9/10
★★★★★
op 13313 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Mijn bestelling is 2 keer geteld;
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Leuke site. Echter, de levering door DE POST die de twee posters in het pakket heeft gevouwen en gescheurd, dus ZEER TELEURGESTELD IN MIJN AANKOOP
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw mening. Wesco hecht het grootste belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met onze service via ons formulier https://www.wesco.fr/savreclamation en wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk behandelen.
2 /5
★★☆☆☆
Producten komen overeen met de beschrijving, maar de leveringsservice is meer dan middelmatig. Je kunt geen tijdslot voor levering kiezen. De bezorgdienst was zeer onaangenaam, hij wilde het volumineuze pakket niet tot de deur van mijn appartement brengen, noch beneden in het gebouw.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
2 /5
★★☆☆☆
Professioneel materiaal maar veel te veel problemen met levering
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Wij danken u voor uw beoordeling. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
3 /5
★★★☆☆
Levering was ruim op tijd in 3 keer. Echter, een van de planken van de kleedkamer was zeer beschadigd toen we deze uit de verpakking haalden en Wesco heeft nog steeds niet gereageerd op de klacht. Voor de prijs die we hebben betaald vind ik dit zeer vervelend.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. We zijn erg sorry om te horen dat de ontvangen producten defect waren. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed ontvangen en doet het nodige om ze te vervangen. We hopen dat ze u volledig tevreden zullen stellen.
2 /5
★★☆☆☆
De bestelling is op tijd geleverd, zelfs enkele dagen eerder. Helaas moest ik 2 pakketten retourneren omdat ze defect waren en ik heb sindsdien niets meer gehoord.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons te horen dat de ontvangen producten defect waren. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en doet het nodige om ze te vervangen. We hopen dat ze u volledig tevreden zullen stellen.
3 /5
★★★☆☆
Vriendelijkheid aan de telefoon
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/02/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling op 23 januari 2020 geplaatst en ik heb mijn levering pas op 13 februari ontvangen, ik vind dat een beetje lang, de vervoerder deed er meer dan 7 dagen over om te leveren;
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Levering met 1 maand vertraging zonder enige commerciële geste!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Bestelling dubbel ontvangen en twee keer afgeschreven
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/02/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De producten van deze winkel zijn zeer goed. Maar mijn laatste bestelling is niet goed verlopen (verkeerd product verzonden). De klantenservice was niet goed in het afhandelen van mijn klacht: weinig communicatie (moest hen achtervolgen voor antwoorden), te traag om te reageren (het duurde een maand om uiteindelijk te krijgen wat ik had besteld). Dit geeft me niet echt de zin om opnieuw bij hen te bestellen. Dat is jammer!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Bedankt voor deze terugkoppeling. We hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten, zowel wat betreft de luister- als adviesfunctie. We doen ons best om de nodige maatregelen te nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen u binnenkort weer op onze site te zien.
3 /5
★★★☆☆
Het bedje is beschadigd aangekomen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/02/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niet erg leesbaar.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik heb u om de factuur gevraagd en ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Stuur deze alstublieft zo snel mogelijk naar me op.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/02/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Artikel besteld half december voor levering begin januari. Uiteindelijk geleverd begin februari. Waarom niet de echte levertijd aankondigen?
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/12/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niets te zeggen
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/01/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb half december een bestelling geplaatst voor een poef als kerstcadeau. De poef was beschikbaar. Enkele dagen later informeert de klantenservice me dat de bestelling begin januari 2020 zal worden uitgesteld. Ik heb de poef vandaag ontvangen. Dit is onaanvaardbaar. De andere bestellingen die ik op uw site heb geplaatst zijn goed verlopen. Ik zal nu 2 keer nadenken voordat ik bij Wesco koop.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses voor de langere levertijd dan aangekondigd op de website. Wesco hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsbelofte van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen om te voorkomen dat dit zich herhaalt.
3 /5
★★★☆☆
Zeer goede site hoewel over het algemeen duur. Verpakking van de stoelen moet worden herzien!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het is moeilijk om dezelfde persoon aan de telefoon te krijgen, die je op de hoogte kan houden van je orderstatus: Een referent zou een goede oplossing zijn... Moe van het herhalen van dezelfde vragen, opmerkingen... Een referent om je behoeften te uiten...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verzoek om een referent. Echter, weet dat onze klantenservice veelzijdig is en dus in staat is om aan verschillende verwachtingen te voldoen. Om dichter bij de verzoeken van iedereen te zijn, hebben we onlangs een tool geïmplementeerd waarmee we de geschiedenis van de verzoeken kunnen bijhouden, wat zal voorkomen dat we informatie moeten herhalen. We hopen dat uw toekomstige uitwisselingen u volledige tevredenheid zullen brengen.
3 /5
★★★☆☆
Zoekmachine te verbeteren. Zoekcriteria werken niet zo goed.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De site is zeer goed gemaakt, ik werd niet geïnformeerd over de voorraadbreuk tijdens mijn bestelling in november. Ik moest de klantenservice contacteren om te horen dat de aanvulling op 20 januari zou zijn, dus 2 maanden na mijn bestelling!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/11/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De producten hebben me teleurgesteld.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/01/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Tevreden over de producten, maar de levertijden zijn langer dan verwacht. Jammer.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2019
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb maar 5 pakketten ontvangen van de 6 terwijl de 6 al betaald zijn. ik wacht nog steeds op uw nieuws over de laatste levering.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn sorry te horen dat een deel van uw bestelling ontbrak. Onze klantenservice heeft u een formulier gestuurd om in te vullen om een oplossing voor uw probleem te bieden. Aarzel niet om contact met hen op te nemen.
3 /5
★★★☆☆
Voorlopig moeilijk te beoordelen. Afwachten in de tijd, want gezien de prijs verwachten we een lange levensduur. Mijn beoordeling betreft de service, contact met de telefonische service gemiddeld (personeel niet erg vriendelijk maar ze doen hun werk goed). Betaling, geen mogelijkheid in termijnen, jammer (betaling bij levering, omdat er een verschillende wachttijd was voor elk artikel, was de betaling gescheiden, dus dat kwam me goed uit)... Levering tussen 9 en 17 uur. Helemaal niet praktisch, niet precies, ze geven geen waarschuwing van tevoren. Artikel is conform en in perfecte staat aangekomen. Geen mogelijkheid om terug te sturen als het niet bevalt of op uw kosten!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2019
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levering en vooral het product is slecht beschermd in de doos. Het zakje met schroeven was doorboord.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/01/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Pakket ontvangen, gebroken, wachtend op antwoord.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. We zijn erg sorry te horen dat uw product gebroken is. Onze klantenservice heeft uw verzoek goed genoteerd en uw pakket is in behandeling voor opnieuw verzenden.
2 /5
★★☆☆☆
Ik geef een slechte beoordeling niet voor de artikelen maar voor de levering die echt heel slecht is! En de informatie van uw kant over de levertijden.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/11/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Wesco
Op
Hallo en bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de levertijden die inderdaad niet waren zoals aangekondigd. Wesco hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn diensten en de volledige tevredenheid van zijn klanten. De levering van uw bestelling is niet uitgevoerd volgens de kwaliteitsverbintenissen van Wesco. Onze logistieke dienst is op de hoogte gesteld van deze situatie en zal de nodige maatregelen nemen zodat dit niet opnieuw gebeurt.
3 /5
★★★☆☆
Ik wilde advies vragen en jammer genoeg kreeg ik niet het goede!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/01/2020
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Tevreden behalve voor 2 dingen: - ik heb het vakje 'levering in één keer' aangekruist, wat de levertijd verlengde. Maar mijn pakketten zijn in 2 keer aangekomen (enkele dagen verschil). Dat roept vragen op over de ecologische voetafdruk! - Ik heb een retour gedaan die voor mijn rekening is. 18€ voor het product en 16,5€ verzendkosten voor de retour. Dat bevalt me helemaal niet. Het recht op een fout kost veel!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/12/2019
Vertaalde beoordeling