★★★★★
op 13635 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
Een krukje is geleverd in plaats van de bestelde spiegel.
2 pakketten zijn zeer beschadigd aangekomen. Toen ik er een opende, waren 2 verfblikken beschadigd.
Levering gemiddelde product aangekomen gebroken, de helft van de krijtjes in de dozen zijn gebroken.
Ik zal mijn mening geven wanneer ik alle elementen van mijn bestelling heb ontvangen, dat is ongeveer anderhalve maand te laat naar het schijnt
Tamelijk teleurgesteld in het algemeen.
Ik heb een beschadigd bed ontvangen!
De manden waren te klein - niet gebruikt. Ik heb geprobeerd om een retour te doen, maar dat was te duur. Niet tevreden.
Zeer goed gemaakte site, breed scala aan producten en aantrekkelijke prijzen. Maar de levering is een ramp!
Handleiding moeilijk te begrijpen en een fiets die niet gaat, het is onmogelijk om het stuur te draaien.
Het pakket was aan één kant gescheurd bij ontvangst, het product was helemaal niet verpakt, waardoor het een beetje beschadigd is. Teleurgesteld over de verpakking die iets meer zorg had verdiend.
De levering was erg lang! Niets te zeggen over de gesprekspartners die ik aan de telefoon had, vriendelijk en reactief (dank aan hen) Maar er moet een probleem zijn tussen Wesco en Ziegler. Op de leveringsbon stond 2 pakketten terwijl ik maar één product heb besteld. Het is dus de catalogus die de levering heeft geblokkeerd, het is onbegrijpelijk.
Ik heb gemakkelijk gevonden wat ik zocht, de levering verliep zoals gepland. Maar, te veel verpakkingen naar mijn smaak...
De site is heel goed, maar het transport moet worden herzien, ik had om een adreswijziging gevraagd die niet is uitgevoerd en ook dat men me 30 minuten van tevoren zou bellen, wat ook niet is gebeurd, de chauffeur heeft alles over het hek gegooid.
Bestelling snel en in goede staat ontvangen, maar verzendkosten zijn buitensporig, waarschijnlijk door de oververpakking van het product dat gewoon in een envelop had kunnen worden verzonden.
Kan beter.
Bestelling ontvangen in meerdere pakketten, de bezorger weet niet waar ze zijn en of hij ze zal krijgen! dus een deel van de bestelling is geweigerd.
Probleem bij de bestelling om een artikel te vinden. Bij ontvangst ontbreekt een artikel en een ander is in de plaats geleverd. In afwachting van een reactie van de klantenservice
Goed maar het is duur.
Ik ben verdeeld over mijn mening... Tevreden omdat het tapijt groot is, wat ik zocht. Aan de andere kant teleurgesteld, ik twijfel aan de kwaliteit... de stof is niet strak genoeg, dus overal kreukels, dus ik vrees snel voor scheuren... bovendien aangekomen gevouwen, dus dat heeft het niet beter gemaakt. Ik dacht dat het ook stijver zou zijn zodat ik het rechtop kon opbergen. Ik blijf sceptisch over de levensduur van het tapijt.
Een van de opstapjes heeft geen gat voor een schroef; wat moet ik doen?
De loopwagen dacht ik dat hij remde, maar dat is helemaal niet het geval
Veel goede producten maar moeilijk te vinden op de site. Gebruik van de zoekfunctie is essentieel
Tja, vrij lange voorbereidingstijden voor de bestelling, vertraagde levering... we hebben beter meegemaakt. Ik heb me ontmoedigd om contact op te nemen met de klantenservice, ik wilde per e-mail contact opnemen, maar ik geloof niet dat dat mogelijk is.
Ik mis de helft van mijn bestelling
Moeilijk toegankelijk
Bestelling van 12 juni... en object ontvangen op 24 juni, terwijl iemand in onze omgeving dezelfde mat heeft besteld, veel later dan wij, en het veel eerder heeft ontvangen!
Goed gemaakte site.
Goed ontworpen en praktisch.
Ik heb een blauwe slaapzak besteld en kreeg een witte matrasbeschermer; teleurstellend. Ik wacht af of de klantenservice snel reageert.
Te klein in verhouding tot de grootte van een 18 maanden oud kind, verder niets te zeggen
Zie mijn e-mail aan de klantenservice!!!
Verschillende bugs ondervonden tijdens de online betaling. Leveringsservice zeer teleurstellend, vooral vanwege de bezorger die geen Frans verstond.
Echt teleurgesteld, bestelling geplaatst op 14 mei, ontvangen op 5 juli. Bijna 2 maanden wachten. En gebrek aan communicatie, moest bellen om te weten wanneer ik geleverd zou worden omdat ik geen account heb geopend. Alsof jullie mijn e-mailadres niet hebben...
Interessant, gebruiksvriendelijk
Toen ik mijn bestelling plaatste, vergat ik een artikel en belde ik onmiddellijk om te vragen of de bestelling geannuleerd kon worden, zodat ik een nieuwe complete bestelling kon plaatsen zonder twee keer verzendkosten te betalen. De persoon aan de telefoon zei dat ze het nodige zou doen en dat ik met vertrouwen opnieuw kon bestellen, maar ik heb beide bestellingen ontvangen....
Een beetje moeilijk om te vinden wat je wilt
Niet duidelijk over de levertijden
De levering die voor de volgende dag was aangekondigd, arriveerde een werkdag later dan gepland. Verder was de rest OK. Ik had geen informatie over de verpakking, wat handig zou zijn geweest voor het transport en de opslag: misschien had ik dit product niet gekozen.
Pakket geleverd op een ander adres. Gelukkig heeft de persoon contact met ons opgenomen.
Redelijk wat keuze voor de vroege kindertijd. Maar de voorbereidingstijd voor de bestelling is een beetje lang (1 week).