★★★★★
op 13975 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Goede navigatie op de site en vrij snelle levering.
Zeer slechte levering, veel vertraging, zeer slecht verpakt, waardoor er enkele kleine beschadigingen zijn.. jammer.
De navigatie op de site is niet altijd erg soepel en duidelijk, maar ik ben er toch in geslaagd de gewenste producten te vinden. De levering was snel, maar de dozen kwamen totaal gescheurd aan.
Wat heeft het voor zin om een leverdatum te definiëren en deze niet na te komen? Gelukkig was ik aanwezig. Product geleverd vóór de verwachte datum.
Gemiddelde tevredenheid omdat de levering lang heeft geduurd. Ik moest meerdere keren bellen, eerst wesco en vervolgens rechtstreeks de vervoerder die me naar de uiteindelijke vervoerder leidde! Uiteindelijk is mijn artikel aangekomen, onder zeer vieze plastic. Het is jammer dat het tapijt dubbelgevouwen was, na een week gebruik is er nog steeds een vouw in het midden. Ik hoop dat dat weggaat.
Ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, ik mis artikelen: een set van 10 handschoenen, dus ik moest een klacht indienen en mijn dossier zal pas over 2 weken worden behandeld. Jammer, anders respecteert de site wesco goed onze verzoeken wat betreft de leveringen.
Onvolledige levering en dozen zijn gescheurd aangekomen
Goede kwaliteit, zeer professionele klantenservice maar over het algemeen vrij duur
Ik heb maar een deel van de dozen ontvangen, dus ik heb alleen de poten van de bestelde tafel en de stoelen: geen blad. Ik ben sinds de levering gisterenmiddag niet meer gecontacteerd voor informatie of iets dergelijks.
Ik vond de kleurkrijtjes los en gebroken in het pakket
Geen oververpakking van het product. De doos van de magnetische kar was open omdat er geen tape of touw was om deze gesloten te houden. De bezorgster heeft goed opgelet dat de doos niet meer open ging tot de levering aan huis. Ze heeft het dus dichtgeplakt. We hebben samen met de handleiding gekeken en alle onderdelen waren aanwezig. Voor de lagen waren ze in een verpakking en goed beschermd.
Ik had om een levering eind september gevraagd en ik werd op 31 augustus geleverd. Ik wist niet of ik de levering zou weigeren, of ik dan twee keer voor de verzending zou betalen?? De bezorger wist het niet, dus heb ik de (bulky) pakketten aangenomen om niet twee keer verzendkosten te betalen. Ik heb 6 pakketten ontvangen. Ik heb er één geopend en er zit alleen het bed in en geen matras. Mijn bestelling was een set 'bed + matras'.
Ik geef maar 3 sterren, omdat de levertijd extreem lang is, en het moeilijk is om een follow-up van Wesco te krijgen. Na verschillende e-mails heb ik eindelijk een uitleg gekregen over de vertraging van de levering. Desondanks, product komt overeen met mijn verwachtingen, maar levertijd van meer dan 1 maand.
Bestelling van een tapijt voor een levering gepland op J+5. Op de dag zelf, geen bezorger en geen bericht van Wesco. Op J+10 stuur ik een e-mail. Antwoord: we zullen u later leveren maar zonder een datum te geven. Conclusie: effectieve levering meer dan 30 dagen later. Geen commerciële geste. Zeer slechte klantervaring.
Een krukje is geleverd in plaats van de bestelde spiegel.
2 pakketten zijn zeer beschadigd aangekomen. Toen ik er een opende, waren 2 verfblikken beschadigd.
Levering gemiddelde product aangekomen gebroken, de helft van de krijtjes in de dozen zijn gebroken.
Ik zal mijn mening geven wanneer ik alle elementen van mijn bestelling heb ontvangen, dat is ongeveer anderhalve maand te laat naar het schijnt
Tamelijk teleurgesteld in het algemeen.
Ik heb een beschadigd bed ontvangen!
De manden waren te klein - niet gebruikt. Ik heb geprobeerd om een retour te doen, maar dat was te duur. Niet tevreden.
Zeer goed gemaakte site, breed scala aan producten en aantrekkelijke prijzen. Maar de levering is een ramp!
Handleiding moeilijk te begrijpen en een fiets die niet gaat, het is onmogelijk om het stuur te draaien.
Het pakket was aan één kant gescheurd bij ontvangst, het product was helemaal niet verpakt, waardoor het een beetje beschadigd is. Teleurgesteld over de verpakking die iets meer zorg had verdiend.
De levering was erg lang! Niets te zeggen over de gesprekspartners die ik aan de telefoon had, vriendelijk en reactief (dank aan hen) Maar er moet een probleem zijn tussen Wesco en Ziegler. Op de leveringsbon stond 2 pakketten terwijl ik maar één product heb besteld. Het is dus de catalogus die de levering heeft geblokkeerd, het is onbegrijpelijk.
Ik heb gemakkelijk gevonden wat ik zocht, de levering verliep zoals gepland. Maar, te veel verpakkingen naar mijn smaak...
De site is heel goed, maar het transport moet worden herzien, ik had om een adreswijziging gevraagd die niet is uitgevoerd en ook dat men me 30 minuten van tevoren zou bellen, wat ook niet is gebeurd, de chauffeur heeft alles over het hek gegooid.
Bestelling snel en in goede staat ontvangen, maar verzendkosten zijn buitensporig, waarschijnlijk door de oververpakking van het product dat gewoon in een envelop had kunnen worden verzonden.
Kan beter.
Bestelling ontvangen in meerdere pakketten, de bezorger weet niet waar ze zijn en of hij ze zal krijgen! dus een deel van de bestelling is geweigerd.
Probleem bij de bestelling om een artikel te vinden. Bij ontvangst ontbreekt een artikel en een ander is in de plaats geleverd. In afwachting van een reactie van de klantenservice
Goed maar het is duur.
Ik ben verdeeld over mijn mening... Tevreden omdat het tapijt groot is, wat ik zocht. Aan de andere kant teleurgesteld, ik twijfel aan de kwaliteit... de stof is niet strak genoeg, dus overal kreukels, dus ik vrees snel voor scheuren... bovendien aangekomen gevouwen, dus dat heeft het niet beter gemaakt. Ik dacht dat het ook stijver zou zijn zodat ik het rechtop kon opbergen. Ik blijf sceptisch over de levensduur van het tapijt.
Een van de opstapjes heeft geen gat voor een schroef; wat moet ik doen?
De loopwagen dacht ik dat hij remde, maar dat is helemaal niet het geval
Veel goede producten maar moeilijk te vinden op de site. Gebruik van de zoekfunctie is essentieel
Tja, vrij lange voorbereidingstijden voor de bestelling, vertraagde levering... we hebben beter meegemaakt. Ik heb me ontmoedigd om contact op te nemen met de klantenservice, ik wilde per e-mail contact opnemen, maar ik geloof niet dat dat mogelijk is.
Ik mis de helft van mijn bestelling
Moeilijk toegankelijk
Bestelling van 12 juni... en object ontvangen op 24 juni, terwijl iemand in onze omgeving dezelfde mat heeft besteld, veel later dan wij, en het veel eerder heeft ontvangen!