verwacht. Jammer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2019
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb maar 5 pakketten ontvangen van de 6 terwijl de 6 al betaald zijn. ik wacht nog steeds op uw nieuws over de laatste levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak. Onze klantenservice heeft u een formulier gestuurd om in te vullen om een oplossing voor uw probleem te bieden. Aarzel niet om contact met hen op te nemen.
3
/5
★★★☆☆
Voorlopig moeilijk te beoordelen. Afwachten in de tijd, want gezien de prijs verwachten we een lange levensduur. Mijn beoordeling betreft de service, contact met de telefonische service gemiddeld (personeel niet erg vriendelijk maar ze doen hun werk goed). Betaling, geen mogelijkheid in termijnen, jammer (betaling bij levering, omdat er een verschillende wachttijd was voor elk artikel, was de betaling gescheiden, dus dat kwam me goed uit)... Levering tussen 9 en 17 uur. Helemaal niet praktisch, niet precies, ze geven geen waarschuwing van tevoren. Artikel is conform en in perfecte staat aangekomen. Geen mogelijkheid om terug te sturen als het niet bevalt of op uw kosten!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Levering en vooral het product is slecht beschermd in de doos. Het zakje met schroeven was doorboord.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2020
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Pakket ontvangen, gebroken, wachtend op antwoord.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry te horen dat uw product gebroken is. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en uw pakket is in behandeling voor opnieuw verzenden.
2
/5
★★☆☆☆
Ik geef een slechte beoordeling niet voor de artikelen maar voor de levering die echt heel slecht is! En de informatie van uw kant over de levertijden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levertijden die inderdaad niet waren zoals aangekondigd. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt.
3
/5
★★★☆☆
Ik wilde advies vragen en jammer genoeg kreeg ik niet het goede!!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2020
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Tevreden behalve voor 2 dingen: - ik heb het vakje 'levering in één keer' aangekruist, wat de levertijd verlengde. Maar mijn pakketten zijn in 2 keer aangekomen (enkele dagen verschil). Dat roept vragen op over de ecologische voetafdruk! - Ik heb een retour gedaan die voor mijn rekening is. 18€ voor het product en 16,5€ verzendkosten voor de retour. Dat bevalt me helemaal niet. Het recht op een fout kost veel!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niet erg ergonomisch in de toegang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Bij de eerste bestelling had ik problemen. Ten tweede werd de datum op de bestelling niet gerespecteerd... verder is het materiaal goed.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/12/2019
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Teleurgesteld over communicatie en levertijd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat u ontevreden bent over de levering van uw bestelling. We hebben onze logistieke dienst hiervan op de hoogte gesteld. We hopen echter dat uw bestelling u vandaag volledig tevreden stelt.
2
/5
★★☆☆☆
Bestelling op 11/12 van een verschoningsmatras dat op voorraad zou zijn en voor 23/12 geleverd zou worden. Het is vandaag, 13/01, pas geleverd!!!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de vertraging in de levering die niet volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco is uitgevoerd. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt. We hopen dat uw product u volledig tevreden stelt.
3
/5
★★★☆☆
We waren niet geïnformeerd dat onze bestelling in 2 pakketten zou aankomen, wat ons enige ongemakken bij het postkantoor heeft bezorgd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/11/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De mat is absoluut geweldig en van zeer goede kwaliteit, ideaal zodra de baby gaat kruipen, omdat we van plan zijn het daarna in zijn kamer te plaatsen om een speelruimte te creëren, dus voor de mat, 5 sterren. Echter, de aangekondigde levertijden zijn totaal fantasie, 15 dagen na de bestelling, zonder nieuws na een maand, wordt ons verteld dat de levering uiteindelijk twee maanden zal duren, en na andere uitwisselingen is de mat 6 weken later aangekomen.... Jammer.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/11/2019
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Beschikbaarheid van producten moet worden herzien. De tijd tussen de bestelling en de ontvangst van het product is overdreven lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
3
/5
★★★☆☆
Levering in meerdere keren terwijl we voor één enkele levering hebben aangekruist
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/11/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Leveringsproblemen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2019
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Toen ik het artikel bestelde dat op voorraad was. Ik moest bellen om te vragen waarom ik mijn artikel nog niet had en het antwoord was niet op voorraad, dus een maand wachten, ik vind dat niet erg correct.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw mening. Hoewel we blij zijn met de belangstelling van onze klanten, hebben de voorraden soms moeite om aan uw verwachtingen te voldoen en dat spijt ons. We begrijpen uw ontevredenheid en bieden nogmaals onze excuses aan voor dit ongemak.
3
/5
★★★☆☆
Levering oorspronkelijk gepland voor vóór 29 november en is uiteindelijk aangekomen op 24 december, OEF! na verschillende herinneringen. Maar uitstekende reactietijd tijdens de e-mailuitwisselingen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2019
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ontvangen een gebroken stoel in de bestelde partij, we wachten op instructies van de klantenservice omdat het onmogelijk is om de foto te bereiken
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/12/2019
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Pakket ontvangen niet conform de bestelling. fout: 2 keer dezelfde puzzel jongen in plaats van 1 jongen en 1 meisje. Klantenservice vandaag gecontacteerd...... foto gaat niet door de wesco procedure dus opnieuw telefonisch contact...... om te eindigen e-mail en wesco procedure dus veel tijd besteed + teleurstelling om niet de 2 puzzels voor Kerst te hebben + klantenservice effectief maar zonder spontane excuses....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, wij danken u voor uw feedback. Het komt soms voor dat er fouten in de bestellingen sluipen en daarvoor bieden wij onze excuses aan. Wij hopen dat uw producten u volledig tevreden stellen.
2
/5
★★☆☆☆
Teleurgesteld, omdat mijn bestelling niet compleet was. Deze was om cadeau te geven voor Kerst..
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo, wij danken u voor uw feedback. Wij zijn erg sorry te horen dat uw bestelling incompleet is aangekomen. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en van onze kant is uw pakket compleet verzonden, in één pakket. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze klantenservice die volledig tot uw beschikking staat op 05 49 80 01 66.
3
/5
★★★☆☆
Zeer chaotische levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/11/2019
Vertaalde beoordeling